Niet, dat komt door indringend zeewater.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
In hoeverre komt dat zoutgehalte door vliegtuigen dan?
Met teveel zout kan je niet meer naar de bloembollen kijken vanuit de trein in de bollenstreekquote:En wat heeft dat nog met treinen te maken?
Nee, ligt in de gemeente Brussel. Zo ligt ook station Etterbeek in de gemeente Elsene, dus er zijn nog wel meer vreemde varianten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals j.b al aangeeft valt slechts een klein gedeelte van brussel onder de gemeente brussel. Toch bedankt
[..]
Bedankt. Station schaarbeek ligt niet in de gemeente schaarbeek?
Ja maar ook iets modernere motoren (MAN vs Cummins?).quote:Op zondag 24 juni 2018 22:55 schreef dennistd het volgende:
Ze verbruiken zo'n 50% meer dan een Lintje ja. Een GTW zal wel weer iets hoger zitten (veel zwaarder namelijk).
Noordelijke en Limburg-GTW is MAN, die in de Achterzoek zijn Deutzquote:Op zondag 24 juni 2018 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar ook iets modernere motoren (MAN vs Cummins?).
Dit gaat allemaal onder de grond vriend. Bovengrondse infrastructuur is op langere termijn niet houdbaar vanwege de milieu-implicaties. Alles moet stiller, vervuiling moet weg. Dit is de toekomst.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En alle mensen die opeens minder goed kunnen slapen omdat er bijna non-stop een trein voorbij komt. Volgens het CBS zijn er slechts 7.000 mensen in Nederland die in leven waren vóór het bestaan van Schiphol, die andere 17.075.000 inwoners hadden dus wel kunnen weten dat ze last van herrie zouden krijgen als ze bij een vliegveld gingen wonen.
Voor zover ik kan achterhalen is dat MTUquote:
Schiphol ligt op de verkeerde plek (niet in zee), en de afgelopen decennia is de bevolking rond Schiphol volkomen beurs genaaid onder het mom van "mainport", "economie" en al dat soort bullshit waar Groningers ook last van hebben.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En deze mensen willen heel bewust op de koop toenemen dat de economie erdoor een stuk achteruit gaat.
Yep.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Schiphol ligt op de verkeerde plek (niet in zee), en de afgelopen decennia is de bevolking rond Schiphol volkomen beurs genaaid onder het mom van "mainport", "economie" en al dat soort bullshit waar Groningers ook last van hebben.
Ik vind je punt zeker interessant. Als je ziet hoe snel treinen en eventuele nieuwe manieren van elektrisch vervoer kunnen gaan, is een treinrit van Amsterdam-Luchthaven_op_zee-London natuurlijk peanuts.quote:
Wel.quote:
Klinkt leuk, ben een groot voorstander, maar in de praktijk gaat het hem niet worden ben ik bang.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dit gaat allemaal onder de grond vriend. Bovengrondse infrastructuur is op langere termijn niet houdbaar vanwege de milieu-implicaties. Alles moet stiller, vervuiling moet weg. Dit is de toekomst.
Dat doe ik niet, maar als je naast een vliegveld woont en dat gaat klagen dat je last van herrie hebt, terwijl dat vliegveld je hele leven er al ligt... dan gaat er ergens toch iets mis.quote:Daarnaast vind ik het echt heel erg raar dat je doet alsof alle Nederlanders ervoor hebben gekozen dat Schiphol bestaat
Niets geenstijlerigs aan, de mensen die klagen over herrie zijn doorgaans de mensen die er vlak naast wonen. En ik snap dat ze klagen, het geeft ook een takke herrie. Maar het vliegveld was er eerder, dus je weet dat je last van herrie krijgen.quote:Er is echt gigantisch veel protest tegen en dat neemt alleen maar toe. En deze mensen willen heel bewust op de koop toenemen dat de economie erdoor een stuk achteruit gaat. Daar kan je het niet mee eens zijn (ben ik ook niet), maar het is wel een veel realistischer gemotiveerd beeld dan wat jij hier schetst. Nogal geenstijlerig-kort-door-de-bocht.
Dat wordt wel weer gedeeltelijk gecompenseerd door het stiller worden van vliegtuigen. Ik woon zelf overigens pal onder de aanvliegroute van het vliegveld in Frankfurt (op 5 kilometer afstand), en het is vooral op hete dagen vervelend omdat je met open ramen 's morgens om half 6 wakker wordt van het eerste vliegtuig. Verder heb ik er eigenlijk geen last van, ik wist het ook al toen ik hier kwam wonenquote:Op maandag 25 juni 2018 11:47 schreef b2py het volgende:
Het speelveld is sinds mensen er zijn gaan wonen wel flink veranderd. Van 150k vluchten naar 500k per jaar..
Met de belofte van minder overlast, want betere routes, ander aanvliegregime, etc, allemaal gestaafd door vervalste berekeningen. Die mensen zijn dus geSchiphold.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:47 schreef b2py het volgende:
Het speelveld is sinds mensen er zijn gaan wonen wel flink veranderd. Van 150k vluchten naar 500k per jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |