abonnement Unibet Coolblue
pi_179577755
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Aha. Dat klinkt prettig ja. Moet er maar mee leven? Ik snap even niet zo goed wat hier staat.

Maar als het zo heftig is als hier allemaal staat dan gaat op Fok! zitten niet veel doen. Dit moet je echt 1 op 1 met haar oppakken dan, zonder telefoon/laptop/tablet erbij bijvoorbeeld.
nouja ik gun haar nu even de ruimte.

Als ze binnenkomt en wilt iets vertellen dan leg ik mijn telefoon meteen weg
  zondag 3 juni 2018 @ 11:58:47 #52
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179577777
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja sinds donderdag echt non stop ruzie.
Vroeger ook vaak hoor daarniet van.
Maar toen konden we het uitpraten.
Dit klinkt mij overigens ook erg vermoeiend. Regelmatig ruzie. Geef mijn portie dan maar aan Fikkie :{
pi_179577779
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

zal proberen dat te doen
Mijn vriendin (nu vrouw) had dat begin samenwonen ook, die verandering wekte enorm veel stress bij haar op. Ze was dan net klaar met studeren, maar had een nieuwe baan, compleet nieuw voor d'r. Huis uit, samenwonen, verhuizing (die wel wat strakker georganiseerd was volgens mij :+ )

En die stress werd dan op mij afgereageerd. Eerst ging ik daar vol tegenin, met alleen meer stress tot gevolg.

Daarna ging ik daar lacherig mee om, en als ze daar nog bozer om werd, naja prima, maar daar trok ik me niks van aan. Haar probleem verder.

En paar weken later, toen die stress bij d'r weggezakt was, kwam ze terug bij me met 'volgens mij heb ik je wat onredelijk behandeld he -O- '

En naja dat was nu bijna 10 jaar geleden en nergens meer last van gehad :+
pi_179577818
Als dit echt is zit je ten eerste zwaar onder de plak (tv grootte) en is je vriendin daarnaast een dom zwijn (blond?). Als ze niet begrijpt wat ze moet doen als jij haar zegt dat ze de andere kant van de kast op moet tillen, dan heeft ze niet veel soeps in haar bovenkamer. Of juist wel het is maar net hoe je het bekijkt.
pi_179577868
Geef het even de tijd.
pi_179577872
Verder klinkt ze gewoon hormonaal in haar reacties.
pi_179577906
Weet je ik houd het op een weekend relatie
pi_179577935
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:04 schreef Myrr het volgende:
Verder klinkt ze gewoon hormonaal in haar reacties.
Dat.

Als een vrouw reageert alsof ze ongesteld is, zal ze wel ongesteld zijn. Vooral als je dat vraagt, en ze reageert met: "Nee, ik ben godverdomme helemaal niet ongesteld, lul!", is het hoog tijd om chocola in huis te halen en kopjes thee te brengen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 3 juni 2018 @ 12:09:28 #59
123170 alors
zlata1234
pi_179577940
Ook heel volwassen van jou om een ruzie zo letterlijk op het internet te slingeren :')

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_179577950
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:07 schreef tailfox het volgende:
Weet je ik houd het op een weekend relatie
Het klinkt alsof er nogal veel tegelijk allemaal gebeurt. Zij is aan het afstuderen, wat de nodige stress met zich mee zal brengen (ik kaner over meepraten). Dan een verhuizing, iets wat doorgaans ook stress oplevert. En het grootste deel van de dag iemand om je heen die vanalles van je wil. Niet raar op zich dat ze zo reageert. Wat niet wil zeggen dat alles wat ze roept en scheldt oke is. Ik zou goed je grenzen aangeven en desnoods een keer goed boos worden als ze te ver gaat. Samenwonen is iets heel anders dan samen op vakantie, je zit constant op elkaars lip. Ervaringen uit mijn omgeving leren dat het relaxter wordt als je allebei overdag van huis bent ivm werk/studie. Als je elkaar alleen in de avonden ziet zit je toch minder op elkaars lip en wordt het relaxter.
  Spellchecker zondag 3 juni 2018 @ 12:12:47 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179577996
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:27 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja sinds donderdag echt non stop ruzie.
Vroeger ook vaak hoor daarniet van.
Maar toen konden we het uitpraten.
Zoveel ruzie en dan toch samenwonen?
pi_179578043
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:12 schreef maily het volgende:

[..]

Zoveel ruzie en dan toch samenwonen?
Vind ik ook vreemd ja.

Waarom zijn jullie eigenlijk gaan samenwonen als je daarvoor ook al vaak ruzie had?
pi_179578068
Wat verstaan jullie onder ruzie? Dit is toch geen ruzie, dit is gewoon geïrriteerd gedrag veroorzaakt door stress en irritatie. Mijn buren, die maken ruzie. _O-

Iemand die aan het afstuderen is de hele tijd om dingen vragen, ja sorry maar daarvoor heb ik hier ook een paar uitbranders uitgedeeld. Kastje verplaatsen staat erg laag op de priolijst wanneer iemand diep geconcentreerd is op studie. Hoe durf je me uit mijn focus te halen en mijn deadline tijd te verkorten met een kastje. Ga weg. _O-

Doe lekker vanavond ofzo, of wanneer ze uit zichzelf naar de woonkamer komt voor een korte pauze.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2018 12:20:41 ]
  zondag 3 juni 2018 @ 12:19:48 #64
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179578123
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:09 schreef alors het volgende:
Ook heel volwassen van jou om een ruzie zo letterlijk op het internet te slingeren :')

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ach boeiend zijn vriendin is ook gewoon FOK!ster.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 3 juni 2018 @ 12:27:07 #65
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179578203
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:26 schreef tailfox het volgende:

[..]

nouja vind 24/7 ruzie echt niet leuk. Dagelijks hebben we echt eigenlijk constant ruzie.

Niet verder gelezen dan deze post. Vind je het niet fijn hoe het gaat? Communiceer dat naar haar toe. Hoe jullie dat SAMEN op kunnen lossen. Wat jij beter kan doen (informeer dat) en jij kan bij haar neerleggen (constructief) wat jou dwars zit. Dat doen volwassenen in een volwassen relatie. Als dat toch niet lukt en je je er aan blijft storen...maak het dan gewoon uit. Leven is te kort, you know?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179578207
En wat Myrr ook zegt: als je aan het afstuderen bent wil je rust aan je kop en niet de hele dag gezever van iemand die onbenullige dingen van je wil. Dus laat haar met rust als ze aan haar studie zit, dat kastje loopt echt niet weg.
  zondag 3 juni 2018 @ 12:29:09 #67
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179578237
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:19 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ach boeiend zijn vriendin is ook gewoon FOK!ster.
Hm, dan lijkt me dit niet het allerslimste om te doen.
pi_179578296
Misschien moet je haar wat meer de ruimte geven? Niet alles hoeft uitgepraat te worden toch. Het word vast minder als ze afgestudeerd is.
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 12:37:40 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179578328
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:27 schreef DoubleDip het volgende:
En wat Myrr ook zegt: als je aan het afstuderen bent wil je rust aan je kop en niet de hele dag gezever van iemand die onbenullige dingen van je wil. Dus laat haar met rust als ze aan haar studie zit, dat kastje loopt echt niet weg.
Ja joh, want dat afstuderen verklaard ook echt waarom ze ´vroeger´ al heel vaak ruzie hadden. Dit is gewoon een ongezonde relatie waarbij TS een beetje een voetveeg is en zijn vriendin denkt dat ze alles maar kan zeggen (schelden, really???) omdat ze daar een 'rechtvaardiging' voor heeft, in dit geval dan afstuderen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179578369
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Misschien komt ze er nu pas achter dat ze niet tegen kan dat ze altijd iemand om haar heen heeft.
Maar als zij uit haar plaat gaat zou ik haar paar uurtjes in haar sop laten gaarkoken. Niet gelijk weer om aandacht bedelen
Dit inderdaad, soms maak je het daarmee alleen maar erger.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 3 juni 2018 @ 12:47:06 #71
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179578476
Kijk het nog een paar maandjes aan, als de situatie dan nog hetzelfde is dan kan je beter op zoek gaan naar iets anders.

Dit is geen relatiemateriaal.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_179578482
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja joh, want dat afstuderen verklaard ook echt waarom ze ´vroeger´ al heel vaak ruzie hadden. Dit is gewoon een ongezonde relatie waarbij TS een beetje een voetveeg is en zijn vriendin denkt dat ze alles maar kan zeggen (schelden, really???) omdat ze daar een 'rechtvaardiging' voor heeft, in dit geval dan afstuderen.
We horen nu alleen de kant van ts.
pi_179578492
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

in vakanties was ze makkelijk 3 weken bij mij.
Ging allemaal goed.
Tuurlijk wel eens een ruzie maar konden we het daarna uitpraten.


Nu praten we niks meer
? Vreemd ik heb in 30 jaar hooguit 3x ruzie gehad
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 3 juni 2018 @ 12:50:27 #74
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179578531
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:00 schreef tailfox het volgende:
Ik snap het niet we zijn altijd super lang bij elkaar (Hele maanden non stop.)
Zoals net roep henkelien dat of ze mijn wil helpen een kast op te tillen.
Je roept haar??? Het is je vriendin toch? Niet je slaaf. Beter ga je het voortaan vragen: je loopt naar haar toe, vraagt eerst of ze tijd heeft en zo ja dan vraag je of ze wil helpen. Voor hetzelfde geld is met iets belangrijks bezig.

Of nog beter, bespreek aan het ontbijt samen wat je plannen zijn voor die dag en stem dat op elkaar af.
quote:
Krijg geen antwoord dus vraag het nog 5 keer.

De 6e keer vraag ik het ietsje luider.(lang niet schreeuwen)

Mevrouw is meteen boos en ik leg rustig uit ja riep je al paar keer maar je hoorde het niet ik ben niet boos.

Maar nu je hier toch bent wil je even helpen dit kastje te tillen.

Haar antwoord was "WAT MOET IK DOEN!"

Nou schat zou fijn zijn als je die kant optilt.
"Je bent zo onduidelijk"
Ja logisch dat ze zo reageert, je verwacht dat ze op jouw commando opspringt en doet wat jij zegt.
En het klinkt alsof ze met iets belangrijkers bezig was dan het verplaatsen van een kastje.

quote:
Nouja kastje opgetild en zeg he beer je kan anders ook verder met afstuderen.
Lekker bot van je.
quote:
Mvr zit achter haar laptop te werken. Ik wil haar een kusje geven is niet goed.
Nee natuurlijk niet, ze wil gewoon ff rust, en ff is dan een stuk langer dan 15 minuten.
quote:
Klacht ik weet niet hoe ik het goed kan doen. -O-
Dat kan je ook niet weten, je hebt nog nooit eerder samen gewoond. Daar moet je aan werken en het eerste wat je moet is leren wanneer de ander tijd voor zich zelf nodig heeft. En dat geeft je vriendin imho wel heel erg duidelijk aan. Jij bent blijft alleen de jonge puppy die haar om haar heen blijft springen "geef me aandacht, geef me aandacht, geef me aandacht!".

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:47 schreef tailfox het volgende:
onze gesprekken zijn nu vooral sneers richting mij. Waarin ik aangeef dat niet fijn vind en moet er maar mee leven.

Maak ik een opmerking terug zit ze te huilen.

Dus nee echt gezonde relatie
Klinkt alsof ze heel veel stress ervaart en jij onderdeel bent van de oorzaak.
Wat ze nodig heeft is een volwassen vent die haar kan steunen, die snapt dat je dingen overlegd, af en toe eens een kopje thee komt brengen en tegen een uur of vijf zegt: "schat, wat wil je te vanavond?" en wat ever ze zegt maakt je dan ook klaar voor haar.

Samenwonen is iets anders dan een hele lange vakantie samen: je bent dan ook de momenten samen die tot voor kort "me time" waren en daarin zal je elkaar de ruimte moeten geven en accepteren dat ze niet 24/7 tijd voor jou heeft terwijl je toch in hetzelfde huis bent.
So we just called him Fred
  Moderator zondag 3 juni 2018 @ 12:56:45 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179578651
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

We horen nu alleen de kant van ts.
Als zijn vriendin inderdaad loopt te schelden is dat ongezond. Als TS verzint dat zij loopt te schelden liegt hij dus over zijn vriendin, en vindt hij dat dat nodig is, wat nog steeds een ongezonde relatie is.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')