abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180855734
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Er is geen probleem, wel een ijdeltuit. Ik vraag me af of onderbroek of niet iets uitmaakt, je ziet nu toch ook niets. Ik vraag me wel af of FvD'ers hetzelfde reageren als Klaver zo'n foto op internet zou zetten. Waarschijnlijk zijn ze dan de eerste om te zeggen dat het een goedkope poging is om stemmen van jonge meisjes te trekken.
Dat denk ik ook wel. Maar zo werkt het nou eenmaal. Mensen zullen over het algemeen iets positiefs zeggen als ze de persoon/partij ook als positief ervaren en visa versa met negativiteit.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_180864030
Baudet begrijpt blijkbaar niet dat je komkommertijd niet letterlijk moet nemen...
pi_180864080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:30 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Maar zo werkt het nou eenmaal. Mensen zullen over het algemeen iets positiefs zeggen als ze de persoon/partij ook als positief ervaren en visa versa met negativiteit.
Klaver moet gewoon op zijn beurt wachten... Thierry kwam eerst met zijn pianopose, toen kwam Klaver daar meesterlijk overheen met de eikeltjespyama, en nu zet Baudet Jesse schaak met deze naaktfoto. Ik ben benieuwd hoe de leider van GL deze zet gaat overtreffen.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 22:58:37 #229
167383 Molurus
the talking snake
pi_180864198
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:54 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Klaver moet gewoon op zijn beurt wachten... Thierry kwam eerst met zijn pianopose, toen kwam Klaver daar meesterlijk overheen met de eikeltjespyama, en nu zet Baudet Jesse schaak met deze naaktfoto. Ik ben benieuwd hoe de leider van GL deze zet gaat overtreffen.
Gelukkig gaat het bij GL ook nog wel eens over politiek. Het lijkt voor Thierry uitsluitend over image te gaan. :D Ik zou bijna gaan denken dat ie narcistischer is dan Trump.
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_180864354
Schermafbeelding2017-11-24om13.14.49.png
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_180864576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het bij GL ook nog wel eens over politiek. Het lijkt voor Thierry uitsluitend over image te gaan. :D Ik zou bijna gaan denken dat ie narcistischer is dan Trump.
Toch zie ik liever dat Thierry de media haalt met dit soort onzin dan met weer een oproep om iemand te laten ontslaan die het gewaagd heeft het met hem oneens te zijn.
pi_180864732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Niks van gemerkt.
pi_180865354
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:54 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Er zijn echt zo veel foto’s van Thierry om uit te kiezen.

image.png

Of pas geleden in de Kamer:

image.jpg

Jan Roos wint deze ‘strijd’ trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180866988
quote:
Europa’s demografische ontwikkeling laat zien dat we een vergrijzend continent worden. We hebben vers bloed nodig en het ziet er niet naar uit dat we dat bloed binnenkrijgen via onze eigen voortplanting.

https://joop.bnnvara.nl/n(...)opese-migratiepaniek
De Spaanse minister van buitenlandse zaken Joseph Borell bevestigd met dit soort uitspraken het gelijk van Baudet dat Europa bewust wordt omgevolkt.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_181179463
http://www.dagelijksestan(...)verenigd-koninkrijk/

BeToNbLoKkEn WeRkEn NiEt

zE zIjN eR sLeChTs Om AnGsT tE vOeden
pi_181179546
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 01:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De Spaanse minister van buitenlandse zaken Joseph Borell bevestigd met dit soort uitspraken het gelijk van Baudet dat Europa bewust wordt omgevolkt.
Top dit, gewoon openlijk praten over bloed en nieuwe volken. Een duitser had eerder bovendien gezegd dat we nieuw DNA nodig hebben om Europese inteelt te voorkomen.

Maar het is links dus het mag.
Ho daar is m'n slachtofferrol weer :W
pi_181179920

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 14-08-2018 18:12:56 (Kan wel iets minder) ]
pi_181179978
Mr.Major heeft tijdens de vakantie weer nieuwe inspiratie opgedaan voor inspirerende posts zie ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:54:11 #239
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181181958
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef Mr.Major het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)verenigd-koninkrijk/

BeToNbLoKkEn WeRkEn NiEt

zE zIjN eR sLeChTs Om AnGsT tE vOeden
Hij reed dan ook niet tegen een betonblok aan maar tegen een slagboom :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181182009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij reed dan ook niet tegen een betonblok aan maar tegen een slagboom :')
Zie hoe goed ze werken, mogelijke aanslagplegers rijden zelfs ergens anders tegenaan om maar uit de buurt van het betonblok te blijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:44:15 #241
167383 Molurus
the talking snake
pi_181182980
Wat een rare actie, ben wel benieuwd wat het motief precies was.

Wat heeft dit trouwens te maken met FvD?

--> NWS / Weer "incident" in Londen
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:05:49 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181183466
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:44 schreef Molurus het volgende:
Wat een rare actie, ben wel benieuwd wat het motief precies was.

Wat heeft dit trouwens te maken met FvD?

--> NWS / Weer "incident" in Londen
Niks.
En waarom dat rare gedoe met die schrijfwijze (caps en gewoon door elkaar) moet ontgaat me ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181217532
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:15 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Top dit, gewoon openlijk praten over bloed en nieuwe volken. Een duitser had eerder bovendien gezegd dat we nieuw DNA nodig hebben om Europese inteelt te voorkomen.

Maar het is links dus het mag.
Ho daar is m'n slachtofferrol weer :W
:') :') 😂 😂
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')