abonnement Unibet Coolblue
pi_177838328
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_177839051
Ik ga even mijn shake bouwen en een eitje koken. Ik loop alweer wat achter op m'n lijstje. :@

O: crackers met kaas (249)
T: gekookt eitje (74)
L: shake van melk, banaan, bosbessen en whey (318)
T: smartbar crunchy (158)
A: gevulde tortellini met kipfilet, pancetta en roomkaas (801)

Totaal: 1600kcal exact. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_177839408
Update:

Qua huizen: nr. 1 heeft het appartement genomen. Ik heb wel op 2 in V'waard gereageerd maar daar zie ik pas over een week m'n positie. Verder volgende week 2 bezichtigingen in Veldhoven, beide op 7e plek.

Qua relatie: gesproken via telefoon, goed gesprek. Zie haar de 30e weer, dan praten we en nemen we een beslissing over hoe we verder gaan.

Nu lekker aan de courgettesoep, die stond niet op mn lijstje maar had trek erin.
pi_177839676
Dunking donuts opent 11 april in Eindhoven, om 7u sochtends, eerste 100 klanten krijgen jaar lang gratis donuts. Zal ik daar mooi om 2u snachts voor de deur gaan zitten :')
pi_177839771
Ik heb mijn vent 3 maanden na mijn GBP leren kennen dus ben nog wel flink aangevallen na eerste date. Ik zal wel altijd zwaarder blijven dan hem :+ :') .
Aids.
pi_177839786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dunking donuts opent 11 april in Eindhoven, om 7u sochtends, eerste 100 klanten krijgen jaar lang gratis donuts. Zal ik daar mooi om 2u snachts voor de deur gaan zitten :')
Aha. Zou het niet doen :P Maar Dunkin Donuts is wel _O_
pi_177839814
Ik ben nog niet aan de vriend/man. Volgens mij moet ik daar ook maar niet aan beginnen als ik alle verhalen van aankomen hier lees :{w
pi_177839831
Ik vind die geglazuurde donuts er altijd heel aantrekkelijk uit zien, maar ze vallen echt altijd tegen.
Aids.
pi_177839887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:51 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben nog niet aan de vriend/man. Volgens mij moet ik daar ook maar niet aan beginnen als ik alle verhalen van aankomen hier lees :{w
Ik denk dat 't vooral is dat de meeste mannen nu eenmaal meer (kunnen ivm onderhoud) eten dan de meeste vrouwen, terwijl je toch geneigd bent twee gelijke porties te koken en uit te delen. En extra "gezelligheids" snacks voor de tv of in 't restaurant. Ik weet van mezelf dat ik thuis bijvoorbeeld geen alcohol drink, maar bij m'n vriend trek ik weleens een biertje open als hij ook eentje pakt, of een glaasje wijn bij 't eten. Dat soort dingetjes tikken dan toch aan, denk ik. Maar als je je daarvan bewust bent en de rest van je dag op aanpast, hoef je er niet bij aan te komen natuurlijk. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:55:01 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177839893
Sowieso.. de donuts van de Ikea.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177839937
Pizzapunt :*

Je hoeft je niet zo te laten behandelen.
pi_177839963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik vind die geglazuurde donuts er altijd heel aantrekkelijk uit zien, maar ze vallen echt altijd tegen.
Dat!!

De enige donuts die ik lekker vind, zijn echt net klaar gemaakt en zonder poespas (beetje kaneelsuiker).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177839975
Ik eet nooit donuts, al zagen die bij jamin er laatst wel lekker uit. Dunkin donuts ook nog nooit geweest, ga er vast wel x heen, maar ik ga er idd niet voor in de rij zitten voor een jaar gratis donuts :')
pi_177840057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dunking donuts opent 11 april in Eindhoven, om 7u sochtends, eerste 100 klanten krijgen jaar lang gratis donuts. Zal ik daar mooi om 2u snachts voor de deur gaan zitten :')
Zag het net ook op Facebook.. Donuts O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177840102
Ik heb al de hele dag zin in een pretzel :')
Aids.
pi_177840119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik vind die geglazuurde donuts er altijd heel aantrekkelijk uit zien, maar ze vallen echt altijd tegen.
Ze zien er wel tof uit ja. O+

En vooral de beginperiode was "gezellig" een hapje eten en een drankje doen enzo. Nu is het vooral heel normaal eten, met goede porties groente (en voor hem wat meer aardappel) en het liefst zo bewust mogelijk, dus alles afgewogen. (Deed 'ie daarvoor al, wat dingen wegen voor mij heel laagdrempelig maakte.)

Doordeweeks drink ik gewoon niet, maar dat maakt voor het gezellig zitten niet uit. En in het weekend "mag" het gewoon. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:07:32 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_177840273
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
disclaimer
pi_177840306
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
:D

Ja, het ziet er heel erg lekker uit. Maar ik weet hoe het smaakt en de kcal. Nee...bedankt, ik eet liever iets wat echt lekker is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177840354
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
Kots alles?
Aids.
pi_177840388
Ik ben de laatste tijd echt een enorme sucker voor alles met kaneel. Nu gooi ik het maar braaf in de yoghurt.
Aids.
pi_177840389
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
Oh man de gedachte alleen al. Hoeveel donuts zijn dat wel niet _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177840404
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een enorme sucker voor alles met kaneel. Nu gooi ik het maar braaf in de yoghurt.
Appeltje met kaneel O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:28:26 #23
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_177842312
nu wil ik donuts.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_177842562
Donuts zien er altijd lekker uit. Maar ze vallen altijd tegen qua smaak.
pi_177842592
Die met glazuur wel ja. Maar met dat suiker spul eromheen O+ :')

Anyhow heeft er iemand nog lekkere wok recepten?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')