abonnement Unibet Coolblue
pi_177895400
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Werd in die paar minuten die hij kreeg toch een keer of twee à drie op fysiek geklopt.
Was niet best idd _O-, gelukkig hebben we hem zien shinen in Florida
pi_177895474
Hendrix speelde vandaag de tweede helft minder als 'controleur' en stond veel meer op zijn oude positie (Linksmidden) waardoor hij ook aanvallend weer wat meer in te brengen had en direct zag je zijn potentie weer. Ik blijf ervan overtuigd dat hij een onmisbare speler is in dit PSV en dat 'het niet opvallen' juist komt door de rol die hij neemt in het team. Hij is letterlijk de spelverdeler van dit PSV. Daar waar van Ginkel op zijn twee goals na ('intikker en penalty') helemaal niet te zien was deze wedstrijd en onder vele titels komt te staan als diegene die de wedstrijd beslist is dit voor mij duidelijk Jorrit.

Goedeavond nog allemaal :)!
pi_177895593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:45 schreef Minimunt het volgende:
Hendrix speelde vandaag de tweede helft minder als 'controleur' en stond veel meer op zijn oude positie (Linksmidden) waardoor hij ook aanvallend weer wat meer in te brengen had en direct zag je zijn potentie weer. Ik blijf ervan overtuigd dat hij een onmisbare speler is in dit PSV en dat 'het niet opvallen' juist komt door de rol die hij neemt in het team. Hij is letterlijk de spelverdeler van dit PSV. Daar waar van Ginkel op zijn twee goals na ('intikker en penalty') helemaal niet te zien was deze wedstrijd en onder vele titels komt te staan als diegene die de wedstrijd beslist is dit voor mij duidelijk Jorrit.

Goedeavond nog allemaal :)!
Hij heeft echt een persoon naast zich nodig die kan opbouwen, dat brengt van Ginkel ook niet echt.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:55:02 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_177895698
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:45 schreef Minimunt het volgende:
Hendrix speelde vandaag de tweede helft minder als 'controleur' en stond veel meer op zijn oude positie (Linksmidden) waardoor hij ook aanvallend weer wat meer in te brengen had en direct zag je zijn potentie weer. Ik blijf ervan overtuigd dat hij een onmisbare speler is in dit PSV en dat 'het niet opvallen' juist komt door de rol die hij neemt in het team. Hij is letterlijk de spelverdeler van dit PSV. Daar waar van Ginkel op zijn twee goals na ('intikker en penalty') helemaal niet te zien was deze wedstrijd en onder vele titels komt te staan als diegene die de wedstrijd beslist is dit voor mij duidelijk Jorrit.

Goedeavond nog allemaal :)!
Onmisbare spelverdeler? Draaf je niet een beetje door?
Dit, dus.
pi_177895758
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Onmisbare spelverdeler? Draaf je niet een beetje door?
Verklaar je nader
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:00:24 #56
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_177895837
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:57 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Verklaar je nader
Noem nog eens 1 wedstrijd waarbij hij het niveau van vandaag heeft gehaald?
Dit, dus.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 23:03:04 #57
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177895907
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:45 schreef Minimunt het volgende:
Daar waar van Ginkel op zijn twee goals na ('intikker en penalty') helemaal niet te zien was deze wedstrijd
Is ook helemaal niet belangrijk 2x scoren.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177897975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:03 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Is ook helemaal niet belangrijk 2x scoren.
Ik zeg niet dat scoren niet belangrijk is. Integendeel: van Ginkel is daarin juist enorm goed en zeker belangrijk. Ik heb er alleen moeite mee dat dit de opvatting van het spel van desbetreffend persoon door het scoren van mensen enorm wordt overschat. Dat hij hier twee keer scoort wil niet zeggen dat hij 'opeens' PSV naar een overwinning loodst. Nee dat doet het team.
pi_177898075
Elk bod op Brenet in de zomer accepteren.
Hoe onbeholpen weer die actie op Castelen in de 1e helft :') Weg met die vuilniszak.
U MAD?
pi_177898141
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:43 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat scoren niet belangrijk is. Integendeel: van Ginkel is daarin juist enorm goed en zeker belangrijk. Ik heb er alleen moeite mee dat dit de opvatting van het spel van desbetreffend persoon door het scoren van mensen enorm wordt overschat. Dat hij hier twee keer scoort wil niet zeggen dat hij 'opeens' PSV naar een overwinning loodst. Nee dat doet het team.
Koester dat soort spelers

Wij als Ajax hebben eerder ook jaren gezeurd over Klaassen en daarvoor Siem (voordat die echt slecht werd), maar ze scoorden toch keer op keer. Nog vaak belangrijke doelpunten ook.
pi_177898792
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Werd in die paar minuten die hij kreeg toch een keer of twee à drie op fysiek geklopt.
Onmogelijk, zelf gelezen hier dat hij een topverdediger is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 07:11:26 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177899195
quote:
4s.gif Op zondag 18 maart 2018 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Onmogelijk, zelf gelezen hier dat hij een topverdediger is.
Precies, stak met kop en schouders boven de rest van de verdedigers van jong PSV uit.
pi_177899309
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:51 schreef de_boswachter het volgende:
Elk bod op Brenet in de zomer accepteren.
Hoe onbeholpen weer die actie op Castelen in de 1e helft :') Weg met die vuilniszak.
En de bal de verkeerde kant op koppen waardoor VVV een kans krijgt :')______!!!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_177899332
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

"Deze video mag niet vanaf uw locatie worden bekeken."

:') Nadeel van in de USA wonen.
Oh, woon jij in Amerika dan?
  zondag 18 maart 2018 @ 08:38:50 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177899461
Manmanman, Obispo wordt bij zijn 5-minuten debuut een keer opzij gezet en hij is alweer afgeschreven.

Jullie lijken wel Ajax-supporters.
pi_177899767
Zou dat een reden zijn waarom Cocu zo voorzichtig is met het inbrengen van jonge spelers?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_177899981
Zoveel mensen weer viesmad he. Dit PSV frustreert volledige volksstammen.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:41:16 #68
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177900189
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
Zou dat een reden zijn waarom Cocu zo voorzichtig is met het inbrengen van jonge spelers?
Het gezeik van een stel idioten op Fok!? Het zou kunnen, natuurlijk. :')
  zondag 18 maart 2018 @ 09:47:35 #69
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177900299
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het gezeik van een stel idioten op Fok!? Het zou kunnen, natuurlijk. :')
:')
  zondag 18 maart 2018 @ 09:50:58 #70
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_177900368
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
Manmanman, Obispo wordt bij zijn 5-minuten debuut een keer opzij gezet en hij is alweer afgeschreven.

Jullie lijken wel Ajax-supporters.
Manmanman, Obispo wordt hier en door Aad300 al maandenlang de sterren ingeschreven, dus krijgt hij logischerwijs extra aandacht bij zijn eerste minuten in het eerste. Daarin kijken we enkel naar de feiten, en dan blijkt dat hij meerdere duels op fysiek verloor. Verder geen waardeoordeel over zijn talent, kunnen of toekomst, want iedereen snapt echt wel dat 5 minuten in al een gespeelde wedstrijd geen representatief beeld kunnen geven van iemand.

Niemand schrijft hem hier dus al af, die volledig onjuiste en overtrokken conclusie trek jij zelf.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:57:55 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177900524
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Manmanman, Obispo wordt hier en door Aad300 al maandenlang de sterren ingeschreven, dus krijgt hij logischerwijs extra aandacht bij zijn eerste minuten in het eerste. Daarin kijken we enkel naar de feiten, en dan blijkt dat hij meerdere duels op fysiek verloor. Verder geen waardeoordeel over zijn talent, kunnen of toekomst, want iedereen snapt echt wel dat 5 minuten in al een gespeelde wedstrijd geen representatief beeld kunnen geven van iemand.

Niemand schrijft hem hier dus al af, die volledig onjuiste en overtrokken conclusie trek jij zelf.
Het gaat toch ook echt helemaal nergens over. Die jongen laat bij Jong PSV wekelijks zien dat hij toe is aan een volgende stap. Dan krijgt hij eindelijk een keer de kans om 10 minuten voor tijd in te vallen en wordt hij na zijn eerste foutje meteen afgeserveerd.

Vorig seizoen liep iedereen, letterlijk IEDEREEN, hier te zeiken dat de jeugd meer kansen moest krijgen. Dan krijgen ze die en wordt er van zo'n jongen verwacht dat hij in zijn eerste 10 minuten meteen een soort Alex is en is het één en al cynisme over zijn talent.

Er is ook helemaal niemand hier die heeft geroepen dat hij al een topverdediger is, niemand heeft hem de sterren ingeschreven. Hij heeft veel potentie. Maar hij is 19 en moet nog veel leren. Het zijn nu juist de mensen die 'alles is beter dan Isimat en Schwaab'-roepen die de meeste kritiek hebben op het enige alternatief.

Sowieso, het negatieve gezeik in dit topic over PSV is echt zo triest. Het lijkt wel of dat wat Scarface en Grrrrrr hebben besmettelijk is.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:09:01 #72
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_177900778
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]


[..]

Het gaat toch ook echt helemaal nergens over. Die jongen laat bij Jong PSV wekelijks zien dat hij toe is aan een volgende stap. Dan krijgt hij eindelijk een keer de kans om 10 minuten voor tijd in te vallen en wordt hij na zijn eerste foutje meteen afgeserveerd.

Vorig seizoen liep iedereen, letterlijk IEDEREEN, hier te zeiken dat de jeugd meer kansen moest krijgen. Dan krijgen ze die en wordt er van zo'n jongen verwacht dat hij in zijn eerste 10 minuten meteen een soort Alex is en is het één en al cynisme over zijn talent.

Er is ook helemaal niemand hier die heeft geroepen dat hij al een topverdediger is, niemand heeft hem de sterren ingeschreven. Hij heeft veel potentie. Maar hij is 19 en moet nog veel leren. Het zijn nu juist de mensen die 'alles is beter dan Isimat en Schwaab'-roepen die de meeste kritiek hebben op het enige alternatief.

Sowieso, het negatieve gezeik in dit topic over PSV is echt zo triest. Het lijkt wel of dat wat Scarface en Grrrrrr hebben besmettelijk is.
"Afgeserveerd", "één en al cynisme", "kritiek". Als ik even teruglees, zie ik alleen Grrrrr één cynische opmerking plaatsen. Verder stip ik alleen maar aan wat ik feitelijk gezien heb, zoals gezegd zonder enige vorm van waardeoordeel, als reactie op iemand die zegt dat hij het debuut van Obispo gemist heeft. En mijn observatie wordt beaamd door één iemand.

Volgens mij valt het dus allemaal wel mee met de kritiek op Obispo hier.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:12:14 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177900850
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

"Afgeserveerd", "één en al cynisme", "kritiek". Als ik even teruglees, zie ik alleen Grrrrr één cynische opmerking plaatsen. Verder stip ik alleen maar aan wat ik feitelijk gezien heb, zoals gezegd zonder enige vorm van waardeoordeel, als reactie op iemand die zegt dat hij het debuut van Obispo gemist heeft. En mijn observatie wordt beaamd door één iemand.

Volgens mij valt het dus allemaal wel mee met de kritiek op Obispo hier.
Ow. Gelukkig.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:22:39 #74
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177901110
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]


[..]

Het gaat toch ook echt helemaal nergens over. Die jongen laat bij Jong PSV wekelijks zien dat hij toe is aan een volgende stap. Dan krijgt hij eindelijk een keer de kans om 10 minuten voor tijd in te vallen en wordt hij na zijn eerste foutje meteen afgeserveerd.

Vorig seizoen liep iedereen, letterlijk IEDEREEN, hier te zeiken dat de jeugd meer kansen moest krijgen. Dan krijgen ze die en wordt er van zo'n jongen verwacht dat hij in zijn eerste 10 minuten meteen een soort Alex is en is het één en al cynisme over zijn talent.

Er is ook helemaal niemand hier die heeft geroepen dat hij al een topverdediger is, niemand heeft hem de sterren ingeschreven. Hij heeft veel potentie. Maar hij is 19 en moet nog veel leren. Het zijn nu juist de mensen die 'alles is beter dan Isimat en Schwaab'-roepen die de meeste kritiek hebben op het enige alternatief.

Sowieso, het negatieve gezeik in dit topic over PSV is echt zo triest. Het lijkt wel of dat wat Scarface en Grrrrrr hebben besmettelijk is.
Kritiek hebben mag niet?
Er werd 2 topics geleden door iemand gesteld dat het een negatief signaal was naar mannen als Rosario, Rigo en Obispo dat iemand als Luckassen een basisplaats kreeg.
Daar reageerde ik op door te zeggen dat die knakkers misschien wel NOG slechter zijn dan Luckassen. En dat het feit dat ze in jong PSV veel doelpunten om de oren kregen ook wel iets betekende.
Maar nee, Florida cup, en het feit dat ze met kop en schouders boven de rest uitstaken bladibla.
Dat ze op dit moment slechter zijn dan Luckassen, wil niet zeggen dat ze er geen kut van kunnen. Spelers kunnen zich namelijk ook ontwikkelen. Dat moet ook in het eerste van PSV gebeuren. Maar is een uitwedstrijd tegen Willem 2 het juiste moment als je 10 punten voorstaat en je de titel (zo goed als zeker) kunt winnen wanneer je wint?

Ik schrijf nergens Obispo af, ik zeg alleen dat Cocu er wellicht een reden voor heeft hem niet in de basis te zetten (hetzelfde geldt voor mannen als Rigo en Rosario). Daarnaast zijn Isimat en Schwaab (over het hele seizoen genomen) best stabiel en betrouwbaar.
Het opgehemel van spelers die nog 0 hebben laten zien in PSV 1, vind ik klachtwaardiger dan de kritiek die wordt geuit.
En dan laat Obispo zien waarom hij geen basisplaats heeft (omdat hij meerdermalen fysiek geklopt wordt) en dan kun je natuurlijk negatieve reacties verwachten.
Maar afschrijven? Je kunt het natuurlijk ook overdrijven Badder.
Obsipo heeft echt wel talent maar moet zich ook nog ontwikkelen om een basisplaats af te dwingen.
Mauro jr. is op dit moment de enige die van toegevoegde waarde kan zijn in dit PSV. Obispo, Rigo, Rosario, Gudmundsson enz. (Nog) niet.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:23:55 #75
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177901138
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kritiek hebben mag niet?
Er werd 2 topics geleden door iemand gesteld dat het een negatief signaal was naar mannen als Rosario, Rigo en Obispo dat iemand als Luckassen een basisplaats kreeg.
Daar reageerde ik op door te zeggen dat die knakkers misschien wel NOG slechter zijn dan Luckassen. En dat het feit dat ze in jong PSV veel doelpunten om de oren kregen ook wel iets betekende.
Maar nee, Florida cup, en het feit dat ze met kop en schouders boven de rest uitstaken bladibla.
Dat ze op dit moment slechter zijn dan Luckassen, wil niet zeggen dat ze er geen kut van kunnen. Spelers kunnen zich namelijk ook ontwikkelen. Dat moet ook in het eerste van PSV gebeuren. Maar is een uitwedstrijd tegen Willem 2 het juiste moment als je 10 punten voorstaat en je de titel (zo goed als zeker) kunt winnen wanneer je wint?

Ik schrijf nergens Obispo af, ik zeg alleen dat Cocu er wellicht een reden voor heeft hem niet in de basis te zetten (hetzelfde geldt voor mannen als Rigo en Rosario). Daarnaast zijn Isimat en Schwaab (over het hele seizoen genomen) best stabiel en betrouwbaar.
Het opgehemel van spelers die nog 0 hebben laten zien in PSV 1, vind ik klachtwaardiger dan de kritiek die wordt geuit.
En dan laat Obispo zien waarom hij geen basisplaats heeft (omdat hij meerdermalen fysiek geklopt wordt) en dan kun je natuurlijk negatieve reacties verwachten.
Maar afschrijven? Je kunt het natuurlijk ook overdrijven Badder.
Obsipo heeft echt wel talent maar moet zich ook nog ontwikkelen om een basisplaats af te dwingen.
Mauro jr. is op dit moment de enige die van toegevoegde waarde kan zijn in dit PSV. Obispo, Rigo, Rosario, Gudmundsson enz. (Nog) niet.
Nou, vooruit dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')