abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 april 2018 @ 14:03:27 #1
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178809063
Hoi SHO-maatjes!

Laatst in de kroeg had ik met een vriend een gesprek over BN’era/beroemdheden die in werkelijkheid anders zijn dan ze zoch voordoen. Ik werd nieuwsgierig naar welke beroemdheden zo zijn, dus vandaar dit topic :) Welke beroemdheden doen zich ander voor?

Ik trap af:
Lex Uiting, dat gastje van Kinderen voor Kinderen en 3FM. In Limburg, vooral zijn geboortestad Venlo, komt hij altijd met zo’n air binnen van, wie zegt me hallo? Daarnaast wimpelde hij een opmerking van mijn ex weg met de woorden: rot toch op man. Zodra er een camera op staat doet ‘ie ineens tof.

Huub Stapel. Zit helaas in mijn familie, wel ver weg gelukkig. Komt op familiefeestjes naar nieuwe leden toe met de woorden: Je kent mij zeker wel hè? Ehh, dat wil ik niet als het zo moet. Heeft zijn vrouw met heel vrouwelijk BN bedrogen en die doos blijft nog bij hem :’) Ook als hij een camera op zijn muil heeft loopt ie ineens tof te doen. Walgelijke vent.
With love :*
pi_178809800
Lex Uiting is echt een lulletje, dat werd wel goed duidelijk in expeditie robinson :P

Verder.. Katja Schuurman: vreemdgangster, o.a.

Heb slecht geslapen dus mn hoofd werkt niet mee, maar als ik nog iemand bedenk kom ik nog even langs :P
pi_178819305
Herman van Veen, Jochem van Gelder... verder schiet me niet echt iemand te binnen maar denk dat genoeg mensen zo zijn.

O ja, Dotan!
pi_178821409
Het schijnt dat Inge Schrama uit GTST in het 'echte leven' echt een bitch/asociaal persoon is. Overigens kan ik deels wel begrijpen dat BN'ers 2 gezichten hebben. Als je je centen verdient met je gezicht op tv vraagt het weleens om bepaald gedrag om in het wereldje niet uit de gratie te vallen. Dat is op wel meer plekken zo. Dan hoef je nog niet in een lul te veranderen zodra de camera weg is, maar verschillende gedragingen kan ik wel plaatsen.
't Echte en 't ware!
  maandag 30 april 2018 @ 11:10:03 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178829416
Nou tref ik zelf nooit bn'ers persoonlijk. Ik woon in een slaperig stukje Nederland waar die lui niks te zoeken hebben. Maar in een Top 2000-slowchat hier op Fok, verleden jaar, kwam ik een conversatie tegen met o.a. iemand die geruime tijd bij 3FM gewerkt heeft (Serious Request en zo).

Als het waar is wat deze user zei, is Gerard Ekdom 'in real life' bij lange na niet die gezelligerd die hij in het openbaar lijkt. Eerder een asociale hork, blijkbaar.

Misschien moet Gerard dan maar een acteercarrière overwegen. :')

Dit topic heeft btw wat raakvlakken met SHO / Sterren die je Spideysense doen tinglen .
pi_178831487
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 14:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi SHO-maatjes!

Laatst in de kroeg had ik met een vriend een gesprek over BN’era/beroemdheden die in werkelijkheid anders zijn dan ze zoch voordoen. Ik werd nieuwsgierig naar welke beroemdheden zo zijn, dus vandaar dit topic :) Welke beroemdheden doen zich ander voor?

Ik trap af:
Lex Uiting, dat gastje van Kinderen voor Kinderen en 3FM. In Limburg, vooral zijn geboortestad Venlo, komt hij altijd met zo’n air binnen van, wie zegt me hallo? Daarnaast wimpelde hij een opmerking van mijn ex weg met de woorden: rot toch op man. Zodra er een camera op staat doet ‘ie ineens tof.

Huub Stapel. Zit helaas in mijn familie, wel ver weg gelukkig. Komt op familiefeestjes naar nieuwe leden toe met de woorden: Je kent mij zeker wel hè? Ehh, dat wil ik niet als het zo moet. Heeft zijn vrouw met heel vrouwelijk BN bedrogen en die doos blijft nog bij hem :’) Ook als hij een camera op zijn muil heeft loopt ie ineens tof te doen. Walgelijke vent.
Huub Stapel is gescheiden toch?
  maandag 30 april 2018 @ 13:51:56 #7
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178834084
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Huub Stapel is gescheiden toch?
Nee hoor. Die is ook 100x teruggekomen.
With love :*
  maandag 30 april 2018 @ 14:27:05 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178835047
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:41 schreef Aalscholver het volgende:
Herman van Veen, Jochem van Gelder... verder schiet me niet echt iemand te binnen maar denk dat genoeg mensen zo zijn.

O ja, Dotan!
Jochem van Gelder vind ik juist een bescheiden en vriendelijke man, ik zie hem af en toe.

Marco Borsato is echt een verzuurde arrogante lul.
pi_178838619
Nou, ik weet er wel een paar..

Paay; doet alsof ze klasse heeft maar blijkt gewoon een leugenachtige liefhebber van pis.
Ratelband; een positiviteitsgoeroe met losse handen.. Tsjakka!
Meneer Kaktus; van kindervriend naar grote oplichter
Frank M.; van familieman naar drugs'baron'
Wendy v Dijk; ideale schoondochter smokkelt coke in haar slipje
Gordon; psycho

Heel dat wereldje zit vol met drank en drugs verslaafden maar allen doen zich voor als heilige maagd Maria en worden gezien als grote voorbeelden.. :')

Enfin; er zijn maar weinig mensen die zich niet anders voordoen. Dat noemen we Tokkies. ;)
´
  maandag 30 april 2018 @ 20:48:40 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_178846233
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:10 schreef Eightyone het volgende:
Nou tref ik zelf nooit bn'ers persoonlijk. Ik woon in een slaperig stukje Nederland waar die lui niks te zoeken hebben. Maar in een Top 2000-slowchat hier op Fok, verleden jaar, kwam ik een conversatie tegen met o.a. iemand die geruime tijd bij 3FM gewerkt heeft (Serious Request en zo).

Als het waar is wat deze user zei, is Gerard Ekdom 'in real life' bij lange na niet die gezelligerd die hij in het openbaar lijkt. Eerder een asociale hork, blijkbaar.

Misschien moet Gerard dan maar een acteercarrière overwegen. :')

Dit topic heeft btw wat raakvlakken met SHO / Sterren die je Spideysense doen tinglen .
Oh, ik vond Gerard echt superaardig! Humberto Tan is een arrogante lul, btw. Martijn Krabbe een chagrijn en Nance is een over het paard getilde bitch.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 april 2018 @ 23:52:31 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178852219
Misschien is het wel leuk als jullie erbij vertellen waarom iemand zus of zo is. Dus met de anekdote erbij.

Want anders wordt het meer een BN'er-opsomtopic, toch?

Ik ben wel benieuwd naar de sappige verhalen! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:18:14 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_178852428
Dat dus. We hadden al zo'n topic dat een lijst is geworden en waar niemand blij van werd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:13:23 #13
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178893216
Jerry Hendriks, darter die wel eens mee heeft gedaan aan een groot darttoernooi maar nooit erg ver kwam. De sympathieke gast uithangen, maar ondertussen vrouwen lastigvallen in de kroeg en vooral erop zinspelen dat ‘ie bekend is. Stond een keer tegen me aan te rijden :’)
With love :*
pi_178893317
Dat is toch het hele idee van TV/Entertainment , mensen spelen een spel zoals in het theater.
Voeger hadden ze van die maskers op om dat nog wat meer duidelijk te maken.

Al zullen er ook mensen zijn die 1:1 hetzelfde zijn, maar je houdt toch altijd rekening met de camera lijkt me.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:34:05 #15
403253 Meke
after all this time? always.
pi_178893605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:19 schreef wawowiewa het volgende:
Dat is toch het hele idee van TV/Entertainment , mensen spelen een spel zoals in het theater.
Voeger hadden ze van die maskers op om dat nog wat meer duidelijk te maken.

Al zullen er ook mensen zijn die 1:1 hetzelfde zijn, maar je houdt toch altijd rekening met de camera lijkt me.
Ja, maar er zit wel een verschil tussen Caroline de Bruijn en Erik de Vogel (Janine en Ludo uit GTST :) ) die in het echt ook getrouwd zijn en daardoor allerlei mensen in de war maken en voor elkaars streken op tv worden gewaarschuwd en mensen die onder hun eigen naam en titel interviews houden. Dat de karakters uit series los staan van de acteurs snapt zo'n 90% van Nederland, maar als een acteur dan als zichzelf vertelt dat hij het zo voor heeft met de minderheden in Nederland en vervolgens een zwerver in elkaar slaat - dát is zich anders voordoen en daar gaat dit topic wat mij betreft over :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:21:13 #16
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178894668
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:34 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, maar er zit wel een verschil tussen Caroline de Bruijn en Erik de Vogel (Janine en Ludo uit GTST :) ) die in het echt ook getrouwd zijn en daardoor allerlei mensen in de war maken en voor elkaars streken op tv worden gewaarschuwd en mensen die onder hun eigen naam en titel interviews houden. Dat de karakters uit series los staan van de acteurs snapt zo'n 90% van Nederland, maar als een acteur dan als zichzelf vertelt dat hij het zo voor heeft met de minderheden in Nederland en vervolgens een zwerver in elkaar slaat - dát is zich anders voordoen en daar gaat dit topic wat mij betreft over :D
Dat is idd de intentie
With love :*
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 03:05:39 #17
368283 ato
pi_178905124
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:34 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, maar er zit wel een verschil tussen Caroline de Bruijn en Erik de Vogel (Janine en Ludo uit GTST :) ) die in het echt ook getrouwd zijn en daardoor allerlei mensen in de war maken en voor elkaars streken op tv worden gewaarschuwd en mensen die onder hun eigen naam en titel interviews houden. Dat de karakters uit series los staan van de acteurs snapt zo'n 90% van Nederland, maar als een acteur dan als zichzelf vertelt dat hij het zo voor heeft met de minderheden in Nederland en vervolgens een zwerver in elkaar slaat - dát is zich anders voordoen en daar gaat dit topic wat mij betreft over :D
Welke acteur heeft een zwerver in elkaar geslagen?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178906461
Over Clown Bassie gaan al jaren de wildste verhalen rond. :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 mei 2018 @ 07:12:18 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_178906717
Misschien niet helemaal een BN’er maar de oprichter van Lexa (en Kamernet).

Kwam hem tegen in een kleine club in Rome, met twee van zn vrienden. Zn vrienden drukten met hun handen ons net iets te graag de kant van oprichter op. Zeiden direct: “weet je wie hij is? De oprichter van Lexa!” en bleven daar mee doorgaan. Oprichter stond erbij te glunderen. Later begonnen ze over dat ze het liefste neukten zonder condoom en dat ze een trio wilden etc etc. Erg sad. Tot zover de nette zakenman, :').

Later bleek een vriendin van me hem ook een keer tegen te zijn gekomen. Was al net zo’n drama.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_178908519
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:41 schreef Aalscholver het volgende:
Herman van Veen, Jochem van Gelder... verder schiet me niet echt iemand te binnen maar denk dat genoeg mensen zo zijn.

O ja, Dotan!
Jochem v Gelder is o.k. Heb jij een slechte ervaring met hem gehad?
pi_178908600
- Humberto Tan; is niet alleen met Dionne Stax vreemdgegaan, maar met veel meer meiden/vrouwen;
- Tijl Bekand; ook al een dikke vreemdganger. Is 6 jaar lang vreemdgegaan met een redactielid terwijl zijn vrouw braaf thuis zat zwanger te wezen;
- Ruben Nicolai; was ook een vreemdganger en denkt nu alle jonge meiden te kunnen paaien.
pi_178908625
Ik heb sowieso het idee dat veel van die RTL-mannetjes denken alle macht te hebben, alles te kunnen flikken omdat ze toch niet worden tegengesproken. Doodzonde.
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:22:19 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178911027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:28 schreef Outlaw1 het volgende:
- Humberto Tan; is niet alleen met Dionne Stax vreemdgegaan, maar met veel meer meiden/vrouwen;
- Tijl Bekand; ook al een dikke vreemdganger. Is 6 jaar lang vreemdgegaan met een redactielid terwijl zijn vrouw braaf thuis zat zwanger te wezen;
- Ruben Nicolai; was ook een vreemdganger en denkt nu alle jonge meiden te kunnen paaien.
Mijn hemel, wat een zwangerschap! Kwam daar een hele nieuwe volwassen Tijl Junior uit? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178912598
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:21 schreef bamibij het volgende:

[..]

Jochem v Gelder is o.k. Heb jij een slechte ervaring met hem gehad?
Zodra de camera's uit waren kwam hij heel bot over. Maar dit is al een tijdje terug. Moest er toch even aan denken maar heb misschien te snel geroepen inderdaad. Kan het helaas niet weghalen nu.. ;(
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:58:38 #25
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_178913378
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een zwangerschap! Kwam daar een hele nieuwe volwassen Tijl Junior uit? :o
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')