abonnement Unibet Coolblue
pi_177844047
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt extreem bullish voor Bitcoin eigenlijk. :+
https://blog.lightning.en(...)/03/15/lnd-beta.html

Lightning Network O+
Ja maar, ja maar... usercase... Verder ben ik ook overtuigd dat het wel goedkomt met Bitcoin, maar we gaan nog wel even een paar maandjes door kwakkelen, denk ik.

Het kan ook nog dat we een dubbele bodem maken toch? Als die daar vervolgens op bouncet zou dat bullish moeten zijn?
pi_177844048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Poll: We gaan een lange cryptowinter krijgen
Zeker tot 2019 of langer
Zeker tot augustus of langer
Zeker tot mei of langer
Nee, we gaan bijna stijgen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of langer ?

Dat betekent dat alle antwoorden hetzelfde zijn.
pi_177844051
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon weer 2014.
Dus anderhalf jaar wachten tot we weer gaan moonen?
pi_177844061
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt extreem bullish voor Bitcoin eigenlijk. :+
https://blog.lightning.en(...)/03/15/lnd-beta.html

Lightning Network O+
fundamentals doen er niet toe in n bear market.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177844071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... usercase... Verder ben ik ook overtuigd dat het wel goedkomt met Bitcoin, maar we gaan nog wel even een paar maandjes door kwakkelen, denk ik.

Het kan ook nog dat we een dubbele bodem maken toch? Als die daar vervolgens op bouncet zou dat bullish moeten zijn?
Geen idee. Ik hoop over een jaar of 10 nog bitcoin te bezitten dus de huidige prijs doet mij niet zoveel. Al had ik natuurlijk graag weer terug gegaan naar ATH's.
pi_177844088
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

Of langer ?

Dat betekent dat alle antwoorden hetzelfde zijn.
Ja whatever :D mei-aug, aug-2019,... you get it
Lambo of Rekt
pi_177844121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon weer 2014.
Als dat zo is teken ik ervoor 🤑
Vakman pur sang
pi_177844162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Poll: We gaan een lange cryptowinter krijgen
Zeker tot 2019 of langer
Zeker tot augustus of langer
Zeker tot mei of langer
Nee, we gaan bijna stijgen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent 'of langer' vergeten bij optie 3
pi_177844172
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Je bent 'of langer' vergeten bij optie 3
;(
Lambo of Rekt
pi_177844179
quote:
8s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;(
en in m'n quote is het opeens optie 4 :'(
pi_177844209
Is er niet ergens een TA club?
pi_177844256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of dat goed is... mensen kopen vaak met FIAT BTC, daardoor gaat BTC aan een bullrun, en daarna steken ze diezelfde gekochte BTC, in alts... dus nu heb je alleen 1 station verder iets aan je alts.. dus of dat nou zo heel veel gaat schelen met die loskoppeling; ik twijfel daaraan.
Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden. Juist dat ene onnodige station kan eruit gesloopt worden. Oftewel BTC heeft zichzelf uit efficiency oogpunt op zijspoor gezet.

De grote massa en de groep die dachten snel geld te verdienen staan na het hoogtepunt van 2017 ver in de min. Dit heeft het vertrouwen ook weinig goeds gedaan.
pi_177844294
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:12 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden.

De grote massa en de groep die dachten snel geld te verdienen staan na het hoogtepunt van 2017 ver in de min. Dit heeft het vertrouwen ook weinig goeds gedaan.
En dan wil je tokens met een marktwaarde dat VEEL kleiner is dan BTC op eigen benen laten staan? :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:16:34 #289
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844359
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

BTC trekt nu toch ook de hele markt naar beneden
Oh, je hebt het over wat het voor jezelf op kan leveren.
pi_177844361
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan wil je tokens met een marktwaarde dat VEEL kleiner is dan BTC op eigen benen laten staan? :D
Hoe is dat op de beurs met aandelen opgelost?
Horen bedrijven niet op hun prestaties/omzet beoordeeld te worden dan dat ze door een overkoepelend iets bij het minst geringe onnodig omlaag worden getrokken?
pi_177844375
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:12 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden. Juist dat ene onnodige station kan eruit gesloopt worden. Oftewel BTC heeft zichzelf uit efficiency oogpunt op zijspoor gezet.

De grote massa en de groep die dachten snel geld te verdienen staan na het hoogtepunt van 2017 ver in de min. Dit heeft het vertrouwen ook weinig goeds gedaan.
Ik denk dat je de markt ontwricht als je de alts alleen in fiat kan kopen. Ik denk dat het vrij onvoorspelbaar wordt wat de alts dan gaan doen, daar ook weinig mensen de alts kennen. BTC is de grote bekende, dus als je alts niet meer met BTC kan kopen, koopt men eerst BTC, en zou dan vervolgens die BTC weer in FIAT moeten zetten om alts te kopen. Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Lambo of Rekt
pi_177844411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon weer 2014.
Boks. Rond 10 september imo ;)
Indien gelijk staan we binnen 3 weken onder de 5k
pi_177844474
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over wat het voor jezelf op kan leveren.
Nee, ik heb de tokens voor de lol.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:20:49 #294
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177844487
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Is er niet ergens een TA club?
Iets met een raket geloof ik
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:22:34 #295
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844551
Het had voor mij weinig zin om altcoins te kopen voor de hodl. BTC blijft het nog steeds bepalen, dus kan je beter in Bitcoin blijven hangen en achterover leunen.

Als ik dat had gedaan was de schade redelijk beperkt gebleven.
pi_177844553
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Voor komende periode zou dit een oplossing zijn. De markt laat dan zien wat ze zelf wilt, ook al zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn.

Zelf zou ik het fijn vinden om met FIAT direct alts te kunnen kopen. Crypto bankprojecten zoals Bankera, Change en Worldcore voorzien hier in, alleen staat het nog op de roadmap om uitgerold te worden.

edit: Een grote verstoring zou tot de gehoopte schoonmaak van onzin coins kunnen leiden.
pi_177844653
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:22 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Voor komende periode zou dit een oplossing zijn. De markt laat dan zien wat ze zelf wilt, ook al zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn.

Zelf zou ik het fijn vinden om met FIAT direct alts te kunnen kopen. Crypto bankprojecten zoals Bankera, Change en Worldcore voorzien hier in, alleen staat het nog op de roadmap om uitgerold te worden.

edit: Een grote verstoring zou tot de gehoopte schoonmaak van onzin coins kunnen leiden.
Maar het is er al he... je kan vele coins ook al in USDT kopen op de exchanges en wij hebben ons litebit pareltje.
Lambo of Rekt
pi_177844668
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat je de markt ontwricht als je de alts alleen in fiat kan kopen. Ik denk dat het vrij onvoorspelbaar wordt wat de alts dan gaan doen, daar ook weinig mensen de alts kennen. BTC is de grote bekende, dus als je alts niet meer met BTC kan kopen, koopt men eerst BTC, en zou dan vervolgens die BTC weer in FIAT moeten zetten om alts te kopen. Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Gaat straks toch gebeuren. Nu zit alles vast aan btc. Steeds meer mensen zien het gevaar van het vast zitten aan btc. Een voorbeeld van een oplossing die komt is fairx op stellar.
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:27:10 #299
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844676
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, ik heb de tokens voor de lol.
Ja ehm, jij komt met het verhaal dat BTC maar beter hoger kan staan tegen de tijd dat Lisk met hun troep op de proppen komt. Dat geldt voor iedereen en voor iedere munt.
pi_177844677
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Hoe is dat op de beurs met aandelen opgelost?
Horen bedrijven niet op hun prestaties/omzet beoordeeld te worden dan dat ze door een overkoepelend iets bij het minst geringe onnodig omlaag worden getrokken?
Zonder BTC waren deze bedrijfjes veel minder waard, niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2018 19:27:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')