abonnement Unibet Coolblue
pi_178714388


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
pi_178714419
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178714426
FOMO gaat binnenkort beginnen :)
pi_178714427
gaat wel opeens ziek hard omhoog allemaal, wat is de reden?

alle beren pleite?

en boven de 10k weer in de media en dikke fomo?
pi_178714447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef kthxbye het volgende:
FOMO gaat binnenkort beginnen :)
als dat zo is worden diegenen die bleven zitten en mogelijk bijgekocht hebben wel beloond.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:42:38 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178714460
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als dat zo is worden diegenen die bleven zitten en mogelijk bijgekocht hebben wel beloond.
Dat zou wel eens mooi zijn :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_178714469
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als dat zo is worden diegenen die bleven zitten en mogelijk bijgekocht hebben wel beloond.
t zou godverdomme tijd worre.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 15:44:03 #8
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178714490
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als dat zo is worden diegenen die bleven zitten en mogelijk bijgekocht hebben wel beloond.
ja dat is mooi. heel mijn winstuitkering zit erin
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178714500
Wordt bijna altijd beloond, als je kijkt naar het verleden.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:45:03 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178714518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef Predator38 het volgende:
gaat wel opeens ziek hard omhoog allemaal, wat is de reden?

alle beren pleite?

en boven de 10k weer in de media en dikke fomo?
Voordeel als het nu weer in de media komt is dat het mensen wat minder afschrikt op het moment dat de markt onderuit gaat. Krijg je misschien een iets minder extreme dip. Want die dip die komt er natuurlijk wel weer als er een dikke FOMO komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 15:48:11 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178714566
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:44 schreef pnxsinned het volgende:
Wordt bijna altijd beloond, als je kijkt naar het verleden.
Argument van niks natuurlijk.

Verleden is geen garantie voor de toekomst dit dat.
pi_178714583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Argument van niks natuurlijk.

Verleden is geen garantie voor de toekomst dit dat.
Het is dan ook geen argument, maar een constatering.
Dat verleden geen garantie is voor toekomst, dat klopt.
pi_178714623
Andreessen Horowitz gaat apart crypto venture fund lanceren trouwens.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 15:54:59 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178714691
Correction time
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:56:56 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178714712
quote:
Lekker dan...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_178714747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lekker dan...
Zo'n SSL certificaat checkt volgens mij niet op IP adres toch
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 16:00:23 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178714775
DIP INCUMMING
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178714793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:58 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Zo'n SSL certificaat checkt volgens mij niet op IP adres toch
Maar het nieuwe IP / Server, heeft de originele EV Cert niet ;-)
Hij zal invalid zijn.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:04:33 #20
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178714849


Bij deze mijn TA. Ik voorzie een dip terug naar 9100.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 16:08:23 #21
230491 Zith
pls tip
pi_178714924
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

Bij deze mijn TA. Ik voorzie een dip terug naar 9100.
Geen log chart derhalve niet geloofwaardig :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178714927
Soms heb je dat hé, dan krijg je zo'n Belgische dame aan de lijn en aan haar stem hoor je al dat het een lekker wijf is. O+
pi_178714960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:08 schreef metallicelmo het volgende:
Soms heb je dat hé, dan krijg je zo'n Belgische dame aan de lijn en aan haar stem hoor je al dat het een lekker wijf is. O+
Ik dacht dat ook een keer, tot ik dr zag. :r
pi_178714983
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Seal killed Dragon

Harhar
Ja, zijn ook echt concurrenten van elkaar. :')
pi_178715000
quote:
Dit is wel eng :o

Ik gebruik MEW sowieso altijd offline.
pi_178715045
schijt hackers, hebben we eindelijk een bullrun....
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:18:33 #27
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178715106
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dit is wel eng :o

Ik gebruik MEW sowieso altijd offline.
Offline hoef je je geen zorgen te maken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178715113


Dit gaat mijn nieuwe auto worden als we op de moon zijn.
pi_178715304
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat mijn nieuwe auto worden als we op de moon zijn.
ik doe mee
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:30:51 #30
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178715312
Eindelijk kan je op Binance je dust verkopen _O_

De optie is echter wel kapot op dit moment :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178715326
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:30 schreef TimKuik het volgende:
Eindelijk kan je op Binance je dust verkopen _O_

De optie is echter wel kapot op dit moment :')
:') Komt wel goed uit trouwens. Heb redelijk wat dus staan
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:33:01 #32
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178715342
Heb net wat BNB ingekocht.

Zodra het sweepen van dust voor BNB goed werkt zal de prijs wel omhoog gaan :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178715357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:30 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ik doe mee
0-96 km/h in 3.5 seconden. _O-
pi_178715385
Ik hoor dat Bithumb een ICO gaat doen in Zwitserland? De meeste coins van exchanges zelf doen het best goed dus dat kan nog wel eens interessant zijn
pi_178715785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:35 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoor dat Bithumb een ICO gaat doen in Zwitserland? De meeste coins van exchanges zelf doen het best goed dus dat kan nog wel eens interessant zijn
Ligt er aan hoe ze het gaan vormgeven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 17:02:53 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178715844
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat mijn nieuwe auto worden als we op de moon zijn.
Camarogenot. Jij snapt het.
pi_178715857
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Camarogenot. Jij snapt het.
Wel de ZL1.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 17:05:55 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178715901
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wel de ZL1.
Die is ook erg geil. Ik zou al tevreden zijn met een SS convertible :)
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 17:09:53 #39
230491 Zith
pls tip
pi_178715952
Over musclecars gesproken, wilde in Augustus na een werkconferentie 10 dagen touren in de US (Chicago > Memphis > New Orleans > Nashville > Chicago) met een mustang convertible... alleen moet ik nu 3 dagen na de conferentie ergens anders zijn dus ga ik dit kleine rondje rijden :') ;( Kom dan wel iig langs de wisconsin river, lang deel mississippi river en illinois river.

https://trips.furkot.com/ts/qR76LL

Dat jullie weer up to date zijn!

gr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178715957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:09 schreef Zith het volgende:
Over musclecars gesproken, wilde in Augustus na een werkconferentie 10 dagen touren in de US (Chicago > Memphis > New Orleans > Nashville > Chicago) met een mustang convertible... alleen moet ik nu 3 dagen na de conferentie ergens anders zijn dus ga ik dit kleine rondje rijden :') ;(

https://trips.furkot.com/ts/qR76LL

Dat jullie weer up to date zijn!

gr
Chicago is wel genot man. Prima stad imo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 17:12:49 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178715986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:09 schreef Zith het volgende:
Over musclecars gesproken, wilde in Augustus na een werkconferentie 10 dagen touren in de US (Chicago > Memphis > New Orleans > Nashville > Chicago) met een mustang convertible... alleen moet ik nu 3 dagen na de conferentie ergens anders zijn dus ga ik dit kleine rondje rijden :') ;( Kom dan wel iig langs de wisconsin river, lang deel mississippi river en illinois river.

https://trips.furkot.com/ts/qR76LL

Dat jullie weer up to date zijn!

gr
Tof! Echt een genot om op die mooie wegen in een convertible musclecar te rijden! Have fun!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 17:13:00 #42
230491 Zith
pls tip
pi_178715988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Chicago is wel genot man. Prima stad imo.
Mja, US steden vind ik altijd zo eentonig: betonnen blokken, wil juist eindelijk wat platteland zien en in billy bobs BBQ shack eten enzo.

Maar zit wel een week in chicago (Sheraton, dus vlak bij de pier) dus zal er wel wat van meepikken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178716046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:13 schreef Zith het volgende:
billy bobs BBQ shack eten enzo.

#TeamBBQ gaat los nu, je bent er een van hun _O_
pi_178716048
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

als dat zo is worden diegenen die bleven zitten en mogelijk bijgekocht hebben wel beloond.
HahHaha JAAAAAAAAAAAAA HAHAHA

INKAKKUH IS BIJPAKKUHHHH!!!1111einz


pi_178716100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

#TeamBBQ gaat los nu, je bent er een van hun _O_
En die belofte blijft staan..
pi_178716165
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die is ook erg geil. Ik zou al tevreden zijn met een SS convertible :)
die had ik in vegas een dag of 5 🤗🤗🤗
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 17:25:12 #47
230491 Zith
pls tip
pi_178716183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Chicago is wel genot man. Prima stad imo.
Maaruh, tips voor chicago?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 17:27:52 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178716229
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

die had ik in vegas een dag of 5 🤗🤗🤗
Had een Mustang convertible gereserveerd en kreeg een SS convertible voor 3 weken in LA.

In Texas en Washington State wel met Mustang convertible gereden. Niet helemaal een eerlijke vergelijking maar de SS was echt een klasse fijner.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 17:28:17 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178716239
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:20 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

En die belofte blijft staan..
Welke?
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:36:03 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178716408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Chicago is wel genot man. Prima stad imo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:09 schreef Zith het volgende:
Over musclecars gesproken, wilde in Augustus na een werkconferentie 10 dagen touren in de US (Chicago > Memphis > New Orleans > Nashville > Chicago) met een mustang convertible... alleen moet ik nu 3 dagen na de conferentie ergens anders zijn dus ga ik dit kleine rondje rijden :') ;( Kom dan wel iig langs de wisconsin river, lang deel mississippi river en illinois river.

https://trips.furkot.com/ts/qR76LL

Dat jullie weer up to date zijn!

gr
Ja Chicago is tof. Architectural tour over de Chicago River is een aanrader. Voor de rest moet ik ff goed nadenken voordat ik alles door elkaar ga halen :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178717232
Waarom mogen jullie allemaal naar gave plekken in de US voor werk.

Ik ben voor werk alleen in Atlanta geweest.
pi_178717238
DNS poison op MEW begreep ik
Lambo of Rekt
pi_178717316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:
DNS poison op MEW begreep ik
Google om precies te zijn.
https://etherscan.io/addr(...)c5032ee94b620a583a39

Werkt aardig.
Deze scammer is al langer actief it seems. Ook met diverse ICO's mensen liggen scammen/phishen.
pi_178717385
Grappig hoe je het hele spoor kunt volgen :D
Wat een massive bedrag pfff.
Kan beter iets verzinnen om te scammen, dan te liggen wachten tot dingen moonen :P
pi_178717389
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:33 schreef TimKuik het volgende:
Heb net wat BNB ingekocht.

Zodra het sweepen van dust voor BNB goed werkt zal de prijs wel omhoog gaan :)
Ik heb er ook nog 10 van, voor een prikkie gekocht :+
Lambo of Rekt
pi_178717506
Al die scamcoins die je krijgt op de Waves DEX. Niet normaal meer.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 18:13:40 #57
230491 Zith
pls tip
pi_178717510
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:00 schreef BadVlad het volgende:
Waarom mogen jullie allemaal naar gave plekken in de US voor werk.

Ik ben voor werk alleen in Atlanta geweest.
Hoezo is atalanta minder cool?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178717514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:13 schreef BadVlad het volgende:
Al die scamcoins die je krijgt op de Waves DEX. Niet normaal meer.
Ja, zo kan je waves niet meer serieus nemen toch...
Lambo of Rekt
pi_178717544
We mogen er zijn jongens, volwassen dukaten.
pi_178717593
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Hoezo is atalanta minder cool?
Mooie geschiedenis. Helaas niet veel meer gezien dan het bureau waar ik toentertijd voor werkte en mijn hotelkamer.
pi_178717810
@Myetherwallet/MEW, nog een reden om alles zelf te regelen en geen web service te vertrouwen.

Wel een probleem voor brede bitcoinadoptie helaas :{
జ్ఞ‌ా
pi_178717854
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:27 schreef µ het volgende:
@Myetherwallet/MEW, nog een reden om alles zelf te regelen en geen web service te vertrouwen.

Wel een probleem voor brede bitcoinadoptie helaas :{
MEW Offline draaien. :)
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 18:31:28 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178717926
Waves shitcoin xD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:32:33 #64
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178717954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:13 schreef BadVlad het volgende:
Al die scamcoins die je krijgt op de Waves DEX. Niet normaal meer.
Dat is voor mij de hoofdreden om deels over te stappen naar BTC. Er is niet door te komen. Nog een beetje laten staan in de hoop dat het ooit nog moon gaat.
pi_178717975
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:00 schreef BadVlad het volgende:
Waarom mogen jullie allemaal naar gave plekken in de US voor werk.

Ik ben voor werk alleen in Atlanta geweest.
Jij bent tenminste nog in de US geweest voor werk. Hier alleen Europa ;)
Vakman pur sang
pi_178718003
Een week lang in t groen met m'n shitcoins _O_
Wonen in n land waar je geen belasting betaald over crypto _O_
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:34:36 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_178718016
Snap niet hoe je daar last van hebt. Heb ook veel shit tokens maar ik kijk er verder niet naar om. Als je niet op de assets pagina komt zie je het niet eens.
pi_178718036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:13 schreef BadVlad het volgende:
Al die scamcoins die je krijgt op de Waves DEX. Niet normaal meer.
ik ben dus niet de enige die er last van heeft....

komt de stijging door de blockchain conferentie van deze of afgelopen week?
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 18:36:52 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178718072
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Een week lang in t groen met m'n shitcoins _O_
Wonen in n land waar je geen belasting betaald over crypto _O_
Welk land is dat?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:38:51 #70
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178718119
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welk land is dat?
Cryptonia.
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 18:41:20 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178718181
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:38 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Cryptonia.
2/10
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178718218
Wat een grafbug zit er ook in MEW.... mijn transactioncosts double iedere keer als ik errors krijg lol. En daar is niets tegen te doen, heb het eerder gezien dit. Totdat je een geslaagde transactie hebt.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:43:43 #73
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178718221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

2/10
Cryptopia dan? :@
pi_178718259
Iemand nog goede tips voor tot het weekend?
Nog moenende shitcoins speculaties in obscure telegram groepjes?
Nononono
Vakman pur sang
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:48:56 #75
286575 Roces18
Chef de party
pi_178718325
gvd wat the fuck is tron aan het stijgen dan..

=
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178718365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog goede tips voor tot het weekend?
Nog moenende shitcoins speculaties in obscure telegram groepjes?
Nononono
Over 10min op Binance gaat er iets gepumpt worden.
pi_178718376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog goede tips voor tot het weekend?
Nog moenende shitcoins speculaties in obscure telegram groepjes?
Nononono
Hmhm, Slack groepen eerder ;-)
pi_178718398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Over 10min op Binance gaat er iets gepumpt worden.
Welke coin? :P
Lambo of Rekt
pi_178718415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Over 10min op Binance gaat er iets gepumpt worden.
Zo te zien is btc cash weer getankt om verder te moonen..

Zal zo weer gaan zo te zien!
pi_178718525
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Had een Mustang convertible gereserveerd en kreeg een SS convertible voor 3 weken in LA.

In Texas en Washington State wel met Mustang convertible gereden. Niet helemaal een eerlijke vergelijking maar de SS was echt een klasse fijner.
het is alleen een hele hoop gekut als je er een rolstoel, 2 koffers en handbagage in kwijt moet.

het past ook maar net met eerst het dak open, achterbank voldouwen, dak weer dicht en dan de rest in de achterbak.... 😂😂😂

daarom ook maar gewoon een SUV voor de langere rondreizen
pi_178718550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welke coin? :P
ICN/BTC
pi_178718578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:00 schreef illusions het volgende:

[..]

ICN/BTC
Heb het open op mijn 2e scherm. Ben benieuwd :D
Of was dat het pompje al? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 19:02:24 ]
pi_178718620
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:01 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Heb het open op mijn 2e scherm. Ben benieuwd :D
Of was dat het pompje al? :P
Het is een kleine groep die ik aan 't volgen ben. Lijkt tot nu toe echt heeelemaal nergens op.
pi_178718635
Wat een kutpump.
pi_178718637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een kleine groep die ik aan 't volgen ben. Lijkt tot nu toe echt heeelemaal nergens op.
hij gaat nu weer een beetje :D
Matig idd, Matig.
Had je wel HEEL snel moeten zijn om dat te pakken :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 19:05:49 ]
pi_178718663
20 mins later........
ICN 2 eur :D
pi_178718666
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

hij gaat nu weer een beetje :D
Mwa, dit soort pumps horen gewoon 100% te gaan in 5~10 minuten. Ik dacht dat het een co-pump was maar het blijkt dus maar een klein groepje te zijn.
pi_178718677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Mwa, dit soort pumps horen gewoon 100% te gaan in 5~10 minuten. Ik dacht dat het een co-pump was maar het blijkt dus maar een klein groepje te zijn.
True.
Wordt alweer dumped geloof ik.
Ach ja... next time beter :D Wel leuk om te zien altijd.
pi_178718691
Ja klote pump.
Lambo of Rekt
pi_178718698
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:07 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

True.
Wordt alweer dumped geloof ik.
Ach ja... next time beter :D Wel leuk om te zien altijd.
Ben zelf ook niet meegegaan.

Morgen is er wel een hele grote pump om 21:00 op Cryptopia.
pi_178718729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet meegegaan.

Morgen is er wel een hele grote pump om 21:00 op Cryptopia.
:o ook icn?
Lambo of Rekt
pi_178718730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet meegegaan.

Morgen is er wel een hele grote pump om 21:00 op Cryptopia.
In wsl zo'n shady coin... Om te zien leuk... meedoen, durf ik niet daarmee ;)
pi_178718746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet meegegaan.

Morgen is er wel een hele grote pump om 21:00 op Cryptopia.
Oh, ik hoop COLX *)
pi_178718753
Kunnen wij geen pump and dump groep met ons allen worden?
GATHER ALL FOK!KERS 8-)
pi_178718756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:o ook icn?
Ik heb geen idee. Hoor ik om 21:00 pas hè. ;)
pi_178718759
Tijdje geleden overgestapt van ARK naar ICX. Goede keuze geweest.
pi_178718761
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:10 schreef pnxsinned het volgende:
Kunnen wij geen pump and dump groep met ons allen worden?
GATHER ALL FOK!KERS 8-)
Nee, niet echt rendabel.
pi_178718793
Apex gaat ook lekker. Stap nu in want deze gaat zo groot als VEN worden.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:14:34 #99
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178718808


Zo ik ga genieten vanavond na dit dagje...
Dukaten op me borst gelegd, flesje bubbels, en vrouw komt zo thuis..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178718832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:14 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ik ga genieten vanavond na dit dagje...
Dukaten op me borst gelegd, flesje bubbels, en vrouw komt zo thuis..
Jonge, draai m dan ook ff 90graden ;(
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:16:15 #101
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178718846
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, draai m dan ook ff 90graden ;(
Neeheeee, dan loopt het leeg!
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:16:46 #102
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178718851
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, draai m dan ook ff 90graden ;(
? De foto is hier gewoon goed hoor?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178718853
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:10 schreef pnxsinned het volgende:
Kunnen wij geen pump and dump groep met ons allen worden?
GATHER ALL FOK!KERS 8-)
ja wij gaan echt het verschil maken met die 3 tientjes :')
pi_178718915
Die EtherLink gastjes krijgen allemaal een hartaanval. :')

"Heeft Sam nog iets gezegd?"

"Saaaaam!"

:')

Wat een mongolen. Net kikkers in kokend water.
pi_178718918
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:16 schreef Weissmania het volgende:

[..]

ja wij gaan echt het verschil maken met die 3 tientjes :')
We zijn hier allemaal miljonair... toch?
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:19:57 #106
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178718924
LISK inruilen voor Ambrosus?
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:20:49 #107
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178718937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:19 schreef Chaes het volgende:
LISK inruilen voor Ambrosus?
Nope! Ik hou mijn lisk tot minimaal 100,-!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:21:42 #108
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178718948
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

Nope! Ik hou mijn lisk tot minimaal 100,-!
Kijk eens naar marketcap.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:22:25 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178718961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:14 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ik ga genieten vanavond na dit dagje...
Dukaten op me borst gelegd, flesje bubbels, en vrouw komt zo thuis..
Nieuwe chick gescoord ergens of weer goed gemaakt?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:24:08 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178718986
EOS _O-

What the actual hell :D
pi_178719021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:24 schreef Kyran het volgende:
EOS _O-

What the actual hell :D
Zit nog maar 23% van de ATH af (vanaf ATH gerekend). Gaat lekker.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:27:41 #112
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178719031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:21 schreef Chaes het volgende:

[..]

Kijk eens naar marketcap.
3 maanden geleden nog 30,-
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:28:17 #113
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178719043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nieuwe chick gescoord ergens of weer goed gemaakt?
Bezig met goedmaken... wel woont ze weer bij me :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178719054
Ik heb echt de moeder van alle katers. De tyfus.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:30:34 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178719086
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:28 schreef revpolen het volgende:

[..]

Bezig met goedmaken... wel woont ze weer bij me :)
Pfff, lastige stap lijkt mij dat. Sterkte en succes :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:31:45 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178719110
Gebruikt hier iemand LiveCoin? Heb een paar shit coins die het misschien waard zijn om een gokje mee te nemen, maar wil niet naar IDEX. Nu kwam ik LiveCoin tegen, maar nog nooit van gehoord.
pi_178719125
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:31 schreef Kyran het volgende:
Gebruikt hier iemand LiveCoin? Heb een paar shit coins die het misschien waard zijn om een gokje mee te nemen, maar wil niet naar IDEX. Nu kwam ik LiveCoin tegen, maar nog nooit van gehoord.
Wtf is LiveCoin? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:33:45 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178719144
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:32 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wtf is LiveCoin? :P
Een exchange blijkbaar :P
pi_178719146
quote:
"Do not use myetherwallet.com if you're using Google Public DNS (8.8.8.8 / 8.8.4.4) at this moment," he wrote, adding: "It seems these DNS servers are resolving the domain to a bad server that CAN steal your keys!"

https://www.coindesk.com/(...)ns-server-hijacking/
In termen van DNS beveiliging; is het over het algemeen beter om de DNS van je provider te gebruiken ipv Google?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 19:34:38 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:35:14 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178719161
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:28 schreef revpolen het volgende:

[..]

Bezig met goedmaken... wel woont ze weer bij me :)
Bitcoin gaat weer de goede kant op en ze komt spontaan weer terug na wat ze heeft uitgevreten? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178719164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:33 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In termen van DNS beveiliging; is het over het algemeen beter om de DNS van je provider te gebruiken ipv Google?
Ja., maar dit ligt ook weer aan welke provider.
Lambo of Rekt
pi_178719170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:14 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ik ga genieten vanavond na dit dagje...
Dukaten op me borst gelegd, flesje bubbels, en vrouw komt zo thuis..
Je houdt niet van kitch verder? :')
Maar geluk met je vrouw(tje?)
Vakman pur sang
pi_178719173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Een exchange blijkbaar :P
Even gekeken.. uhm. Ik zit al op zoveel exchanges... en dan die kerel die naar de moon wijst :P
Welke shitcoins? Echt nergens anders te krijgen?
pi_178719174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Een exchange blijkbaar :P
Met fiat withdrawal toch?
pi_178719177
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:10 schreef TwztId het volgende:

[..]

Oh, ik hoop COLX *)
Dat zou toch mooi zijn :)
pi_178719185
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja., maar dit ligt ook weer aan welke provider.
Google is in 9 van de 10 gevallen toch echt sneller en actueler hoor.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:37:42 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178719205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Met fiat withdrawal toch?
Yep.

Gaat om VOISE. Geen idee of het wat is nog hoor. Kreeg die als tip via via, erg lage MC, dus altijd interessant. Heb mij er echt nog niet één seconde in verdiept. Wilde eerst weten of ik het wel kon krijgen ergens waar ik vertrouwen in heb voordat ik er in duik.
pi_178719209
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja., maar dit ligt ook weer aan welke provider.
Ik zit zelf bij Ziggo maar die hebben in het verleden ook vaak zat DNS problemen gehad (geen hacks zover ik weet). Sindsdien maak ik gebruik van de Google DNS maar na vandaag twijfel ik om daar vanaf te stappen.
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 19:38:31 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij Ziggo maar die hebben in het verleden ook vaak zat DNS problemen gehad (geen hacks zover ik weet). Sindsdien maak ik gebruik van de Google DNS maar na vandaag twijfel ik om daar vanaf te stappen.
omdat iemand geen DNSSEC heeft gebruikt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Google is in 9 van de 10 gevallen toch echt sneller en actueler hoor.
Nou nee. Dit ligt aan behoorlijk wat factoren, actueler alleen als je zelf geen authoratative hebt. DNS replicatie is tegenwoordig behoorlijk snel.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:38:36 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178719226
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Een exchange blijkbaar :P
Nooit van gehoord maar ze hebben wel prachtige shitcoins hoor.

Wat is dit dan :D

(IPBC)
Interplanetary Broadcast Coin


https://coinmarketcap.com(...)tary-broadcast-coin/

Aluhoedjes-coin? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178719235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welk land is dat?
Een land waarin elke boer een rolex draagt en een lambo in de schuur heeft staan, mooi land wel.
Shitcoin approved :7

pi_178719240
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]

omdat iemand geen DNSSEC heeft gebruikt?
DNSsec is toch nog lang geen standaard...
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 19:39:50 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

DNSsec is toch nog lang geen standaard...
allang, alleen iedereen is lui
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719268
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nooit van gehoord maar ze hebben wel prachtige shitcoins hoor.

Wat is dit dan :D

(IPBC)
Interplanetary Broadcast Coin


https://coinmarketcap.com(...)tary-broadcast-coin/

Aluhoedjes-coin? :')
Is veel gebruikt door ICO admins voor vlugge exit-scams.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 19:40:49 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178719276
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nooit van gehoord maar ze hebben wel prachtige shitcoins hoor.

Wat is dit dan :D

(IPBC)
Interplanetary Broadcast Coin


https://coinmarketcap.com(...)tary-broadcast-coin/

Aluhoedjes-coin? :')
Die staat ook op mijn lijst van uitzoeken :P

Het is een soort van media platform waar iedereen meuk kan uploaden en rewards kan krijgen in IPBC etc. Beetje Steemit voor video's volgens mij. Ook niet in verdiept :P Kwam die en VOISE dus tegen via via en dacht even kijken of dat livecoin uberhaupt wat is.
pi_178719277
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

allang, alleen iedereen is lui
Ja, net zoals IPv6 allang standaard is zeker :P
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 19:41:22 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719285
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, net zoals IPv6 allang standaard is zeker :P
ja, alleen iedereen is lui. Maar het verschil met DNSSEC wel aan te raden is voor iedereen en IPv6 niet :P De gruwel dat straks elk apparaat direct verbonden is aan het internet :X
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719360
Die groep van de ICN/BTC "pump":

We want to thank everybody who took part in this pump. The pump went out great, we managed to break a sell wall and the coin went from 16800 to 17500. We hope that everybody did good and managed to gain some profit.

PROFIT - 5%

:') :') :')

Heb 'm niet echt boven de 2% zien komen, en die volledige piek haal je toch nooit, en nog zijn ze er trots op. Mongooltjes. Ach ja, je moet toch wat zeggen. :P
pi_178719381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:45 schreef illusions het volgende:
Die groep van de ICN/BTC "pump":

We want to thank everybody who took part in this pump. The pump went out great, we managed to break a sell wall and the coin went from 16800 to 17500. We hope that everybody did good and managed to gain some profit.

PROFIT - 5%

:') :') :')

Heb 'm niet echt boven de 2% zien komen, en die volledige piek haal je toch nooit, en nog zijn ze er trots op. Mongooltjes. Ach ja, je moet toch wat zeggen. :P
OMG HAHAHAHAHAHA :D
Thanks for sharing!
pi_178719400
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nooit van gehoord maar ze hebben wel prachtige shitcoins hoor.

Wat is dit dan :D

(IPBC)
Interplanetary Broadcast Coin


https://coinmarketcap.com(...)tary-broadcast-coin/

Aluhoedjes-coin? :')
Ziet er best interessant uit!

https://ipbc.io/en/about_us

Broadcast payment for content makers.
En ze hebben Porn :P
Vakman pur sang
pi_178719441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:45 schreef illusions het volgende:
we managed to break a sell wall
Hij bedoelt; jullie hebben mijn sellwall opgegeten en daardoor heb ik profit, bedankt.
Lambo of Rekt
pi_178719457
WHEN MOEN?
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:53:23 #144
131603 Afwazig
Serious business
pi_178719466
Ragnarly twitterde op maandag 23-04-2018 om 23:50:37 Roger Ver deserves to go to (back to) jail for fraud. Screenshot via @ArminVanBitcoin https://t.co/DzkoBvMr9F reageer retweet


:r :r :r
pi_178719481
Ben ik even blij met mijn cryptobot, laatste 7 dagen +10.62%.

Bij mijn bank ben ik al snel 200 jaar verder voor dat percentage. :9
pi_178719513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:54 schreef Idenue het volgende:
Ben ik even blij met mijn cryptobot, laatste 7 dagen +10.62%.

Bij mijn bank ben ik al snel 200 jaar verder voor dat percentage. :9
Met een gewone hodl had je dit ook easy gehaald, die bot doet niets bijzonders dus :+
Lambo of Rekt
pi_178719515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:54 schreef Idenue het volgende:
Ben ik even blij met mijn cryptobot, laatste 7 dagen +10.62%.

Bij mijn bank ben ik al snel 200 jaar verder voor dat percentage. :9
Doe je netjes :) Gratz! En idd, de reden dat ik in crypto ben gegaan.
pi_178719518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met een gewone hodl had je dit ook easy gehaald, die bot doet niets bijzonders dus :+
Na also also also.
Niet zo negatief :P
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 19:57:25 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Ragnarly twitterde op maandag 23-04-2018 om 23:50:37 Roger Ver deserves to go to (back to) jail for fraud. Screenshot via @ArminVanBitcoin https://t.co/DzkoBvMr9F reageer retweet
[ afbeelding ]

:r :r :r
Armin van Bitcoin :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yep.

Gaat om VOISE. Geen idee of het wat is nog hoor. Kreeg die als tip via via, erg lage MC, dus altijd interessant. Heb mij er echt nog niet één seconde in verdiept. Wilde eerst weten of ik het wel kon krijgen ergens waar ik vertrouwen in heb voordat ik er in duik.
Ik heb er een tijdje ingezet tot rond de alpha release. Leuk project, maar teveel gezeik er omheen. Toch verdrievoudigd toen. Geen idee hoe het er nu voor staat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178719535
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Na also also also.
Niet zo negatief :P
Ohja :D sorry jinx :@

Top gedaan !
Lambo of Rekt
pi_178719544
Ik ga zo mijn ledger maar eens upgraden. Is dat nog een beetje te doen?
Uitvinder van de biersmiley.
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 19:59:15 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:58 schreef dimmak het volgende:
Ik ga zo mijn ledger maar eens upgraden. Is dat nog een beetje te doen?
supersimpel, behalve dat ie wel alle apps eraf gooide. Dus wel ff een lijstje maken welke je er op had staan :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719600
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

supersimpel, behalve dat ie wel alle apps eraf gooide. Dus wel ff een lijstje maken welke je er op had staan :P
Thnx voor de tip.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178719602
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

supersimpel, behalve dat ie wel alle apps eraf gooide. Dus wel ff een lijstje maken welke je er op had staan :P
Ledgers zijn weer op een normale prijs zie ik.
Ledger Nano S voldoet?
pi_178719606
vette moon gvd. bear is over
pi_178719633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met een gewone hodl had je dit ook easy gehaald, die bot doet niets bijzonders dus :+
Dan moet je wel geluk hebben met je coins die je gekozen hebt, het is niet mijn geld wat 10.62% omhoog gegaan is maar mijn hoeveelheid BTC dus mooi meegenomen dat BTC ook gestegen is. :)
pi_178719638
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ledgers zijn weer op een normale prijs zie ik.
Ledger Nano S voldoet?
Niet echt: A 15-year-old hacked the secure Ledger crypto wallet
pi_178719639
en alweer op 431 miljoen market cap
sick!
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 20:05:43 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719651
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ledgers zijn weer op een normale prijs zie ik.
Ledger Nano S voldoet?
Ik had graag gezien dat ik 10 wallets tegelijk erop kon zetten. Nu moet ik de hele tijd apps eraf gooien en weer erop zetten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 20:05:58 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178719654
quote:
das allang gepachted :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178719657
quote:
Naja;
In both cases, a successful firmware update is the proof that your device has never been compromised,
Wacht ik daarop / doe ik dat eerst. :)
pi_178719658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Ragnarly twitterde op maandag 23-04-2018 om 23:50:37 Roger Ver deserves to go to (back to) jail for fraud. Screenshot via @ArminVanBitcoin https://t.co/DzkoBvMr9F reageer retweet
[ afbeelding ]

:r :r :r
Is Bitcoin als naam ergens copyrighted?
pi_178719666
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik had graag gezien dat ik 10 wallets tegelijk erop kon zetten. Nu moet ik de hele tijd apps eraf gooien en weer erop zetten
Ok, ERC20 tokens is default right?
En rest van de shit kan je dus met apps regelen? :o
Wel nice dan.
Ga er 1 bestellen.
pi_178719668
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

das allang gepachted :P
Ja maar de manier waarop Ledger ermee omging was wel extreem slecht.
pi_178719692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:04 schreef Predator38 het volgende:
en alweer op 431 miljoen market cap
sick!
billion tog zeker?
pi_178719702
Ik gebruik nu mainly MEW, offline.
Mijn priv key is erg safe, en mijn wachtwoord erop is sick, en nog ben ik paranoie.
Daarom ledger :D

Vraagje tho, ik ga ervanuit dat je een recovery "paper" seed oid krijgt, dat wanneer die stuk gaat, je hem kan restoren op een nieuwe of wat anders of ?
pi_178719766
Ik gebruik ook MEW, maar heb voor iedere coin een apart adres. Gebruik Etherscan om saldo te bekijken.
pi_178719790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:08 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

billion tog zeker?
Miljard.
pi_178719800
Fortnite update van 700mb duurt weer eeuwen. Meer mensen last van?
pi_178719826
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:14 schreef BadVlad het volgende:
Fortnite update van 700mb duurt weer eeuwen. Meer mensen last van?
Kga em eens starten.
19+MB p/s.
Dus was zo klaar :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 20:16:19 ]
pi_178719853
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

supersimpel, behalve dat ie wel alle apps eraf gooide. Dus wel ff een lijstje maken welke je er op had staan :P
MCU firmware outdated en als ik de stappen volg, doet hij het nog niet :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178719909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:12 schreef BadVlad het volgende:
Ik gebruik ook MEW, maar heb voor iedere coin een apart adres. Gebruik Etherscan om saldo te bekijken.
Wat is het voordeel hiervan?
pi_178719911
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:14 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Miljard.
beetje moe van het trainen 😑
pi_178719956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is het voordeel hiervan?
Stel er lekt 1 priv key / passwd, heb je de rest nog? :P
pi_178719962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is het voordeel hiervan?
Dat je niet hoeft in te loggen om je saldo te bekijken.
pi_178719990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met een gewone hodl had je dit ook easy gehaald, die bot doet niets bijzonders dus :+
Hoe had ik dat kunnen doen met HODL dan?

Als jij wekelijks makkelijk je BTC value met 10 of meer procent kunt vermeerderen kun je ons dat best vertellen toch?
pi_178719996
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:15 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kga em eens starten.
19+MB p/s.
Dus was zo klaar :P
Godver. Bij mij iets van 200kb/sec. :') :') :')

Internet gaat wel gewoon snel.
pi_178720017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:21 schreef Idenue het volgende:

[..]

Hoe had ik dat kunnen doen met HODL dan?

Als jij wekelijks makkelijk je BTC value met 10 of meer procent kunt vermeerderen kun je ons dat best vertellen toch?
Door gewoon een X aantal coins te hodlen?
Heb ik ook gedaan, en heb meer dan die 10% in laatste 7 dagen op mijn PF :P
Ik bedoel, het is nu een momentopname.
Benieuwd hoe de bot werkt in een echte bearmarket :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 20:23:32 ]
pi_178720032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:21 schreef Idenue het volgende:

[..]

Hoe had ik dat kunnen doen met HODL dan?

Als jij wekelijks makkelijk je BTC value met 10 of meer procent kunt vermeerderen kun je ons dat best vertellen toch?
Dan is het netjes, als je 10% btc gained hebt :)
Lambo of Rekt
pi_178720044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:22 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Godver. Bij mij iets van 200kb/sec. :') :') :')

Internet gaat wel gewoon snel.
Kijk eens bij stats.
Hoe snel doet je HDD schrijven etc etc?
pi_178720045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:54 schreef Idenue het volgende:
Ben ik even blij met mijn cryptobot, laatste 7 dagen +10.62%.

Bij mijn bank ben ik al snel 200 jaar verder voor dat percentage. :9
Welke bot gebruik je dan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178720118
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kijk eens bij stats.
Hoe snel doet je HDD schrijven etc etc?
Ik zit op PS4. Waar kan ik dat zien? :@
pi_178720145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik zit op PS4. Waar kan ik dat zien? :@
Oh fck, geen idee man.
Ik had gewoon dikke knop naast de DL knop :D STATS en voila.
Doe gamen op een PC hier dus :)
En gebruik een SSD, en die moest schrijven met 380MB om het bij te houden. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 20:28:46 ]
pi_178720169
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan is het netjes, als je 10% btc gained hebt :)

Ik kan wel patserig gaan doen dat het zo makkelijk gaat maar er gingen wel een aantal weken tranen aan vooraf. :P
Maar ik sta in de plus en hoef me niet meer 100x per dag druk te maken om wat mijn coins doen en dat was ook de reden dat ik maar ben gaan botten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke bot gebruik je dan?
Profit trailer, gekocht met lifetime abbo.
Gezien de abbo prijzen die ze nu hebben zou ik het er niet voor over hebben.
pi_178720233
Crypto_Ed_NL twitterde op dinsdag 24-04-2018 om 16:10:18 Not sure if everyone knows it already, but you can convert your small balances to BNB on Binance now. https://t.co/BhxMKuYOru reageer retweet


Nice!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 20:33:02 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 20:33:46 #187
61320 TwztId
ja toch..
pi_178720253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:32 schreef Gehrman het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op dinsdag 24-04-2018 om 16:10:18 Not sure if everyone knows it already, but you can convert your small balances to BNB on Binance now. https://t.co/BhxMKuYOru reageer retweet
[ afbeelding ]

Nice!
Ja, toch 0.2+ BNB voor terug gekregen.. lekker man. _O_
pi_178720389
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:29 schreef Idenue het volgende:
Gezien de abbo prijzen die ze nu hebben zou ik het er niet voor over hebben.
Klopt, ik bouw mn eigen :)
Lambo of Rekt
pi_178720479
Ook even wat BNB bij elkaar geraapt met die dust.
Lambo of Rekt
pi_178720512
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja, toch 0.2+ BNB voor terug gekregen.. lekker man. _O_
Hier 0.3+ BNB. :6 :6 :6
pi_178720545
Wacht, ik kom er nu pas achter dat ik 2K aan BNB heb. :D
pi_178720572
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja, toch 0.2+ BNB voor terug gekregen.. lekker man. _O_
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:48 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hier 0.3+ BNB. :6 :6 :6


Prima dus. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178720618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Prima dus. :P
_O_
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 20:53:10 #194
230491 Zith
pls tip
pi_178720619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is Bitcoin als naam ergens copyrighted?
Niet echt, maar ik kan jou ook geen eikenhout verkopen en vurenhout leveren, ook al zijn die niet copywrited/trademarked.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178720626
Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar anders bij deze:
https://www.reddit.com/r/(...)ighjacked_on_google/

mew hack via Google DNS...
pi_178720635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Prima dus. :P
Baas boven baas.
pi_178720636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:53 schreef blackmore het volgende:
Weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar anders bij deze:
https://www.reddit.com/r/(...)ighjacked_on_google/
Jep. maar thx anyway.
Lambo of Rekt
pi_178720649
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178720651
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep. maar thx anyway.
Oké ;) heb niet alles gelezen laatste dagen.
pi_178720677
Ledger is geüpdatet trouwens, moest ff een andere PC pakken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178720728
Zit er hier nog iemand in ENJ?
pi_178721020
quote:
_O-
Lambo of Rekt
pi_178721116
Dust log: 79 :X

pi_178721154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:14 schreef Idenue het volgende:
Dust log: 79 :X

[ afbeelding ]
Haha, hoeveel trades maakt je bot? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178721244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Haha, hoeveel trades maakt je bot? :P
pi_178721260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:18 schreef Idenue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Damn, ja dan kan ik mij voorstellen dat je wat dust verzameld. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178721358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Damn, ja dan kan ik mij voorstellen dat je wat dust verzameld. :P
Idd, totaal is niet erg veel hoor.
Zal zo'n ¤40 zijn maar toch weer mooi meegenomen als je het kunt traden voor BNB en daarmee een lagere fee hebt. :)
pi_178721375
Vanaaf ripple dikje stijging? Elke dag een ander aan de beurt... Eos bch eerst toen eos en vanaaf riplle.. hup hup...
pi_178721461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:20 schreef Idenue het volgende:
Zal zo'n ¤40 zijn maar toch weer mooi meegenomen als je het kunt traden voor BNB en daarmee een lagere fee hebt. :)
Klopt, maar scheelt je weer in de fees. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178721566
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:33:18 #212
62913 Blik
The one and Only!
pi_178721833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Zit er hier nog iemand in ENJ?
Er is zelfs een ENJ topic

Ik heb een kleine hoeveelheid ENJ
pi_178721898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Zit er hier nog iemand in ENJ?
Jep. Alleen op het verkeerde moment ingekocht. Nu wel weer rond de inkoopsprijs in USD.
pi_178721925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Jep. Alleen op het verkeerde moment ingekocht. Nu wel weer rond de inkoopsprijs in USD.
Dat gebeurt ons allemaal wel ns, denk ik :+
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 21:35:52 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178721960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Zit er hier nog iemand in ENJ?
Yup! Vind het nog steeds een undervalued coin.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:49:03 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178722338


:P

[ Bericht 47% gewijzigd door leolinedance op 24-04-2018 21:54:35 ]
pi_178722423
neo pompje
pi_178722501
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178722773
quote:
:o
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:24:06 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723408
Zijn jullie overtuigd dat bear market klaar is?
pi_178723443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:
Zijn jullie overtuigd dat bear market klaar is?
Het lijkt er wel op, maar ik gok wel op een correctie één dezer dagen door deze stijging weer. Maar we zijn wel van het lijden af, ja :D De pijnbank is over :P
Lambo of Rekt
pi_178723450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:
Zijn jullie overtuigd dat bear market klaar is?
zie je al rennende stieren in je straat? :P

IBM blockchain conferentie is net geweest en Dubai is gestart....
denk dat er weer vertrouwen is..
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 22:26:17 #224
42184 crew  DaMart
pi_178723466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Zit er hier nog iemand in ENJ?
Ja, paar maanden geleden gekocht, voordat ik weer even stopte met actief bezig zijn met crypto.

Zag net dat Bittrex een make-over heeft gehad :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_178723592
wat een wedstrijd btw :D
pi_178723620
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:29 schreef Weissmania het volgende:
wat een wedstrijd btw :D
Zit je nou weer fener te kijke? :D

Of liverpool? :+
Lambo of Rekt
pi_178723638
0.03643084 BNB cadeau
pi_178723647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Gehrman het volgende:
Zit er hier nog iemand in ENJ?
Gekocht op ¤0,18 dus nog lange weg te gaan....
U MAD?
pi_178723650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zit je nou weer fener te kijke? :D

Of liverpool? :+
ik kijk geen wedstrijden van kutclubs ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:32:07 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723684
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:25 schreef SMS303 het volgende:

[..]

zie je al rennende stieren in je straat? :P

IBM blockchain conferentie is net geweest en Dubai is gestart....
denk dat er weer vertrouwen is..
_O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op, maar ik gok wel op een correctie één dezer dagen door deze stijging weer. Maar we zijn wel van het lijden af, ja :D De pijnbank is over :P
Ik vind het lastig. Denk dat ergste wel voorbij is. Een kleine correctie naar ergens in de $8xxx zou niet ongezond zijn, want dit ging weer erg snel. Denk dat de grootste test $11.800 gaat zijn. Als BTC daar doorheen weet te komen is denk ik de weg naar $20.000 weer in zicht.

Er zijn ook nog zat bears die het vergelijken met 2014 en verwachten dat het weer terug gaat vallen naar onder $7000.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:32:26 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723693
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:31 schreef Weissmania het volgende:

[..]

ik kijk geen wedstrijden van kutclubs ;)
Ban aangevraagd.
pi_178723724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik vind het lastig. Denk dat ergste wel voorbij is. Een kleine correctie naar ergens in de $8xxx zou niet ongezond zijn, want dit ging weer erg snel. Denk dat de grootste test $11.800 gaat zijn. Als BTC daar doorheen weet te komen is denk ik de weg naar $20.000 weer in zicht.

Er zijn ook nog zat bears die het vergelijken met 2014 en verwachten dat het weer terug gaat vallen naar onder $7000.
POSITIEF BLIJVEN! Geen terugval meer plx.
pi_178723747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:32 schreef Kyran het volgende:
Er zijn ook nog zat bears die het vergelijken met 2014 en verwachten dat het weer terug gaat vallen naar onder $7000.
Ja, t zou wel heel erg despair eruit persen zijn,... ik verwacht het niet echt, ik gok op een moen incoming. Tis weer de tijd van t jaar :+
Lambo of Rekt
pi_178723770
quote:
Ik voel nog de pijn van een ex-collega die begin 2017 z'n 7.000 Lisk dumpte voor ¤0,30 per stuk omdat ze na de dip eindelijk weer terug gebounced waren naar z'n aankoopprijs.

-O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:35:02 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723779
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, t zou wel heel erg despair eruit persen zijn,... ik verwacht het niet echt, ik gok op een moen incoming. Tis weer de tijd van t jaar :+
Ik kijk nu echt iedere vijf minuten met een dikke glimlach naar mijn portfolio. Zieke cijfers in april.

EOS +160% ondertussen in USD en 91% in BTC _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:35:23 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik voel nog de pijn van een ex-collega die begin 2017 z'n 7.000 Lisk dumpte voor ¤0,30 per stuk omdat ze na de dip eindelijk weer terug gebounced waren naar z'n aankoopprijs.

-O-
Au. |:(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:35:31 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178723790
Ik had die week moeten kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:36:19 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178723815
quote:
Oh, jij bent fan van FETOsaray zie ik :)
pi_178723836
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik had die week moeten kopen.
Hoe wil je een week kopen?
pi_178723837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh, jij bent fan van FETOsaray zie ik :)
En hoe ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:37:27 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178723861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe wil je een week kopen?
Gewoon op koop klikken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178723863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kijk nu echt iedere vijf minuten met een dikke glimlach naar mijn portfolio. Zieke cijfers in april.

EOS +160% ondertussen in USD en 91% in BTC _O-
EOS idd netjes man.
Gz! Doe je goed! ^O^
pi_178723868
eindelijk eens aan het daytraden.

ik had nog wat BTC op binance staan ben al van 0.000312 BTC naar 0.000314 *O*
pi_178723892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:
Zijn jullie overtuigd dat bear market klaar is?
Nee man, veel te snel. Moeten eerst nog een tijd sideways en misschien nog wel de bodem testen onder de $5000.

Na de bull run eind 2013 had je ook dit soort periodes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:43:04 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178724005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee man, veel te snel. Moeten eerst nog een tijd sideways en misschien nog wel de bodem testen onder de $5000.

Na de bull run eind 2013 had je ook dit soort periodes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie vaker vergelijkingen met 2013 en 2014 echter ben ik echt van mening dat het echt niet te vergelijken is. Markt is totaal anders, veel meer kapitaal, veel meer grote spelers. Ik zou echt totaal verbaasd en in shock zijn als BTC ooit nog onder de $6000 komt.

Weet niet of bear market over is, maar onder $6000 zie ik niet gebeuren.
pi_178724031
Bijna Wavesmaand!!!
pi_178724049
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:44 schreef BadVlad het volgende:
Bijna Wavesmaand!!!
September 2018 heb ik als Wavesmaand op m'n kalender staan.
pi_178724081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zie vaker vergelijkingen met 2013 en 2014 echter ben ik echt van mening dat het echt niet te vergelijken is. Markt is totaal anders, veel meer kapitaal, veel meer grote spelers. Ik zou echt totaal verbaasd en in shock zijn als BTC ooit nog onder de $6000 komt.

Weet niet of bear market over is, maar onder $6000 zie ik niet gebeuren.
De vraag is een beetje... kun je het gedrag van de cryptomarkt vergelijken met het gedrag van de traditionele aandelenmarkt? En/of gaat de geschiedenis zich herhalen? Zo ja, dan zou het nog onder de $6000 kunnen en misschien wel moeten komen. Zo nee, dan is alles mogelijk :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:49:17 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178724115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De vraag is een beetje... kun je het gedrag van de cryptomarkt vergelijken met het gedrag van de traditionele aandelenmarkt? En/of gaat de geschiedenis zich herhalen? Zo ja, dan zou het nog onder de $6000 kunnen en misschien wel moeten komen. Zo nee, dan is alles mogelijk :P
Denk persoonlijk dat beide vergelijkingen niet 100% opgaan, maar zeker wel deels.

Alleen denk ik ook dat cryptomarkt te jong is om nu al conclusies te kunnen/mogen trekken door naar 2 of 3 jaar terug te kijken.
pi_178724124
De grote vraag is, gaan we dit jaar dezelfde stijging zien als vorig jaar? :9
pi_178724138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:50 schreef metallicelmo het volgende:
De grote vraag is, gaan we dit jaar dezelfde stijging zien als vorig jaar? :9
Het zou me niet verbazen als het nog idioter wordt dan vorig jaar.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 22:52:13 #253
230491 Zith
pls tip
pi_178724163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee man, veel te snel. Moeten eerst nog een tijd sideways en misschien nog wel de bodem testen onder de $5000.

Na de bull run eind 2013 had je ook dit soort periodes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zat in 2014 ook een boefje honderdduizenden BTCs te verkopen van de MtGox hack, en miners kregen 4x(?) meer BTC. Veul aanbod dus.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 22:52:34 #254
230491 Zith
pls tip
pi_178724171
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als het nog idioter wordt dan vorig jaar.
Dentacoin top 3?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 22:53:59 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178724189
BiIIIITTTCCONNNEECTTT 17 procent vandaag...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178724192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De vraag is een beetje... kun je het gedrag van de cryptomarkt vergelijken met het gedrag van de traditionele aandelenmarkt? En/of gaat de geschiedenis zich herhalen? Zo ja, dan zou het nog onder de $6000 kunnen en misschien wel moeten komen. Zo nee, dan is alles mogelijk :P
Nee, in 2013 dachten heel veel mensen dat het serieus klaar was met heel bitcoin... nu weet men beter, de markt is agressiever man... dit is totaal onvergelijkbaar. Als we je historische data moeten geloven zitten we nu dus nog 2 of 3 jaar in een sideways markt, daar geloof ik niks van.
Lambo of Rekt
pi_178724194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Dentacoin top 3?
Tandartsen adviseren Dentacoin voor een mooi en gezond gebit.
pi_178724208
wow EOS.... _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178724231
EOS bijzonder inderdaad.
Lambo of Rekt
pi_178724245
Tron :')

Ze trappen er nog steeds in.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 22:58:48 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178724269
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:56 schreef EggsTC het volgende:
EOS bijzonder inderdaad.
Heb neiging om alles te verkopen. Stijging is echt niet normaal. Vandaag al 20% op 120% verkocht. Weet niet of ik nog een deel moet verkopen.
pi_178724288
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:
Tron :')

Ze trappen er nog steeds in.
mijn trx ging gisteren eindelijk de deur uit... na maanden hodling, 1 dag te vroeg gedumpt
  Eindredactie Games dinsdag 24 april 2018 @ 22:59:51 #263
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178724290
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:
Tron :')

Ze trappen er nog steeds in.
BITTTTCONNNNEEECCTTT
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178724349
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb neiging om alles te verkopen. Stijging is echt niet normaal. Vandaag al 20% op 120% verkocht. Weet niet of ik nog een deel moet verkopen.
Lastige call ja, zeker omdat het in een stijgende lijn zit de hele markt. Heb je veel? misschien je inleg dik eruit halen, speel je gratis.
Lambo of Rekt
pi_178724369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:59 schreef Syphixx het volgende:

[..]

mijn trx ging gisteren eindelijk de deur uit... na maanden hodling, 1 dag te vroeg gedumpt
Das genaaid ;(
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

BITTTTCONNNNEEECCTTT
:') tja...

kan iemand mij vertellen wat dat ethereum classic ook nog voor nut heeft? ik begrijp echt van sommige coins niks...
Lambo of Rekt
pi_178724465
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb neiging om alles te verkopen. Stijging is echt niet normaal. Vandaag al 20% op 120% verkocht. Weet niet of ik nog een deel moet verkopen.
Als BTC een ATH gaat doen dan verwachten sommigen wel eens EOS ATH tussen de $40-60.

:D
pi_178724522
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb neiging om alles te verkopen. Stijging is echt niet normaal. Vandaag al 20% op 120% verkocht. Weet niet of ik nog een deel moet verkopen.
Ik zou het denk verkopen (75%). Het staat eigenlijk zo goed als op de ath in dollar waarde.

De markt is naar mijn mening nog niet klaar om oude ath zo snel voorbij te snellen.

Tevens is de stijging abnormaal vergeleken met de rest van de stijgende markt.
Tussentijds winst pakken is belangrijk, dat je zie maar aan magnet. Succes met de keuze
pi_178724556
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb neiging om alles te verkopen. Stijging is echt niet normaal. Vandaag al 20% op 120% verkocht. Weet niet of ik nog een deel moet verkopen.
Bij welke koers zou je verkopen?
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:13:31 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178724577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lastige call ja, zeker omdat het in een stijgende lijn zit de hele markt. Heb je veel? misschien je inleg dik eruit halen, speel je gratis.
Als je naar fiat gaat ja, naar een andere crypto heeft dat weinig zin. Die kan net zo hard zakken als EOS (uitzonderingen als USDT daargelaten :P )
pi_178724611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als je naar fiat gaat ja, naar een andere crypto heeft dat weinig zin. Die kan net zo hard zakken als EOS (uitzonderingen als USDT daargelaten :P )
Dat bedoel ik dan ook, of naar BTC... de kans dat EOS instort na zo'n stijging als dit, wordt naarmate hij nog harder stijgt, steeds groter, totdat het bezwijkt onder zn eigen gewicht, en dan de gap fillen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:15:10 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178724618
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:

De markt is naar mijn mening nog niet klaar om oude ath zo snel voorbij te snellen.

Waarom niet denk je?
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:15:41 #272
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178724627
Boh Cardano en Ripple zijn echt lekker bezig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2018 @ 23:17:22 #273
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178724669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij welke koers zou je verkopen?
Ik heb gekocht op $5.93. Wil er x5 uit halen, dus verwachting was $30 helemaal uitstappen. Nu op +166%, dus bijna halverwege doel.
pi_178724671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:15 schreef Sunri5e het volgende:
Boh Cardano en Ripple zijn echt lekker bezig.
Ja, ripple idd.
Lambo of Rekt
pi_178724722
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb gekocht op $5.93. Wil er x5 uit halen, dus verwachting was $30 helemaal uitstappen. Nu op +166%, dus bijna halverwege doel.
Ga ff in tether , kijk je het ff aan tot het weekend.
Iig met 80% vAn je portfolio.
Vakman pur sang
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:19:51 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178724731
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:o
Ben blij dat ik er eens vanaf kom op deze manier! Krijg er iedere dag weer meuk bij _O-
pi_178724786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ben blij dat ik er eens vanaf kom op deze manier! Krijg er iedere dag weer meuk bij _O-
Hoe kom je aan die meuk dan? Trade je niet met alleen hele cijfers?
pi_178724796
Daar gaat ripple op naar de hoogte
pi_178724797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ben blij dat ik er eens vanaf kom op deze manier! Krijg er iedere dag weer meuk bij _O-
Haha ja., maar 11 is wel overdreven :P
Lambo of Rekt
pi_178724803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Daar gaat ripple op naar de hoogte
200 USD hoorde ik laatst..... in mei zou dat gaan gebeuren.
Lambo of Rekt
pi_178724847
Ja midden mei

Maar nu alvast ingekocht
pi_178724851
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

200 USD hoorde ik laatst..... in mei zou dat gaan gebeuren.
nee, juni...da's de Ripple maand
pi_178724869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, juni...da's de Ripple maand
Ah, bedankt !
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:26:46 #284
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178724881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik voel nog de pijn van een ex-collega die begin 2017 z'n 7.000 Lisk dumpte voor ¤0,30 per stuk omdat ze na de dip eindelijk weer terug gebounced waren naar z'n aankoopprijs.

-O-
Lisk heb ik 2x een wrange nasmaak van gehad: 1x keer te hoog gekocht, vorig jaar rond $1,60, ging ineens lekker tot zelfs +30 en toen helemaal inmekaar gezakt en rond $10 maar verkocht omdat het niks meer deed: Gemoved naar OmiseGo, welke altijd op CMC wedijverde met mekaar. OMG maakte nu weer een sprong, terwijl Lisk weinig doet.

Deze Ezel kan zich nogmaals aan dezelfde steen stoten (naja alles is gezakt na januari), maar ik vind het een goed project met "partnersjip" (Microsoft Asure BaaS/Javascript) en durf er toch nog stiekem een beetje in te stoppen, nadat Omise het nu weer zo goed doet.

Keuzes, keuzes.
The best firms advertise the least...
pi_178724888
30 april addid on revolut

Wellicht deze ook nog ff fomo
pi_178724905
Heb het gezegd nu inkopen!
pi_178724925
Haha hoppa bch gepakt!
Vandaag eos
Vannacht ripple daar gaat ie al
pi_178724986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

Lisk heb ik 2x een wrange nasmaak van gehad: 1x keer te hoog gekocht, vorig jaar rond $1,60, ging ineens lekker tot zelfs +30 en toen helemaal inmekaar gezakt en rond $10 maar verkocht omdat het niks meer deed: Gemoved naar OmiseGo, welke altijd op CMC wedijverde met mekaar. OMG maakte nu weer een sprong, terwijl Lisk weinig doet.

Deze Ezel kan zich nogmaals aan dezelfde steen stoten (naja alles is gezakt na januari), maar ik vind het een goed project met "partnersjip" (Microsoft Asure BaaS/Javascript) en durf er toch nog stiekem een beetje in te stoppen, nadat Omise het nu weer zo goed doet.

Keuzes, keuzes.
Ik vertrouw ook op het project. Het gaat huge worden.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:33:09 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178724992
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha ja., maar 11 is wel overdreven :P
Nee? Of denk je dat het een photoshop is?
pi_178724999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:
Haha hoppa bch gepakt!
Vandaag eos
Vannacht ripple daar gaat ie al
Ja, ripple gaat het maken...
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:34:18 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178725023
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:22 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die meuk dan? Trade je niet met alleen hele cijfers?
Laten we het houden op wat affiliate inkomsten :P
pi_178725025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee? Of denk je dat het een photoshop is?
Nee natuurlijk niet, maar had je van elke coin dust ofzo? :P Ik had maar 0,2BNB, en ik had ook aardig wat getrade en dust staan op coins. Dus 11 klinkt als heel veel dan.
Lambo of Rekt
pi_178725038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Laten we het houden op wat affiliate inkomsten :P
Ah zo ja....
Lambo of Rekt
pi_178725083
goedemorges aziate vriendjes
pi_178725086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Laten we het houden op wat affiliate inkomsten :P
^O^ het is je gegund!
pi_178725088
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:37 schreef Weissmania het volgende:
goedemorges aziate vriendjes
ONZE TOERKSE VRIND _O_
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 23:39:46 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178725125
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:37 schreef Rijpie het volgende:

[..]

^O^ het is je gegund!
Dank u. Dust van 109 coins :')
pi_178725160
4
Lambo of Rekt
pi_178725164
3
pi_178725170
2
Lambo of Rekt
pi_178725181
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ripple gaat het maken...
Denk idd dat hij sky high gaat... Verwacht jij al dikke stijging voor 30ste? Ik neem iig een beste bult ripples in karretje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')