Ja ik denk dat ze de stagiair ofzo er op hadden gezet.. Maar dan nog zeggen dat het zo hoort (wat betreft die pakkingen) vind ik niet netjes.quote:
Kwikfitquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:06 schreef fathank het volgende:
Verlies nemen en nooit meer terug komen. Als ze nog niet eens een paar wielmoeren op het juiste moment kunnen aantrekken lukt ze dat ook niet met je kleppendeksel. Gewoon de luchttol erop en flink aantrekken. Vast=vast jatog.
Ja daar was ik ook nogal verbaasd over.. Qua reparatie zal ik daar zeker niet meer heen gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:06 schreef fathank het volgende:
Verlies nemen en nooit meer terug komen. Als ze nog niet eens een paar wielmoeren op het juiste moment kunnen aantrekken lukt ze dat ook niet met je kleppendeksel. Gewoon de luchttol erop en flink aantrekken. Vast=vast jatog.
Zeker niet. Is gedaan bij de LPG inbouwer, dus het leek mij wel dat ze verstand hadden van motoren. Het was dus ook zeker niet goedkoop. Op mijn BMW bespaar ik nooit. Maar na al die verschillende garages ga ik de dingen die ik zelf kan gewoon zelf doen, ben er nu klaar mee. Een vriend van me heeft een brug die ik mag gebruiken/huren. Van het weekend de bobines zelf al gedaan en de pitmanarmen achter. Volgende zijn de lambdasondes. Lastige dingen laat ik nog wel uitvoeren, zoals kleppendekselpakking. Maar dan bij een garage waar ik wel vertrouwen in heb, alleen erg duur isquote:
Ik heb het zelf niet nagekeken, maar er lag wel al een plasje olie bij de bougies. Volgens de garage die de diagnose heeft gesteld lekken allebei de pakkingen fors.quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is lekken in jouw beleving.
een beetje zweten bij de kleppendekselpakking is na twee/drie jaar normaal.
volgens het haynes werkplaatshandboek dient er op enkele plekken vloeibare pakking te worden gebruikt. zolang dat is gebeurd, en de schroeven niet met luchtgereedschap zijn vastgezet, is het goed.
Haha inderdaad! Maar is dan ook een gebruikt onderdeel he Maar heb ook de pitmanarmen (doggy bones) van de achterophanging vervangen en die waren 22 euro per stuk, viel ook mee! Lambda's voor 60 euro per stuk gekocht volgens mij. Nog 2 uitlaatrubbers gedaan a 2 euro per stuk Dussss hartstikke goedkoop zo een 540quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:01 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je tegelijk het goedkoopste onderdeel van je 540 ontdekt.
Een decat downpipe? Daar zul je wel iets van merken, maar nog meer als je ook je mapping hebt laten aanpassen of laat aanpassen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:52 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag een afspraak staan om een downpipe te plaatsen. Ben benieuwd hoeveel verschil ik ga merken.
Yup, diesel dus roetfilter gaat er ook uit. Roetfilter zat vol, dus dacht, dan kan ik hem net zo goed weg laten halen. Afspraak is trouwens verplaatst naar morgen, dus laat het dan wel weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:36 schreef chiren het volgende:
[..]
Een decat downpipe? Daar zul je wel iets van merken, maar nog meer als je ook je mapping hebt laten aanpassen of laat aanpassen.
Op mijn F20 116i zit ik nu op 255pk en 370nm met een initiele remap (stage 1), waar later een decat downpipe opgekomen is incl crackle map (stage 2). Verschil tussen stage 1 en 2 was +25pk en 40nm.
Maar die regels worden toch strenger, wat betreft roetfilters?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:01 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Yup, diesel dus roetfilter gaat er ook uit. Roetfilter zat vol, dus dacht, dan kan ik hem net zo goed weg laten halen. Afspraak is trouwens verplaatst naar morgen, dus laat het dan wel weten.
Wat voor verbruik scoor je?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik rij nu een paar dagen in de nieuwste 520d station automaat... vind het maar niks. Wel lekker ruim, achterin ruimer dan de Tesla, maar voor de rest is ie vrij kaal en toch al 60k...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |