abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:03:09 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180125808
Zie RTL-Z + RTL.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-afspraken-in-europa
----
Is dit een doorbraak?
"Dit zijn plannen op hoofdlijnen - bovendien veel oude voornemens. Meer geld voor Libie, meer steun voor Italie, smokkelaars hard aanpakken - we horen het al jaren van de leiders."

"Tot nu toe loopt het elke keer vast in de uitwerking: landen houden zich niet aan afspraken, storten te weinig geld of een nieuwe politici besluit een andere koers te varen. Er staat veel, maar ook heel weinig, zegt een diplomaat. De eenheid in Europa voorlopig gered, maar een doorbraak is dit zeker nog niet."
--
:r Kots op deze nep EU-top.
quote:
"Dit is vrij algemeen en biedt weinig concrete oplossingen. Bondskanselier Merkel probeert afspraken te maken met landen apart, bijvoorbeeld afspraken tussen Duitsland - Spanje en Duitsland - Griekenland, in de hoop om een deal te sluiten om snel mensen terug te sturen. Zo hoopt Merkel alsnog concreet resultaat te boeken."
=====================
Er is helemaal niks bereikt, Hongarije trekt de snoeiharde lijn door. Merkel heeft 0.0 bereikt. Succes met intern verkopen.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:06:20 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180125893
Lijkt me duidelijk dat de bedoeling vooral was om alle EU kikkers in de kruiwagen te houden.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:09:32 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180125945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:07 schreef Dutchguy het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de bedoeling vooral was om alle EU kikkers in de kruiwagen te houden.
Niks meer en niks minder, op papier is er geen ruk gedaan. Behalve koffie zetten.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:11:19 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180125984
Maar het papiertje wat Kim en Trump hebben opgesteld en waar Kim zich nu al niet meer aan houdt, is een doorbraak. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:12:59 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180126011
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maar het papiertje wat Kim en Trump hebben opgesteld en waar Kim zich nu al niet meer aan houdt, is een doorbraak. :') :')
Wellicht ook zoiets maar dat is een ander topic en ver van mijn bed show.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:14:59 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180126037
Ik hoop dat de CSU nu de omgekeerde stappen gaat ondernemen en de harde lijn tegen Merkel kiest. "== AKA -> Nieuwe verkiezingen in Duitsland"
pi_180126062
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maar het papiertje wat Kim en Trump hebben opgesteld en waar Kim zich nu al niet meer aan houdt, is een doorbraak. :') :')
Wat heeft Kim gedaan dan? En wat was er beloofd?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180126110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Niks meer en niks minder, op papier is er geen ruk gedaan. Behalve koffie zetten.
Ik had ook niet de illusie dat er een andere insteek zou zijn, maar het nogal bedroevend om te zien dat het daadwerkelijk ook zo uitpakt.

#kickingthecan
pi_180126292
Leuk circlejerk-topic. :)
Met extra vezels!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:36:37 #11
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180127473
Afgezien van het feit dat dit een waardeloze deal is (imagine my shock) is Europa is toch niet meer te redden: daarvoor zijn er al teveel ongewenste elementen die hier niet thuishoren.

Inheemse blanke europeanen krijgen gemiddeld 2 kinderen terwijl derde wereld immigranten fokken als konijnen. Gezinnen met 4 of 5 kinderen zijn binnen die culturen doodnormaal. Daar kunnen wij domweg niet meer tegenop neuken.

De oorspronkelijke blanke europeaan zal een minderheid worden in eigen land en uiteindelijk helemaal verdwijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 19:45:59 ]
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:51:21 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180128700
Het is een stap in de goede richting.
Maar de transformatie naar een oorspronkelijke Europeaanse minderheid is onvermijdelijk. daar is hier geen wetgeving voor. Omvolking wordt over het algemeen gezien als "conspiracy onzin" terwijl het wel degelijk aan de hand is. De aboriginal cultuur zal langzaam verdwijnen. En de mensen zullen dit pas inzien als het al veel te laat is, en we half Afrika hier naar toe hebben geïmporteerd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180129349
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Afgezien van het feit dat dit een waardeloze deal is (imagine my shock) is Europa is toch niet meer te redden: daarvoor zijn er al teveel ongewenste elementen die hier niet thuishoren.

Inheemse blanke europeanen krijgen gemiddeld 2 kinderen terwijl derde wereld immigranten fokken als konijnen. Gezinnen met 4 of 5 kinderen zijn binnen die culturen doodnormaal. Daar kunnen wij domweg niet meer tegenop neuken.

De oorspronkelijke blanke europeaan zal een minderheid worden in eigen land en uiteindelijk helemaal verdwijnen.
Wat een onzin zeg.

quote:
Geboorten
Bevolkingsgroei van Turkse Nederlanders door geboorte is in vergelijking met andere groepen gering. Hoewel het geboortecijfer onder allochtone vrouwen (1,9) gemiddeld iets hoger ligt dan onder autochtonen (1,8), ligt het geboortecijfer van Turkse vrouwen met 1,7 iets onder het gemiddelde in Nederland, terwijl Marokkaanse vrouwen een duidelijk hoger geboortecijfer hebben (2,6). Dit laatste cijfer daalt wel.
Met je 4 of 5 kinderen. :')
Met extra vezels!
pi_180129596
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]

Met je 4 of 5 kinderen. :')
Waar komt die bron vandaan? Ik geloof er geen reet van.

Kijk op straat en je ziet dat Afrikanen en moslima's aan de lopende band kinderen uitpoepen. Het zijn net broedmachines. 😩 ☹

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:46:08 ]
pi_180129638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
Het is een stap in de goede richting.
Maar de transformatie naar een oorspronkelijke Europeaanse minderheid is onvermijdelijk. daar is hier geen wetgeving voor. Omvolking wordt over het algemeen gezien als "conspiracy onzin" terwijl het wel degelijk aan de hand is. De aboriginal cultuur zal langzaam verdwijnen. En de mensen zullen dit pas inzien als het al veel te laat is, en we half Afrika hier naar toe hebben geïmporteerd.
Omvolking is op FOK! een verboden woord, maar dat maakt het nog niet minder waar. Wij zullen uiteindelijk gelijk krijgen, maar dan is het inderdaad al te laat.😭

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 21:48:52 ]
pi_180129990
Naja, er is nu een halfslachtig compromis bereikt terwijl de grenzen gewoon potdicht moeten. Daarnaast moeten afgewezen "migranten" aktief uitgezet worden richting land van herkomst. Gaat nooit gebeuren natuurlijk, want er zijn teveel regels en wetten die dit onmogelijk maken. Daar moet dus iets aan veranderen.

Ondertussen gaan Merkel en consorte ongestoord door met het binnenhalen van miljoenen migranten uit de derde wereld onder het motto "Diversity is our strength".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 22:15:54 ]
pi_180130008
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:44 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Waar komt die bron vandaan? Ik geloof er geen reet van.

Kijk op straat en je ziet dat Afrikanen en moslima's aan de lopende band kinderen uitpoepen. Het zijn net broedmachines. 😩 ☹
Het is ook een beetje genocidaire taal om mensen neer te zetten als broedmachines. Wellicht tijd om wat minder extreme bronnen tot je te nemen.

De cijfers kun je gewoon opzoeken. Plus in mijn omgeving zie ik het alleen maar bevestigd.

Hier de bronnen:

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-allochtone-vrouwen-

https://www.cbs.nl/-/medi(...)p14-art.pdf?la=nl-nl


https://www.trouw.nl/home(...)r-kinderen~a9be8a45/


Is ook niet echt in tegenspraak met het geboortecijfer in Marokko en Turkije zelf wat ook al tijden daalt.









Had je allemaal zelf kunnen opzoeken ook.
Met extra vezels!
pi_180130035
Ja het is echt een verboden woord en daarom staat het al 26x hier vergezeld met leugens over hoeveel kinderen allochtonen zouden krijgen.

Terwijl gewoon feitelijke bronnen die dit meten dit tegenspreken.
Met extra vezels!
pi_180130053
“Omvolking” is een genocidaire nazi-term die bedoeld is om mensen op te histen tegen minderheden, door deze als bedreiging voor het volk neer te zetten en dus eigenlijk impliciet tot actie te bewegen tegen deze bedreiging.
Met extra vezels!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 juni 2018 @ 22:21:14 #21
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180130074
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
“Omvolking” is een genocidaire nazi-term die bedoeld is om mensen op te histen tegen minderheden, door deze als bedreiging voor het volk neer te zetten en dus eigenlijk impliciet tot actie te bewegen tegen deze bedreiging.
En niet in de laatste plaats een insinuatie dat er een masterplan achter zou zitten. Daar laten we het verder bij.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:21:38 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_180130078
Het is gewoon een politiek rookgordijn, niemand wil de eerste zijn om toe te geven dat de EU een gigantisch faalproject is, dat we nooit of te nimmer met zijn allen door een deur kunnen. Maar goed, we gaan zien hoe lang ze deze poppenkast nou weer in stand kunnen houden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180130083
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
“Omvolking” is een genocidaire nazi-term die bedoeld is om mensen op te histen tegen minderheden, door deze als bedreiging voor het volk neer te zetten en dus eigenlijk impliciet tot actie te bewegen tegen deze bedreiging.
Welnee :')
pi_180130101
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Welnee :')
Ben je al teruggekomen op je 4-5 kinderen uitspraak ?
Met extra vezels!
pi_180130144
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:23 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Ben je al teruggekomen op je 4-5 kinderen uitspraak ?
Nope. Over de conclusie van het CBS valt te twisten. Het onderzoek is ook uit 2008... Daarnaast rep je met geen woord over de overige bevolkingsgroepen uit Afrika en het Midden-Oosten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 22:28:43 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 juni 2018 @ 22:28:38 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180130180
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:25 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Nope. Over de conclusie van het CBS valt te twisten. Daarnaast rep je met geen woord over de overige bevolkingsgroepen uit Afrika en het Midden-Oosten.
Men komt met een bron en dan zeg jij "snie waar" en vervolgens stel je een tegenvraag.

Dat is toch geen manier van discussiëren joh.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_180130188
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:25 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Nope. Over de conclusie van het CBS valt te twisten. Daarnaast rep je met geen woord over de overige bevolkingsgroepen uit Afrika en het Midden-Oosten.
Marokko is Afrika en Turkije is het midden-oosten. Dus weer klopt je uitspraak niet.

Ik heb het over de grootste groepen in Nederland en de groepen waar mensen in het algemeen het bangst voor zijn.

We kunnen het ook over Surinaamse moslims of Congolezen hebben maar we weten allemaal waar het hier echt over gaat.

Verder vind ik echt dat je even goed bij jezelf te rade moet gaan als je de term
“Broedmachine” gebruikt richting mensen. Dit soort taalgebruik is extreem fout en supergevaarlijk.
Met extra vezels!
  vrijdag 29 juni 2018 @ 22:30:35 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180130219
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
Omvolking” is een genocidaire nazi-term
Tuurlijk, gooi maar meteen weer met nazi vergelijkingen. Dat is hoe de modale landverrader met politiek correct EU fetisjisme omgaat met het begrip omvolking.

Omvolking is gewoon een feit. Ik geloof niet dat daar een "meesterplan" achter zit, maar het is wel degelijk een effect van het beleid van de afgelopen decennia.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180130253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Tuurlijk, gooi maar meteen weer met nazi vergelijkingen. Dat is hoe de modale landverrader met politiek correct EU fetisjisme omgaat met het begrip omvolking.

Omvolking is gewoon een feit. Ik geloof niet dat daar een "meesterplan" achter zit, maar het is wel degelijk een effect van het beleid van de afgelopen decennia.
Dit is het nieuwe discussiëren he?

Strooien met nazi-taal en dan klagen als iemand het benoemt. Sorry maar ik laat mij er niet de mond door snoeren.
Met extra vezels!
pi_180130345
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Men komt met een bron en dan zeg jij "snie waar" en vervolgens stel je een tegenvraag.

Dat is toch geen manier van discussiëren joh.
Ja nou, ik geloof het gewoon niet. Het CBS kan zoveel zeggen maar ik zie op straat het tegenovergestelde.

Die onderzoeken zijn trouwens ook stokoud en totaal niet relevant meer. We zijn inmiddels 10 jaar verder.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
Verder vind ik echt dat je even goed bij jezelf te rade moet gaan als je de term
“Broedmachine” gebruikt richting mensen. Dit soort taalgebruik is extreem fout en supergevaarlijk.
Geen zin in dit soort politiek correct geneuzel. De safe space is in POL. Ik bepaal zelf wel welke termen ik gebruik of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2018 22:40:44 ]
pi_180130457
Je doet maar, ik hou je niet tegen.

Maar goed, je noemt dus getallen die door alle statistieken worden tegengesproken.

Het feit dat je het niet terugneemt doet vermoeden dat het bewust liegen is en kijken of je ermee weg kan komen.

Dat je weerwoord krijgt met echt harde cijfers, heeft niet echt iets met safe spaces te maken, maar een open debat gebaseerd op echte cijfers. Dit is inderdaad geen safespace. :)
Met extra vezels!
pi_180130644
Aan cijfers en statistieken uit 2008 heb je natuurlijk niks.

Ik heb 15 jaar in een multiculturele wijk in A'dam gewoond dus weet waar ik het over heb.
pi_180130694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:58 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Aan cijfers en statistieken uit 2008 heb je natuurlijk niks.

Ik heb 15 jaar in een multiculturele wijk in A'dam gewoond dus weet waar ik het over heb.
Ik woon nog steeds in een mulculturele wijk en ken veel gezinnen van Marokkaanse en Turkse komaf en die cijfers bevestigen precies mijn beeld.

Maar leuk al die anekdotes, het zijn gewoon keiharde cijfers.

Als jij denkt dat sinds 2008 heeft iedereen opeens weer 6 kinderen heeft dan slaat het nergens op.

CBS heeft trouwens ook gewoon recente cijfers, beetje doorklikken. Je komt er wel.

Het CBS
Met extra vezels!
pi_180130695
Uiteraard gaat het niet lukken.
I´m back.
pi_180130739
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:58 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Aan cijfers en statistieken uit 2008 heb je natuurlijk niks.

Ik heb 15 jaar in een multiculturele wijk in A'dam gewoond dus weet waar ik het over heb.
Ik wacht op jouw cijfers..
pi_180131192
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:38 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ja nou, ik geloof het gewoon niet. Het CBS kan zoveel zeggen maar ik zie op straat het tegenovergestelde.
Er is meer gaande op de wereld dan alleen wat jij ziet
pi_180131388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:58 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Aan cijfers en statistieken uit 2008 heb je natuurlijk niks.

Ik heb 15 jaar in een multiculturele wijk in A'dam gewoond dus weet waar ik het over heb.
Oh nou gelukkig hebben we deze wetenschappelijk onderbouwde feiten.

Ik heb een paar posts van je gelezen en weet dus waar ik het over heb als ik zeg dat je een racistisch gefrustreerd huisvrouwtje bent. Het CBS is het daar niet mee eens maar ja, wat doe je er aan.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 30 juni 2018 @ 00:23:30 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180132145
We gaan mensen niet wegzetten als broedmachines dus..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_180132230
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:23 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan mensen niet wegzetten als broedmachines dus..
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:04 schreef Black_Baron het volgende:
Ik wacht op jouw cijfers..
Er zijn geen recente cijfers van het CBS oid. Wel een artikel over dit onderwerp in de Independent:

"Mothers from Libya had the highest average birth rate of 5.58, closely followed by those from Guinea, with 4.84 and Algeria with 4.32. A spokesman for the Office for National Statistics said that “strong cultural preferences” were likely to be behind the marked variation in birth rates amongst different nationalities.
(....)
Oliver Dorman, senior research officer at the Office for National Statistics, told The Independent he thought it was possible the rise in births amongst British born mothers was partly due to traditions of having larger families amongst second generation migrant families."


https://www.independent.c(...)-decade-9107483.html

Dus ja: gezinnen met 6 of 5 kinderen zijn in veel Afrikaanse landen volstrekt normaal. Die mag je gerust broedmachines noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 00:28:57 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 30 juni 2018 @ 00:30:51 #40
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180132275
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

[..]

Er zijn geen recente cijfers van het CBS oid. Wel een artikel over dit onderwerp in de Independent:

"Mothers from Libya had the highest average birth rate of 5.58, closely followed by those from Guinea, with 4.84 and Algeria with 4.32. A spokesman for the Office for National Statistics said that “strong cultural preferences” were likely to be behind the marked variation in birth rates amongst different nationalities.
(....)
Oliver Dorman, senior research officer at the Office for National Statistics, told The Independent he thought it was possible the rise in births amongst British born mothers was partly due to traditions of having larger families amongst second generation migrant families."


https://www.independent.c(...)-decade-9107483.html

Dus ja: gezinnen met 6 of 5 kinderen zijn in veel Afrikaanse landen volstrekt normaal. Die mag je gerust broedmachines noemen.
Ik spreek toch geen spaans? We noemen ze geen broedmachines.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:32:32 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180132300
niet doen

[ Bericht 45% gewijzigd door Straatcommando. op 30-06-2018 00:34:27 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180132309
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik spreek toch geen spaans? We noemen ze geen broedmachines.
Dan noemen we ze toch geen broedmachines? Wat jij wil joh, tis jouw feestje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 00:34:19 ]
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:38:47 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180132422
dit gaan we dus ook niet doen

[ Bericht 44% gewijzigd door Straatcommando. op 30-06-2018 00:43:46 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180132493
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:38 schreef Harvest89 het volgende:
Feit blijft dat vrouwen uit armere landen zoals Afrika en Azië ontzettend veel kinderen krijgen. Om de overpopulatie tegen te gaan moet je daar streng tegen optreden zoals bijvoorbeeld sterilisatie.
Afrika en Azië zijn geen landen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:43:01 #45
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180132511
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik spreek toch geen spaans? We noemen ze geen broedmachines.
Broedkippen dan?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:44:44 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180132537


[ Bericht 100% gewijzigd door Harvest89 op 30-06-2018 00:45:13 (Laat maar dan) ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180132621
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik spreek toch geen spaans? We noemen ze geen broedmachines.
We spreek aub alleen voor jezelf, ik noem ze trouwens ook niet zo, weet jij dat alvast.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 01:33:56 #48
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180135327
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik spreek toch geen spaans? We noemen ze geen broedmachines.
Het punt is dat in bepaalde culturen vrouwen welliswaar niet zo genoemd worden, maar de facto wel als <verboden woord> weggezet worden. Terwijl ze onze vrouwen als hoeren betitelen.
Dat is het punt, daar helpt censuur niet. Integendeel het maakt het bespreken lastig of ongewenst.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_180135430
De "resultaten"van deze top geven iedereen wat ze nodig hebben om mee thuis te komen:
- Vrijwillig opnemen van "vluchtelingen" voor Hongarije, Polen etc.
- Opvang buiten EU voor Italië (vage plannen, de Afrikaanse landen waren er niet bij)
- Terugsturen van vluchtelingen naar Spanje en Oostenrijk voor Merkel
(hoezo, EU oplossing, dit zijn toch bilaterale oplossingen!)
- Checkboek diplomatie: De noordelijke EU landen gaan alles betalen
- Gesloten opvangcentra in de EU? Waar dan, hoe dan? en kan het nu plotseling wel: mensenrechten. asielrecht, internationale verdragen? (waar de zelfbenoemde deskundigen hier op FOK steeds maar weer op wijzen.

:r :r :r
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:40:35 #51
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180135530
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 23:01 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Ik woon nog steeds in een mulculturele wijk en ken veel gezinnen van Marokkaanse en Turkse komaf en die cijfers bevestigen precies mijn beeld.

Maar leuk al die anekdotes, het zijn gewoon keiharde cijfers.

Als jij denkt dat sinds 2008 heeft iedereen opeens weer 6 kinderen heeft dan slaat het nergens op.

CBS heeft trouwens ook gewoon recente cijfers, beetje doorklikken. Je komt er wel.

Het CBS
Kom dan eens met een recente bron. 2008 is echt wel gedateerd he ...... En discussieer eens op een normaal niveau ipv mensen gelijk als nazi en racist weg te zetten. Je doet in feite precies hetzelfde als die zogenaamde nazi's en racisten namelijk veroordelen terwijl je ze helemaal niet kent ...
"Hoka Hey!"
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:54:56 #52
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180135803
Er is een plan om dit Europese probleem Europa-breed te verminderen, dat niet werkt omdat sommige landen zich niet aan de afspraken houden. Vervolgens zijn de mensen die klagen dat het plan niet werkt dezelfde mensen die het toejuichen dat landen zich niet aan de afspraken houden.

Wat gaat hier mis?
pi_180135877
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Afgezien van het feit dat dit een waardeloze deal is (imagine my shock) is Europa is toch niet meer te redden: daarvoor zijn er al teveel ongewenste elementen die hier niet thuishoren.

Inheemse blanke europeanen krijgen gemiddeld 2 kinderen terwijl derde wereld immigranten fokken als konijnen. Gezinnen met 4 of 5 kinderen zijn binnen die culturen doodnormaal. Daar kunnen wij domweg niet meer tegenop neuken.

De oorspronkelijke blanke europeaan zal een minderheid worden in eigen land en uiteindelijk helemaal verdwijnen.
Onderbuikgevoelens vs de feiten:

https://www.parool.nl/amsterdam/autochtone-gezinnen-krijgen-meer-kinderen-allochtone-gezinnen-juist-minder~a3810749/
pi_180136355
Dit is puur een deal om uitstel genereren. Er zit absoluut geen enkele doorbraak in.
Het echte werk moet nu weer verder gaan maar ik heb er een hard hoofd in.
Oost Europese landen gaan nog steeds geen vluchtelingen opnemen (en andersom willen vluchtelingen en gelukszoekers zo snel mogelijk die landen verlaten om naar de West Europese landen te trekken).

Duitsland is ook volop in beweging en dat gaat ook steeds harder worden in het asielbeleid, Italië is al de deur helemaal dicht aan het doen en Spanje (ook al ziet Timmermans dat als het beloofde land voor de oplossing) zal ook uiteindelijk wel die kant op gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_180136415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er is een plan om dit Europese probleem Europa-breed te verminderen, dat niet werkt omdat sommige landen zich niet aan de afspraken houden. Vervolgens zijn de mensen die klagen dat het plan niet werkt dezelfde mensen die het toejuichen dat landen zich niet aan de afspraken houden.

Wat gaat hier mis?
Dit inderdaad.

Maar in de hoofden van de grootste boe-roepers is de oplossing dan ook heel eenvoudig: terugsturen en de bootjes lekschieten.

Dat de praktijk een stuk gecompliceerder en je moet laveren tussen tegenstrijdige belangen en onwelwillende partners, gaat er niet in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180136467
Ik ken ook zo'n deal. Wie niet wil betalen aan de EU hoeft dat ook niet.
pi_180136576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er is een plan om dit Europese probleem Europa-breed te verminderen, dat niet werkt omdat sommige landen zich niet aan de afspraken houden. Vervolgens zijn de mensen die klagen dat het plan niet werkt dezelfde mensen die het toejuichen dat landen zich niet aan de afspraken houden.

Wat gaat hier mis?
Jouw overdreven versimpeling van de feiten en de onderlinge verbanden niet zien.

Dat gaat hier mis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180136825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het punt is dat in bepaalde culturen vrouwen welliswaar niet zo genoemd worden, maar de facto wel als <verboden woord> weggezet worden. Terwijl ze onze vrouwen als hoeren betitelen.
Dat is het punt, daar helpt censuur niet. Integendeel het maakt het bespreken lastig of ongewenst.
Klopt, het moet eens afgelopen zijn met die gereformeerden die werpen alsof het niets is. Als je pech hebt, geloven ze ook nog eens dat vaccineren tegen het woord van God ingaat, waarmee ze van hun kinderen biochemische wapens maken. Je zou ze bijna terroristen kunnen noemen.
pi_180136937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt, het moet eens afgelopen zijn met die gereformeerden die werpen alsof het niets is. Als je pech hebt, geloven ze ook nog eens dat vaccineren tegen het woord van God ingaat, waarmee ze van hun kinderen biochemische wapens maken. Je zou ze bijna terroristen kunnen noemen.
Hebben ook een achterlijke mentaliteit. Net zoals de door jou gequote user bedoelde mensen. Leuke whataboutism, maar ik denk dat er weinig mensen hier dat soort Grefo's niet als een soort achterlijken zit die in de middeleeuwen vast zijn blijven zitten. Waarom als we onze eigen debieltjes al hebben er nog meer importeren.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:56:59 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180137629
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jouw overdreven versimpeling van de feiten en de onderlinge verbanden niet zien.

Dat gaat hier mis.
Wat is hier versimpeld aan en welke onderlinge verbanden zie ik niet?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:59:55 #61
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180137661
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Maar in de hoofden van de grootste boe-roepers is de oplossing dan ook heel eenvoudig: terugsturen en de bootjes lekschieten.

Dat de praktijk een stuk gecompliceerder en je moet laveren tussen tegenstrijdige belangen en onwelwillende partners, gaat er niet in.
Tja, dat denk ik ook. Als we de EU ontbinden en terug onze eigen grenzen gaan bewaken, moeten we straks ook vluchtelingenverdragen gaan afsluiten met Griekenland, Italië en Spanje, en uiteindelijk misschien zelfs met Duitsland, Frankrijk en België. Als die hun vluchtelingen liever kwijt dan rijk zijn, houdt niets ze tegen om die vluchtelingen gewoon richting Nederland te duwen. En zoals je in Griekenland al ziet, kun je de grens nog zo hard bewaken, er komen altijd vluchtelingen door.

Het voordeel van de huidige situatie is dat we veel inspraak hebben in wat andere landen met hun vluchtelingen doen. Als we vluchtelingenverdragen moeten gaan sluiten, worden we, net als met de Turkije-deal nu, overgeleverd aan de willekeur van andere landen.
pi_180138819
Tsjaah de Turkije deal wordt vaak op afgegeven en Turkije zou door en door slecht zijn maar zonder die deal met Erdogan verdrinkt Europa door het aanspoelen van illegale migranten.
Er valt met Erdo zaken te doen, en de Turkse migratie is effectief aangepakt.

Nu wilt men natuurlijk hetzelfde met Noord Afrika, alleen Libië laat zich er echter voor lenen. Tunesie en Marokko zeggen nee, ook niet voor een grote zak geld. Libië heb je drie regeringen dus daar kan je best wel wat dealtjes sluiten met wat warlords.

Niet te vergeten dat Libische leider Khadafi is ontzet door met name Franse druk is het wel ironisch dat men nu roept dat de "die regio daar die vluchtelingen maar moet huizen".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:36:13 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_180138978
Kolere wat een racistische thread. Soms denk je dat Fok weer aan de beterende hand is en dan dit.

Anyway. We zijn er natuurlijk nog lang niet, uiteindelijk moeten de internationale asielwetten veranderen. Maar wat Drugshond je dan weer niet wil laten zien is dat de EU juist (uiteindelijk, het heeft even geduurd) uitermate effectief is gebleken in het weren van immigranten door de Turkije deal, iets wat buiten het blok vermoedelijk een stuk moeilijker geweest zou zijn.



Okay dan zijn er weer verhalen van genocide in Algerije omdat wij de problemen buiten onze grenzen dumpen, maar toch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:43:29 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180139089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:36 schreef speknek het volgende:
Kolere wat een racistische thread. Soms denk je dat Fok weer aan de beterende hand is en dan dit.

Anyway. We zijn er natuurlijk nog lang niet, uiteindelijk moeten de internationale asielwetten veranderen. Maar wat Drugshond je dan weer niet wil laten zien is dat de EU juist (uiteindelijk, het heeft even geduurd) uitermate effectief is gebleken in het weren van immigranten door de Turkije deal, iets wat buiten het blok vermoedelijk een stuk moeilijker geweest zou zijn.

[ afbeelding ]

Okay dan zijn er weer verhalen van genocide in Algerije omdat wij de problemen buiten onze grenzen dumpen, maar toch.
Genocide in Algerije?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:48:31 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_180139171
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180139725
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 01:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mooi hek erom heen.
Een ketting is net zo sterk als zijn zwakste schakel.
pi_180140476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:36 schreef speknek het volgende:
Kolere wat een racistische thread. Soms denk je dat Fok weer aan de beterende hand is en dan dit.

Anyway. We zijn er natuurlijk nog lang niet, uiteindelijk moeten de internationale asielwetten veranderen. Maar wat Drugshond je dan weer niet wil laten zien is dat de EU juist (uiteindelijk, het heeft even geduurd) uitermate effectief is gebleken in het weren van immigranten door de Turkije deal, iets wat buiten het blok vermoedelijk een stuk moeilijker geweest zou zijn.

[ afbeelding ]

Okay dan zijn er weer verhalen van genocide in Algerije omdat wij de problemen buiten onze grenzen dumpen, maar toch.
Hoezo racistisch? Ik denk niet dat deze grabbelton gaat werken, nee. We moeten gewoon even afwachten, over half jaar evalueren.
I´m back.
pi_180140615
Politiek draait steeds meer om beeldvorming dan om daden. Dan zie je een stel vermoeide koppen om 04:30 uur 's ochtends trots verkondigen dat ze eruit zijn en dat er een akkoord is, maar als je inzoomt, zie je dat er eigenlijk niks wezenlijks is geregeld of opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 15:40:14 ]
pi_180140658
Volgens mij toch wel iets opgelost, die liepen in die tussen tijd niet los op straat rond, konden ze niet op rare dingen komen toch?
pi_180140777
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:24 schreef john2406 het volgende:
Volgens mij toch wel iets opgelost, die liepen in die tussen tijd niet los op straat rond, konden ze niet op rare dingen komen toch?
Wie bedoel je? De mensen op de boot die door Italië en Malta is geweigerd en die in Spanje mocht aanmeren? De mensen die straks alsnog over bereidwillige EU-lidstaten worden verspreid?

Er moet gewoon een NO WAY-beleid komen, volgens Australisch voorbeeld. Uiteraard toegesneden op de Europese situatie. En dat dan gepaard met noodhulp in Noord-Afrika en het bieden van meer perspectief in Afrikaanse migrantenlanden.

De oplossing is NIET dat migranten massaal naar Europa komen.
pi_180140820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie bedoel je? De mensen op de boot die door Italië en Malta is geweigerd en die in Spanje mocht aanmeren? De mensen die straks alsnog over bereidwillige EU-lidstaten worden verspreid?

Er moet gewoon een NO WAY-beleid komen, volgens Australisch voorbeeld. Uiteraard toegesneden op de Europese situatie. En dat dan gepaard met noodhulp in Noord-Afrika en het bieden van meer perspectief in Afrikaanse migrantenlanden.

De oplossing is NIET dat migranten massaal naar Europa komen.
Komen ze niet onderuit is vastgelegd naar de oorlog, daar is voor getekend en ik weet niet tot hoelang geldig.
Toen men aan de EU begon had men evt iets kunnen aanpassen, echter of het kon?
Geen hele maatregelen maar alles half, als men wil dat iets (goed) gebeuren doet regel het zelf of blijf er vandaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 15:52:28 ]
pi_180140893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Politiek draait steeds meer om beeldvorming dan om daden. Dan zie je een stel vermoeide kopen om 04:30 uur 's ochtends trots verkondigen dat ze eruit zijn en dat er een akkoord is, maar als je inzoomt, zie je dat er eigenlijk niks wezenlijks is geregeld of opgelost.
Het is in feite ook niet op te lossen. De term 'fort Europa' dateert van eind jaren 80, begin jaren 90. Toen al kon je heel simpel op je vingers na tellen dat er massamigratie zou ontstaan van zuid naar noord, tenzij je van Europa een fort zou maken, zo redeneerden sommigen toen, maar dat moest je niet willen. Door bepaalde onvoorziene omstandigheden is die nu in een stroomversnelling geraakt en die valt echter niet meer te stoppen imho.
I´m back.
pi_180141075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is in feite ook niet op te lossen. De term 'fort Europa' dateert van eind jaren 80, begin jaren 90. Toen al kon je heel simpel op je vingers na tellen dat er massamigratie zou ontstaan van zuid naar noord, tenzij je van Europa een fort zou maken, zo redeneerden sommigen toen, maar dat moest je niet willen. Door bepaalde onvoorziene omstandigheden is die nu in een stroomversnelling geraakt en die valt echter niet meer te stoppen imho.
Het idee van een land zijn, is onder meer dat je je grenzen effectief bewaakt. Het idee van een unie zonder binnengrenzen is dus dat je je buitengrenzen effectief bewaakt. Precies daar faalt de EU. En niet alleen omdat mensen ongezien binnenkomen, maar ook vanwege laksheid in beleid. Neem al die zogenaamde "reddingsschepen" voor de kust van Libië; de EU had daar allang moeten ingrijpen.

Idem voor het feit dat mensen die voet aan wal zetten in Europa ineens allerlei rechten hebben gekregen. En de landen waar ze vandaan komen, vertikken het om ze terug te nemen. Ook daar is de EU veel te lief en te meegaand in.
pi_180141586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het idee van een land zijn, is onder meer dat je je grenzen effectief bewaakt. Het idee van een unie zonder binnengrenzen is dus dat je je buitengrenzen effectief bewaakt. Precies daar faalt de EU. En niet alleen omdat mensen ongezien binnenkomen, maar ook vanwege laksheid in beleid. Neem al die zogenaamde "reddingsschepen" voor de kust van Libië; de EU had daar allang moeten ingrijpen.

Idem voor het feit dat mensen die voet aan wal zetten in Europa ineens allerlei rechten hebben gekregen. En de landen waar ze vandaan komen, vertikken het om ze terug te nemen. Ook daar is de EU veel te lief en te meegaand in.
Ja, alleen wat ik al opmerkte over de discussie eind jaren 80, begin jaren 90: er bestaat überhaupt geen idee over een gezamenlijke houding tov de migratie.
Lijkt erop alsof de Merkeliaanse houding passé is en de Orbaniaanse houding wordt steeds populairder, hetgeen je nu ziet in Italië, eerder al in Oostenrijk. Maar is het pleit beslecht dan?

(Nu moet ik zeggen dat ik Timmermans bij Jinek niet gezien heb... maar wat zegt hij?)
I´m back.
pi_180141760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen wat ik al opmerkte over de discussie eind jaren 80, begin jaren 90: er bestaat überhaupt geen idee over een gezamenlijke houding tov de migratie.
Lijkt erop alsof de Merkeliaanse houding passé is en de Orbaniaanse houding wordt steeds populairder, hetgeen je nu ziet in Italië, eerder al in Oostenrijk. Maar is het pleit beslecht dan?

(Nu moet ik zeggen dat ik Timmermans bij Jinek niet gezien heb... maar wat zegt hij?)
Ik vond het een boel inhoudsloos gewauwel van Timmermans. Het was zo nietszeggend dat ik niet eens in staat ben om hier de kern te herhalen.

Er zijn ook nog boze tongen die beweren dat de migratie juist de EU in de kaart speelt, als pressiemiddel om de natiestaten verder af te breken:

spikedonline twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 20:06:08 Brendan O’Neill on how the EU elites have weaponised immigration: https://t.co/1ednPnLJbX reageer retweet
pi_180141936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

(Nu moet ik zeggen dat ik Timmermans bij Jinek niet gezien heb... maar wat zegt hij?)
Iets over een broodrooster of waterkoker misschien.
pi_180142060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vond het een boel inhoudsloos gewauwel van Timmermans. Het was zo nietszeggend dat ik niet eens in staat ben om hier de kern te herhalen.

Er zijn ook nog boze tongen die beweren dat de migratie juist de EU in de kaart speelt, als pressiemiddel om de natiestaten verder af te breken:

spikedonline twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 20:06:08 Brendan O’Neill on how the EU elites have weaponised immigration: https://t.co/1ednPnLJbX reageer retweet
[ afbeelding ]
Tja, dat verwachtte ik al.
Enfin, ik stel voor om de boel over een half jaar te evalueren in ieder geval, nu blijft toch alles speculatie.

Tja en of het een middel is om een bepaald doel te bereiken of een doel op zichzelf: daarover lopen verschillende al dan niet complottheorieën natuurlijk. Vind het vooralsnog moeilijk te bepalen wat het hele idee erachter is. Denk wel dat de opkomst van de identity politics tegenwoordig niet helemaal toevallig is; het slaat iedere sociaal-economische solidariteit tussen mensen aan gort en op e.o.a. manier lijkt me dit heel welgevallig voor the powers that be in deze tijd.
I´m back.
pi_180142135
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
“Omvolking” is een genocidaire nazi-term die bedoeld is om mensen op te histen tegen minderheden, door deze als bedreiging voor het volk neer te zetten en dus eigenlijk impliciet tot actie te bewegen tegen deze bedreiging.
Nee, omvolking is gewoon de juiste term voor wat er al decennia lang gebeurt in veel Europese landen.
Dat de nationaalsocialisten het woord ook gebruikten maakt het nog geen nazi-term.
Of is kinderbijslag en ziekenfonds ook een naziterm ?
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
En niet in de laatste plaats een insinuatie dat er een masterplan achter zou zitten. Daar laten we het verder bij.
Met masterplan doel je op complottheorie ?
Nee, een complottheorie is het niet, dat impliceert namelijk iets geheims, en dat is het niet.
De massaimmigratie gebeurt gewoon open en bloot en is het gevolg van overheidsbeleid.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
Verder vind ik echt dat je even goed bij jezelf te rade moet gaan als je de term
“Broedmachine” gebruikt richting mensen. Dit soort taalgebruik is extreem fout en supergevaarlijk.
Nee, dat is gewoon een feitelijke omschrijving van hoe vrouwen in veel culturen worden beschouwd.

Dat jij dit als extreem fout en supergevaarlijk ziet, dat zegt meer over jou dan over bakfietsmoeder.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
Omvolking is gewoon een feit. Ik geloof niet dat daar een "meesterplan" achter zit, maar het is wel degelijk een effect van het beleid van de afgelopen decennia.
Precies, het hoeft ook niet letterlijk als beleid beschreven te staan, maar het is wel het gevolg van beleid.
Als je als overheid je beleid dan niet bijstelt als je ziet dat het nadelige gevolgen heeft, dan werk je er wel degelijk bewust aan mee.
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 22:32 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dit is het nieuwe discussiëren he?

Strooien met nazi-taal en dan klagen als iemand het benoemt. Sorry maar ik laat mij er niet de mond door snoeren.
Hoho, de zaken niet omdraaien.
De nazitaal kwam van jou af :{w
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:23 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan mensen niet wegzetten als broedmachines dus..
Jij wilt feiten ontkennen dat dit in sommige culturen gewoon zo is ?

Links moet weer hun safespace hebben in NWS ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:28 schreef Oud_student het volgende:
Het punt is dat in bepaalde culturen vrouwen welliswaar niet zo genoemd worden, maar de facto wel als <verboden woord> weggezet worden. Terwijl ze onze vrouwen als hoeren betitelen.
Dat is het punt, daar helpt censuur niet. Integendeel het maakt het bespreken lastig of ongewenst.
Precies, je kunt wel je vingers in je oren stoppen en LALA roepen en alles ontkennen.
Maar in bepaalde culturen is dit gewoon zo.
Dat je om onverklaarbare redenen het woord niet leuk vind is tot daar aan toe, maar waarom wil je het verbieden ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:22 schreef Aloulu het volgende:
Tsjaah de Turkije deal wordt vaak op afgegeven en Turkije zou door en door slecht zijn maar zonder die deal met Erdogan verdrinkt Europa door het aanspoelen van illegale migranten.
Er valt met Erdo zaken te doen, en de Turkse migratie is effectief aangepakt.
Turkije krijgt nu heel flink betaald voor iets wat eigenlijk gewoon hun normale werk is.
Normaal gesproken kun je echt niet straffeloos met bootje van het ene naar het andere land varen in die regionen.
Maar Turkije is die migranten liever kwijt dan rijk, dus de politie, douane, kustwacht en marine keken gewoon al die tijd de andere kant op.
quote:
Nu wilt men natuurlijk hetzelfde met Noord Afrika, alleen Libië laat zich er echter voor lenen. Tunesie en Marokko zeggen nee, ook niet voor een grote zak geld. Libië heb je drie regeringen dus daar kan je best wel wat dealtjes sluiten met wat warlords.
Ook daar is wel wat aan te doen natuurlijk.
Er valt flink wat druk uit te oefenen op Marokko en Tunesie.
pi_180142215
Aldus een verstandige man die de politiek van binnenuit kent:

JacquesMonasch twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 21:05:26 #migratietop Gespinde berichtgeving #migratiedeal oa @NOS : er is geen migratiecrisis en de politieke crisis is opgelost. ‘ In werkelijkheid en na lezing: ‘er is een migratiecrisis en de politieke crisis woekert voort’. reageer retweet
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:25:33 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180142230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:36 schreef speknek het volgende:

Okay dan zijn er weer verhalen van genocide in Algerije omdat wij de problemen buiten onze grenzen dumpen, maar toch.
Dumpen impliceert dat de problemen in de EU origineren en geëxporteerd worden. Wat de EU(-landen, al dan niet onder EU paraplu) proberen te doen is problemen buiten houden. Een soort Chinese muur oplossing.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180142435
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Aldus een verstandige man die de politiek van binnenuit kent:

JacquesMonasch twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 21:05:26 #migratietop Gespinde berichtgeving #migratiedeal oa @NOS : er is geen migratiecrisis en de politieke crisis is opgelost. ‘ In werkelijkheid en na lezing: ‘er is een migratiecrisis en de politieke crisis woekert voort’. reageer retweet
Ja zo lost de EU alle problemen op: kicking the can, zoals de Amerikanen zeggen.
En de suggestie wekken dat problemen zoals Griekenland, de Euro, migratie, enz enz opgelost zouden zijn :{ In werkelijkheid woekert en Merkelt het voort en zijn de problemen als maar groter geworden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_180142646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:34 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja zo lost de EU alle problemen op: kicking the can, zoals de Amerikanen zeggen.
En de suggestie wekken dat problemen zoals Griekenland, de Euro, migratie, enz enz opgelost zouden zijn :{ In werkelijkheid woekert en Merkelt het voort en zijn de problemen als maar groter geworden.
Ik denk dus ook niet dat dit probleem op te lossen valt, beetje bijsturen misschien, meer niet. De illusie moet je niet hebben dat je het probleem oplost door langs de gehele grens van de EU grensbewaking op te stellen. Wat sws schier onmogelijk is imho, dwz om dat te organiseren en te bekostigen.
I´m back.
pi_180143686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dus ook niet dat dit probleem op te lossen valt, beetje bijsturen misschien, meer niet. De illusie moet je niet hebben dat je het probleem oplost door langs de gehele grens van de EU grensbewaking op te stellen. Wat sws schier onmogelijk is imho, dwz om dat te organiseren en te bekostigen.
+ De broedplaatsen voor radicalisering die zich dan aan de buitengrenzen van de EU manifesteren
pi_180144983
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:20 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

+ De broedplaatsen voor radicalisering die zich dan aan de buitengrenzen van de EU manifesteren
Wat bedoel je precies?
I´m back.
pi_180145224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Stel de EU sluit z'n buitengrenzen helemaal af, dan nog zullen groepen mensen proberen om binnen te komen. Al die mensen gaan zich dan nestelen aan die buitengrenzen. Dikke kans dat er sowieso helemaal niks meer geregeld gaat worden voor die mensen, dus grote armoede, slechte voorzieningen, mensen op een kluitje als gevolg. Een mooie broedplaats voor radicalisatie en mogelijkheden tot ronselen voor jihad.
pi_180145251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Stel de EU sluit z'n buitengrenzen helemaal af, dan nog zullen groepen mensen proberen om binnen te komen. Al die mensen gaan zich dan nestelen aan die buitengrenzen. Dikke kans dat er sowieso helemaal niks meer geregeld gaat worden voor die mensen, dus grote armoede, slechte voorzieningen, mensen op een kluitje als gevolg. Een mooie broedplaats voor radicalisatie en mogelijkheden tot ronselen voor jihad.
Ja, okee, ja, dat klopt idd.
I´m back.
pi_180146345
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, ja, dat klopt idd.
En als die dan toch door de grens heenkomen op een manier, want succes de gehele grens te controleren, heeft rechts weer een stok om mee te slaan. Mooie selffullfilling prophecy wordt dat.
pi_180146359
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:26 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

En als die dan toch door de grens heenkomen op een manier, want succes de gehele grens te controleren, heeft rechts weer een stok om mee te slaan. Mooie selffullfilling prophecy wordt dat.
Je kunt sws niet de grenzen van de EU bewaken, dat is kolder.
I´m back.
pi_180151087
Doe dan tenminste een poging om de buitengrenzen te bewaken, iets wat de EU zich altijd voorneemt.
Nu gebeurt het vaak helemaal niet.
pi_180151253
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Doe dan tenminste een poging om de buitengrenzen te bewaken, iets wat de EU zich altijd voorneemt.
Nu gebeurt het vaak helemaal niet.
Zelfs die buiten grenzen zijn niet te bewaken niet voor oorlogsvluchtelingen, en een ieder geeft aan er eentje te zijn, wat wil je dan. Hun handen zijn gebonden toch.

Ik betwijfel trouwens of het nodig is, is het niet maar allemaal haat zaaien?
pi_180151764
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Doe dan tenminste een poging om de buitengrenzen te bewaken, iets wat de EU zich altijd voorneemt.
Nu gebeurt het vaak helemaal niet.
Er gebeurt veel

Superfort Europa
quote:
Het budget dat Brussel heeft voor de bewaking van de Europese grenzen is de laatste jaren snel gestegen. De reden: terrorisme en het toenemende aantal vluchtelingen. De nieuwe surveillancetechnologie is een groeimarkt waar door de defensie-industrie de nieuwste snufjes ingezet worden. De markt wint ook letterlijk aan terrein door de deals die Brussel in navolging van de Turkije-deal met Noord-Afrikaanse landen afsluit. Geld, kennis en technologie in ruil voor het verleggen van de grenzen van Europa.
pi_180151767
Tuurlijk sinds ze wel te bewaken voor migranten, maar zelfs een poging daartoe wordt niet eens gedaan.
pi_180151816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt sws niet de grenzen van de EU bewaken, dat is kolder.
Gelukkig zit er een natuurlijke grens, een bak diep water tussen....mah ja, als je met boten iedereeen op gaat halen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180151873
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er gebeurt veel

Superfort Europa

[..]

Je kan het beter zo maken dat degenen die hier illegaal binnendringen niet verwend worden met gratis eten, zakgeld en alles. Vanaf dag 1 kunnen ze toch komkommers plukken of tomaten....kunnen al die roemenen en polen ook weer terug.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180151919
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:53 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Je kan het beter zo maken dat degenen die hier illegaal binnendringen niet verwend worden met gratis eten, zakgeld en alles. Vanaf dag 1 kunnen ze toch komkommers plukken of tomaten....kunnen al die roemenen en polen ook weer terug.
Dat soort eenzijdige beslissingen kunnen alleen dictators maken. Nederland is een rechtsstaat.
pi_180152076
Gaat goed, geloof ik:

I´m back.
pi_180152103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:55 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat soort eenzijdige beslissingen kunnen alleen dictators maken. Nederland is een rechtsstaat.
Mensen laten werken kan niet in een rechtsstaat?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180152121
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:07 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Mensen laten werken kan niet in een rechtsstaat?
Verplicht of vrijwillig?
pi_180152155
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Verplicht of vrijwillig?
Als ze vrijwillig hier komen is dan dus instemmen met vrijwillig werken voor je brood!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180152168
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:11 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Als ze vrijwillig hier komen is dan dus instemmen met vrijwillig werken voor je brood!
Mensenrechten gelijke wetten, waarom ik er zijn toch nog zoveel anderen?

Overal kom je iets tegen hoor wat het onmogelijk maken doet vind ik.
pi_180152186
Of men maakt verschil, maar dan voor ze allemaal ook voor die welke er al zijn in de landen?

Maar ergens strookt dat toch niet of wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 23:13:52 ]
pi_180152247
Overgenomen van Joost Niemoller

Het is nu gewoon openlijk gezegd, dit is het plan

Niemand kan nu nog zeggen Ich habe es nicht gewusst!

Minister van Financien Wolfgang Schauble is de machtigste man van Duitsland en van Europa. Hij heeft alleen maar de machtigste persoon van Duitsland en Europa boven zich, Merkel. Vandaag verscheen een groot interview met hem in het links-liberale weekblad Die Zeit. (Te vergelijken met NRC Handelsblad.) Schauble was op zijn gemak. Hij sprak drie uur ‘open’ met geestverwanten.

Het werd een verbijsterend interview. Ik zou zeggen: Een historisch interview. Nooit was het zo duidelijk waar we aan toe zijn met deze bestuurselite.
Ik heb voor de uitzondering eens dit nummer van Die Zeit gekocht en ben van plan dit heel lang te bewaren. De machtigste man van Europa vertelt over de politieke agenda die hij al sinds jaar en dag uitvoert. Een agenda van schaamteloze omvolking: Het oude Duitsland en Europa moeten worden opgeheven. Alle grenzen met Afrika en het Midden Oosten moeten open. Schauble voelt zich middelpunt van een enorme revolutie. Het is zijn finest hour.

Het interview vond plaats op het Ministerie van Financien, een van de somberste, meest ontoegankelijke kolossen van Berlijn, waar ooit Goring nog zetelde.
In het interview omschreef Schauble zichzelf als een ‘conservatief’. Maar wat kon dat dan wel wezen, wilden de journalisten van Die Zeit weten, want in deze tijden van AfD en racisme was het conservatisme zijn onschuld verloren. Nee, haastte Schauble zich, zo’n conservatief was hij niet. Hij was een moderne conservatief, een globaliserende. Vroeger waren de tijden netter, mijmert de 74-jarige.

Maar nu, zegt de conservatief Schauble, met warmte en overtuiging, aldus de journalisten van Die Zeit, nu zijn het tijden van een grote revolutie, en hij zit er midden in. Het waren tijden van revolutie toen de muur viel, er was de tijd van de Arabische revolutie, die beslist nog niet voorbij is, en nu is er de ontzagwekkende globaliserende revolutie die Duitsland voorgoed zal vernietigen.
“De opgave in de globaliserende wereld zal zijn nog een keer een massale revolutie te veroorzaken, een grondige verandering zonder overdrijving te veroorzaken.”
Nu moeten, zegt de machtigste man van Europa, alle muren vallen die het oude Europa nog scheiden van Europa met het Midden Oosten en Afrika. De oude schotten moeten weg!

Want, zegt de oude man met het moderne hart:
“Het zijn de schotten die ons kapot maken, en ons door inteelt zullen degenereren. Voor ons zijn de moslims een verrijking van onze openheid en diversiteit.”
Inteelt. Diversiteit. Demografische, biologische termen.

Die termen zijn niet zomaar gekozen. Een van de architecten achter het binnenhalen van meer dan een miljoen moslims naar Duitsland binnen een jaar heeft de verdwijning van het Duitse volk op het oog. Duitsers moet zich niet meer onder elkaar voortplanten. Dat is inteelt. Er is nieuw, vers moslimbloed nodig. Waar Schauble mee bezig is, is een ontzagwekkend eugenetisch programma om het omgekeerde te bereiken wat Hitler wilde bereiken: De vernietiging van het Duitse ras.

De eugenetica is geen taboe in Duitsland. Zolang het maar tot zelfvernietiging leidt.
En verder moet er heel veel geld naar Noord-Afrika, (“Afrika zal ons probleem zijn.”) verklaart Schauble zich nog eens horig aan de VS, moet de ondersteuning van de Europese boeren worden opgeheven en moeten de overgebleven Duitsers door aanhoudende immigratie en ‘diversiteit’ geciviliseerd worden. Eronder geschoffeld dus.
De machtigste man van Europa legt al zijn eugenetische kaarten op tafel en hij blijft gewoon de machtigste man van Europa. Dat is het gruwelijke heden waar wij nog net in leven.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180152379
Ok, en nu?
pi_180152572
Merkel wist altijd al dat de multiculti society niet werkt±

Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 30 juni 2018 @ 23:41:35 #105
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180152579
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:03 schreef Drugshond het volgende:
"Dit is vrij algemeen en biedt weinig concrete oplossingen. Bondskanselier Merkel probeert afspraken te maken met landen apart, bijvoorbeeld afspraken tussen Duitsland - Spanje en Duitsland - Griekenland, in de hoop om een deal te sluiten om snel mensen terug te sturen. Zo hoopt Merkel alsnog concreet resultaat te boeken."
Hee dat klinkt naar bilaterale besluiten?
Dat is iets heel raars, dat kan toch niet?
Zonder EU kunnen individuele lidstaten toch niets bereiken? Toch? TOCH!?

Weer een prachtig voorbeeld van hoe waardeloos de EU is.
Die besluiteloosheid wordt de doodsteek van de EU.
We zijn weer een stapje dichterbij het einde van dit walgelijk gedrocht! w/ *O*
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_180152645
Volgen jullie het debacle dat Brexit heet dan helemaal niet? Zelfs de mensen die daar keihard tegen de EU waren, zijn met hun staart tussen de benen van het toneel verdwenen.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 23:46:36 #107
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 23:51:37 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180152720
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgen jullie het debacle dat Brexit heet dan helemaal niet? Zelfs de mensen die daar keihard tegen de EU waren, zijn met hun staart tussen de benen van het toneel verdwenen.
Is op dit moment niet het grootste hoofdpijn dossier. Engeland krijgt wel een draai om zijn oren. Maar daar komen ze wel uit.Engeland gaat een soort van Zwitserland worden.
pi_180152740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is op dit moment niet het grootste hoofdpijn dossier. Engeland krijgt wel een draai om zijn oren. Maar daar komen ze wel uit.Engeland gaat een soort van Zwitserland worden.
Oh nou als je dat de Britten even meedeelt zullen ze een zucht van opluchting laten. De realiteit lijkt het namelijk niet helemaal met je eens te zijn.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 23:54:25 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180152775
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is op dit moment niet het grootste hoofdpijn dossier. Engeland krijgt wel een draai om zijn oren. Maar daar komen ze wel uit.Engeland gaat een soort van Zwitserland worden.
Ze mochten willen dat ze zo rijk werden.
pi_180152776
Het Romeinse Rijk viel uiteen nadat het immigranten (waar ze zelf uit bestonden) als shit behandelden.

De geschiedenis herhaalt zich.
pi_180152779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Maar waarom niet in dat bewuste topic en niet hier ?!?
Omdat 1) dit topic niets meer is dan losstaande link/tekst-dumps met wat willekeurige Merkel/EU-haat en er dus toch geen discussie gaande is en 2) er om duistere redenen een boel mensen zijn dat als Nederland uit de EU stapt de wereld terug zal keren naar al haar oude glorie.
  zondag 1 juli 2018 @ 00:02:59 #114
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180152902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Omdat 1) dit topic niets meer is dan losstaande link/tekst-dumps met wat willekeurige Merkel/EU-haat en er dus toch geen discussie gaande is en 2) er om duistere redenen een boel mensen zijn dat als Nederland uit de EU stapt de wereld terug zal keren naar al haar oude glorie.
En dat is met rede me dunkt. Heeft te maken met een aantal bijzonder grote weeffouten.Bij een infectie gaat een pleister ook niet helpen. Wat de BRexit met dit topic van doen heeft volg ik niet. Dus dat wuif ik maar weg,. Engeland wilde bewust een andere koers, wilde haar munt niet opgeven. That's it. De rest is over 10 jr hindsight 20-80.
  zondag 1 juli 2018 @ 00:07:05 #115
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180152975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh nou als je dat de Britten even meedeelt zullen ze een zucht van opluchting laten. De realiteit lijkt het namelijk niet helemaal met je eens te zijn.
Verwachten dat een brexit net zo snel en soepel verloopt als een foto uploaden op snapchat :')

De kotertermijn effecten kunnen zeker zeer gecompliceerd en economisch erg zwaar zijn.
Het gaat zich echter om het grote plaatje. De lange termijn.
Een tijdje bloeden voor lange termijn winst klinkt als een goede investering.
Daarnaast zijn het niet alleen de centen die tellen, zelfbeschikking en democratie wegen voor mij persoonlijk zwaarder zolang ik niet in mijn primaire levensbehoeften geraakt wordt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zondag 1 juli 2018 @ 05:53:19 #116
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180155984
Over dat stukje met Schäuble, als je woorden als inteelt gebruikt, dan zou hij toch moeten weten dat er juist onder Arabieren vrij veel inteelt is door neef-nicht huwelijken. Dat verse bloed komt dan met een lading genetische defecten.

Anekdotisch bewijs: ik woon in saudi Arabië en mijn dochter is hier geboren. Op een gegeven moment had mijn vrouw haar te lang niet gevoeld dus naar emergency, National Guard Hospital. Een van de eerste dingen die de dokter aan me vraagt “ Are you related” ik eehm ja dat is mijn vrouw.. but are you related? Ja we zijn getrouwd, waar gaat dit over? Toen greep de nurse in, No doctor, not like here, en tegen ons, he wants to know of you’re family, like cousins.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180157708
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:07 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Verwachten dat een brexit net zo snel en soepel verloopt als een foto uploaden op snapchat :')
Wie zegt dit? Waarom moet je argument beginnen met zo'n overdrijving? Ben je bang dat je redenatie niet sterk genoeg is, waardoor je eerst moet gaan ridiculiseren?

quote:
De kotertermijn effecten kunnen zeker zeer gecompliceerd en economisch erg zwaar zijn.
Het gaat zich echter om het grote plaatje. De lange termijn.
Een tijdje bloeden voor lange termijn winst klinkt als een goede investering.
Daarnaast zijn het niet alleen de centen die tellen, zelfbeschikking en democratie wegen voor mij persoonlijk zwaarder zolang ik niet in mijn primaire levensbehoeften geraakt wordt.
Nou, laten we hopen dat het afloopt zoals je denkt dat het afloopt. Vooralsnog lijkt dat tegen te gaan vallen.
pi_180157750
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wie zegt dit? Waarom moet je argument beginnen met zo'n overdrijving? Ben je bang dat je redenatie niet sterk genoeg is, waardoor je eerst moet gaan ridiculiseren?

[..]

Nou, laten we hopen ddat het afloopt zoals je denkt dat het afloopt. Vooralsnog lijkt dat tegen te gaan vallen.
Hey clumsy, maak je eens niet zo dik. Ik voel je bloeddruk helemaal hier stijgen.
pi_180157992
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:58 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Hey clumsy, maak je eens niet zo dik. Ik voel je bloeddruk helemaal hier stijgen.
Maar hij heeft wel gelijk.
Of het zoet na het zuur komt, en wanneer, valt nog helemaal te bezien. Voorlopig krijgen ze het zwaar.
pi_180158028
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:11 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk.
Of het zoet na het zuur komt, en wanneer, valt nog helemaal te bezien. Voorlopig krijgen ze het zwaar.
Zeg je nou dat ze een man is? Dat is ook niet aardig.
  zondag 1 juli 2018 @ 10:33:25 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_180158334
Mensen die nog steeds denken dat Brexit lange termijn winsten op gaat leveren :'). De VK's groei is gekelderd waardoor nu, voor de Brexit, ze al meer geld verloren zijn dan die wekelijkse betalingen. En dan komt de Brexit zelf nog.

30% van de Britse GDP wordt verdiend aan export, en dan stappen ze uit een vrijhandelszone. Maar dat gaat wel opgevangen worden door ehm eh..

De motor van de groei van de laatste dertig jaar is Thatchers liberalisering van de effectenmarkt geweest, wat een krottenwijk in het havengebied omtoverde tot Canary Wharf. Nu verliest de VK haar banking passport, maar dat gaat wel opgelost worden door ehm eh...

Een sloot aan multinationals en zelfs Britse paradepaardjes als Unilever trekken naar het continent. Maar lange termijn is het gebrek aan banen en bedrijvigheid goed want ehm eh..

Baas in eigen land! Buitenlanders eruit! Yeah! Of Frankrijk zet de poorten open want ze hoeven niet meer zo Engelands gevoelens in overweging te nemen als ze toch niet in de EU zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180158507
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:33 schreef speknek het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Brexit lange termijn winsten op gaat leveren :'). De VK's groei is gekelderd waardoor nu, voor de Brexit, ze al meer geld verloren zijn dan die wekelijkse betalingen. En dan komt de Brexit zelf nog.

30% van de Britse GDP wordt verdiend aan export, en dan stappen ze uit een vrijhandelszone. Maar dat gaat wel opgevangen worden door ehm eh..

De motor van de groei van de laatste dertig jaar is Thatchers liberalisering van de effectenmarkt geweest, wat een krottenwijk in het havengebied omtoverde tot Canary Wharf. Nu verliest de VK haar banking passport, maar dat gaat wel opgelost worden door ehm eh...

Een sloot aan multinationals en zelfs Britse paradepaardjes als Unilever trekken naar het continent. Maar lange termijn is het gebrek aan banen en bedrijvigheid goed want ehm eh..

Baas in eigen land! Buitenlanders eruit! Yeah! Of Frankrijk zet de poorten open want ze hoeven niet meer zo Engelands gevoelens in overweging te nemen als ze toch niet in de EU zitten.
Die tien banen die ze kwijt raken met het overzetten van het hoofdbureau van Unilever, daar komen ze wel weer overheen. Ik meen zelfs dat de mensen uit het oude hoofdkantoor meegaan naar Amsterdam en het de Nederlander derhalve geen flikker oplevert. Behalve dat we 1 komma nog wat miljard aan dividendbelasting jaarlijks minder binnenkrijgen.
  zondag 1 juli 2018 @ 11:01:12 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_180158854
Ohja, dat haal je eruit? Goh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180159433
Persoonlijk ergernisje ;) .
pi_180160127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Omdat 1) dit topic niets meer is dan losstaande link/tekst-dumps met wat willekeurige Merkel/EU-haat en er dus toch geen discussie gaande is en 2) er om duistere redenen een boel mensen zijn dat als Nederland uit de EU stapt de wereld terug zal keren naar al haar oude glorie.
Want wij moeten jouw gewauwel belangrijker vinden dan wat de mensen zeggen die er wel toe doen?

https://www.breitbart.com(...)-all-talk-no-action/
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 1 juli 2018 @ 12:27:22 #126
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180160211
Afrika staat aan de vooravond van een bevolkingsexplosie. Het laatste continent waar nog een heuse bevolkingsexplosie zal plaatsvinden. Alleen pragmatisme gaat werken bij migratieproblematiek. Al die liberale ideologie als 'humanisme' en 'recht op asiel' dat na WOII een enorme vlucht heeft genomen is mooi, maar met mate, met mate, en realistisch blijven. Het gaat bijna lijken op een religie bij sommige West-Europese politici.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jellereppe op 01-07-2018 12:52:23 ]
  zondag 1 juli 2018 @ 14:49:42 #127
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_180162193
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:27 schreef Jellereppe het volgende:
Afrika staat aan de vooravond van een bevolkingsexplosie. Het laatste continent waar nog een heuse bevolkingsexplosie zal plaatsvinden. Alleen pragmatisme gaat werken bij migratieproblematiek. Al die liberale ideologie als 'humanisme' en 'recht op asiel' dat na WOII een enorme vlucht heeft genomen is mooi, maar met mate, met mate, en realistisch blijven. Het gaat bijna lijken op een religie bij sommige West-Europese politici.

Het is een utopie om te denken dat Europa dat wel even kan handelen. 600.000 zijn er aangemeerd in Italie sinds 2015 en dat terwijl de werkloosheid daar onder jongeren al skyhigh is. Nu zijn er 1 miljard Afrikanen, over 100 jaar, 4 miljard als ze op deze manier doorgaan. Ben blij dat ik er dan niet meer ben.

Ik gun die Afrikanen het allerbeste hoor, dat terzijde
  zondag 1 juli 2018 @ 15:14:02 #128
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180162593
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:27 schreef Jellereppe het volgende:
Afrika staat aan de vooravond van een bevolkingsexplosie. Het laatste continent waar nog een heuse bevolkingsexplosie zal plaatsvinden. Alleen pragmatisme gaat werken bij migratieproblematiek. Al die liberale ideologie als 'humanisme' en 'recht op asiel' dat na WOII een enorme vlucht heeft genomen is mooi, maar met mate, met mate, en realistisch blijven. Het gaat bijna lijken op een religie bij sommige West-Europese politici.

200 miljoen aanstaande migranten staan te rammelen aan de poort.
Maar die moeten we natuurlijk allemaal opnemen want we willen aardig en lief zijn.

En bovendien verdienen we het om uitgeroeid te worden aangezien Europeanen het smerigste volk ter wereld zijn. Wij zijn de enige die oorlogen hebben ontketend en de enige die slaven hebben gehouden.
Alle andere volkeren hebben dat nooit of te nimmer gedaan. Die hebben altijd alleen maar de bloemetjes en de bijtjes geteld totdat de barbaristische witmens ze kwam verstoren.
En als ze al geweld zouden gebruiken, dan was dat alleen maar om zichzelf te beschermen tegen de inhumane kapitalistische patriarchale homofobe xenofobe witmens.

Daarom moeten wij dus deaud.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 15:15:59 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180162647
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:23:34 #130
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_180162774
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:14 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

200 miljoen aanstaande migranten staan te rammelen aan de poort.
Maar die moeten we natuurlijk allemaal opnemen want we willen aardig en lief zijn.

En bovendien verdienen we het om uitgeroeid te worden aangezien Europeanen het smerigste volk ter wereld zijn. Wij zijn de enige die oorlogen hebben ontketend en de enige die slaven hebben gehouden.
Alle andere volkeren hebben dat nooit of te nimmer gedaan. Die hebben altijd alleen maar de bloemetjes en de bijtjes geteld totdat de barbaristische witmens ze kwam verstoren.
En als ze al geweld zouden gebruiken, dan was dat alleen maar om zichzelf te beschermen tegen de inhumane kapitalistische patriarchale homofobe xenofobe witmens.

Daarom moeten wij dus deaud.
Klopt helemaal!

Blanken worden heden ten dagen het meest gediscrimineerd op basis van huidskleur. Walgelijk
  zondag 1 juli 2018 @ 15:38:56 #131
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180163228
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:23 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Klopt helemaal!

Blanken worden heden ten dagen het meest gediscrimineerd op basis van huidskleur. Walgelijk
Wat voor discriminatie ervaar jij precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 15:50:10 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180163558
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:23 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Klopt helemaal!

Blanken worden heden ten dagen het meest gediscrimineerd op basis van huidskleur. Walgelijk
hoe dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180166060
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:14 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

200 miljoen aanstaande migranten staan te rammelen aan de poort.
Maar die moeten we natuurlijk allemaal opnemen want we willen aardig en lief zijn.

En bovendien verdienen we het om uitgeroeid te worden aangezien Europeanen het smerigste volk ter wereld zijn. Wij zijn de enige die oorlogen hebben ontketend en de enige die slaven hebben gehouden.
Alle andere volkeren hebben dat nooit of te nimmer gedaan. Die hebben altijd alleen maar de bloemetjes en de bijtjes geteld totdat de barbaristische witmens ze kwam verstoren.
En als ze al geweld zouden gebruiken, dan was dat alleen maar om zichzelf te beschermen tegen de inhumane kapitalistische patriarchale homofobe xenofobe witmens.

Daarom moeten wij dus deaud.
De blanke man heeft het nog nooit zo slecht gehad inderdaad.
pi_180166346
NOS twitterde op zondag 01-07-2018 om 16:50:37 Seehofer vindt EU-compromis over migratie 'niet werkbaar' https://t.co/3vwjQ01mFW reageer retweet
Ga de popcorn maar inslaan mensen, tot nu toe grootste criticaster van Merkel, CSU'er Seehofer vindt het compromis niet werkbaar.

quote:
Duits migratieconflict op scherp: Seehofer vindt EU-compromis 'onwerkbaar'

In Duitsland heeft Horst Seehofer, CSU-leider en minister van Binnenlandse Zaken, het conflict met bondskanselier Merkel over migratie op scherp gezet. Aan het begin van een bijeenkomst van zijn partij uitte Seehofer zich zeer kritisch over het resultaat van de EU-top van deze week over migratie.

Volgens aanwezigen op het congres wijst Seehofer het voorstel van Merkel af om in Duitsland uitwijzingscentra te vestigen voor migranten, in afwachting van hun terugkeer naar het eerste land van opvang. Seehofer ziet naar verluidt geen alternatief voor het sluiten van de Duitse grenzen voor sommige migranten. Hij zei erbij dat dit zijn persoonlijke opvatting is, en dat de partij hierover het laatste woord heeft.

Merkel is tegen een dergelijke verharding van het Duitse asielbeleid.

Gisteren werd bekend dat Merkel een document heeft opgesteld met voorstellen voor een scherper asielbeleid in Europa. Daarvoor is de medewerking nodig van de andere lidstaten van de Europese Unie. Veertien landen zouden Merkel hebben toegezegd daarover in bespreking te gaan. Hongarije, Tsjechië en Polen spreken echter tegen dat ze Duitsland daarover iets hebben toegezegd.


Overleeft Merkel dit, mensen?

[ Bericht 21% gewijzigd door Ryan3 op 01-07-2018 17:48:08 ]
I´m back.
  zondag 1 juli 2018 @ 17:48:08 #135
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180166715
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
NOS twitterde op zondag 01-07-2018 om 16:50:37 Seehofer vindt EU-compromis over migratie 'niet werkbaar' https://t.co/3vwjQ01mFW reageer retweet
Ga de popcorn maar inslaan mensen, tot nu toe grootste criticaster van Merkel, CSU'er Seehofer vindt het compromis niet werkbaar.

[..]

[ afbeelding ]
Iemand pizza ?
  zondag 1 juli 2018 @ 17:50:52 #136
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180166778
Tijdperk Merkel is in zicht.... mooi.
Staat Macron ook gelijk met lege handen (had toch niets te bieden).
---------------
Gaat realisme het toch winnen van verwarde wensdenken.
pi_180167059
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:50 schreef Drugshond het volgende:
Tijdperk Merkel is in zicht.... mooi.
Staat Macron ook gelijk met lege handen (had toch niets te bieden).
---------------
Gaat realisme het toch winnen van verwarde wensdenken.
We gaan het zien. Op zich kan het nu snel gaan. Maar kennelijk moet Seehofer nog wel even te rade gaan bij zijn partij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 01-07-2018 18:16:48 ]
I´m back.
pi_180167167
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
NOS twitterde op zondag 01-07-2018 om 16:50:37 Seehofer vindt EU-compromis over migratie 'niet werkbaar' https://t.co/3vwjQ01mFW reageer retweet
Ga de popcorn maar inslaan mensen, tot nu toe grootste criticaster van Merkel, CSU'er Seehofer vindt het compromis niet werkbaar.

[..]

[ afbeelding ]

Overleeft Merkel dit, mensen?
Wat een heerlijk nieuws! 👍

Hopelijk is het einde van het tijdperk Merkel in zicht. 🙏🏻

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2018 18:09:00 ]
pi_180168019
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:08 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Wat een heerlijk nieuws! 👍

Hopelijk is het einde van het tijdperk Merkel in zicht. 🙏🏻
Zou het echt, ik geloof het pas als ze aftreedt!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 1 juli 2018 @ 18:52:26 #140
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180168802
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We gaan het zien. Op zich kan het nu snel gaan. Maar kennelijk moet Seehofer nog wel even te rade gaan bij zijn partij.
Dit zat al veel langer in de pijplijn, kan nu idd snel lopen.
  zondag 1 juli 2018 @ 18:55:40 #141
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 1 juli 2018 @ 20:41:53 #142
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180171623
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De blanke man heeft het nog nooit zo slecht gehad inderdaad.
Jij bent wel erg van het kortetermijndenken of niet? Ik heb je daar nu al meermaals op betrapt. :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zondag 1 juli 2018 @ 20:42:52 #143
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_180171652
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
NOS twitterde op zondag 01-07-2018 om 16:50:37 Seehofer vindt EU-compromis over migratie 'niet werkbaar' https://t.co/3vwjQ01mFW reageer retweet
Ga de popcorn maar inslaan mensen, tot nu toe grootste criticaster van Merkel, CSU'er Seehofer vindt het compromis niet werkbaar.

[..]

[ afbeelding ]

Overleeft Merkel dit, mensen?
Mooi, hopelijk kunnen we binnen een jaar of 10 ook mensen als Merkel voor de rechter ter verantwoording roepen vanwege het ruimschoots overtreden van het mandaat.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_180171795
quote:
2s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
NOS twitterde op zondag 01-07-2018 om 16:50:37 Seehofer vindt EU-compromis over migratie 'niet werkbaar' https://t.co/3vwjQ01mFW reageer retweet
Ga de popcorn maar inslaan mensen, tot nu toe grootste criticaster van Merkel, CSU'er Seehofer vindt het compromis niet werkbaar.

[..]

[ afbeelding ]

Overleeft Merkel dit, mensen?
Ik had eigenlijk verwacht dat Merkel wel met haar gefaalde EU-top weg zou komen. Hopelijk durft Seehofer echt door te zetten als Merkel niet genoeg inbind.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 1 juli 2018 @ 22:39:00 #145
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180175539
Het gaat een spannende week worden.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 1 juli 2018 @ 23:14:49 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180176897
De hele EU is een onwerkbaar gedrocht.
pi_180177122
RT_com twitterde op zondag 01-07-2018 om 23:18:13 URGENT: German interior minister Seehofer offers resignation in migration clash with Merkel – reports https://t.co/sTskhc0FnW https://t.co/S8JnpweCTG reageer retweet
pi_180177218
quote:
Seehofer heeft zijn ontslag aangeboden, zo melden verschillende Duitse media en persbureau AFP. Seehofer lag de afgelopen tijd in de clinch met bondskanselier Merkel: hij wil asielzoekers terugsturen bij de grens als ze elders in Europa al staan geregistreerd, terwijl Merkel ze wil opvangen in kampen.

Seehofer gaf Merkel een laatste kans op de Europese migratietop. Hij wilde dat daar een strenger migratiebeleid werd afgesproken, maar de Europese leiders zijn enorm verdeeld: zo wil Italië, dat scheepsladingen vol migranten ontvangt, een eerlijke verdeling, terwijl Oost-Europa haar grenzen dicht houdt.

Seehofer maakte zijn besluit kenbaar tijdens een marathonvergadering van zijn partij CSU, die in allerijl bijeen was geroepen. Bronnen melden aan Bild dat hij emotioneel was, en gefrustreerd door de in zijn ogen weinig compromisbeluste Merkel.
https://www.telegraaf.nl/(...)merkel-over-migratie
Nieuwe verkiezingen in Duitsland dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door voetbalmanager2 op 01-07-2018 23:42:30 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 23:36:28 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180177359
bron

dank u

[ Bericht 35% gewijzigd door sp3c op 01-07-2018 23:51:50 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180178247
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 22:39 schreef MrRatio het volgende:
Het gaat een spannende week worden.
Nou nou zeg het brood met minder zout is er al de kaas ook binnen kort de zuinige waterkoker evt de broodrooster ook nog, zeg niet dat er niks gebeuren doet.
  maandag 2 juli 2018 @ 03:57:51 #151
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180178746


[ Bericht 19% gewijzigd door Jellereppe op 02-07-2018 04:23:57 ]
pi_180179915
quote:
Seehofer: besluit over aanblijven na gesprek met CDU
Horst Seehofer zegt dat zijn toekomst als Duits minister van Binnenlandse Zaken afhangt van de uitkomst van een gesprek met de CDU, de partij van bondskanselier Angela Merkel. Dat gesprek zou later vandaag moeten plaatsvinden.

Gisteravond werd gemeld dat Seehofer zijn ontslag had aangeboden, maar dat zijn partij CSU dat niet accepteerde. Na uren crisisberaad met zijn partij bevestigt Seehofer dat hij inderdaad heeft aangeboden om op te stappen.

Seehofer zegt dat hij vandaag een gesprek heeft met de CDU. "In de hoop dat we tot overeenstemming komen", aldus de minister.

Migratie

Seehofer en Merkel zijn het al tijden oneens over hoe Duitsland moet omgaan met migranten. Seehofer wil de grenzen helemaal sluiten voor migranten.

Merkel wil zover niet gaan. Zij wil uitwijzingscentra in Duitsland vestigen voor migranten, in afwachting van hun terugkeer naar het eerste land van opvang. Na de EU-top van vorige week zei Merkel dat ze van veertien lidstaten toezegging heeft gekregen dat die versneld migranten willen terugnemen.

Het aanbod om vandaag nog met de CDU te praten noemt Seehofer een concessie aan de partij van Merkel. "Anders zou het vandaag definitief zijn geweest", zei hij over zijn ontslag.

Volgens Duitse media is de CDU bereid om
The show is not over until the fat lady sings.

Ondertussen in Beieren: Beieren zet 500 extra grenswachten per direct in

quote:
In Beieren heeft het groeiende AfD ondertussen de status 'partij van het Beierse volk', een titel die de CSU graag weer terug wil. Als Seehofer de grensmaatregelen er niet door krijgt volgt er in oktober een electorale afstraffing en wordt de AfD de grote winnaar van die verkiezingen. Het grootste deel van Seehofer's achterban zou de zelfde afkeer hebben van Merkel haar humanitaire uitzonderingsbeleid.


[ Bericht 9% gewijzigd door Ryan3 op 02-07-2018 06:39:47 ]
I´m back.
  maandag 2 juli 2018 @ 09:48:48 #153
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180181608
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 01:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou nou zeg het brood met minder zout is er al de kaas ook binnen kort de zuinige waterkoker evt de broodrooster ook nog, zeg niet dat er niks gebeuren doet.
Het heeft niet veel zin om zoutarm brood te gaan beleggen met kaas.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_180184719
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:48 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Het heeft niet veel zin om zoutarm brood te gaan beleggen met kaas.
Sowieso niet want ik doe het erbij erover wat men eruit laat, ook zout heeft een mens nodig en dan vooral met dit weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')