abonnement Unibet Coolblue
pi_182282496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Zal tracking en order even per dm doen.

Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
  CHI shopkeeper woensdag 3 oktober 2018 @ 11:32:21 #277
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182290365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zal tracking en order even per dm doen.

Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Ik heb het ontvangen. Je zal zeker video's/foto's moeten maken en deze toevoegen. Qua terugsturen weet ik het niet van deze producten. Ik kan nog proberen terug te sturen naar Spanje, maar even kijken of deze producten daar teruggestuurd mogen worden.

Ik verwacht pas rond 8 oktober bericht terug te krijgen. Mijn collega's in Hong Kong zijn vrij door de tyfoon die daar pas is geweest.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:30:54 #278
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182291553
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad uit dat deze niet lijkt te gaan passen inderdaad. Dan hebben ze een verkeerde converter bij je pakketje gedaan. Helaas kan ik hier weinig aan doen als je deze niet zelf hebt besteld.

[..]

Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper woensdag 3 oktober 2018 @ 12:39:37 #279
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182291708
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Ik heb het doorgegeven en zou worden doorgegeven om een ticket naar je toe te sturen.
Tevens heb ik het inmiddels weer opnieuw doorgeven en wacht nu weer op antwoord.
Ik verwacht pas rond 8 oktober bericht terug te krijgen. Mijn collega's in Hong Kong zijn vrij door de tyfoon die daar pas is geweest. Daarom zijn er nu ook geen dagelijkse aanbiedingen te vinden op FOK!.
pi_182298001
Hallo @Gearbest

Zou jij er kunnen voor zorgen dat ik bij deze order geen douanekosten ga krijgen? Order nummer: 18100300976311077655. Heb gekozen voor EU priority line of is het dan al inorde als ik deze verzendmethode heb gekozen?

Alvast bedankt en groetjes

Sieben
  CHI shopkeeper woensdag 3 oktober 2018 @ 21:38:47 #281
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182303477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:13 schreef sieben563 het volgende:
Hallo @Gearbest

Zou jij er kunnen voor zorgen dat ik bij deze order geen douanekosten ga krijgen? Order nummer: 18100300976311077655. Heb gekozen voor EU priority line of is het dan al inorde als ik deze verzendmethode heb gekozen?

Alvast bedankt en groetjes

Sieben
Het zou dan in orde moeten zijn als je hebt gekozen voor EU Priority Line. Dan is het automatisch in orde gemaakt :)
pi_182340268
Hoi,

Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424

Groet
  CHI shopkeeper zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:29:11 #283
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182353409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,

Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424

Groet
Ik ga het navragen hoe het zit met je bestelling. Ik verwacht pas na het weekend bericht hier over terug te krijgen.
  CHI shopkeeper maandag 8 oktober 2018 @ 19:30:34 #284
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182397009
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,

Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424

Groet
Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport" *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zal tracking en order even per dm doen.

Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalen -O-
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:42:03 #285
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182397298
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport" *O* *O* *O*

[..]

Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.

[..]

Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalen -O-
Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper maandag 8 oktober 2018 @ 21:26:07 #286
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182399985
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.
Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.
pi_182414041
Hoi,

Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.

Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?

Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
pi_182416512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,

Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.

Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?

Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Ik zou als een speer contact opnemen met DHL voordat je pakketje echt op de terugweg gaat. :X
pi_182418418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.

[..]

Super. Dat is dan helemaal in orde *O*

[..]

Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen... :N

[..]

Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten O-)
Hallo Gearbest,

Naar aanleiding van het technische team die het filmpje en de foto's hebben onderzocht kreeg ik in mijn ticket 3 opties:

1: mijn geld terug op mijn rekening

2: mijn geld terug in GB punten om iets nieuws uit te zoeken

3: een nieuwe hoofdlamp opgestuurd krijgen.

In alle 3 de gevallen mocht ik de hoofdlamp die ik nu in bezit heb houden en een keuze maken om naar tevredenheid een oplossing te bieden. Ik heb gekozen voor optie 3 en heb vandaag 09-10-2018 de nieuwe hoofdlamp mogen ontvangen en deze functioneerd perfect😁 Hartstikke bedankt voor de hulp en ondersteuning! Prima opgelost zo!👍
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:07:21 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182418689
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:08:59 #291
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182421177
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?
Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijker :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:54 schreef Userforumfok het volgende:

[..]

Hallo Gearbest,

Naar aanleiding van het technische team die het filmpje en de foto's hebben onderzocht kreeg ik in mijn ticket 3 opties:

1: mijn geld terug op mijn rekening

2: mijn geld terug in GB punten om iets nieuws uit te zoeken

3: een nieuwe hoofdlamp opgestuurd krijgen.

In alle 3 de gevallen mocht ik de hoofdlamp die ik nu in bezit heb houden en een keuze maken om naar tevredenheid een oplossing te bieden. Ik heb gekozen voor optie 3 en heb vandaag 09-10-2018 de nieuwe hoofdlamp mogen ontvangen en deze functioneerd perfect😁 Hartstikke bedankt voor de hulp en ondersteuning! Prima opgelost zo!👍
Super om te horen dat het helemaal goed is afgerond! *O* *O* *O*
Veel plezier met de hoofdlamp.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,

Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.

Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?

Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Volgens mij is de vraag ook beantwoord op FB als je daar ook de vraag hebt gesteld :Y
Het beste kan je zelf contact opnemen met DHL. Vaak kan je deze nog benaderen om deze desnoods bij het dichtsbijzijnde DHL pick-up point af te laten leveren, zodat je deze daar kan ophalen. Ik heb het inmiddels doorgeven, maar vrees dat we te laat gaan zijn voordat deze al retour gestuurd wordt. We gaan het problemen, maar beste is zelf contact opnemen met DHL. Mocht het niet lukken dan gaat je pakketje retour en zullen we deze weer opnieuw versturen als deze is aangekomen in het warenhuis. De verzekering komt nu wel heel goed van pas dus dit gaat zeker in orde komen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 09:43:18 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182426928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijker :)


Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper woensdag 10 oktober 2018 @ 20:18:49 #293
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182438994
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).
Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:25:16 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182439146
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?
Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper woensdag 10 oktober 2018 @ 20:42:28 #295
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182439584
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.
Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.
Ik ben er in ieder geval alvast mee bezig.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:48:34 #296
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182439736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.
Ik ben er in ieder geval alvast mee bezig.
Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  CHI shopkeeper donderdag 11 oktober 2018 @ 19:47:01 #297
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_182457651
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.
Inmiddels opgelost :)
pi_182472151
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.

Yes, bedankt :)

Ik heb inmiddels geantwoord. Het "tikken" is niet meer terug gekomen, maar je hoort de ventilator in auto mode wel steeds omhoog/omlaag gaan in rpm. Dat geluid is echter moeilijk op video vast te leggen. Te veel ruis. Maar de ventilator is duidelijk niet in balans volgens mij: https://sendvid.com/nsrnmmpv

Mijn idee is dus: ventilator in onbalans zorgt voor afwijkende meting, waardoor het apparaat steeds meer/minder power geeft om de ventilator op de juiste rpm te krijgen.

Even wat reviews bekeken om te kijken of ik het kon vergelijken en zo hoort de fan eruit te zien in werking: Kijken rond minuut 5. Daar is totaal geen beweging van de ventilator zelf te zien volgens mij.
pi_182506913
Hoi Gearbest,

Ik heb een vraag omtrent 2 bestelingen.
18100800966308540349 en 18100800966308513623.
Ik zag tijdens bestellen dat als het product binnen 3 dagen goedkoper jullie het verschil terug betalen.
Beide orders zijn voor een Oneplus 6, ik heb ze als losse pakketten orders besteld in de hoop de douane kosten te vermijden, en indien ze komen het hopelijk maar voor een pakket is.
Nu zie ik dat ze ook via jullie link te bestellen zijn welke op 10 oktober geplaatst is door jullie.
CHI / [Gearbest] Gearbest's Coupons/Deals verzameling
Met de code is deze 17,21 goedkoper per toestel als wat ik betaald heb, keer twee is dus 34,42.
De toestellen zijn 8-10 besteld en ik heb de toestellen dus binnen 2 dagen goedkoper gevonden.
Kan dit verschil weer terug overgemaakt worden naar mij?
Hebben mijn orders de douane kosten "verzekering", ik heb ze niet via jullie link besteld maar bieden hem dus schijnbaar wel aan in de dagelijkse coupons thread.
Omdat de order uberhaubt nog niet verzonden is, kan dit eventueel omgezet worden?
Wel het verzoek om er dan geen nieuwe order van te maken, processing van de order zie ik elke dag verspringen en staat nu op 3 weken in de toekomst, een beetje raar dat een toestel welke in stock is 3 weken processing time nodig heeft om verstuurd te worden?

Grt,

Techmen-123

[ Bericht 12% gewijzigd door Techmen-123 op 14-10-2018 09:38:14 ]
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:18:20 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_182507501
Dat heb ik ook gehad. Gaat je niet lukken. Tenzij de gewone prijs ook omlaag is gegaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')