abonnement Unibet Coolblue
pi_178183262
K24English twitterde op donderdag 29-03-2018 om 22:58:34 UPDATE: @EmmanuelMacron on Thursday vowed to send troops to #Syria in support of the US-led coalition to block any further advance by Turkey who has promised to continue its military offensive east of #Afrin into #Manbij. #TwitterKurdshttps://t.co/KIRQZaDi0B reageer retweet
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:28:28 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178183284
Dat zijn geen betrouwbare bronnen.

Ik lees dat Le Figaro het op conto schrijft van die Koerden die bij Macron waren:

http://www.lefigaro.fr/in(...)kurdistan-syrien.php

Maar:
quote:
Contacté par Le Figaro, l'Élysée a indiqué «ne pas présenter les choses de cette manière» et a renvoyé à son communiqué.
Heb nergens zulke quotes uit Macron’s mond gezien
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:30:00 #28
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178183317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:27 schreef Houtenbeen het volgende:
K24English twitterde op donderdag 29-03-2018 om 22:58:34 UPDATE: @EmmanuelMacron on Thursday vowed to send troops to #Syria in support of the US-led coalition to block any further advance by Turkey who has promised to continue its military offensive east of #Afrin into #Manbij. #TwitterKurdshttps://t.co/KIRQZaDi0B reageer retweet
Ook deze bronnen die in dat artikel worden aangehaald schrijven de uitspraken toe aan die Koerdische delegatie. Nog maar even een slag om de arm dus.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178183394
le_Parisien twitterde op donderdag 29-03-2018 om 21:04:15 Syrie : Emmanuel Macron annonce l’envoi de forces françaises https://t.co/DRIjKo6L3g reageer retweet
Klopt, hier ook alleen een citaat van de Koerden.
pi_178183508
zo ziet "bevrijding" eruit voor de mensen uit de ghouta :')

ajplus twitterde op donderdag 29-03-2018 om 06:27:00 The price of water? Loyalty to Bashar al Assad. https://t.co/uFrOcdz0Yr reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178183547
AFP twitterde op donderdag 29-03-2018 om 23:37:54 #UPDATE Macron reaffirmed the priority of the battle against "the terrorist threat" and assured the Syrian Democratic Forces of France's support, in particular in stabilising the security zone in northeast Syria reageer retweet
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:39:35 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178183562
Dit is alles wat Reuters ervan maakt:

France's Macron offers to mediate between Turkey and Syrian Kurds

PARIS (Reuters) - France has offered to mediate between Turkey and the Kurdish-dominated Syrian Democratic Forces, and assured the SDF of Paris’ support in stabilizing northern Syria, President Emmanuel Macron’s office said on Thursday.

Speaking after Macron met a delegation from northern Syria that included the Kurdish YPG militia, Khaled Eissa, a Kurdish official based in Paris, said Macron had promised to send French troops to Manbij to support the fight against Islamic State and dissuade Turkey from advancing on the town.

The president’s office declined to comment on that.

Reporting by John Irish and Marine Pennetier; Editing by Robin Pomeroy
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178183630
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:39 schreef Szura het volgende:
Dit is alles wat Reuters ervan maakt:

France's Macron offers to mediate between Turkey and Syrian Kurds

PARIS (Reuters) - France has offered to mediate between Turkey and the Kurdish-dominated Syrian Democratic Forces, and assured the SDF of Paris’ support in stabilizing northern Syria, President Emmanuel Macron’s office said on Thursday.

Speaking after Macron met a delegation from northern Syria that included the Kurdish YPG militia, Khaled Eissa, a Kurdish official based in Paris, said Macron had promised to send French troops to Manbij to support the fight against Islamic State and dissuade Turkey from advancing on the town.

The president’s office declined to comment on that.

Reporting by John Irish and Marine Pennetier; Editing by Robin Pomeroy
op zich niks geks als dit het is. verre van cowboy praktijken. ben benieuwd hoe de turken hier op gaan reageren morgen. nuances ontgaan de turken vaak :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:27:10 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178188415
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:37 schreef Slayage het volgende:
zo ziet "bevrijding" eruit voor de mensen uit de ghouta :')

ajplus twitterde op donderdag 29-03-2018 om 06:27:00 The price of water? Loyalty to Bashar al Assad. https://t.co/uFrOcdz0Yr reageer retweet
Ach, in jouw narratief is iedereen in YPG gebieden bevrijd door Turkije en iedereen in Al Qaeda / JaI gebied niet. Dat is toch niet vol te houden, zo'n wereldbeeld?
pi_178189664
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ach, in jouw narratief is iedereen in YPG gebieden bevrijd door Turkije en iedereen in Al Qaeda / JaI gebied niet. Dat is toch niet vol te houden, zo'n wereldbeeld?
ik zou het leuk vinden als je 1 quote van mij kan vinden hier waarin ik de turkse ops in syrie als "bevrijding" heb aangeduid :P

uiteraard ligt het allemaal veel te complex om te zeggen dat de turken afrin heeft bevrijd of de pkk raqqa heeft bevrijd of het regime de ghouta heeft bevrijd. het is maar wat je POV is. wat voor de een, een bevrijding is, is voor de ander een bezetting. net als het woord terrorist, die kan je op alles en iedereen toepassen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178189693
timing en locatie van deze actie tegen de amerikanen is wel opvallend

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:35:51 #37
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178189779
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zou het leuk vinden als je 1 quote van mij kan vinden hier waarin ik de turkse ops in syrie als "bevrijding" heb aangeduid :P

uiteraard ligt het allemaal veel te complex om te zeggen dat de turken afrin heeft bevrijd of de pkk raqqa heeft bevrijd of het regime de ghouta heeft bevrijd. het is maar wat je POV is. wat voor de een, een bevrijding is, is voor de ander een bezetting. net als het woord terrorist, die kan je op alles en iedereen toepassen.
Nou ja goed, dat wilde ik horen. In Afrin is niet iedereen blij met Turkije, in Ghouta niet iedereen met Assad maar ook niet met JaI of AQ.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:36:29 #38
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178189794
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Slayage het volgende:
timing en locatie van deze actie tegen de amerikanen is wel opvallend

[ afbeelding ]
Waarom? Die dingen kunnen er al jaren liggen.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:39:49 #39
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178189894
Elysée ontkent nu ook dat verhaal van Franse troepen in Noord-Syrië (AFP, Reuters).
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178190271
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom? Die dingen kunnen er al jaren liggen.
het is belangrijk hoe de ontsteking was uiteraard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:35:08 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178206672
Kan maar een paar zinnen lezen helaas

https://www.wsj.com/artic(...)-pullback-1522449642

quote:
Trump Freezes Funds for Syrian Recovery, Signaling Pullback

Order to State Department to hold off on spending jibes with president’s call for an early exit

Felicia Schwartz
March 30, 2018 6:40 p.m. ET

WASHINGTON—President Donald Trump froze more than $200 million in funds for recovery efforts in Syria as his administration reassesses Washington’s broader role in the protracted conflict there.

The White House ordered the State Department to put the spending on hold, U.S. officials said, a decision in line with Mr. Trump’s declaration on Thursday that America would exit Syria and “let the other people take care of it now.”
Het is toch bizar, werkelijk niets op de grond en in de overige Amerikaanse communicatie wijst op een dergelijke move om op te hoepelen uit Syrië.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:07:03 #42
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178207029
Kennelijk heeft Turkije nu ook posities van illegaal opererende Franse special forces verklapt :')

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178207198
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:07 schreef Szura het volgende:
Kennelijk heeft Turkije nu ook posities van illegaal opererende Franse special forces verklapt :')

[ afbeelding ]
Turkije moet uit de NAVO worden gegooid echt een kanker tumor dat land.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:49:25 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178210497
Kijk deze ranzige kneuzen dan het slachtoffer spelen :') :r

https://apnews.com/d3ca538ec82e4a04bdfe9031e1f8346a

Jammer dat ze geen bom hebben gekopt in Syrië, dan hadden we dit soort gejank niet hoeven lezen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178210791
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Turkije moet uit de NAVO worden gegooid echt een kanker tumor dat land.
en de turken in de handen van de rusland en iran drijven. nee dat is in het belang van europa :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178210845
De strijd tegen Assad zullen Syrische rebellen niet meer winnen. Nu vechten ze zij aan zij met de Turken in Afrin, in de hoop op een klein stukje Syrië.
......
Dat Erdogan daarbij ook de YPG wil verdrijven, vindt Hamadin prima. Hij ziet de Koerdische strijders als verraders van zijn revolutie. Die wrok stamt uit het begin van de Syrische opstand. Assad stond de destijds nog kleine Syrisch-Koerdische partij PYD en haar militaire vleugel, de YPG, toe om hun invloed uit te breiden in Koerdische regio's zoals Afrin en Kobane. Assads regeringstroepen trokken zich daar terug.

De Syrische president werd daarvoor snel beloond: de PYD sloeg demonstraties tegen het regime van Assad de kop in. Voorstanders van de Syrische opstand, en ook Koerdische critici van de PYD, werden gevangengezet en gemarteld. Zij vermoeden dat de PYD een deal sloot met het regime: autonomie in ruil voor orde. Daarover berichtten meerdere internationale organisaties zoals de International Crisis Group en Human Rights Watch.
........
De YPG en Assad werken zelfs samen, beweert de kolonel. Waarschijnlijk is er eerder sprake van gedwongen coëxistentie dan warme vriendschap, maar op het slagveld maakt dat verschil weinig uit. Gefrustreerd dreunt Hamadin de voorbeelden op: "De YPG hielp Assad tijdens het beleg van Aleppo. Ze verplaatsen rustig hun troepen door regeringsgebieden. Ze namen Tal Rifaat in met luchtsteun van de Russen, de bondgenoot van Assad. Voor ons is het overduidelijk."
.......
Hamadin begon zijn relaas met lovende woorden over de Turks-Syrische samenwerking. Maar op de vraag wie nu echt het laatste woord heeft, slaakt de trotse Syriër een zucht. "Wat denk je zelf?", laat hij zich na een pijnlijke stilte ontvallen. "Alles wordt van tevoren besproken tussen Turkije, Rusland, Amerika en Iran. Alle strijdende groepen, het regime incluis, dansen naar de pijpen van de grote machten. Wij Syriërs hebben niets te zeggen."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178210860
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:07 schreef Szura het volgende:
Kennelijk heeft Turkije nu ook posities van illegaal opererende Franse special forces verklapt :')

[ afbeelding ]
zelfde kunstje hebben ze ook eerder met de amerikanen gedaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178210885
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 01:35 schreef Szura het volgende:
Kan maar een paar zinnen lezen helaas

https://www.wsj.com/artic(...)-pullback-1522449642

[..]

Het is toch bizar, werkelijk niets op de grond en in de overige Amerikaanse communicatie wijst op een dergelijke move om op te hoepelen uit Syrië.
obama zat jaren lang wat aan te modderen in syrie, turmp lijkt dat aanmodderen simpelweg door te zetten. zonder een coherent plan. in principe is dat goed nieuws voor het regime.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178212007
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 13:00:28 1/ Mensen, 't verklaart m'n twitter-stilte maar ben al tijdje in #Manbij, Syrie.Moeilijke &dreigende situatie hier. Op paar km² staat iedereen tegenover elkaar: Koerden+VS vs Turken+Syrie rebellen vs Syriers+Russen+Iraniers.Ik probeer u de komende tijd op de hoogte te houden. reageer retweet
Onze man op de grond. ^O^
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:55:43 #50
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178212320
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:40 schreef Nintex het volgende:
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 13:00:28 1/ Mensen, 't verklaart m'n twitter-stilte maar ben al tijdje in #Manbij, Syrie.Moeilijke &dreigende situatie hier. Op paar km² staat iedereen tegenover elkaar: Koerden+VS vs Turken+Syrie rebellen vs Syriers+Russen+Iraniers.Ik probeer u de komende tijd op de hoogte te houden. reageer retweet
Onze man op de grond. ^O^
Hij. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')