abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juli 2018 @ 23:31:12 #51
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180177254
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:28 schreef Cee het volgende:
Wat is dit voor show, ik haak af. Welterusten. w/
Welterusten, ik ga ook w/
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 23:32:13 #52
368283 ato
pi_180177275
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er komt alleen niks zinnigs uit. Bek houden en mooi wezen :7
Wel waar, er komt wat zinnigs uit hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 23:42:37 #53
43556 miss_dynastie
pi_180177454
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:32 schreef ato het volgende:

[..]

Wel waar, er komt wat zinnigs uit hoor.
Nou vandaag niet naar mijn mening... alsof ‘ie nog geen wedstrijd van Kroatië gezien had...
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 23:45:36 #54
368283 ato
pi_180177497
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou vandaag niet naar mijn mening... alsof ‘ie nog geen wedstrijd van Kroatië gezien had...
Oh dat ja, het is hem vergeven (ik had het eerlijk gezegd niet helemaal gevolgd).

En Kroatië wint dik van Rusland hoor. Komt goed.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 1 juli 2018 @ 23:47:31 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177536
Zo, ook weer thuis van lange dag. 's ochtends naar Brabant om te kijken bij een dansvoorstelling van mijn kleine nichtjes, daarna even langs mijn broer (zijn dochtertjes) om hun nieuwe zolder en dakkapel te bekijken. Daarna bij mijn ouders thuis (die wonen dan wel weer bij mij in de buurt) voetbal gekeken. Wat een waardeloze wedstrijden zeg :{ Oké buiten die eerst vier en laatste twee minuten dan.

En vandaag is maar weer eens bevestigd dat mijn baas en roosters goed organiseren geen goede combinatie zijn :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 23:50:18 #56
368283 ato
pi_180177573
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:47 schreef Redefine het volgende:
Zo, ook weer thuis van lange dag. 's ochtends naar Brabant om te kijken bij een dansvoorstelling van mijn kleine nichtjes, daarna even langs mijn broer (zijn dochtertjes) om hun nieuwe zolder en dakkapel te bekijken. Daarna bij mijn ouders thuis (die wonen dan wel weer bij mij in de buurt) voetbal gekeken. Wat een waardeloze wedstrijden zeg :{ Oké buiten die eerst vier en laatste twee minuten dan.

En vandaag is maar weer eens bevestigd dat mijn baas en roosters goed organiseren geen goede combinatie zijn :')
Je bent vast een leuke en goede oom.

Kan er nog iets veranderd worden in het rooster?
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 1 juli 2018 @ 23:52:03 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177597
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou vandaag niet naar mijn mening... alsof ‘ie nog geen wedstrijd van Kroatië gezien had...
Daarover kwam er inderdaad weinig zinnigs uit. Maar hij was eerder vandaag de eerste bij de NOS die kritisch durfde te kijken naar het Spaanse voetbal. Dat ze alleen maar de bal in het doel proberen te lopen en verder geen alternatief hebben.

Zinnige dingen zeggen is bij hem ook niet het probleem. Wel dat hij vrij zacht praat en ontzettend monotoon. Er zit bij hem geen enkele emotie in zijn stem, waardoor hij echt onvoorstelbaar saai overkomt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 1 juli 2018 @ 23:58:33 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177676
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:50 schreef ato het volgende:

[..]

Je bent vast een leuke en goede oom.

Kan er nog iets veranderd worden in het rooster?
Ik ben in dit geval niet zo'n hele leuke oom, want ik zie ze heel weinig. Maar dat komt omdat mijn nichtjes negen van de tien keer ook helemaal niet leuk zijn :{ Ik kan ze ook niet zo heel vaak zien, maar mijn ouders wel een stuk vaker. Maar ook die moeten vaak maar afwachten hoe de vlag erbij hangt bij de oudste. De jongste gaat nog wel, maar ook dat is altijd afwachten.

Het is wat lastig uit te leggen hoe het zit, wat dat is een wat langer verhaal. Heb verder gewoon een goede band met mijn broer. Mijn schoonzus heb ik geen hekel aan, maar heb er ook steeds minder mee. De kleintjes zijn ook geen vreselijke kinderen hoor, maar het voelt vaak niet aan alsof het mijn nichtjes zijn (en hoe dat zit is een lang verhaal, wat niet handig is om hier uit de doeken te doen).

In principe bezoek ik ze uiteraard nog steeds wel. Maar dat is meer uit een moreel besef dan dat ik het echt leuk vind (zelfde geldt voor mijn ouders en dus hun kleindochters, die hebben er ook geen band mee).

Dat klinkt vrij hard en waarschijnlijk voor weinig mensen herkenbaar, maar zo is het nu eenmaal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 00:04:18 #59
368283 ato
pi_180177740
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben in dit geval niet zo'n hele leuke oom, want ik zie ze heel weinig. Maar dat komt omdat mijn nichtjes negen van de tien keer ook helemaal niet leuk zijn :{ Ik kan ze ook niet zo heel vaak zien, maar mijn ouders wel een stuk vaker. Maar ook die moeten vaak maar afwachten hoe de vlag erbij hangt bij de oudste. De jongste gaat nog wel, maar ook dat is altijd afwachten.

Het is wat lastig uit te leggen hoe het zit, wat dat is een wat langer verhaal. Heb verder gewoon een goede band met mijn broer. Mijn schoonzus heb ik geen hekel aan, maar heb er ook steeds minder mee. De kleintjes zijn ook geen vreselijke kinderen hoor, maar het voelt vaak niet aan alsof het mijn nichtjes zijn (en hoe dat zit is een lang verhaal, wat niet handig is om hier uit de doeken te doen).

In principe bezoek ik ze uiteraard nog steeds wel. Maar dat is meer uit een moreel besef dan dat ik het echt leuk vind (zelfde geldt voor mijn ouders en dus hun kleindochters, die hebben er ook geen band mee).

Dat klinkt vrij hard en waarschijnlijk voor weinig mensen herkenbaar, maar zo is het nu eenmaal.
Nee hoor voor mij niet, je zegt zelf er zit een verhaal achter.
Er is veel gebeurd op emotioneel gebied neem ik aan.

Maar toen je eerder schreef ik heb mijn nichtjes opgezocht, dacht ik in eerste instantie.
Volgens mij is Redefine een fijne oom.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 juli 2018 @ 00:05:49 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177756
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:50 schreef ato het volgende:

[..]

Kan er nog iets veranderd worden in het rooster?
Deze even nog in een los antwoord. Rooster probleem ging om vandaag, dus daar hoeft gelukkig niks voor opgelost te worden.

Ik had al lang geleden twee vrije dagen aangevraagd. Eentje voor een andere dag i.v.m. concert op een maandag (terwijl dat bijna altijd mijn vrije dag is, maar puur vrije dag aangevraagd om te voorkomen dat ik ingeroosterd zou worden).

En daarnaast deze zondag voor die dansvoorstelling. Week of vijf geleden hingen de roosters er voor o.a. ook deze week. Toen gevraagd of hij mijn mail wel gezien had. Bleek dus dat die niet goed gekeken had en die zondag aanvraag gemist had. Was geen probleem, hij haalde mij voor deze zondag van het rooster. Hij kruiste die dag door op het rooster. Opgelost dus.

Rooster hing met die aanpassing ook gewoon weken zo op het bord. Maar blijkbaar heeft die m van de week toch nog veranderd. Bleek ik vandaag gebeld te zijn waar ik bleef. En later ook een mail (die ik eerst las) dat ik de voicemail kon negeren. Dat hij mijn eerdere verzoek over het hoofd had gezien bla bla bla, maar wel het verzoek om toch op het rooster te kijken bla bla bla, en veel plezier nog in de zon.

Allemaal geen grote problemen, maar er is wel altijd wat met roosters :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 00:11:23 #61
368283 ato
pi_180177815
OK. Wat dat betreft is het op mijn werk beter geregeld.

Maar ik draai ook geen weekend en avond diensten.

Een tijdje geleden wel, maar die zijn weer afgeschaft gelukkig.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 juli 2018 @ 00:12:36 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177830
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef ato het volgende:

[..]

Nee hoor voor mij niet, je zegt zelf er zit een verhaal achter.
Er is veel gebeurd op emotioneel gebied neem ik aan.

Maar toen je eerder schreef ik heb mijn nichtjes opgezocht, dacht ik in eerste instantie.
Volgens mij is Redefine een fijne oom.
Echt emotioneel is het eigenlijk niet echt. Het gekke is namelijk dat ik die band niet per se mis. Dat ik het ook niet mis om ze te zien. Maar dat het eerder gek is om dat idee te hebben bij de kinderen van je broer. Het zou nog wat anders zijn als ik mijn broer etc. al die jaren niet zou spreken en ze daardoor vreemden zijn.

Het is meer dat ze heel erg naar de familie van mijn schoonzus trekken. Dat vind ik eigenlijk vooral erg voor mijn ouders, met name mijn moeder. En dat mijn schoonzus totaal niet van honden houdt en daarbij nogal een schoonmaak fetish heeft, waardoor mijn ouders de hond nooit echt kunnen meenemen. Die kinderen zijn namelijk daardoor ook angstig voor de hond :{

Het komt ook meer omdat ze niet echt in de buurt wonen natuurlijk, anders zou dat al wat makkelijker zijn. En er spelen nog veel kleine dingen die het niet heel makkelijk maken.

Maar als die band er wel was dan had ik heel leuk gevonden om een echte oom te zijn voor die kleintjes :) Want het was wel leuk om ze vandaag bij die dansvoorstelling te zien O+ En ze te zien fietsen etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180177854
Wat is het soms toch lastig hè, familie, Redefine :*
Ik miste je al bij het voetbal, dacht dat je misschien lang aan het werk was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:14:50 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177857
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef ato het volgende:
OK. Wat dat betreft is het op mijn werk beter geregeld.

Maar ik draai ook geen weekend en avond diensten.

Een tijdje geleden wel, maar die zijn weer afgeschaft gelukkig.
Het probleem bij ons is dat het een winkel is, waar de bezetting heel erg belangrijk is. En dat het op dat gebied steeds lastiger wordt voor de filiaalmanagers om alles in te roosteren. Maar dan helpt het niet als diegene het zichzelf constant zo moeilijk maakt en ook fouten maakt.

In de filialen waar ik hiervoor gewerkt heb, deden ze dat gewoon veel handiger en was er veel minder gezeik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:18:11 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177906
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het soms toch lastig hè, familie, Redefine :*
Ik miste je al bij het voetbal, dacht dat je misschien lang aan het werk was.
Familie kan zeker lastig zijn, dat klopt. Dan is het bij ons nog gelukkig wel zo dat het, ondanks bovengenoemde, eigenlijk altijd heel gezellig is. En er vooral veel gelachen wordt. Vandaag zaten we ook nog even met zijn vieren in de tuin bij mijn broer (mijn ouders en wij twee) en dan lachen wel heel veel af. Waarbij ik vooral blij ben dat mijn vader dan ook veel vrolijker is :)

En ja helaas niet hier kunnen meeposten over de wedstrijd. Dat had de wedstrijd nog wat dragelijker gemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 00:21:51 #66
368283 ato
pi_180177943
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Echt emotioneel is het eigenlijk niet echt. Het gekke is namelijk dat ik die band niet per se mis. Dat ik het ook niet mis om ze te zien. Maar dat het eerder gek is om dat idee te hebben bij de kinderen van je broer. Het zou nog wat anders zijn als ik mijn broer etc. al die jaren niet zou spreken en ze daardoor vreemden zijn.

Het is meer dat ze heel erg naar de familie van mijn schoonzus trekken. Dat vind ik eigenlijk vooral erg voor mijn ouders, met name mijn moeder. En dat mijn schoonzus totaal niet van honden houdt en daarbij nogal een schoonmaak fetish heeft, waardoor mijn ouders de hond nooit echt kunnen meenemen. Die kinderen zijn namelijk daardoor ook angstig voor de hond :{

Het komt ook meer omdat ze niet echt in de buurt wonen natuurlijk, anders zou dat al wat makkelijker zijn. En er spelen nog veel kleine dingen die het niet heel makkelijk maken.

Maar als die band er wel was dan had ik heel leuk gevonden om een echte oom te zijn voor die kleintjes :) Want het was wel leuk om ze vandaag bij die dansvoorstelling te zien O+ En ze te zien fietsen etc.
Dat is inderdaad moeilijk om te zien voor je ouders.
Ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn ouders en hun kleinkinderen.
Was ook een zeer verdrietig verhaal.

Wat Pisces al eerder opmerkte soms is het lastig een familie.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 juli 2018 @ 00:23:51 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177963
Wat betreft die laatste wedstrijd. Blijft toch wel typisch hoe moeilijk de Kroaten het elke keer in de knockout fase hebben. Wederom zeer overtuigend in de poule, waardoor de verwachtingen hoog gespannen waren. Maar na de eerste helft was het helemaal niks meer. Nou ja tot de laatste minuten in de verlenging dan.

En verder vind ik het wel bizar dat die Deen geen rood kreeg voor die overtreding. Ja ik weet dat ze de regels hebben aangepast. Dat er geen driedubbele straf meer wordt uitgedeeld (penalty + rode kaart), maar dit is gewoon het neerhalen van een doorgebroken speler :{ Als je dat buiten de zestien doet is het wel rood.....

En ik moest echt lachen om Kasper Schmeichel. Steeds maar verzoeken dat de VAR de beelden zou bekijken, want het was geen strafschop. Rebic hoeft de bal alleen nog in het doel te lopen, die gaat echt niet twee meter voor het doel spontaan op de grond liggen, omdat die liever een penalty heeft :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:24:45 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177970
En zie iedereen, je kunt ook gewoon een rant plaatsen zonder daarna sorry te zeggen :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:25:44 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180177977
Heb niet alles teruggelezen. Heb ik nog wat gemist in anderhalf topic?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 00:27:08 #70
368283 ato
pi_180177988
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het probleem bij ons is dat het een winkel is, waar de bezetting heel erg belangrijk is. En dat het op dat gebied steeds lastiger wordt voor de filiaalmanagers om alles in te roosteren. Maar dan helpt het niet als diegene het zichzelf constant zo moeilijk maakt en ook fouten maakt.

In de filialen waar ik hiervoor gewerkt heb, deden ze dat gewoon veel handiger en was er veel minder gezeik.
Begrijp ik.

Ik heb wel vroeger veel gewerkt met roosters. Ik heb lang in psychiatrische klinieken gewerkt en verpleegtehuizen.

Soms had ik de meest vervelendste roosters.
Werd er ook veeml mee gerommeld.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2018 @ 00:29:01 #71
368283 ato
pi_180178001
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef Redefine het volgende:
Heb niet alles teruggelezen. Heb ik nog wat gemist in anderhalf topic?
Voetbal, eten en sexy Greys (ga maar snel terug kijken).
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 juli 2018 @ 00:29:41 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180178004
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef ato het volgende:

[..]

Begrijp ik.

Ik heb wel vroeger veel gewerkt met roosters. Ik heb lang in psychiatrische klinieken gewerkt en verpleegtehuizen.

Soms had ik de meest vervelendste roosters.
Werd er ook veeml mee gerommeld.
Roosters maken is ook niet per se makkelijk. Maar het beste is om een bepaald ritme aan te houden. Dus zes weken ze vooruit maken en als er dan twee weken voorbij zijn, weer twee weken roosters maken (dan na die oorspronkelijke zes weken). Zodat je altijd ruimte hebt. Dat deden ze in andere filialen wel op een verdwaalde uitzondering na. Hier gebeurd het meestal dat er pas op het laatst weer ingeroosterd wordt, waardoor ze zichzelf het alleen maar moeilijker maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:30:50 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180178006
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:29 schreef ato het volgende:

[..]

Voetbal, eten en sexy Greys (ga maar snel terug kijken).
:o Oeh dat klinkt wel als een gouden combinatie die drie *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:34:54 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180178031
Morgen gelukkig ook nog vrij *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:40:44 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180178053
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef Redefine het volgende:
Heb niet alles teruggelezen. Heb ik nog wat gemist in anderhalf topic?
Zoals ato al zei, sexy Greys. Verder heb ik nog wat zeer wijze woorden geuit, maar dat spreekt voor zich natuurlijk. :7
Daarnaast voornamelijk voetbal en ijsjes. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')