Zal tracking en order even per dm doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Ik heb het ontvangen. Je zal zeker video's/foto's moeten maken en deze toevoegen. Qua terugsturen weet ik het niet van deze producten. Ik kan nog proberen terug te sturen naar Spanje, maar even kijken of deze producten daar teruggestuurd mogen worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zal tracking en order even per dm doen.
Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit dat deze niet lijkt te gaan passen inderdaad. Dan hebben ze een verkeerde converter bij je pakketje gedaan. Helaas kan ik hier weinig aan doen als je deze niet zelf hebt besteld.
[..]
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Ik heb het doorgegeven en zou worden doorgegeven om een ticket naar je toe te sturen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Het zou dan in orde moeten zijn als je hebt gekozen voor EU Priority Line. Dan is het automatisch in orde gemaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:13 schreef sieben563 het volgende:
Hallo @Gearbest
Zou jij er kunnen voor zorgen dat ik bij deze order geen douanekosten ga krijgen? Order nummer: 18100300976311077655. Heb gekozen voor EU priority line of is het dan al inorde als ik deze verzendmethode heb gekozen?
Alvast bedankt en groetjes
Sieben
Ik ga het navragen hoe het zit met je bestelling. Ik verwacht pas na het weekend bericht hier over terug te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,
Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424
Groet
Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport"quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,
Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424
Groet
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zal tracking en order even per dm doen.
Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport"
[..]
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.
[..]
Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalen
Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.
Ik zou als een speer contact opnemen met DHL voordat je pakketje echt op de terugweg gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,
Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.
Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?
Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Hallo Gearbest,quote:Op donderdag 27 september 2018 19:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.
[..]
Super. Dat is dan helemaal in orde
[..]
Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen...
[..]
Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.
Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?
Super om te horen dat het helemaal goed is afgerond!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:54 schreef Userforumfok het volgende:
[..]
Hallo Gearbest,
Naar aanleiding van het technische team die het filmpje en de foto's hebben onderzocht kreeg ik in mijn ticket 3 opties:
1: mijn geld terug op mijn rekening
2: mijn geld terug in GB punten om iets nieuws uit te zoeken
3: een nieuwe hoofdlamp opgestuurd krijgen.
In alle 3 de gevallen mocht ik de hoofdlamp die ik nu in bezit heb houden en een keuze maken om naar tevredenheid een oplossing te bieden. Ik heb gekozen voor optie 3 en heb vandaag 09-10-2018 de nieuwe hoofdlamp mogen ontvangen en deze functioneerd perfect😁 Hartstikke bedankt voor de hulp en ondersteuning! Prima opgelost zo!👍
Volgens mij is de vraag ook beantwoord op FB als je daar ook de vraag hebt gesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,
Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.
Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?
Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijker
Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).
Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:18 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?
Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.
Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.
Ik ben er in ieder geval alvast mee bezig.
Inmiddels opgelostquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.
Yes, bedanktquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |