abonnement Unibet Coolblue
pi_178216714
Ok ik breek in, genoeg gelurkt. Ik kwam ooit uit een zijstraat en had geen voorrang. Prima menig auto geeft me voorrang. Even wachten. Maar die miep zat haar lippen te stiften en het verkeer reed al. Ik piepte dus voor haar en ja ik maakte een lippenstift beweging (Ja doei) En werd het nasty. Ze ging me inhalen en remmen. WTF zeg
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 18:14:32 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178216748
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:12 schreef Soury het volgende:
Ok ik breek in, genoeg gelurkt. Ik kwam ooit uit een zijstraat en had geen voorrang. Prima menig auto geeft me voorrang. Even wachten. Maar die miep zat haar lippen te stiften en het verkeer reed al. Ik piepte dus voor haar en ja ik maakte een lippenstift beweging (Ja doei) En werd het nasty. Ze ging me inhalen en remmen. WTF zeg
Als ze gewoon had opgelet had ze gewoon d'r voorrang kunnen nemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178216769
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als ze gewoon had opgelet had ze gewoon d'r voorrang kunnen nemen.
Uh ja doorrijden dus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 18:18:52 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178216835
Zat een keer in de bus. Chauffeur groette niemand die instapte. Reed ook niet al te netjes.

Vervolgens gaf hij geen voorrang aan een trekker van rechts, terwijl hij die ruim van te voren zag. Toen maakte ik een opmerking dat die ook gewoon voorrang heeft. Toen keek ik me heel kwaad aan.

Vervolgens kuchte ik nog een keer *rood* bij een stoplicht.

Hij vrat zichzelf op geloof ik, want hij wist dat ik gewoon gelijk had. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178217217
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog erger is als je met je kind aan het fietsen bent en random automobilisten stoppen voor je, al rijden ze op een voorrangsweg.
Zo leer ik mijn autist idd lekker dat ze moet stoppen omdat de auto's daar eerst gaan :(
Precies dit dus. Ik háát het als ik onterecht voorrang krijg. En zeker als mensen dan ook nog verwachten dat ik dankbaar daarvoor ben :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_178217320
Ik schud vriendelijk nee. In dit kutdorp blijven ze dan dus regelmatig nog 'aardig' staan en gebaren met hun hand dat ik voor mag. Ik weer nee, gebaren dat ze door moeten rijden. Zo af en toe gaan ze dan giftig doen en driftig gebaren en ws schelden in die auto. En ik maar nee schudden en uit alle macht proberen mijn kind van die weg te houden.

Eikels :r geef mij Utrecht maar, daar doen ze niet zo raar, kind of geen kind.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_178217363
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Precies dit dus. Ik háát het als ik onterecht voorrang krijg. En zeker als mensen dan ook nog verwachten dat ik dankbaar daarvoor ben :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd een beetje beledigd wanneer het verkeer niet als een soort rode zee scheidt ten einde mij ongestoorde doorgang te verlenen. Ik doe ook niet gewoon een handje omhoog om te bedanken, maar ik wuif naar het volk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 18:44:47 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178217457
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik schud vriendelijk nee. In dit kutdorp blijven ze dan dus regelmatig nog 'aardig' staan en gebaren met hun hand dat ik voor mag. Ik weer nee, gebaren dat ze door moeten rijden. Zo af en toe gaan ze dan giftig doen en driftig gebaren en ws schelden in die auto. En ik maar nee schudden en uit alle macht proberen mijn kind van die weg te houden.

Eikels :r geef mij Utrecht maar, daar doen ze niet zo raar, kind of geen kind.
Dat doen die mensen ook echt die met de gedachte 'laten we zo'n autist even lekker in verwarring brengen'. Maar 'ik word er niet moe van om weer op snelheid te komen, laat die fietser mooi doorgaan'

Misschien moet je even met je kind naar Rome :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zaterdag 31 maart 2018 @ 18:45:57 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178217484
Even een waarschuwing. Ik rij morgen met mijn ouders mee naar mijn zus. Het advies is om tussen half elf en twaalf de weg niet op te gaan.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:48:12 #260
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178217541
Je boos maken omdat mensen iets aardigs voor je willen doen waar je zelf geen behoefte aan hebt ben ik 20 jaar al mee opgehouden. Gewoon vriendelijk knikken en accepteren. Zelfde als wanneer ze iets onaardigs doen. Je kunt moeilijk verwachten dat iedereen op straat snapt wat jij wel of niet pretting vindt.

In directe omgeving is een ander verhaal.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:52:28 #261
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178217635
Twee kilo rundernek gesneden voor de empal pedis.





Hopelijk wordt het niet te droog. Zo mager....
Maar snijd wel als een tierelijk. Met een lamsbout uitbenen en in stukjes snijden ben ik stuk langer bezig. Terwijl ik verdorie vandaag prachtig mooie stukjes bij de Turkse slager zag liggen. Dat heeft hij anders nooit. Had het bijna gekocht om in te vriezen, maar nee. Vriezer moet leeg, niet vol.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:01:54 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_178217853
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Random stoppen op de weg is zonder dat voetgangers voorrang hebben is ook gewoon rete irritant en heeft niets met "een heer in het verkeer" te maken. Houd je gewoon aan de verkeersregels.
Buiten dat het is ook nog strafbaar volgens de wegen en verkeerswet. Je brengt het overige verkeer in gevaar en hindert het overige verkeer. Kan je een paar weken lopen opleveren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:04:24 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_178217912
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie iedere dag zoveel idioten die niet spiegelen, snijden, appen tijdens het rijden, godbetere de krant lezen achter het stuur, rechts inhalen, niet opzij gaan voor hulpdiensten, echt, verbaasd me niet dat er iedere ochtend en avond veel lange files zijn door ongelukken. Maar mij maak je de pis niet lauw
Weer een halvezool die op de middelste baan blijft plakken terwijl de spitsstrook open is en compleet leeg. Ja dan haal ik rechts in. In plaats van eerst 3 rijbanen naar links te moeten schuiven, en vervolgens de 3 banen weer terug naar rechts.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:09:00 #264
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178218015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:04 schreef z80 het volgende:

[..]

Weer een halvezool die op de middelste baan blijft plakken terwijl de spitsstrook open is en compleet leeg. Ja dan haal ik rechts in. In plaats van eerst 3 rijbanen naar links te moeten schuiven, en vervolgens de 3 banen weer terug naar rechts.
Echt waar, rechts inhalen. Omdat iemand niet naar rechts voor je gaat.
Sla je de cassiere ook op haar bek als ze niet snel genoeg is?
Doe normaal man, rechts inhalen omdat je je ergert aan een ander. :{w
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:11:49 #265
63722 z80
I fink you freaky
pi_178218070
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:09 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Echt waar, rechts inhalen. Omdat iemand niet naar rechts voor je gaat.
Sla je de cassiere ook op haar bek als ze niet snel genoeg is?
Doe normaal man, rechts inhalen omdat je je ergert aan een ander. :{w
Aangezien het veiliger en overzichtelijker is gewoon rechtdoor op de zelfde rijbaan te blijven, JA. Ik haal rechts is. Zolang de rijdende chicane niet van de weg gehaald word en beloond met een rijverbod van 6 weken zal dat rijgedrag ook niet veranderen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:13:08 #266
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178218101
Aso.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:14:35 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_178218136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:13 schreef RobinOok het volgende:
Aso.
De linkerbaan plakker meld zich.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178218163
Lief had 10 km gelopen dus mocht friet van zichzelf:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:16:27 #269
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178218178
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:14 schreef z80 het volgende:

[..]

De linkerbaan plakker meld zich.
Ja, net zoals ik rook als een ketter omdat ik anti anti-rokers ben.
pi_178218279
Ik haal alleen rechts in als er twee banen links van me iemand verdwaald is en mijn baan al kms lang dezelfde snelheid kachelt.

Ik blijf wel graag in een baan plakken moet ik zeggen. Voelt veel logischer dan zo veel werk hebben om keurig na elke auto terug te gaan, zeker als beide banen min of meer dezelfde vaste snelheid hebben. Choose your lane voelt dan ook echt veiliger.

Ik ga wel altijd netjes opzij. Tenzij bumperklever/opduwer. Ook weer zoiets waar ik buiten de auto met een :') m'n wenkbrauw voor optrek, maar wat in de auto het allerslechtste in me bovenbrengt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178218422
Een bumperklever omdat ik even links rij, stoort me nog niet zo. Maar iemand die zo vlak achter me blijft rijden terwijl ik rechts rij en links gewoon vrij is, snap ik echt niet. Als je harder wil, haal me in, zo niet, hou gewoon je afstand.

En als ik voor me iemand zie bumperkleven, hou ik zelf dubbel zoveel afstand. Want dat vind ik gewoon eng.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:27:53 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_178218441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haal alleen rechts in als er twee banen links van me iemand verdwaald is en mijn baan al kms lang dezelfde snelheid kachelt.

Ik blijf wel graag in een baan plakken moet ik zeggen. Voelt veel logischer dan zo veel werk hebben om keurig na elke auto terug te gaan, zeker als beide banen min of meer dezelfde vaste snelheid hebben. Choose your lane voelt dan ook echt veiliger.

Ik ga wel altijd netjes opzij. Tenzij bumperklever/opduwer. Ook weer zoiets waar ik buiten de auto met een :') m'n wenkbrauw voor optrek, maar wat in de auto het allerslechtste in me bovenbrengt.
In een auto kan het me niet schelen of er een bumperklever achter me zit. Weinig/geen last van.
Op de motor vind ik het wel irritant. 1 Klein foutje en je licht onder de bumperklever. En een motorpak heeft maar een hele kleine kreukelzone.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178218496
Ik krijg van jullie nog minder zin om mijn rijbewijs ooit nog eens te gaan halen dan ik al had! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178218526
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat doen die mensen ook echt die met de gedachte 'laten we zo'n autist even lekker in verwarring brengen'. Maar 'ik word er niet moe van om weer op snelheid te komen, laat die fietser mooi doorgaan'

Misschien moet je even met je kind naar Rome :7
Voor hun intentie koop ik niks. Ze rijden op een doorgaande weg, wij fietsen tegen haaientanden aan. Sterker nog, wij staan dan dus al stil.
Hou je gewoon aan de regels, veel beter voorbeeld. Ik stop op de fiets ook braaf voor rood als er kleine kinderen in de buurt zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_178218532
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:27 schreef z80 het volgende:

[..]
En een motorpak heeft maar een hele kleine kreukelzone.
Zeg, hou eens op. :) Ik bekommer me altijd nogal om mjan als ik dat soort dingen lees! Brrr.
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')