abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:55:35 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179530372
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:54 schreef Rauw. het volgende:
The exercise you hate the most is probably the exercise you need the most.
Nee hoor, ringdips, handstand push ups, en zo nog wat dingen etc etc, heb ik echt niet nodig.
Rennen / row opzich wel
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:57:48 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_179530404
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef Tele6 het volgende:
Moeilijk, Cue. :{ Ik zou ook niet weten wat je ermee moet. Misschien de CrossFit nog een kans geven, als je iets een paar keer hebt gedaan wordt het vaak leuker. (Dat had ik met yoga, ik vond dat echt vervelend in het begin en nu heerlijk.)

Ik heb gisteren M&M's gegeten (veel) en nu voel ik me dik en lelijk. Dat is totale onzin, ik ben niet dikker of lelijker dan gisteren, maar ik denk dat ik het gevoel maar om ga zetten in extra motivatie om vandaag wél netjes te eten. En ik ga niet meer beginnen aan M&M's want dat worden er altijd te veel en ik voel me daarna altijd rot. :')
heel herkenbaar gevoel hoor! En idd, gewoon niét aan beginnen :) you can it!
disclaimer
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:02:32 #153
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179530507
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ringdips, handstand push ups, en zo nog wat dingen etc etc, heb ik echt niet nodig.
Rennen / row opzich wel
Ringdips en HSPU complimenteren op zich wel de lifts die je het liefste doet.
Je moet het bredere plaatje zien natuurlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:02:51 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179530515
Ik at gisteren zo’n heel potje met chocoladeblen met hazelnoot er in.
Toen bijna 20km gefietst, voelde me helemaal goed.
Tot ik op het potje keek... :X 1100kcals, en ik fietste er 600 weg. -O- Dusss...

Ineens deed dat potje chocola echt pijn... hopen dat ik dat vast kan houden.
***
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:04:42 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179530549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:02 schreef Rauw. het volgende:

Ringdips en HSPU complimenteren op zich wel de lifts die je het liefste doet.
Je moet het bredere plaatje zien natuurlijk.
Hoe leer je beter te squaten, door meer te squaten :6
pi_179530555
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind de oefeningen / combinaties niet leuk genoeg plus het feit dat ik het van te voren al weet.
Maar doordat ik de combi's niet leuk vind, kan ik ook niet zeggen van dan kijk ik wel niet, want de kans dat het kut is, is te groot. Eeuwige strijd ;( Stom geld :(

Oeeh dat gevoel kennen we denk ik allemaal. Van de M&M's afblijven dan idd voortaan. Maar hoop wel dat je er gister dan van genoten hebt :)
Maar of het écht een kut WOD is merk je toch pas als je bezig bent? :@ het kan altijd nog meevallen. En als het tegenvalt ben je al bezig, dus dan maakt het ook niet meer uit om door te gaan (of iets anders te bedenken en te gaan doen)?

"Fijn" om te horen dat het herkenbaar is :@
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:07:25 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179530589
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe leer je beter te squaten, door meer te squaten :6
Lunges, corewerk, 100 verschillende squatvariaties, mobiliteit.
Compounds en assistance 8-)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:08:29 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179530613
Conclusie: Ik baal enooooorm dat mijn geld op is :X :(
Dus ik ga maar extra wijntje zuipen vanavond :(
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:09:54 #159
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179530637
That's the spirit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_179531705
-0.3 , nog een halve kilo tot het vakantiegewicht weg is

Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: salade met gerookte kip en feta
D: garnalen piri piri, rijst en groene salade
T: 2 speciaal biertjes en wat toastjes (even kijken wat er in mijn dagtotaal past)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:14:46 #161
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179531827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:08 schreef Sarabi het volgende:
-0.3 , nog een halve kilo tot het vakantiegewicht weg is

Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: salade met gerookte kip en feta
D: garnalen piri piri, rijst en groene salade
T: 2 speciaal biertjes en wat toastjes (even kijken wat er in mijn dagtotaal past)
zou zelf gewoon dat bier weglaten dan
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:17:27 #162
217702 Lonaa
Honger!
pi_179531880
gewicht daalt langzaam maar gestaag. Vetpercentage volgens de weegschaal ook. Spiermassa klimt gestaag.

All is fine.

Lijstje:
O: boterham smeerkaas.
S: still unsure
L: iets met tonijn. Tunamelt. Of salade
D: Bietenwrap met hummus, aubergine, courgette en whatever else I find in de koelkast

Alle T's zijn fruit. Want fruit :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179532088
Maar Cue, als je het zo kut vindt, kan je toch ook een andere sport doen? Je hoeft toch niet te crossfitten. Het lijkt mij ook de hel, eerlijk gezegd. Maar een ronsje fitnessapparaten vind ik prima, en yoga heerlijk. Ook goed toch?
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:40:03 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179532381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:27 schreef Bleie het volgende:
Maar Cue, als je het zo kut vindt, kan je toch ook een andere sport doen? Je hoeft toch niet te crossfitten. Het lijkt mij ook de hel, eerlijk gezegd. Maar een ronsje fitnessapparaten vind ik prima, en yoga heerlijk. Ook goed toch?
Als ik het had leuk gevonden wel ja ;) Maar is niet aan mij besteed momenteel.
pi_179532711
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 06:53 schreef Brighteyes het volgende:

Ik ben zo blij dat ikecht helemaal niks om alcohol geef. Scheelt een berg kcals en nog meer ruggegraat-die-ik-niet-heb. ;) Er gaan maanden voorbij dat ik niks drink, gewoon onbewust.
Precies dit *O* Ik drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.

Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staan :@ En zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag :') Ik ga dus eten uit frustratie omdat iedereen steeds zo tegen me praat :') :') :') Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed _O- ) Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten? :D Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg _O- Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179532887
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

zou zelf gewoon dat bier weglaten dan
Ik niet :)
Het afvallen hoeft niet snel/veel.
Wil gewoon gezonder leven en 2 biertjes op een vrijdagavond is al een hele verbetering :) ooit waren dat 2 flessen wijn.
pi_179532920
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik het had leuk gevonden wel ja ;) Maar is niet aan mij besteed momenteel.
En iets totaal anders qua sport proberen?
Dingen die goedkoper zijn.
Wie weet kom je een nieuwe liefde tegen :)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:02:23 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179532940
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En iets totaal anders qua sport proberen?
Dingen die goedkoper zijn.
Wie weet kom je een nieuwe liefde tegen :)
Denk het niet.. sorry, ben best lastig hierin :{
pi_179532972
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk het niet.. sorry, ben best lastig hierin :{
Dan gaan sparen en geen wijn kopen vanavond ;)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:06:07 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179533047
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies dit *O* Ik drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.

Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staan :@ En zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag :') Ik ga dus eten uit frustratie omdat iedereen steeds zo tegen me praat :') :') :') Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed _O- ) Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten? :D Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg _O- Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling :+
Ik snap je helemaal! Uhm oplossing? Weet ik zo net nog niet.
Het is kut als mensen niets zeggen, want men zou het toch moeten zien.
Maar als ze er wel wat van zeggen, denk ik vooral "ja maar dat vind jij, maar ik niet :( " en ga ik juist negatiever denken erdoor.

Hoogstens kan je enkel "dank je wel" zeggen en het daarbij laten, ook qua denken.

Maar waar zit de frustratie dan in? Omdat je vroeger dus volgens hen 'niet mooi' was? Of omdat ze het er zo vaak wat over zeggen?
Of aangeven als het steeds dezelfden zijn, dat ze pas over 5 kilo weer wat mogen zeggen :P
Of als het vreemden zijn, het gesprek snel naar iets anders ombuigen?
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:08:25 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_179533107
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies dit *O* Ik drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.

Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staan :@ En zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag :') Ik ga dus eten uit frustratie omdat iedereen steeds zo tegen me praat :') :') :') Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed _O- ) Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten? :D Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg _O- Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling :+
zou dat het zijn?
Ik heb ook weer wat motivatieproblemen, maar hier komt het omdat de sense of urgency weg is. Ik ben niet echt dik meer, het regent complimenten, dus whatever die zak m&m's kan best.

Beetje story of my life wel hoor _O-
Verder een knufje, we kunnen het!
disclaimer
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:09:25 #172
217702 Lonaa
Honger!
pi_179533126
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zou dat het zijn?
Ik heb ook weer wat motivatieproblemen, maar hier komt het omdat de sense of urgency weg is. Ik ben niet echt dik meer, het regent complimenten, dus whatever die zak m&m's kan best.

Beetje story of my life wel hoor _O-
Verder een knufje, we kunnen het!
Herkenbaar +1 :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:10:09 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179533140
Herken het vooral wanneer het goed gaat qua gewicht.. zit ik bijna rond de 75, en dan verslapt de boel, omdat ik dn juist denk van "ik moet effe doorzetten" en zodra ik er bewust mee bezig ga, dan gaat het precies andersom

Ow ik moet geld sparen => gaat naar kapper, verven enzo
Ow ik moet geen PT doen => ga juist pt doen
Ow ik ben er bijna, niet teveel eten => ga juist veel eten
Ow ik moet even maandje zonder drank => voel me kut, laat ik gaan zuipen

Weet de valkuil, maar nog niet de oplossing :')
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:12:17 #174
217702 Lonaa
Honger!
pi_179533195
Behalve ZO eigenwijs zijn om jezelf ongelijk te bewijzen, weet ik ook geen oplossing. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 11:12:38 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_179533202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies dit *O* Ik drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.

Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staan :@ En zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag :') Ik ga dus eten uit frustratie omdat iedereen steeds zo tegen me praat :') :') :') Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed _O- ) Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten? :D Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg _O- Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling :+
Mijn amateurpsychologie: mensen zijn lomp en zeggen dingen vaak onhandig. :7

Beste tip: zie het als compliment voor je doorzettingsvermogen/het proces van afvallen en niet als een 'NU zie je er goed uit en voorheen dus niet', want dat is echt de intentie niet van de meesten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')