abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 mei 2018 @ 04:48:41 #1
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_179459100
Ik heb astma en daardoor wou ik wat meer informatie erover verzamelen, daardoor kwam ik uit op de huisstofmijt, wetenschappers zeggen dat deze beestje verantwoordelijk zijn voor astma en andere allergieën.

Wou daarom weten waarom deze beetjes bestaan, probeerde dat te googelen, maar ik vond grotendeels informatie over wat je tegen ze kan doen inplaats van waarom ze bestaan, mijn gok is dat ze onderdeel zijn van de cyclus van de natuur, zoals hun engelse naam ze omschrijft "Dust Mites" leven ze op huidschilvers en stof, zonder deze beesten zou stof niet gerecycled worden en dat kan problemen veroorzaken

Dat bracht me op genetica en andere wetenschappen, Optie 1: verander de huisstofmijt in iets wat geen allergie, etc aan ons doorgeeft, Optie 2: maak de natuurlijke vijand van de huisstofmijt sterker of optie 3 maakt nanobots die de taak van de huisstofmijt overneemt terwijl ze de huisstofmijt uitschakelen

Weet iemand trouwens echt waarom de huisstofmijt bestaat?
  dinsdag 29 mei 2018 @ 04:59:12 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179459240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 04:48 schreef Drogonno het volgende:
Ik heb astma en daardoor wou ik wat meer informatie erover verzamelen, daardoor kwam ik uit op de huisstofmijt, wetenschappers zeggen dat deze beestje verantwoordelijk zijn voor astma en andere allergieën.

Wou daarom weten waarom deze beetjes bestaan, probeerde dat te googelen, maar ik vond grotendeels informatie over wat je tegen ze kan doen inplaats van waarom ze bestaan, mijn gok is dat ze onderdeel zijn van de cyclus van de natuur, zoals hun engelse naam ze omschrijft "Dust Mites" leven ze op huidschilvers en stof, zonder deze beesten zou stof niet gerecycled worden en dat kan problemen veroorzaken

Dat bracht me op genetica en andere wetenschappen, Optie 1: verander de huisstofmijt in iets wat geen allergie, etc aan ons doorgeeft, Optie 2: maak de natuurlijke vijand van de huisstofmijt sterker of optie 3 maakt nanobots die de taak van de huisstofmijt overneemt terwijl ze de huisstofmijt uitschakelen

Weet iemand trouwens echt waarom de huisstofmijt bestaat?
Omdat god het zo gewild heeft.

En met god bedoel ik Bamapana de ondeugende incest god. De enige echte god.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 29 mei 2018 @ 05:02:29 #3
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_179459308
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 04:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat god het zo gewild heeft.

En met god bedoel ik Bamapana de ondeugende incest god. De enige echte god.
Huisstofmijt die aan incest doet, wow dit krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd...
  dinsdag 29 mei 2018 @ 05:11:46 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179459483
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 05:02 schreef Drogonno het volgende:

[..]

Huisstofmijt die aan incest doet, wow dit krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd...
Vond het een beetje gek dat je vroeg "waarom" een dier bestaat... omdat evolutie een gat heeft opgevuld. Er is zoiets als huidschilfers en ander biologisch stof... daar zit verteerbare energie in. Nogal logisch dat op een gegeven moment een dier ontstaat wat daar gebruik van gaat maken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179461657
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 05:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vond het een beetje gek dat je vroeg "waarom" een dier bestaat... omdat evolutie een gat heeft opgevuld. Er is zoiets als huidschilfers en ander biologisch stof... daar zit verteerbare energie in. Nogal logisch dat op een gegeven moment een dier ontstaat wat daar gebruik van gaat maken.
Maar wat zou er gebeuren als alle huisstofmijten verdwijnen, krijgen we dan bergen huidschilfers en roos in onze huizen?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 14:52:25 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_179468460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:07 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar wat zou er gebeuren als alle huisstofmijten verdwijnen, krijgen we dan bergen huidschilfers en roos in onze huizen?
Waarschijnlijk worden we daar dan sowieso allergisch voor althans een aantal onder ons. :D

Ik gok haast dat we het niet zouden merken en er vast wel weer iets zal komen dat dit biologisch materiaal gaat eten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:21:02 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179471455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:07 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar wat zou er gebeuren als alle huisstofmijten verdwijnen, krijgen we dan bergen huidschilfers en roos in onze huizen?
Dan zit je ipv huismijtschijt gewoon huidschilfers te lappen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180071970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:07 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar wat zou er gebeuren als alle huisstofmijten verdwijnen, krijgen we dan bergen huidschilfers en roos in onze huizen?
Of je maakt gewoon elke/ om de dag schoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 00:44:42 ]
  woensdag 27 juni 2018 @ 01:46:45 #9
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180072835
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gok haast dat we het niet zouden merken en er vast wel weer iets zal komen dat dit biologisch materiaal gaat eten.
huisatofmijt versie 2.0
Tot nooit .......
pi_180082120
Vragen naar de grote 'waarom'...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')