abonnement Unibet Coolblue
pi_178844927
Oh! Niet leuk Luna!

Online shoppen! O+ Manlief had net een afspraak waar hij veel te vroeg voor was en toen is hij de prenatal ingelopen O+ hij heeft iets leuks gekocht zei hij O+

Nog even terugdenken aan de vk van vandaag... Ze was echt een beetje vreemd en misschien heel stom, maar ben blij dat zij mijn bevalling sowieso niet doet.. Ze vroeg bijvoorbeeld niet hoe het ging, zei dat ze hier al jaren werkt (terwijl ik weet dat ze hier pas 3 maanden werkt..) en toen ik zei dat ik een beetje bang was dat ik te laat door zou hebben dat ik aan het bevallen ben zei ze: dat moet je maar overleggen met de gyn, wij mogen jouw bevalling toch niet doen :@
Ze was niet onaardig ofzo, maar gewoon vreemd...
Zo dat moest ik nog even kwijt ;)
pi_178847167
Jakkes vervelend Luna :*

Vita, dat klinkt heerlijk! Ik heb gister een lijst gemaakt met wat we allemaal in huis hebben en wat we nog nodig hebben :') dat wordt ook een hoop online shoppen vanaf volgende week ben ik bang :D

Loj, ben benieuwd wat je man heeft meegenomen O+
pi_178848820
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Loj het volgende:
Oh! Niet leuk Luna!

Online shoppen! O+ Manlief had net een afspraak waar hij veel te vroeg voor was en toen is hij de prenatal ingelopen O+ hij heeft iets leuks gekocht zei hij O+

Nog even terugdenken aan de vk van vandaag... Ze was echt een beetje vreemd en misschien heel stom, maar ben blij dat zij mijn bevalling sowieso niet doet.. Ze vroeg bijvoorbeeld niet hoe het ging, zei dat ze hier al jaren werkt (terwijl ik weet dat ze hier pas 3 maanden werkt..) en toen ik zei dat ik een beetje bang was dat ik te laat door zou hebben dat ik aan het bevallen ben zei ze: dat moet je maar overleggen met de gyn, wij mogen jouw bevalling toch niet doen :@
Ze was niet onaardig ofzo, maar gewoon vreemd...
Zo dat moest ik nog even kwijt ;)
Suffe vk zeg. Tot nu toe heb ik veel vk's gezien in het zh, maar iedereen is tot nu toe kundig en aardig. Wel jammer dat mijn behandelend gyn niet de bevalling gaat doen :'( Ze doet zelf geen bevallingen, alleen als het echt moet ofzo.

Benieuwd wat je man heeft meegenomen. Wat superlief van hem.

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:56 schreef lunapuella het volgende:
Ik had vandaag een primeur! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojee, dieptepuntje. Sterkte, hopelijk was het eenmalig.

Vraagje: ik ben 20.x wk zwanger en heb sinds vandaag een wat gespannen buik met een beetje zeurende pijn. Herkenbaar voor iemand hier? Baby is wel lekker actief, dus daar maak ik me geen zorgen over. Weet niet precies wat ik met dit verhaal wil bereiken, misschien gewoon even spuien :')
pi_178849038
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Loj het volgende:
Oh! Niet leuk Luna!

Online shoppen! O+ Manlief had net een afspraak waar hij veel te vroeg voor was en toen is hij de prenatal ingelopen O+ hij heeft iets leuks gekocht zei hij O+

Nog even terugdenken aan de vk van vandaag... Ze was echt een beetje vreemd en misschien heel stom, maar ben blij dat zij mijn bevalling sowieso niet doet.. Ze vroeg bijvoorbeeld niet hoe het ging, zei dat ze hier al jaren werkt (terwijl ik weet dat ze hier pas 3 maanden werkt..) en toen ik zei dat ik een beetje bang was dat ik te laat door zou hebben dat ik aan het bevallen ben zei ze: dat moet je maar overleggen met de gyn, wij mogen jouw bevalling toch niet doen :@
Ze was niet onaardig ofzo, maar gewoon vreemd...
Zo dat moest ik nog even kwijt ;)
Dat is inderdaad vreemd :{ juist die vraag over hoe je weet dat je aan het bevallen bent is superrelevant! En liegen :X

En Plumeria, wel herkenbaar! Mijn buik maakte toen een sprong qua groei. Ik ging van amper een buik en naar binnen dragen naar ineens een buikje. Dus toen stond er wel flink spanning op en extra gewicht. Het viel de vk ook op toen ik weer een afspraak had.
pi_178850256
Plumeria, het kan door de groei zijn, maar ik zou morgen toch even een plas laten nakijken bij de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten. Een blaasontsteking kan in de zwangerschap zich heel atypisch presenteren, zodat bijvoorbeeld pijn bij het plassen soms helemaal niet aanwezig is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 30 april 2018 @ 22:51:02 #56
74056 crew  ToT
pi_178850550
Mevrouw ToT heeft diezelfde klachten in de 20e week nu, maar ja; die is van <50kg naar >55kg gegaan, dus zo verrassend is dat niet. :) (Die 55kg was overigens in de 18e week, dus misschien is het nu 56.)
pi_178855237
Klinkt als bandenpijn Plumeria! Ik heb het even teruggezocht en ik zag dat ik het ook had rond 20 weken.

ToT dat Zwitsalhoofd :D ik moest hardop lachen en m’n man vroeg waarom hahaha

Oi, overgeven door je neus -O- Hopelijk was dat een gevalletje “een keer maar nooit weer” luna!

Yay voor de eierkoek!! Wat lief dat je man die zelf had gebakken!

Sacre... rustig aan!

Over festivals: ik zou me eigenlijk meer druk maken om het plassen. :') Lopen gaat bij mij al heel lang prima, geen klagen, maar oi, er moeten wel wc’s in de buurt zijn. Even een speciaal zwangerbandje aanvragen door een paar keer met je wimpers te knipperen O-)

Ik zou ook een traktatie meenemen Aure :) Ik had soesjes gekocht, die in gesmolten chocolade gedoopt en toen in blauwe muisjes. Super simpel en lekker. Zag er feestelijk uit en viel in de smaak. Heb er zelf vier of vijf gegeten en toen dacht ik oepsssss dat kan helemaal niet met die verstoorde glucosewaarden van mij :@ _O-

Vita, lekker genieten van je verlof O+ Ik kan sinds een week, nu al mijn to do’s af zijn (dat ga ik een mogelijke volgende keer dus echt anders doen) ook genieten en heb al 20 tijdschriften en 3 boeken uit. Heerlijk O+

Gisteren zijn er drie kijkers geweest voor ons huis en iemand heeft zelfs al de vraagprijs geboden :o er komen deze week nog meer kijkers (die mensen van dat bod moeten nog even kijken of ze het kunnen financieren want eigen huis nog niet verkocht). Dus Flip moet nog eeeven blijven zitten :7 en dan hebben we dat hopelijk deze week ook gefixt :+

Wat een stormachtig weer! Goede dag om mijn boek uit te lezen. :7 Vandaag tien jaar samen met mijn man O+ Met als bekroning binnenkort onze liefdesbaby O+ ^duwt kotsbakje jullie kant op
Dit, dat, alles.
pi_178855300
Wooow Philo, dat gaat waarschijnlijk dus wel goed komen met jullie huis! Chill!

Leuk traktatie-idee! Ik ga denk ik lui zijn en bij de banketbakker langs :')

Over festivals gesproken... Ik 'moet' dus met 36 weken nog mee naar een vrijgezellenfeestje en dat gaat plaats vinden op een festival :') vriend gaat ook mee (gemengde vriendengroep, dus we doen niet aan vrouwen/mannen apart :P ) dus we hebben wel afgesproken dat we eventjes mee gaan, maar afhaken zodra ik er echt geen zin meer in heb. Het wordt denk ik sowieso vooral ergens aan een tafel zitten :') Ik ben er als het lukt wel graag bij, want de kans is groot dat ik niet bij haar bruiloft kan zijn (die is ergens ná mijn uitgerekende datum).


Oh en gefeliciteerd Philo O+ mooie bekroning wel ;)
pi_178855368
Ja nee Philo, dat kotsbakje hoopte ik nou juist niet meer nodig te hebben. ;) Gefeliciteerd met jullie samenzijn! O+
pi_178856060
Bedankt voor jullie reacties :) Eind vorige week al een plasje laten testen (dipstick en een sample laten opsturen naar het lab voor de zekerheid) omdat ik heel vaak (kleine beetjes) moet plassen), en daar kwam helemaal niks uit, urine was schoon. Voor de zekerheid wel veel cranberrysap gedronken onder het mom baadt het niet, dan schaadt het niet :+

Ik gooi het voor nu maar even op bandenpijn inderdaad, zeker omdat meerdere dames hier dezelfde ervaring hadden rond dezelfde periode. Mocht het aanhouden, dan bel ik het zkh wel even.

Gefeliciteerd met jullie jubileum, Philo O+ Volgende week 11 jaar samen en een jaar getrouwd met man. We hadden het er laatst nog over dat we vorig jaar niet hadden kunnen bedenken dat we nu "al" een kindje verwachten.

En fijn van je huis! Gaat hard he, met die markt tegenwoordig.
pi_178858288
Ohhh Philo dat gaat helemaal goed komen met jullie huis :D En gefeliciteerd O+

Luna huuuu dat wil je liever niet meemaken nee _O- :X

Vita: Nou dan ben ik dus 24 weken. We kopen zo'n nieuwe hoge luchtmatras zodat ik wel fijn kan liggen; maar ik twijfel of ik op de camping wil overnachten. Mijn broer gaat ook en die hebben een huisje gehuurd en er is eventueel een bed over. Dat lijkt me wel ontzettend fijn, want fijn bed, handig met douchen en met snachts naar wc gaan; maarrrrrr dan slaap ik niet bij mijn vriend en dat vind ik dan ook weer niet leuk haha :@ :@ :@ Slaap ontzettend slecht zonder hem naast mij... En naar en terug van huisje is een autorit; dus ik moet steeds met hun afspreken en niet met onze vriendengroep.. lastig..
Wc's zijn er echt super veel op pinkpop dus daar zit ik niet zo mee eigenlijk. Ben gewoon bang dat de wandeling van en terug naar camping wel veel vergt i.c.m. rest van dag op terrein slenteren of onhandig op gras zitten (banken zijn er ook niet echt veel) en ik dus mijn bekken weer ga overbelasten.. Maar misschien valt het allemaal wel mee en maak ik me dus druk om niks. Op camping daarentegen wordt ook nog eens flink doorgefeest tot diep in de nacht (luide muziek); en wie weet kan ik dat nog wel hebben met mijn hormonen lol :') Naja het is zo onbekend dat ik me dus druk maak om mogelijks niks.. mijn autistenbrein vindt het lastig in ieder geval :X
Zit zelfs te overwegen om gewoon zelf te rijden en mocht ik het niet trekken dat ik gewoon naar huis rij ofzo. Het is anderhalf uurtje rijden; op zich dus goed doenbaar. Dus ik héb eigenlijk wel genoeg opties maar mijn hoofd doet moeilijk :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178858553
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ohhh Philo dat gaat helemaal goed komen met jullie huis :D En gefeliciteerd O+

Luna huuuu dat wil je liever niet meemaken nee _O- :X

Vita: Nou dan ben ik dus 24 weken. We kopen zo'n nieuwe hoge luchtmatras zodat ik wel fijn kan liggen; maar ik twijfel of ik op de camping wil overnachten. Mijn broer gaat ook en die hebben een huisje gehuurd en er is eventueel een bed over. Dat lijkt me wel ontzettend fijn, want fijn bed, handig met douchen en met snachts naar wc gaan; maarrrrrr dan slaap ik niet bij mijn vriend en dat vind ik dan ook weer niet leuk haha :@ :@ :@ Slaap ontzettend slecht zonder hem naast mij... En naar en terug van huisje is een autorit; dus ik moet steeds met hun afspreken en niet met onze vriendengroep.. lastig..
Wc's zijn er echt super veel op pinkpop dus daar zit ik niet zo mee eigenlijk. Ben gewoon bang dat de wandeling van en terug naar camping wel veel vergt i.c.m. rest van dag op terrein slenteren of onhandig op gras zitten (banken zijn er ook niet echt veel) en ik dus mijn bekken weer ga overbelasten.. Maar misschien valt het allemaal wel mee en maak ik me dus druk om niks. Op camping daarentegen wordt ook nog eens flink doorgefeest tot diep in de nacht (luide muziek); en wie weet kan ik dat nog wel hebben met mijn hormonen lol :') Naja het is zo onbekend dat ik me dus druk maak om mogelijks niks.. mijn autistenbrein vindt het lastig in ieder geval :X
Zit zelfs te overwegen om gewoon zelf te rijden en mocht ik het niet trekken dat ik gewoon naar huis rij ofzo. Het is anderhalf uurtje rijden; op zich dus goed doenbaar. Dus ik héb eigenlijk wel genoeg opties maar mijn hoofd doet moeilijk :')
Het is sowieso heel lastig om nu al te voorspellen wat je lichaam gaat doen over een aantal weken hoor! Had ik ook veel moeite mee :') Van de camping naar het terrein kan je ook het busje pakken toch? Wellicht een klapstoeltje mee? En veel opties idd! Ik denk dat je het gewoon moet beslissen vlak van te voren obv hoe je je dan voelt.

Gefeliciteerd met de jubilea allemaal! Wat zijn jullie allemaal al lang samen met je partner O+
pi_178858838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:42 schreef VitaBella het volgende:
Gefeliciteerd met de jubilea allemaal! Wat zijn jullie allemaal al lang samen met je partner O+
Haha, dat wilde ik ook zeggen, tot ik me realiseerde dat man ik later deze maand ook al kunnen vieren dat we negen jaar samen zijn. :') O+
pi_178858999
Ja daar naartoe kunnen we idd bus pakken; maar de jongens lopen liever want dan komen ze langs biertentjes haha.. Stoeltje had ik zelf ook aan gedacht; maar die mogen het terrein niet op dus helaas ook geen optie -O- Wel optie om op trappen of bij eettentjes te gaan zitten bedenk ik me net. Wellicht dat ze daar wat rekening mee kunnen houden. Vrees er alleen voor; want diegene die natuurlijk mee zijn, zijn allemaal kinderloos en weet niet in hoeverre ze veel rekening willen/zullen houden :')
Maar ja ik moet het gewoon aankijken op het moment zelf. Kan altijd nog afhaken als ik merk dat mn lijf het gewoon echt niet aankan. Of maar 1 dag gaan (foo fighters!) of.. of... naja idd genoeg opties. Nu proberen los te laten lol :') gmrpfl....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178859632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:54 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Haha, dat wilde ik ook zeggen, tot ik me realiseerde dat man ik later deze maand ook al kunnen vieren dat we negen jaar samen zijn. :') O+
O+ ja dat is niet echt kort ofzo haha.

Wij vieren in juli dat we 6 jaar samen zijn en dan ook een half jaartje getrouwd O+

Ja Priem, ik baalde heeeel erg van Pearl Jam en foofighters en en en :') maar daar heb ik me maar bij neergelegd want dat is gewoon echt geen optie met UD 13 mei. Verder heb ik nog kaartjes voor Guus ;( vorig jaar al gekocht voor de zwangerschap, dat wordt hem ook niet. En voor Eminem 12 juli. Daar heb ik nog wel goeie hoop voor!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 12:49:01 #66
74056 crew  ToT
pi_178860013
De muur nu:



En haha, Philomijn! :D

Nou, het resultaat op de muur is deze keer in ieder geval iets minder slecht. Ik moet het nog wel met geel bijwerken om de lijnen wat strakker te maken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178861577
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nou wij hebben het hier dus ook gedaan met 16 weken (geslachtsecho); eigenlijk vond ik het ook vooral erg fijn omdat we dan tenminste weer 'iets' hadden tussen die 12 en 20 weken echo.. en ok mijn vriend en ik hadden ook niet zoveel geduld :P
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef Aure het volgende:
Hier ook met 16 weken een geslachtsecho laten maken. Ik kon echt niet zo lang wachten :D
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2018 17:34 schreef ToT het volgende:
Wij hebben ook een 16-weken echo laten maken; vandaar de blauwe muren! :D
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef VitaBella het volgende:
Epo, wij ook zo rond de 16 wkn een geslachtsecho gedaan! Nog gefeliciteerd met de goede uitslag van de nipt trouwens *O*
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Loj het volgende:
Nog even terugdenken aan de vk van vandaag... Ze was echt een beetje vreemd en misschien heel stom, maar ben blij dat zij mijn bevalling sowieso niet doet.. Ze vroeg bijvoorbeeld niet hoe het ging, zei dat ze hier al jaren werkt (terwijl ik weet dat ze hier pas 3 maanden werkt..) en toen ik zei dat ik een beetje bang was dat ik te laat door zou hebben dat ik aan het bevallen ben zei ze: dat moet je maar overleggen met de gyn, wij mogen jouw bevalling toch niet doen :@
Ze was niet onaardig ofzo, maar gewoon vreemd...
Zo dat moest ik nog even kwijt ;)
Man zei gisteravond ineens dat ie het geslacht nu misschien toch een verrassing wil laten tot aan de geboorte... :'( Ik wil het wel heel graag weten, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt en niet in de minste plaats omdat we dan gericht naar een naam kunnen zoeken. Jongensnamen zijn niet zo'n probleem maar meisjesnamen worden nog wel een dingetje denk ik zo.

Loj wat een vreemde uitspraken van de vk! Zeker zo'n vraag m.b.t. (het begin van) de bevalling zou ze, ongeacht of zij de bevalling gaat doen of niet, gewoon moeten beantwoorden lijkt mij?
Ik hoor wel meer verhalen over onsympathieke vk's. Zo ook de vk waarbij wij onze intake hadden. Negeerde man tijdens het gesprek terwijl in de bevestigingsmail van de afspraak stond dat het erg prettig zou zijn als de vader ook mee kan komen naar de intake/controles. Ze vroeg aan mij, overduidelijk voor de vorm, hoe het ging en nog voordat ik m'n antwoord af had begon ze al over alle mogelijke doemscenario's tijdens zwangerschap en bevalling -O-.
Gelukkig bij de volgende afspraak een andere vk, en ik las dat ze bij de praktijk met wijkteams gaan werken dus ik hoop dat de eerste vk in de andere wijk valt dan waar wij wonen, maar dat horen we bij de volgende afspraak als het goed is.

ToT ziet er goed uit! Ben toch wel benieuwd hoe hij bij de eerste poging eruit kwam te zien... O-)
pi_178861702
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja daar naartoe kunnen we idd bus pakken; maar de jongens lopen liever want dan komen ze langs biertentjes haha.. Stoeltje had ik zelf ook aan gedacht; maar die mogen het terrein niet op dus helaas ook geen optie -O- Wel optie om op trappen of bij eettentjes te gaan zitten bedenk ik me net. Wellicht dat ze daar wat rekening mee kunnen houden. Vrees er alleen voor; want diegene die natuurlijk mee zijn, zijn allemaal kinderloos en weet niet in hoeverre ze veel rekening willen/zullen houden :')
Maar ja ik moet het gewoon aankijken op het moment zelf. Kan altijd nog afhaken als ik merk dat mn lijf het gewoon echt niet aankan. Of maar 1 dag gaan (foo fighters!) of.. of... naja idd genoeg opties. Nu proberen los te laten lol :') gmrpfl....
Ik ben vorig jaar met 35 weken nog naar een 3daags festival geweest en heb toen even contact gezocht met de organisatie hierover, want wilde ook graag een stoeltje mee. Bleek dat dit https://www.vrijbuiter.nl(...)oxford-dlx_cdac0025/ wel mocht uiteindelijk! Was wel een ander festival (bks), maar misschien wel het proberen waard? Zij waren in ieder geval vrij sociaal richting zwangeren 😊
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 13:47:00 #69
74056 crew  ToT
pi_178861747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef eponine het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Man zei gisteravond ineens dat ie het geslacht nu misschien toch een verrassing wil laten tot aan de geboorte... :'( Ik wil het wel heel graag weten, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt en niet in de minste plaats omdat we dan gericht naar een naam kunnen zoeken. Jongensnamen zijn niet zo'n probleem maar meisjesnamen worden nog wel een dingetje denk ik zo.

Loj wat een vreemde uitspraken van de vk! Zeker zo'n vraag m.b.t. (het begin van) de bevalling zou ze, ongeacht of zij de bevalling gaat doen of niet, gewoon moeten beantwoorden lijkt mij?
Ik hoor wel meer verhalen over onsympathieke vk's. Zo ook de vk waarbij wij onze intake hadden. Negeerde man tijdens het gesprek terwijl in de bevestigingsmail van de afspraak stond dat het erg prettig zou zijn als de vader ook mee kan komen naar de intake/controles. Ze vroeg aan mij, overduidelijk voor de vorm, hoe het ging en nog voordat ik m'n antwoord af had begon ze al over alle mogelijke doemscenario's tijdens zwangerschap en bevalling -O-.
Gelukkig bij de volgende afspraak een andere vk, en ik las dat ze bij de praktijk met wijkteams gaan werken dus ik hoop dat de eerste vk in de andere wijk valt dan waar wij wonen, maar dat horen we bij de volgende afspraak als het goed is.

ToT ziet er goed uit! Ben toch wel benieuwd hoe hij bij de eerste poging eruit kwam te zien... O-)
Vervelend dat je man en jij hiermee niet op één lijn zitten.
Wij wilden het beiden sowieso wel weten, idd i.v.m. de voorbereidingen (we wilden beiden een roze babykamer voor een meisje en een blauwe voor een jongen, en ook alvast de juiste kleertjes kopen enzo), en ook voor het bedenken van een naam idd.
Als het een meisje was geweest hadden we een kleine variatie op mijn moeder's naam gekozen, maar voor een jongen (wat het dus idd 90% zeker is :P ) moesten we nog even nadenken.

_O- Haha, nee de eerste poging van het Zwitsal-koppie heb ik geen foto van gemaakt, maar dat was sowieso met wat meer uitlopers enzo. :P
Niet EXTREEM dramatisch, maar gewoon nog weer ff een stuk minder netjes als op de foto die ik hierboven gepost had. :P
pi_178862201
Man wilde het eerst ook wel weten, nu niet meer, maar misschien wijzigt dat wel weer. Ik blijf het gewoon ter sprake brengen. Uiteindelijk is het gewoon prettig om te weten, niet alleen qua namen maar er is weinig leuke unisex-kleding merk ik al.

Qua namen komen we er vast wel uit. Mijn beide ouders zijn overleden en ik zou wel graag naar ze willen vernoemen (in een tweede naam). Alleen de roepnamen... bij een jongen gaat dat dus wel lukken maar voor een meisje liggen we echt voor mijn gevoel mijlenver uit elkaar. We hebben allebei de app Kinder (Tinder voor kindernamen :D) gedownload en daar hebben we maar twee matches bij de meisjesnamen waarvan er eentje al jaren in de top 5 staat en de ander is de naam van de dochter van een vriend (die er denk ik geen probleem mee zou hebben als wij ons kind zo zouden noemen, maar dat wil ik voor de vorm nog wel even gaan vragen mocht het die naam worden).

Uiteindelijk komen we er, zoals gezegd, wel uit, we hebben voor hetere vuren gestaan in de afgelopen 15 jaar, alleen mijn hormonen wilden gisteren wel even heel hard huilen toen hij zei het geslacht toch niet te willen weten :')
pi_178862301
Kinder !!1!!! Wat briljant haha; die ga ik ook eens downloaden :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:45 schreef Mydelirium het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar met 35 weken nog naar een 3daags festival geweest en heb toen even contact gezocht met de organisatie hierover, want wilde ook graag een stoeltje mee. Bleek dat dit https://www.vrijbuiter.nl(...)oxford-dlx_cdac0025/ wel mocht uiteindelijk! Was wel een ander festival (bks), maar misschien wel het proberen waard? Zij waren in ieder geval vrij sociaal richting zwangeren 😊
Oehhh goeie; ik ga ze gewoon mailen :Y Wie weet!!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178863984
Zo, even een korte bijleespost :)

TOT ik moest heel hard lachen om je zwitsalcreatie :D De poging met de zon en wolken zijn ook heel leuk!

Epo, lastig dat je lief nu toch weer van gedachten veranderd. Bij ons won de nieuwsgierigheid het toch tov de verrassing. Met als bij-argumenten dat ik echt een praktisch ingesteld persoon ben en heel slecht tegen verrassingen kan ;)

Philo, wat klinkt het lekker, jouw verlof! Geniet lekker :)

Luna, wat een nare mijlpaal. Die had je over mogen slaan hoor. Hopelijk is het éénmalig.

En Tink, yay voor de eierkoek!

En wat zijn jullie allemaal al lang samen met jullie lief! *O* voor alle jubilea. Manlief en ik zijn bijna 5 jaar samen, 2,5 jaar getrouwd en ik vind hem nog steeds heel lief en tof O+ (ondanks de meest domme boosheidsuitspattingen die we nu soms naar elkaar hebben :') hmmm hormonen?)

Ik ben zooo blij! Ik heb een prachtig kamertje via MP op de kop weten te tikken. Bedje, commode en smalle hoge kast. Mooi voor weinig O+ Beetje op tijd, maar dit kwam ineens voorbij en ik ben er dol op. Gisteren en vandaag hebben we het kamertje leeggehaald en we gaan rustig eens nadenken wat we er mee willen gaan doen. Eerst op vakantie vanavond :) Ik stuur ook wat zon jullie kant op deze week oké? ;)
pi_178864064
Zo, nu heeft zelfs de gyn bevestigd dat het een meisje wordt O+
En het beleid dat ik wil, krijg ik gewoon :D

Zo, nu appels halen ;)
De rest lees ik straks ;)
pi_178864601
D'aawwww meisje voor Loj keileuk O+ O+

En Peace geniet van je vakantie !! Hier staat babykamer al klaar sinds 11 weken (oude bewoners hebben babykamer laten staan haha) dus ahja je kan er maar op tijd bij zijn toch :D

Gefeliciteerd voor de jubilea :D Ik iets minder lang samen hehe... 2j en 8m hier namelijk ;) Ahja liefde is er niet minder om, integendeel zelfs O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178865003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef Loj het volgende:
Zo, nu heeft zelfs de gyn bevestigd dat het een meisje wordt O+
En het beleid dat ik wil, krijg ik gewoon :D

Zo, nu appels halen ;)
De rest lees ik straks ;)
*O* definitief een meisje. Ben je inmiddels een beetje gewend aan het idee van een dochter na 2 zoons?

Priem, dat is helemaal handig zeg! Wauw. Scheelt ook behoorlijk in de buidel :D Kan je weer andere leuke dingen voor kopen ;)

Wolken, hoe is het met jou?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:13:30 #76
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_178866913
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:24 schreef Philomijn het volgende:

Sacre... rustig aan!

Doe ik, nog steeds niets hier :D
Ik vind het maar een raar gevoel.. bij mijn dochter waren we al bijna een week ouders.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 17:46:21 #77
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_178869972
Bijgelezen. 
Bedankt voor jullie reacties :). Ik heb wat meer naar m'n lijf geluisterd en dus veel op bed geelgen en geslapen. Dat doet me wel goed merk ik, dus dat bevestigt wat ik al wist. Rust, rust, rust! Verder echt een belachelijke koopdrang hier. Heb vandaag weer twee setjes kleding besteld :'). 


*O* voor de goede NIPT van Epo.


Philo, wauw. Dat gaat hard met jullie woning. 
Ik hoop dat het allemaal doorgaat voor jullie!

Hilz, ik hoop dat er snel wat vertrouwen mag komen in alles :*.

Veel succes met jullie verbouwing, aapie.

Tink, wat fijn om te lezen dat je het binnen hebt kunnen houden. En nog van harte gefeliciteerd!


Succes deze laatste week, Aure O+. Ik ga denk ik wel trakteren, maar heb nog geen idee wat. Het idee van die soezen vind ik wel leuk trouwens. Simpel maar feestelijk (en lekker).

Loj, stom van de VK. Ook als zij de bevalling niet gaat doen, dan nog kan ze er wel antwoord op geven lijkt me -O-. Maar, zeker weten een meisje dus! Ik was ook wel blij toen er met de SEO werd bevestigd dat het een jongen is. Dat zou anders wel echt heel erg schakelen zijn. Wat voor leuks had je man gekocht?


Peace, een hele fijne vakantie toegewenst!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:15:06 #78
342418 VKV
Plausibel
pi_178876171
Heeft iemand hier tips voor een fijn voedingskussen om mee te slapen (en later te gebruiken voor borstvoeding)? Ik ben bijna jarig dus eventueel dat ik dit ga vragen voor m'n verjaardag :)
pi_178876195
Fijne vakantie Peace!

Hebben jullie dat ook? Dat alle gesprekken die je met mensen voert over de baby/bevallen/zwangerschap gaan? :P voel me af en toe net een liedje wat op repeat staat.

Het is mei *O* ik krijg een meibaby O+
pi_178876219
Ik slaap zonder voedingskussen, maar veel goeie dingen gelezen over die van de Hema!
pi_178877545
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef VKV het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een fijn voedingskussen om mee te slapen (en later te gebruiken voor borstvoeding)? Ik ben bijna jarig dus eventueel dat ik dit ga vragen voor m'n verjaardag :)
Ik heb inmiddels een domoo, vind dat een hele fijne! Maar ze zijn wel redelijk prijzig. Ik had bij W. een van de kruidvat en die vond ik toen ook wel ok, maar de domoo is (nu ik kan vergelijken) wel vele malen fijner.
pi_178877865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef VKV het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een fijn voedingskussen om mee te slapen (en later te gebruiken voor borstvoeding)? Ik ben bijna jarig dus eventueel dat ik dit ga vragen voor m'n verjaardag :)
Ik heb die van Hema en die is prima :) slaap er veel mee, doet wat het moet doen enzo.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 22:09:12 #83
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_178877981
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef VKV het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een fijn voedingskussen om mee te slapen (en later te gebruiken voor borstvoeding)? Ik ben bijna jarig dus eventueel dat ik dit ga vragen voor m'n verjaardag :)
Ik had er eentje van de Kruidvat meegenomen, was 7,50. Ben er niet zo weg van dus ik houd mijn ogen momenteel ook open voor een andere. Zag bij van Asten een voedingskussen van Done by Deer voorbij komen. Die is nu 24,95 ipv 49,95. Iemand daar ervaring mee?

Een meibaby voor Vita *O*
pi_178878535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:16 schreef VitaBella het volgende:
Fijne vakantie Peace!

Hebben jullie dat ook? Dat alle gesprekken die je met mensen voert over de baby/bevallen/zwangerschap gaan? :P voel me af en toe net een liedje wat op repeat staat.

Het is mei *O* ik krijg een meibaby O+
Ja check! Als je niet oppast gaat het alleen maar daarover. Super lief hoor van iedereen O+

En een meibaby voor jou *O*

Philo dat klinkt veelbelovend!

Laatste werkweek voor Aure! Ik zou ook wat mee nemen om te trakteren :)

Priem ik snap je Pinkpop dilemma wel, hopelijk kan de organisatie je helpen en een beetje coulant zijn. Ik ga met 32 weken nog naar een buitenconcert, is de planning. Maar mocht dat dan niet gaan, dan niet. Vind nu heel lang staan namelijk al niet meer heel chill.

Ik heb de Kinder app gelijk even gecheckt. Conclusie is dat we nog steeds de 2 zelfde namen allebei leuk vinden, maar ik daar nog niet van overtuigd ben :+

Voor Loj nog steeds een dochter onderweg *O* Fijn dat de gyn wel meewerkt!

Peace fijne vakantie.

Ik lees even mee over goede voedingskussens. Slaap nu nog prima, maar is uiteindelijk wel fijn denk ik.

Ik las over bandenpijn. Ik heb denk ik iets anders. Ik heb echt heel veel krampen sinds een aantal dagen, beetje zoals menstruatiepijn. Af en toe echt wel flink pijnlijk. Ik denk zelf dat het groeipijn/mn baarmoeder die oprekt is ofzo. Herkenbaar voor iemand?
Voel baby wel flink trappen nu dus dat zit wel goed gelukkig O+

En verder eerste beginsel gemaakt met de babykamer *O* Happy hormonen O+
pi_178879155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef VKV het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een fijn voedingskussen om mee te slapen (en later te gebruiken voor borstvoeding)? Ik ben bijna jarig dus eventueel dat ik dit ga vragen voor m'n verjaardag :)
Hema ♡
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 1 mei 2018 @ 22:47:19 #86
342418 VKV
Plausibel
pi_178879255
Thanks dames, ik ga even kijken voor het kussen van Hema en anders domoo. :)
pi_178879527
Poeh wat lijkt mij dat raar Sacre! Maar het kan nooit meer lang duren ;) (hoe vaak heb je die opmerking al gehoord ;) )

Niet herkenbaar Fuchsia.. hopelijk snel geen last meer van :)

Mei baby voor Vita, vond ik altijd een mooie bevalmaand (maar gaat er nooit van komen)... ;)

Hopelijk kan je gewoon gaan Priem! Ik ga dit weekend met vrienden weg en ze gaan de domtoren beklimmen... ik heb wel besloten dat ik ze vanaf het terras ga aanmoedigen ;)

Over die vk gesproken, mijn zusje was daar dus gisteren ook bij haar geweest. Ook tegen haar had de vk rare opmerkingen gemaakt en m’n zusje is dus zo brutaal geweest om vervolgens aan te geven dat zij die vk niet meer wil... :o Zou ik dus nooit durven te vragen he :@
Maar de gyn was vandaag chiller met z’n antwoord: “oh, echt... dan wil ik dat je belt na 30 min regelmatige harde buiken of meteen met gebroken vliezen, ik maak een aantekening in je dossier ;)
Wel gek om hier al over na te denken met 21 weken :@

Oh en manlief had een roze broekje gekocht O+
pi_178880063
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ja check! Als je niet oppast gaat het alleen maar daarover. Super lief hoor van iedereen O+

En een meibaby voor jou *O*

Philo dat klinkt veelbelovend!

Laatste werkweek voor Aure! Ik zou ook wat mee nemen om te trakteren :)

Priem ik snap je Pinkpop dilemma wel, hopelijk kan de organisatie je helpen en een beetje coulant zijn. Ik ga met 32 weken nog naar een buitenconcert, is de planning. Maar mocht dat dan niet gaan, dan niet. Vind nu heel lang staan namelijk al niet meer heel chill.

Ik heb de Kinder app gelijk even gecheckt. Conclusie is dat we nog steeds de 2 zelfde namen allebei leuk vinden, maar ik daar nog niet van overtuigd ben :+

Voor Loj nog steeds een dochter onderweg *O* Fijn dat de gyn wel meewerkt!

Peace fijne vakantie.

Ik lees even mee over goede voedingskussens. Slaap nu nog prima, maar is uiteindelijk wel fijn denk ik.

Ik las over bandenpijn. Ik heb denk ik iets anders. Ik heb echt heel veel krampen sinds een aantal dagen, beetje zoals menstruatiepijn. Af en toe echt wel flink pijnlijk. Ik denk zelf dat het groeipijn/mn baarmoeder die oprekt is ofzo. Herkenbaar voor iemand?
Voel baby wel flink trappen nu dus dat zit wel goed gelukkig O+

En verder eerste beginsel gemaakt met de babykamer *O* Happy hormonen O+
Is blaasonsteking ook een optie? Daarvan kunnen de symptomen minder duidelijk zijn als je zwanger bent, maar een onrustige buik had ik zelf wel. Bij echt pijnlijk zou ik in elk geval even overleggen met je VK
  woensdag 2 mei 2018 @ 07:20:53 #89
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_178883418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]


Ik las over bandenpijn. Ik heb denk ik iets anders. Ik heb echt heel veel krampen sinds een aantal dagen, beetje zoals menstruatiepijn. Af en toe echt wel flink pijnlijk. Ik denk zelf dat het groeipijn/mn baarmoeder die oprekt is ofzo. Herkenbaar voor iemand?
Voel baby wel flink trappen nu dus dat zit wel goed gelukkig O+

En verder eerste beginsel gemaakt met de babykamer *O* Happy hormonen O+
*lurker breekt in. Ik had ook ineens veel last van krampen maar dacht dat dit vanuit mijn darmen/indalen/blaas kwam, wel gemeld bij de vk maar te losjes over gedaan, niet serieus genomen en toen had ik ineens een baby bij 32 weken. Ik adviseer mensen dus graag; neem krampen altijd wel serieus!
Ik had dus achteraf al 2 weken af en toe weeen, die ik totaal niet had herkend. Waarschijnlijk is er bij jou niets aan de hand maar meld het even en laat je goed nakijken. :@

En veel plezier met de babykamer voorpret!
pi_178883511
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:57 schreef Loj het volgende:

Maar de gyn was vandaag chiller met z’n antwoord: “oh, echt... dan wil ik dat je belt na 30 min regelmatige harde buiken of meteen met gebroken vliezen, ik maak een aantekening in je dossier ;)
Wel gek om hier al over na te denken met 21 weken :@

Oh en manlief had een roze broekje gekocht O+
Heb je nog mogen spieken naar de baby? O+
pi_178883596
Een telefoontje kan sowieso nooit kwaad! Gewoon doen, daar zijn ze voor :*

Eponine je man draait vast nog wel bij O-) Rustig inmasseren van jouw mening is altijd mijn tactiek...

Hoe is het met de dames met de HG-sticker...? Hopelijk blijft er al wat meer zitten :*

En Loj wat goed van je zus. Ik heb een keer tegen een vpk van de bloedbank gezegd dat hij me de vorige keer niet fijn had geprikt dus of hij dit keer rustiger wilde doen. Hij werd er verlegen van en bedankte me dat ik hem alsnog als prikker wilde. Ik ben ook niet zo brutaal maar aan de andere kant zou ik ook wel graag (gefundeerde) feedback willen als ik iemand in mijn werk onjuist behandel of kwets. Je helpt diegene en anderen ermee. Maar goed, eerst maar eens het lef verzamelen he. :+
Man die een roze broekje koopt O+ Ik zou verdwijnen in een zwijmelplasje!

Dank voor de felicitaties op ons jubileum! Ik heb m’n werpgoud (lezen de mannen mee?!) al gehad gisteren. :7

Ik heb ook een voedingskussen van Doomoo (gekregen, zou ‘m zelf ook te duur vinden), vind het een heerlijk ding! En aan de andere kant de investering wel echt waard hoor als ik kijk hoeveel ik ‘m nu al gebruik en denk te gaan gebruiken.

Priem lijkt me een goede om contact op te nemen met de organisatie! Ze hebben vast al eerder met dit bijltje gehakt.

Peace vakantie O+

Vita, er gaan zeker veel gesprekken over baby’s etc. :D Ik had veel oa-sjes verwacht (ongevraagde adviezen), maar dat valt reuze mee! Misschien omdat ik voornamelijk met mannen werk en de vrouwen nog geen kinderen hebben. Eigenlijk vooral veel interessevragen en dat vind ik alleen maar leuk en gezellig O+ Wat dat betreft vind ik het juist wel jammer dat ik straks niet meer met m’n zwangere buik rondloop. Eigenlijk sowieso wel jammer want vind het nog steeds genieten. O+ Hoor vaak van vrouwen dat ze er tegen het einde klaar mee zijn maar dat heb ik (nog) totaal niet met 39w2d. Ik zag de weersvoorspelling voor komende week en toen dacht ik: hij mag nog wel een weekje blijven zitten. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Philomijn op 02-05-2018 08:11:12 ]
Dit, dat, alles.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 10:17:45 #92
74056 crew  ToT
pi_178885496
We zitten vaak op een weggeefhoek van onze gemeente te kijken, maar worden daar ook steeds minder happig op. Jezus, dat anno 2018 mensen nog steeds zo enorm zitten te paffen met de kleine er bij! :r
Paar dagen geleden een zooi babykleertjes ergens opgehaald. De helft zag er nog redelijk bruikbaar uit, en je mag natuurlijk een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik heb ze eerst met FLINK veel (Neutral) wasmiddel op 60 graden uitgewassen, met daarna nog een kort wasje met weinig wasmiddel. WÁT een rooklucht zat daar aan zeg! :r
Sowieso hebben we al redelijk wat nieuwe babykleertjes, maar ik heb geen idee hoe snel die kleintjes het allemaal smerig maken, dus wat extra is mooi meegenomen! :@

Tijd geleden ook ergens een box opgehaald, ook met een enorme rookgeur, maar dat zat er echt diep in getrokken; die heb ik echt een stuk of 8 keer met een kwastje met ammoniak zitten insmeren om die geur weg te krijgen.

Ook een paar dingen van de kringloop gehaald, maar die stonken tenminste niet! :P Natuurlijk wel ff HEEL goed schoongemaakt allemaal. :Y
pi_178885782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:16 schreef VitaBella het volgende:
Fijne vakantie Peace!

Hebben jullie dat ook? Dat alle gesprekken die je met mensen voert over de baby/bevallen/zwangerschap gaan? :P voel me af en toe net een liedje wat op repeat staat.

Het is mei *O* ik krijg een meibaby O+
Ja :+ Gisteren op verjaardag tegen 4 verschillende personen het riedeltje opgenoemd :@ Tjah ze vragen ook altijd hetzelfde.. hoe is het.. ergens last van.. goh wat zie je het al goed.. ben je al volop aan het shoppen.. :7
Hou het meestal wel kort; vooral tegen diegene die zelf geen kinderen hebben/nog niet met kinderen bezig zijn merk ik dat het eerder een vraag is omdat het 'moet' dan dat ze daadwerkelijk interesse hebben. Dan ben ik er gauw vanaf met een: Ja goed; moet wat opletten met bekken maar gaat prima. En dan gaat het al snel over iets anders :P Ook prima natuurlijk. Tantes daarentegen die willen zowat alle details weten ongeveer _O- Vind het wel leuk eigenlijk. Ook dat ik vaak hetzelfde vertel, vind ik niet eens zo erg. :D
En ermahgerddd meibaby !!! :o Whaaaaaaa !!11!!!!!11 *; *; *; *; *; Weet nu al dat het een prachtbaby gaat zijn soberso :D :D :D

Ah philo wat fijn dat je er nog lekker van kan genieten ook :D Heerlijk toch O+ Nog even lekker genieten van het weer *;

Hier contact gehad met organisatie; er zijn geen voorzieningen voor zwangeren en klapstoeltje mag ook niet maarrrrr... Ze verwezen me wel door naar de organisatie die zorgt voor de invalideplekken. Daar staan meestal een aantal stoeltjes en wellicht kan er iets geregeld worden; dat ik daar zou plaats mogen nemen als ik te veel last krijg bij staan. Heb ze gemaild dus ben benieuwd!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178885849
Haha Vita echt heeeeel herkenbaar! Hier ook continu op repeat, ik word er soms helemaal gek van. Maar het is ook wel lief ofzo, de interesse en alle goedbedoelde adviezen :P

Loj, wat lief van je man!

Fuchs ik had daar ook wel eens last van. Bij mii was het denk ik wel gewoon groeipijn, maar je kunt het altijd ff checken bij je gyn of vk. En leuk he, zo bezig zijn met de babykamer! Babykamer en geboortekaartje zijn tot nu toe wel mijn favoriete projecten geweest :D


Philo 39 weken alweer joh! Fijn dat je je nog zo goed voelt. Ik denk dat ik er tegen die tijd wel een beetje klaar me ben :')

Vandaag komt mn broer wat babykamermeubels brengen, dan wordt het denk ik weer een stukje echter :o en komend weekend kunnen we eindelijk verhuizen naar onze eigen slaapkamer en dan hoeven we alleen de logeerkamer nog maar af te maken. Begint het boven in ieder geval ergens op te lijken :+
pi_178886473
Ik had bandenpijn met ongeveer 20 weken. Als ik me omdraaide in bed voelde het alsof bij baarmoeder inscheurde... Maar bij twijfel altijd bellen, ik heb nu meegemaakt dat ze het vaak serieus nemen. Toen ik Bikkel vorige week minder voelde bewegen dacht ik even met een flitsbezoek met een doppler gingen luisteren en weer weg kon. Moest ik gelijk een half uur een hartfilmpje laten maken en daarna nog een gesprek met de gynaecoloog + echo. Maar extra keertje baby spieken is altijd O+

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bij de Lidl een soort frikandelkussen gekocht voor iets van ¤ 15 van ongeveer 1,40 lang. Heerlijk! Ik knuffel me helemaal suf met dat ding en zonder kan ik niet meer slapen, dan krijg ik last van mijn rug. Van mijn zus heb ik nog zo een hoefijzervorm voedingskussen gehad die ik dan pas pak als de kleine geboren is. Tot dan kan ik niet zonder mijn frikandel O+ .

Zoiets:


Ik let ook wel op bij wie ik het waar over heb. Bij sommigen heb ik het idee dat ze er geen genoeg van hebben om over babydingen te hebben maar ik heb ook vrienden die echt niks met baby's hebben. Daar heb ik het dan ook nooit over.

Verder lees ik goede NIPT en SEO *O* *O*

Heel veel plezier op vakantie Peace! Had je gezegd waar je heen gaat?

Goed idee, de kringloop. Ik denk dat ik straks ook nog even langs rij.

Het lijkt mij echt een hel om te verhuizen zo ver in je zwangerschap. Wij hebben een flink bouwproject wat bijna af is en ik merk dat ik het 10 x zo zwaar vind als normaal. Hoer komt morgen de loodgieter de leidingen in de kinderkamer en onze slaapkamer omleggen en dan vrijdag gaan ze de kinderkamer stuccen. Ik hoop dan over 2 weken de meubels te kunnen laten bezorgen zodat alles wat ik tot nu toe heb verzameld om hun plek kan zetten. Nu zit alles opeengestapeld in de box die in de woonkamer staat en ik word er gek van! En ik weet ook niet meer wat ik nu allemaal wel al heb gekocht en wat nog niet. 31 mei komt kraamzorg voor de intake en dan wil ik grotendeels alles wel af hebben.

Hebben er meer hier last van hartkloppingen? Ik heb nu minimaal 1 keer per dag dat ik echt even gestrekt moet omdat mijn kart op hol slaat en ben dan echt 2 uur helemaal op. De rest van de dag ben ik dan helemaal witjes. Ik moet maandag toch weer naar de gynaecoloog dus ik zal het daar ook even over hebben.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:46:31 #96
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_178887358
Hartkloppingen: ja! Het kan zeker geen kwaad om het te bespreken. Mij maakte het angstig als ik op pad moest gaan en ik dacht een aantal keren echt dat ik onwel zou gaan worden. Dat was gelukkig niet het geval :).

Wij kwamen gisteravond de Hemnes ladekast tegen op marktplaats en halen deze vanavond op. Die gaan we als commode gebruiken. Dan hebben we nu een ledikantje, commode en wieg. In het begin gaan de kleertjes bij ons in de kast want ik heb nog genoeg kastruimte over. Dus ik geloof dat we binnenkort de babykamer onder handen gaan nemen O+.

Hier hebben we een MaxiCosi Cabriofix bij de kringloopwinkel gevonden. Zag er prima uit en ik wil er toch een nieuwe hoes om doen... dus voor ¤4,50 konden we hem niet laten staan. Zo hebben we ook een Bebe-Jou thermobad + standaard gekocht. Ik geloof dat we daar toen zo'n 7 euro voor hebben betaald. Inderdaad even goed schoonmaken, maar het scheelt wel zo *O*.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:53:16 #97
56471 pinquit
oh my lama!
pi_178887525
Het enige dat we hoeven aan te schaffen is een maxi-cosi :) en misschien een nieuwe auto :X dat is wel even onhandig, maar nog niet zo heel hard nodig, dus proberen we uit te stellen :') ook geen geld voor nu, dus dan wordt 't ook al lastig :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_178890563
Wij krijgen de maxi cosi's van mijn ouders. Ze wisten anders ook grrn kado.. mn moeder vergeet alleen even dat ze zo ongeveer alles wat los en vast zit koopt vaak haha!

Ik heb even een wat minder dagje, maar na het sjouwen van maandag en de vloer leggem van gister is dat ook niet zo gek. Vriend is bezig met de laatste kitrandjes en dan kunnen de spullen weer terug oo hun plek. Ik ben er enorm blij mee! En in bed vermaak ik mij tot nu toe prima haha!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 14:25:18 #99
269689 crew  Viv
pi_178891084
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:17 schreef ToT het volgende:
Tijd geleden ook ergens een box opgehaald, ook met een enorme rookgeur, maar dat zat er echt diep in getrokken; die heb ik echt een stuk of 8 keer met een kwastje met ammoniak zitten insmeren om die geur weg te krijgen.
Maar is die ammoniak er nu wel weer helemaal af dan? Kindjes kunnen op de spijlen/randen sabbelen en bijten, zou jammer zijn als je kind zo wat binnenkrijgt!
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Helsinki het volgende:
Hier hebben we een MaxiCosi Cabriofix bij de kringloopwinkel gevonden. Zag er prima uit en ik wil er toch een nieuwe hoes om doen... dus voor ¤4,50 konden we hem niet laten staan.
Ik zou een tweedehands Maxi-Cosi alleen kopen/overnemen als je héél zeker weet dat er niks mee gebeurd is en dat het ding niet te oud is, dus van mensen die je goed kent en vertrouwt hierin. Er kunnen onzichtbare scheurtjes in zitten waardoor het bij een auto-ongeluk geen bescherming meer geeft.

[ Bericht 18% gewijzigd door Viv op 02-05-2018 14:33:08 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 15:10:41 #100
74056 crew  ToT
pi_178892062
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Maar is die ammoniak er nu wel weer helemaal af dan? Kindjes kunnen op de spijlen/randen sabbelen en bijten, zou jammer zijn als je kind zo wat binnenkrijgt!

Ammoniak vervliegt snel, en de kleine wordt pas in december geboren. (We hebben trouwens net de 20 weken echo gehad en nu staat het vast dat het een jongetje wordt! :) )
Anyway, ik heb het daarna sowieso weer met water afgenomen. :Y Maar wel goed dat je dit zegt hoor! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')