ik vind het wel leuk om te lezen maar niet meer dan dat en in dit stukje vergeet onze vriend Doornbos Ferrari ook maar evenquote:Op dinsdag 13 maart 2018 01:13 schreef flipsen het volgende:
Ik lees/kijk al die interviews gewoon niet, het is toch allemaal koffiedik kijken. Een engineer kan wel zeggen dat hij dénkt dat ze 35pk achterlopen op Mercedes, maar niemand die het weet tot de eerste race.
Pk zegt sowieso op zichzelf niet alles meer. Met de hybride systemen is het minstens zo belangrijk hoeveel seconden per ronde je beschikt over dat vermogen en hoeveel brandstof je verbruikt.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 01:13 schreef flipsen het volgende:
Ik lees/kijk al die interviews gewoon niet, het is toch allemaal koffiedik kijken. Een engineer kan wel zeggen dat hij dénkt dat ze 35pk achterlopen op Mercedes, maar niemand die het weet tot de eerste race.
Ferrari zit op 34pk en Honda op 36pk.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om te lezen maar niet meer dan dat en in dit stukje vergeet onze vriend Doornbos Ferrari ook maar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ferrari zit op 34pk en Honda op 36pk.
bron: linker duim
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:45 schreef nils7 het volgende:
Wat ik gisteren hoorde is dat de banden van de Merc er sneller aan gaan.
So.... power is nothing without controlDat las ik ook ergens idd, maar misschien dat ze dat verschil met hun motor kunnen goedmaken? Dan rijden ze gewoon met een compound harder dan de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 07:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens idd, maar misschien dat ze dat verschil met hun motor kunnen goedmaken? Dan rijden ze gewoon met een compound harder dan de rest.zie er eerst maar eens voorbij te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel van de hardste compound banden voor Mercedes, denk dat het banden vreten misschien nog wel mee valt.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:43 schreef ondeugend het volgende:
De bandenkeuzes voor Melbourne
[ afbeelding ]
ze willen nog wat abonnees trekken bij Ziggo dus kunnen moeilijk zeggen dat het net zo'n jaar als vorig jaar wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet veel van de hardste compound banden voor Mercedes, denk dat het banden vreten misschien nog wel mee valt.
Dat Mercedes problemen zou hebben met de zachte compounds blijkt iig niet uit de bandenkeuze...quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:43 schreef ondeugend het volgende:
De bandenkeuzes voor Melbourne
[ afbeelding ]
2 posts boven je...quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat Mercedes problemen zou hebben met de zachte compounds blijkt iig niet uit de bandenkeuze...
Zou kunnen, maar denk dat de problemen bij Mercedes niet zo groot zijn zoals ze proberen te schetsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Of ze hebben zich al neergelegd bij een extra wissel.
We gaan het zien, vorig jaar was Ferrari ook sterker dan Mercedes in Melbourne. Maar de rest van het seizoen zat Mercedes er toch wel weer boven op. Ook na Melbourne kunnen we de denk ik de balans nog niet opmaken.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:39 schreef Ochtendjas het volgende:
De bandenkeuze is veertien weken voor de start van de race gemaakt.
Als Mercedes echt nog issues heeft met de zachte compounds, dan hebben ze in Melbourne misschien al een probleem. Het is wel een circuit met lage degradatie.
Oepsquote:
Toen zat Ferrari er ook bij de testen dichterbij dan dit jaar, terwijl nu Mercedes vooral in de long runs sterker lijkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk dat de problemen bij Mercedes niet zo groot zijn zoals ze proberen te schetsen.
[..]
We gaan het zien, vorig jaar was Ferrari ook sterker dan Mercedes in Melbourne. Maar de rest van het seizoen zat Mercedes er toch wel weer boven op. Ook na Melbourne kunnen we de denk ik de balans nog niet opmaken.
Eerste helft van het Seizoen was Ferrari gewoon sterker, maar dat heethoofd van een Vettel heeft het verprutst voor ze.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk dat de problemen bij Mercedes niet zo groot zijn zoals ze proberen te schetsen.
[..]
We gaan het zien, vorig jaar was Ferrari ook sterker dan Mercedes in Melbourne. Maar de rest van het seizoen zat Mercedes er toch wel weer boven op. Ook na Melbourne kunnen we de denk ik de balans nog niet opmaken.
waar staat die pannenkoek eigenlijk op de bonusmalusladder na dat botsautootje spelen van vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 12:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eerste helft van het Seizoen was Ferrari gewoon sterker, maar dat heethoofd van een Vettel heeft het verprutst voor ze.
Monza is erg tof. Ademt motorsport. Paar jaar geleden geweest. Ik zat toen bij 1 variante. Wij mochten toen op donderdag en vrijdag het binnencircuit op en dat is wel de moeite waard daar.quote:Op maandag 12 maart 2018 21:28 schreef SnowOokami het volgende:
Ik heb ze besteld
Weekend Monza
Uiteindelijk hebben we voor 6B. Alta Velocita gekozen.
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |