abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 7 april 2018 @ 20:25:43 #1
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178374954
Hebben deze auto's geen ESP?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 7 april 2018 @ 21:56:09 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178375106
Renaults kwamen niet erg sterk voor de dag dus hopelijk kan Max daar rap voorbij zijn. Dan kunnen we altijd nog aanzien. Gaat een mooie race worden denk ik. In het algemeen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:08:25 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_178375414
Nu alweer medelijden met Alonso.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 7 april 2018 @ 22:10:34 #5
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178375444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hebben deze auto's geen ESP?
Dat soort elektronische hulpjes zijn verboden.

Bij dezen ook de reacties van/over trolls weggehaald. We trekken de teugels weer wat strakker aan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 april 2018 @ 22:21:22 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178375712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu alweer medelijden met Alonso.
nah, waarom? Hij is mede verantwoordelijk voor de breuk tussen McLaren en Honda
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 7 april 2018 @ 22:26:06 #8
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178375818
Alonso is niet bepaald een persoon die mensen dichterbij elkaar brengt :P Maar wel erg jammer dat zijn talent zo onbenut wordt in die knakenbak van McLaren.
pi_178375869
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en we hebben Max genoeg fouten zien maken puur op gretigheid.
Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.

Ik snap het serieus niet. Max is met afstand de meest succesvolle Nederlandse F1 coureur ooit. Wees er gewoon eens trots op, op dat ons kleine kikkerlandje mee kan doen in de grote wereld van de F1 en dan ook nog eens niet voor spek en bonen, maar voor de overwinningen.

Hij hoeft niet elke race te winnen en misschien wordt ie wel nooit wereldkampioen, maar dan ligt dat vooral aan het materiaal. Zie een Alonso. Door kenners nog altijd als een van de allerbeste in het huidige veld beschouwd. Die staat al meer dan 10 jaar droog.

En buiten dat is het niet erg als Max dan wél een keer een fout maakt. Dan is het niet ineens een grote blaaskaak en een prutser en een faalhaas en weet ik wat al dies meer zij. Dan is het gewoon een F1 coureur net als elke andere, want fouten maken ze allemaal.

Als je er geen kut van begrijpt, dat is allemaal prima en alles, maar pretendeer dat dan ook niet en probeer niet op zijn Gijp's popie jopie te doen, want dat raakt kant nog wal.

PS: niet per se persoonlijk tegen jou dit bericht, meer tegen alle mensen die om de haverklap roepen dat hij er niks van bakt. Laten we wel wezen; dat kereltje is 20 en kan nu al gewoon met pensioen als hij zou willen. Die heeft op zn jonge leeftijd al tig miljoen bij elkaar geraced. Dat lukt je niet als je er niks van bakt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178375913
Die domme lamlul bij dat voetbalprogramma heet toch zo of ben ik nu mis? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178376181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hebben deze auto's geen ESP?
Geen ESP, TC, ABS etc...
pi_178376409
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.

Ik snap het serieus niet. Max is met afstand de meest succesvolle Nederlandse F1 coureur ooit. Wees er gewoon eens trots op, op dat ons kleine kikkerlandje mee kan doen in de grote wereld van de F1 en dan ook nog eens niet voor spek en bonen, maar voor de overwinningen.

Hij hoeft niet elke race te winnen en misschien wordt ie wel nooit wereldkampioen, maar dan ligt dat vooral aan het materiaal. Zie een Alonso. Door kenners nog altijd als een van de allerbeste in het huidige veld beschouwd. Die staat al meer dan 10 jaar droog.

En buiten dat is het niet erg als Max dan wél een keer een fout maakt. Dan is het niet ineens een grote blaaskaak en een prutser en een faalhaas en weet ik wat al dies meer zij. Dan is het gewoon een F1 coureur net als elke andere, want fouten maken ze allemaal.

Als je er geen kut van begrijpt, dat is allemaal prima en alles, maar pretendeer dat dan ook niet en probeer niet op zijn Gijp's popie jopie te doen, want dat raakt kant nog wal.

PS: niet per se persoonlijk tegen jou dit bericht, meer tegen alle mensen die om de haverklap roepen dat hij er niks van bakt. Laten we wel wezen; dat kereltje is 20 en kan nu al gewoon met pensioen als hij zou willen. Die heeft op zn jonge leeftijd al tig miljoen bij elkaar geraced. Dat lukt je niet als je er niks van bakt.
Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_178376719
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
dat ene foutje had iets met een windvlaag te maken. Er was teveel wind op die ene dag. En precies in die ene bocht kreeg ie de wind vol van de zijkant, waardoor ie ging spinnen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:13:08 #14
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178376996
quote:
Is Renault ook bezig met een quali-modus?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Is Renault ook bezig met een quali-modus?
Deployment fuck-up misschien.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:18:50 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178377096
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:19:38 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178377115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef SnowOokami het volgende:

Deployment fuck-up oO<
Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.

Even wat anders: heb ik het goed begrepen, dat de motor pas in een bepaalde versnelling maximum vermogen levert? Of zelfs op een bepaald deel van de track? En hoort dat normaliter driver-controlled te zijn, maar dat was nu ff niet zo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
Dat ongevraagd de pits binnenkomen was best wel een faal en die noemde ze niet eens.
pi_178377282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.

Even wat anders: heb ik het goed begrepen, dat de motor pas in een bepaalde versnelling maximum vermogen levert? Of zelfs op een bepaald deel van de track? En hoort dat normaliter driver-controlled te zijn, maar dat was nu ff niet zo?
De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.
Maar wat ik laatst uit het Mercedes verhaal begreep is dat de cilinder compressie kunnen verhogen tijdelijk (variabele cilinder compressie) om extra vermogen te creëren... dit is schadelijk voor de cilinder kop (ivm. extra hitte) en kan dus inderdaad maar tijdelijk worden toegepast.

Op je 2e dingetje;
Ja de ERS deployment hangt af van GPS positie, gaspedaal positie, misschien zelfs stuurhoek positie. Dit is niet hetzelfde als tractie control, omdat je bij TC gewoon vol gas kan geven en de computer regelt het maximale vermogen zelf. De motoren leveren standaard al zoveel vermogen dat je met dit systeem nooit kan regelen dat hij niet gaat slippen daarvoor dient het getrapte gaspedaal. Ze optimaliseren de ERS deployment zodat je de accu in/output optimaal regelt.
Ik begrijp uit geruchten dat ze bezig waren met die deployment aan het optimaliseren... maar goed lees zoveel geruchten overal. 8)7
pi_178377315
'Push ik te veel? Kom… Ik had al een tijd staan!'

quote:
Een piek aan 150 pk extra en weg was de controle over de auto, precies op het verkeerde moment. De reden van de crash van Max Verstappen tijdens de kwalificatie in Bahrein was een bijzonder technische. Of hem zelf iets te verwijten viel? ,,Ik was helemaal niet bezig met een snelle ronde."
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:31:33 #21
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178377328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:28 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.
Maar wat ik laatst uit het Mercedes verhaal begreep is dat de cilinder compressie kunnen verhogen tijdelijk (variabele cilinder compressie) om extra vermogen te creëren... dit is schadelijk voor de cilinder kop (ivm. extra hitte) en kan dus inderdaad maar tijdelijk worden toegepast.

Op je 2e dingetje;
Ja de deployment hangt af van GPS positie, gaspedaal positie, misschien zelfs stuurhoek positie. Dit is niet hetzelfde als tractie control, omdat je bij TC gewoon vol gas kan geven en de computer regelt het maximale vermogen zelf. De motoren leveren standaard al zoveel vermogen dat je met dit systeem nooit kan regelen dat hij niet gaat slippen daarvoor dient het getrapte gaspedaal. Ze optimaliseren de ERS deployment zodat je de accu in/output optimaal regelt.
Ik begrijp uit geruchten dat ze bezig waren met die deployment aan het optimaliseren... maar goed lees zoveel geruchten overal. 8)7
Heldere uitleg. Dank. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377344
Las trouwens dat McLaren naar Red Bull is geweest om uit te vinden hoe ze 150 pk erbij kunnen krijgen.

>>>GRAPJE<<<<
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178377394
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
pi_178377462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef wawowiewa het volgende:
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
Die gaan heel goed, ergens jammer dat ze al voor Alonso staan want het zou mooi zijn als hij door die 'gp2 engine' ingehaald werd.
Maar misschien word hij wel gelapt door Toro Rosso. :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:54:22 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178377669
quote:
Dat zei Horner ook, dat Max helemaal niet bezig was met een snellere tijd neerzetten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 april 2018 @ 00:01:01 #26
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178377756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef wawowiewa het volgende:
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
Sterker nog... Die ligt hoogst waarschijnlijk al in een RB15 mock up ;)
pi_178380179
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zei Horner ook, dat Max helemaal niet bezig was met een snellere tijd neerzetten.
Horner gaf, volgens mij in hetzelfde interview, ook aan dat het zijn (Verstappen) misstaken was.
Heeft iemand buiten Max zelf al wat geroepen over de 150pk extra?
pi_178380217
Blijf het toch verrassend vinden hoe weinig mensen ook maar iets snappen van de deployment van het hybride systeem.

Overal roeptoetert iedereen "Ha 150pk extra en nog niet sneller zijn" ;( en "Ha! party-mode is crash-mode!" ;(

Ach, geeft ook wel aan hoe ingewikkeld de motorformule nu is :P
pi_178380222
Ja, Daniel riccciardo.
quote:
Verstappens teamgenoot Daniel Ricciardo in Jip en Janneke: “wat Max overkwam heeft met de hybride motoren te maken. Met een ouderwetse V8 kon dit niet. Dan geef je een dot gas en hup daar ga je. Als een rechte lijn. Deze motoren zijn veel grilliger. Geen rechte lijn, maar golfjes
Dit verhaal klinkt aannemelijk. Jeremy Clarksson ging ooit ook zo de berm in met een RS200
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_178380262
Autosport.com
quote:
Verstappen's crash in qualifying in Bahrain has come just two weeks after the Dutchman also spun in the Australian Grand Prix, but team boss Christian Horner has denied suggestions the youngster is pushing too hard.

"It is just racing," Horner told Sky Sports. "That lap was never going to be a quicker lap, it was purely about giving the engine the opportunity to learn the optimum settings.

"It was a mistake but he will have the chance to bounce back from it."
Hier lijkt gesuggereerd te worden dat het wel de fout van max is? Lekker vaag allemaal.
Woei!
  zondag 8 april 2018 @ 08:56:44 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178380498
Nee dat is Horners bandje dat blijft hangen.
"Max heeft pech, maar hij komt er sterker uit". Ja dat horen we nu al 1,5 jaar :{
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178380656
Ik denk ook nog steeds dat het onverwachtse ERS deploymant was, ofwel de MGU-K ging meehelpen op de punt en levert dus maximaal 120kw extra. Max zegt 150pk, dat kan een foute omrekening zijn, of de MGU-K draaide toen niet op de volle 120kw.

Misschien herinneren jullie Belgie vorig jaar nog, waar Alonso een bocht volgas nam tijdens de Q. Dat had hij nooit gedaan dat weekend en hierdoor was het ERS in de war geraakt en gaf geen deployment meer op het rechte stuk richting busstop.

De ECU/CE probeert door middel van gaspedaal, remmen, stuurhoeken enz, inzicht te krijgen waar op het circuit de auto rijdt (gps is makkelijker, maar mag niet), en zo programeren ze exact in op welke momenten het ERS moet opladen en waar het juist vermogen moet afgeven.

Dat het dan misgaat, kan een miscommunicatie zijn of een fout van een Renault engineer, Redbull engineer of Max zelf.
.
pi_178380928
Wat nu een beetje in de lucht blijft hangen is of die 150pk onverwachts was voor Max of onverwachts vanuit de techniek...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 8 april 2018 @ 09:49:37 #34
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178380939
Het is gewoon pijnlijk voor Max dat beeld blijft hangen dat het aan Max ligt als er weer iets gebeurt op de baan. We moeten dus stoppen met oordelen over Max voor we de feiten weten.
pi_178381147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
Oh hij maakt ze wel. Monaco met Grosjean, toen die Ricc van de baan reed, iets te gretig toen met Massa wat hem punten kostte. Het zijn er alleen niet zo veel per seizoen en het zit hier vol mensen die gelijk roeptoeteren dat het een brokkenpiloot is na 1 foutje. Die gasten kijken pas nadat ze van Max zijn gaan horen en vergeten even hoe de weg naar de f1 eruit heeft gezien voor Max( zo'n beetje alles winnen wat er te winnen valt, meerdere wk's karten.) Het zijn dezelfde gasten die zijn vader zo'n brokkenpiloot vinden, was die ook niet, kijk Maleisie 2001 maar eens terug. Zijn vader had te kampen met ontstellend slechte management keuzes en veelal gewoon brak materiaal.

Vergeleken met een Grosjean, Maldonado, Ericsson,Kvyat..... Grosjean was in zijn eerste jaar echt een brokkenmaker
pi_178381190
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
pi_178381215
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
Rotterdam Marathon, Parijs - Roubaix _O_
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 8 april 2018 @ 10:13:51 #38
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178381289
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 08:18 schreef Floriz87 het volgende:
Autosport.com

[..]

Hier lijkt gesuggereerd te worden dat het wel de fout van max is? Lekker vaag allemaal.
quote:
it was purely about giving the engine the opportunity to learn the optimum settings.

"It was a mistake but he will have the chance to bounce back from it."
Horner is altijd vaag met z'n bewoording. Je kan er 2 betekenissen uithalen, 1 fout van Max of 2 fout van het team.
pi_178381348
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
Indycar race van vannacht terugkijken, Formule 2 race, Blancpain race. Er is nog genoeg interessants te doen voor die tijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178381711
quote:
The Red Bull driver put in a time good enough to get him through to Q2, and was completing a second high-speed lap to help sort out some engine settings.
Wat moet ervan maken. Schijnbaar was het wel duidelijk om met een afwijkend deployment schema te rijden. Maar had had iemand moeten waarschuwen voor die onverwachtse piek, we zullen het nooit weten.
.
  zondag 8 april 2018 @ 11:27:18 #41
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_178382595
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:21 schreef Fer het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat het onverwachtse ERS deploymant was, ofwel de MGU-K ging meehelpen op de punt en levert dus maximaal 120kw extra. Max zegt 150pk, dat kan een foute omrekening zijn, of de MGU-K draaide toen niet op de volle 120kw.

Misschien herinneren jullie Belgie vorig jaar nog, waar Alonso een bocht volgas nam tijdens de Q. Dat had hij nooit gedaan dat weekend en hierdoor was het ERS in de war geraakt en gaf geen deployment meer op het rechte stuk richting busstop.

De ECU/CE probeert door middel van gaspedaal, remmen, stuurhoeken enz, inzicht te krijgen waar op het circuit de auto rijdt (gps is makkelijker, maar mag niet), en zo programeren ze exact in op welke momenten het ERS moet opladen en waar het juist vermogen moet afgeven.

Dat het dan misgaat, kan een miscommunicatie zijn of een fout van een Renault engineer, Redbull engineer of Max zelf.
Ik vind het ronduit klote dat het zo werkt. In de autosport hoort een coureur alles te regelen. Dan maar die boost(kers)-knop terug.
  zondag 8 april 2018 @ 11:48:31 #42
279824 Mansjester
City>United
pi_178383008
*knip*

Serieus,als Stroll de laatste 2 fouten can Max had gemaakt lag dit topic weer dubbel van het lachen.

Max heeft natuurlijk de meeste potentie van iedereen,maar is nog te onstuimig

[ Bericht 59% gewijzigd door zoem op 08-04-2018 12:19:28 ]
pi_178383220
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:48 schreef truthortruth het volgende:
Wat nu een beetje in de lucht blijft hangen is of die 150pk onverwachts was voor Max of onverwachts vanuit de techniek...
Natuurlijk verwacht Max het niet op dat punt, het had daar ook niet mogen gebeuren dus is het eveneens onverwacht vanuit de techniek.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178383254
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Natuurlijk verwacht Max het niet op dat punt, het had daar ook niet mogen gebeuren dus is het eveneens onverwacht vanuit de techniek.
Volgens mij is dat juist wat nu een beetje blijft zweven, weet jij hoe die autos afgesteld zijn en Max het misschien wel had moeten anticiperen, of had het echt nooit mogen gebeuren. Het is voor mij onduidelijk. Maar goed, ik heb er geen verstand van, ik vind het alleen onduidelijk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178383311
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Volgens mij is dat juist wat nu een beetje blijft zweven, weet jij hoe die autos afgesteld zijn en Max het misschien wel had moeten anticiperen, of had het echt nooit mogen gebeuren. Het is voor mij onduidelijk. Maar goed, ik heb er geen verstand van, ik vind het alleen onduidelijk.
Nee, daar zit hij al op de limiet, het extra vermogen waardoor de wielen doorslaan betekent dat hij alle grip achter kwijt is en daar kan je gewoon niet op anticiperen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178383420
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 11:27 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit klote dat het zo werkt. In de autosport hoort een coureur alles te regelen. Dan maar die boost(kers)-knop terug.
Dat ligt wel in de planning voor 2021.
.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 13:58:07 #47
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178385479
Nog maar 3 uur *O*

En tien minuten -O-
  zondag 8 april 2018 @ 14:09:26 #48
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178385737
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:58 schreef zoem het volgende:
Nog maar 3 uur *O*

En tien minuten -O-


Nu dus ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178385877
Denken dat max op zo’n manier de baan af zou spinnen... Stroll zou dit nog niet eens overkomen man, wat een discussie.
pi_178387008
nog 2 uur *O*
pi_178387390
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
nog 2 uur *O*
KamphuesGenot begint gewoon al om 1600 uur hoor.
pi_178387421
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef YokiKater het volgende:

[..]

KamphuesGenot begint gewoon al om 1600 uur hoor.
Skygenot over 5 minuten *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 15:26:08 ]
pi_178387448
Bij Sky zitten ze op een kameel
Moeten zij weten
pi_178387459
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij Sky zitten ze op een kameel
Dat was gisteren, dit is herhaling, live vanaf 15:30
pi_178387472
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 15:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat was gisteren, dit is herhaling, live vanaf 15:30
Ah okee
Moeten zij weten
  zondag 8 april 2018 @ 15:59:10 #56
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178388114
Tijd voor Kamphues en Co -O-
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:00:03 #57
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178388129
Voorbeschouwing in nieuwe flitsende studio
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178388215
Ook livestream van F1 pagina op facebook met de driversparade. *O*
pi_178388245
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:59 schreef SnowOokami het volgende:
Tijd voor Kamphues en Co -O-
Met Waylon, godverdomme wat mooi. ;(
pi_178388272
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1016368895186759/

[ Bericht 25% gewijzigd door Yashaaaaa op 08-04-2018 16:15:28 ]
  zondag 8 april 2018 @ 16:07:13 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388299
quote:
Helaas, daar moet je een FB-account voor hebben (als ik op de link druk moet ik inloggen), en dat heb ik niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:09:08 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178388339
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Helaas, daar moet je een FB-account voor hebben (als ik op de link druk moet ik inloggen), en dat heb ik niet.
Grid walk zo te zien
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!fotograaf zondag 8 april 2018 @ 16:10:39 #63
842 Zorro
Z
pi_178388376
Ik ws even aan het kijken, maar het wordt met de week meer kleuterschoolniveau.
"Wat is race pace?" :')

Terug naar Parijs Roubaix nog maar even.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_178388391
Horner vindt het wel een fout van Max dus.
  zondag 8 april 2018 @ 16:12:50 #65
279824 Mansjester
City>United
pi_178388405
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:11 schreef tralalala het volgende:
Horner vindt het wel een fout van Max dus.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:13:34 #66
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178388417
nog een reden dat plastic slecht is
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178388448
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Helaas, daar moet je een FB-account voor hebben (als ik op de link druk moet ik inloggen), en dat heb ik niet.
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1016368895186759/

Voor deze ook?
  zondag 8 april 2018 @ 16:15:19 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388450
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:11 schreef tralalala het volgende:
Horner vindt het wel een fout van Max dus.
Vond het nogal onduidelijk eigenlijk. Want hij gaf en weer aan dat het een motorsyncrondje was en geen poging tot verbtering vd tijd. En kennelijk gebeurde er wel iets raars in aanloop naar die bocht want tegelijkertijd zei Horner iets als "het zal hem niet nog een keer verrassen". Dan moet er iets onverwachts gebeurd zijn, anders kun je niet verrast worden. Power surge zei Horner erover volgens mij. Wat overeenkomt met het verhaal van Max: power surge van 150 pk.

Dus ik snap niet wat Horner wil zeggen dan. Hij bevestigt het verhaal van Max. Maar kennelijk vind hij dan dat Max niet verrrast had mogen worden en de wagen alsnog had moeten houden? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388517
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Met Waylon, godverdomme wat mooi. ;(
Prettig voor mijn ogen. :P
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:20:32 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178388555
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Prettig voor mijn ogen. :P
Alvast in de stemming voor het Eurovisiesongfestival w/
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178388576
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:20 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Alvast in de stemming voor het Eurovisiesongfestival w/
VESR douze points *O*
Ja, ik weet dat dat vierde is :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 16:27:25 ]
  zondag 8 april 2018 @ 16:22:27 #72
279824 Mansjester
City>United
pi_178388591
Is het nog ergens anders dan bij Ziggo te zien?
pi_178388598
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef CrashO het volgende:

[..]

VES douze point *O*
Ja, ik weet dat dat vierde is :')
:D
pi_178388608
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Is het nog ergens anders dan bij Ziggo te zien?
RTL?
pi_178388612
Jezus laat hem.
  zondag 8 april 2018 @ 16:24:38 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388650
quote:
Yups :Y
Maar ik heb dus geen FB en weet ook niet of hij dat vraagt omdat degene die het linkje geeft wel ingelogd is op FB.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388673
Iemand een werkende acestream?
Woei!
  zondag 8 april 2018 @ 16:25:31 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388675
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef CrashO het volgende:

[..]

VES douze points *O*
Ja, ik weet dat dat vierde is :')
VES?!?
VER! :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388693
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:25 schreef Floriz87 het volgende:
Iemand een werkende acestream?
https://www.reddit.com/r/(...)_bahrain_grand_prix/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 8 april 2018 @ 16:26:19 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388695
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:25 schreef Floriz87 het volgende:
Iemand een werkende acestream?
Ja, maar op de laptop en niet op de iPad, dus ff geduld, dan switch ik even.
EDIT: kijk maar op de link de post hierboven (kun je altijd acestreams vinden) ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388696
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef CrashO het volgende:

[..]

VER douze points *O*
Ja, ik weet dat dat vierde is :')
FTFY
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178388710
Wat een hippe bril :’)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178388714
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, maar op een de laptop en niet op de iPad, dus ff geduld, dan switch ik even.
Heb een heel topic vol links voor hem neergezet :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:27:21 #84
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178388724
williams _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178388734
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, maar op een de laptop en niet op de iPad, dus ff geduld, dan switch ik even.
Hoe krijg je ace stream werkend op ipad? :% Kreeg het gister niet voor elkaar. Had een gratis versie van Ace player gedownload in app store, maar iedere keer als ik link invulde kreeg ik een seconde een zwart scherm.
  zondag 8 april 2018 @ 16:28:31 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388755
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Heb een heel topic vol links voor hem neergezet :P
Heb mijn post al geedit ;)
En ik kijk daar zelf ook altijd, en vind het supergoed dat je die gelinkt hebt: zo kan hij het voortaan altijd zelf vinden ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388760
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hoe krijg je ace stream werkend op ipad? :% Kreeg het gister niet voor elkaar. Had een gratis versie van Ace player gedownload in app store, maar iedere keer als ik link invulde kreeg ik een seconde een zwart scherm.
Stel je vraag in dig.
pi_178388764
quote:
Ah, ja, die gebruikte ik afgelopen seizoen altijd, was het vergeten, thanks!
Woei!
pi_178388765
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef F1gamer het volgende:
williams _O-
Het enige team dat dit jaar langzamer is dan vorig jaar :'(
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 8 april 2018 @ 16:29:24 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388775
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hoe krijg je ace stream werkend op ipad? :% Kreeg het gister niet voor elkaar. Had een gratis versie van Ace player gedownload in app store, maar iedere keer als ik link invulde kreeg ik een seconde een zwart scherm.
Geen idee. Ik kijk de ace via mijn laptop :)
Volgens mij kan het niet, ace via Mac-apparaten. Of iig een jaar of 3 geleden niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388790
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Stel je vraag in dig.
-O-
pi_178388791
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het enige team dat dit jaar langzamer is dan vorig jaar :'(
FI lijkt me ook iets langzamer.
Woei!
  zondag 8 april 2018 @ 16:31:28 #93
279824 Mansjester
City>United
pi_178388817
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]

RTL?
Geen idee of ik dat heb,ga eens zappen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 8 april 2018 @ 16:31:41 #94
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_178388825
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:30 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

FI lijkt me ook iets langzamer.
ze hadden kwalificatie tijden vergeleken met vorig jaar. Daarin was Williams de enige die 1,3 seconde langzamer was. De rest had een aanzienlijke vooruitgang.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_178388831
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Geen idee of ik dat heb,ga eens zappen
Ziggo 58
  zondag 8 april 2018 @ 16:32:15 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178388842
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Geen idee of ik dat heb,ga eens zappen
Dan heb je wel elke 5 minuten reclame...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178388893
Hopen dat Max zo weer wat goed kan maken na slechte qualy. De race pace lijkt iig goed.
  zondag 8 april 2018 @ 16:35:11 #98
279824 Mansjester
City>United
pi_178388911
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ziggo 58
Heb geen Ziggo.

Anders maar mobiel stream zoeken
  zondag 8 april 2018 @ 16:36:37 #99
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178388943
Waylon :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178388945
Binnen 30 seconden een SC, ik voel het gewoon.
pi_178388947
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Heb geen Ziggo.

Anders maar mobiel stream zoeken
Je kunt toch gewoon via ACE stream kijken?
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_178388949
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Heb geen Ziggo.

Anders maar mobiel stream zoeken
114 bij Canal Digitaal
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 8 april 2018 @ 16:37:26 #103
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178388964
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
Hopen dat Max zo weer wat goed kan maken na slechte qualy. De race pace lijkt iig goed.
Ik zie hem iig liever van 15 naar podium gaan dan vanaf begin voorop en winnen. Zelf denkt hij daar vast anders over maar ik geniet vooral van skills en acties van coureurs.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 8 april 2018 @ 16:39:00 #104
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389002
Gasly heeft wel echt zo'n puberbaardje hè.
Flesje bier
pi_178389007
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:37 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik zie hem iig liever van 15 naar podium gaan dan vanaf begin voorop en winnen. Zelf denkt hij daar vast anders over maar ik geniet vooral van skills en acties van coureurs.
Dan ben ik het met Max eens :P
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:39:38 #106
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389024
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Gasly heeft wel echt zo'n puberbaardje hè.
Ziet ook als een puber
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 april 2018 @ 16:41:29 #107
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178389074
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dan ben ik het met Max eens :P
Nou jaaaaa zeg!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_178389090
Ziggo is toch pure aids man.
  zondag 8 april 2018 @ 16:42:46 #109
279824 Mansjester
City>United
pi_178389108
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 16:36 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon via ACE stream kijken?
Ga het uitzoeken :)
  zondag 8 april 2018 @ 16:43:07 #110
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_178389118
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dan ben ik het met Max eens :P
Mexicogenot _O_
  zondag 8 april 2018 @ 16:46:09 #111
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178389185
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Mexicogenot _O_
Vond ik niks aan al was ik natuurlijk super content met het resultaat. Nee Brazilië 2016 vond ik magistraal racen. Veel meer genoten
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_178389191
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo is toch pure aids man.
Zeker en ik zet ziggo over 14 min op
pi_178389199
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hoe krijg je ace stream werkend op ipad? :% Kreeg het gister niet voor elkaar. Had een gratis versie van Ace player gedownload in app store, maar iedere keer als ik link invulde kreeg ik een seconde een zwart scherm.
Ik gebruik soda player. Werkt prima
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 8 april 2018 @ 16:47:52 #114
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389216
ZigGoden
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178389221
Waylon kijk eens dom?

Ja, sodemieter maar op.
pi_178389228
PLOOIJGOD
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:48:52 #117
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389234
Max _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 april 2018 @ 16:48:52 #118
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389235
Ziggo live bij Max op de grid
Flesje bier
pi_178389251
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:48 schreef Gezicht het volgende:
Ziggo live bij Max op de grid
Helaas met Plooij...
  zondag 8 april 2018 @ 16:49:42 #121
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_178389252
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:48 schreef Gezicht het volgende:
Ziggo live bij Max op de grid
Hebben ze de vaseline meegenomen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_178389254
Ga je zo snel mogelijk naar voren proberen te komen??!?!?
Goede vraag weer _O_
pi_178389258
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:49 schreef tralalala het volgende:
Ga je zo snel mogelijk naar voren proberen te komen??!?!?
Goede vraag weer _O_
Ghehe
  zondag 8 april 2018 @ 16:50:09 #124
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_178389259
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:48 schreef Gezicht het volgende:
Ziggo live bij Max op de grid
Ze vragen hem naar de tactiek voor deze race zeker? :P
pi_178389266
quote:
12s.gif Op zondag 8 april 2018 16:41 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou jaaaaa zeg!
Natuurlijk is dat mooi om te zien maar ik zie hem liever een keer voor Ricciardo staan aan het eind van het seizoen. Als dat saaiere races betekent so be it.
pi_178389275
Drank Verstappen.
pi_178389297
Dood topic genot.
pi_178389298
Max luistert ook überhaupt niet naar het intro van Jack. :')

Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zondag 8 april 2018 @ 16:52:18 #129
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389307
Mooie GMT, Jack.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 8 april 2018 @ 16:52:20 #130
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389309
Lauda onverstaanbaar
Flesje bier
pi_178389310
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot.
25 graden buiten genot
  zondag 8 april 2018 @ 16:52:21 #132
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389312
Ik kan niet meer naar Plooij luisteren :') echt :(
pi_178389313
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:49 schreef tralalala het volgende:
Ga je zo snel mogelijk naar voren proberen te komen??!?!?
Goede vraag weer _O_
Diep interview weer zoals we gewend zijn van onze tandarts :')
  zondag 8 april 2018 @ 16:52:31 #134
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389319
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Rockefellow het volgende:
Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
Vies dik
Flesje bier
  zondag 8 april 2018 @ 16:52:49 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389325
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:42 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ga het uitzoeken :)
acestream.org/ ---> Installeren
Eenmaal geinstalleerd: Media ---> Open Ace Stream Content ---> Ace Stream ---> acestreamcode Plakken ---> Afspelen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389328
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Rockefellow het volgende:
Max luistert ook überhaupt niet naar het intro van Jack. :')

Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
Mag wel samen met Max trainen.
pi_178389333
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:52 schreef SnowOokami het volgende:
Ik kan niet meer naar Plooij luisteren :') echt :(
Jack zijn diepte interviews niet waarderen :')
pi_178389336
Op de naam na precies dezelfde vraag _O_
pi_178389340
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Rockefellow het volgende:

Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
TsjernobylGenot.
pi_178389341
Geen gridgirls maar wel mannen met jurken. Raarrrrrr.
  zondag 8 april 2018 @ 16:53:30 #141
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389342
Ook Marko onverstaanbaar
Flesje bier
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:53:31 #142
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389344
Kai ebel achter Jack gespot
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178389347
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Rockefellow het volgende:
Max luistert ook überhaupt niet naar het intro van Jack. :')

Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
Die woont sinds afgelopen zomer op haarzelf. Dus in plaats van de groenten van mama zal het nu wel dagelijks pizza en kebab zijn :P
  zondag 8 april 2018 @ 16:54:11 #144
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178389367
"Het is hier een drukte van jewelste"

Bedankt Jack
Flesje bier
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 16:54:16 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389368
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die woont sinds afgelopen zomer op haarzelf. Dus in plaats van de groenten van mama zal het nu wel dagelijks pizza en kebab zijn :P
Ah, het studentenleven
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178389375
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die woont sinds afgelopen zomer op haarzelf. Dus in plaats van de groenten van mama zal het nu wel dagelijks pizza en kebab zijn :P
Alsof die zelf kookt.
pi_178389387
Ze werkt toch voor Max?
  zondag 8 april 2018 @ 16:55:10 #148
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389390
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jack zijn diepte interviews niet waarderen :')
Ik heb het geluid uit gezet en wat lopen browsen op Facebook :')
  zondag 8 april 2018 @ 16:55:10 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178389391
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Rockefellow het volgende:
Max luistert ook überhaupt niet naar het intro van Jack. :')

Zijn zuster droogt niet bepaald lekker op trouwens.
Beetje stalpoten ja, maar met kilootjes eraf en wat jaartjes rijpen kan het nog gewoon goedkomen.
  zondag 8 april 2018 @ 16:56:00 #150
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389409
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:54 schreef Gezicht het volgende:
"Het is hier een drukte van jewelste"

Bedankt Jack
Zo vaak zie je dat niet op de grid vlak voor de start.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178389411
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Ze werkt toch voor Max?
"werkt"
Ze is social media "manager". Doet beetje berichtjes plaatsen op zijn facebook en insta enzo
pi_178389419
Waylon :') rot op joh gek
pi_178389434
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:56 schreef CrashO het volgende:

[..]

"werkt"
Ze is social media "manager". Doet beetje berichtjes plaatsen op zijn facebook en insta enzo
Oh vandaar die spelfouten.
pi_178389438
Dat volkslied :')
De kermis belde, ze willen hun draaimolen muziek terug
pi_178389442
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 16:56 schreef CrashO het volgende:

[..]

"werkt"
Ze is social media "manager". Doet beetje berichtjes plaatsen op zijn facebook en insta enzo
:D
pi_178389443
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:56 schreef tralalala het volgende:
Waylon :') rot op joh gek
  zondag 8 april 2018 @ 16:57:36 #157
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389450
Goed antwoord van WaylonGod.

Blij dat het primitieve lekkere wijven-verschijnsel is verdwenen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178389456
Wedstrijd is omgekocht.
pi_178389461
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Ze werkt toch voor Max?
Ze staat op de payroll bij RedBull als relatiegeschenk voor Max.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zondag 8 april 2018 @ 16:58:34 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178389468
quote:
4s.gif Op zondag 8 april 2018 16:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Goed antwoord van WaylonGod.

Blij dat het primitieve lekkere wijven-verschijnsel is verdwenen.
-O-
  zondag 8 april 2018 @ 16:59:38 #161
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178389489
quote:
4s.gif Op zondag 8 april 2018 16:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Goed antwoord van WaylonGod.

Blij dat het primitieve lekkere wijven-verschijnsel is verdwenen.
Want jij kijkt niet graag naar mooie vrouwen?
Don't let my username fool you...
  zondag 8 april 2018 @ 17:00:06 #162
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389495
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

-O-
Dan kijk je maar naar die tokkies van het pijltjesgooien.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178389500
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Want jij kijkt niet graag naar mooie vrouwen?
Het een sluit het ander niet uit hè.
pi_178389503
Sjef Pouwermans _O_
  zondag 8 april 2018 @ 17:01:00 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389514
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:00 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dan kijk je maar naar die tokkies van het pijltjesgooien.
Stroll en Sirotkin? :P

Die deden een dartwedstrijdje op Sky dit weekend ;)
Stroll won overigens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389515
Wat kan ik winnen bij Rexona?
  zondag 8 april 2018 @ 17:01:18 #167
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389522
Al die Verstappen reclames ;(
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 8 april 2018 @ 17:01:21 #168
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178389524
Die reclame op Ziggo gatver betaal ik hiervoor
  zondag 8 april 2018 @ 17:03:01 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389562
Moet echt nog wennen aan die 10 min later hoor.. Spanning loopt op tot aan het hele uur, en dan... Owh ja, nog 10 minuten extra -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389565
Ik ga Victoria achterna. Ik zit aan mijn derde magnum.
  zondag 8 april 2018 @ 17:03:33 #171
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389571
Oke Waylon, dankje.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178389585
quote:
9s.gif Op zondag 8 april 2018 17:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga Victoria achterna. Ik zit aan mijn derde magnum.
:9~

Zit ik hier met mijn zak wortels met houmous ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 17:04:27 ]
  zondag 8 april 2018 @ 17:04:15 #173
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178389590
Iemand een ace stream?
pi_178389596
Zin in!
Built for Speed
  zondag 8 april 2018 @ 17:04:42 #175
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389598
Spannend :o :o
  zondag 8 april 2018 @ 17:04:42 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389599
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:04 schreef CrashO het volgende:

[..]

:9~

Zit ik hier met mijn zak wortels met hummus ;(
Gatver, hummus :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 april 2018 @ 17:04:55 #177
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178389605
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand een ace stream?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178389608
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
Iemand een ace stream?
https://www.reddit.com/r/motorsportsstreams/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 8 april 2018 @ 17:05:05 #179
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178389609
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 17:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thankzms
  zondag 8 april 2018 @ 17:05:06 #180
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389611
quote:
9s.gif Op zondag 8 april 2018 17:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga Victoria achterna. Ik zit aan mijn derde magnum.
Kaasstengels en bier :p
  zondag 8 april 2018 @ 17:05:16 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178389614
Ik heb naar voorgevoel trouwens.. onbestemd
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 8 april 2018 @ 17:06:17 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389628
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb naar voorgevoel trouwens.. onbestemd
Dat hou je dan maar lekker bij je :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389634
Altijd een kutgevoel bij de start. Sowieso nu Max in het achterveld staat.
pi_178389637
1e ronde stressgevoel
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:07:00 #185
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389642
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:06 schreef Refragmental het volgende:
Altijd een kutgevoel bij de start. Sowieso nu Max in het achterveld staat.
Ik zie stokbrood achter Max nog wel een gekke start maken.
  Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 17:07:13 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178389648
max gaat crashen in ronde 1

u las het hier
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178389653
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb naar voorgevoel trouwens.. onbestemd
Ik ook.
pi_178389655
Ik denk dat Ricciardo gaat winnen.
  zondag 8 april 2018 @ 17:07:33 #189
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_178389659
Nacho's: check (al op :') )
Bier: check 8-)

Laat maar komen :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_178389665
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
max gaat crashen in ronde 1

u las het hier
Als je verkeerd zit, blijf je dan weg tot na de race? *O*
  zondag 8 april 2018 @ 17:07:43 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_178389666
Blijft toch wel een nette intro dit jaar.
  zondag 8 april 2018 @ 17:07:44 #192
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389667
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
max gaat crashen in ronde 1

u las het hier
Leuk!!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_178389669
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk dat Ricciardo gaat winnen.
Zou leuk zijn.
  zondag 8 april 2018 @ 17:07:49 #194
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178389671
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat hou je dan maar lekker bij je :P
Ik moest het ff kwijt! Ff delen aan jullie waarvan ik hou!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 17:07:50 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389672
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet echt nog wennen aan die 10 min later hoor.. Spanning loopt op tot aan het hele uur, en dan... Owh ja, nog 10 minuten extra -O-
Dat heb ik ook
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 april 2018 @ 17:08:18 #196
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389678
Max binnen lijn :s
pi_178389680
Op welke band start Max?
pi_178389687
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef Max23 het volgende:
Op welke band start Max?
Een ronde
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:08:35 #199
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389689
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet echt nog wennen aan die 10 min later hoor.. Spanning loopt op tot aan het hele uur, en dan... Owh ja, nog 10 minuten extra -O-
En dan blijkt dat je nog 10 minuten extra hebt om bier en nootjes te halen, aldus Gerald.
  zondag 8 april 2018 @ 17:08:46 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_178389691
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef Max23 het volgende:
Op welke band start Max?
Soft dacht ik gehoord te hebben.
  zondag 8 april 2018 @ 17:08:56 #201
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178389693
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:

[..]

Een ronde
En zwart
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178389697
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

En dan blijkt dat je nog 10 minuten extra hebt om bier en nootjes te halen, aldus Gerald.
Waar is hij?
  Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 17:09:12 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178389702
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:07 schreef CrashO het volgende:

[..]

Als je verkeerd zit, blijf je dan weg tot na de race? *O*
Nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178389706
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

En zwart
Racist!
  zondag 8 april 2018 @ 17:09:39 #205
369251 Geralt
of Rivia
pi_178389710
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet echt nog wennen aan die 10 min later hoor.. Spanning loopt op tot aan het hele uur, en dan... Owh ja, nog 10 minuten extra -O-
en in die 10 minuten gebeurt niets! :X

Waarom dan niet gebruiken om wat extra beelden vanaf de grid of pitwall? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 8 april 2018 @ 17:09:40 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389714
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Soft dacht ik gehoord te hebben.
Zou wel logisch zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 april 2018 @ 17:09:45 #207
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178389715
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Racist!
_O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 8 april 2018 @ 17:09:59 #208
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389722
Eerste ronde doorkomen kthx /o/
pi_178389724
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef Max23 het volgende:
Op welke band start Max?
Hij staat op Soft aldus Sky net 5 seconden geleden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 17:10:15 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:10:09 #210
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389728
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waar is hij?
Ene hand bier en andere hand nootjes. Dus dat is lastig typen ;)
  zondag 8 april 2018 @ 17:10:21 #211
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389731
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zou wel logisch zijn.
Was net vol in beeld ;) soft dus
  zondag 8 april 2018 @ 17:10:33 #212
369251 Geralt
of Rivia
pi_178389735
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef zoem het volgende:

[..]

En dan blijkt dat je nog 10 minuten extra hebt om bier en nootjes te halen, aldus Gerald.
:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 17:10:39 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389737
Waarom heb ik het gevoel dat het 2 uur 's middags is
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 8 april 2018 @ 17:10:47 #214
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389739
Die halo ziet er wel vet uit.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 8 april 2018 @ 17:10:49 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389742
Ja, duidelijk geel en dus soft (banden op de wagen van Max). ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389746
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178389750
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:10 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het 2 uur 's middags is
Diep in de middag genot.
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:19 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389756
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:10 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Was net vol in beeld ;) soft dus
Ja, zag het ook (zie mijn vorige post) :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:26 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178389758
Start Max op soft?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:31 #220
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178389759
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
:D
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:33 #221
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389762
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

:')
:D
pi_178389763
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:37 #223
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178389765
Ah de onboard
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:38 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178389767
Hup Max!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178389768
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
Ik bel de AIVD wel.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:11:43 #226
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389771
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
Dat is de halo, verplichte extra bescherming van de FIA na oa het Bianchi debacle.
pi_178389776
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom zit er opeens zo'n rare buis boven/voor hun hoofd? Soort constructie? Voor extra sponsoring ofzo?
Onderdeel van het nieuwe "Be Green" initiatief. Zodat de wagens gerecycled kunnen worden als teenslippers voor reuzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 17:12:09 ]
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:56 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_178389779
Vettel bang dat hij telaat komt ofzo, rijdt flink door.
  zondag 8 april 2018 @ 17:11:56 #229
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389780
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, zag het ook (zie mijn vorige post) :)
Gaat te snel hier :P en ga nu afk :D
pi_178389785
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef zoem het volgende:

[..]

Dat is de halo, verplichte extra bescherming van de FIA na oa het Bianchi debacle.
Oh dank ga het even googlen! :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:12:06 #231
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389786
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Onderdeel van het nieuwe "Be Green" initiatief. Zodat de wagens gerecycled kunnen worden als badslippers voor reuzen.
_O-
pi_178389791
Victoria begint wel lekker mollig te worden. :P
pi_178389794
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:10 schreef Falco het volgende:
Die halo ziet er wel vet uit.
:')
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 april 2018 @ 17:12:21 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178389795
Veel plezier allemaal
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 april 2018 @ 17:12:24 #235
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178389796
Fijne race allen. w/
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 8 april 2018 @ 17:12:29 #236
369251 Geralt
of Rivia
pi_178389798
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:10 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het 2 uur 's middags is
omdat je al dronken bent?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178389799
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Onderdeel van het nieuwe "Be Green" initiatief. Zodat de wagens gerecycled kunnen worden als teenslippers voor reuzen.
+1 :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:12:35 #238
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389802
Max vorig jaar van 16 naar 3e, dus dit jaar van 15 naar 2? :P
pi_178389814
Heb heel goed gevoel!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 april 2018 @ 17:13:06 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178389816
Hoop 1, anders mag vettel wel winnen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Forum Admin / PR zondag 8 april 2018 @ 17:13:07 #241
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178389818
Hopelijk pakt Kimi Seb bij de start
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 17:13:09 #242
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389821
Gespannen koppies bij de monteurs
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178389822
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2018 17:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Onderdeel van het nieuwe "Be Green" initiatief. Zodat de wagens gerecycled kunnen worden als teenslippers voor reuzen.
Leugens, dit heeft met genderneutrale auto's te maken.

Make the rennstall great again.
  zondag 8 april 2018 @ 17:13:09 #244
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_178389823
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:12 schreef zoem het volgende:
Max vorig jaar van 16 naar 3e, dus dit jaar van 15 naar 2? :P
Zal lastig worden denk ik, veel verbeteringen bij andere teams ook en extremere aero.
  zondag 8 april 2018 @ 17:13:14 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389825
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
Wat?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Forum Admin / PR zondag 8 april 2018 @ 17:13:27 #246
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178389833
Damn Kimi ;(
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:13:45 #247
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389838
Max P12
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:04 #248
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178389847
12
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:14:14 #249
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389853
Magnussen alweer contact :')
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:20 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_178389856
11
RED ONS HENNIEGOD
pi_178389857
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
pi_178389858
Achter HAM. _O_
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:14:29 #253
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389861
Perez exit?
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:31 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_178389863
Goede start
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:32 #255
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389865
Max achter Hamilton :P
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:37 #256
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_178389866
Gasly voorbij Ricciardo, wat.

Alweer geswitched. :P
pi_178389871
Wat is het nou, yellow of green?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:50 #258
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178389875
P11 al
  zondag 8 april 2018 @ 17:14:51 #259
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178389877
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:14 schreef Rockefellow het volgende:
Achter HAM. _O_
Nu al leukere race dan de vorige
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:14:55 #260
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389880
Max achter Ham, goed bezig ^O^
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:08 #261
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178389886
P10 *O* *O* *O*
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:13 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_178389889
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_178389896
ik loop blijbaar wat achter, ze zijn nog met opwarmronde bezig lol
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:23 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178389898
Lek _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178389900
:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:26 #266
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178389902
Ennklaaaaaaar
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:26 #267
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_178389903
Wat een idiot
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:15:27 #268
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389905
Max pit? HIj valt terug
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:29 #269
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178389907
Stuk? -O-
pi_178389911
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Lewis niet zomaar inhalen.
pi_178389913
Waarom vonken veel auto's zo? Dat was vorig seizoen niet zo.
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:32 #272
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389914
Oh fs
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:33 #273
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_178389915
Hartley schade denk ik?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_178389916
Wat een ongeduld weer zeg. Dikke dikke eigen schuld.
pi_178389917
:')
pi_178389918
Jonge jonge
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:44 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389926
Lol
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:45 #278
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_178389927
Genot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:48 #279
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178389930
Rip Ric.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178389932
:')
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:50 #281
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178389934
Goede ronde voor red bull
pi_178389936
RIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 8 april 2018 @ 17:15:54 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389937
Dat ging net goed met Perez die zo'n beetje voor de neus van Max spinde
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178389940
Penalty Hamilton, afwijken van de lijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:03 #285
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178389942
Waar is die Max mee bezig.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_178389944
Ow ow ow Max wat ben je nou aan het doen jongen
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:05 #287
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389947
Iedereen nu mad?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:08 #288
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_178389949
Ehhh sorry
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:12 #289
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178389951
Omg...
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:16:12 #290
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389952
RBR kan wel weer inpakken :{
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:15 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178389956
Max voorbij, maar puncture... Sukkel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 17:16:17 #292
446930 crew  ESF1Gamer
pi_178389957
Lewis liet Max ook geen ruimte
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_178389962
Ik kan er eigenlijk maar om lachen zo triest is het.
pi_178389963
RIC plof?
pi_178389968
Bye bye Red Bull :W
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:28 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_178389969
Stuk ongeduld...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 april 2018 @ 17:16:43 #297
176766 crew  zoem
zoemt
pi_178389974
VSC
pi_178389975
Fucking Hamilton :(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_178389976
Lewis rijd in op Max.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178389978
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:16 schreef F1gamer het volgende:
Lewis liet Max ook geen ruimte
Waar moest Lewis heen?
  zondag 8 april 2018 @ 17:16:46 #301
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178389979
Domme fout van Max
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_178389980
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max voorbij, maar puncture... Sukkel
Je loopt echt minuten achter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')