Precies andersom. Antwerpen - Rotterdamquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:33 schreef dcm360 het volgende:
Ik denk dat het Rotterdam -> Antwerpen is, de onderste lijkt een Thalys te zijn.
Dat is de trein naar Den Haag HS. Daar is dus geen toeslag voor nodig (rijdt immers niet tussen Rotterdam en Schiphol), dus staat deze ook niet als ICD in de reisplannerquote:
Dan snap ik hemquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Antwerpen C-Rotterdam C.
10:45 en 11:45 zijn dezelfde treinen, welke reis ik gepland heb is helemaal niet relevant, er zit een fout in de software
Wacht even, dus er rijden nu ICD's én Benelux via de HSL naar België?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Dat is de trein naar Den Haag HS. Daar is dus geen toeslag voor nodig (rijdt immers niet tussen Rotterdam en Schiphol), dus staat deze ook niet als ICD in de reisplanner
Er gaat maar één keer per uur een intercity van Breda naar Antwerpen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wacht even, dus er rijden nu ICD's én Benelux via de HSL naar België?
Nee dat zie je verkeerd Het systeem kan het niet correct weergevenquote:
Foutje bedankt...twitter:rijdendetreinen twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 13:24:11 STORING: defecte trein Breda-Antwerpen-Brussel (HSL) #storing #ns #nsinternational #nmbs https://t.co/Hz0RVmLQrM reageer retweet
WTF is dat voor onzin dan Hoe hoog is die ingang zelf? 500 mm? 550 misschien? Meer zeker niet. Dus als je vanaf het perron minder dan 41 centimeter omlaag lazert de trein in, dan is het verder wel primaquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:18 schreef dennistd het volgende:
Het houten opstapje in Wissingen is niet meer nodig voor Eurobahn. In de toelating van de FLIRT3's stond dat er alleen gestopt mocht worden bij een perronhoogte van 380 tot 960 millimeter, waarbij Wissingen maar op 260mm kwam. Die eis uit de toelating heeft EBA nu toch maar laten vallen....
https://www.noz.de/lokale(...)issingen-halten-darf
Een defecte ICD? Goh, wie had dat verwacht.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:27 schreef Adrie072 het volgende:Foutje bedankt...twitter:rijdendetreinen twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 13:24:11 STORING: defecte trein Breda-Antwerpen-Brussel (HSL) #storing #ns #nsinternational #nmbs https://t.co/Hz0RVmLQrM reageer retweet
Dan nemen ze voor iedere deur een houten trapje mee de trein in.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF is dat voor onzin dan Hoe hoog is die ingang zelf? 500 mm? 550 misschien? Meer zeker niet. Dus als je vanaf het perron minder dan 41 centimeter omlaag lazert de trein in, dan is het verder wel prima
Volgens mij boeit het geen kut waar de zon staat als het zeer grauw isquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:36 schreef dennistd het volgende:
Als losse loc komt de 1251 's ochtends precies in mijn pauze door het zeer grauwe Oldenzaal op weg naar Bad Bentheim. Op zich niet zo heel verkeerd: de zon staat namelijk aan de zuidzijde waar ik aan de noordkant sta.
Nee, maar als het onbewolkt was had de zon niet goed gestaanquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij boeit het geen kut waar de zon staat als het zeer grauw is
Is nu met ombouwen in Breda, paar keer naar de Hofstad en een paar Eurostars per dag het eindbeeld bereikt van de HSL (tot de instroom van ICNG?)quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er gaat maar één keer per uur een intercity van Breda naar Antwerpen hoor
12x/dag Amsterdam - Breda - Brussel = IC Direct, want toeslag verplicht tussen Schiphol en Rotterdam.
4x/dag Den Haag HS - Breda - Brussel = Intercity, geen toeslag
quote:Voortgang revisie loc 23023. Murphy slaat toe!
Tijdens het uitvoeren van de eerste drukproef werd de ketel nauwkeurig op lekkages onderzocht. Zulke plekken kunnen zijn de lassen van pijpen en buizen, en natuurlijk ook van de vele steunbouten, zowel aan de binnen- en buitenzijde van de ketel, aansluitingen van appendages en wasluiken
etc., etc. Er waren een paar minieme lekjes in de lassen van een paar vaste steunbouten maar dat is oplosbaar. Echter, onverklaarbaar waren 10 lekken waar water uit de controleboring van de scharnierbouten kwam.
We zitten natuurlijk niet bij de pakken neer. Terwijl het scharnierbouten probleem in kaart wordt gebracht werken we o.a. aan de ATB/PZB installatie en het verkrijgen van de toelating daarvan. Voorts is er nog genoeg ander werk rondom het machinistenhuis en nog steeds wordt de verfkwast gehanteerd om ook de laatste onderdelen mooi zwart en rood te maken. Voorts wordt er nog hard gewerkt aan al het leidingwerk van en naar pompen etc.
Als gevolg van deze tegenvaller moest worden besloten om loc 65 018 opnieuw rijvaardig te maken.
ah, die boekjes. Daar heb ik wel een paar van liggenquote:Op zaterdag 14 april 2018 16:36 schreef dennistd het volgende:
Er zijn weer treinpakkers, o.a. 2x overgang 1e klas (weekend) en meereisretour voor ¤4 (daluren). Hier is het boekje te bestellen: https://uat-spoordeelweke(...).com/spoordeelweken/
En hij reed nog lang en gelukkig?quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:10 schreef Bitlord het volgende:
Een V250 rijdt voor het eerst op beeld zelfstandig door Italië.
Ik kom zo snel op 1231 hemelsbrede kilometers. Wellicht nog een paar meer als ik op het eindpunt nog een stadsbus vind die in 2 uur tijd voor minder dan 3 euro enkele extra kilometers maakt.quote:Op 12 april 2018 16:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
De kilometerkampioenwedstrijd is dit jaar anders. Probeer zo ver mogelijk te komen voor 150 euro
Op zich wel een leuk idee, ga eens wat proberen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |