Dan was Bosz onder een ander excuus alsnog naar Dortmund vertrokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet nog wel dat we hier vorig jaar ellenlange discussies hadden over of de Ajax-leiding er wel of niet alles aan had moeten doen om Bosz te behouden (inclusief de man de macht geven die hij verlangde). Nou.
Als Feyenoord gewoon het grootste gedeelte van de selectie bij elkaar kan houden dan doet het gewoon mee. Ik zie het afgelopen seizoen als het seizoen voor het kampioenschap IK zie alleen vilhena en Jorgensen vertrekken. Het gaat erom dat je een ingespeeld elftal heb bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grootste probleem wat Feyenoord heeft is gebrek aan scorend vermogen
Feyenoord wordt over een jaar of 18 weer eens kampioen Klaasiequote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Feyenoord gewoon het grootste gedeelte van de selectie bij elkaar kan houden dan doet het gewoon mee. Ik zie het afgelopen seizoen als het seizoen voor het kampioenschap IK zie alleen vilhena en Jorgensen vertrekken. Het gaat erom dat je een ingespeeld elftal heb bij Feyenoord.
De laatste 8-9 wedstrijden hebben gewoon laten zien dat Feyenoord op de goede weg is.
Ajax heeft elk seizoen de beste selectie op voetbaltechnische gebied. Maar voetbaltechnische is gewoon niet goed genoeg. Je moet ook veel fysiek hebben om het tot het einde vol te kunnen houden. En ten Hag.......? Hij is gewoon een groot probleem bij ajax....
is ook veel geld, dan inderdaad beter voor de helft die Balbuena halenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees overal op Twitter dat Plan B Balbuena een stuk beter is dan die Magallan, en nog goedkoper ook.
Hopelijk gaat Magallan niet door dan
Plan B schijnt alleen wel twee miljoen netto per jaar te verdienen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees overal op Twitter dat Plan B Balbuena een stuk beter is dan die Magallan, en nog goedkoper ook.
TekengeldGenotquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Plan B schijnt alleen wel twee miljoen netto per jaar te verdienen.
DAT STAAT OP TWITTERquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat Magallan al een kut aankoop is door velen terwijl ze hem hoogst waarschijnlijk nooit hebben zien spelen.
Ja want dat kan je uit statistieken afleidenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als je de statistieken gaat bekijken heeft hij toch een aller aardigste passing.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zegt natuurlijk wel iets.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dat kan je uit statistieken afleiden
Geen idee welke statistiek je pakt maar bijvoorbeeld passzuiverheid bij centrale verdedigers zegt doorgaans bizar weinig.quote:
madquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan klagen over bord op schoot scouting.
Totdat masterminded zijn mening geeft over 1 van deze spelers kan ik het niet zo serieus nemen allemaal.quote:
Ole.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat masterminded zijn mening geeft over 1 van deze spelers kan ik het niet zo serieus nemen allemaal.
Isimat heeft een pass zuiverheid van 87%. Topverdediger natuurlijk, essentieel in de opbouw enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als je de statistieken gaat bekijken heeft hij toch een aller aardigste passing.
Yomanda ook.....quote:
Nee hoor..eerder een lekke defensie.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grootste probleem wat Feyenoord heeft is gebrek aan scorend vermogen
dan heb je 2 problemenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor..eerder een lekke defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |