abonnement Unibet Coolblue
pi_177959272


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Het is niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het kan een ban opleveren.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerdere manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png DonRaja (PM)
swtb_new_pm.png Drizzt_DoUrden (PM)
swtb_new_pm.png LosBuenosMuchachos (PM)


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op- en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoorts.

:P
pi_177959305
'VBL is zoals gezegd erg druk'

(lol)
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 15:59:47 #3
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177959306
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef BadderHaring het volgende: [..] Wat gebeurt er regelmatig voor dat Livetopics enigszins de pan uit escaleren?
-voor. Slecht getikte zin
pi_177959329
BadderHarring die zichzelf in dat lijstje zet _O_ bescheiden god
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 16:00:46 #5
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177959331
Maar goed, ik zou dus graag een mod zien die regelmatig in de livetopics aanwezig is. Dat ontbreekt er imo toch het meest aan.
pi_177959344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Sked het volgende:
Maar goed, ik zou dus graag een mod zien die regelmatig in de livetopics aanwezig is. Dat ontbreekt er imo toch het meest aan.
Zal ik het toch maar doen dan?
pi_177959365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Sked het volgende:
Maar goed, ik zou dus graag een mod zien die regelmatig in de livetopics aanwezig is. Dat ontbreekt er imo toch het meest aan.
Wil JR niet? Die is er altijd
  dinsdag 20 maart 2018 @ 16:02:23 #8
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177959380
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Heubach het volgende:
BadderHarring die zichzelf in dat lijstje zet _O_ bescheiden god
De rest mag blij zijn dat ik ze in mijn gezelschap duld.
pi_177959403
Al bijna 5 minuten geen sticky

WAAR ZIJN DE MODS??
pi_177959516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:02 schreef Bolasie het volgende:
Al bijna 5 minuten geen sticky

WAAR ZIJN DE MODS??
MODS MODS MODS
pi_177959527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:06 schreef Heubach het volgende:

[..]

MODS MODS MODS
pi_177959758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:49 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Fijn dat jij uiteindelijk na 2 dagen besloten hebt om te reageren. :)

Heb je al gereageerd op mijn vraag? Ik zal 'm nog een keer herhalen voor je: wat gaan de mods concreet aan hun inactiviteit doen?
Ik zit mobiel dus het lukt me even niet om alles goed te quoten. Maar ik ben het met jullie eens wat betreft het aanwezig zijn in livetopics. Dat moet beter kunnen. En dan durf ik ook wel voor Don en Drizzt te spreken dat zij dat ook wel zullen vinden. Daarom zoeken we ook een nieuwe mod. Daarom hadden we ook bijvoorbeeld Onlo. Dat hij het vervolgens te druk krijgt is dan gewoon zuur. Dat die gereekste livetopics mislopen is kut ja. Maar goed, no biggie right?

Ik zelf heb een seizoenskaart. Dus rond PSV wedstrijden ben ik meestal helemaal inactief. Als ik tijd heb en ik zit gewoon thuis bij een (andere) wedstrijd dan ben ik er dus wel, maar zie je mij wellicht niet zo, omdat ik niet echt de behoefte heb om beetje mee te posten. Soms wel, soms niet. Maar ik heb ook niet het idee dat dat je een goede (of slechte) mod maakt. Maar dat betekent dus nog niet dat er niet gemod wordt. Maar een mod moet meer zijn dan iemand die alleen maar veel aanwezig is. Ik denk dat jij een Tong ook geen al te beste mod zal vinden.

Maar zal een aanwezige mod in het livetopic de gestelde problemen verhelpen denk je? Ik denk het niet namelijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177959848
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik zit mobiel dus het lukt me even niet om alles goed te quoten. Maar ik ben het met jullie eens wat betreft het aanwezig zijn in livetopics. Dat moet beter kunnen. En dan durf ik ook wel voor Don en Drizzt te spreken dat zij dat ook wel zullen vinden. Daarom zoeken we ook een nieuwe mod. Daarom hadden we ook bijvoorbeeld Onlo. Dat hij het vervolgens te druk krijgt is dan gewoon zuur. Dat die gereekste livetopics mislopen is kut ja. Maar goed, no biggie right?

Ik zelf heb een seizoenskaart. Dus rond PSV wedstrijden ben ik meestal helemaal inactief. Als ik tijd heb en ik zit gewoon thuis bij een (andere) wedstrijd dan ben ik er dus wel, maar zie je mij wellicht niet zo, omdat ik niet echt de behoefte heb om beetje mee te posten. Soms wel, soms niet. Maar ik heb ook niet het idee dat dat je een goede (of slechte) mod maakt. Maar dat betekent dus nog niet dat er niet gemod wordt. Maar een mod moet meer zijn dan iemand die alleen maar veel aanwezig is. Ik denk dat jij een Tong ook geen al te beste mod zal vinden.

Maar zal een aanwezige mod in het livetopic de gestelde problemen verhelpen denk je? Ik denk het niet namelijk.
Bedankt voor je reactie, dit is wel helder. :)
pi_177959916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, dit is wel helder. :)
Top :)

Maar ik ben ook wel benieuwd naar jouw antwoorden op mijn gestelde vragen dan ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177960010
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Top :)

Maar ik ben ook wel benieuwd naar jouw antwoorden op mijn gestelde vragen dan ;)
Waar doel je op met 'de gestelde problemen'? Als je doelt op het feit dat er minder gepost wordt op FOK! in het algemeen, dan is het antwoord nee.
Op de kleine dingetjes die ik aanhaalde, ja, dan wel. Als er een mod aanwezig is, is de kans ook veel kleiner dat er iets uit de hand loopt, hetgeen dus in het verleden vaker wél het geval was. Dus ja, enige vorm van aanwezigheid tonen acht ik wel prettig.

Als PSVCL een agent bij een fiets ziet staan zal hij hem waarschijnlijk ook niet meenemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2018 16:24:46 ]
pi_177960034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:23 schreef Bolasie het volgende:

Als PSVCL een agent bij een fiets ziet staat zal hij hem waarschijnlijk ook niet meenemen.
_O-
pi_177960223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:23 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Waar doel je op met 'de gestelde problemen'? Als je doelt op het feit dat er minder gepost wordt op FOK! in het algemeen, dan is het antwoord nee.
Op de kleine dingetjes die ik aanhaalde, ja, dan wel. Als er een mod aanwezig is, is de kans ook veel kleiner dat er iets uit de hand loopt, hetgeen dus in het verleden vaker wél het geval was. Dus ja, enige vorm van aanwezigheid tonen acht ik wel prettig.

Als PSVCL een agent bij een fiets ziet staat zal hij hem waarschijnlijk ook niet meenemen.
Eens. Alleen moet je je daar ook niet in vergissen hoor. Er zitten nou eenmaal vreselijk kinderachtige gedrochten op FOK. Je kan ze blijven verbeteren, dm'en en noten. Ze gaan toch door. Is het vandaag niet is het morgen wel weer.

En je moet je bedenken dat modden (zonder rechten) vrij lastig is op sommige gebieden. Er zijn users die vreselijk irritant kunnen zijn en toch vaak net binnen de lijntjes blijven kleuren. Het zou ook wel eens fijn zijn als mensen zich wat minder snel uit laten lokken wat dat betreft. Ik snap het, het klinkt misschien wat simpel allemaal. Maar als zulke figuren genegeerd worden haal je ook het plezier uit hun act.

Maar begrijp me niet verkeerd. Ik ben het verder zeker wel met je eens ja.

Zou fijn zijn als iemand dit leest en zich hierin herkent even mailt naar forum@fok.nl!

:+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 16:33:40 #19
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177960313
Ik herken me er wel in, maar dat mailen is zoveel moeite..
pi_177960407
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:33 schreef Sked het volgende:
Ik herken me er wel in, maar dat mailen is zoveel moeite..
Jij scheldt met ziektes als je het niet eens bent met iemand. :D Als er één ongeschikt is ben jij toch wel _O-
pi_177960410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:33 schreef Sked het volgende:
Ik herken me er wel in, maar dat mailen is zoveel moeite..
Doe nou maar, lambal.
BFF met GGMM
pi_177960422
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jij scheldt met ziektes als je het niet eens bent met iemand. :D Als er één ongeschikt is ben jij toch wel _O-
Dan is het maar goed dat jij niet over de selectie gaat.
BFF met GGMM
pi_177960506
LBMgod

Wel de beste PSV user denk ik naast Badder (of is die niet voor PSV?) en Mexi
pi_177960551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:43 schreef Heubach het volgende:
LBMgod

Wel de beste PSV user denk ik naast Badder (of is die niet voor PSV?) en Mexi
Niemand tipt aan Lange_Lans. Laten we dat even vooropstellen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177960566
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Niemand tipt aan Lange_Lans. Laat dat even voorop staan.
Ja die is ook erg goed en aardig.
pi_177960604
De beste PSV-er is DP, daarna komt Stylo. Dan een poosje niks en dan de rest. Oh en Buitendam is ook ok.

Maar we hebben al een PSV-er als mod, we willen geen Ajacied. Dus blijft klaasweetalles over. (of Sked)
BFF met GGMM
pi_177960686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:49 schreef DonRaja het volgende:
De beste PSV-er is DP, daarna komt Stylo. Dan een poosje niks en dan de rest. Oh en Buitendam is ook ok.

Maar we hebben al een PSV-er als mod, we willen geen Ajacied. Dus blijft klaasweetalles over. (of Sked)
Oké dan.. :{
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177960703
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oké dan.. :{
Mods zijn neutraal als ze niet voor Feyenoord zijn. Staat in de policy. :Y
BFF met GGMM
pi_177960707
Een mod die voor FC Twente is lijkt me ook een goede.
pi_177960870
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Een mod die voor FC Twente is lijkt me ook een goede.
Ik zal Drizzt hierop laten reageren.
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:01:20 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177960873
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Een mod die voor FC Twente is lijkt me ook een goede.
;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177960917
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Een mod die voor FC Twente is lijkt me ook een goede.
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:04:24 #33
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177960945
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe nou maar, lambal.
Oké Oké :*
pi_177960958
Op zich wel een idee natuurlijk, nog een Twente-mod erbij. Dan is de verdeling Eredivisie vs Jupiler league straks 50% vs 50%.
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:06:45 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177960997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Sked het volgende:
Maar goed, ik zou dus graag een mod zien die regelmatig in de livetopics aanwezig is. Dat ontbreekt er imo toch het meest aan.
Ik kijk bijna elke eredivisiepot (tenzij er 3 of 4 tegelijk zijn natuurlijk) en heb o.a. een tabje openstaan met het livetopic. Ik edit wat, note wat, wis wat en laat het verder redelijk op z'n beloop gaan. Tuurlijk wordt er over en weer wel gescholden, maar dan moet je maar gewoon een dikkere huid kweken. En ja, er zijn dissonanten die enorm aan het klieren kunnen zijn, maar net binnen de lijntjes blijven, dus dan kunnen we weinig anders doen dan even een DM sturen met het verzoek om op te houden. Gaan ze door, dan wordt er geëdit, genote en gewist.

Het komt uiteraard voor dat ik wat achterloop op wat er zoal gezegd wordt (ik woon in Twente, dan heb je dat :+ ), maar reageer altijd op TR's en beslis dan of er iets moet gebeuren. Dat ik niet telkens aan het mee-ouwehoeren ben is naar mijn idee ook niet een taak van een mod. Meebabbelen natuurlijk wel, maar niet de hele tijd. Verder heb ik niet echt wat te zeggen wat niet al gezegd is over een wedstrijd (want stream kijkend vanuit Twente), dusja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177961009
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Op zich wel een idee natuurlijk, nog een Twente-mod erbij. Dan is de verdeling Eredivisie vs Jupiler league straks 50% vs 50%.
Ik of IkStampOpTacos
Kies maar
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:07:22 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177961012
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Op zich wel een idee natuurlijk, nog een Twente-mod erbij. Dan is de verdeling Eredivisie vs Jupiler league straks 50% vs 50%.
Dit moet pijn doen bij Heubach en Drizzt. Als ze een ziel hebben, tenminste.
pi_177961016
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En je moet je bedenken dat modden (zonder rechten) vrij lastig is op sommige gebieden. Er zijn users die vreselijk irritant kunnen zijn en toch vaak net binnen de lijntjes blijven kleuren.
Deze snap ik dus nooit, want ik hoor hem vaker. Sinds wanneer is irritant zijn niet genoeg om te kunnen bannen/noten/whatever? Het komt zo over alsof alles heel erg rechtlijnig is, terwijl ik Danny juist elke keer hoor roepen dat het ook aan de interpretatie ligt van de mod en admin, en dat user X na 10 keer over de schreef te zijn gegaan sneller een ban krijgt dan iemand die het voor het eerst doet.

Een irritante user kan je gewoon aanspreken, lijkt mij (toch?), op zijn of haar irritante gedrag, want dat kan iedereen constateren (dat gebeurt nu al ten overvloede :')). Is er geen verandering, dan moeten er toch vervolg acties mogelijk zijn (laatste waarschuwing, ban, etc)?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2018 17:08:36 ]
pi_177961022
Bij het modereren van Drizzt moet je wel wat tijdsverschil incalculeren.
pi_177961028
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Deze snap ik dus nooit, want ik hoor hem vaker. Sinds wanneer is irritant zijn niet genoeg om te kunnen bannen/noten/whatever? Het komt zo over alsof alles heel erg rechtlijnig is, terwijl ik Danny juist elke keer hoor roepen dat het ook aan de interpretatie ligt van de mod en admin, en dat user X na 10 keer over de schreef te zijn gegaan sneller een ban krijgt dan iemand die het voor het eerst doet.

Een irritante user kan je gewoon aanspreken, lijkt mij (toch?), op zijn of haar irritante gedrag, want dat kan iedereen constateren. Is er geen verandering, dan moeten er toch vervolg acties mogelijk zijn (laatste waarschuwing, ban, etc)?
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:08:22 #41
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177961034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kijk bijna elke eredivisiepot (tenzij er 3 of 4 tegelijk zijn natuurlijk) en heb o.a. een tabje openstaan met het livetopic. Ik edit wat, note wat, wis wat en laat het verder redelijk op z'n beloop gaan. Tuurlijk wordt er over en weer wel gescholden, maar dan moet je maar gewoon een dikkere huid kweken.

Het komt uiteraard voor dat ik wat achterloop op wat er zoal gezegd wordt (ik woon in Twente, dan heb je dat :+ ), maar reageer altijd op TR's en beslis dan of er iets moet gebeuren. Dat ik niet telkens aan het mee-ouwehoeren ben is naar mijn idee ook niet een taak van een mod. Meebabbelen natuurlijk wel, maar niet de hele tijd. Verder heb ik niet echt wat te zeggen wat niet al gezegd is over een wedstrijd (want stream kijkend vanuit Twente), dusja.
Ja, jou zie ik in de Eredivisietopics nog weleens, maar in de andere livetopics? Drukke avondjes CL en EL met sommige users bijv.
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:08:35 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177961039
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit moet pijn doen bij Heubach en Drizzt. Als ze een ziel hebben, tenminste.
Ik ben ginger, dus nee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:09:16 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177961050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kijk bijna elke eredivisiepot (tenzij er 3 of 4 tegelijk zijn natuurlijk) en heb o.a. een tabje openstaan met het livetopic. Ik edit wat, note wat, wis wat en laat het verder redelijk op z'n beloop gaan. Tuurlijk wordt er over en weer wel gescholden, maar dan moet je maar gewoon een dikkere huid kweken.


En dat is dus een goede beschrijving van het probleem.

Overigens zou ik het ook op prijs stellen als mensen die een TR plaatsen, daar een reactie op krijgen.
pi_177961055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Deze snap ik dus nooit, want ik hoor hem vaker. Sinds wanneer is irritant zijn niet genoeg om te kunnen bannen/noten/whatever? Het komt zo over alsof alles heel erg rechtlijnig is, terwijl ik Danny juist elke keer hoor roepen dat het ook aan de interpretatie ligt van de mod en admin, en dat user X na 10 keer over de schreef te zijn gegaan sneller een ban krijgt dan iemand die het voor het eerst doet.

Een irritante user kan je gewoon aanspreken, lijkt mij (toch?), op zijn of haar irritante gedrag, want dat kan iedereen constateren. Is er geen verandering, dan moeten er toch vervolg acties mogelijk zijn (laatste waarschuwing, ban, etc)?
Klopt helemaal Scrum, maar in een livetopic gaat het vrij snel en dan is verwijderen vaak sneller dan editten. En op die manier kan je die posts niet direct noten. Als we dat dan later wel doen, heb je geen 'dossier' en is een enkele note niet genoeg voor een ban.
BFF met GGMM
pi_177961057
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kijk bijna elke eredivisiepot (tenzij er 3 of 4 tegelijk zijn natuurlijk) en heb o.a. een tabje openstaan met het livetopic. Ik edit wat, note wat, wis wat en laat het verder redelijk op z'n beloop gaan. Tuurlijk wordt er over en weer wel gescholden, maar dan moet je maar gewoon een dikkere huid kweken.

Het komt uiteraard voor dat ik wat achterloop op wat er zoal gezegd wordt (ik woon in Twente, dan heb je dat :+ ), maar reageer altijd op TR's en beslis dan of er iets moet gebeuren. Dat ik niet telkens aan het mee-ouwehoeren ben is naar mijn idee ook niet een taak van een mod. Meebabbelen natuurlijk wel, maar niet de hele tijd. Verder heb ik niet echt wat te zeggen wat niet al gezegd is over een wedstrijd (want stream kijkend vanuit Twente), dusja.
Er zijn wel meerdere livetopics hé :P

Over het Eredivisie topic kan ik niet zo veel zeggen, ik kom daar nauwelijks
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:09:47 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177961065
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja, jou zie ik in de Eredivisietopics nog weleens, maar in de andere livetopics? Drukke avondjes CL en EL met sommige users bijv.
Die wilde ik inderdaad nog benoemen ja. Ik kijk zelf geen CL en EL en neem aan dat een van mijn blauwe broeders dan wel aanwezig is. Neem dit sowieso nog even mee naar achteren.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:10:41 #47
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177961084
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dat is dus een goede beschrijving van het probleem.

Overigens zou ik het ook op prijs stellen als mensen die een TR plaatsen, daar een reactie op krijgen.
De reactie is het kunnen zien dat een post geëdit of gewist is door een mod :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:11:42 #48
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177961106
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die wilde ik inderdaad nog benoemen ja. Ik kijk zelf geen CL en EL en neem aan dat een van mijn blauwe broeders dan wel aanwezig is. Neem dit sowieso nog even mee naar achteren.
Dat neem je aan, maar is helaas vaak niet zo.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:12:15 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177961115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De reactie is het kunnen zien dat een post geëdit of gewist is door een mod :)
In dat geval is mijn conclusie dat schelden in VBL gewoon mag.
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:12:18 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177961117
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:11 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat neem je aan, maar is helaas vaak niet zo.
Daarom neem ik het mee naar achteren, Skedgod.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177961141
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In dat geval is mijn conclusie dat schelden in VBL gewoon mag.
Vreemde conclusie.
BFF met GGMM
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:14:10 #52
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177961150
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom neem ik het mee naar achteren, Skedgod.
14.gif
pi_177961156
Gefeliciteerd Sked met het moderatorschap
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:15:32 #54
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177961171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:14 schreef Bolasie het volgende:
Gefeliciteerd Sked met het moderatorschap
Mwah, ik geloof niet dat ze mij moeten.
pi_177961314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Deze snap ik dus nooit, want ik hoor hem vaker. Sinds wanneer is irritant zijn niet genoeg om te kunnen bannen/noten/whatever? Het komt zo over alsof alles heel erg rechtlijnig is, terwijl ik Danny juist elke keer hoor roepen dat het ook aan de interpretatie ligt van de mod en admin, en dat user X na 10 keer over de schreef te zijn gegaan sneller een ban krijgt dan iemand die het voor het eerst doet.

Een irritante user kan je gewoon aanspreken, lijkt mij (toch?), op zijn of haar irritante gedrag, want dat kan iedereen constateren (dat gebeurt nu al ten overvloede :')). Is er geen verandering, dan moeten er toch vervolg acties mogelijk zijn (laatste waarschuwing, ban, etc)?
Klopt. Het is lastig om hierop te reageren zonder specifieke voorbeelden te benoemen. Maar het komt in feite neer op wat Don zegt. Maar ook op andere manieren in clubtopics.

Wat jij zegt gebeurt verder ook hoor. Maar als 'iemand' in het Feyenoord topic aan het posten is wat veel irritatie opwekt, betekent nog niet dat diegene altijd iets verkeerds of note/banwaardig doet.
Hetzelfde geld voor users die irritatie opwekken in PSV- of Ajax-topics. Ik weet namelijk best op welke users je doelt. Maar als je een weekje mod bent, snap je ook wat wij hiermee bedoelen. Hoe vaag ik nu ook ben misschien :P Als ik zo streng moet gaan modden krijg je in het vervolg alleen nog maar Feyenoorders in het FT, PSV'ers in het PT. En Ajacieden in het AT. Daarom is het ook belangrijk om dit soort berichten te blijven TR'en, zodat we eventueel de TR-zetters ook even tekst en uitleg kunnen geven. En de ge-TR'de even aan kunnen spreken om te dimmen.

Ik laat soms users bannen op hele kinderachtige punten. Omdat die -in de regel- banwaardig zijn. Het andere postgedrag waar iedereen zich aan ergert, aanzienlijk minder. Hoe jammerlijk dit ook is verder.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177961326
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In dat geval is mijn conclusie dat schelden in VBL gewoon mag.
Ik heb je genote. Volgende keer krijg je een perm-ban.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:26:21 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177961327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.
Ik heb de afgelopen week minimaal 5x een TR gemaakt voor schelden. Er is niet één keer actie op ondernomen, alle scheldpartijen stonden er de volgende dag nog.

Dat is prima, maar dan is dat gewoon de norm.
pi_177961334
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week minimaal 5x een TR gemaakt voor schelden. Er is niet één keer actie op ondernomen, alle scheldpartijen stonden er de volgende dag nog.

Dat is prima, maar dan is dat gewoon de norm.
Hoe weet jij dat er geen actie op is ondernomen?
BFF met GGMM
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:28:49 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177961362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat er geen actie op is ondernomen?
Omdat de scheldwoorden er nog gewoon stonden. En dan gaat het niet alleen om live-topics, maar ook om andere topics.

En als er wel actie is ondernomen, zonder verwijdering van de posts, dan verwacht ik daar iets van te horen. Of als jullie vinden dat een TR ten onrechte is, dan lijkt het me ook gepast om daar feedback op te geven, zodat melders weten waar ze aan toe zijn.

Dat doet zelfs gemeente als je een losse stoeptegel meldt.
pi_177961403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat de scheldwoorden er nog gewoon stonden. En dan gaat het niet alleen om live-topics, maar ook om andere topics.

En als er wel actie is ondernomen, zonder verwijdering van de posts, dan verwacht ik daar iets van te horen. Of als jullie vinden dat een TR ten onrechte is, dan lijkt het me ook gepast om daar feedback op te geven, zodat melders weten waar ze aan toe zijn.

Dat doet zelfs gemeente als je een losse stoeptegel meldt.
Je mag er vanuit gaan dat er bij elke TR actie wordt ondernomen. Ik heb volgens mij nog nooit bericht teruggegeven aan de TR-plaatser.
BFF met GGMM
pi_177961502
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:15 schreef Sked het volgende:

[..]

Mwah, ik geloof niet dat ze mij moeten.
Ik zou je best een goede vinden :@
  Forum Admin / PR dinsdag 20 maart 2018 @ 17:36:17 #62
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177961546
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik zou je best een goede vinden :@
Bedankt Toto :)
pi_177961557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:49 schreef DonRaja het volgende:
De beste PSV-er is DP, daarna komt Stylo. Dan een poosje niks en dan de rest. Oh en Buitendam is ook ok.

Maar we hebben al een PSV-er als mod, we willen geen Ajacied. Dus blijft klaasweetalles over. (of Sked)
😘
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 17:42:53 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177961703
FB is geen SC, boys.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177961752
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FB is geen SC, boys.
Das waar, excuus! :)
pi_177961900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FB is geen SC, boys.
Wat streng weer dit!!!
:T
pi_177962107
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:50 schreef Heubach het volgende:

[..]

Wat streng weer dit!!!
:T
:D
pi_177962179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:49 schreef DonRaja het volgende:
De beste PSV-er is DP, daarna komt Stylo. Dan een poosje niks en dan de rest. Oh en Buitendam is ook ok.

Maar we hebben al een PSV-er als mod, we willen geen Ajacied. Dus blijft klaasweetalles over. (of Sked)
Want je wil alleen van de klassieke top 3? Jammer dit weer.

Haal hafcfan terug en maak hem mod ofzo.
pi_177962225
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Want je wil alleen van de klassieke top 3? Jammer dit weer.

Haal hafcfan terug en maak hem mod ofzo.
Goed punt maar mensen uit Tilburg nemen we niet zo serieus
pi_177962247
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Haal hafcfan terug en maak hem mod ofzo.
Hahahaha :D
pi_177962248
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Goed punt maar mensen uit Tilburg nemen we niet zo serieus
Sow
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:08:36 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177962264
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:01 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wil JR niet? Die is er altijd
Dat lijkt me heel vermoei0nd.
Oh.
pi_177962266
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Haal hafcfan terug en maak hem mod ofzo.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_177962277
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FB is geen SC, boys.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:11:04 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177962318
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Want je wil alleen van de klassieke top 3? Jammer dit weer.

Haal hafcfan terug en maak hem mod ofzo.
Doe dan bianconeri.
Oh.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:13:24 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177962366
Er is eigenlijk maar 1 oplossing

HMF
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177962483
Als ze mij vragen zal ik er over nadenken.
pi_177962653
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:13 schreef Caland het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 oplossing

HMF
The final solution
pi_177962658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:17 schreef opperkleurder het volgende:
Als ze mij vragen zal ik er over nadenken.
OPPERGOD 4 MOD
pi_177963053
Ok, laten we de speculaties in een apart topic doen en niet hier.
BFF met GGMM
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:55:08 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177963267
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177993717
quote:
ik, dat is de reden dat ik hier alvast wat post
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 09:14:10 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178005725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt helemaal Scrum, maar in een livetopic gaat het vrij snel en dan is verwijderen vaak sneller dan editten. En op die manier kan je die posts niet direct noten. Als we dat dan later wel doen, heb je geen 'dossier' en is een enkele note niet genoeg voor een ban.
Hiermee geef je zelf toch al een antwoord op het probleem? Als mods meer tijd uit zouden trekken voor het registreren en documenteren van de problematiek binnen een livetopic, dus wel editten + noten i.p.v. deleten.

Natuurlijk is deleten sneller maar los je daar het probleem mee op? Nee. Dat is louter een korte termijn oplossing om het topic in goede banen te leiden. Maar op de langere termijn heb je er geen klote aan omdat het probleem zich voort blijft doen en er geen dossier opgebouwd kan worden tegen een user.

Op deze manier is het pappen en nat houden wat voor alle partijen frustratie oplevert. Users die eindeloos TR's blijven zetten omdat een livetopic om zeep wordt geholpen. Mods die blijven deleten, FA's die maar geen actie kunnen ondernemen omdat er te weinig genote is.

Het probleem zit 'm echt in de aanpak van de mods dan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2018 @ 09:18:09 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178005776
Juist het regelmatige offtopic sfeertje in livetopics (helemaal bij potjes die het aangluren niet waard zijn, lees: eredivisie) maakt het dat ik dan op fok bivakkeer.

Als je daar streng gaat modereren is het einde zoek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178005924
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hiermee geef je zelf toch al een antwoord op het probleem? Als mods meer tijd uit zouden trekken voor het registreren en documenteren van de problematiek binnen een livetopic, dus wel editten + noten i.p.v. deleten.

Natuurlijk is deleten sneller maar los je daar het probleem mee op? Nee. Dat is louter een korte termijn oplossing om het topic in goede banen te leiden. Maar op de langere termijn heb je er geen klote aan omdat het probleem zich voort blijft doen en er geen dossier opgebouwd kan worden tegen een user.

Op deze manier is het pappen en nat houden wat voor alle partijen frustratie oplevert. Users die eindeloos TR's blijven zetten omdat een livetopic om zeep wordt geholpen. Mods die blijven deleten, FA's die maar geen actie kunnen ondernemen omdat er te weinig genote is.

Het probleem zit 'm echt in de aanpak van de mods dan.
Tja, ik benoemde 1 aspect van het probleem. Jij weet zelf ook wel dat er meer oorzaken zijn.
BFF met GGMM
pi_178006137
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hiermee geef je zelf toch al een antwoord op het probleem? Als mods meer tijd uit zouden trekken voor het registreren en documenteren van de problematiek binnen een livetopic, dus wel editten + noten i.p.v. deleten.

Natuurlijk is deleten sneller maar los je daar het probleem mee op? Nee. Dat is louter een korte termijn oplossing om het topic in goede banen te leiden. Maar op de langere termijn heb je er geen klote aan omdat het probleem zich voort blijft doen en er geen dossier opgebouwd kan worden tegen een user.

Op deze manier is het pappen en nat houden wat voor alle partijen frustratie oplevert. Users die eindeloos TR's blijven zetten omdat een livetopic om zeep wordt geholpen. Mods die blijven deleten, FA's die maar geen actie kunnen ondernemen omdat er te weinig genote is.

Het probleem zit 'm echt in de aanpak van de mods dan.
niet gelezen
pi_178006293
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, ik benoemde 1 aspect van het probleem. Jij weet zelf ook wel dat er meer oorzaken zijn.
Ik vind het wel prima hoor Don, maak mij maa blauw dan regel ik die andere zaken wel
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 10:08:04 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178006484
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:18 schreef Caland het volgende:
Juist het regelmatige offtopic sfeertje in livetopics (helemaal bij potjes die het aangluren niet waard zijn, lees: eredivisie) maakt het dat ik dan op fok bivakkeer.

Als je daar streng gaat modereren is het einde zoek.
Dit sowieso.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 11:15:07 #89
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178007916
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:18 schreef Caland het volgende:
Juist het regelmatige offtopic sfeertje in livetopics (helemaal bij potjes die het aangluren niet waard zijn, lees: eredivisie) maakt het dat ik dan op fok bivakkeer.

Als je daar streng gaat modereren is het einde zoek.
Ben ik het mee eens, niks mis met lekker ouwehoeren tijdens kutpotjes. Weet niet meer wie het zei, maar "het livetopic moet gezien worden als een huiskamer waar je met een paar man een wedstrijd volgt en tegelijkertijd vanalles en nogwat zegt."
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178008511
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, niks mis met lekker ouwehoeren tijdens kutpotjes. Weet niet meer wie het zei, maar "het livetopic moet gezien worden als een huiskamer waar je met een paar man een wedstrijd volgt en tegelijkertijd vanalles en nogwat zegt."
Zijn alle mods en admins het al eens over die zienswijze dan? Tagliano bijvoorbeeld?
pi_178008582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 11:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zijn alle mods en admins het al eens over die zienswijze dan? Tagliano bijvoorbeeld?
Tag is volgens mij naast Drizzt het vaakst aanwezig in livetopics. Die zie ik regelmatig op die manier leuk meeposten. Dat geeft echter nog geen vrijbrief om volledig los te gaan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178008734
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Tag is volgens mij naast Drizzt het vaakst aanwezig in livetopics. Die zie ik regelmatig op die manier leuk meeposten. Dat geeft echter nog geen vrijbrief om volledig los te gaan.
Dat laatste suggereer ik ook niet.

Ik zie (of zag, ik ben niet heel actief meer) Tagliano echter ook vaak genoeg posts verwijderen die onder 'leuk meeposten' kunnen vallen. Geen concreet voorbeeld echter. Ik zal het in de gaten houden, want ik heb niet de indruk dat iedereen op 1 lijn zit. We zullen het zien, ik verwijs naar deze posts als ik zoiets de komende tijd tegen kom.

Waarschijnlijk zal het daarna wel iets worden als in "Wij bepalen de grens, niet jij Scrummie!". Dat die grens vervolgens elke week weer anders is doet er dan weer niet toe. Maar goed, we zullen zien.
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 12:01:41 #93
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178008963
Ik heb het mee naar achteren genomen, Scrummie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 22 maart 2018 @ 12:02:36 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178008985
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het mee naar achteren genomen, Scrummie.
Joe!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:43:57 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_178043261
Reeksen gaat weer goed
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:44:10 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178043267
Weer geen reeks :')
Oh.
pi_178043269
Deze is wel gereekst.
pi_178043274
Hier verder
pi_178043287
Dus hier verder tot het live topic gereekst is :).
pi_178043301
Eereen prinssseeee vaaaan oraaaaanjr
pi_178043329
Gelukkig is er geen mod nodig.
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 20:49:30 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178043512
Gereekst.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin vrijdag 23 maart 2018 @ 22:24:03 #103
35723 crew  GGMM
pi_178046226
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lange Lans
BadderHaring
LBM
Ajacied422
Tarado
Noem je nou serieus jezelf lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178048385
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Noem je nou serieus jezelf lol
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat gaat er dan mis volgens jou door hun inactiviteit?
Anders is het natuurlijk een non argument.

Goede post van Typisch eronder ook. Hmm, wat zou er nou mis zijn met moderators die er nooit zijn tijdens de actieve momenten.
pi_178054550
VBL / Oefenwedstrijden/interlands #9 SERBIA=SHIT

Dit soort TT lokt alleen maar uit, graag veranderen
  Moderator zaterdag 24 maart 2018 @ 12:22:37 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178054678
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Oefenwedstrijden/interlands #9

Dit soort TT lokt alleen maar uit, graag veranderen
Geregeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178055026
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geregeld.
Bedankt maat

Kosovo je srbija
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:42:28 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Noem je nou serieus jezelf lol
Uiteraard. Ik zou het prima doen als mod.
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 13:59:03 #109
35723 crew  GGMM
pi_178056469
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik zou het prima doen als mod.
Je krijgt 5 zinnen om me te overtuigen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:03:26 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je krijgt 5 zinnen om me te overtuigen.
Ik heb liever 5 minuten om je af te tuigen.

:P
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 14:04:41 #111
35723 crew  GGMM
pi_178056547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb liever 5 minuten om je af te tuigen.

:P
Kijk, dit lijkt dus nergens op he.

Dit wordt niks.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:05:55 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056567
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kijk, dit lijkt dus nergens op he.

Dit wordt niks.
Jammer.

Maar zonder gein, ik denk dat dit forum mensen nodig heeft die niet in het sc-kliekje zitten. Daar begint het volgens mij bij.
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 14:07:17 #113
35723 crew  GGMM
pi_178056591
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jammer.

Maar zonder gein, ik denk dat dit forum mensen nodig heeft die niet in het sc-kliekje zitten. Daar begint het volgens mij bij.
Dat denk ik niet. Als je iets bijdraagt aan VBL en vaak aanwezig bent is dat voldoende.

LBM is ook niet van de sc-kliek, maar mist deze eigenschappen. Heb je niks aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178056618
Oh nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 14:09:24 ]
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:11:06 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056647
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Als je iets bijdraagt aan VBL en vaak aanwezig bent is dat voldoende.

LBM is ook niet van de sc-kliek, maar mist deze eigenschappen. Heb je niks aan.
Nou, in dat geval:

• Ik draag iets bij aan VBL (al is het maar een gezonde vorm van irritatie bij de minder intelligente users)
• Ik ben er vaak.

Klaar, ik ben geschikt.
pi_178056666
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, in dat geval:

• Ik draag iets bij aan VBL (al is het maar een gezonde vorm van irritatie bij de minder intelligente users)
• Ik ben er vaak.

Klaar, ik ben geschikt.
forum@fok.nl kun je solliciteren he
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:12:25 #117
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056672
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

forum@fok.nl kun je solliciteren he
Solliciteren is me veel te min. Ze vragen me maar.
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 14:12:42 #118
35723 crew  GGMM
pi_178056677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, in dat geval:

• Ik draag iets bij aan VBL (al is het maar een gezonde vorm van irritatie bij de minder intelligente users)
• Ik ben er vaak.

Klaar, ik ben geschikt.
Iets bijdragen mag wel wat meer zijn dan dat.

Maar gezien je concurrentie maak je een prima kans. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

forum@fok.nl kun je solliciteren he
solliciteren :') _O-

Als de mods/fa's niet genoeg van VBL weten wie er geschikt zijn en wie niet dan pleuren ze maar op

OF NIET BADDER
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178056687
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Solliciteren is me veel te min. Ze vragen me maar.
Je loopt hier anders openlijk te solliciteren. Behoorlijk hypocriet dus.
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 14:14:05 #120
35723 crew  GGMM
pi_178056699
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je loopt hier anders openlijk te solliciteren. Behoorlijk hypocriet dus.
Omdat ik hem uitdaag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178056719
Hier posten dat je wil of mailen dat je wil is echt niet zo'n groot verschil hoor.
pi_178056742
Als Badder mod wordt doe ik een GGMM'tje. Post ik niet meer in VBL, tenzij feyenoord kampioen wordt.

(lol)
  Forum Admin zaterdag 24 maart 2018 @ 14:18:34 #123
35723 crew  GGMM
pi_178056762
Als Badder solliciteert verliest hij al mijn respect.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:21:52 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
Als Badder mod wordt doe ik een GGMM'tje. Post ik niet meer in VBL, tenzij feyenoord kampioen wordt.

(lol)
Dat is wel extra motivatie voor me.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:22:14 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178056809
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:18 schreef GGMM het volgende:
Als Badder solliciteert verliest hij al mijn respect.
En dit haalt die motivatie weer weg.
pi_178056831
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik zou het prima doen als mod.
Niet beter dan ik zou doen
  zaterdag 24 maart 2018 @ 14:27:53 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178056867
Nu iedereen die zichzelf respecteert geen mod wil worden kom je automatisch bij de Badderharings van deze wereld uit

Derhalve zou hij een uitstekende mod zijn :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178061673
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

forum@fok.nl kun je solliciteren he
Ik had me aangemeld maar Tagliano haat mij

Terwijl ik VBL kan redden
pi_178100907
Ik heb een DM van een mod, maar ik kan er niet op reageren want DM/PM ban zoals bekend. De mod in kwestie zal vast weten dat het over hem gaat, dus bij deze: Vooruit dan.
  Forum Admin maandag 26 maart 2018 @ 15:51:38 #130
35723 crew  GGMM
pi_178101122
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb een DM van een mod, maar ik kan er niet op reageren want DM/PM ban zoals bekend. De mod in kwestie zal vast weten dat het over hem gaat, dus bij deze: Vooruit dan.
Wat kinderachtig van Tagliano dat hij nog steeds je DM/PM-ban niet opheft zeg. :')

Dat is een volwassen man.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178101209
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat kinderachtig van Tagliano dat hij nog steeds je DM/PM-ban niet opheft zeg. :')

Dat is een volwassen man.
Mja, ach.

Ik verdom het ook om het nog een keer te vragen hoor, dus misschien ligt het wel aan mij.
  maandag 26 maart 2018 @ 15:55:39 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178101215
Ik snap sowieso het idee van een DM/PM ban niet zo als je wel mag posten op het forum

Zou iemand me dat kunnen uitleggen? :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178101313
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso het idee van een DM/PM ban niet zo als je wel mag posten op het forum

Zou iemand me dat kunnen uitleggen? :)
Ik wel (denk ik); bij een perm ban krijg je automatisch een PM/DM ban, maar het forum haalt niet automatisch de PM/DM ban weg bij opgegeven perm ban.

Bij een normale ban krijg je automatisch alleen een DM ban, en die gaat er automatisch ook weer af.

Stukje brakke techniek dus, lijkt me.

Als je het zeker wilt weten kan je een topic aanmaken in FB, Danny weet hier wel antwoord op.
pi_178101347
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso het idee van een DM/PM ban niet zo als je wel mag posten op het forum

Zou iemand me dat kunnen uitleggen? :)
je snapt wel meer niet
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 16:23:04 #135
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_178101712
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik wel (denk ik); bij een perm ban krijg je automatisch een PM/DM ban, maar het forum haalt niet automatisch de PM/DM ban weg bij opgegeven perm ban.

Bij een normale ban krijg je automatisch alleen een DM ban, en die gaat er automatisch ook weer af.

Stukje brakke techniek dus, lijkt me.

Als je het zeker wilt weten kan je een topic aanmaken in FB, Danny weet hier wel antwoord op.
Dat is geen brakke techniek, anders was hij er natuurlijk allang af geweest. Verder kun je mailen, maar dat verdom je blijkbaar.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_178101755
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:23 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is geen brakke techniek, anders was hij er natuurlijk allang af geweest.
Ik begrijp niks van deze opmerking. Het is toch juist wel brakke techniek, anders was hij er al af geweest?
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 16:25:51 #137
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_178101767
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik begrijp niks van deze opmerking. Het is toch juist wel brakke techniek, anders was hij er al af geweest?
Als het brakke techniek was geweest hadden we hem er uiteraard bij je eerste verzoek direct af gehaald.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_178101787
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als het brakke techniek was geweest hadden we hem er uiteraard bij je eerste verzoek direct af gehaald.
Het ging om het automatiseren, Tagliano.
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 16:27:37 #139
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_178101805
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het ging om het automatiseren, Tagliano.
Ik denk dat die er normaal wel automatisch af was gegaan, Scrummie.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_178101825
Maar goed, ik ga ervanuit dat de mod in kwestie mijn bericht alsnog zal lezen en beschouw ik deze kwestie als afgehandeld :).
pi_178101832
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk dat die er normaal wel automatisch af was gegaan, Scrummie.
Dat is fijn voor je :).
  Forum Admin maandag 26 maart 2018 @ 16:29:27 #142
35723 crew  GGMM
pi_178101848
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso het idee van een DM/PM ban niet zo als je wel mag posten op het forum

Zou iemand me dat kunnen uitleggen? :)
Kinderachtige pesterijtjes.

En dan de user door hoepels laten springen om het opgelost te krijgen. Krijg je daar een stijf piemeltje van??

[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 26-03-2018 16:42:22 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 26 maart 2018 @ 16:42:03 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178102143
Verwijder die DM/PM-ban gewoon.

Fucking "ja maar je moet er voor mailen"-paarse krokodil gezever.

Inderdaad gewoon kleinzerige pesterijtjes.

[ Bericht 16% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 27-03-2018 16:05:48 ]
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 16:43:11 #144
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_178102175
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
Verwijder die DM/PM-ban gewoon.

Fucking "ja maar je moet er voor mailen"-paarse krokodil gezever.

Inderdaad gewoon kleinzerige pesterijtjes.
Ik ga er één ding over zeggen en dat is dat het een reguliere ban is, geen technisch mankementje. Wil je daarvoor een unban moet je mailen, zoals met iedere ban. Verdere discussies omtrent specifieke bans hoeven hier niet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 27-03-2018 16:50:22 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 26 maart 2018 @ 16:43:39 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_178102186
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kinderachtige pesterijtjes.

En dan de user door hoepels laten springen om het opgelost te krijgen. Krijg je daar een stijf piemeltje van??
Uhmm..
pi_178102211
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Kinderachtige pesterijtjes.

Krijg je daar een stijf piemeltje van??
Dat laatste kan je beter aan jezelf vragen.
  Forum Admin maandag 26 maart 2018 @ 16:48:23 #147
35723 crew  GGMM
pi_178102305
Er is allang gemaild, maar verdere discussie moet achterwege blijven, dus dit stukje cruciale info weten de users nu niet ,waardoor je Scrummie frustreert.

Dit is dus precies wat ik bedoel met users pesten. :D Stoer hoor!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178102345
Tering, verwijder dan gewoon alles tot aan mijn eerste post. Ik wou hier helemaal geen discussie over starten, het enige doel van die post was om LBM te laten weten dat ik zijn DM heb gelezen en daar gehoor aan gaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2018 16:49:59 ]
  maandag 26 maart 2018 @ 16:50:09 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178102352
En nu verdwijnen er ook nog posts hier. Gekkigheid.
pi_178102375
Waarom worden mijn posts verwijderd? Ik zeg alleen dat ik het kinderachtig vind dat jullie weer alles volgens de regeltjes willen doen die jullie ooit hebben bedacht.

Wat is daar mis mee?
pi_178102383
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:43 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ga er één ding over zeggen en dat is dat het een reguliere ban is, geen technisch mankementje. Wil je daarvoor een unban moet je mailen, zoals met iedere ban. Verdere discussies omtrent specifieke bans hoeven hier niet meer.
Kun je een richtlijn geven voor een ban op je dm/pm?

Waarom vervalt een ban op het forum wel en niet je dm/pm ban zonder een mail in bepaalde situaties?
pi_178105534
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Tering, verwijder dan gewoon alles tot aan mijn eerste post. Ik wou hier helemaal geen discussie over starten, het enige doel van die post was om LBM te laten weten dat ik zijn DM heb gelezen en daar gehoor aan gaf.
Top! Was ik even vergeten inderdaad :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 08:10:32 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178116999
Als er weinig tot geen aanmeldingen zijn/komen mogen de users dan misschien een suggestie opgooien? Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat er ontzettend veel users zijn die hopen dat één bepaald iemand mod wordt :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178117076
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Als er weinig tot geen aanmeldingen zijn/komen mogen de users dan misschien een suggestie opgooien? Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat er ontzettend veel users zijn die hopen dat één bepaald iemand mod wordt :)
Bedankt maar Tagliano moet echt uit zichzelf voor mij kiezen
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:33:55 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178117154
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Als er weinig tot geen aanmeldingen zijn/komen mogen de users dan misschien een suggestie opgooien? Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat er ontzettend veel users zijn die hopen dat één bepaald iemand mod wordt :)
Klaasweetalles staat inderdaad met een straatlengte voor in de exitpool :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178119692
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Als er weinig tot geen aanmeldingen zijn/komen mogen de users dan misschien een suggestie opgooien? Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat er ontzettend veel users zijn die hopen dat één bepaald iemand mod wordt :)
Er zijn inmiddels genoeg aanmeldingen binnengekomen. Al kan diegene nog steeds mailen natuurlijk, met jullie handtekeningen als steunbetuiging. :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 11:28:38 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178119711
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er zijn inmiddels genoeg aanmeldingen binnengekomen. Al kan diegene nog steeds mailen natuurlijk, met jullie handtekeningen als steunbetuiging. :)
Spannend. Wanneer is bekendmaking? :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178119803
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spannend. Wanneer is bekendmaking? :s)
Dit gaan weer spannende dagen worden makker. Ook voor GGMM.
pi_178119930
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spannend. Wanneer is bekendmaking? :s)
Binnen afzienbare tijd

:P
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178121389
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Als er weinig tot geen aanmeldingen zijn/komen mogen de users dan misschien een suggestie opgooien? Ik weet namelijk uit betrouwbare bron dat er ontzettend veel users zijn die hopen dat één bepaald iemand mod wordt :)
Maar dan kan ik geen TR's meer zetten he.
  Forum Admin dinsdag 27 maart 2018 @ 12:54:06 #161
35723 crew  GGMM
pi_178121748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:37 schreef Heubach het volgende:

[..]

Maar dan kan ik geen TR's meer zetten he.
Wat een domme opmerking
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178121756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking
Sorry, ik maakte maar een slechte grap.
pi_178121867
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er zijn inmiddels genoeg aanmeldingen binnengekomen. Al kan diegene nog steeds mailen natuurlijk, met jullie handtekeningen als steunbetuiging. :)
Aanmeldingen van DP en vergelijkbare users kun je niet echt serieus nemen.

40-45 users willen hier dat JC het voortouw neemt. Ook 1 van de weinige serieuze potentiele kandidaten.
pi_178126023
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Aanmeldingen van DP en vergelijkbare users kun je niet echt serieus nemen.

40-45 users willen hier dat JC het voortouw neemt. Ook 1 van de weinige serieuze potentiele kandidaten.
Ben ik het verder ook helemaal mee eens, inderdaad. :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178126701
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben ik het verder ook helemaal mee eens, inderdaad. :)
Waarom is mijn feedback weg?

Ah, omdat de post van Badder aangepast is. Graag ook nog even de quote van Tagliano aanpassen in dat geval. Bedankt :).

Wel jammer dat Tagliano zelf geen verantwoording af komt leggen over deze kwestie.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2018 16:42:53 ]
pi_178126775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom is mijn feedback weg?
Heb gewoon zga alles verwijderd, had dat misschien kunnen laten staan inderdaad. Maar kwam door de hoeveelheid slowchat hier allemaal. Heb het wel verwerkt verder.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178126830
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kun je een richtlijn geven voor een ban op je dm/pm?

Waarom vervalt een ban op het forum wel en niet je dm/pm ban zonder een mail in bepaalde situaties?
????
  dinsdag 27 maart 2018 @ 17:11:07 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178127381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom is mijn feedback weg?

Ah, omdat de post van Badder aangepast is. Graag ook nog even de quote van Tagliano aanpassen in dat geval. Bedankt :).

Wel jammer dat Tagliano zelf geen verantwoording af komt leggen over deze kwestie.
Nog steeds jammer dat je de intentie van mijn post niet erkent en me even dankt voor de steun die ik je verleen.
pi_178141700
Hoe zit het met user bij hun ‘vorige’ naam benoemen? Is dat nou echt strafbaar en waarom?
pi_178141793
Ik moet bekennen dat ik mezelf ook net op tijd er van redde om gisteren Heubach niet bij zijn oude username te te noemen.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:26:19 #171
35723 crew  GGMM
pi_178141822
Ik moet zeggen dat het ook vrij zwak is om iemand die zo laf is tot op deze hoogte in bescherming te nemen. Hij wordt nog een aantal keer Ties genoemd, het is wat.

Als hij er niet op in zou gaan zou dat binnen 2 dagen gestopt zijn, nu maken jullie er een extreem groot drama van. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178141827
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik mezelf ook net op tijd er van redde om gisteren Heubach niet bij zijn oude username te te noemen.
ik ook namelijk
pi_178141834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:26 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat het ook vrij zwak is om iemand die zo laf is tot op deze hoogte in bescherming te nemen. Hij wordt nog een aantal keer Ties genoemd, het is wat.

Als hij er niet op in zou gaan zou dat binnen 2 dagen gestopt zijn, nu maken jullie er een extreem groot drama van. :')
Beetje zoals het KingFlopland drama.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:28:06 #174
35723 crew  GGMM
pi_178141860
Ik word steevast voor pedofiel uitgemaakt, dat wordt nooit verwijderd. (niet dat mij dat boeit, maar hier komt mijn punt:), als dat wel mag blijven staan, waarom dan wel het woordje Ties verbieden? Waar gáát dit over zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178141864
Hornbach zit te janken maar zit wel vervolgens 300 posts per dag te janken en te zuigen in de VBL SC

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2018 09:28:32 ]
pi_178141872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beetje zoals het KingFlopland drama.
als ie mij toen geen ban gaf had niemand erover
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:29:58 #177
35723 crew  GGMM
pi_178141898
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:28 schreef JanCees het volgende:
Hornbach zit te janken maar zit wel vervolgens 300 posts per dag te janken en te zuigen in de VBL SC
Ook dat, ja.

Zelf mensen uitdagen, maar als je Ties genoemd wordt gaan janken bij de mods :')

Dan ben je wmb geen man.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

als ie mij toen geen ban gaf had niemand erover
Waarom zou het iemand boeien wat jou overkomt? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178141917
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

als ie mij toen geen ban gaf had niemand erover
Precies. En het was een gemiste kans van hem om met die nickname change niet KingFlopland als username te kiezen.
pi_178141951
Internet vergeet nooit.
pi_178142017
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:17 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zit het met user bij hun ‘vorige’ naam benoemen? Is dat nou echt strafbaar en waarom?
We hebben het hier eerder over gehad. Nogmaals; als er geen goede redenen waren geweest had Danny zijn naam noet veranderd. Als je meer wil weten moet je even met Heubach DM'en. Als hij wil zal hik er meer over kunnen vertellen. Zo niet dan niet.

@Stijn; een foutje kan eens gebeuren. Hem consequent bij z'n oude naam blijven noemen na 10 waarschuwingen is een ander verhaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142041
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben het hier eerder over gehad. Nogmaals; als er geen goede redenen waren geweest had Danny zijn naam noet veranderd. Als je meer wil weten moet je even met Heubach DM'en. Als hij wil zal hik er meer over kunnen vertellen. Zo niet dan niet.

@Stijn; een foutje kan eens gebeuren. Hem consequent bij z'n oude naam blijven noemen na 10 waarschuwingen is een ander verhaal.
Dan moet Danny duidelijker zijn, aangezien ik van niks wist.
pi_178142056
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben het hier eerder over gehad. Nogmaals; als er geen goede redenen waren geweest had Danny zijn naam noet veranderd. Als je meer wil weten moet je even met Heubach DM'en. Als hij wil zal hik er meer over kunnen vertellen. Zo niet dan niet.

@Stijn; een foutje kan eens gebeuren. Hem consequent bij z'n oude naam blijven noemen na 10 waarschuwingen is een ander verhaal.
Alleen is het wel vervelend/irritant dat hij iedere dag actief loopt te zuigen en te trollen om vervolgens bij een beukje terug als een spastische geit te doen. Dit is niet de Heubach van voor zijn usernamechange namelijk.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:40:43 #183
35723 crew  GGMM
pi_178142082
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben het hier eerder over gehad. Nogmaals; als er geen goede redenen waren geweest had Danny zijn naam noet veranderd. Als je meer wil weten moet je even met Heubach DM'en. Als hij wil zal hik er meer over kunnen vertellen. Zo niet dan niet.

@Stijn; een foutje kan eens gebeuren. Hem consequent bij z'n oude naam blijven noemen na 10 waarschuwingen is een ander verhaal.
Prima, maar laat hem dan stoppen met zelf anderen voor alles en nog wat uit te maken. Hij lokt zelf de boel uit, wat niet zo handig is als je zo zielig bent als je hier niet tegen kan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142083
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben het hier eerder over gehad. Nogmaals; als er geen goede redenen waren geweest had Danny zijn naam noet veranderd. Als je meer wil weten moet je even met Heubach DM'en. Als hij wil zal hik er meer over kunnen vertellen. Zo niet dan niet.

@Stijn; een foutje kan eens gebeuren. Hem consequent bij z'n oude naam blijven noemen na 10 waarschuwingen is een ander verhaal.
Mss ook eens tegen ties optreden. Die maakt iedereen voor van alles en nog wat uit
pi_178142089
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen is het wel vervelend/irritant dat hij iedere dag actief loopt te zuigen en te trollen om vervolgens bij een beukje terug als een spastische geit te doen. Dit is niet de Heubach van voor zijn usernamechange namelijk.
Dit

Ties was namelijk een rustige en prima user, was ook bijna nooit in de SC. Hier mag je wel wat coulanter in optreden, wmb een ban ervoor geven is een beetje teveel van het goede.
pi_178142109
Kijk ze strijden voor broeder onlogisch. Ik ben trots.
pi_178142132
Ik zal er op letten. TR die opmerkingen ook, dan is het ook duidelijker misschien. Een aantal van jullie weet die knop namelijk vrij goed te vinden ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142141
Ties was een user die weinig mensen herinneren als ie weg is.
pi_178142151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zal er op letten. TR die opmerkingen ook, dan is het ook duidelijker misschien. Een aantal van jullie weet die knop namelijk vrij goed te vinden ;)
Ja? Wie dan?
pi_178142155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zal er op letten. TR die opmerkingen ook, dan is het ook duidelijker misschien. Een aantal van jullie weet die knop namelijk vrij goed te vinden ;)
Door deze reactie krijg ik spontaan respect voor je. 1 van de weinig mods die durft te zeggen 'ik zal er op letten'.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:44:25 #191
35723 crew  GGMM
pi_178142157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zal er op letten. TR die opmerkingen ook, dan is het ook duidelijker misschien. Een aantal van jullie weet die knop namelijk vrij goed te vinden ;)
Dat is het punt niet. Veel van ons zijn niet zo kinderachtig om een TR te maken of om bij een mod te gaan janken, omdat we vinden dat wanneer je niet tegen een stootje kan je in de sc verkeerd zit.

Nu moet dat helemaal veranderd worden omdat hij de boel bij elkaar jankt? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142165
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dit

Ties was namelijk een rustige en prima user, was ook bijna nooit in de SC. Hier mag je wel wat coulanter in optreden, wmb een ban ervoor geven is een beetje teveel van het goede.
Een ban is ook wat zwaar misschien inderdaad. Maar goed, iemand consequent bij zijn oude naam blijven noemen na meerdere waarschuwing. Om iemand dan misschien eens te laten stoppen os het ook niet geheel 'Onlogisch' misschien ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Door deze reactie krijg ik spontaan respect voor je. 1 van de weinig mods die durft te zeggen 'ik zal er op letten'.
Alsof er iets gebeurt. Ties zal wel ergens piemel gezogen hebben en krijgt nu vrije baan.
pi_178142206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Veel van ons zijn niet zo kinderachtig om een TR te maken of om bij een mod te gaan janken, omdat we vinden dat wanneer je niet tegen een stootje kan je in de sc verkeerd zit.

Nu moet dat helemaal veranderd worden omdat hij de boel bij elkaar jankt? :?
Nogmaals en laatste keer. In dat eerste vergis je je blijkbaar een beetje.

Het tweede; nogmaals en laatste keer. Als er geen goede redenen waren geweest was zijn naam ook nooit veranderd. Wees gewoon zelf dan ook niet zo kinderachtig en los dit met Heubach op. Zo moeilijk is het allemaal niet
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 09:51:07 #195
35723 crew  GGMM
pi_178142263
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nogmaals en laatste keer. In dat eerste vergis je je blijkbaar een beetje.
Nogmaals? Waar heb je dat eerder gezegd?

Verder mis je volledig m'n punt; waarom moet de gehele sfeer wijzigen vanwege Ties? Of hij nou degene is die jankt of dit vanuit de mods komt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142304
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nogmaals en laatste keer. In dat eerste vergis je je blijkbaar een beetje.

Het tweede; nogmaals en laatste keer. Als er geen goede redenen waren geweest was zijn naam ook nooit veranderd. Wees gewoon zelf dan ook niet zo kinderachtig en los dit met Heubach op. Zo moeilijk is het allemaal niet
Het is toch wel raar om te verwachten dat je zomaar je naam kunt veranderen en dan verbieden dat iemand je oude naam gebruikt?
Als je dat zo graag wil, als je het blijkbaar écht belangrijk vindt, moet je je ernaar gedragen ook.
pi_178142425
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen is het wel vervelend/irritant dat hij iedere dag actief loopt te zuigen en te trollen om vervolgens bij een beukje terug als een spastische geit te doen. Dit is niet de Heubach van voor zijn usernamechange namelijk.
Ik heb dit ook opgemerkt ja
pi_178142479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 09:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nogmaals? Waar heb je dat eerder gezegd?

Verder mis je volledig m'n punt; waarom moet de gehele sfeer wijzigen vanwege Ties? Of hij nou degene is die jankt of dit vanuit de mods komt.
Nogmaals doelde op het tweede deel. De gehele sfeer wijzigt niet om hem níet bij zijn oude naam te noemen.. :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:00:55 #199
35723 crew  GGMM
pi_178142487
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nogmaals doelde op het tweede deel. De gehele sfeer wijzigt niet om hem níet bij zijn oude naam te noemen.. :')
Wel als dat tot gevolg heeft dat we nu alle grapjes die hij maakt die ten kostte van anderen gaan moeten rapporteren.

Bijzonder dat je het punt blijft missen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wel als dat tot gevolg heeft dat we nu alle grapjes die hij maakt die ten kostte van anderen gaan moeten rapporteren.

Bijzonder dat je het punt blijft missen.
Heb je een beroerte ofzo, geen post meer zonder spelfout
pi_178142557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wel als dat tot gevolg heeft dat we nu alle grapjes die hij maakt die ten kostte van anderen gaan moeten rapporteren.
Als de enige grap die je kan maken is dat je hem bij zijn oude naam kan noemen.. dan is het misschien tijd om je grappenrepertoire aan te gaan passen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142562
Vooral het feit dat Hornbach zelf over alles en iedereen een mening heeft is storend als hij zelf begint te janken bij het minste of geringste.

Een slap takje met een grote muil, wees dan een vent en incasseer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2018 10:03:39 ]
pi_178142571
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als de enige grap die je kan maken is dat je hem bij zijn oude naam kan noemen.. dan is het misschien tijd om je grappenrepertoire aan te gaan passen.
Het is vrij duidelijk dat je het punt expres mist.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:04:14 #204
35723 crew  GGMM
pi_178142581
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als de enige grap die je kan maken is dat je hem bij zijn oude naam kan noemen.. dan is het misschien tijd om je grappenrepertoire aan te gaan passen.
Je mist wederom het punt.

Of je negeert het bewust.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142582
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als de enige grap die je kan maken is dat je hem bij zijn oude naam kan noemen.. dan is het misschien tijd om je grappenrepertoire aan te gaan passen.
Dat hoor jij niet te bepalen. Of ben je naast mod ook van de gedachtepolitie tegenwoordig?
pi_178142584
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef Typisch het volgende:
Vooral het feit dat Hornbach zelf over alles en iedereen een mening heeft is storend als hij zelf begint te janken bij het minste of geringste.

Een slap takje met een grote muil, wees dan een vent en incasseer.
"Hahah vies mad"
pi_178142596
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef Saind het volgende:

[..]

Heb je een beroerte ofzo, geen post meer zonder spelfout
denk dat rene erg driftig aan het typen is

Dan sluipt er wel eens een foutje in.
pi_178142620
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat hoor jij niet te bepalen. Of ben je naast mod ook van de gedachtepolitie tegenwoordig?
Zijn oude naam valt onder het modgebied blijkbaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:07:04 #209
35723 crew  GGMM
pi_178142625
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

denk dat rene erg driftig aan het typen is

Dan sluipt er wel eens een foutje in.
Ik neem het er gewoon even van nu onlogisch er niet is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je mist wederom het punt.

Of je negeert het bewust.
Nee hoor. Ik zal Heubach er meteen op aanspreken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142642
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zijn oude naam valt onder het modgebied blijkbaar.
En jij vindt niet dat hij het uitlokt met de manier hoe hij post?
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:08:00 #212
35723 crew  GGMM
pi_178142644
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zijn oude naam valt onder het modgebied blijkbaar.
Ik krijg een beetje het idee dat je het zelf ook niet snapt en beleid moet verdedigen waar je zelf ook van ziet dat het scheef is.
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zal Heubach er meteen op aanspreken.
Nou ja, dat is iets. :) Dank.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142694
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zal Heubach er meteen op aanspreken.
en onlo weer vrij
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:13:01 #214
35723 crew  GGMM
pi_178142753
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en onlo weer vrij
Daar gaat hij niet over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar gaat hij niet over.
Doublepain zal nu wel geen mod meer willen worden nu hij dit weet (lol).
pi_178142798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar gaat hij niet over.
kan het toch achter de schermen melden?
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:14:55 #217
35723 crew  GGMM
pi_178142809
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

kan het toch achter de schermen melden?
Ja, en dat zegt Tagliano dat hij pech heeft en dat is dat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178142814
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

En jij vindt niet dat hij het uitlokt met de manier hoe hij post?
Heubach mag beter z'n best gaan doen. True.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178142864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, en dat zegt Tagliano dat hij pech heeft en dat is dat.
er zijn meer FA’s dan hij
pi_178142879
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Heubach mag beter z'n best gaan doen. True.
:)
Want dat hij een username niet meer gekoppeld wil hebben aan zijn online identiteit snap ik verder best wel. Zeker als je bang bent dat het bij je werkgever terecht komt ofzo.

Maar dan is het nogal raar dat je daar zelf niet echt je best voor doet en constant conflicten opzoekt. Uitlokking ditdat.
pi_178142895
Jeetje mineetje, ik heb werkelijk iedereen lopen DM'en vorige week. Ik dacht dat dit een gepasseerd station pas. En nu ben ik blijkbaar te provocerend aan het posten? Misschien eens in de spiegel kijken, 90% van mijn posts in de SC gaan over inhoudelijke dingen. Als ik in discussie ben met iemand probeer ik dat altijd netjes te doen. Maar goed, zoals al eerder gezegd, ik ben na mijn vakantie weg hier.

:W
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:21:04 #222
35723 crew  GGMM
pi_178142958
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef Heubach het volgende:
Jeetje mineetje, ik heb werkelijk iedereen lopen DM'en vorige week. Ik dacht dat dit een gepasseerd station pas. En nu ben ik blijkbaar te provocerend aan het posten? Misschien eens in de spiegel kijken, 90% van mijn posts in de SC gaan over inhoudelijke dingen. Als ik in discussie ben met iemand probeer ik dat altijd netjes te doen. Maar goed, zoals al eerder gezegd, ik ben na mijn vakantie weg hier.

:W
Waarom dan pas?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:23:08 #223
35723 crew  GGMM
pi_178143014
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Heubach mag beter z'n best gaan doen. True.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?
Dan mag dit toch gelijk weg? Waarom mag hij mensen voor mongool uitmaken als hij zelf loopt te janken bij het woord Ties.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef Heubach het volgende:
Jeetje mineetje, ik heb werkelijk iedereen lopen DM'en vorige week. Ik dacht dat dit een gepasseerd station pas. En nu ben ik blijkbaar te provocerend aan het posten? Misschien eens in de spiegel kijken, 90% van mijn posts in de SC gaan over inhoudelijke dingen. Als ik in discussie ben met iemand probeer ik dat altijd netjes te doen. Maar goed, zoals al eerder gezegd, ik ben na mijn vakantie weg hier.

:W
Dus dan gedraag je maar als een idioot?
pi_178143051
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Dan mag dit toch gelijk weg? Waarom mag hij mensen voor mongool uitmaken als hij zelf loopt te janken bij het woord Ties.
Ik dacht dat het in de VBL SC "hard tegen hard" ging? Of is dat een act.

Inb4 ja dus je moet geen TR's zetten!!!
pi_178143063
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:25 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in de VBL SC "hard tegen hard" ging? Of is dat een act.

Inb4 ja dus je moet geen TR's zetten!!!
hard tegen hard behalve tegen jou
Nou leuk hoor :(
pi_178143066
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dus dan gedraag je maar als een idioot?
Kan je lezen wat ik zeg? Een idioot, omdat ik niet over mijn kant laat gaan? Ik post het liefste vredelievend hoor.
pi_178143077
De scheidsrechter meet met twee maten.
pi_178143081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

hard tegen hard behalve tegen jou
Nou leuk hoor :(
Je mag mij op de inhoud van mijn posts altijd aanpakken hoor, dat is vaak ook nog terecht ook. Maar om nou maar te blijven hameren over die namechange vind ik een beetje sneu. Move on.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:27:32 #230
35723 crew  GGMM
pi_178143095
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:25 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in de VBL SC "hard tegen hard" ging? Of is dat een act.

Inb4 ja dus je moet geen TR's zetten!!!
Je kopt hem zelf al in.

Als het "hard" tegen jou gaat ga je janken, dus zelf niet meer doen dan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je kopt hem zelf al in.

Als het "hard" tegen jou gaat ga je janken, dus zelf niet meer doen dan.
Ik jank niet, ik zet een TR, en enkel bij onlo, die heeft laten zien niet zo goed te kunnen nadenken. Van mij hoeft hij niet per se geband te worden hoor, maar misschien wel handiger voor het modteam.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:29:15 #232
35723 crew  GGMM
pi_178143121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:28 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik jank niet, ik zet een TR,
Dat is janken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143134
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is janken.
Mwoa, als ik er steeds over zou gaan huilen in de SC, dat zou pas janken zijn. Het komt namelijk enkel ter sprake als jij en anderen er weer over beginnen. Misschien eens overwegen om dat niet meer te doen?
pi_178143147
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:25 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in de VBL SC "hard tegen hard" ging? Of is dat een act.

Inb4 ja dus je moet geen TR's zetten!!!
is het ook, maar dan moet je iemand ook niet bijnaaien als je zogenaamd hard wil zijn
pi_178143151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:30 schreef Heubach het volgende:

[..]

Mwoa, als ik er steeds over zou gaan huilen in de SC, dat zou pas janken zijn. Het komt namelijk enkel ter sprake als jij en anderen er weer over beginnen. Misschien eens overwegen om dat niet meer te doen?
slachtofferrolgenot
pi_178143171
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

is het ook, maar dan moet je iemand ook niet bijnaaien als je zogenaamd hard wil zijn
Ik wil helemaal niet hard zijn, maar ik wil die posts gewoon weg hebben, nogmaals: die namechange is met een reden aangevraagd.

En dat ik 'stoer' loop te doen ofzo, vind ik echt onzin, ik heb een behoorlijk stressvolle periode achter de rug, dus was misschien wat geageerd bij tijden, ik zal er op letten in ieder geval.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:32:51 #237
35723 crew  GGMM
pi_178143182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:30 schreef Heubach het volgende:

[..]

Mwoa, als ik er steeds over zou gaan huilen in de SC
Nee, een TR plaatsen is dat net zo goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:30 schreef Heubach het volgende:
Het komt namelijk enkel ter sprake als jij en anderen er weer over beginnen. Misschien eens overwegen om dat niet meer te doen?
Ik heb je nooit bij je vorige naam genoemd sinds je me dmde. Ik respecteerde het en vind het kinderachtig van Onlogisch.

Neemt niet weg dat jij die er over jankt (Door een TR te maken) terwijl je anderen voor alles en nogwat uitmaakt nogal hypocriet en zielig is. Zoals mensen hier terecht aangeeft; je gedrag is nogal veranderd sinds je nieuwe naam. Je geniet nogal van de bescherming die je krijgt. Dat vind ik heel smerig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143216
Echt die hele naamsverandering boeide me weinig en de posts van onlo viel me niet op, je hebt het nu zelf naar gemaakt
pi_178143239
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Ik heb je nooit bij je vorige naam genoemd sinds je me dmde. Ik respecteerde het en vind het kinderachtig van Onlogisch.
Dat is aardig van je.

Anderen voor alles en nogwat uitmaken, nee want er wordt nooit met debiel/mongool/idioot gestrooid in de SC. Misschien je eigen posts hier even teruglezen? Ik laat het kanker in ieder geval achterwege. Dat soort woorden zetten wat kracht bij en rollen er lekker uit, maar ik zal er nooit een TR voor zetten.
pi_178143247
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:34 schreef Doublepain het volgende:
Echt die hele naamsverandering boeide me weinig en de posts van onlo viel me niet op, je hebt het nu zelf naar gemaakt
Ja, dit is wel echt de omgekeerde wereld, maar prima.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:38:12 #241
35723 crew  GGMM
pi_178143300
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:35 schreef Heubach het volgende:

[..]

Dat is aardig van je.
Dus je excuses voor de onterechte beschuldiging graag.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:35 schreef Heubach het volgende:
Anderen voor alles en nogwat uitmaken, nee want er wordt nooit met debiel/mongool/idioot gestrooid in de SC.
Ja, wel.

Maar dat is het punt. Dat doe jij volop, ga dan niet lopen janken als mensen je Ties noemen. Het valt niet voor niets op dat je je anders gedraagt, niet alleen bij mij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143327
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus je excuses voor de onterechte beschuldiging graag.

[..]

Ja, wel.

Maar dat is het punt. Dat doe jij volop, ga dan niet lopen janken als mensen je Ties noemen. Het valt niet voor niets op dat je je anders gedraagt, niet alleen bij mij.
Check je DM zo even, ik zal je het nog één keer uitleggen. Je mag mij voor kankerdebiel uitmaken hoor, en totaalidioot, en TBS-patiënt. Daar heb ik geen enkele moeite mee, met Ties ook niet per se.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 10:43:46 #243
35723 crew  GGMM
pi_178143426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:39 schreef Heubach het volgende:

[..]

Check je DM zo even, ik zal je het nog één keer uitleggen. Je mag mij voor kankerdebiel uitmaken hoor, en totaalidioot, en TBS-patiënt. Daar heb ik geen enkele moeite mee, met Ties ook niet per se.
Bedankt voor je DM, maar dat snapte ik al. Zie mijn antwoord.

Voortaan mij niet meer voor dingen uitmaken aub. Dat hypocriete gedoe van je word ik kotsmisselijk van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178143437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt voor je DM, maar dat snapte ik al. Zie mijn antwoord.

Voortaan mij niet meer voor dingen uitmaken aub. Dat hypocriete gedoe van je word ik kotsmisselijk van.
Ik neem het mee naar achteren.
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:12:34 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178144045
De één jankt en de rest jankt dat er één jankt.

Godver.
  Forum Admin woensdag 28 maart 2018 @ 11:19:25 #246
35723 crew  GGMM
pi_178144195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:12 schreef BadderHaring het volgende:
De één jankt en de rest jankt dat er één jankt.

Godver.
Jank niet zo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178144233
Het is om te janken inderdaad..
pi_178144898
Ik zal onlogisch vanaf nu ook reporten als hij mij bij mijn oude naam noemt, iets wat hij vaak doet. Kan echt niet. :)
pi_178145047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:56 schreef Bolasie het volgende:
Ik zal onlogisch vanaf nu ook reporten als hij mij bij mijn oude naam noemt, iets wat hij vaak doet. Kan echt niet. :)
ok zaha
pi_178145307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:56 schreef Bolasie het volgende:
Ik zal onlogisch vanaf nu ook reporten als hij mij bij mijn oude naam noemt, iets wat hij vaak doet. Kan echt niet. :)
Great banter!

[ Bericht 0% gewijzigd door Heubach op 28-03-2018 12:25:36 ]
pi_178145473
Wanneer komt het WK-forum?
pi_178145564
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt het WK-forum?
Ben je al OP's aan het voorbereiden?
pi_178145576
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:32 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ben je al OP's aan het voorbereiden?
Nee, gewoon benieuwd.
pi_178145579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, gewoon benieuwd.
Ah, ik ook wel hoor.
pi_178146394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt het WK-forum?
Nog niet bekend. Tenminste. Nog niks over gehoord/gelezen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178146398
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nog niet bekend.
Er is vast nog niet over gesproken (lol).
pi_178146403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er is vast nog niet over gesproken (lol).
Dat was een snelle reactie :{
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:11:01 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187205
Hoe vaak moet je een TR plaatsen voor er op gereageerd wordt? En wanneer mag je er vanuit gaan dat geen actie betekent dat een bepaalde post kennelijk volgens de mods door de beugel kan? Oftewel, binnen welke termijn mag ik er van uit gaan dat er gehandeld wordt na een TR?

Eerder deze week vroeg ik om feedback op TR's omdat kennelijk in sommige gevallen schelden wel getolereerd wordt en ik graag wil leren wat wel en wat niet mag.

Deze post:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:51 schreef Brammess het volgende:

[..]

Jij bent echt fucking achterlijk of niet
Als reactie in een inhoudelijke discussie, vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar kennelijk vindt het mod-team het moeilijk om er een besluit over te nemen, aangezien mijn TR inmiddels meer dan 12 uur oud is.
pi_178187239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe vaak moet je een TR plaatsen voor er op gereageerd wordt? En wanneer mag je er vanuit gaan dat geen actie betekent dat een bepaalde post kennelijk volgens de mods door de beugel kan? Oftewel, binnen welke termijn mag ik er van uit gaan dat er gehandeld wordt na een TR?

Eerder deze week vroeg ik om feedback op TR's omdat kennelijk in sommige gevallen schelden wel getolereerd wordt en ik graag wil leren wat wel en wat niet mag.

Deze post:

[..]

Als reactie in een inhoudelijke discussie, vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar kennelijk vindt het mod-team het moeilijk om er een besluit over te nemen, aangezien mijn TR inmiddels meer dan 12 uur oud is.
Mods liggen nog te slapen. Met JC aan het roer was dit allang aangepakt.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:18:21 #260
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187317
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mods liggen nog te slapen. Met JC aan het roer was dit allang aangepakt.
Ik vind dat je als gebruiker van een groot forum als Fok! zou moeten kunnen rekenen op een bepaalde response tijd, zodat posts die niet door de beugel kunnen ook snel verwijderd worden.

Nu zijn het onschuldige scheldwoorden, maar wat als iemand besluit om iets echt illegaals/strafbaars te posten? Dan is 12 uur gewoon veel te lang en dat heeft ook gevolgen voor de aansprakelijkheid van Fok!.

Als iemand besluit om hier een oproep te plaatsen om het huis van een speler/trainer te belagen met privé-adres, dan kun je dat niet zo lang laten staan. Om maar iets te noemen.

Ik snap dat mods niet altijd online kunnen zijn, maar ik neem aan dat TR's ook gewoon via een notificatie binnenkomen en dat er dan dus opgetreden kan worden.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:23:04 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178187391
Jankerds.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:25:52 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187435
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:23 schreef Caland het volgende:
Jankerds.
JA JIJ HEBT MAKKELIJK PRATEN JA! JIJ WORDT NIET CONSTANT UITGESCHOLDEN OMDAT JE ZO POPULAIR BENT!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_178188091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe vaak moet je een TR plaatsen voor er op gereageerd wordt? En wanneer mag je er vanuit gaan dat geen actie betekent dat een bepaalde post kennelijk volgens de mods door de beugel kan? Oftewel, binnen welke termijn mag ik er van uit gaan dat er gehandeld wordt na een TR?

Eerder deze week vroeg ik om feedback op TR's omdat kennelijk in sommige gevallen schelden wel getolereerd wordt en ik graag wil leren wat wel en wat niet mag.

Deze post:

[..]

Als reactie in een inhoudelijke discussie, vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar kennelijk vindt het mod-team het moeilijk om er een besluit over te nemen, aangezien mijn TR inmiddels meer dan 12 uur oud is.
Er is opgeschoond in het Ajax-topic. Ter info, er zijn ook zat zuigposts van jouzelf verwijderd.

Sterker nog, de post die alle reacties uitlokte, was er 1 van jou.

Dus ipv de vermoorde onschuld te spelen, zou je zelf ook eens normaal kunnen doen.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:43:05 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178188708
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er is opgeschoond in het Ajax-topic. Ter info, er zijn ook zat zuigposts van jouzelf verwijderd.

Sterker nog, de post die alle reacties uitlokte, was er 1 van jou.

Dus ipv de vermoorde onschuld te spelen, zou je zelf ook eens normaal kunnen doen.
Die post was 100% inhoud. Beetje flauw om nu in het rond te gaan slaan omdat je kritiek krijgt.
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 10:58:46 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178188978
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die post was 100% inhoud. Beetje flauw om nu in het rond te gaan slaan omdat je kritiek krijgt.
Maar wel altijd met dat zuigerige toontje, heb je niet nodig Badder.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:02:39 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178189031
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Maar wel altijd met dat zuigerige toontje, heb je niet nodig Badder.
Ik vond dat in dit geval reuze meevallen. Die discussie met JR was volledig op inhoud. Maar goed, ik probeer er op te letten. Ik doe ook al mijn uiterste best om niet meer mee te gaan in het gezeik op de persoon en dat lukt me steeds beter. Alleen met Klaas is dat erg lastig omdat het er zo dik bovenop ligt bij hem.

Neemt overigens niet weg dat het niet normaal is dat er hier maar eens in de 14 uur een mod langskomt.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:41:28 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178191083
Meid, het is een schande inderdaad

Bestuur tegen de muur
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:53:29 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178191314
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:41 schreef Caland het volgende:
Meid, het is een schande inderdaad

Bestuur tegen de muur
Ik denk dat Danny dit wel eens als een doodsbedreiging zou kunnen opvatten.
pi_178191514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe vaak moet je een TR plaatsen voor er op gereageerd wordt? En wanneer mag je er vanuit gaan dat geen actie betekent dat een bepaalde post kennelijk volgens de mods door de beugel kan? Oftewel, binnen welke termijn mag ik er van uit gaan dat er gehandeld wordt na een TR?

Eerder deze week vroeg ik om feedback op TR's omdat kennelijk in sommige gevallen schelden wel getolereerd wordt en ik graag wil leren wat wel en wat niet mag.

Deze post:

[..]

Als reactie in een inhoudelijke discussie, vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar kennelijk vindt het mod-team het moeilijk om er een besluit over te nemen, aangezien mijn TR inmiddels meer dan 12 uur oud is.
Je bent gewoon bloedirritant en dan moet je je beseffen dat je soms ook wind tegen gaat krijgen. Ik blijf er gewoon mee doorgaan maak je je daar maar niet druk om.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 30-03-2018 13:03:27 ]
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:08:15 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178191616
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:02 schreef Brammess het volgende:

[..]

Je bent gewoon bloedirritant en dan moet je je beseffen dat je soms ook wind tegen gaat krijgen. Ik blijf er gewoon mee doorgaan maak je je daar maar niet druk om.
De post waar je op reageerde was 100% on-topic, net als de hele discussie die er op volgde. Als het onderwerp je niet zint, prima, maar dan is er nog enkele reden om te gaan schelden en beledigen.

Volgens mij onderbouwde ik in die discussie prima waarom ik het niet met JR eens was. Dat was geen zuigen, geen trollen, geen schelden. Dat was een on-topic discussie.

Maar kennelijk ben jij zo'n type die, zodra de inhoud niet meer lukt, alleen maar kan schelden en beledigen. Ga er vooral mee door, het toont alleen maar hoe beperkt je inhoud is.
pi_178192307
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die post was 100% inhoud. Beetje flauw om nu in het rond te gaan slaan omdat je kritiek krijgt.
Ik kan heel goed tegen kritiek. Daar is dit topic ook o.a. voor bedoeld.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:48:43 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178192431
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan heel goed tegen kritiek. Daar is dit topic ook o.a. voor bedoeld.
Dat dacht ik ook ja. Neemt niet weg dat het gescheld en beledig niet uit een zuigende opmerking van mij kwam en je opmerking daarover dus nergens op sloeg. De discussie met JR was op inhoud, niets anders dan dat.
pi_178192455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja. Neemt niet weg dat het gescheld en beledig niet uit een zuigende opmerking van mij kwam en je opmerking daarover dus nergens op sloeg. De discussie met JR was op inhoud, niets anders dan dat.
De eerste opmerking die ik heb moeten editten was er 1 van jou. Daarna ging het van alle kanten los. Je mag omgekeerd ook wel wat kritiek accepteren.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:00:39 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178192642
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De eerste opmerking die ik heb moeten editten was er 1 van jou. Daarna ging het van alle kanten los. Je mag omgekeerd ook wel wat kritiek accepteren.
Die opmerking was niet de reden waarom het los ging en dat weet jij verdomde goed. Daar werd niet of nauwelijks op gereageerd. Beetje flauw dat je het nu zo draait.

En daarbij, een beetje prikken hier en daar is geen enkele reden om te gaan schelden en op de man spelen. Dat moet jij weten, want zelf ben je daar ook niet vies van.
pi_178192695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die opmerking was niet de reden waarom het los ging en dat weet jij verdomde goed. Daar werd niet of nauwelijks op gereageerd. Beetje flauw dat je het nu zo draait.

En daarbij, een beetje prikken hier en daar is geen enkele reden om te gaan schelden en op de man spelen. Dat moet jij weten, want zelf ben je daar ook niet vies van.
Ik ben niet vies van schelden en op de man spelen?
Tja, dan laat ik het hier maar bij. Ik heb niet het idee dat ik tot jou kan doordringen.

Feit blijft, in dit geval was je zelf de oorzaak. Desondanks wordt het gescheld wordt niet getolereerd en verwijderd, zoals ook is gedaan. Niet in het tempo dat jij graag had gezien, maar het is wel gedaan.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:06:12 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178192754
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben niet vies van schelden en op de man spelen?
Tja, dan laat ik het hier maar bij. Ik heb niet het idee dat ik tot jou kan doordringen.
Nee, jij bent niet vies van een beetje prikken hier en daar, bedoelde ik uiteraard.

quote:
Feit blijft, in dit geval was je zelf de oorzaak.
Dit is gewoon onzin. De discussie met JR was on-topic en daar volgde het gescheld van Brammes op. Kun je draaien zoals je wilt. Ik weet niet wat je doel is met deze waarheidsverdraaiing, maar ik vind het in-en-in triest en had van jou beter verwacht.
pi_178192840
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet vies van een beetje prikken hier en daar, bedoelde ik uiteraard.

[..]

Dit is gewoon onzin. De discussie met JR was on-topic en daar volgde het gescheld van Brammes op. Kun je draaien zoals je wilt. Ik weet niet wat je doel is met deze waarheidsverdraaiing, maar ik vind het in-en-in triest en had van jou beter verwacht.
Ik verdraai niks. Als jij dat zo ervaart, is dat toch echt enkel jouw visie. Deze discussie leidt nu ook nergens toe verder.

Het enige punt waar ik iets mee kan is het het feit dat het lang duurde voordat er gereageerd werd op jouw TR's. En dat punt gaan we zeker oppakken.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:16:03 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178192997
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik verdraai niks. Als jij dat zo ervaart, is dat toch echt enkel jouw visie. Deze discussie leidt nu ook nergens toe verder.
Dus als jij en ik het niet eens zijn, zit het probleem in mijn hoofd. Wat moet jij in een fijne wereld leven.

quote:
Het enige punt waar ik iets mee kan is het het feit dat het lang duurde voordat er gereageerd werd op jouw TR's. En dat punt gaan we zeker oppakken.
Super fijn. Dank daarvoor.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 16:44:22 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178196021
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Binnen afzienbare tijd

:P
We zijn inmiddels 3 DAGEN VERDER

FOK LEGT WEER TE SLAPEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 20:04:01 #280
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178199950
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 16:44 schreef Caland het volgende:

[..]

We zijn inmiddels 3 DAGEN VERDER

FOK LEGT WEER TE SLAPEN
Hoi.
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 20:04:42 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178199960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:04 schreef Klummie het volgende:

[..]

Hoi.
:W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178201208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:W
Jammer dit
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 21:18:16 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178201307
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jammer dit
Ik voer al jarenlang campagne, maar helaas ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 30 maart 2018 @ 22:19:55 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178202699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik voer al jarenlang campagne, maar helaas ;(
Nemen ze jou soms niet serieus achter de schermen?
Oh.
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 22:26:45 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178202840
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nemen ze jou soms niet serieus achter de schermen?
Jawel hoor, maar kennelijk is er een onzichtbaar krachtveld dat DP en JC weert.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178236996
Ik heb een klacht.
Noot noot.
pi_178237330
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178237742
Lol.
Noot noot.
pi_178237750
Typo.

Lul.
Noot noot.
  zondag 1 april 2018 @ 16:35:39 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 19:06:01 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178241500
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet vies van een beetje prikken hier en daar, bedoelde ik uiteraard.

[..]

Dit is gewoon onzin. De discussie met JR was on-topic en daar volgde het gescheld van Brammes op. Kun je draaien zoals je wilt. Ik weet niet wat je doel is met deze waarheidsverdraaiing, maar ik vind het in-en-in triest en had van jou beter verwacht.
haten op Don :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178241519
Een zwangere vrouw plagen, is dat het beleid hier tegenwoordig? Nou dan heb ik ook iets:

BadderHaring heeft een lelijke neus
  zondag 1 april 2018 @ 19:08:01 #294
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178241536
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Een zwangere vrouw plagen, is dat het beleid hier tegenwoordig? Nou dan heb ik ook iets:

BadderHaring heeft een lelijke neus
Nee, dit klopt niet. Ik heb een prachtig neusje.
pi_178322741
Hallo. Wat is hier allemaal aan de hand? Krijg je voor #FREE[insertuser] een ban? Wat is hier nou erg aan?
Noot noot.
  Forum Admin donderdag 5 april 2018 @ 13:50:13 #296
35723 crew  GGMM
pi_178322762
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo. Wat is hier allemaal aan de hand? Krijg je voor #FREE[insertuser] een ban? Wat is hier nou erg aan?
Een ban van 2 weken ja :') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178322768
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo. Wat is hier allemaal aan de hand? Krijg je voor #FREE[insertuser] een ban? Wat is hier nou erg aan?
Is dat serieus wat er gaande is?

Ik heb dit al 40-45 keer gedaan dit jaar, nooit wat van gehoord.

Overigens zie ik gisteren meerdere users een stream posten. Dit wordt dan alleen maar aangepast, terwijl Stijn hier meteen voor werd verbannen.

Lekker strakke lijnen hier.
  Forum Admin donderdag 5 april 2018 @ 13:51:06 #298
35723 crew  GGMM
pi_178322804
Ik doe het ook regelmatig maar heb er nog geen waarschuwing voor gekregen.

Wat is nou jullie beleid? Want dit slaat nergens op hoor.
Noot noot.
pi_178322813
Wij (mods) bannen niet en bepalen ook niet de bantijd.
Een gebande kan altijd mailen naar forum@fok.nl
BFF met GGMM
pi_178322821
Dicht.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')