abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178374954
Hebben deze auto's geen ESP?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 7 april 2018 @ 21:56:09 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178375106
Renaults kwamen niet erg sterk voor de dag dus hopelijk kan Max daar rap voorbij zijn. Dan kunnen we altijd nog aanzien. Gaat een mooie race worden denk ik. In het algemeen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:08:25 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_178375414
Nu alweer medelijden met Alonso.
pi_178375444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hebben deze auto's geen ESP?
Dat soort elektronische hulpjes zijn verboden.

Bij dezen ook de reacties van/over trolls weggehaald. We trekken de teugels weer wat strakker aan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 april 2018 @ 22:21:22 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178375712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu alweer medelijden met Alonso.
nah, waarom? Hij is mede verantwoordelijk voor de breuk tussen McLaren en Honda
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_178375818
Alonso is niet bepaald een persoon die mensen dichterbij elkaar brengt :P Maar wel erg jammer dat zijn talent zo onbenut wordt in die knakenbak van McLaren.
pi_178375869
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en we hebben Max genoeg fouten zien maken puur op gretigheid.
Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.

Ik snap het serieus niet. Max is met afstand de meest succesvolle Nederlandse F1 coureur ooit. Wees er gewoon eens trots op, op dat ons kleine kikkerlandje mee kan doen in de grote wereld van de F1 en dan ook nog eens niet voor spek en bonen, maar voor de overwinningen.

Hij hoeft niet elke race te winnen en misschien wordt ie wel nooit wereldkampioen, maar dan ligt dat vooral aan het materiaal. Zie een Alonso. Door kenners nog altijd als een van de allerbeste in het huidige veld beschouwd. Die staat al meer dan 10 jaar droog.

En buiten dat is het niet erg als Max dan wél een keer een fout maakt. Dan is het niet ineens een grote blaaskaak en een prutser en een faalhaas en weet ik wat al dies meer zij. Dan is het gewoon een F1 coureur net als elke andere, want fouten maken ze allemaal.

Als je er geen kut van begrijpt, dat is allemaal prima en alles, maar pretendeer dat dan ook niet en probeer niet op zijn Gijp's popie jopie te doen, want dat raakt kant nog wal.

PS: niet per se persoonlijk tegen jou dit bericht, meer tegen alle mensen die om de haverklap roepen dat hij er niks van bakt. Laten we wel wezen; dat kereltje is 20 en kan nu al gewoon met pensioen als hij zou willen. Die heeft op zn jonge leeftijd al tig miljoen bij elkaar geraced. Dat lukt je niet als je er niks van bakt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178375913
Die domme lamlul bij dat voetbalprogramma heet toch zo of ben ik nu mis? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178376181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hebben deze auto's geen ESP?
Geen ESP, TC, ABS etc...
pi_178376409
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.

Ik snap het serieus niet. Max is met afstand de meest succesvolle Nederlandse F1 coureur ooit. Wees er gewoon eens trots op, op dat ons kleine kikkerlandje mee kan doen in de grote wereld van de F1 en dan ook nog eens niet voor spek en bonen, maar voor de overwinningen.

Hij hoeft niet elke race te winnen en misschien wordt ie wel nooit wereldkampioen, maar dan ligt dat vooral aan het materiaal. Zie een Alonso. Door kenners nog altijd als een van de allerbeste in het huidige veld beschouwd. Die staat al meer dan 10 jaar droog.

En buiten dat is het niet erg als Max dan wél een keer een fout maakt. Dan is het niet ineens een grote blaaskaak en een prutser en een faalhaas en weet ik wat al dies meer zij. Dan is het gewoon een F1 coureur net als elke andere, want fouten maken ze allemaal.

Als je er geen kut van begrijpt, dat is allemaal prima en alles, maar pretendeer dat dan ook niet en probeer niet op zijn Gijp's popie jopie te doen, want dat raakt kant nog wal.

PS: niet per se persoonlijk tegen jou dit bericht, meer tegen alle mensen die om de haverklap roepen dat hij er niks van bakt. Laten we wel wezen; dat kereltje is 20 en kan nu al gewoon met pensioen als hij zou willen. Die heeft op zn jonge leeftijd al tig miljoen bij elkaar geraced. Dat lukt je niet als je er niks van bakt.
Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_178376719
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
dat ene foutje had iets met een windvlaag te maken. Er was teveel wind op die ene dag. En precies in die ene bocht kreeg ie de wind vol van de zijkant, waardoor ie ging spinnen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:13:08 #14
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178376996
quote:
Is Renault ook bezig met een quali-modus?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Is Renault ook bezig met een quali-modus?
Deployment fuck-up misschien.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:18:50 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178377096
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:19:38 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178377115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef SnowOokami het volgende:

Deployment fuck-up oO<
Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.

Even wat anders: heb ik het goed begrepen, dat de motor pas in een bepaalde versnelling maximum vermogen levert? Of zelfs op een bepaald deel van de track? En hoort dat normaliter driver-controlled te zijn, maar dat was nu ff niet zo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
Dat ongevraagd de pits binnenkomen was best wel een faal en die noemde ze niet eens.
pi_178377282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.

Even wat anders: heb ik het goed begrepen, dat de motor pas in een bepaalde versnelling maximum vermogen levert? Of zelfs op een bepaald deel van de track? En hoort dat normaliter driver-controlled te zijn, maar dat was nu ff niet zo?
De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.
Maar wat ik laatst uit het Mercedes verhaal begreep is dat de cilinder compressie kunnen verhogen tijdelijk (variabele cilinder compressie) om extra vermogen te creëren... dit is schadelijk voor de cilinder kop (ivm. extra hitte) en kan dus inderdaad maar tijdelijk worden toegepast.

Op je 2e dingetje;
Ja de ERS deployment hangt af van GPS positie, gaspedaal positie, misschien zelfs stuurhoek positie. Dit is niet hetzelfde als tractie control, omdat je bij TC gewoon vol gas kan geven en de computer regelt het maximale vermogen zelf. De motoren leveren standaard al zoveel vermogen dat je met dit systeem nooit kan regelen dat hij niet gaat slippen daarvoor dient het getrapte gaspedaal. Ze optimaliseren de ERS deployment zodat je de accu in/output optimaal regelt.
Ik begrijp uit geruchten dat ze bezig waren met die deployment aan het optimaliseren... maar goed lees zoveel geruchten overal. 8)7
pi_178377315
'Push ik te veel? Kom… Ik had al een tijd staan!'

quote:
Een piek aan 150 pk extra en weg was de controle over de auto, precies op het verkeerde moment. De reden van de crash van Max Verstappen tijdens de kwalificatie in Bahrein was een bijzonder technische. Of hem zelf iets te verwijten viel? ,,Ik was helemaal niet bezig met een snelle ronde."
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:31:33 #21
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178377328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:28 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.
Maar wat ik laatst uit het Mercedes verhaal begreep is dat de cilinder compressie kunnen verhogen tijdelijk (variabele cilinder compressie) om extra vermogen te creëren... dit is schadelijk voor de cilinder kop (ivm. extra hitte) en kan dus inderdaad maar tijdelijk worden toegepast.

Op je 2e dingetje;
Ja de deployment hangt af van GPS positie, gaspedaal positie, misschien zelfs stuurhoek positie. Dit is niet hetzelfde als tractie control, omdat je bij TC gewoon vol gas kan geven en de computer regelt het maximale vermogen zelf. De motoren leveren standaard al zoveel vermogen dat je met dit systeem nooit kan regelen dat hij niet gaat slippen daarvoor dient het getrapte gaspedaal. Ze optimaliseren de ERS deployment zodat je de accu in/output optimaal regelt.
Ik begrijp uit geruchten dat ze bezig waren met die deployment aan het optimaliseren... maar goed lees zoveel geruchten overal. 8)7
Heldere uitleg. Dank. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178377344
Las trouwens dat McLaren naar Red Bull is geweest om uit te vinden hoe ze 150 pk erbij kunnen krijgen.

>>>GRAPJE<<<<
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178377394
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
pi_178377462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef wawowiewa het volgende:
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
Die gaan heel goed, ergens jammer dat ze al voor Alonso staan want het zou mooi zijn als hij door die 'gp2 engine' ingehaald werd.
Maar misschien word hij wel gelapt door Toro Rosso. :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:54:22 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178377669
quote:
Dat zei Horner ook, dat Max helemaal niet bezig was met een snellere tijd neerzetten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 april 2018 @ 00:01:01 #26
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178377756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef wawowiewa het volgende:
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
Sterker nog... Die ligt hoogst waarschijnlijk al in een RB15 mock up ;)
pi_178380179
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zei Horner ook, dat Max helemaal niet bezig was met een snellere tijd neerzetten.
Horner gaf, volgens mij in hetzelfde interview, ook aan dat het zijn (Verstappen) misstaken was.
Heeft iemand buiten Max zelf al wat geroepen over de 150pk extra?
pi_178380217
Blijf het toch verrassend vinden hoe weinig mensen ook maar iets snappen van de deployment van het hybride systeem.

Overal roeptoetert iedereen "Ha 150pk extra en nog niet sneller zijn" ;( en "Ha! party-mode is crash-mode!" ;(

Ach, geeft ook wel aan hoe ingewikkeld de motorformule nu is :P
pi_178380222
Ja, Daniel riccciardo.
quote:
Verstappens teamgenoot Daniel Ricciardo in Jip en Janneke: “wat Max overkwam heeft met de hybride motoren te maken. Met een ouderwetse V8 kon dit niet. Dan geef je een dot gas en hup daar ga je. Als een rechte lijn. Deze motoren zijn veel grilliger. Geen rechte lijn, maar golfjes
Dit verhaal klinkt aannemelijk. Jeremy Clarksson ging ooit ook zo de berm in met een RS200
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_178380262
Autosport.com
quote:
Verstappen's crash in qualifying in Bahrain has come just two weeks after the Dutchman also spun in the Australian Grand Prix, but team boss Christian Horner has denied suggestions the youngster is pushing too hard.

"It is just racing," Horner told Sky Sports. "That lap was never going to be a quicker lap, it was purely about giving the engine the opportunity to learn the optimum settings.

"It was a mistake but he will have the chance to bounce back from it."
Hier lijkt gesuggereerd te worden dat het wel de fout van max is? Lekker vaag allemaal.
Woei!
  zondag 8 april 2018 @ 08:56:44 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178380498
Nee dat is Horners bandje dat blijft hangen.
"Max heeft pech, maar hij komt er sterker uit". Ja dat horen we nu al 1,5 jaar :{
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178380656
Ik denk ook nog steeds dat het onverwachtse ERS deploymant was, ofwel de MGU-K ging meehelpen op de punt en levert dus maximaal 120kw extra. Max zegt 150pk, dat kan een foute omrekening zijn, of de MGU-K draaide toen niet op de volle 120kw.

Misschien herinneren jullie Belgie vorig jaar nog, waar Alonso een bocht volgas nam tijdens de Q. Dat had hij nooit gedaan dat weekend en hierdoor was het ERS in de war geraakt en gaf geen deployment meer op het rechte stuk richting busstop.

De ECU/CE probeert door middel van gaspedaal, remmen, stuurhoeken enz, inzicht te krijgen waar op het circuit de auto rijdt (gps is makkelijker, maar mag niet), en zo programeren ze exact in op welke momenten het ERS moet opladen en waar het juist vermogen moet afgeven.

Dat het dan misgaat, kan een miscommunicatie zijn of een fout van een Renault engineer, Redbull engineer of Max zelf.
.
pi_178380928
Wat nu een beetje in de lucht blijft hangen is of die 150pk onverwachts was voor Max of onverwachts vanuit de techniek...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 8 april 2018 @ 09:49:37 #34
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_178380939
Het is gewoon pijnlijk voor Max dat beeld blijft hangen dat het aan Max ligt als er weer iets gebeurt op de baan. We moeten dus stoppen met oordelen over Max voor we de feiten weten.
pi_178381147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
Oh hij maakt ze wel. Monaco met Grosjean, toen die Ricc van de baan reed, iets te gretig toen met Massa wat hem punten kostte. Het zijn er alleen niet zo veel per seizoen en het zit hier vol mensen die gelijk roeptoeteren dat het een brokkenpiloot is na 1 foutje. Die gasten kijken pas nadat ze van Max zijn gaan horen en vergeten even hoe de weg naar de f1 eruit heeft gezien voor Max( zo'n beetje alles winnen wat er te winnen valt, meerdere wk's karten.) Het zijn dezelfde gasten die zijn vader zo'n brokkenpiloot vinden, was die ook niet, kijk Maleisie 2001 maar eens terug. Zijn vader had te kampen met ontstellend slechte management keuzes en veelal gewoon brak materiaal.

Vergeleken met een Grosjean, Maldonado, Ericsson,Kvyat..... Grosjean was in zijn eerste jaar echt een brokkenmaker
pi_178381190
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
pi_178381215
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
Rotterdam Marathon, Parijs - Roubaix _O_
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 8 april 2018 @ 10:13:51 #38
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178381289
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 08:18 schreef Floriz87 het volgende:
Autosport.com

[..]

Hier lijkt gesuggereerd te worden dat het wel de fout van max is? Lekker vaag allemaal.
quote:
it was purely about giving the engine the opportunity to learn the optimum settings.

"It was a mistake but he will have the chance to bounce back from it."
Horner is altijd vaag met z'n bewoording. Je kan er 2 betekenissen uithalen, 1 fout van Max of 2 fout van het team.
pi_178381348
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is wel lang wachten zo tot 17.10 -O-
Indycar race van vannacht terugkijken, Formule 2 race, Blancpain race. Er is nog genoeg interessants te doen voor die tijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178381711
quote:
The Red Bull driver put in a time good enough to get him through to Q2, and was completing a second high-speed lap to help sort out some engine settings.
Wat moet ervan maken. Schijnbaar was het wel duidelijk om met een afwijkend deployment schema te rijden. Maar had had iemand moeten waarschuwen voor die onverwachtse piek, we zullen het nooit weten.
.
  zondag 8 april 2018 @ 11:27:18 #41
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_178382595
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:21 schreef Fer het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat het onverwachtse ERS deploymant was, ofwel de MGU-K ging meehelpen op de punt en levert dus maximaal 120kw extra. Max zegt 150pk, dat kan een foute omrekening zijn, of de MGU-K draaide toen niet op de volle 120kw.

Misschien herinneren jullie Belgie vorig jaar nog, waar Alonso een bocht volgas nam tijdens de Q. Dat had hij nooit gedaan dat weekend en hierdoor was het ERS in de war geraakt en gaf geen deployment meer op het rechte stuk richting busstop.

De ECU/CE probeert door middel van gaspedaal, remmen, stuurhoeken enz, inzicht te krijgen waar op het circuit de auto rijdt (gps is makkelijker, maar mag niet), en zo programeren ze exact in op welke momenten het ERS moet opladen en waar het juist vermogen moet afgeven.

Dat het dan misgaat, kan een miscommunicatie zijn of een fout van een Renault engineer, Redbull engineer of Max zelf.
Ik vind het ronduit klote dat het zo werkt. In de autosport hoort een coureur alles te regelen. Dan maar die boost(kers)-knop terug.
  zondag 8 april 2018 @ 11:48:31 #42
279824 Mansjester
City>United
pi_178383008
*knip*

Serieus,als Stroll de laatste 2 fouten can Max had gemaakt lag dit topic weer dubbel van het lachen.

Max heeft natuurlijk de meeste potentie van iedereen,maar is nog te onstuimig

[ Bericht 59% gewijzigd door zoem op 08-04-2018 12:19:28 ]
pi_178383220
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:48 schreef truthortruth het volgende:
Wat nu een beetje in de lucht blijft hangen is of die 150pk onverwachts was voor Max of onverwachts vanuit de techniek...
Natuurlijk verwacht Max het niet op dat punt, het had daar ook niet mogen gebeuren dus is het eveneens onverwacht vanuit de techniek.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178383254
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Natuurlijk verwacht Max het niet op dat punt, het had daar ook niet mogen gebeuren dus is het eveneens onverwacht vanuit de techniek.
Volgens mij is dat juist wat nu een beetje blijft zweven, weet jij hoe die autos afgesteld zijn en Max het misschien wel had moeten anticiperen, of had het echt nooit mogen gebeuren. Het is voor mij onduidelijk. Maar goed, ik heb er geen verstand van, ik vind het alleen onduidelijk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178383311
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Volgens mij is dat juist wat nu een beetje blijft zweven, weet jij hoe die autos afgesteld zijn en Max het misschien wel had moeten anticiperen, of had het echt nooit mogen gebeuren. Het is voor mij onduidelijk. Maar goed, ik heb er geen verstand van, ik vind het alleen onduidelijk.
Nee, daar zit hij al op de limiet, het extra vermogen waardoor de wielen doorslaan betekent dat hij alle grip achter kwijt is en daar kan je gewoon niet op anticiperen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178383420
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 11:27 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit klote dat het zo werkt. In de autosport hoort een coureur alles te regelen. Dan maar die boost(kers)-knop terug.
Dat ligt wel in de planning voor 2021.
.
pi_178385479
Nog maar 3 uur *O*

En tien minuten -O-
  zondag 8 april 2018 @ 14:09:26 #48
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178385737
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:58 schreef zoem het volgende:
Nog maar 3 uur *O*

En tien minuten -O-


Nu dus ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178385877
Denken dat max op zo’n manier de baan af zou spinnen... Stroll zou dit nog niet eens overkomen man, wat een discussie.
pi_178387008
nog 2 uur *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')