abonnement Unibet Coolblue
pi_180291188
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wonen die daar zoveel dan?
Ex molenbekers :+
pi_180291190
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk op de aaipet The voice worldwide (jaja) en ik hoor die ouwe Tom Jones, die stem nog steeds 😱😍 en een jongen met Tourette, hij zingt prachtig en zonder tics, gewoon niks terwijl voor t zingen en daarna.. wat een ***aandoening is dat toch😣
Ja, jammer hè? -O-
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 21:02:27 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180291235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ex molenbekers :+
Die zijn niet echt Belgisch toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180291248
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die zijn niet echt Belgisch toch?
Echt Belgisch bestaat dan ook niet :7
pi_180291250
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:00 schreef derLudolf het volgende:
Zegt dat iets over Enschede of jou voorkeur qua mannen :D
Hij was knap. Ik was jong. Toen dacht ik nog dat een sixpackje belangrijker was dan wat inhoud.
pi_180291270
Wat mij vooral opvalt van Groningen (het schudden af en toe even daargelaten) is dat de afstand Groningen-randstad véél korter is dan randstad-Groningen.
Tenminste.... wij reizen regelmatig naar randstad.... maar randstad vindt ons altijd zóóó ver! :+

@Bluezz: Gerelateerd aan Tourette ed... een tijdje geleden dacht ik: hey, waar is stotteren gebleven? Vroegâh was er in elke klas wel een stotteraar. Op de school van mijn kids geen één.
Eens aan de logopediste gevraagd: Ze filteren ze er op het consultatiebureau uit, krijgen héél jong logopedie, nog voor het stotteren effect gaat hebben op het zelfbeeld dat helpt vrijwel altijd. Dat is toch gaaf :D
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:04:25 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180291271
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij was knap. Ik was jong. Toen dacht ik nog dat een sixpackje belangrijker was dan wat inhoud.
Mjah na een avondje is zo'n sixpackje wel leeg he.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:04:45 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180291282
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef freecell het volgende:
Wat mij vooral opvalt van Groningen (het schudden af en toe even daargelaten) is dat de afstand Groningen-randstad véél korter is dan randstad-Groningen.
Tenminste.... wij reizen regelmatig naar randstad.... maar randstad vindt ons altijd zóóó ver! :+

Da's met Friesland net zo hoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:05:26 #59
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180291300
Ik vond Enschede best leuk. Arnhem ook. Den Haag niet zo. En Rotterdam interessant. Groningen alleen geboren, nooit gewoond, maar toen ik er paar jaar terug was vond ik het echt ultrasaai en niet mooi of charmant of wat dan ook.

Als ik mocht kiezen zou ik überhaupt niet in een stad wonen, maar als ik dan toch in een stad moet wonen dan liefst wel eentje met alle voordelen van een stad. En aangezien uit eten gaan zo'n beetje een hobby van me is kun je denk ik niet beter wonen dan in Rotterdam. En dat is echt waar.

Verder zijn Rotterdammers best tof.
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 21:06:13 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180291317
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef freecell het volgende:
Wat mij vooral opvalt van Groningen (het schudden af en toe even daargelaten) is dat de afstand Groningen-randstad véél korter is dan randstad-Groningen.
Tenminste.... wij reizen regelmatig naar randstad.... maar randstad vindt ons altijd zóóó ver! :+

Maar dat is toch ook echt zo? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180291326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's met Friesland net zo hoor.
Alles buiten de randstad :Y ;) Vond ik ook hoor, toen ik er nog praktisch in woonde. Alles voorbij Apeldoorn was buitenland :P
pi_180291355
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's met Friesland net zo hoor.
En Arnhem..vrienden in de randstad zeiden letterlijk dat naar Arnhem zo'n eind was, of ik maar naar Amsterdam kon komen.
Collega secretaresse vroeg een keer of mijn leidinggevende naar Amsterdam kon komen voor een afspraak, anders was het nl zo'n eind weg voor haar leidinggevende. Ze snapte mijn vraag niet toen ik vroeg hoe hij van Amsterdam naar Arnhem ging en waarom dat verder was dan van Arnhem naar Amsterdam
We have far more in common than that which devides us..
pi_180291363
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef freecell het volgende:
Wat mij vooral opvalt van Groningen (het schudden af en toe even daargelaten) is dat de afstand Groningen-randstad véél korter is dan randstad-Groningen.
Tenminste.... wij reizen regelmatig naar randstad.... maar randstad vindt ons altijd zóóó ver! :+

@Bluezz: Gerelateerd aan Tourette ed... een tijdje geleden dacht ik: hey, waar is stotteren gebleven? Vroegâh was er in elke klas wel een stotteraar. Op de school van mijn kids geen één.
Eens aan de logopediste gevraagd: Ze filteren ze er op het consultatiebureau uit, krijgen héél jong logopedie, nog voor het stotteren effect gaat hebben op het zelfbeeld dat helpt vrijwel altijd. Dat is toch gaaf :D
Nou je het zegt, je hoort het bijna niet meer!
pi_180291394
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou je het zegt, je hoort het bijna niet meer!
Ik zit te denken, maar ik heb idd nooit een stotteraar in de klas gehad :o
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 21:09:06 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180291401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah na een avondje is zo'n sixpackje wel leeg he.
Ik zag in Duitsland es een demo model van de nieuwe Amarok rijden. Met daarop: 'ook mannen geven om inhoud, de nieuwe Amarok, nu met 3.0v6 tdi' :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 21:10:00 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180291421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Alles buiten de randstad :Y ;) Vond ik ook hoor, toen ik er nog praktisch in woonde. Alles voorbij Apeldoorn was buitenland :P
Dan reken je nog vrij ruim :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180291472
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan reken je nog vrij ruim :D
Ja ik was niet helemaal wereldvreemd :P
pi_180291480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En Arnhem..vrienden in de randstad zeiden letterlijk dat naar Arnhem zo'n eind was, of ik maar naar Amsterdam kon komen.
Collega secretaresse vroeg een keer of mijn leidinggevende naar Amsterdam kon komen voor een afspraak, anders was het nl zo'n eind weg voor haar leidinggevende. Ze snapte mijn vraag niet toen ik vroeg hoe hij van Amsterdam naar Arnhem ging en waarom dat verder was dan van Arnhem naar Amsterdam
Nou, dat dus.
Wij hebben 2016/2017 twee jaar lang een cursus gevolgd in Berkel. Elke maand een weekend naar Berkel. We vonden het heerlijk. Zij vonden het raar, want ver :+
pi_180291515
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zit te denken, maar ik heb idd nooit een stotteraar in de klas gehad :o
Ik ken wel meerdere mensen van begin 20 die stotteren. Misschien nog net de generatie waarbij ze op het consultatiebureau nog niet zo opletten.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:12:36 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180291530
Groningen saai, Den Haag verpauperd, Amsterdam te druk en te hip voor mij, Rotterdam perfect.
Gezellige stukken, relaxte mensen, goed voer overal te vinden, nieuwe architectuur en ruimte overal in de stad en bij de mensen voor vernieuwing en nieuwe ideeën.
En daarnaast als je kijkt buiten de moderne stukken in het centrum vanwege bombardementen, héle mooie stukken oud Rotterdam O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180291552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zit te denken, maar ik heb idd nooit een stotteraar in de klas gehad :o
Grappig hè?
Het begint dus wel, maar wordt héél snel behandeld. Jongste persoon die ik ken die stottert is echt al ver over de 20.
Schijnt echt uit te maken. Stotteren wordt heel erg versterkt door een psychische component. Bij een peuter nog niet, dan is het 'gewoon' stotteren. Wat dus redelijk easy eruit te krijgen is met logopedie :)
pi_180291560
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ken wel meerdere mensen van begin 20 die stotteren. Misschien nog net de generatie waarbij ze op het consultatiebureau nog niet zo opletten.
Mijn eerste leerlingen zijn begin 20'er inmiddels ;( Maar wat je aan stotteraars had op school was allemaal vrij ernstig.
pi_180291574
Ik vond het plekje van L-S en J ook wel gaaf, alleen zou ik er nooit kunnen wonen. Daar heb je echt een auto nodig. Niet voor boodschappen maar voor sociaal leven.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:14:12 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180291618
IJsjes van de Mac trouwens zout???
Whut
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180291634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En Arnhem..vrienden in de randstad zeiden letterlijk dat naar Arnhem zo'n eind was, of ik maar naar Amsterdam kon komen.
Collega secretaresse vroeg een keer of mijn leidinggevende naar Amsterdam kon komen voor een afspraak, anders was het nl zo'n eind weg voor haar leidinggevende. Ze snapte mijn vraag niet toen ik vroeg hoe hij van Amsterdam naar Arnhem ging en waarom dat verder was dan van Arnhem naar Amsterdam
Terwijl ik Arnhem echt prima bereikbaar vind. Ik moet vrij vaak in de Achterhoek zijn en ik heb vrienden in Noord-Limburg, dat is allebei met OV eindeloos in een boemeltje zitten en dan hopen dat het station een beetje in de buurt is. Arnhem heeft gewoon een fatsoenlijk station met ieder kwartier een trein naar Utrecht ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')