abonnement Unibet Coolblue
pi_179103597
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat Magallan al een kut aankoop is door velen terwijl ze hem hoogst waarschijnlijk nooit hebben zien spelen.
Stuk of 7 wedstrijden heb ik hem zien spelen.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:27:58 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179103602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan heb je 2 problemen :)
Ze hebben eerder een gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Oh.
pi_179103638
En Balbuena heb ik dan weer niet zo veel zien spelen, 2 keer omdat ik toevallig Corinthians keek maar niet op hem gelet, maargoed. Corinthians is verdedigend extreem solide en de 'kenners' zeggen dat hij veel beter is.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:30:28 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179103646
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben eerder een gebrek aan creativiteit op het middenveld.
ondanks dat heeft Berghuis er aardig wat gemaakt, alleen de rest blijft achter wat dat betreft
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:31:55 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179103669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

ondanks dat heeft Berghuis er aardig wat gemaakt, alleen de rest blijft achter wat dat betreft
Berghuis is niet voor niks de enige van Feyenoord die ik graag bij Ajax zou zien (al staat één van onze beste spelers op zijn positie ook)
Oh.
pi_179103859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

VZ.nl

Een selectie vol met spelers die eigenlijk weg willen is wel genot natuurlijk.
Ik vind dat nogal gezeik van die spelers, ze hebben allemaal net pas haar op hun zak en willen al weer weg... Je tekent bij Ajax een meerjarig contract dus je moet ook begrip voor je werkgever op kunnen brengen. Denk dat ze het echt wel hun best blijven doen, anders komt er volgend seizoen helemaal geen club meer voor ze...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:46:33 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179103884
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal gezeik van die spelers, ze hebben allemaal net pas haar op hun zak en willen al weer weg... Je tekent bij Ajax een meerjarig contract dus je moet ook begrip voor je werkgever op kunnen brengen. Denk dat ze het echt wel hun best blijven doen, anders komt er volgend seizoen helemaal geen club meer voor ze...
sowieso moet je je pas zorgen gaan maken als spelers niet meer weg willen, tenzij je Real Madrid bent
  zaterdag 12 mei 2018 @ 13:47:12 #258
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179104631
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal gezeik van die spelers, ze hebben allemaal net pas haar op hun zak en willen al weer weg... Je tekent bij Ajax een meerjarig contract dus je moet ook begrip voor je werkgever op kunnen brengen. Denk dat ze het echt wel hun best blijven doen, anders komt er volgend seizoen helemaal geen club meer voor ze...
Is niet erg joh.
Zolang je er geld voor krijgt kunnen ze toch weg. Graag zelfs.
wooblabalurg
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:04:43 #259
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179104886
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is niet erg joh.
Zolang je er geld voor krijgt kunnen ze toch weg. Graag zelfs.
Dit is me wat te makkelijk. Kluivert is danwel nog niet constant genoeg en heeft nog veel bij te leren maar is wel een van de beste buitenspelers die er de afgelopen jaren in de Arena hebben rondgelopen. Dan kun je wel leuk 12 miljoentjes voor hem vangen maar zijn vervanger gaat (Ajax-scouting kennende) hoogstwaarschijnlijk niet beter zijn. Zo kun je weer opnieuw beginnen met inwerken en opbouwen.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:33:08 #260
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dit is me wat te makkelijk. Kluivert is danwel nog niet constant genoeg en heeft nog veel bij te leren maar is wel een van de beste buitenspelers die er de afgelopen jaren in de Arena hebben rondgelopen. Dan kun je wel leuk 12 miljoentjes voor hem vangen maar zijn vervanger gaat (Ajax-scouting kennende) hoogstwaarschijnlijk niet beter zijn. Zo kun je weer opnieuw beginnen met inwerken en opbouwen.
Ik wil niet bouwen met spelers die per se morgen willen vertrekken. Dat is waar ik prioriteit aan zou geven bij de samenstelling van de selectie.

Natuurlijk is Kluivert een talent en wil je die behouden maar als hij liever ergens anders is dan kies ik voor dat geld en een speler die wel de ambitie heeft voor Ajax.

Zelf denk ik dat mensen zo onder de indruk zijn van Kluivert omdat Younes daar veel te lang zo slecht gespeeld heeft.

Voor al die stumperds die denken in de basis te kunnen staan bij Barca halen wij 100 Davinson Sanchezen terug. Ondertussen mogen clubs als Spurs blijven schuiven met dat geld. Lijkt mij een goed plan.
wooblabalurg
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:36:12 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179105228
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:33 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wil niet bouwen met spelers die per se morgen willen vertrekken. Dat is waar ik prioriteit aan zou geven bij de samenstelling van de selectie.
Succes dan met de Veltmannetjes van deze wereld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:37:19 #262
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105241
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Succes dan met de Veltmannetjes van deze wereld.
Die zou gisteren al weg zijn als het kon.
Wat zeg ik, jaren.
wooblabalurg
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:41:12 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179105301
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:33 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wil niet bouwen met spelers die per se morgen willen vertrekken. Dat is waar ik prioriteit aan zou geven bij de samenstelling van de selectie.

Natuurlijk is Kluivert een talent en wil je die behouden maar als hij liever ergens anders is dan kies ik voor dat geld en een speler die wel de ambitie heeft voor Ajax.

Zelf denk ik dat mensen zo onder de indruk zijn van Kluivert omdat Younes daar veel te lang zo slecht gespeeld heeft.

Voor al die stumperds die denken in de basis te kunnen staan bij Barca halen wij 100 Davinson Sanchezen terug. Ondertussen mogen clubs als Spurs blijven schuiven met dat geld. Lijkt mij een goed plan.
Tja, het is nu eenmaal een seller's market momenteel, dus alle profs hebben de blik op vergezicht staan. Als je spelers wilt met 'ambitie voor Ajax' kom je waarschijnlijk uit bij de Bryan Linssens van deze wereld. Het is op zich niet heel problematisch als spelers met wat tegenzin aan een seizoen beginnen, zolang ze zich maar professioneel blijven opstellen. Dat spelplezier komt dan wel als het eenmaal begint te lopen.

Wij halen hoogstens 1 Davinson Sanchez (direct inzetbaar en met groeipotentieel tot aan Europese top) terug voor iedere 10 op zich zeer bruikbare spelers die we te makkelijk laten gaan. Als voetbalclub met titelaspiraties heb je meer aan 10 spelers van het niveau Kluivert dan aan 1 Eriksen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -XOR- op 12-05-2018 14:48:49 ]
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:49:03 #264
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105410
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Tja, het is nu eenmaal een seller's market momenteel, dus alle profs hebben de blik op vergezicht staan. Als je spelers wilt met 'ambitie voor Ajax' kom je waarschijnlijk uit bij de Bryan Linssens van deze wereld. Het is op zich niet heel problematisch als spelers met wat tegenzin aan een seizoen beginnen, zolang ze zich maar professioneel blijven opstellen. Dat spelplezier komt dan wel als het eenmaal begint te lopen.

Wij halen hoogstens 1 Davinson Sanchez terug voor iedere 50 op zich zeer bruikbare spelers die we te makkelijk laten gaan.
Nee joh. Volgens mij heb ik 'ambitie' voor Ajax niet goed uitgelegd. Daarmee bedoel ik spelers die de absolute top willen halen en tegelijkertijd snappen dat ze beter een paar jaar kunnen vlammen bij Ajax dan op een basisplek te wachten bij een topclub. Zie Eriksen zie Suarez.

Bryan Linssen is een toffe peer btw.

Ps. Beetje meer vertrouwen in de scouting mag wel. Laatste jaren gaat het opeens best redelijk.
wooblabalurg
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:50:49 #265
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als voetbalclub met titelaspiraties heb je meer aan 10 spelers van het niveau Kluivert dan aan 1 Eriksen.
Deze vergelijking snap ik niet.
Sowieso speel ik liever met 11 spelers, no offense.
wooblabalurg
pi_179105484
Als ajax niet wil dat spelers gaan vertrekken dan moeten ze gewoon kluivert die 1.5 miljoen netto geven en de salarissen gelijk stellen aan het buitenland...

Geen enkele voetballer is een dief van zijn eigen portemonnee.....

want kijk wat er met nouri gebeurde......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:54:00 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179105490
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nee joh. Volgens mij heb ik 'ambitie' voor Ajax niet goed uitgelegd. Daarmee bedoel ik spelers die de absolute top willen halen en tegelijkertijd snappen dat ze beter een paar jaar kunnen vlammen bij Ajax dan op een basisplek te wachten bij een topclub. Zie Eriksen zie Suarez.

Bryan Linssen is een toffe peer btw.

Ps. Beetje meer vertrouwen in de scouting mag wel. Laatste jaren gaat het opeens best redelijk.
Ik heb mijn vorige post aangepast en ik noemde ook bewust Linssen omdat dat een speler is waarvan ik verwacht dat hij verguld zou zijn als 'ie voor Ajax zou mogen spelen maar waarschijnlijk net tekort komt voor het niveau dat Ajax zou moeten nastreven.

Ik ben een beetje bang dat het niveau van Ajax en de eredivisie in het algemeen de laatste jaren zo hard gekelderd is dat tot spelers door tot hun 23e bij Ajax te blijven te veel achterstand oplopen om dan nog bij de Europese top te raken.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:56:37 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179105537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik heb mijn vorige post aangepast en ik noemde ook bewust Linssen omdat dat een speler is waarvan ik verwacht dat hij verguld zou zijn als 'ie voor Ajax zou mogen spelen maar waarschijnlijk net tekort komt voor het niveau dat Ajax zou moeten nastreven.

Ik ben een beetje bang dat het niveau van Ajax en de eredivisie in het algemeen de laatste jaren zo hard gekelderd is dat tot spelers door tot hun 23e bij Ajax te blijven te veel achterstand oplopen om dan nog bij de Europese top te raken.
Dat is toch al het geval, helemaal exceptionele talenten moeten eigenlijk zsm die stap naar het buitenland maken maar die zie ik ook nog niet echt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:57:36 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179105558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:

want kijk wat er met nouri gebeurde......
Er werd hem verteld dat hij een hartaandoening had, wat hij vervolgens verzweeg tegenover zijn familie en bleef door voetballen ondanks de risico's en toen er wat mee gebeurde ging de familie zielig doen?

Nee, hoe erg de situatie met Nouri ook was, we moeten niet dat gaan gebruiken om geldwolverij goed te praten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:58:17 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179105580
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze vergelijking snap ik niet.
Sowieso speel ik liever met 11 spelers, no offense.
Dat bedoel ik ook: beter hou je 11 subtoppers binnenboord dan dat je 1 topper hebt met 10 Viergevers eromheen. Die ene is leuk voor een grote financiele klapper maar die gaat je geen kampioen maken (tenzij kaliber De Bruyne, Ronaldo etc). Om hogerop te komen zal het basisniveau van je totale selectie steeds omhoog moeten.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:00:36 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179105631
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch al het geval, helemaal exceptionele talenten moeten eigenlijk zsm die stap naar het buitenland maken maar die zie ik ook nog niet echt.
De Ligt, maar verder denk ik dat het zelfs voor de subtoppers al beter gaat zijn om op je 20e naar pakweg Schalke of Lazio te vertrekken ipv nog een aantal jaar door te modderen bij dit zooitje ongeregeld.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:04:16 #272
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105722
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang dat het niveau van Ajax en de eredivisie in het algemeen de laatste jaren zo hard gekelderd is dat tot spelers door tot hun 23e bij Ajax te blijven te veel achterstand oplopen om dan nog bij de Europese top te raken.
Eensch. Het niveau van de gehele competitie en de blijvende daling helpt zeker niet mee. Treurig is het.

Leemans bij VVV vind ik dan wel weer goed. Of Dumfries bij Hveen. Niet dat die naar Real gaan maar om aan te geven dat het niet complët troosteloos is.
wooblabalurg
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:11:08 #273
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179105836
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook: beter hou je 11 subtoppers binnenboord dan dat je 1 topper hebt met 10 Viergevers eromheen. Die ene is leuk voor een grote financiele klapper maar die gaat je geen kampioen maken (tenzij kaliber De Bruyne, Ronaldo etc). Om hogerop te komen zal het basisniveau van je totale selectie steeds omhoog moeten.
Ik denk dat daar wel wat meer nuance in gezien kan worden.

Zelf zit ik totaal niet te wachten op spelers als Viergever, Veltman en Schone. Als ik dan een Riedewald, Tete en Bazoer zie word ik daar veel vrolijker van.

Die jongens hadden zomaar een paar jaar extra kunnen blijven. Alleen dan moet er wel het idee leven dat de selectie iets kan bereiken. Met een Veltman straal je voor mij alleen maar uit dat je graag genoegen neemt met minder. Dan is het ook logisch dat spelers niet geloven in het plan van je club.

Zorg dat je spelers haalt die in je geloven en die snappen dat ze na een paar jaar Ajax klaar zijn voor de top. Met de hele selectie. Niet een paar talenten en een paar spelers die net zo goed ergens anders kunnen/willen spelen.
wooblabalurg
pi_179105837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er werd hem verteld dat hij een hartaandoening had, wat hij vervolgens verzweeg tegenover zijn familie en bleef door voetballen ondanks de risico's en toen er wat mee gebeurde ging de familie zielig doen?

Nee, hoe erg de situatie met Nouri ook was, we moeten niet dat gaan gebruiken om geldwolverij goed te praten.
JA dus?

Wat ik er mee wil zeggen is dat het voor elke voetballer /sporter zo afgelopen kan zijn in hun carrriere

dus het is gewoon logische dat als voetballers zich financieel kunnen verbeteren dat ze daar voor kiezen

dus wat ajax nu zegt is gewoon achterlijke bullshit. Overmars en van der Sar zijn gewoon echt de weg kwijt ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179106417
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er werd hem verteld dat hij een hartaandoening had, wat hij vervolgens verzweeg tegenover zijn familie en bleef door voetballen ondanks de risico's en toen er wat mee gebeurde ging de familie zielig doen?

Nee, hoe erg de situatie met Nouri ook was, we moeten niet dat gaan gebruiken om geldwolverij goed te praten.
Je hebt het over risico’s maar volgens mij hebben de artsen gezegd dat er geen risico’s waren, dus kan je Nouri niks kwalijk nemen. De inschatting van de medici blijkt achteraf naïef, maar daarmee is alles wel gezegd.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')