abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:20:19 #101
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180138791
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:58 schreef Piles het volgende:
Deja vu, was dit bericht er vorig jaar ook niet? :?
Klopt, vorig jaar een soortgelijk bericht: NWS / Zwembadje verboden door gemeente

Gelukkig staan de zolderkamerverbodsfetisjisten alweer met een enorme stijve te juichen...
pi_180138797
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:29 schreef KaBuf het volgende:
Die zielige foto's met die kinders ook echt. :')
Er zijn er ook die smijten lukraak wat verzopen propagandakinderen dood op het strand.

Dan valt dit nog wel mee eigenlijk.

Verder: kutkinderen. Ik moest het ook niet voor mn deur hebben. Ophoeren met dat gekrijs en gejengel. Ga maar naar het zwembad. Doei! :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180138809
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:19 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

FB? Daar moet ik de link van hebben. Show me
Wesley de Vries, de betreffende persoon wordt als 1ste weergegeven ;)
´
pi_180138834
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wesley de Vries, de betreffende persoon wordt als 1ste weergegeven ;)
quote:
lieve Facebook vrienden tussen 1 en 2 vanmiddag komt hart van Nederland langs zouden jullie ons willen steunen door hier dan ook te zijn met jullie kinderen zodat ze lekker in het zwembad kunnen zwemmen en er mensen hun verhaal kunnen doen **GRAAG ZOVEEL MOGELIJK DELEN ** dankjewel
pi_180138839
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kijk niet neer op arme mensen, dat zou ik nooit doen. Arme mensen zijn ook gewoon mensen die plezier verdienen :) Ik denk trouwens dat meerdere buurtleden niet blij zouden zijn als 6 kinderen voor paar uur zit te krijsen in een zwembad, maar door sociale druk durf je dan maar niks te zeggen :{ Maar ik snap het probleem nu eigenlijk niet meer, dus ze hebben hun hek weggehaald en het in hun voortuin gezet, waarom mag het niet meer van de gemeente vraag ik me af? Dat ze het niet op de stoep willen snap ik wel :P
Het veroorzaakt volgens de woningbouwvereniging schijnbaar een probleem voor de gevels van de huurwoningen, zo'n (zwaar?) zwembad voor de deur. Daarom wordt het verboden.

Overigens hoef jij je niet persé aangesproken te voelen door mijn opmerkingen, maar een aantal users zie ik hier zo denigrerend doen over deze bevolkingsgroep, en daar kan ik slecht tegen.

Als het beargumenteerd gebeurd heb ik daar minder problemen mee, maar in dit geval is het puur afgeven óm het afgeven en vanwege de 'josti auto's' voor de deur bijvoorbeeld. Kansloos.

Dan merk je wel dat we in Nederland wellicht wat zijn doorgeslagen in het meritocratische denken en zijn we een te onhebbelijk land geworden waar we graag omhoog likken en naar beneden trappen op anderen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:23:46 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_180138847
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:39 schreef Klepper272 het volgende:
Ziet er wel gezellig uit, en de kinderen spelen en hebben beweging.

Leuk voor 3 weekjes, maar niet voor een half jaar.
Alsof wij hier in Nederland een half jaar weer hebben om buiten te badderen. Hooguit een week of 4-5 en dan houdt het wel op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180138854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:02 schreef Anthonie1 het volgende:

Hoezo? Die mensen hebben net zoveel recht op de openbare weg als hardwerkende Nederlanders... Dus het is gewoon een asociale houding, voortgekomen uit het gevoel dat ze tekort gedaan wordt. (Wat dus niet zo is).
Kom hier eens in de kinderrijke buurten met wat welgestelder volk kijken.

Same difference. Echt EXACT hetzelfde.
pi_180138860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt, vorig jaar een soortgelijk bericht: NWS / Zwembadje verboden door gemeente

Gelukkig staan de zolderkamerverbodsfetisjisten alweer met een enorme stijve te juichen...
Ik zat al op je te wachten, kolonel :+
´
pi_180138888
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:24 schreef ContraCourant het volgende:

[..]

Kom hier eens in de kinderrijke buurten met wat welgestelder volk kijken.

Same difference. Echt EXACT hetzelfde.
Klopt. Hier ook 'nette' mensen. Ik ga zo vluchten voor het gegil en geschreeuw dat alle dagen bezig is.
Even mijn fietsbanden nog oppompen en dan ben ik weg :W
´
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:28:52 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180138897
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zat al op je te wachten, kolonel :+
Goedzo, ik wilde net reageren op dit enorme gezeur van je 8-) :

quote:
5s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:

Het lijkt mij dat ze er niet alleen wonen. Ik gok zomaar dat een deel van de bewoners het niet zo heel fijn vindt om zo'n pauperBAD in de straat te hebben maar er niks van durven te zeggen.

Heb jij enig idee hoe vervelend het is om dagelijks de gehele dag gekrijs en gegil van een zooi kinderen om je heen te hebben? Dat je je eigen tv of radio, of visite niet eens kan horen zonder dat je zelf moet schreeuwen?
Natuurlijk wel allemaal midden in centrums, vlakbij winkels, kroegen, in de steden etc. willen wonen maar owee als IK er last van heb. Dan is Leiden in last en dient alles met onmiddelijke ingang verboten te worden....
pi_180138902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt, vorig jaar een soortgelijk bericht: NWS / Zwembadje verboden door gemeente

Gelukkig staan de zolderkamerverbodsfetisjisten alweer met een enorme stijve te juichen...
Klopt. Nemen mensen eigen initiatief en spelen deze kinderen gezamenlijk buiten is het ook weer niet goed. Stoepkrijt mag dat nog?
pi_180138910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het veroorzaakt volgens de woningbouwvereniging schijnbaar een probleem voor de gevels van de huurwoningen, zo'n (zwaar?) zwembad voor de deur. Daarom wordt het verboden.

Overigens hoef jij je niet persé aangesproken te voelen door mijn opmerkingen, maar een aantal users zie ik hier zo denigrerend doen over deze bevolkingsgroep, en daar kan ik slecht tegen.

Als het beargumenteerd gebeurd heb ik daar minder problemen mee, maar in dit geval is het puur afgeven óm het afgeven en vanwege de 'josti auto's' voor de deur bijvoorbeeld. Kansloos.

Dan merk je wel dat we in Nederland wellicht wat zijn doorgeslagen in het meritocratische denken en zijn we een te onhebbelijk land geworden waar we graag omhoog likken en naar beneden trappen op anderen.
Zoals niksies doen...
pi_180138921
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Goedzo, ik wilde net reageren op dit enorme gezeur van je 8-) :

[..]

Natuurlijk wel allemaal midden in centrums, vlakbij winkels, kroegen, in de steden etc. willen wonen maar owee als IK er last van heb. Dan is Leiden in last en dient alles met onmiddelijke ingang verboten te worden....
Ik woon niet in het centrum. Maar het lijkt me daar beter vertoeven dan elke dag het gekrijs van kinderen aan te moeten horen.
´
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:32:24 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180138930
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:09 schreef CrashO het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens op streetview kijken naar die straat en de aanliggende straten :')
Laten we het erop houden dat stereotypes kloppen _O-

https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
De Fokkers zijn toch zeer vermogend en wonen toch niet in dat soort buurten? Dus wat voor last kan de Fokker hier nou van hebben?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:34:29 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180138954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:29 schreef Cherni het volgende:

Klopt. Nemen mensen eigen initiatief en spelen deze kinderen gezamenlijk buiten is het ook weer niet goed. Stoepkrijt mag dat nog?
Daar zal ondertussen ook wel regelgeving voor verzonnen zijn omdat anders de automobilisten wel eens konden denken dat ze een zebrapad menen te zien ofzo... :')
pi_180138980
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:21 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wesley de Vries, de betreffende persoon wordt als 1ste weergegeven ;)
Wesley is een Sevn Alias fan _O- https://www.facebook.com/(...)MzA2NTIxNDM3OTQ0Mjk/ @ 19:05 Jajaaa _O-
pi_180139003
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Klopt. Hier ook 'nette' mensen. Ik ga zo vluchten voor het gegil en geschreeuw dat alle dagen bezig is.
Even mijn fietsbanden nog oppompen en dan ben ik weg :W
Doe je het wel met een handpomp Kim, ik kan slecht tegen het geluid van een compressor. ;)
Geniet lekker van je fietstocht . :P
pi_180139038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wesley is een Sevn Alias fan _O- https://www.facebook.com/(...)MzA2NTIxNDM3OTQ0Mjk/ @ 19:05 Jajaaa _O-
En de hele buurt is afgezet geweest door een inval bij hem thuis..


:') Tsja...
´
pi_180139047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:37 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Doe je het wel met een handpomp Kim, ik kan slecht tegen het geluid van een compressor. ;)
Geniet lekker van je fietstocht . :P
Zeker. Ik heb geen andere pomp :@
Dank je :*
´
pi_180139058
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

En de hele buurt is afgezet geweest door een inval bij hem thuis..
[ afbeelding ]

:') Tsja...
Nahja daar kan je hem niet de schuld van geven :P
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:41:44 #121
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180139060
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Klopt. Hier ook 'nette' mensen. Ik ga zo vluchten voor het gegil en geschreeuw dat alle dagen bezig is.
Even mijn fietsbanden nog oppompen en dan ben ik weg :W
Neem je wel je mobieltje mee? Misschien kun je onderweg nog wat schelden op scooters, auto's, vliegtuigen, helicopters of andere dingen die meer lawaai maken dan je kunt verdragen, dan kun je dat nog even delen met ons.
pi_180139100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:14 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Die mensen zijn daar veel te lui voor joh.
Dan moet je ook niet zeuren. Klagen dat zwembaden te duur zijn maar wel een zwembad van een paar 100 euro voor je deur zetten omdat je te beroerd bent om een stukje te fietsen...wat een volk joh.
Hello, my name is Oliver
pi_180139107
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Neem je wel je mobieltje mee? Misschien kun je onderweg nog wat schelden op scooters, auto's, vliegtuigen, helicopters of andere dingen die meer lawaai maken dan je kunt verdragen, dan kun je dat nog even delen met ons.
Nee, geen mobieltje. Dat heb ik verbannen. Ik neem pen en papier mee, schrijven werkt ontspannend.. :6
´
pi_180139116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Neem je wel je mobieltje mee? Misschien kun je onderweg nog wat schelden op scooters, auto's, vliegtuigen, helicopters of andere dingen die meer lawaai maken dan je kunt verdragen, dan kun je dat nog even delen met ons.
:)
pi_180139148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die buurt ziet er trouwens zo deprimerend uit... Onkruid, rotzooi in de voortuin... Tokkies :')
Wel een vette Citroën overigens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')