abonnement Unibet Coolblue
pi_178245886
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nadat ze met mij gepoold heeft :)
Ok, veel plezier dan :)
pi_178245910
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 22:07 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ok, veel plezier dan :)
Working on it 8-)
pi_178247118
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 21:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Awh super leuk om te horen! Is dit de wandeling meneer? O+ O+
Nee dat is geëindigd in een dodelijke radio stilte. :o Ik heb een aantal keer het gesprek gestart maar er kwam geen initiatief van zijn kant. En toen kwam dit aanbod, en toen heb ik eigenlijk nog heel erg getwijfeld omdat hij wat verder weg in Zeeland woont. :@ Hij had me geliked toen hij uit was in Breda. Maar ik ben blij dat ik toch ja gezegd heb. :+

We hebben net weer een uur aan de telefoon gehangen. Met al mijn andere dates was het zeg maar gezellig.. Maar ik weet niet, deze gesprekken gaan wel erg vanzelf.. O+
  zondag 1 april 2018 @ 23:57:45 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178247973
Valt me trouwens op dat ik het online bij vrouwen van boven de rivieren veel beter doe dan bij vrouwen uit het zuiden. Met name bij vrouwen uit Limburg (waar ik zelf ooit geboren ben) krijg ik geen deuk in een pak boter. Maar Amsterdam, Zwolle of Amersfoort daar krijg ik een stuk meer respons.
pi_178248199
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:57 schreef Hexagon het volgende:
Valt me trouwens op dat ik het online bij vrouwen van boven de rivieren veel beter doe dan bij vrouwen uit het zuiden. Met name bij vrouwen uit Limburg (waar ik zelf ooit geboren ben) krijg ik geen deuk in een pak boter. Maar Amsterdam, Zwolle of Amersfoort daar krijg ik een stuk meer respons.
Reis je veel binnen het land of woon je een beetje centraal?

Anders kan ik me niet voorstellen dat je geïnteresseerd zou zijn in dames uit alle hoeken van het land :D
  maandag 2 april 2018 @ 01:32:06 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178249366
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2018 00:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Reis je veel binnen het land of woon je een beetje centraal?

Anders kan ik me niet voorstellen dat je geïnteresseerd zou zijn in dames uit alle hoeken van het land :D
Ik woon in Eindhoven maar heb mn zoekcirkel vooral ingesteld op mn werk dat in Den Bosch zit. Vind het reizen wel leuk. En als ik ooit zou gaan samenwonen dan hoef ik niet per se in Eindhoven te blijven. Maar mn baan zou ik er niet voor op willen geven.
pi_178250972
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:57 schreef Hexagon het volgende:
Valt me trouwens op dat ik het online bij vrouwen van boven de rivieren veel beter doe dan bij vrouwen uit het zuiden. Met name bij vrouwen uit Limburg (waar ik zelf ooit geboren ben) krijg ik geen deuk in een pak boter. Maar Amsterdam, Zwolle of Amersfoort daar krijg ik een stuk meer respons.
Mijn date woont tegen de Vlaamse grens en zei hetzelfde over Vlaamse vrouwen.

Ik match wel eens perongelijk Vlaamse mannen. Heb er eerder met 2 een wat uitgebreider gesprek gehad maar ze willen dan meteen dat ik voor een 1e date helemaal daarheen kom. What about no. :@
pi_178251845
Oh. :@ Ik heb mijn tweede griep dit jaar te pakken. :( Maar mijn date heeft heel lief voorgesteld om uit zijn werk even wat eten enzo te komen brengen. :o
pi_178251903
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:30 schreef Fripsel het volgende:
Oh. :@ Ik heb mijn tweede griep dit jaar te pakken. :( Maar mijn date heeft heel lief voorgesteld om uit zijn werk even wat eten enzo te komen brengen. :o
Aawwh O+
pi_178252291
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 09:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn date woont tegen de Vlaamse grens en zei hetzelfde over Vlaamse vrouwen.

Ik match wel eens perongelijk Vlaamse mannen. Heb er eerder met 2 een wat uitgebreider gesprek gehad maar ze willen dan meteen dat ik voor een 1e date helemaal daarheen kom. What about no. :@
Grappig dat je dit zo verteld, erg herkenbaar. Ben ook weleens gematched aan een Vlaamse schone en die wilde dat ook.. ehm nee dus ;).
pi_178252862
Ik vind t juist leuk om naar de stad van de ander te gaan. Dan kan ik op elk moment naar huis en hij kent de stad, dus kan me t een en ander laten zien en als t klikt, duik ik gelijk met hem in bed. ^O^

Ja, het is wat duurder, maar dat heb ik er dan wel voor over.
pi_178252907
Bizar dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt. Echt supertoevallig! Ik heb ook wel eens gesprekken met mensen die ver weg wonen (ik woon in Rotterdam) en die willen dat ik die kant op ga. Wow. Dit had ik echt niet verwacht.
pi_178252967
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2018 11:30 schreef Weissmania het volgende:
Bizar dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt. Echt supertoevallig! Ik heb ook wel eens gesprekken met mensen die ver weg wonen (ik woon in Rotterdam) en die willen dat ik die kant op ga. Wow. Dit had ik echt niet verwacht.
Ik heb mijn eerste date ooit 150 km naar mijn stad laten reizen :@ (ruim 2,5 u met het OV)

Halverwege afspreken was op zich wel logischer geweest. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2018 11:39:37 ]
pi_178253042
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind t juist leuk om naar de stad van de ander te gaan. Dan kan ik op elk moment naar huis en hij kent de stad, dus kan me t een en ander laten zien en als t klikt, duik ik gelijk met hem in bed. ^O^

Ja, het is wat duurder, maar dat heb ik er dan wel voor over.
Hey.
pi_178253072
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2018 11:30 schreef Weissmania het volgende:
Bizar dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt. Echt supertoevallig! Ik heb ook wel eens gesprekken met mensen die ver weg wonen (ik woon in Rotterdam) en die willen dat ik die kant op ga. Wow. Dit had ik echt niet verwacht.
Je hebt je trolhoed weer op vandaag?

Binnen Nederland is het wat makkelijker te behapstukken qua afstand dan even 3,5 uur enkele reis voor een eerste date, waarbij de ander totaal geen water bij de wijn wil doen, barst maar dan ;).
pi_178253081
200 km voor een date was voor mij het verst. wel daarna een jaar samen plezier gehad.
pi_178254741
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Aawwh O+
Ja vind het ook super lief, maar voel me ook heel bezwaard omdat ik hem pas net ken. :@ Hier aan het einde van de straat zit gelukkig een Turks afhaalzaakje, heb voorgesteld om daar samen wat avond eten te halen en een filmpje te kijken als hij het ECHT niet erg vond want ik ben best wel een dood vogeltje.

Maar hij stond er op. O+ En ik vind het wel heel leuk want ik heb verder de hele Pasen binnen gezeten.
pi_178254773
Klinkt leuk Fripsel :)

Ben je er al achter wat zijn politieke voorkeur is? Of maakt dat niet meer uit?
pi_178254876
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:06 schreef Weissmania het volgende:
Klinkt leuk Fripsel :)

Ben je er al achter wat zijn politieke voorkeur is? Of maakt dat niet meer uit?
Die check ik na die ene date juist extra snel. :+ Dus dat zit goed. :P Heel gesprek met hem over gevoerd juist, en we hadden allebei zoiets van, het is wel fijn als je er qua geloof (daar doen we allebei niet aan) en politiek toch wel een beetje hetzelfde instaat.
pi_178254892
Diepgang is wel belangrijk ja :)

Turks eten O+
pi_178255159
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 13:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja vind het ook super lief, maar voel me ook heel bezwaard omdat ik hem pas net ken. :@ Hier aan het einde van de straat zit gelukkig een Turks afhaalzaakje, heb voorgesteld om daar samen wat avond eten te halen en een filmpje te kijken als hij het ECHT niet erg vond want ik ben best wel een dood vogeltje.

Maar hij stond er op. O+ En ik vind het wel heel leuk want ik heb verder de hele Pasen binnen gezeten.
Goed om te lezen dat hij dat ook niet erg vond :). Zo te zien komt dat wel goed ^O^
pi_178264873
:W
pi_178275766
quote:
4s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is alleen bij Super Like's zo.

Normale likes zie je er niet tussen. Mijn Tinder ex had een gewone foto toen ik die naar rechts swipete.

Al mijn matches overigens. Maar heb ooit eens een superlike gehad en die was inderdaad blurred.

Dus jij moet een godenhoofd hebben met zoveel superlikes ^O^
Ne hoor, gaat niet om superlikes, want dan krijg je namelijk zelf ook een notificatie, ik zie mensen die mij geliked heb gewoon geblurred op de pagina waar je normaal kunt chatten met matches. En als je Tinder gold neemt, zie je ze dus wel gewoon en niet geblurred.
pi_178276342
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 00:21 schreef DD_Kong het volgende:
Ik word volgende week 29, hoog tijd om mijn date-leven ook maar eens serieus te gaan nemen.

Derhalve Tvp :)

Wel knap dat jullie (sommigen relatief vaak zelfs) de motivatie kunnen vinden om daadwerkelijk te gaan daten. Ik vind dat zo niets voor mij, zie mezelf echt totaal nog niet op mijn vrije avond de auto/trein pakken ergens naartoe om met een nauwelijks bekend iemand te gaan daten.

Al besef ik wel dat, wil ik ooit nog eens wat, ik er wel eens aan moet gaan geloven.
Herkenbaar heb het de afgelopen maand gedaan maar ik ik kan er gewoon niet echt zin in krijgen.
Afgelopen vrijdag was echt een hele knappe en slimme dame maar ik had er gewoon geen zin meer in. Merk dat aan alles, antwoord niet op berichten heb alle date apps er af gegooid en laat het voor wat het is. Het hele daten en chatten bevalt mij niet vind het vaak zo ongemakkelijk. Ik vertrouw meer op gelukstreffer dat heeft tot nu toe veel beter gewerkt.

Om het half jaar probeer ik die apps weer eens een paar keer maar op een of andere manier trekt het niet. Dat terwijl mijn Tinder afgelopen week goed ging met 30 matches |:( .
Ik kan er echter de energie voor opbrengen om een gesprek te starten.

Verder lijk ik maar oog te hebben voor 1 vrouw nu maar dat is een onbeantwoorde liefde die ik maar niet uit mijn hoofd krijg. En die houdt nu al zeker 3 maanden aan. :')
Als zij iets zou sturen dan zou ik gelijk reageren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:28:34 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178276496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Herkenbaar heb het de afgelopen maand gedaan maar ik ik kan er gewoon niet echt zin in krijgen.
Afgelopen vrijdag was echt een hele knappe en slimme dame maar ik had er gewoon geen zin meer in. Merk dat aan alles, antwoord niet op berichten heb alle date apps er af gegooid en laat het voor wat het is. Het hele daten en chatten bevalt mij niet vind het vaak zo ongemakkelijk. Ik vertrouw meer op gelukstreffer dat heeft tot nu toe veel beter gewerkt.

Om het half jaar probeer ik die apps weer eens een paar keer maar op een of andere manier trekt het niet. Dat terwijl mijn Tinder afgelopen week goed ging met 30 matches |:( .
Ik kan er echter de energie voor opbrengen om een gesprek te starten.

Verder lijk ik maar oog te hebben voor 1 vrouw nu maar dat is een onbeantwoorde liefde die ik maar niet uit mijn hoofd krijg. En die houdt nu al zeker 3 maanden aan. :')
Als zij iets zou sturen dan zou ik gelijk reageren.
Vrij obvious waarom het daten dan momenteel niet werkt voor je :P.

Ik heb Tinder maar weer geïnstalleerd. Had sinds half februari een redelijk steady date maar helaas werkt het nu gewoon niet voor ons vanwege diverse omstandigheden aan zijn kant. Maar merk dat ik tot nu toe bij vrijwel alle profielen denk "Meh, hij is leuker. Meh, hij is nog steeds leuker". Dus echt succesvol gaat het geloof ik nog niet zijn :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')