Goedenavond!quote:Op donderdag 20 september 2018 19:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Is het 2018 of 2017 dat je het product ontvangen hebt?
Ik ga kijken wat er mogelijk is, maar je moet zeker een filmpje maken van het probleem. Ik verwacht dat je spoedig een ticket ontvangt om het probleem te melden.
Ik ontving net een email van Gearbest Support dat één van de items uit m'n bestelling niet meer op voorraad waren.quote:Op zondag 23 september 2018 21:05 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Yes ik zie het. Ik ga het direct doorgeven
Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:28 schreef Userforumfok het volgende:
[..]
Goedenavond!
Bedankt voor de reactie.
Excuus het product heb ik in 2018 besteld en 2018 ontvangen op wel de correcte datums alleen het eerste jaartal klopte niet. Aah top ben benieuwd! Het product deed dit direct vanuit de verpakking en ik heb inderdaad direct een filmpje van het kwaaltje gemaakt als bewijs. Waar zou ik deze moeten plaatsen? En hoe gaat dit nu verder? Is dat via dit forum of krijg ik een mail van gearbest met verdere info?
Hallo,quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoi,
Ik heb onlangs de Vivo Nex S besteld. Smartphone nog niet ontvangen maar de prijs is inmiddels al goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen? Lijkt me de normaalste zaak dat dat wel gebeurt.
Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:23 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik ontving net een email van Gearbest Support dat één van de items uit m'n bestelling niet meer op voorraad waren.
Nu kan ik kiezen uit wachten of een ander item. Ik heb voor wachten gekozen, maar ben wel benieuwd naar of ik nu ook moet wachten op de rest van de bestelling. Heb ze dit gevraagd in de reply, maar weet jij misschien hoe dat normaal gesproken gaat?
Geen probleem hoor, als ik haast had dan had ik het niet bij GB besteld. Wel had het fijn geweest als ik geïnformeerd had geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:
Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.
In de meeste gevallen splitsen ze maximaal in 2 pakketten dus vrees dat je nog even moet wachten.
Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:56 schreef Kamina het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, als ik haast had dan had ik het niet bij GB besteld. Wel had het fijn geweest als ik geïnformeerd had geweest.
Overigens kreeg ik dit bericht via email van Gearbest Support, maar in mijn account van de gewone webwinkel kon ik het bericht/ticket niet vinden. Keek ik verkeerd?
Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren . Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.
[..]
Hallo,
Heb je een ordernummer en een eventueel tracking nummer als je order al verzonden is. Ik ga kijken wat ik kan doen, maar meestal is de prijs die je ervoor betaald geldig. Dat de prijs daarna daalt is een beetje pech. Ik ga in ieder geval kijken wat de mogelijkheden zijn als je me de gegevens geeft. Nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen
[..]
Ik de meestal gevallen moet je waarschijnlijk wachten tot het product weer op voorraad is. Beste is even vermelden in het ticket dat de rest wel al verzonden mag worden.
In de meeste gevallen splitsen ze maximaal in 2 pakketten dus vrees dat je nog even moet wachten.
De witte besteld, bedanktquote:Ik heb deze nog wel.
Gebruik de link van de Xiaomi Mi 8 (wit) samen met coupon code: GBMPMI8128
Dan kom je uit op een prijs van ¤362,04
Of deze Xiaomi Mi 8 (blauw) samen met coupon code: GBMPMI864
Dan kom je uit op een prijs van ¤344,84
Verder zijn er geen verdere coupon codes meer beschikbaar.
Het gaat ook meer om de besteldatum. De bestelling is al ruim 10 dagen geleden geplaatst dus ga kijken wat ik kan doen. Bij 1-3 dagen is het geen probleem, maar nu is het inderdaad wel al iets langer. Je zou het inderdaad kunnen weigeren, maar dan betaal je ook een klein deel voor de verzending zelf. Zo zei ik eerder al nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen. Ik ga er in ieder geval achteraan en kijken wat er te regelen valtquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren . Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.
Ordernummer:18090700917902595327
Track and trace:CF511164896DE
Doet er niet toe toch? Ik kies er niet voor omdat ding nog niet in bezit te hebben. Het heeft een tijd geduurd voordat het verzonden werd en nog niet ontvangen. Als er dan een prijswijziging volgt dan vind ik het niet meer dan netjes dat de klant het verschil terugkrijgt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de besteldatum. De bestelling is al ruim 10 dagen geleden geplaatst dus ga kijken wat ik kan doen. Bij 1-3 dagen is het geen probleem, maar nu is het inderdaad wel al iets langer. Je zou het inderdaad kunnen weigeren, maar dan betaal je ook een klein deel voor de verzending zelf. Zo zei ik eerder al nee hebben we en ja kunnen we misschien krijgen. Ik ga er in ieder geval achteraan en kijken wat er te regelen valt
Daar staat ie! Ik had het nog niet geopend, maar zag helaas ook niet zo'n notificatie-icoontje ervan. Wel bij een bericht in promotie.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.
Ook niet als je inlogt op de website op je laptop/PC. Vervolgens onder het kopje "My Tickets". Dan zou daar toch je ticket tevoorschijn moeten komen.
Dat vind ik echt onzin, zeker met een sterk veranderende markt als in China en de bijbehorende verzendtijden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat 'klantenservice'. Als ik iets bij een bedrijf koop en de prijsstelling verandert onverwijld terwijl ik het product nog niet eens in bezit heb dan geeft 9/10 webshops dat verschil terug. Zou het eventueel ook gewoon kunnen weigeren . Nee, ga er wel vanuit dat je een oplossing kunt bieden.
Ordernummer:18090700917902595327
Track and trace:CF511164896DE
Je kan voor snellere verzending kiezen, dus ja, daar kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Doet er niet toe toch? Ik kies er niet voor omdat ding nog niet in bezit te hebben. Het heeft een tijd geduurd voordat het verzonden werd en nog niet ontvangen. Als er dan een prijswijziging volgt dan vind ik het niet meer dan netjes dat de klant het verschil terugkrijgt.
Wie de fuck ben jij om je hiermee te bemoeien. Het gaat jou ten eerste helemaal niks aan. Ten tweede heb ik je niet gevraagd om je mening te verkondigen, en ten derde heet jij geen Gearbest support. En ik ga al helemaal niet mijn toon matigen voor een snotneus als jij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:51 schreef Kamina het volgende:
[..]
Daar staat ie! Ik had het nog niet geopend, maar zag helaas ook niet zo'n notificatie-icoontje ervan. Wel bij een bericht in promotie.
[..]
Dat vind ik echt onzin, zeker met een sterk veranderende markt als in China en de bijbehorende verzendtijden.
[..]
Je kan voor snellere verzending kiezen, dus ja, daar kies je zelf voor.
Maar ik zou sowieso je toon matigen met in gedachten: nee heb je, ja kan je krijgen.
Plaats het dan niet openbaar en stuur een privébericht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om je hiermee te bemoeien. Het gaat jou ten eerste helemaal niks aan. Ten tweede heb ik je niet gevraagd om je mening te verkondigen, en ten derde heet jij geen Gearbest support. En ik ga al helemaal niet mijn toon matigen voor een snotneus als jij.
Hoi! Het resterende deel van m'n bestelling wordt vandaag verscheept.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super dan is het goed. Ja dat had ik ook wel verwacht. Een berichtje hierover had je wel mogen ontvangen inderdaad.
Ook niet als je inlogt op de website op je laptop/PC. Vervolgens onder het kopje "My Tickets". Dan zou daar toch je ticket tevoorschijn moeten komen.
Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoi,
Ik heb onlangs de Vivo Nex S besteld. Smartphone nog niet ontvangen maar de prijs is inmiddels al goedkoper. Kan ik het verschil terugkrijgen? Lijkt me de normaalste zaak dat dat wel gebeurt.
Super. Dat is dan helemaal in ordequote:Op woensdag 26 september 2018 11:53 schreef Kamina het volgende:
[..]
Hoi! Het resterende deel van m'n bestelling wordt vandaag verscheept.
Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen...quote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Timminater het volgende:
Fijn dat op de site de Xiaomi M365 European version in de actie is. Alleen deze is niet te verzenden naar Nederland.
Kun je kijken of hier iets aan te doen is?
Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten wetenquote:Op woensdag 26 september 2018 23:08 schreef Userforumfok het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je krijgt een mail van een ticket in je GB account . Dit kan je vinden onder het kopje My Tickets in je account. Verder zul je dan een link naar het filmpje in het ticket moeten zetten. Dan wordt het daar verder afgehandeld. Mocht je er dan toch niet uitkomen dan gaan we het via een andere weg proberen te regelen.
Helemaal toppie! Heb inderdaad een Ticket ontvangen en ze zullen zo spoedig mogelijk nu via het technische team gaan beoordelen wat er gebeuren gaat, dus afwachten nu. In ieder geval bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik er toch niet uitkom of wanneer het is opgelost naar wens!
Welk ticket?quote:Op donderdag 27 september 2018 19:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.
[..]
Super. Dat is dan helemaal in orde
[..]
Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen...
[..]
Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten
In je account als het goed is. je moet inloggen op een laptop /PC. Vervolgens ga je naar "My Tickets". Daar zou je een nieuw ticket moeten zien. Als dit niet het geval is laat het dan even weten.quote:
Staat niks, net gekeken.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
In je account als het goed is. je moet inloggen op een laptop /PC. Vervolgens ga je naar "My Tickets". Daar zou je een nieuw ticket moeten zien. Als dit niet het geval is laat het dan even weten.
Ik heb wel doorgekregen dat support contact met je opneemt hierover. Je zal dus wel spoedig een ticket moeten gaan ontvangen.quote:
Deze zou eigenlijk moeten passen. Misschien eens goed doordrukken en het eventueel proberen met een andere converter...quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ehm de UK plug adapter van de Vivo past niet in de EU converter. De middelste pin is te langwerpig. Of doe ik wat verkeerd?
https://m.gearbest.com/sa(...)362.html?wid=1433363
Nee het past niet, volgens mij ook geen type G verloopstekker. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen die van Gearbest (qua opening) en deze:quote:Op zondag 30 september 2018 10:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb wel doorgekregen dat support contact met je opneemt hierover. Je zal dus wel spoedig een ticket moeten gaan ontvangen.
[..]
Deze zou eigenlijk moeten passen. Misschien eens goed doordrukken en het eventueel proberen met een andere converter...
Ziet er inderdaad uit dat deze niet lijkt te gaan passen inderdaad. Dan hebben ze een verkeerde converter bij je pakketje gedaan. Helaas kan ik hier weinig aan doen als je deze niet zelf hebt besteld.quote:Op zondag 30 september 2018 10:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee het past niet, volgens mij ook geen type G verloopstekker. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen die van Gearbest (qua opening) en deze:
[ afbeelding ]
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.quote:Op zondag 30 september 2018 12:36 schreef FreaZ het volgende:
Beste Gearbest. Ik heb enkele maanden terug de Xiaomi Purifier gekocht. Hij heeft het prima gedaan, tot enkele dagen terug. De ventilator geeft bij hogere toeren een duidelijk tikkend geluid en als ik door het rooster aan de bovenkant kijk is de ventilator duidelijk in onbalans (hij wiebelt wat heen en weer). Wat nu? Eerste keer dat ik ooit iets met garantie moet doen namelijk.
Zal tracking en order even per dm doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Ik heb het ontvangen. Je zal zeker video's/foto's moeten maken en deze toevoegen. Qua terugsturen weet ik het niet van deze producten. Ik kan nog proberen terug te sturen naar Spanje, maar even kijken of deze producten daar teruggestuurd mogen worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zal tracking en order even per dm doen.
Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad uit dat deze niet lijkt te gaan passen inderdaad. Dan hebben ze een verkeerde converter bij je pakketje gedaan. Helaas kan ik hier weinig aan doen als je deze niet zelf hebt besteld.
[..]
Oei dat is zeer vervelend. Wat is het ordernummer en de tracking nummer/ orderdatum van de Xiaomi Purifier. Waarschijnlijk zul je deze retour moeten sturen om te kijken of deze gemaakt kan worden.
Ik heb het doorgegeven en zou worden doorgegeven om een ticket naar je toe te sturen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Het zou dan in orde moeten zijn als je hebt gekozen voor EU Priority Line. Dan is het automatisch in orde gemaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:13 schreef sieben563 het volgende:
Hallo @Gearbest
Zou jij er kunnen voor zorgen dat ik bij deze order geen douanekosten ga krijgen? Order nummer: 18100300976311077655. Heb gekozen voor EU priority line of is het dan al inorde als ik deze verzendmethode heb gekozen?
Alvast bedankt en groetjes
Sieben
Ik ga het navragen hoe het zit met je bestelling. Ik verwacht pas na het weekend bericht hier over terug te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,
Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424
Groet
Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport"quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:44 schreef Rened800 het volgende:
Hoi,
Kun je misschien zien wat de status is van mijn order. Ik hoop toch wel dat hij na 8 dagen is verzonden. Mijn ordernummer is 18092500937413091424
Groet
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zal tracking en order even per dm doen.
Terugsturen naar Hongkong/China? Dat kost ruim 100 euro als ik de maten/gewicht van de productpagina erbij pak. Heb daarnaast geen doos meer, dus terugsturen is eigenlijk onbegonnen werk...
Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niks gehoord over die ticket waarover je het had.
Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bestelling is inmiddels verzonden met tracking nummer: CF511303187DE en heeft de volgende status gekregen "Parcel arrived at the airport"
[..]
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.
[..]
Ik krijg door dat er op dit moment geen prijsverschil meer is. Ik heb verder doorgekregen dat je de telefoon hebt gekocht voor $634,99 en de prijs is nu $639,99. Hierdoor kunnen we helaas geen prijsverschil terugbetalen
Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon gekocht met een actiecode. Als we dat toch meenemen in de prijsbepaling dan zou dat ook nu moeten gebeuren aangezien de Vivo Nex op dit moment met een actiecode $619 is.
Ik zou als een speer contact opnemen met DHL voordat je pakketje echt op de terugweg gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,
Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.
Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?
Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Hallo Gearbest,quote:Op donderdag 27 september 2018 19:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je zou hier een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.
[..]
Super. Dat is dan helemaal in orde
[..]
Ik heb het ook gezien inderdaad, maar helaas kan ik er niks aan veranderen. Het is blijkbaar maar verzending naar enkele landen...
[..]
Super! Dan hopen we dat alles in orde komt en als het niet in orde komt dan moet je het me direct laten weten
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat er gekeken wordt naar de prijs die je ervoor betaald hebt en niet naar de prijs zonder coupon code. Het zou anders een beetje raar zijn door naar een prijs te kijken die je niet betaald hebt. Je hebt immers al korting gekregen door de coupon code. Hierdoor gaan ze kijken naar de prijs op dit moment zonder codes. Ik ga kijken wat er mogelijk is als ik de code: GBMPNEX aangeef.
Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een andere vraag maar dat wil ik niet op het forum delen. Kan ik je een DM sturen?
Super om te horen dat het helemaal goed is afgerond!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:54 schreef Userforumfok het volgende:
[..]
Hallo Gearbest,
Naar aanleiding van het technische team die het filmpje en de foto's hebben onderzocht kreeg ik in mijn ticket 3 opties:
1: mijn geld terug op mijn rekening
2: mijn geld terug in GB punten om iets nieuws uit te zoeken
3: een nieuwe hoofdlamp opgestuurd krijgen.
In alle 3 de gevallen mocht ik de hoofdlamp die ik nu in bezit heb houden en een keuze maken om naar tevredenheid een oplossing te bieden. Ik heb gekozen voor optie 3 en heb vandaag 09-10-2018 de nieuwe hoofdlamp mogen ontvangen en deze functioneerd perfect😁 Hartstikke bedankt voor de hulp en ondersteuning! Prima opgelost zo!👍
Volgens mij is de vraag ook beantwoord op FB als je daar ook de vraag hebt gesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Hoi,
Op 12 september heb ik een Xiaomi Notebook Pro bij jullie besteld. Deze zou vandaag aankomen. Helaas geeft het track & trace nummer van DHL nu het volgende aan 'Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender'. Het adres, aangegeven bij de order en in DHL bij het invoeren van het track & trace nummer, zijn correct.
Hoe kan het dat het pakketje toch teruggestuurd wordt? En hoe gaat dit nu verder?
Verzendmethode was EU priority line met verzekering.
Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jahoor geen probleem. Je kunt me gewoon een PM sturen. Een PB kan ook en is soms wel makkelijker
Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb je een bericht gestuurd. Aub zo snel mogelijk helpen (dit in verband de 30 dagen rma meldingen en het eventueel omruilen).
Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:18 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels bericht terug gestuurd en al gemeld. Hoeveel dagen heb je het toestel dan al?
Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nog maar 10 dagen dit toestel in bezit.
Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit valt nu pas op? Normaal moet je deze mankementen binnen 7 dagen melden na ontvangst.
Ik ben er in ieder geval alvast mee bezig.
Inmiddels opgelostquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is nooit opgevallen omdat ze het meteen in de bijgeleverde case deed. Daarnaast valt het ook niet op, tot je toevallig in een bepaalde belichting staat met dat ding zonder een cover om te hebben.
Yes, bedanktquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je gaat hier snel een ticket over ontvangen krijg ik door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |