abonnement Unibet Coolblue
pi_179275280
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Leuk is dat, als iets af komt
Ja, heb me letterlijk in allerlei bochten lopen wringen om alle kabels netjes erdoor te krijgen :')

Die hoek van het huis ziet er nu weer uit alsof het zo hoort in plaats van iets tijdelijks dat het was. Ook blij dat ik het vanavond nog gedaan heb.
pi_179275300
Ik hou van Engelse en Russische klassiekers (met af en toe een uitstapje naar amerika zoals steinbeck) en Engelse detectives
Wat zegt dat dan?
pi_179275312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja, heb me letterlijk in allerlei bochten lopen wringen om alle kabels netjes erdoor te krijgen :')

Die hoek van het huis ziet er nu weer uit alsof het zo hoort in plaats van iets tijdelijks dat het was. Ook blij dat ik het vanavond nog gedaan heb.
Met het weekend nu even voor mij alleen ben ik ook met van die dingen bezig die je eigenlijk elke keer naar voren schuift van, ahw kan morgen wel, aahw kan volgende week wel.
pi_179275328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet dat ik mensen be/veroordeel op hun boeken hoor! Alleen ik vind het gewoon leuk om te weten wat men zoal leest
Fantasieverhalen O+
Dingen als "De grijze jager", "Broederband" en "Stravaganza", alledrie series, heerlijk. O+
Juist.
pi_179275351
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Met het weekend nu even voor mij alleen ben ik ook met van die dingen bezig die je eigenlijk elke keer naar voren schuift van, ahw kan morgen wel, aahw kan volgende week wel.
In mijn eigen huis ben ik er ook niet zo goed in, herken het wel. Als vrienden me vragen om te helpen kan ik gerust een hele dag bij iemand in of om het huis klussen. Hier thuis zie ik altijd veel afleiding om de een of andere reden.
pi_179275372
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

In mijn eigen huis ben ik er ook niet zo goed in, herken het wel. Als vrienden me vragen om te helpen kan ik gerust een hele dag bij iemand in of om het huis klussen. Hier thuis zie ik altijd veel afleiding om de een of andere reden.
Ja dat ken ik wel, ben dan ook blij als ik soms even helemaal alleen ben, dan hoef ik ook nergens op te letten en heb er dan ook meer aardigheid in
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 22:34:14 #257
357044 Budapestenaar
pi_179275377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daar heb ik drie kasten vol mee staan (boeken, geen poezen). Wat lees je zoal als ik vragen mag (boeken zeggen veel over de mens en dat maakt me nieuwsgierig, sorry :@).
Op dit moment lees en herlees ik alles van Bill Bryson. Tussendoor een boek over het Habsburgse rijk (Danubia door Simon Winder _O_ ). En af en toe een lekkere thriller voor het slapen gaan. O+ Meestal lees ik twee of drie boeken tegelijk.

En jij?
pi_179275412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:31 schreef Emisys het volgende:

[..]

Fantasieverhalen O+
Dingen als "De grijze jager", "Broederband" en "Stravaganza", alledrie series, heerlijk. O+
Heerlijk! Ik houd van dezelfde soort boeken :) Genieten is dat

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:30 schreef Allures het volgende:
Ik hou van Engelse en Russische klassiekers (met af en toe een uitstapje naar amerika zoals steinbeck) en Engelse detectives
Wat zegt dat dan?
Het is geen waarzeggerij, je weet alleen een beetje waar iemand interesses liggen ;) Geen aanval of zo, ik vind het gewoon leuk om te weten en soms verrassen mensen me en soms niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179275428
Ik was ook gewoon benieuwd wat het zegt
pi_179275444
Ik zie zelf ook geen samenhang dus daarom was in nieuwsgierig of een ander dat wel ziet :P
pi_179275522
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:36 schreef Allures het volgende:
Ik zie zelf ook geen samenhang dus daarom was in nieuwsgierig of een ander dat wel ziet :P
Bij jou zie ik het ook niet zo. Maar zo ken ik iemand met paars/blauw/roze haar. En toen ik voor het eerst bij haar kwam had ik een verwachting over een bepaald soort boeken, die ha ze en andere boeken ook. Doordat ik die andere boeken zag wist ik ook ongeveer wat ik voor haar verjaardag ging kopen, zulke dingen.
Soms ontdek je dan dat mensen op je lijken, of juist helemaal niet. Een beetje of iemand van fantasie houdt en met je weg kan dromen of niet, of juist een romanticus is. Boeken maken de man ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179275576
Ik word ook altijd nerveus als mensen in mijn boekenkasten kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179275596
Mijn boekenkast bevat voornamelijk rare titels
pi_179275599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij jou zie ik het ook niet zo. Maar zo ken ik iemand met paars/blauw/roze haar. En toen ik voor het eerst bij haar kwam had ik een verwachting over een bepaald soort boeken, die ha ze en andere boeken ook. Doordat ik die andere boeken zag wist ik ook ongeveer wat ik voor haar verjaardag ging kopen, zulke dingen.
Soms ontdek je dan dat mensen op je lijken, of juist helemaal niet. Een beetje of iemand van fantasie houdt en met je weg kan dromen of niet, of juist een romanticus is. Boeken maken de man ;)
Dat heb ik juist met muziek, dat kan zoveel over mensen weggeven.
pi_179275616
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat heb ik juist met muziek, dat kan zoveel over mensen weggeven.
Klopt! Daar ben ik het mee eens. Ik heb het een beetje met beide. Maar ik ben ook verzot op beide
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179275621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mijn boekenkast bevat voornamelijk rare titels
Dat is toch leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179275672
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is toch leuk!
Ja zie mensen wel eens kijken van "WTF?? Heye wat voor rare boeken lees jij allemaal??" Is het dan, vind ze wel interessant, heb nu ook een boek gekregen over Yab Yum, ja ja voor moederdag :|W
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 22:44:48 #268
357044 Budapestenaar
pi_179275685
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is toch leuk!
Wat zegt mijn smaak? :D Waarschijnlijk dat ik saai ben :@
pi_179275726
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt! Daar ben ik het mee eens. Ik heb het een beetje met beide. Maar ik ben ook verzot op beide
Ik lees zelf niet (meer). Alleen tijdens vakanties kan ik me er echt toe zetten.

Muziek luister ik continue en blijf ik ook wel nieuwe dingen ontdekken.
pi_179275804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja zie mensen wel eens kijken van "WTF?? Heye wat voor rare boeken lees jij allemaal??" Is het dan, vind ze wel interessant, heb nu ook een boek gekregen over Yab Yum, ja ja voor moederdag :|W
Ach, dat hebben mensen ook bij mij en ze vinden dat ik minderwaardige titels lees.Naja... Ik ben ook een sukkel, dus so be it

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat zegt mijn smaak? :D Waarschijnlijk dat ik saai ben :@
Houd eens op! Jij bent niet saai. Je bent lief, leuk en interessant.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik lees zelf niet (meer). Alleen tijdens vakanties kan ik me er echt toe zetten.

Muziek luister ik continue en blijf ik ook wel nieuwe dingen ontdekken.
Dat is toch helemaal prima. Iedereen zo zijn interesses toch :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 mei 2018 @ 23:06:39 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_179276096
Ik heb al heel lang niet gelezen en de laatste boeken die ik heb gelezen waren boeken voor m'n cursus :')
pi_179276135
Goedenavond allemaal!

Mijn boekenkast bevat vooral dingen van vroeger. 7 jaar geleden kocht ik mijn eerste e-reader en sindsdien heb ik weinig fysieke boeken meer gekocht
pi_179276145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb al heel lang niet gelezen en de laatste boeken die ik heb gelezen waren boeken voor m'n cursus :')
Functionele lezer, dan ben je vast een praktisch persoon.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 23:09:40 #274
47102 Elvi
miemkwien
pi_179276154
Ik blijf wel boeken kopen, nu nog gaan lezen _O-
pi_179276217
Een e-reader is ook fijn. Heb ik ook. Alleen ik kan het niet laten om een boekenwinkel in te stappen. Boeken zijn heerlijk. Ik houd van verhalen en even alles vergeten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')