abonnement Unibet Coolblue
pi_177629040

Hier vind je de OP.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 5 maart 2018 @ 21:33:55 #2
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_177629623
.

[ Bericht 99% gewijzigd door KillemWieft op 05-03-2018 21:37:05 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_177630175
Ik vind het vooral zorgelijk dat er weer een hele lobby op poten wordt gezet tegen een nieuw stadion. Dacht dat we dat station inmiddels gepasseerd waren. :{
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 5 maart 2018 @ 21:55:42 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177630191
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:54 schreef Oldground het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat er weer een hele lobby op poten wordt gezet tegen een nieuw stadion. Dacht dat we dat station inmiddels gepasseerd waren. :{
Dat zijn we ook, dat weten de frfcgekkies alleen zelf nog niet.

Opperdemagoogje Jos Verveen als trekpop omdat er verkiezingen aankomen. TOPSHOW
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177630286
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:54 schreef Oldground het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat er weer een hele lobby op poten wordt gezet tegen een nieuw stadion. Dacht dat we dat station inmiddels gepasseerd waren. :{
Vooral het geweld/bedreig onderdeel daarvan is nogal kwalijk, je kan in de Kup haast niet zeggen dat je voor een nieuw stadion bent.
* Verwijderd *
pi_177630306
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn we ook, dat weten de frfcgekkies alleen zelf nog niet.

Opperdemagoogje Jos Verveen als trekpop omdat er verkiezingen aankomen. TOPSHOW
Nou ja, ik sla het AD vanmorgen open en een dubbele pagina over toenemende kritieken en bewoordingen van "een tweede Hoekse Lijn".

Paar eigenaardige tweets van Mikos Gouka.

Heb is niet alleen meer Jos Verveen of die gekke Twentse professor.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177630384
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Vooral het geweld/bedreig onderdeel daarvan is nogal kwalijk, je kan in de Kup haast niet zeggen dat je voor een nieuw stadion bent.
Ik moet zeggen dat ik laatst ook in de trein stond terug vanuit De Kuip en toen hadden we het er over. Schoot ditzelfde toch wel even door mijn gedachten, zonder dat daar nu verder enkele aanleiding voor was.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:06:09 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177630477
De mensen die zeggen dat ze geen trainer zouden weten die het gegarandeerd beter zou doen, dat is natuurlijk ook helemaal niet aan ons om te weten.

Los van trainerskwaliteiten is het ook van andere aspecten afhankelijk of een trainer slaagt of niet. Ten eerste moet je het geluk hebben dat er een match is tussen de trainer en de rest van de staf en de spelersgroep. En ten tweede dat ie de druk aan kan (als ie in het verleden geen andere grote club heeft getraind). Toen Dortmund Klopp haalde was het ook maar een onbeduidende speler geweest die het als trainer al een paar seizoenen goed deed met Mainz.

Het voordeel van een trainer die van een kleinere club komt is dat ze een korter contract tegen een lager salaris vaak sneller accepteren. Dan kan je er ook minder snel een buil aan vallen. Aan de andere kant hebben ze ook minder krediet en liggen ze er vaak iets te makkelijk weer uit, ben eigenlijk wel benieuwd wat Keizer op de lange termijn met Ajax had kunnen bereiken.

Ik zou het goed vinden als de club een keer goed wordt doorgelicht om een aantal zwakke punten eruit te halen. Volgens mij wordt er veel te veel geteerd op de lof van een paar seizoenen terug (vooral in de jeugdopleiding), terwijl je jezelf constant moet blijven vernieuwen en uitdagen om het beste in de club naar boven te halen. Dat is de zogenaamde topsportmentaliteit en die lijkt totaal niet aanwezig. Er wordt een hoop mensen de hand boven het hoofd gehouden, niet alleen Gio maar ook bijvoorbeeld een Makaay die het extreem slecht doet met de beloften en zo zijn er ongetwijfeld nog meer voorbeelden.

De enige waarvan ik echt overtuigd ben is de grasmeester :')
  maandag 5 maart 2018 @ 22:08:58 #9
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177630543
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:02 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik laatst ook in de trein stond terug vanuit De Kuip en toen hadden we het er over. Schoot ditzelfde toch wel even door mijn gedachten, zonder dat daar nu verder enkele aanleiding voor was.
Bijzonder dat sommige mensen zo bang zijn voor de toekomst. Of is het onzekerheid over zichzelf? Ik bedoel, als je een hechte club met goede supporters bent, dan maakt het toch geen reet uit in welk stadion je thuis is?

Kijk, dat die megalomane ideeën rondom FC misschien wat bijzonder zijn en de kosten achterlijk hoog, dat ben ik met de tegenstanders eens. Maar je kunt ook de dialoog aangaan en kijken hoe je tot een oplossing kunt komen die iedereen zint.

Maar ja.
pi_177630651
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bijzonder dat sommige mensen zo bang zijn voor de toekomst. Of is het onzekerheid over zichzelf? Ik bedoel, als je een hechte club met goede supporters bent, dan maakt het toch geen reet uit in welk stadion je thuis is?

Kijk, dat die megalomane ideeën rondom FC misschien wat bijzonder zijn en de kosten achterlijk hoog, dat ben ik met de tegenstanders eens. Maar je kunt ook de dialoog aangaan en kijken hoe je tot een oplossing kunt komen die iedereen zint.

Maar ja.
Je doet net alsof voetbal hooligans rationele mensen zijn.
* Verwijderd *
  maandag 5 maart 2018 @ 22:15:24 #11
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177630679
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bijzonder dat sommige mensen zo bang zijn voor de toekomst. Of is het onzekerheid over zichzelf? Ik bedoel, als je een hechte club met goede supporters bent, dan maakt het toch geen reet uit in welk stadion je thuis is?

Kijk, dat die megalomane ideeën rondom FC misschien wat bijzonder zijn en de kosten achterlijk hoog, dat ben ik met de tegenstanders eens. Maar je kunt ook de dialoog aangaan en kijken hoe je tot een oplossing kunt komen die iedereen zint.

Maar ja.
Opzich wel eens maar ben wel benieuwd welke prestaties feyenoord moet behalen volgens de businesscase. Moeten we eens per 5 jaar kampioen worden of eens per 18 jaar. En stel als men nou geen kampioen wordt, wat gebeurt er dan met feyenoord. De prijs van het stadion is eigenlijk niet zo relevant, maar de uitgangspunten qua inkomsten wel denk ik. Ik vind bijvoorbeeld dat men niet meer moet rekening op championleague in de begroting en dat echt als een bonus moet zien omdat je gemiddeld maar eens per 18 jaar kampioen wordt. Uiteindelijk is ajax er qua arena ook niet echt op achteruit gegaan tov de meer. Dat iets flair bezit will nog niet zeggen dat het stadion voldoet aan de hedendaagse eisen, soms moet je wel.

Ik zou ook graag zien dat een stadion zo wordt opgebouwd dat uitbreiden van seizoenskaarten niet veel in de weg staat. Je wilt eigenlijk gewoon een soort bernabeu achtig stadion hebben denk ik dan, oftewel heel veel seizoenskaarten verkopen. Ik vraag me af of dit in dat plan zit (optionele uitbreiding tot 81.000 of meer)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177630758
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:15 schreef govie het volgende:

[..]

Opzich wel eens maar ben wel benieuwd welke prestaties feyenoord moet behalen volgens de businesscase. Moeten we eens per 5 jaar kampioen worden of eens per 18 jaar. En stel als men nou geen kampioen wordt, wat gebeurt er dan met feyenoord. De prijs van het stadion is eigenlijk niet zo relevant, maar de uitgangspunten qua inkomsten wel denk ik. Ik vind bijvoorbeeld dat men niet meer moet rekening op championleague in de begroting en dat echt als een bonus moet zien omdat je gemiddeld maar eens per 18 jaar kampioen wordt. Uiteindelijk is ajax er qua arena ook niet echt op achteruit gegaan tov de meer. Dat iets flair bezit will nog niet zeggen dat het stadion voldoet aan de hedendaagse eisen.
De club hoeft geen kampioenschappen te behalen om het stadion te kunnen betalen, er word er juist vanuit gegaan dat het stadion Feyenoord in staat gaat stellen om eens in de 'x' aantal jaar kampioen te maken. Om rendabel te blijven moeten er wel natuurlijk voldoende supporters komen.
* Verwijderd *
  maandag 5 maart 2018 @ 22:21:56 #13
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177630791
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:20 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

De club hoeft geen kampioenschappen te behalen om het stadion te kunnen betalen, er word er juist vanuit gegaan dat het stadion Feyenoord in staat gaat stellen om eens in de 'x' aantal jaar kampioen te maken. Om rendabel te blijven moeten er wel natuurlijk voldoende supporters komen.
Sorry hoor maar voor maar 10.000 zitjes meer hoef je geen nieuw stadion te bouwen. 30.000 meer zitjes, dan wordt het andere koek.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177630839
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef govie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar voor maar 10.000 zitjes meer hoef je geen nieuw stadion te bouwen. 30.000 meer zitjes, dan wordt het andere koek.
Het nieuwe stadion word dan ook niet gebouwd voor de 'gewone' supporter, maar juist een uitbreiding qua business units/seats.
* Verwijderd *
  maandag 5 maart 2018 @ 22:24:02 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177630844
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef govie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar voor maar 10.000 zitjes meer hoef je geen nieuw stadion te bouwen. 30.000 meer zitjes, dan wordt het andere koek.
Extra stoeltjes zijn juist helemaal niet boeiend, gaat om de hospitalityruimtes. Ik vind eigenlijk zelfs 63.000 teveel. Denk namelijk niet echt dat eredivisievoetbal populairder gaat worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 maart 2018 @ 22:25:19 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177630875
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef govie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar voor maar 10.000 zitjes meer hoef je geen nieuw stadion te bouwen. 30.000 meer zitjes, dan wordt het andere koek.
Juventus heeft zelfs een nieuw stadion gebouwd met minder zitjes. Je hebt echt niet altijd extreem veel extra capaciteit nodig om veel meer geld uit een nieuw stadion te kunnen halen ten opzichte van het oude stadion.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:27:09 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177630904
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:15 schreef govie het volgende:

[..]

Opzich wel eens maar ben wel benieuwd welke prestaties feyenoord moet behalen volgens de businesscase. Moeten we eens per 5 jaar kampioen worden of eens per 18 jaar. En stel als men nou geen kampioen wordt, wat gebeurt er dan met feyenoord. De prijs van het stadion is eigenlijk niet zo relevant, maar de uitgangspunten qua inkomsten wel denk ik. Ik vind bijvoorbeeld dat men niet meer moet rekening op championleague in de begroting en dat echt als een bonus moet zien omdat je gemiddeld maar eens per 18 jaar kampioen wordt. Uiteindelijk is ajax er qua arena ook niet echt op achteruit gegaan tov de meer. Dat iets flair bezit will nog niet zeggen dat het stadion voldoet aan de hedendaagse eisen, soms moet je wel.

Ik zou ook graag zien dat een stadion zo wordt opgebouwd dat uitbreiden van seizoenskaarten niet veel in de weg staat. Je wilt eigenlijk gewoon een soort bernabeu achtig stadion hebben denk ik dan, oftewel heel veel seizoenskaarten verkopen. Ik vraag me af of dit in dat plan zit (optionele uitbreiding tot 81.000 of meer)
Als Ajax nu nog in De Meer hadden gespeeld hadden ze een standaard middenmoter geweest, dus dat is natuurlijk onzin.
Oh.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:39:06 #18
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177631129
Zoals ik jullie interpreteer krijgen we geen bernabeu aan de maas dan. :+
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177631222
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Vooral het geweld/bedreig onderdeel daarvan is nogal kwalijk, je kan in de Kup haast niet zeggen dat je voor een nieuw stadion bent.
Overdrijven is ook een vak. Er zijn er inderdaad die te debiel voor woorden zijn en gaan dreigen maar ik heb gewoon openlijk discussies erover en ik sta op R (ik ben overigens tegen dit plan). Geen enkele keer zijn daar problemen over ontstaan
pi_177631266
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Extra stoeltjes zijn juist helemaal niet boeiend, gaat om de hospitalityruimtes. Ik vind eigenlijk zelfs 63.000 teveel. Denk namelijk niet echt dat eredivisievoetbal populairder gaat worden.
Ook voor hospitalityruimtes hoeft er geen nieuw stadion gebouwd te worden. Enige wat nodig is zijn m2 en die zijn er al op het moment maar de indeling is verre van ideaal. Een betere indeling + wat extra m2 creeeren valt gewoon in de mogelijkheden
pi_177631409
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:46 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ook voor hospitalityruimtes hoeft er geen nieuw stadion gebouwd te worden. Enige wat nodig is zijn m2 en die zijn er al op het moment maar de indeling is verre van ideaal. Een betere indeling + wat extra m2 creeeren valt gewoon in de mogelijkheden
Ik ben heel erg benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt
* Verwijderd *
pi_177631669
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:54 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik ben heel erg benieuwd waar je deze informatie vandaan haalt
Omdat een 3e ring technisch haalbaar is wat ruimte zal creeeren voor meer units.
Dit zou een hellingsgraad v 37 betekenen wat door de verkenners benoemd werd als 'apart gevoel voor mensen met hoogtevrees' (2e ring is 34).
Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het stadion in Warschau (nieuw gebouwd rond 2010) steiler is dan huidige 2e ring. Iets wat dus haalbaar moet zijn (ik heb zelf last van hoogtevrees)
pi_177631790
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:09 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Omdat een 3e ring technisch haalbaar is wat ruimte zal creeeren voor meer units.
Dit zou een hellingsgraad v 37 betekenen wat door de verkenners benoemd werd als 'apart gevoel voor mensen met hoogtevrees' (2e ring is 34).
Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het stadion in Warschau (nieuw gebouwd rond 2010) steiler is dan huidige 2e ring. Iets wat dus haalbaar moet zijn (ik heb zelf last van hoogtevrees)
Ah je refereert naar ReddeKuip, gelukkig gaat dat nooit gebouwd worden zeg. Een belediging naar de supporters en een verkrachting van de Kuip.
* Verwijderd *
pi_177631817
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:46 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ook voor hospitalityruimtes hoeft er geen nieuw stadion gebouwd te worden. Enige wat nodig is zijn m2 en die zijn er al op het moment maar de indeling is verre van ideaal. Een betere indeling + wat extra m2 creeeren valt gewoon in de mogelijkheden
Pertinente nonsens.

Bij De Kuip ontbreekt in de eerste plaats de nodige ruimte om uit te breiden wat betreft omliggende bebouwing, maar bovenal staan de stalen pilaren uitbreiding in de weg.

Deze kunnen niet verwijderd worden omdat deze het stadion dragen, en eromheen bouwen is geen optie.

Compleet afbreken en van 0 opnieuw beginnen kan natuurlijk ook, maar dan kun je net zo goed gewoon meteen voor een nieuw stadion kiezen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177631890
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:14 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ah je refereert naar ReddeKuip, gelukkig gaat dat nooit gebouwd worden zeg. Een belediging naar de supporters en een verkrachting van de Kuip.
Ik zeg nergens dat het Red de kuip moet worden. Ik geef alleen aan dat het al eerder mogelijk is geacht in het plan van reddekuip (althans ik heb alleen gezegd dat het mogelijk is en dat was getest in het plan v red de kuip door de verkenners)
pi_177631903
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pertinente nonsens.

Bij De Kuip ontbreekt in de eerste plaats de nodige ruimte om uit te breiden wat betreft omliggende bebouwing, maar bovenal staan de stalen pilaren uitbreiding in de weg.

Deze kunnen niet verwijderd worden omdat deze het stadion dragen, en eromheen bouwen is geen optie.

Compleet afbreken en van 0 opnieuw beginnen kan natuurlijk ook, maar dan kun je net zo goed gewoon meteen voor een nieuw stadion kiezen.
Het was al bouwtechnisch aangetoond en getest door de verkenners

Je opmerking van afbreken en nieuw stadion scheelt trouwens sowieso al uitkoop kosten + whatever idee ze hebben met de kuip
pi_177631933
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:20 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Het was al bouwtechnisch aangetoond en getest door de verkenners
Nee, dat is niet zo.

Het is juist in alle verkenningen (de rapporten) als niet haalbaar / niet realistisch bestempeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177632008
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.

Het is juist in alle verkenningen (de rapporten) als niet haalbaar / niet realistisch bestempeld.
Een van de belangrijke redenen dat het plan met de Kuip van BAM als winnaar uit de hoed is gekomen, is dat Red de Kuip plannen had met een eventuele derde ring. Volgens een van de zogenaamde verkenners, Wim van Sluis, was het risico met een derde ring echter te groot, al was het technisch wel haalbaar.
http://www.soccernews.nl/(...)-zou-te-steil-worden

Laat mij de rapporten zien die deze uitspraak weerspreken
  maandag 5 maart 2018 @ 23:29:56 #29
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177632106
Alle voorgaande plannen waren vooral beperkt en met een groot gebrek aan visie. Het stadion van Feyenoord City heeft de kans net zo uniek en vooruitstrevend te worden als De Kuip in de jaren '30 was.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177632112
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:25 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Een van de belangrijke redenen dat het plan met de Kuip van BAM als winnaar uit de hoed is gekomen, is dat Red de Kuip plannen had met een eventuele derde ring. Volgens een van de zogenaamde verkenners, Wim van Sluis, was het risico met een derde ring echter te groot, al was het technisch wel haalbaar.
http://www.soccernews.nl/(...)-zou-te-steil-worden

Laat mij de rapporten zien die deze uitspraak weerspreken
Dan noem je ook iemand op. :')

Wim van Sluis is niet voor niets van het project gehaald omdat hij voor zijn beurt sprak.

Maar wel in het straatje van de RdK-ers die toch al lijden aan cognitieve dissonantie en alleen lezen wat ze willen lezen.

Ik zal kijken of ik die verkenningen nog kan terugvinden (O.m. Van Hypercube dacht ik).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177632648
TT :D Klaas kijkt elke week geen Feyenoord zo te lezen :D
pi_177632651
Ik pleit ook niet voor een vertrek voor Gio, maar laten we hem geen topcoach noemen hoor :s)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 01:23:31 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177633218
Goeie act van Klaas
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:24:02 #34
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177633219
En nu zijn jullie voor Gio. Wat is het nu jongens?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:55:58 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177635256
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan noem je ook iemand op. :')

Wim van Sluis is niet voor niets van het project gehaald omdat hij voor zijn beurt sprak.

Maar wel in het straatje van de RdK-ers die toch al lijden aan cognitieve dissonantie en alleen lezen wat ze willen lezen.

Ik zal kijken of ik die verkenningen nog kan terugvinden (O.m. Van Hypercube dacht ik).
Ik geloof ook niet dat er voor een grootschalige verbouwing genoeg investeerders te vinden zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:58:29 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177635282
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat er voor een grootschalige verbouwing genoeg investeerders te vinden zijn.
De vorige keer lukte het ook prima, anders. Toen heeft 'het Havenbedrijf' (lees:de gemeente) dat grotendeels geregeld.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:06:20 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177635375
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vorige keer lukte het ook prima, anders. Toen heeft 'het Havenbedrijf' (lees:de gemeente) dat grotendeels geregeld.
Daarna is Feyenoord ook een veelvoud aan huur gaan betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:21:46 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177635510
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarna is Feyenoord ook een veelvoud aan huur gaan betalen.
Ow, dus als je er iets voor terugbetaalt is het geen gemeentesteun?


Prima, die noteer ik even.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:30:26 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177635612
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow, dus als je er iets voor terugbetaalt is het geen gemeentesteun?


Prima, die noteer ik even.
De gemeente heeft toen aan het stadion (dus niet de club) een lening verstrekt om een monumentaal pand te renoveren. Daarvoor is Feyenoord min of meer een dwangsom aan huur opgelegd toentertijd. Maar mijn stelling was ook meer dat ik denk dat een dergelijke investering (lees: een veelvoud daarvan) nu helemaal niet rendabel is. Dus daar ga je geen investeerders meer in meekrijgen, zelfs de gemeente niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177637029
pi_177638614
Beleidsmatig deugt er op het moment vrij weinig. Snap dat je daar doorheen moet kijken maar je kan ook net als FC Twente eindigen met je megalomane stadionplannen. Een EK of WK ga je toch nooit meer organiseren als Nederland zijnde.

Eredivisie trekt ook steeds minder bezoekers over het algemeen, al lijkt de klassieke top 3 daar nog niet echt last van te hebben. Zolang de toekomst zo onzeker is moet je wellicht wachten met een dergelijk stadion waar in 2030 misschien niemand meer op zit te wachten.
blablablabla
pi_177638793
Van Marwijk heeft Jones geselecteerd, we zitten vol met internationals. _O_
BFF met GGMM
pi_177638808
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Van Marwijk heeft Jones geselecteerd, we zitten vol met internationals. _O_
Gio maakt spelers beter _O_

Nu verkopen met miljoenenwinst aub.
pi_177638861
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:33 schreef Elan het volgende:
Beleidsmatig deugt er op het moment vrij weinig. Snap dat je daar doorheen moet kijken maar je kan ook net als FC Twente eindigen met je megalomane stadionplannen. Een EK of WK ga je toch nooit meer organiseren als Nederland zijnde.

Eredivisie trekt ook steeds minder bezoekers over het algemeen, al lijkt de klassieke top 3 daar nog niet echt last van te hebben. Zolang de toekomst zo onzeker is moet je wellicht wachten met een dergelijk stadion waar in 2030 misschien niemand meer op zit te wachten.
Uiteindelijk zitten er altijd wel een aantal mensen achter die centjes of belangen in een bouwbedrijf hebben en een rendement willen maken op een project wat het liefst zo megalomaan mogelijk is. Desnoods over de rug van een club. Hun interesse ligt in het terugbetaald krijgen, niet in het sportieve succes van Feyenoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 11:45:59 ]
pi_177639701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Uiteindelijk zitten er altijd wel een aantal mensen achter die centjes of belangen in een bouwbedrijf hebben en een rendement willen maken op een project wat het liefst zo megalomaan mogelijk is. Desnoods over de rug van een club. Hun interesse ligt in het terugbetaald krijgen, niet in het sportieve succes van Feyenoord.
Het behapt een totaalpakket om Zuid als geheel van nieuw elan (hihi) te voorzien waarbij het stadion slechts 1 aspect is.
Voor de woningprijzen is het ook leuk, uitzicht over De Maas, nieuwe stadion en dichtbij de faciliteiten die in het vernieuwde gebied zullen worden opgenomen zoals winkels uitgaansgelegenheden etc...

In dat kader zie je iets verderop ook dat Zuidplein en Ahoy een facelift krijgen, er komt naast Ahoy het grootste congrescentrum van Nederland, een zwembad op de eerste etage van het oude deelgemeentekantoor en naast een vernieuwd theater komt een nieuwe bibliotheek (kosten ca 330 miljoen).

Toen wij er vertrokken was Zuid het afvoerputje van de samenleving (letterlijk) maar het moet nu een soort hippe bedoeling gaan worden dat zie je aan alles.
blablablabla
pi_177639794
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:12 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor aids?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:44:19 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177639796
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 12:46:25 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177639826
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177639846
quote:
Maar 3 scouts ja? Antigenot.

Zou Bosz trouwens wel als vervanger van Gio willen zien. Één van de weinige trainers die wat te bieden heeft, in tegenstelling tot het rijtje waar een Fraser bij hoort.
pi_177639873
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:

Zou Bosz trouwens wel als vervanger van Gio willen zien. Één van de weinige trainers die wat te bieden heeft, in tegenstelling tot het rijtje waar een Fraser bij hoort.
Wat is dit voor Aids?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:52:35 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177639907
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar 3 scouts ja? Antigenot.

Zou Bosz trouwens wel als vervanger van Gio willen zien. Één van de weinige trainers die wat te bieden heeft, in tegenstelling tot het rijtje waar een Fraser bij hoort.
Het gaat mij niet eens om Bosz, maar een dergelijke trainer is wel wat je moet willen. Maarja, als Gio er al uitgaat gaan ze gewoon voor Fraser hoor. Die er echt geen klote van kan.

Maarja, ekte Feyenoorder!!1 Past bij de club!!1 Niet lullen maar poetsen mentaliteit!!1
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 12:53:20 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177639917
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gaat mij niet eens om Bosz, maar een dergelijke trainer is wel wat je moet willen. Maarja, als Gio er al uitgaat gaan ze gewoon voor Fraser hoor. Die er echt geen klote van kan.

Maarja, ekte Feyenoorder!!1 Past bij de club!!1 Niet lullen maar poetsen mentaliteit!!1
John de Wolf erbij in de technische staf en de cirkel is rond _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177639921
Bosz zat destijds toch achter het ingenieuze idee van die talentpools?
blablablabla
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 12:54:02 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177639929
Kuyt erbij in de staf. #FEYENOORDGODEN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:55:20 #55
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177639943
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:53 schreef Elan het volgende:
Bosz zat destijds toch achter het ingenieuze idee van die talentpools?
Was dat niet Chris Woerts? Of Onno Jacobs?
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 12:56:56 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177639971
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Was dat niet Chris Woerts? Of Onno Jacobs?
quote:
FEYENOORD TALENT POOL II VAN START

Na het overdonderende succes van de inmiddels volledig uitverkochte Talent Pool lanceert Feyenoord maandagavond de Feyenoord Talent Pool II. In dit participatiefonds zijn Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene ondergebracht. Door het uitgeven van 20 participaties van elk 250.000 euro hoopt Feyenoord met de Talent Pool II op een opbrengst van vijf miljoen euro.

Commercieel directeur Chris Woerts bevestigt dat de eerste Talent Pool inmiddels volledig is uitverkocht: ‘Het is een geweldig succes geworden. De Talent Pool I was bedoeld om ons financiële slagkracht te geven op de transfermarkt. De resultaten van de afgelopen week spreken wat dat betreft voor zichzelf. We zijn blij en trots dat we nu al met de Feyenoord Talent Pool II van start kunnen gaan. Met de Talent Pool II willen we een volgende stap vooruit zetten.’

Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool II’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten uit de selectie, goed voor een waarde van vijf miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177639972
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gaat mij niet eens om Bosz, maar een dergelijke trainer is wel wat je moet willen. Maarja, als Gio er al uitgaat gaan ze gewoon voor Fraser hoor. Die er echt geen klote van kan.

Maarja, ekte Feyenoorder!!1 Past bij de club!!1 Niet lullen maar poetsen mentaliteit!!1
Oh mij ook niet. Had hetzelfde over Ten Hag gezegd, maar die zit nu in Amsterdam. :+

Als je van Gio af wil moet je wel iemand neerzetten die heeft laten zien wat anders te doen. Anders kun je hem net zo goed laten zitten.
pi_177639983
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

_O_
Volgens mij zaten zelfs De Vrij en Indi daar nog in. :r
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:58:20 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177639995
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]


[..]

_O_
Als je ziet wat voor spelers erin zaten en wat het uiteindelijk heeft opgebracht kan je zelfs zeggen dat je er nog best een leuke winst op hebt gemaakt

Maar echt slim was het natuurlijk niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177640008
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Was dat niet Chris Woerts? Of Onno Jacobs?
Chris Woerts was destijds de commercieel directeur toch? Geen idee eigenlijk hoe dat tot stand is gekomen. Als TD heeft Bosz het gewoon niet goed gedaan moet je achteraf concluderen.
Teveel oude spelers vastgelegd met langlopende (dure) contracten.
blablablabla
pi_177640016
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je ziet wat voor spelers erin zaten en wat het uiteindelijk heeft opgebracht kan je zelfs zeggen dat je er nog best een leuke winst op hebt gemaakt

Maar echt slim was het natuurlijk niet.
Zelfs Charisteas met winst doorverkocht jaaaaaaaaaaa
blablablabla
pi_177640019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Chris Woerts was destijds de commercieel directeur toch? Geen idee eigenlijk hoe dat tot stand is gekomen. Als TD heeft Bosz het gewoon niet goed gedaan moet je achteraf concluderen.
Teveel oude spelers vastgelegd met langlopende (dure) contracten.
We hebben het dan ook niet over Bosz als vervanger van Van Geel.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:00:52 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177640029
Als Bosz serieus in beeld zou komen als vervanger van v Bronckhorst kijk ik uit naar de tweets van FRFC O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177640037
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

We hebben het dan ook niet over Bosz als vervanger van Van Geel.
Joh.
Maar zijn verleden achtervolgt hem wel hé, hij is ook niet bepaald leuk weggegaan destijds met dat hele Verbeek-debacle.
blablablabla
pi_177640044
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Joh.
Maar zijn verleden achtervolgt hem wel hé, hij is ook niet bepaald leuk weggegaan destijds met dat hele Verbeek-debacle.
Speciaal voor jou heeft Caland dit gepost dus:
quote:
Succes en trek de schoen aan, als ie past.
pi_177640140
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Speciaal voor jou heeft Caland dit gepost dus:

[..]

Succes en trek de schoen aan, als ie past.
Wat moet ik daarmee?
Die al dan niet valse sentimenten interesseren mij verder geen reet. Bosz is waarschijnlijk een prima trainer, maar je zou je kunnen voorstellen dat hij vanuit zijn verleden zelf geen zin in Feyenoord heeft. Dat zou de hele discussie (voor zover überhaupt relevant) behoorlijk oninteressant maken hé?

Ons grootste clubicoon heeft bovendien een enorme teringhekel aan Bosz dus die zal elke kans aangrijpen om hem kapot te maken in de media.
Maar ga gerust door met speculeren over Bosz als potentiële trainer van Feyenoord dan ga ik ff koffie zetten :) .
blablablabla
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:13:13 #67
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:15:02 #68
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_177640200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Chris Woerts was destijds de commercieel directeur toch? Geen idee eigenlijk hoe dat tot stand is gekomen. Als TD heeft Bosz het gewoon niet goed gedaan moet je achteraf concluderen.
Teveel oude spelers vastgelegd met langlopende (dure) contracten.
Het idee was afkomstig van Boudewijn Poelmann. Op zich geen slecht plan, alleen werd het geld dat hiermee gegenereerd werd geïnvesteerd in dertigers zonder restwaarde, die helaas ook nog eens niet waar konden maken waarop werd gehoopt (kampioenschap en CL geld).

Gegokt en verloren dus. Kun je Bosz gedeeldelijk aanrekenen. Al moet ik toegeven dat ik aanvankelijk ook enthousiast was over Gio, Makaay, de Cler enz.

Ik vind hem wel een hele goede trainer. Een man met een plan. En een lekker aanvallende denkwijze. Van mij mag hij nieuwe trainer wordne.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:19:55 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177640247
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat moet ik daarmee?
Die al dan niet valse sentimenten interesseren mij verder geen reet. Bosz is waarschijnlijk een prima trainer, maar je zou je kunnen voorstellen dat hij vanuit zijn verleden zelf geen zin in Feyenoord heeft. Dat zou de hele discussie (voor zover überhaupt relevant) behoorlijk oninteressant maken hé?

Ons grootste clubicoon heeft bovendien een enorme teringhekel aan Bosz dus die zal elke kans aangrijpen om hem kapot te maken in de media.
Maar ga gerust door met speculeren over Bosz als potentiële trainer van Feyenoord dan ga ik ff koffie zetten :) .
Je mist het punt echt volledig, best knap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 13:22:55 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177640286
Het wordt gewoon tijd dat Van Geel vertrekt. Ouderwetse TD zonder visie hebben we niks meer aan.
pi_177640318
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Je mist het punt echt volledig, best knap.
Die tweets zijn louter open deuren, niks wat jij of ik niet hadden kunnen bedenken of wat hier de afgelopen maanden gepost is.
Waarom geef je er zo enorm hoog van op, of zit je zelf achter dat Kuiptalk-account? :D

KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:19:08 And if we continue this way, seasons like last year will stay the exception for ever. Feyenoord needs to innovate, to modernize, and this season - with CL money flowing in and the positive vibe surrounding the club - was the chance to do it. But we didn't . reageer retweet
JOH 8)7
blablablabla
pi_177640354
quote:
Dat is idd precies het gevoel wat ik er ook bij heb. Veel supporters willen in de eerste plaats helemaal geen succes, die willen in de eerste plaats Feyenoord zoals zij dat kennen:

quote:
It has nothing to with football, or what, in the end, is the best for Feyenoord. It's about the question what constitutes the core of this club, and the cultivation of those sentiments.

Personally, I think that it is exactly that cultivation of a carefully (yet historically inapt) identity that is blocking Feyenoord from turning into the modern, innovative club it needs to become if it wants to play in the top of the Eredivisie structurally.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 13:28:24 ]
pi_177640387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Die tweets zijn louter open deuren, niks wat jij of ik niet hadden kunnen bedenken of wat hier de afgelopen maanden gepost is.
Waarom geef je er zo enorm hoog van op, of zit je zelf achter dat Kuiptalk-account? :D

KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:19:08 And if we continue this way, seasons like last year will stay the exception for ever. Feyenoord needs to innovate, to modernize, and this season - with CL money flowing in and the positive vibe surrounding the club - was the chance to do it. But we didn't . reageer retweet
JOH 8)7
Klopt, dit is hier afgelopen maanden ook gepost. Maar het wordt vervolgens gebagatelliseerd. Mede door jou. En dan tweet Kuiptalk het en dan is Caland ineens helemaal omvergeblazen.
pi_177640401
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat Van Geel vertrekt. Ouderwetse TD zonder visie hebben we niks meer aan.
Ik vind eigenlijk het aanstellen van zo'n Jan de Jong misschien nog wel meer het probleem aantonen. Even op basis van wat ik er nu van heb meegekregen uit zijn optredens.
pi_177640426
Deze is helemaal schitterend.:

KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:24:11 Domestically, PSV and Ajax are way ahead of us. Tactically, but also in recruitment of players. Feyenoord has 3 full time scouts, uses little data, doesn't scout at big international (youth) tournaments. No wonder we never sign a Neres or Lozano. reageer retweet
Vorig seizoen scout je wel Jorgensen die voor een fooitje je mede kampioen maakt. Dat Ajax en PSV wel 12, 14 of 17 miljoen willen uitgeven moeten hun weten. Ajax heeft 200 miljoen eigen vermogen, die vissen in een compleet andere vijver en kunnen zich dergelijke risico's veroorloven.

Geen eerlijke vergelijking imo
blablablabla
pi_177640428
KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:24:11 Domestically, PSV and Ajax are way ahead of us. Tactically, but also in recruitment of players. Feyenoord has 3 full time scouts, uses little data, doesn't scout at big international (youth) tournaments. No wonder we never sign a Neres or Lozano. reageer retweet
Dit kon iedereen ook al op z'n klompen aanvoelen. Snap niet dat de serieuze sportjournalisten dit soort zaken niet eens serieus belichten. Je kunt er een geweldig artikel over schrijven volgens mij.
pi_177640458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
Deze is helemaal schitterend.:

KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:24:11 Domestically, PSV and Ajax are way ahead of us. Tactically, but also in recruitment of players. Feyenoord has 3 full time scouts, uses little data, doesn't scout at big international (youth) tournaments. No wonder we never sign a Neres or Lozano. reageer retweet
Vorig seizoen scout je wel Jorgensen die voor een fooitje je mede kampioen maakt. Dat Ajax en PSV wel 12, 14 of 17 miljoen willen uitgeven moeten hun weten. Ajax heeft 200 miljoen eigen vermogen, die vissen in een compleet andere vijver en kunnen zich dergelijke risico's veroorloven.

Geen eerlijke vergelijking imo
Sorry, maar Jorgensen vind ik geen pure scouting. Een in Denemarken gerespecteerde speler oppikken die zich doorontwikkelt is wat anders dan een obscuur talentje uit Paraguay.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 13:35:46 ]
pi_177640474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, dit is hier afgelopen maanden ook gepost. Maar het wordt vervolgens gebagatelliseerd. Mede door jou. En dan tweet Kuiptalk het en dan is Caland ineens helemaal omvergeblazen.
Vind het allemaal wel erg goedkoop scoren man. Lekker inspelen op de huidige malaise, vorig seizoen pakte de VI nog uit met zo'n cover van Berghuis met de kop "Feyenoord is PSV voorbij, in elk opzicht" hebben ze nu nog steeds de grootste lol om in het PSV-topic.

Als je volgend seizoen met een andere trainer begint en een creatieve middenvelder er bij kan het er zomaar weer een stuk zonniger uitzien.
blablablabla
pi_177640543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sorry, maar Jorgensen vind ik geen pure scouting. Een in Denemarken gerespecteerde speler oppikken die zich doorontwikkelt is wat anders dan een obscuur talentje uit Paraguay.
Waarom niet?
Je moet er maar net oog voor hebben, dat is nu net het hele uitgangspunt van spelers scouten. Niet waar ze vandaan komen en hoe oud ze zijn.
Lozano is ook gewoon 22 en Mexicaans international verder, niet een of andere vaag ventje waar niemand ooit van gehoord had voor PSV hem voor veel geld overnam.
blablablabla
pi_177640588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Vind het allemaal wel erg goedkoop scoren man. Lekker inspelen op de huidige malaise, vorig seizoen pakte de VI nog uit met zo'n cover van Berghuis met de kop "Feyenoord is PSV voorbij, in elk opzicht" hebben ze nu nog steeds de grootste lol om in het PSV-topic.

Als je volgend seizoen met een andere trainer begint en een creatieve middenvelder er bij kan het er zomaar weer een stuk zonniger uitzien.
Dat is dan ook niet het probleem. Het probleem is dat ze structureel mee willen doen. Dat is wat anders dan eens een seizoen meedoen. Daarom snap ik ergens ook wel het willen vasthouden aan van Bronckhorst, op een gegeven moment moet je eens een beleid durven kiezen en dat uitvoeren.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 13:45:23 ]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:02:59 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177640899
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
Deze is helemaal schitterend.:

KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:24:11 Domestically, PSV and Ajax are way ahead of us. Tactically, but also in recruitment of players. Feyenoord has 3 full time scouts, uses little data, doesn't scout at big international (youth) tournaments. No wonder we never sign a Neres or Lozano. reageer retweet
Vorig seizoen scout je wel Jorgensen die voor een fooitje je mede kampioen maakt. Dat Ajax en PSV wel 12, 14 of 17 miljoen willen uitgeven moeten hun weten. Ajax heeft 200 miljoen eigen vermogen, die vissen in een compleet andere vijver en kunnen zich dergelijke risico's veroorloven.

Geen eerlijke vergelijking imo
Dat ze niet scouten op grote jeugdtoernooien vind ik wel bijzonder, daar kan je ook wel prima spelers oppikken voor de prijsklasse waar jullie in zitten.
Oh.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:04:19 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177640926
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
KuipTalk twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:24:11 Domestically, PSV and Ajax are way ahead of us. Tactically, but also in recruitment of players. Feyenoord has 3 full time scouts, uses little data, doesn't scout at big international (youth) tournaments. No wonder we never sign a Neres or Lozano. reageer retweet
Dit kon iedereen ook al op z'n klompen aanvoelen. Snap niet dat de serieuze sportjournalisten dit soort zaken niet eens serieus belichten. Je kunt er een geweldig artikel over schrijven volgens mij.
Misschien kan je het even tweeten naar een VI journalist, die willen nog wel eens luisteren naar de mensen wat voor artikelen ze graag zien. Weet niet wie jullie clubwatcher is?
Oh.
pi_177641490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ze niet scouten op grote jeugdtoernooien vind ik wel bijzonder, daar kan je ook wel prima spelers oppikken voor de prijsklasse waar jullie in zitten.
Natuurlijk doet men dat wel, dat hele verhaal is uit de duim gezogen.
Net als het verhaal rondom die scouts, om je een beeld te geven van de realiteit qua scouting hoef je alleen maar even op de site van de Academy te kijken. https://www.feyenoordacademy.nl/academy/scouting

Men is ook gewoon aanwezig op een shitload aan nationale en internationale (jeugd)toernooien. https://www.feyenoordacademy.nl/toernooien
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:37:55 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177641722
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk doet men dat wel, dat hele verhaal is uit de duim gezogen.
Net als het verhaal rondom die scouts, om je een beeld te geven van de realiteit qua scouting hoef je alleen maar even op de site van de Academy te kijken. https://www.feyenoordacademy.nl/academy/scouting

Men is ook gewoon aanwezig op een shitload aan nationale en internationale (jeugd)toernooien. https://www.feyenoordacademy.nl/toernooien
Merendeel van die lijst zijn (vrijwillige) jeugdscouts die alleen in de eigen regio een beetje rondkijken in het weekend. Geen fulltime scouts

Tevens heb jij het nu over toernooien waar de eigen jeugdteams aanwezig zijn, weer compleet iets anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177642038
quote:
'Ik ga gewoon niet naar Ajax'

Daryl Janmaat is diktevreden als speler van het Engelse Watford, maar wil ooit nog wel terugkeren bij Feyenoord of ADO Den Haag, vertelt hij bij Ziggo Sport. Maar als Ajax de rechtsback wil hebben, kan de club het vergeten. 'Ajax? Nee, ik ga niet naar Ajax. Als ze tien miljoen per jaar bieden? Nee, dan ook niet.'
BFF met GGMM
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:55:24 #86
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177642068
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Na wan kaulo mang
pi_177642076
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Merendeel van die lijst zijn (vrijwillige) jeugdscouts die alleen in de eigen regio een beetje rondkijken in het weekend. Geen fulltime scouts

Tevens heb jij het nu over toernooien waar de eigen jeugdteams aanwezig zijn, weer compleet iets anders.
Ken jij al die gasten en weet je of ze al dan niet in (volledige) loondienst zijn? Knap! :D
Overigens al zou je de bewering juist zijn heb ik geen idee of 4 fulltime scouts veel of weinig is.
Zelf aanwezig zijn op dat soort toernooien is ook gewoon een vorm van scouting, je ziet als je daar een x aantal wedstrijden speelt echt wel als er bij de tegenstander een interessante rechtsbuiten loopt die wellicht een optie zou kunnen zijn voor je club.

Ben wel met je eens dat er weinig uitkomt verder als je het hebt over scouting maar om nou over Neres en Lozano te beginnen om je punt te maken..... Wij hebben ooit Cruz "gescout" voor 15 miljoen gulden weet je wel.
blablablabla
pi_177642107
Ajax heeft al 4 jaar geen ene moer gewonnen en die scouten zogenaamd toptalent na toptalent op 4 continenten tegelijk.
blablablabla
pi_177642145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:57 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft al 4 jaar geen ene moer gewonnen en die scouten zogenaamd toptalent na toptalent op 4 continenten tegelijk.
Sanchez.
BFF met GGMM
pi_177642190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sanchez.
Ja en wij werden kampioen.
blablablabla
pi_177642204
Stadion moet er gewoon komen

Het is echt gewoon schandalig belachelijk dat het publiek - supporters iedereen zich ermee gaat bemoeien.

Volgens mij zijn alle beslissingen al genomen.

Op deze manier kan er helemaal niets meer gebouwd worden in nederland.

Mensen die tegen zijn en dat is een hele grote groep clowns die geen hobby hebben.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177642254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en wij werden kampioen.
Zegt niks over het feit dat zij niet goed zouden scouten. Ze kopen goedkope spelers en verkopen die met tringveel winst door. Dat is een teken van een goedwerkende scouting.

Dat het beleid rond het eerste elftal er vooral op gebaseerd is dat ze zoveel mogelijk op de bank moeten hebben staan, heeft daar verder niks mee te maken.

Hun scouting werkt goed, de onze is ruk.
BFF met GGMM
pi_177642264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Stadion moet er gewoon komen

Het is echt gewoon schandalig belachelijk dat het publiek - supporters iedereen zich ermee gaat bemoeien.

Volgens mij zijn alle beslissingen al genomen.

Op deze manier kan er helemaal niets meer gebouwd worden in nederland.

Mensen die tegen zijn en dat is een hele grote groep clowns die geen hobby hebben.
Het gaat bij ons nog redelijk soepel Klaas. Google maar eens op het nieuwe stadion van Club Brugge of nog mooier: het nieuwe nationale stadion in Brussel. :)
BFF met GGMM
pi_177642280
Caland volgens mij had ik aan het begin van het seizoen een discussie met jouw over het feit dat Ajax zoveel geld aan het genereren was qua transfers en sprak ik mijn zorgen daarover uit maar deed jij een beetje lacherig, en nu het seizoen zo kut loopt ben je ineens helemaal om en zit je openlijk te geilen op dat soort opruiende tweets ? Heb je het licht gezien?
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:06:26 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177642281
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Ken jij al die gasten en weet je of ze al dan niet in (volledige) loondienst zijn? Knap! :D
Toevallig een paar, ja. Je krijgt dan twee seizoenskaarten op vak KK, je mag je reiskosten en balletje gehakt declareren en je wordt een paar keer per jaar uitgenodigd in het maasgebouw. Gewoon mensen die doordeweeks accountant ofzo zijn. Met de regionale scouting van Feyenoord is verder ook vrij weinig mis volgens mij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:07:50 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177642305
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:06 schreef Elan het volgende:
Caland volgens mij had ik aan het begin van het seizoen een discussie met jouw over het feit dat Ajax zoveel geld aan het genereren was qua transfers en sprak ik mijn zorgen daarover uit maar deed jij een beetje lacherig, en nu het seizoen zo kut loopt ben je ineens helemaal om en zit je openlijk te geilen op dat soort opruiende tweets ? Heb je het licht gezien?
Klopt, mijn mening was toen dat je er in de eredivisie er helemaal niks aan hebt om bijvoorbeeld 200 miljoen op de bank te hebben. Je gaat toch altijd uit dezelfde vijver vissen als je concurrent.

Maar dat is weer iets anders dan compleet stil zitten natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:08:03 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177642312
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het gaat bij ons nog redelijk soepel Klaas. Google maar eens op het nieuwe stadion van Club Brugge of nog mooier: het nieuwe nationale stadion in Brussel. :)
Belgen :')
Oh.
pi_177642332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zegt niks over het feit dat zij niet goed zouden scouten. Ze kopen goedkope spelers en verkopen die met tringveel winst door. Dat is een teken van een goedwerkende scouting.

Dat het beleid rond het eerste elftal er vooral op gebaseerd is dat ze zoveel mogelijk op de bank moeten hebben staan, heeft daar verder niks mee te maken.

Hun scouting werkt goed, de onze is ruk.
Ajax krijgt van oudsher meer geld voor hun spelers. Dat het bij hun zo werkt wil niet zeggen dat wij perse iets verkeerd doen.
Jorgensen had je ook voor een zesvoud kunnen verkopen, dus als je perse kort door de bocht wilt redeneren kun je zeggen dat onze scouting ook prima functioneert.
blablablabla
pi_177642336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zegt niks over het feit dat zij niet goed zouden scouten. Ze kopen goedkope spelers en verkopen die met tringveel winst door. Dat is een teken van een goedwerkende scouting.

Dat het beleid rond het eerste elftal er vooral op gebaseerd is dat ze zoveel mogelijk op de bank moeten hebben staan, heeft daar verder niks mee te maken.

Hun scouting werkt goed, de onze is ruk.
Het is maar hoe je de scouting wil beoordelen.

Er wordt bij ajax ook een heleboel spelers gehaald waar wij niets van horen. Die worden op hun zestiende al overal vandaan gekaapt. Net zoals de engelsen dat eigenlijk doen. Een hoop van die spelers redden het niet.

Waar scout je voor? eigen succes of verkoopresultaat?

Ik vind het allemaal wel meevallen dat scouten van ajax. Het heeft eigenlijk ook helemaal geen fuck met scouten te maken.

Als je neres voor 12 miljoen euro koopt dan is dat helemaal geen scouten meer maar gewoon een speler halen voor de basis.

Scouten is spelers halen voor heel weinig geld die dan doorbreken. Wat mij betreft spelers van onder 1 miljoen euro. Alles daarboven heeft geen klote meer met scouten te maken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:09:35 #100
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177642341
Is van geel al weg?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177642365
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, mijn mening was toen dat je er in de eredivisie er helemaal niks aan hebt om bijvoorbeeld 200 miljoen op de bank te hebben. Je gaat toch altijd uit dezelfde vijver vissen als je concurrent.

Maar dat is weer iets anders dan compleet stil zitten natuurlijk.
Absoluut.
In dat kader: Stanley Brard is vrij die zou je gewoon terug moeten halen om te beginnen. Belachelijk goed werk verricht op Varkenoord.
blablablabla
pi_177642437
De afgelopen 10 jaar heb je prima kunnen parasiteren op eigen jeugd met hier en daar een gerichte aankoop dus dan is de behoefte om in verwegistan allemaal dure spelers weg te plukken met alle financiële risico's ook wat minder.
Helaas stagneert die doorstroming nu. Als je elk seizoen 6 gerichte aankopen moet doen kun je maar beter je scouting op orde hebben :(
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:18:33 #103
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177642470
Vandaag op VI, de 5 supportersverenigingen van willem II (in totaal wss 5 supporters :+ ) zijn boos. Waarom is het dat deze supporters wel boos worden en heel rotterdam niet. Misschien kan het cbs e.e.a. statistisch onderbouwen dat het rotterdamse immunsysteem beter bestand is tegen oogkanker. Vertel jij mij het?

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:19:45 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177642489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:18 schreef govie het volgende:
Vandaag op VI, de 5 supportersverenigingen van willem II (in totaal wss 5 supporters :+ ) zijn boos. Waarom is het dat deze supporters wel boos worden en heel rotterdam niet. Misschien kan het cbs e.e.a. statistisch onderbouwen dat het rotterdamse immunsysteem beter bestand is tegen oogkanker. Vertel jij mij het?

[ afbeelding ]
Omdat Van Bronckhorst een kind van de club is en tevens de meest sucesvolle trainer in 40-45 jaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177642551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:16 schreef Elan het volgende:
De afgelopen 10 jaar heb je prima kunnen parasiteren op eigen jeugd met hier en daar een gerichte aankoop dus dan is de behoefte om in verwegistan allemaal dure spelers weg te plukken met alle financiële risico's ook wat minder.
Helaas stagneert die doorstroming nu. Als je elk seizoen 6 gerichte aankopen moet doen kun je maar beter je scouting op orde hebben :(
Alsof een scoutingapparaat op of afgetuigd wordt zodra er een paar jeugdspelers aan het eerste elftal beginnen snuffelen.
pi_177642557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:18 schreef govie het volgende:
Vandaag op VI, de 5 supportersverenigingen van willem II (in totaal wss 5 supporters :+ ) zijn boos. Waarom is het dat deze supporters wel boos worden en heel rotterdam niet. Misschien kan het cbs e.e.a. statistisch onderbouwen dat het rotterdamse immunsysteem beter bestand is tegen oogkanker. Vertel jij mij het?

[ afbeelding ]
Actie tegen Erwin is altijd terecht.
BFF met GGMM
pi_177642623
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:57 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft al 4 jaar geen ene moer gewonnen en die scouten zogenaamd toptalent na toptalent op 4 continenten tegelijk.
Wat heeft dat met Feyenoord te maken. Je kunt alles wel onzin blijven noemen, maar op een gegeven moment brengt dat je ook nergens meer. En niks winnen met 200 miljoen op de bank is toch beter dan niks winnen met niks op de bank.
pi_177642643
Komende zomer zal Gio wel in goed overleg vertrekken. Dit seizoen valt toch niet meer te redden.
Kunnen ze nu op het gemak op zoek naar zijn opvolger.
blablablabla
pi_177642680
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het gaat bij ons nog redelijk soepel Klaas. Google maar eens op het nieuwe stadion van Club Brugge of nog mooier: het nieuwe nationale stadion in Brussel. :)
Ze kunnen hier letterlijk nog niet bedenken hoe je een kruispunt logisch organiseert. Laat staan een stadion bouwen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 15:28:41 ]
pi_177642705
200 miljoen op de bank...dan heb je het halve stadion al afbetaald. _O_
pi_177642728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

. En niks winnen met 200 miljoen op de bank is toch beter dan niks winnen met niks op de bank.
Uhu
We zijn in de tussentijd toch echt kampioen geworden en hebben de beker gewonnen. Snap dat het ver weg lijkt voor je maar de realiteit is dat je dus zelfs met 200 miljoen op de bank nog geen enkele garantie hebt op succes.
blablablabla
pi_177642747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
200 miljoen op de bank...dan heb je het halve stadion al afbetaald. _O_
Stadion huren is veel gunstiger, je moet daar als club helemaal geen geld in pompen.
blablablabla
pi_177642775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Uhu
We zijn in de tussentijd toch echt kampioen geworden en hebben de beker gewonnen. Snap dat het ver weg lijkt voor je maar de realiteit is dat je dus zelfs met 200 miljoen op de bank nog geen enkele garantie hebt op succes.
Het beleid van Ajax is ruk, maar om dat af te meten aan ons kampioenschap is lachwekkend.
BFF met GGMM
pi_177642882
Met deze selectie maakt het echt geen fuck uit of Guardiola trainer van Feyenoord is of Gio :)

Van Geel moet gaan

Als je al zijn aankopen bekijkt de afgelopen 6 jaar inmiddels dan schrik je dood hoeveel geld dat heeft gekost en hoeveel spelers er uiteindelijk geslaagd zijn.

GIo heeft vorig seizoen een wereldprestatie als trainer neergezet. Ik denk dat heel weinig trainers vorig seizoen kampioen zouden zijn geworden.

Ik ben voor martin van geel out en een technische directeur die het spel gewoon heel anders ziet.

Van geel haalt teveel van dezelfde soort spelers...
waarom heeft hij in zes jaar nog nooit een creative middenvelder kunnen halen die goed genoeg was voor Feyenoord?

dan faal je echt hopeloos als TD
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177642902
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het beleid van Ajax is ruk, maar om dat af te meten aan ons kampioenschap is lachwekkend.
Ik vind het beleid van Ajax op veel fronten helemaal niet ruk.
Maar als je berichten leest over doorpakken, definitief aanhaken en meer van dar soort teksten is puur het hebben van heel veel geld niet perse de sleutel tot het behalen van successen.

Als je de trainer vervangt en een creatieve middenvelder aantrekt kun je zomaar weer kampioen worden. Of vind jij PSV (even los van het bizarre verschil op de ranglijst :+ ) wezenlijk dusdanig veel beter dat je denkt dat we daar met wat aanpassingen komende zomer daar niet tegenop zouden kunnen?


Dat er wel eerst iets moet gebeuren mogen duidelijk zijn, alleen ben ik het niet eens met mensen die doen alsof de club terminaal ziek is omdat het ff voor geen meter loopt...
blablablabla
pi_177643205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind het beleid van Ajax op veel fronten helemaal niet ruk.
Maar als je berichten leest over doorpakken, definitief aanhaken en meer van dar soort teksten is puur het hebben van heel veel geld niet perse de sleutel tot het behalen van successen.

Als je de trainer vervangt en een creatieve middenvelder aantrekt kun je zomaar weer kampioen worden. Of vind jij PSV (even los van het bizarre verschil op de ranglijst :+ ) wezenlijk dusdanig veel beter dat je denkt dat we daar met wat aanpassingen komende zomer daar niet tegenop zouden kunnen?


Dat er wel eerst iets moet gebeuren mogen duidelijk zijn, alleen ben ik het niet eens met mensen die doen alsof de club terminaal ziek is omdat het ff voor geen meter loopt...
Hardop gelachen. Nieuwe trainer gaat niks oplossen. Is een gebrek aan kwaliteit. Je hebt gewoon tien nieuwe basisspelers nodig wil je überhaupt meestrijden om de titel
pi_177643230
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:56 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Hardop gelachen. Nieuwe trainer gaat niks oplossen. Is een gebrek aan kwaliteit. Je hebt gewoon tien nieuwe basisspelers nodig wil je überhaupt meestrijden om de titel
Raar dan dat Jones, V/d Heijden/Botteghin, Vilhena, El Ahamdi, Toornstra, Berghuis, Jorgensen wel als basisspeler kampioen zijn geworden. :{
pi_177643272
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:56 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Hardop gelachen. Nieuwe trainer gaat niks oplossen. Is een gebrek aan kwaliteit. Je hebt gewoon tien nieuwe basisspelers nodig wil je überhaupt meestrijden om de titel
Met 3 nieuwe spelers doet Feyenoord gewoon weer mee

ajax heeft ook 10 nieuwe spelers nodig.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177643316
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:56 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Hardop gelachen. Nieuwe trainer gaat niks oplossen. Is een gebrek aan kwaliteit. Je hebt gewoon tien nieuwe basisspelers nodig wil je überhaupt meestrijden om de titel
1 creatieve middenvelder zou al zo enorm veel schelen. En een trainer met een fatsoenlijk wisselbeleid.
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:25:14 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177643684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]

1 creatieve middenvelder zou al zo enorm veel schelen. En een trainer met een fatsoenlijk wisselbeleid.
Ligt eraan wat voor voetbal je wil gaan spelen, als je combinatievoetbal wil spelen heb je wel meer goed voetballende middenvelders nodig :P
Oh.
pi_177643768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor voetbal je wil gaan spelen, als je combinatievoetbal wil spelen heb je wel meer goed voetballende middenvelders nodig :P
Desnoods gewoon smerig op de counter, zoals PSV dit seizoen.
Op het moment mis je iemand vanuit het centrum die spelers in stelling kan brengen, dat zie je ook aan de productie van Jorgensen.
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:35:06 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177643815
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Desnoods gewoon smerig op de counter, zoals PSV dit seizoen.
Op het moment mis je iemand vanuit het centrum die spelers in stelling kan brengen, dat zie je ook aan de productie van Jorgensen.
Klopt, al missen jullie ook nog wel een goede vleugelspeler erbij. Boëtius/Larsson/Bilal is allemaal middelmaat natuurlijk, alleen Berghuis doet het nog wel redelijk.
Oh.
pi_177643877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, al missen jullie ook nog wel een goede vleugelspeler erbij. Boëtius/Larsson/Bilal is allemaal middelmaat natuurlijk, alleen Berghuis doet het nog wel redelijk.
De Boer heeft bij jullie wel bewezen dat je met bijzonder matige buitenspelers in Nederland ook kampioen kan worden. :+

Moet je wel een type Eriksen hebben die dat kan compenseren tho. :')
pi_177643891
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Met deze selectie maakt het echt geen fuck uit of Guardiola trainer van Feyenoord is of Gio :)

Van Geel moet gaan

Als je al zijn aankopen bekijkt de afgelopen 6 jaar inmiddels dan schrik je dood hoeveel geld dat heeft gekost en hoeveel spelers er uiteindelijk geslaagd zijn.

GIo heeft vorig seizoen een wereldprestatie als trainer neergezet. Ik denk dat heel weinig trainers vorig seizoen kampioen zouden zijn geworden.

Ik ben voor martin van geel out en een technische directeur die het spel gewoon heel anders ziet.

Van geel haalt teveel van dezelfde soort spelers...
waarom heeft hij in zes jaar nog nooit een creative middenvelder kunnen halen die goed genoeg was voor Feyenoord?

dan faal je echt hopeloos als TD
Vorig jaar heeft gio met maar 13 man gespeeld ofzo en heeft hij heel veel wedstrijden gespeeld zonder ook maar te wisselen.
Ook het spel vorig jaar was niet denderend. Waar er beslissingen gemaakt moesten worden koos Gio alleen voor de minste weerstand en vanaf het moment dat hij het eindelijk aandurfde om Kuyt te wisselen (de speler die al wedstrijden lang veruit de minste op het veld was) werd openlijk door Kuyt aangegeven dat hij maar eens met Gio moest praten waarom dat nou nodig was.

Zo serieus word je dan als trainer genomen.

Verder nogmaals een keertje de opsomming voor je:
- verkeerd systeem met huidige selectie (vasthouden aan een linksbuiten terwijl het niet werkt en je middenveld ook niet de baas is -> 442)
- standaard wissel rond de 70e min (buiten gedwongen blessures) -> geen wissels vorig jaar, is dus een trend
- wissels zijn altijd poppetje voor poppetje (vvv als groot voorbeeld 0 0 tegen een promovendus en je hebt niets aan een gelijkspel maar vpersie komt voor jorgenson en hij legt t uit dat hij geen risico wilt lopen om de 0 weg te geven
- de bovenstaande punten zijn dus samen te vatten tot geen tactisch ingrijpen tijdens wedstrijden

Er kan maar 1 conclusie zijn #gioout
pi_177643928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, al missen jullie ook nog wel een goede vleugelspeler erbij. Boëtius/Larsson/Bilal is allemaal middelmaat natuurlijk, alleen Berghuis doet het nog wel redelijk.
Larsson zou ik niet willen kwalificeren als middelmaat. Als Larsson bij Ajax met Ziyech zou spelen zou hij een prima rendement halen. Je ziet aan alles dat die jongen prima kan voetballen.
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:43:46 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177643943
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Boer heeft bij jullie wel bewezen dat je met bijzonder matige buitenspelers in Nederland ook kampioen kan worden. :+

Moet je wel een type Eriksen hebben die dat kan compenseren tho. :')
Dan moet je ook hopen dat de concurrentie op dat moment geen 80+ punten haalt en zit je wekelijks naar absolute oogaids te kijken.
Oh.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:47:22 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177644010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Larsson zou ik niet willen kwalificeren als middelmaat. Als Larsson bij Ajax met Ziyech zou spelen zou hij een prima rendement halen. Je ziet aan alles dat die jongen prima kan voetballen.
Tuurlijk, hij heeft af en toe wel een leuke actie maar denk dat het te weinig is voor top Nederland. Al is hij nog wel beter dan Boetius en Bilal uiteraard, maar goed dat is niet heel lastig..
Oh.
pi_177644060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij heeft af en toe wel een leuke actie maar denk dat het te weinig is voor top Nederland. Al is hij nog wel beter dan Boetius en Bilal uiteraard, maar goed dat is niet heel lastig..
Geloof dat we de echte Larsson nog amper gezien hebben.
Als je daar zin in hebt moet je dit maar eens bekijken, die jongen scoort echt heel goed in allerlei aspecten die het spelletje interessant maken. Kan in een fatsoenlijk draaiend elftal echt een grote worden.

https://www.tussendelinies.nl/hoe-goed-is-sam-larsson
blablablabla
pi_177644159
PHoutman twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 16:01:38 Fijn bericht gehad vandaag. Mag a.s. zondag tegen AZ weer aan de slag in #DeKuip Veel zin in en blij jullie allen weer te zien en te horen. Nu ook nog hopen dat @Feyenoord een goeie pot laat zien. Tot zondag! ✋️ reageer retweet
HET LEK IS BOVEN
* Verwijderd *
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:57:42 #130
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177644181
Ik ben inmiddels ook wel klaar met het bestuur. Als je zo waardeloos presteert, moet je als trainer gewoon opsodemieteren. Niemand neemt je serieus als je de trainer nu nog laat zitten. Godverdomme, hebben wij weer. Zo’n van Geel die tot aan z’n enkels in van Bronckhorst zit.

Mijn hoop: naar buiten brengen dat ze achter de trainer staan en dan in de zomer oppleuren (al had dat in november al moeten gebeuren).
pi_177644256
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Stadion huren is veel gunstiger, je moet daar als club helemaal geen geld in pompen.
Dat kost ook geld.
pi_177644295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Uhu
We zijn in de tussentijd toch echt kampioen geworden en hebben de beker gewonnen. Snap dat het ver weg lijkt voor je maar de realiteit is dat je dus zelfs met 200 miljoen op de bank nog geen enkele garantie hebt op succes.
Ga je nu betwisten dat Ajax een succesvollere club is met meer geld? Laten we a.u.b. niet continu met het kampioenschap als dooddoener voor een beter beleid aankomen.
pi_177644363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof dat we de echte Larsson nog amper gezien hebben.
Als je daar zin in hebt moet je dit maar eens bekijken, die jongen scoort echt heel goed in allerlei aspecten die het spelletje interessant maken. Kan in een fatsoenlijk draaiend elftal echt een grote worden.

https://www.tussendelinies.nl/hoe-goed-is-sam-larsson
Ik ben fan van Larsson.

Caland lachte mij altijd uit als ik zei dat we hem moesten halen. :( Terwijl we eigenlijk altijd op één lijn zitten verder.

Ik schrok daar erg van, daarom weet ik het nog.
pi_177644422
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind het beleid van Ajax op veel fronten helemaal niet ruk.
Maar als je berichten leest over doorpakken, definitief aanhaken en meer van dar soort teksten is puur het hebben van heel veel geld niet perse de sleutel tot het behalen van successen.

Als je de trainer vervangt en een creatieve middenvelder aantrekt kun je zomaar weer kampioen worden. Of vind jij PSV (even los van het bizarre verschil op de ranglijst :+ ) wezenlijk dusdanig veel beter dat je denkt dat we daar met wat aanpassingen komende zomer daar niet tegenop zouden kunnen?

Dat er wel eerst iets moet gebeuren mogen duidelijk zijn, alleen ben ik het niet eens met mensen die doen alsof de club terminaal ziek is omdat het ff voor geen meter loopt...
Volgens mij heb jij niet door dat er maar één club kampioen kan worden per jaar. Vervolgens is jouw redenatie dat elke club die het dan niet wordt automatisch een kutbeleid voert. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, zolang je meedraait voor het kampioenschap. Het moge duidelijk zijn dat Feyenoord nog maar moet laten zien dat het mee kan doen voor het kampioenschap de komende jaren. Daarbij telkens wijzen en zeggen 'Ja, maar Ajax...' schiet niet op.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 17:11:30 ]
pi_177644474
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Desnoods gewoon smerig op de counter, zoals PSV dit seizoen.
Op het moment mis je iemand vanuit het centrum die spelers in stelling kan brengen, dat zie je ook aan de productie van Jorgensen.
Dan heb je dus ook een nieuwe spits nodig.
pi_177644476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga je nu betwisten dat Ajax een succesvollere club is met meer geld? Laten we a.u.b. niet continu met het kampioenschap als dooddoener voor een beter beleid aankomen.
Zij pakken ook gewoon al 4 seizoenen geen prijs met al die zakken knaken. Misschien moet je jouw definitie van succesvol hier wat toelichten.
blablablabla
pi_177644623
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Zij pakken ook gewoon al 4 seizoenen geen prijs met al die zakken knaken. Misschien moet je jouw definitie van succesvol hier wat toelichten.
Ik snap niet hoe je de beker als een prijs kunt zien die een weerspiegeling is van goed beleid wanneer het gaat om meedoen om het kampioenschap.

Ajax:
2009/10: 2e
2010/11: 1e + beker
2011/12: 1e
2012/13: 1e
2013/14: 1e
2014/15: 2e
2015/16: 2e
2016/2017: 2e

Feyenoord:
2009/10: 4e
2010/11: 10e
2011/12: 2e
2012/13: 3e
2013/14: 2e
2014/15: 6e
2015/16: 3e + beker
2016/2017: 1e
pi_177644652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij niet door dat er maar één club kampioen kan worden per jaar. Vervolgens is jouw redenatie dat elke club die het dan niet wordt automatisch een kutbeleid voert. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, zolang je meedraait voor het kampioenschap. Het moge duidelijk zijn dat Feyenoord nog maar moet laten zien dat het mee kan doen voor het kampioenschap de komende jaren. Daarbij telkens wijzen en zeggen 'Ja, maar Ajax...' schiet niet op.
Wat een vreemde conclusie. Waar lees je dit precies terug in die post :?
Naar mijn idee valt het juist wel mee allemaal. Na die dramatische reeks in 2015/2016 had niemand toch kunnen voorzien dat je ooit nog kampioen zou worden, laat staat het daaropvolgende seizoen :D

Ik kan me gigantisch storen aan mensen die doen alsof er beleidsmatig niks meer deugt terwijl er een aantal duidelijke oorzaken aan te wijzen zijn waarom het momenteel zo enorm stagneert.
blablablabla
pi_177644699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een vreemde conclusie. Waar lees je dit precies terug in die post :?
Naar mijn idee valt het juist wel mee allemaal. Na die dramatische reeks in 2015/2016 had niemand toch kunnen voorzien dat je ooit nog kampioen zou worden, laat staat het daaropvolgende seizoen :D

Ik kan me gigantisch storen aan mensen die doen alsof er beleidsmatig niks meer deugt terwijl er een aantal duidelijke oorzaken aan te wijzen zijn waarom het momenteel zo enorm stagneert.
Dat maak ik op uit het feit dat jij als tegenargument geeft: Ja, maar Ajax pakt al 4 jaar geen prijzen, met al dat geld. Daarmee zeg je dat Feyenoord het niet slecht doet, omdat Ajax het ook slecht doet. (vreemde redenatie)

En daarbij maak je ook niet de splitsing tussen beleid en resultaten. Waarbij de kanttekening van mijn kant is dat de resultaten van Ajax in ieder geval een stuk stabieler zijn waar het draait om de plaats op de ranglijst. Dat lijkt mij meer een graadmeter van beleid dan een bekertoernooi winnen en je eerste kampioenschap in 18 jaar.
pi_177644782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een vreemde conclusie. Waar lees je dit precies terug in die post :?
Naar mijn idee valt het juist wel mee allemaal. Na die dramatische reeks in 2015/2016 had niemand toch kunnen voorzien dat je ooit nog kampioen zou worden, laat staat het daaropvolgende seizoen :D

Ik kan me gigantisch storen aan mensen die doen alsof er beleidsmatig niks meer deugt terwijl er een aantal duidelijke oorzaken aan te wijzen zijn waarom het momenteel zo enorm stagneert.
Na 18 jaar pas kampioen worden en het seizoen erna ongeveer 30 punten achterstaan. Dan klopt er beleidsmatig toch ook iets niet? Ik kan me geen scenario bedenken waarin Ajax danwel PSV het zo ver zouden laten komen.

Ik heb het gevoel dat veel Feyenoord vorig seizoen als standaard gaan hanteren en elk komend seizoen daaraan gaan relateren. Ik blijf erbij dat vorig seizoen een absolute uitschieter was waarbij alles goed viel voor Feyenoord (niet negatief bedoeld). Ik bedoel meer in de zin dat er een soort onoverwinnelijkheid kwam in de ploeg en een absoluut geloof in de titel.
pi_177644837
AJax en psv doen gewoon geregeld aankopen boven de 10 miljoen

Daar kan Feyenoord gewoon niet mee meedoen

En dat zijn ook vaak ook de spelers die het verschil voor ze maken

Lozano bij psv
zyech en Neres bij ajax

Feyenoord zal het altijd van een collectief moeten hebben

Er zijn een hoop supporters in de war na vorig seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 17:34:48 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_177644845
Elan ziet succesvol zijn alleen in de vorm van een beker. Of je daarmee 5de of 3de wordt in de competitie zal hem geen worst uitmaken. Een ploeg (Ajax) die jaarlijks meedoet om het kampioenschap heeft minder succes omdat het toevallig 4 seizoenen achter elkaar die prijs niet pakt. Echter is het wel zo dat wanneer zij dat niet doen het verschil met de koploper dusdanig laag is in vergelijk met ons (met uitzondering van dit seizoen). Als wij geen kampioen worden is het verschil immens. Hoe kan je dan Feyenoord als succesvoller zien? Alleen omdat ze twee keer een succesvolle bekerreeks beleven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177644846
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Na 18 jaar pas kampioen worden en het seizoen erna ongeveer 30 punten achterstaan. Dan klopt er beleidsmatig toch ook iets niet? Ik kan me geen scenario bedenken waarin Ajax danwel PSV het zo ver zouden laten komen.

Ik heb het gevoel dat veel Feyenoord vorig seizoen als standaard gaan hanteren en elk komend seizoen daaraan gaan relateren. Ik blijf erbij dat vorig seizoen een absolute uitschieter was waarbij alles goed viel voor Feyenoord (niet negatief bedoeld). Ik bedoel meer in de zin dat er een soort onoverwinnelijkheid kwam in de ploeg en een absoluut geloof in de titel.
Wat klopt er volgens jou beleidsmatig niet dan? Ik ga wel uit van een vertrek van Gio komende zomer, ja.
blablablabla
pi_177644872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat klopt er volgens jou beleidsmatig niet dan? Ik ga wel uit van een vertrek van Gio komende zomer, ja.
Nou dat dus inderdaad. Ik vind het echt lachwekkend dat een trainer mag aanblijven die in elk mogelijk opzicht laat zien zijn ploeg niet meer te kunnen raken. In de beker zit er pit in en in de competitie worden ze door NAC naar huis gevoetbald. Leuk dat het een jongen van de club is en een icoon maar dan heb je bij elke normale club wel je tijd gehad me dunkt.
pi_177644891
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat klopt er volgens jou beleidsmatig niet dan? Ik ga wel uit van een vertrek van Gio komende zomer, ja.
Hoe moeten wij dat nou weten, wij zien alleen de resultaten van dat minder goede beleid. Alleen insiders zullen een zinnig oordeel hierover kunnen vellen.
pi_177644944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Elan ziet succesvol zijn alleen in de vorm van een beker. Of je daarmee 5de of 3de wordt in de competitie zal hem geen worst uitmaken. Een ploeg (Ajax) die jaarlijks meedoet om het kampioenschap heeft minder succes omdat het toevallig 4 seizoenen achter elkaar die prijs niet pakt. Echter is het wel zo dat wanneer zij dat niet doen het verschil met de koploper dusdanig laag is in vergelijk met ons (met uitzondering van dit seizoen). Als wij geen kampioen worden is het verschil immens. Hoe kan je dan Feyenoord als succesvoller zien? Alleen omdat ze twee keer een succesvolle bekerreeks beleven.
"Jaarlijks mee doet met het kampioenschap"
Ajax staat as we speak ook gewoon 10 punten achter op PSV hoor, hypocriete zak :') .

Jouw soort is om te kotsen. Als Feyenoord presteert is dat iets incidenteels en als Ajax niet presteert is dat ook een incident. Rot toch op man.

En succesvol in de sport ben je gewoon pas als je met een prijs in je handen staat aan het einde van de rit. Niet als je 200 miljoen op de bank hebt staan. Het is geen WK Monopoly :W .
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 17:41:41 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_177644960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Leuk dat het een jongen van de club is en een icoon maar dan heb je bij elke normale club wel je tijd gehad me dunkt.
Totaal geen reden inderdaad. Mario Been was ook een jongen van de club. Moven als je dramatisch presteert
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177644982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad. Ik vind het echt lachwekkend dat een trainer mag aanblijven die in elk mogelijk opzicht laat zien zijn ploeg niet meer te kunnen raken. In de beker zit er pit in en in de competitie worden ze door NAC naar huis gevoetbald. Leuk dat het een jongen van de club is en een icoon maar dan heb je bij elke normale club wel je tijd gehad me dunkt.
Je mag hopen dat men achter de schermen al druk bezig is met een opvolger. Je kan Gio nu wel op staande voet ontslaan maar wat los je daar nog mee op?


Had van mij trouwens wel gemogen hoor, maar in elk geval red je het seizoen er niet meer mee .
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 17:43:51 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_177644987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:40 schreef Elan het volgende:

[..]

"Jaarlijks mee doet met het kampioenschap"
Ajax staat as we speak ook gewoon 10 punten achter op PSV hoor, hypocriete zak :').
Met uitzondering van dit seizoen zeg ik toch ook? Maar wees jij maar blij dat Ajax weer geen prijzen haalt als wij bekertje winnen en psv kampioen wordt. Dat je daar voldoening uithaalt ook echt :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177644989
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mag hopen dat men achter de schermen al druk bezig is met een opvolger. Je kan Gio nu wel op staande voet ontslaan maar wat los je daar nog mee op.

In elk geval red je het seizoen er niet meer mee.
Nu niet meer inderdaad. Maar dit is wel een trend die al even geleden is ingezet natuurlijk. Nu gewoon uitzitten en dan verder kijken.
pi_177644992
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Je mag hopen dat men achter de schermen al druk bezig is met een opvolger. Je kan Gio nu wel op staande voet ontslaan maar wat los je daar nog mee op.

In elk geval red je het seizoen er niet meer mee.
Zal Fraser wel worden lol.
Feyenoord god genot
pi_177645019
Als Gio onstagen wordt dan verwacht ik dat Feyenoord de komende 5 jaar rond plek 3 tm 5 gaat voetballen structureel
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177645031
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:40 schreef Elan het volgende:

[..]

"Jaarlijks mee doet met het kampioenschap"
Ajax staat as we speak ook gewoon 10 punten achter op PSV hoor, hypocriete zak :') .

Jouw soort is om te kotsen. Als Feyenoord presteert is dat iets incidenteels en als Ajax niet presteert is dat ook een incident. Rot toch op man.

En succesvol in de sport ben je gewoon pas als je met een prijs in je handen staat aan het einde van de rit. Niet als je 200 miljoen op de bank hebt staan. Het is geen WK Monopoly :W .
En zo succesvol mogelijk word je door het voeren van het juiste beleid waarbij je constant op een zo hoog mogelijk niveau kan presteren. Feyenoord presteert incidenteel op hoog niveau, jezelf rijk rekenen obv 1 bekerwinst en 1 kampioenschap is jezelf voor de gek houden. Numbers don't lie.
pi_177645066
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met uitzondering van dit seizoen zeg ik toch ook? Maar wees jij maar blij dat Ajax weer geen prijzen haalt als wij bekertje winnen en psv kampioen wordt. Dat je daar voldoening uithaalt ook echt :')
Gast begin je weer? Zeg toch letterlijk dat ik vind dat hun in heel veel aspecten een goed/beter beleid vind voeren dan ons, Don zei dat ze een rukbeleid voeren, ga lekker tegen hem aan staan zeiken.

Het enige dat je mag concluderen dat heel veel geld (in elk geval niet direct) een garantie is op succes in de vorm van prijzen dan ook als je kijkt naar de recente 4 seizoenen.

Dat wij verder totaal onacceptabel spelen ben ik heus wel met je eens hoor :+ .

Maar wat jij doet is die neuzen ophemelen tot ongekende hoogte en dat is weer het andere uiterste.
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 17:50:06 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_177645084
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast ik zeg toch letterlijk dat ik vind dat hun in heel veel aspecten een goed/beter beleid vind voeren dan ons, Don zei dat ze een rukbeleid voeren, ga lekker tegen hem aan staan zeiken.

Het enige dat je mag concluderen dat heel veel geld (in elk geval niet direct) een garantie is op succes in de vorm van prijzen dan ook als je kijkt naar de recente 4 seizoenen.

Dat wij verder totaal onacceptabel spelen ben ik heus wel met je eens hoor :+ .

Maar wat jij doet is die neuzen ophemelen tot ongekende hoogte en dat is weer het andere uiterste.
Ik hemel niks op. Genoeg aan te merken op welke topclub in Nederland dan ook. Ik zeg alleen dat jij vind dat je succesvoller bent als je elk jaar een beker pakt ongeacht eindklassering in de competitie. Nou dat ben ik niet met je eens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 17:50:38 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177645092
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Gio onstagen wordt dan verwacht ik dat Feyenoord de komende 5 jaar rond plek 3 tm 5 gaat voetballen structureel
Oke man. Interessant.
pi_177645228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Numbers don't lie.
Inderdaad.
3 prijzen in 4 seizoenen tegenover 0 voor hun.

Maar even geen klaasmodus, ik snap waar je op doelt.

Al heeft dat amper met beleid te maken.
Ajax werkt met een 20 miljoen euro hogere begroting(was nog veel groter) en verkoopt traditiegetrouw hun spelers voor veel meer geld.

Ik vind echt dat je de geweldige prestaties van vorig seizoen in een onterecht negatief daglicht zet :{ .
Want bepaalde zaken die hebben geresulteerd in dat kampioenschap zijn JUIST toe te wijzen aan specifieke beleidsmatig keuzes en hebben minder te maken met domweg geld over de balk smijten zoals men bij Ajax graag doet als het even niet loopt.
blablablabla
pi_177645278
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik hemel niks op. Genoeg aan te merken op welke topclub in Nederland dan ook. Ik zeg alleen dat jij vind dat je succesvoller bent als je elk jaar een beker pakt ongeacht eindklassering in de competitie. Nou dat ben ik niet met je eens
Dit verschil in punten is krankzinnig, maar in principe interesseert het mij niet zoveel of je nu een seizoen als vierde of tweede eindigt .

Liever vierde met een beker dan tweede met niks.
blablablabla
pi_177645326
Bestuur tegen de muur _O_
pi_177646448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Liever vierde met een beker dan tweede met niks.
Je hoeft niet van klaasmodus te kopieren he clown :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177646681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je hoeft niet van klaasmodus te kopieren he clown :)
blablablabla
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:41:34 #162
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177648198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad. Ik vind het echt lachwekkend dat een trainer mag aanblijven die in elk mogelijk opzicht laat zien zijn ploeg niet meer te kunnen raken. In de beker zit er pit in en in de competitie worden ze door NAC naar huis gevoetbald. Leuk dat het een jongen van de club is en een icoon maar dan heb je bij elke normale club wel je tijd gehad me dunkt.
Helemaal mee eens. Gio moet echt met gierende banden de Kuip verlaten. Als persoon een topper, als trainer waardeloos.
pi_177648734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad. Ik vind het echt lachwekkend dat een trainer mag aanblijven die in elk mogelijk opzicht laat zien zijn ploeg niet meer te kunnen raken. In de beker zit er pit in en in de competitie worden ze door NAC naar huis gevoetbald. Leuk dat het een jongen van de club is en een icoon maar dan heb je bij elke normale club wel je tijd gehad me dunkt.
Al jaren gaat het over mentaliteit ofzo, terwijl zo'n Boetius gewoon 40x balverlies heeft in een wedstrijdje tegen FC bal op het dak, maar nee ligt aan mentaliteit hoor!
Slecht ingekocht afgelopen zomer en dit is het resultaat.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:27:25 #164
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177649553
Wie echt gefaald hebben in Nederland zijn de 3 grote algemeen directeuren die toen niet aan die kleine landen competitie hebben getrokken. Alsmede het starten van een nieuw gevecht voor betere spelerscontracten zodat niet alle spelers boven de 16 riching engeland trekken. We kunnen allemaal wel gaan lopen janken over ditjes en datjes, maar die 2 grote brokken, dat is de reden waarom nederlandse topclubs niet meer mee kunnen, wij iedere weekend naar oogkankervoetbal moeten kijken en az gewoon mee kan doen om plek 2. Ze kunnen beter dat geld van feyenoord city stoppen in een juridische denk- & lobbytank, zo werk je tenminste aan het behoud van je bestaansrecht en het gevuld houden van je 50000 of 60000 stoeltjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door govie op 06-03-2018 21:33:09 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 6 maart 2018 @ 22:01:34 #165
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177650976
Gio opsodemieterengenot
  woensdag 7 maart 2018 @ 00:12:02 #166
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177654010
quote:
60.000!

Hadden wij ooit kunnen denken,
Wij van 't Afrikaanderveld,
Dat straks om ons groene laken
60.000 wordt geteld?

Had rood-wit ooit mogen hopen
Op wat nu reeds nodig blijkt,
Dat binnen zo weinig jaren
Zoveel groots zou zijn bereikt?

En hoe kon zo iets groeien,
Hoe kwam die realiteit,
Hoe kan Feijenoord het wagen
In een negatieve tijd?

Alles kan ik vlug verklaren,
Het m o e s t komen op den duur;
Door de wilskracht van de leden
En de eendracht in 't bestuur!

Phida Wolff
Leuk stukje over de situatie voorafgaand aan de bouw van De Kuip.

http://www.sportknowhowxl(...)-de-bouw-van-de-kuip
Van alles is weer waardeloos.
pi_177656013
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 00:12 schreef Oldground het volgende:

[..]

Leuk stukje over de situatie voorafgaand aan de bouw van De Kuip.

http://www.sportknowhowxl(...)-de-bouw-van-de-kuip
Je gaat je haast afvragen waar die Rotterdamse durf gebleven is bij sommigen.
* Verwijderd *
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:18:44 #168
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177656635
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:27:53 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177656740
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


[ afbeelding ]
Wat een gedrocht
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177656843
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


[ afbeelding ]
Wat is dit? Een verbouwde Kuip?

Je herkent de Kuip niet eens meer terug man.

Daarom snap ik die Red de Kuip fappertjes ook niet, want ze redden de Kuip helemaal niet.

Wat dat betreft zou het beter Verkracht de Kuip kunnen heten.

Gelukkig zijn we bezig met de laatste stuiptrekkingen van dat debiele clubje, verbouwen is toch een gepasseerd station.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177657277
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


[ afbeelding ]
Net alsof je een gebruikte condoom over de Kuip trekt, wat een verkrachting zeg.
* Verwijderd *
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:15:41 #172
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177657519


O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:32:58 #173
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177657843
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


[ afbeelding ]
Dan heb je blijkbaar wel een grote hekel aan Feyenoord en/of aan De Kuip.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177658303
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:18 schreef Montelly het volgende:
Ik blijf er bij, was beste oplossing geweest voor Feyenoord


[ afbeelding ]
Afgrijselijk.
blablablabla
pi_177658546
blablablabla
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:20:20 #176
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177658790
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:07 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
jezus :r
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:56:49 #177
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177659561
Wat ben ik blij dat er nu capabele architecten mee bezig zijn.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177664917
Krabby...

quote:
Feyenoord kent een nóg slechter seizoen dan twee jaar geleden toen de club zeven wedstrijden op rij verloor. Net zoals destijds geldt de KNVB-beker als redding, want ingrijpen wil en kan niemand bij de kampioen van vorig seizoen.

Voor het eerst voelt Giovanni van Bronckhorst echt de druk bij Feyenoord. Veel méér nog dan in zijn eerste seizoen, toen de club Dick Advocaat tussentijds aanstelde als adviseur voor de trainer in grote problemen. Maar wat de ex-bondscoach opviel, was juist de rust die Van Bronckhorst toen uitstraalde. Hij herkende geen paniek. Feyenoord won alsnog de beker, een jaar later de landstitel en begin dit seizoen de Johan Cruijff Schaal. Als de club de bekerfinale wint van AZ, pakt Van Bronckhorst zijn vierde prijs in drie jaar, een prima prestatie. En tóch is de druk nu groter dan-ie ooit is geweest.

Insiders rond de trainer bevestigen dat die zich weleens beter heeft gevoeld, maar zeggen ook dat Van Bronckhorst hoe dan ook verder wil bij Feyenoord. Hij zal vermoedelijk alleen de handdoek gooien als de druk zó hoog wordt dat de clubleiding hem dat verzoekt, áls dat al gebeurt. Want hoewel Feyenoord door de nederlaag bij NAC Breda (2-1) al werd onttroond als kampioen terwijl er nog sneeuw lag, blijft de leiding pal achter de trainer staan. Algemeen directeur Jan de Jong sprak zich er al over uit, technisch directeur Martin van Geel roert zich niet maar zal de coach nooit laten vallen. Sterker: als het aan de directie ligt, wordt Giovanni van Bronckhorst zelfs de Arsène Wenger aan de Maas.

De zwaar tegenvallende sportieve resultaten brengen de clubleiding in een moeilijke positie. Feyenoord moet wat doen, maar wat? De trainer ontslaan is niet aan de orde. Nog een keer een adviseur bij de staf zetten kan niet meer, dat is twee jaar geleden al gebeurd met Advocaat. Ingrijpen in de staf lijkt ook onmogelijk, nu assistent Jean-Paul van Gastel op het punt staat zijn contract te verlengen. De verbintenis van Jan Wouters loopt wél af. Het is nog niet bekend wat Feyenoord met hem van plan is, maar op de achtergrond loopt Dirk Kuijt al warm. Hij zal vermoedelijk volgend jaar de beloften gaan trainen en begeleiden als onderdeel van zijn trainerscursus.

Een ontslag van Van Bronckhorst zou op korte termijn niks oplossen, maar het andere uiterste is de houding die de club intern aanneemt. In plaats van een kritische analyse, vertelde Van Geel de raad van commissarissen onlangs dat een seizoen zoals dit er weleens tussen zit. En als Feyenoord de beker wint, is dat toch weer een prijs? Dat hij er 26,5 miljoen voor investeerde, blijft onbesproken. Dat het spel per week minder wordt ook, net zoals de onvrede in de spelersgroep. Het resultaat is een slechter seizoen dan Van Bronckhorsts eerste jaar, toen hij zeven nederlagen op rij leed, een negatief clubrecord (zie kader onderaan). Een dergelijke statistiek zou bij een topclub alarmfase 1 betekenen, maar bij Feyenoord is het rustig.

Dat kán ook niet anders, want de beleidsbepalers draaien in cirkeltjes rond elkaar. Van Geel was twee jaar geleden al weggestemd door de rvc, maar Gerard Hoetmer voorkwam zijn vertrek. Sindsdien zijn de rvc-voorzitter en de td onafscheidelijk. Binnen die rvc kan Hoetmer nu ook altijd op een meerderheid rekenen bij stemming, omdat Gerald Moussault en William Bontes eerder voor het vertrek van Van Geel stemden, maar later draaiden en zich zo verbonden aan de voorzitter. De nieuwe directeur Jan de Jong keek honderd dagen rond en constateerde vervolgens dat hij werkt met ‘allemaal vakmensen’. Hij kan dus onmogelijk een paar weken later ineens wél ingrijpen.

Bontes is nu vertrokken naar Volker Wessels, een van de mogelijke bouwers van Feyenoord City. Zijn vervanger is nog niet bekend, maar komt zeer waarschijnlijk van Van Lanschot Bankiers en zal vooral op de centen moeten letten. De twee rvc-leden namens de Vrienden van Feyenoord, Herman van Drie en Sjaak Troost, zijn dus altijd in de minderheid. Zij kunnen wel willen ingrijpen, er gebeurt toch niets, domweg omdat de meerderheid wíl dat er niets gebeurt. Die hoopt maar dat Feyenoord de beker wint en daarmee de storm overwaait. Dát is dus de oplossing van de kampioen: hopen dat het allemaal goedkomt. Ander beleid dan dat is ook onmogelijk geworden, omdat Feyenoord zichzelf op het diepste punt van de crisis in gijzeling houdt.
BFF met GGMM
pi_177665272
Het blijft vriendjespolitiek.

Jan de Jong hoeft niemand te ontslaan, maar zou wel kritisch moeten zijn.
pi_177665291
Persiegod traint nog niet mee.
blablablabla
pi_177665391
Feyenoord heeft Ibrahima Berete vastgelegd. De 16-jarige aanvaller komt over van Vitesse en gaat in de onder 19 spelen.

Kent iemand hem?
pi_177665419
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:20 schreef Montelly het volgende:

[..]

jezus :r
Dat streepjescode-idee hoeft van mij ook totaal niet maar qua concept spreekt het me wel aan.
Voordeel van renovatie is dat je die overhangende ringen mag behouden, bij nieuwbouw is dat niet meer toegestaan door veranderde regelgeving. Dat is toch een een belangrijk aspect van de huidige beleving.
blablablabla
pi_177665449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:41 schreef jsuijker het volgende:
Feyenoord heeft Ibrahima Berete vastgelegd. De 16-jarige aanvaller komt over van Vitesse en gaat in de onder 19 spelen.

Kent iemand hem?
Spits?
blablablabla
pi_177665630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:41 schreef jsuijker het volgende:
Feyenoord heeft Ibrahima Berete vastgelegd. De 16-jarige aanvaller komt over van Vitesse en gaat in de onder 19 spelen.

Kent iemand hem?
Ik zeg volgende week basisplaats ipv Boetius!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177665965
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Spits?
Ik verwacht een buitenspeler. Zit nu bij viteski onder 17 en heeft tot januari daar 5x gescoord.

Hij is wel een hopper...
Eerst brabant united daarna 1jaar viteski nu feyenoord

http://www.vitessejeugd.n(...)Berete/Ibrahima.html

Mooi ook die diks😂😂😂
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 17:29:30 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177666467
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Krabby...

[..]

Als het waar is dat Van Geel, De Jong en Hoetmer zo laconiek zijn over dit seizoen is dat best wel zorgelijk en dan druk ik me nog zacht uit. Topsportmentaliteit in je broekje.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:34:54 #187
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177666606
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Krabby...

[..]

Wat een amateuristische bende. Mijlenver van het topsportklimaat verwijderd wat de supporters zo graag zouden zien. Wat voel je je toch machteloos als trouwe supporter die al jarenlang behoorlijk wat centen geeft aan de club.
pi_177667999
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Krabby...

[..]

wat een debiel verhaal...uit de grote duim van krabbendam

journalisten die denken dat ze wat kunnen beïnvloeden in de kuip

zwaar frustie mongool die krabbendam :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177668315
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als het waar is dat Van Geel, De Jong en Hoetmer zo laconiek zijn over dit seizoen is dat best wel zorgelijk en dan druk ik me nog zacht uit. Topsportmentaliteit in je broekje.
Waarschijnlijk verzint krabby dat gewoon weer ter plekke hoor, is ie een ster in.
blablablabla
pi_177669892
Op het gebied van topsportklimaat hebben ze met Jan de Jong ook wel een totale nitwit binnen gehaald. Blijf het een enorme misser vinden van de RvC om niet voor Eenhoorn te gaan. Die weet wat er wordt gevraagd in een topsportomgeving. Zo iemand zou de club naar hoger plan tillen.
pi_177670080
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:07 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Los van of het financieel haalbaar is, vind ik dit ook echt schitterend. zowel oud als nieuw door elkaar heen. Zie je soms ook bij kerken, boerderijen of andere oude panden ik kan dat wel waarderen.
#12 is not for sale!
pi_177670822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:33 schreef F.M.D. het volgende:
Op het gebied van topsportklimaat hebben ze met Jan de Jong ook wel een totale nitwit binnen gehaald. Blijf het een enorme misser vinden van de RvC om niet voor Eenhoorn te gaan. Die weet wat er wordt gevraagd in een topsportomgeving. Zo iemand zou de club naar hoger plan tillen.
Totaal mee eens. Het is gewoon bizar om te zien wat voor beslissingen er genomen worden in t maasgebouw
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:26:04 #193
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177671277
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Krabby...

[..]

Conclusie, Feyenoord moddert maar wat aan, en we zullen ook het nieuwe seizoen ingaan met van Bronckhorst :'(
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177671503
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:05 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Totaal mee eens. Het is gewoon bizar om te zien wat voor beslissingen er genomen worden in t maasgebouw
welke beslissingen zijn er dan volgens jou genomen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177671527
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:26 schreef PIETR het volgende:

[..]

Conclusie, Feyenoord moddert maar wat aan, en we zullen ook het nieuwe seizoen ingaan met van Bronckhorst :'(
Is ook wel te verwachten. RvP moet de grote man worden volgend jaar en Gio heeft z’n nek voor hem uitgestoken.

Alleen als de bekerfinale faliekant misgaat zie ik ze Gio ontslaan.
#12 is not for sale!
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:36:26 #196
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177671554
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat streepjescode-idee hoeft van mij ook totaal niet maar qua concept spreekt het me wel aan.
Voordeel van renovatie is dat je die overhangende ringen mag behouden, bij nieuwbouw is dat niet meer toegestaan door veranderde regelgeving. Dat is toch een een belangrijk aspect van de huidige beleving.
Haha niet meer toegestaan? Laat eens zien dan waar dat precies staat.

Ik denk dat je bedoeld dat het vaker niet gebeurd om extra vloeroppervlak te creëren, wat dus resulteert in extra euro's.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oldground op 07-03-2018 20:48:03 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_177672554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

welke beslissingen zijn er dan volgens jou genomen?
O.a.
-niets doen met de ervaring v Eenhoorn
-de Jong kan interessant zijn qua ervaring voor het verbeteren vd (social) media maar iem als Eenhoorn zou stappen kunnen zetten qua topsportklimaat
-Keuzes rondom jong feyenoord (of eigenlijk het gebrek daaraan)
-een sfeer waarbij hand boven het hoofd van elkaar wordt gehouden
pi_177672646
Is Gio al weg?
pi_177674108
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:36 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha niet meer toegestaan? Laat eens zien dan waar dat precies staat.

Ik denk dat je bedoeld dat het vaker niet gebeurd om extra vloeroppervlak te creëren, wat dus resulteert in extra euro's.
Staat op de site van RDK.

quote:
Als we dan toch een argument op basis van sentimenten en gevoelens moeten opvoeren waarom renovatie altijd beter is dan nieuwbouw dan is het deze wel. Feit is het volgende: De Kuip is in 1937 gebouwd toen de bouwtechnische richtlijnen totaal anders waren dan vandaag de dag. Er bestond al helemaal geen UEFA richtlijn en van C-waardes had nog nooit iemand gehoord. Feit is dat de UEFA o.a. De Kuip heeft gebruik om hun richtlijnen voor moderne stadions te schrijven. De Kuip is de moeder aller stadions en heeft model gestaan voor menig stadion over heel de wereld. Dat is logisch want De Kuip is een uniek stadion. De zichtlijnen in De Kuip zijn vanuit elke hoek perfect. Supporters zitten nergens dichter op het veld: niet alleen de parterre-vakken, maar ook de eerste ring is gevoelsmatig slechts meters van het veld verwijderd. De tweede ring hangt enorm ver over de eerste ring zodat ook supporters op de tweede ring onwijs dicht op het veld zitten. Geen enkel nieuw stadion heeft dit. Geen enkel nieuw stadion zal dit nog krijgen simpelweg omdat het niet meer mag.

blablablabla
  woensdag 7 maart 2018 @ 22:13:35 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177674413
Oh als red de Kuip het zegt dan zal het wel kloppen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177674459
Lijkt me juist een argument dat redelijk simpel te weerleggen is, heb nog niemand van de tegenstanders van renovatie dat zien doen.
blablablabla
pi_177674642
Maar goed. eigenlijk hoeven we geen alternatieven meer te bespreken aangezien de spreekwoordelijke kogel allang door de kerk is.
Er komt hoe dan ook nieuwbouw, we gaan het zien. Hoop dat ze er iets moois van maken, ga die Kuip sowieso enorm missen wat ze er ook neer zetten.
blablablabla
pi_177675845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:20 schreef Elan het volgende:
Maar goed. eigenlijk hoeven we geen alternatieven meer te bespreken aangezien de spreekwoordelijke kogel allang door de kerk is.
Er komt hoe dan ook nieuwbouw, we gaan het zien. Hoop dat ze er iets moois van maken, ga die Kuip sowieso enorm missen wat ze er ook neer zetten.
Ik vraag me af of het zo zeker is.
Naar wat ik hoorde zaten er nog 'go/no go punten' in de 'ja-stemming vd gemeenteraad'.
Mede daardoor zijn er nog 2 escapedata bij de lening van goldman sachs.

Mede door de recente commentaren is het een punt rondom de gemeenteraadsverkiezingen geworden. Vooral de SP en stadsinitiatief rdam (waren al nee stemmers) zijn er recentelijk weer met vraagtekens. Ook de pvv had er een tweet uitgestuurd om te scoren rondom de kuip.

De kogel zal dus ook niet door de kerk zijn
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:14:38 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177675914
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:10 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het zo zeker is.
Naar wat ik hoorde zaten er nog 'go/no go punten' in de 'ja-stemming vd gemeenteraad'.
Mede daardoor zijn er nog 2 escapedata bij de lening van goldman sachs.

Mede door de recente commentaren is het een punt rondom de gemeenteraadsverkiezingen geworden. Vooral de SP en stadsinitiatief rdam (waren al nee stemmers) zijn er recentelijk weer met vraagtekens. Ook de pvv had er een tweet uitgestuurd om te scoren rondom de kuip.

De kogel zal dus ook niet door de kerk zijn
Stadsinitiatief is vooralsnog een eenmansfractie he. Opperdemagoogje Jos Verveen die zich heeft afgesplitst van de d66.

Volgens de peiling van De Hond halen ze niet eens een zeteltje. Daar zit ook die Robin van Holst bij van red de kuip. Als we het dan toch over belangenverstrengeling hebben :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177675995
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:10 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het zo zeker is.
Naar wat ik hoorde zaten er nog 'go/no go punten' in de 'ja-stemming vd gemeenteraad'.
Mede daardoor zijn er nog 2 escapedata bij de lening van goldman sachs.

Mede door de recente commentaren is het een punt rondom de gemeenteraadsverkiezingen geworden. Vooral de SP en stadsinitiatief rdam (waren al nee stemmers) zijn er recentelijk weer met vraagtekens. Ook de pvv had er een tweet uitgestuurd om te scoren rondom de kuip.

De kogel zal dus ook niet door de kerk zijn
De SP heeft amper electoraal in Rotterdam, verwacht niet dat die een vuist kunnen maken.
blablablabla
pi_177676005
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=324541

Fraser heeft al gesolliciteerd GENOT
blablablabla
pi_177676046
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:18 schreef Elan het volgende:

[..]

De SP heeft amper electoraal in Rotterdam, verwacht niet dat die een vuist kunnen maken.
Schijnt op 6 zetels te staan in de peilingen voor de gemeenteraad in Rotterdam en zou in dat geval de 2e partij worden in Rotterdam (Leefbaar de grootste met 8 zetels).

Maar goed, volgens Maurice de Hond dan. Die is ongeveer net zo betrouwbaar als Krabbendam. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:21:29 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177676069
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:18 schreef Elan het volgende:

[..]

De SP heeft amper electoraal in Rotterdam, verwacht niet dat die een vuist kunnen maken.
5 zetels is niet niks
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177676112
Visser gaat het project ook niet stoppen, die heeft de eerste deadline ook al laten verlopen.

Overigens als het we het dan toch over politieke vermenging gaan hebben. Buijssen zit toch ook vuistdiep bij de D’66?
#12 is not for sale!
pi_177676163
Maar goed dit soort projecten worden uiteindelijk altijd prestige kwesties. Betrokkenen willen geen gezichtsverlies lijden.

Na verloop van tijd komt dan vanzelf een of andere flut commissie die nog mag gaan onderzoeken wie er allemaal een strijkstok had uitgehangen.
#12 is not for sale!
pi_177676214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Schijnt op 6 zetels te staan in de peilingen voor de gemeenteraad in Rotterdam en zou in dat geval de 2e partij worden in Rotterdam (Leefbaar de grootste met 8 zetels).

Maar goed, volgens Maurice de Hond dan. Die is ongeveer net zo betrouwbaar als Krabbendam. :')
Laten leefbaar groenlinks sp en jos verveen nou net de tegenstemmers zijn geweest.

Sp groenlinks en pvda willen een blok vormen met elkaar om leefbaar uit te sluiten. Zal pvda dan ook meegaan met de vraagtekens over FC v gl en sp? Dan gaat het wel oplopen qua potentiele neestemmers
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:30:32 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177676289
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:27 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Laten leefbaar groenlinks sp en jos verveen nou net de tegenstemmers zijn geweest.

Sp groenlinks en pvda willen een blok vormen met elkaar om leefbaar uit te sluiten. Zal pvda dan ook meegaan met de vraagtekens over FC v gl en sp? Dan gaat het wel oplopen qua potentiele neestemmers
Leefbaar tegenstemmer?

Er valt ook helemaal niet meer ja of nee te stemmen. Dat is al gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177676331
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:27 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Laten leefbaar groenlinks sp en jos verveen nou net de tegenstemmers zijn geweest.

Sp groenlinks en pvda willen een blok vormen met elkaar om leefbaar uit te sluiten. Zal pvda dan ook meegaan met de vraagtekens over FC v gl en sp? Dan gaat het wel oplopen qua potentiele neestemmers
Als je Leefbaar, GroenLinks, SP en die pipo bij elkaar zou optellen dan kom je op 19 zetels van de 45. Dat is geen meerderheid.

Al weet ik niet precies waarover ze nog moeten stemmen.

Overigens gaat die clown Verveen geen zetel halen natuurlijk. Die lijdt aan schromelijke zelfoverschatting.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 7 maart 2018 @ 23:35:20 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177676403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je Leefbaar, GroenLinks, SP en die pipo bij elkaar zou optellen dan kom je op 19 zetels van de 45. Dat is geen meerderheid.

Al weet ik niet precies waarover ze nog moeten stemmen.

Overigens gaat die clown Verveen geen zetel halen natuurlijk. Die lijdt aan schromelijke zelfoverschatting.
Leefbaar stemde op 1 lid na voor.

Alleen SP, groenlinks en de partij van de dieren was er tegen geloof ik. En dus die Josje Verveen.

Geen enkel moment spannend
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177676559
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Leefbaar stemde op 1 lid na voor.

Alleen SP, groenlinks en de partij van de dieren was er tegen geloof ik. En dus die Josje Verveen.

Geen enkel moment spannend
Ik las het inderdaad verkeerd over leefbaar (een van leefbaar).

Neemt niet weg dat er nog een no go punt is.


Toch slaan ze zich daarmee niet op de borst. Dat blijkt ook uit de Kieswijzer, waarin Leefbaar aangeeft 'neutraal' te staan ten opzichte van een kersverse voetbaltempel op Zuid. Neutraal? Is Leefbaar aan het draaien?

Absoluut niet, zegt fractievoorzitter Ronald Buijt. ,,Ik zou geen knip voor m'n neus waard zijn als ik nu, omdat er verkiezingen voor de deur staan, m'n mening ineens ga wijzigen'', benadrukt hij.

Wél wijst hij op de lange lijst voorwaarden waaraan Feyenoord moet voldoen, voordat de 40 miljoen euro naar Zuid wordt overgemaakt. Kan in het najaar niet aan die afspraken worden voldaan, dan gaat er alsnog 'n streep door de deal.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:02:50 #216
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177681619
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:19 schreef Elan het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=324541

Fraser heeft al gesolliciteerd GENOT
Het begint nu al. Laatst werd Weghorst ook al aan de club gelinkt. Laat ze er niet intrappen aub, al vrees ik het ergste.
pi_177682068
Kunnen we van der Gaag niet gewoon binnenhengelen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:36:08 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177682121
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we van der Gaag niet gewoon binnenhengelen?
Jaaa, nog meer middelmaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177682246
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:10 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het zo zeker is.
Naar wat ik hoorde zaten er nog 'go/no go punten' in de 'ja-stemming vd gemeenteraad'.
Mede daardoor zijn er nog 2 escapedata bij de lening van goldman sachs.

Mede door de recente commentaren is het een punt rondom de gemeenteraadsverkiezingen geworden. Vooral de SP en stadsinitiatief rdam (waren al nee stemmers) zijn er recentelijk weer met vraagtekens. Ook de pvv had er een tweet uitgestuurd om te scoren rondom de kuip.

De kogel zal dus ook niet door de kerk zijn
de pvv zijn zowieso al mongolen die op een populistische manier te werk gaat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177682330
Die gasten hebben echt niets belangrijkers te doen ofzo.....
Die gasten maken zich ook helemaal offficieel alsof ze wat binnen en buiten Feyenoord wat te vertellen hebben.

en dan ook nog wat krantenberichen van het ad erin pleuren...als of het ad echt onderzoek heeft gedaan..

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 11:55:16 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177682439
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Jaaa, nog meer middelmaat
Middelmaat want?
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:59:55 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177682506
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Middelmaat want?
Doet het leuk bij Excelsior, net als die gozer met dat enorme incesthoofd die na Excelsior naar Engeland ging. Wat was zijn naam ook alweer?

Daar werd toen hetzelfde over geroepen als Van der Gaag nu.

Bij clubs als Feyenoord en Ajax komt toch een hele andere soort druk kijken. Je ziet het nu zelfs al een beetje gebeuren met Ten Hag. Druk op de ketel en die man begint opeens complete nonsens uit te slaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177682529
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Middelmaat want?
Omdat het gewoon zo is

Eerst waren er hier een paar clowns die alleen maar ten hag hag ten hag zaten te roepen

Nu is van der gaag een paar weken in het nieuws omdat hij stopt bij excelsior en beginnen de clowns alleen maar van der gaag te roepen

Het is onmogelijk dat van der gaag trainer van Feyenoord gaat worden. Bij excelsior trainer zijn en bij feyenoor trainer zijn is een wereld van verschil
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:02:37 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177682554
Ik zeg verder ook niet dat Van der Gaag een kuttrainer is, maar ik zie hem dan liever eerst een stap maken tussen Excelsior en Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177682963
Dijkhuizen.
Van der Gaag parasiteert natuurlijk ook op de bestaande structuur van Excelsior (die gewoon heel degelijk is) maakt hem geen toptrainer. Al zijn voorgangers waren ook "succesvol" daar...
Vorig seizoen ook over een periode van 27 wedstrijden er maar 3 gewonnen....

Wat wel enorm aanspreekt is dat hij al zijn ploegen aanvallend en verzorgd voetbal laat spelen en zich niet direct laat afschrikken als hij een keer het deksel op de neus krijgt (een beetje het Bosz-concept dus).

Heeft bovendien in Portugal al in de subtop gewerkt, Europees voetbal gehaald met Maritimo.
Tactisch een heel vaardige trainer die een concept voor ogen heeft en dat uit kan dragen naar zijn spelersgroep, eigenlijk in alles het tegenovergestelde van Gio _O- .

Maar denk dat hij naar Vitesse gaat... (en Fraser naar Feyenoord :( )
blablablabla
pi_177683155

Bruinsgod geeft hier een beetje toelichting in het hoe en wat qua trainingsopvatting onder Van der Gaag en op welke manier dat onderscheidend is van andere trainers die hij heeft gehad.
blablablabla
pi_177683331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:33 schreef Elan het volgende:

Bruinsgod geeft hier een beetje toelichting in het hoe en wat qua trainingsopvatting onder Van der Gaag en op welke manier dat onderscheidend is van andere trainers die hij heeft gehad.
Denk dat Feyenoord echt geen Keizertje gaat doen.
pi_177683402
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Denk dat Feyenoord echt geen Keizertje gaat doen.
Die kiezen gewoon voor zekerheid met Fraser indien Gio het niet heel snel op de rit krijgt.
Zie Vitesse ook nog wel boven ons eindigen hebben een bizar makkelijk programma,
blablablabla
pi_177683413
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kiezen gewoon voor zekerheid met Fraser indien Gio het niet heel snel op de rit krijgt.
Zie Vitesse ook nog wel boven ons eindigen hebben een bizar makkelijk programma,
Gio mag van mij blijven hoor als ze met Fraser aankomen.
Zal het effe doorgeven.
pi_177683434
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gio mag van mij blijven hoor als ze met Fraser aankomen.
Zal het effe doorgeven.
Vind je? Kutter spelen dan dit kan toch eigenlijk bijna niet.
blablablabla
pi_177683445
De zevende plek lonkt.
blablablabla
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:13:49 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177685180
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kiezen gewoon voor zekerheid met Fraser indien Gio het niet heel snel op de rit krijgt.
Zie Vitesse ook nog wel boven ons eindigen hebben een bizar makkelijk programma,
Fraser is inderdaad een zekerheid om te falen ja. Dat is pas middelmaat.
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:14:26 #233
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177685193
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:33 schreef Elan het volgende:

Bruinsgod geeft hier een beetje toelichting in het hoe en wat qua trainingsopvatting onder Van der Gaag en op welke manier dat onderscheidend is van andere trainers die hij heeft gehad.
Zijn moeder is toch in de reter gefietst door Been?
pi_177686691
Fraser lijkt me de beste optie voor Feyenoord mocht Gio vertrekken.

Deze selectie heeft een bikkelharde trainer nodig

Als je al kijkt hoe berghuis en Jorgensen reageren op wissels dan kan je echt geen softies neer zetten waar geen gezag voor is.

Dan moet je echt een trainer als gio voor hebben die nog heel veel ontzag heeft met zijn voetbalcarriere. Dan kan je echt geen clowns als van der gaag neerzetten want die worden na 2 maanden al door niemand meer serieus genomen en onder de voet gelopen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:54:24 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177688173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Fraser lijkt me de beste optie voor Feyenoord mocht Gio vertrekken.

Deze selectie heeft een bikkelharde trainer nodig

Als je al kijkt hoe berghuis en Jorgensen reageren op wissels dan kan je echt geen softies neer zetten waar geen gezag voor is.

Dan moet je echt een trainer als gio voor hebben die nog heel veel ontzag heeft met zijn voetbalcarriere. Dan kan je echt geen clowns als van der gaag neerzetten want die worden na 2 maanden al door niemand meer serieus genomen en onder de voet gelopen.
Seedorf
Laffe huichelaar
pi_177688754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Fraser lijkt me de beste optie voor Feyenoord mocht Gio vertrekken.

Deze selectie heeft een bikkelharde trainer nodig

Als je al kijkt hoe berghuis en Jorgensen reageren op wissels dan kan je echt geen softies neer zetten waar geen gezag voor is.

Dan moet je echt een trainer als gio voor hebben die nog heel veel ontzag heeft met zijn voetbalcarriere. Dan kan je echt geen clowns als van der gaag neerzetten want die worden na 2 maanden al door niemand meer serieus genomen en onder de voet gelopen.
Fraser, houd ajb op zeg. Die Rutten mag terugkomen wat mij betreft. Gaat alleen niet gebeuren en nee het is geen toptrainer, maar wel eentje waarvan je groei in een elftal gaat zien.
pi_177688777
De coach van VVV past wel bij Feyenoord
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 17:29:35 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177688878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Fraser lijkt me de beste optie voor Feyenoord mocht Gio vertrekken.

Deze selectie heeft een bikkelharde trainer nodig

Als je al kijkt hoe berghuis en Jorgensen reageren op wissels dan kan je echt geen softies neer zetten waar geen gezag voor is.

Dan moet je echt een trainer als gio voor hebben die nog heel veel ontzag heeft met zijn voetbalcarriere. Dan kan je echt geen clowns als van der gaag neerzetten want die worden na 2 maanden al door niemand meer serieus genomen en onder de voet gelopen.
Van der Gaag middelmaat vinden en dan met Fraser aan komen zetten. Lachwekkend weer.
pi_177688889
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

Fraser, houd ajb op zeg. Die Rutten mag terugkomen wat mij betreft. Gaat alleen niet gebeuren en nee het is geen toptrainer, maar wel eentje waarvan je groei in een elftal gaat zien.
Rutten _O-

ik weet echt niet mensen het vandaan halen om mensen als bosz en rutten terug te laten halen

Rutten heeft hopeloos gefaald als trainer bij feyenoord. Ik heb echt geen idee waar je het over heb man en waarom je die man nog een keer de kans wil geven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177688931
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van der Gaag middelmaat vinden en dan met Fraser aan komen zetten. Lachwekkend weer.
Leg me uit waarom fraser middelmaat is dan?

Volgens mij heeft hij bij den haag maximaal gepresteerd met een degradatie kandidaat. En vitesse kan echt niet beter dan wat ze de afgelopen 2 seizoenen gedaan hebben

Bovendien de eerste prijs in de historie van vitesse is met fraser gewonnen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:04:08 #241
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177689626
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Jaaa, nog meer middelmaat
Ik denk dat je daar mis zit.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177690483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Leg me uit waarom fraser middelmaat is dan?

Volgens mij heeft hij bij den haag maximaal gepresteerd met een degradatie kandidaat. En vitesse kan echt niet beter dan wat ze de afgelopen 2 seizoenen gedaan hebben

Bovendien de eerste prijs in de historie van vitesse is met fraser gewonnen....
Wat is dit voor een rare UI?
  Forum Admin / PR donderdag 8 maart 2018 @ 18:49:56 #243
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177690507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Leg me uit waarom fraser middelmaat is dan?

Volgens mij heeft hij bij den haag maximaal gepresteerd met een degradatie kandidaat. En vitesse kan echt niet beter dan wat ze de afgelopen 2 seizoenen gedaan hebben

Bovendien de eerste prijs in de historie van vitesse is met fraser gewonnen....
Heb je Vitesse weleens zien voetballen?
pi_177690563
Dat gelul over die trainer, Feyenoord heeft gewoon een matige selectie waar je alleen kampioen mee wordt à la Leicester twee jaar terug in Engeland.. Op basis van louter en alleen veel geluk en veel toeval.. Al zat je ome Louis voor deze groep dan wordt het nog niet veel..
pi_177690572
#GIO4LIFE..

Maakt verder toch niets uit, joh..
pi_177691972
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:49 schreef Sked het volgende:

[..]

Heb je Vitesse weleens zien voetballen?
wie voetbalt er wel goed in nederland?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:02:16 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_177691984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wie voetbalt er wel goed in nederland?
Wat een topargument Klaas. #Fraserin
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692121
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat een topargument Klaas. #Fraserin
Als je dat argument doortrekt is er inderdaad geen enkele Nederlandse trainer geschikt.

Ik bedoel, Fraser afwijzen omdat Vitesse kut speelt en dan met Van der Gaag komen? Dat zou nergens op slaan natuurlijk.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:13:52 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_177692195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je dat argument doortrekt is er inderdaad geen enkele Nederlandse trainer geschikt.

Ik bedoel, Fraser afwijzen omdat Vitesse kut speelt en dan met Van der Gaag komen? Dat zou nergens op slaan natuurlijk.
Fraser wordt niet afgewezen omdat Vitesse kut speelt maar omdat je dan net zo goed Gio kan houden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692204
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Fraser wordt niet afgewezen omdat Vitesse kut speelt maar omdat je dan net zo goed Gio kan houden.
Ik heb geen idee waar je dat op baseert.

Maar wie moet er dan komen?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:16:14 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_177692236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar wie moet er dan komen?
Geen idee, dat is het hele probleem he Hans
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692267
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geen idee, dat is het hele probleem he Hans
Ik zie niet per se de noodzaak voor een nieuwe coach. Denk niet dat een ander dit Feyenoord tot hele grote hoogten zal brengen die Gio niet kan bereiken.

Daarom denk ik, ik vraag het jou. Maar je hebt geen suggesties dus.
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:20:06 #253
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177692306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zie niet per se de noodzaak voor een nieuwe coach. Denk niet dat een ander dit Feyenoord tot hele grote hoogten zal brengen die Gio niet kan bereiken.

Daarom denk ik, ik vraag het jou. Maar je hebt geen suggesties dus.
Natuurlijk wel, er valt veel meer uit deze selectie te haken. Een tactiek hanteren zou al zoveel schelen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:20:13 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_177692309
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zie niet per se de noodzaak voor een nieuwe coach. Denk niet dat een ander dit Feyenoord tot hele grote hoogten zal brengen die Gio niet kan bereiken.

Daarom denk ik, ik vraag het jou. Maar je hebt geen suggesties dus.
Veel slechter kan het ook niet. En het gaat er mij meer om dat je als zelfbenoemde topclub een trainer na zo'n seizoen niet kan laten zittrn. Dan maak je jezelf ongeloofwaardig. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat er een fatsoenlijk alternatief is dus hopelijk hebben ze dat deze zomer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692384
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Veel slechter kan het ook niet
. En het gaat er mij meer om dat je als zelfbenoemde topclub een trainer na zo'n seizoen niet kan laten zittrn. Dan maak je jezelf ongeloofwaardig. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat er een fatsoenlijk alternatief is dus hopelijk hebben ze dat deze zomer.
Dit is echt de grootste onzin ooit.

Been vergeten? Jaren lange aids zonder prijzen vergeten?
pi_177692434
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, er valt veel meer uit deze selectie te haken. Een tactiek hanteren zou al zoveel schelen.
Dan zie jij denk ik meer kwaliteit in de selectie dan ik.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Veel slechter kan het ook niet. En het gaat er mij meer om dat je als zelfbenoemde topclub een trainer na zo'n seizoen niet kan laten zittrn. Dan maak je jezelf ongeloofwaardig. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat er een fatsoenlijk alternatief is dus hopelijk hebben ze dat deze zomer.
Feyenoord wordt, vermoed ik, gewoon vierde achter PSV/Ajax/AZ en dat is precies waar ze op basis van de spelersgroep thuis horen in mijn ogen. Plus dat Gio je de eerste prijzen in vele jaren heeft gebracht en dus wel wat krediet verdient.

Maar vooral hoor ik dan geen enkel alternatief, want elke coach in Nederland is niet goed genoeg, en Guardiola is denk ik niet vrij deze zomer.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:26:37 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_177692440
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit is echt de grootste onzin ooit.

Been vergeten? Jaren lange aids zonder prijzen vergeten?
Ja oke, tuurlijk. Er zijn ook slechtere alternatieven dus dat is misschien wat gechargeerd.

Maar zeggen dat er niemand is die dit Feyenoord naar een hoger plan kan tillen is net zo'n onzin. Dit seizoen is gebleken dat er teveel op Gio is aan te merken om nog aan te blijven wat mij betreft. Maar inderdaad. Kampioen geworden en beker. Met een pluim door de voordeur heen dus, maar niet voor lange termijn.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692480
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja oke, tuurlijk. Er zijn ook slechtere alternatieven dus dat is misschien wat gechargeerd.

Maar zeggen dat er niemand is die dit Feyenoord naar een hoger plan kan tillen is net zo'n onzin. Dit seizoen is gebleken dat er teveel op Gio is aan te merken om nog aan te blijven wat mij betreft. Maar inderdaad. Kampioen geworden en beker. Met een pluim door de voordeur heen dus, maar niet voor lange termijn.
Oh, er zijn wel trainers die ik graag Gio zie vervangen. Ten Hag (niet meer te doen), Bosz (ook eigenlijk niet echt een optie) zijn bijvoorbeeld twee trainers die in ieder geval wat anders zouden kunnen brengen. Van de oudere garde Nederlandse coaches zie ik weinig er nog instappen.

Dan kom je dus uit bij gasten als Fraser, dat hoeft voor mij echt niet.
pi_177692501
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar zeggen dat er niemand is die dit Feyenoord naar een hoger plan kan tillen is net zo'n onzin.
Dat zei ik dan ook niet, hè. Ik zei dat ik niet denk dat een ander Feyenoord dingen kan laten bereiken die Gio niet kan. In aanmerking genomen dat hij kampioen is geworden met lang niet de beste selectie, en dat hij ook nog de beker heeft gewonnen (twee keer zelfs wellicht na dit seizoen).

Wat verwacht je nog meer van een coach? De Europa League?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:30:22 #260
319979 Fok-it
All is well
pi_177692528
quote:
12s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan zie jij denk ik meer kwaliteit in de selectie dan ik.

[..]

Feyenoord wordt, vermoed ik, gewoon vierde achter PSV/Ajax/AZ en dat is precies waar ze op basis van de spelersgroep thuis horen in mijn ogen. Plus dat Gio je de eerste prijzen in vele jaren heeft gebracht en dus wel wat krediet verdient.

Maar vooral hoor ik dan geen enkel alternatief, want elke coach in Nederland is niet goed genoeg, en Guardiola is denk ik niet vrij deze zomer.
Waarom zou elke trainer in Nederland niet goed genoeg zijn?

Een trainer die een tweede plan kan hanteren, die een fatsoenlijk wisselbeleid uitvoert, enig tactisch vernuft heeft en niet te lang krediet geeft aan spelers die het krediet niet verdienen. Wie dat zou moeten zijn heb ik niet voor gestudeerd dus dat laat ik graag aan anderen lover
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692569
Een hoop vragen die ook in dit topic zijn gesteld over Feyenoord City zijn vandaag langsgekomen in de raadsvergadering, interessante kost als je je in het project wil verdiepen:

https://rotterdam.raadsin(...)tenraad%2008-03-2018

Ook leuk als je Jos Verveen op zijn bek wilt zien gaan overigens.
* Verwijderd *
pi_177692577
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom zou elke trainer in Nederland niet goed genoeg zijn?

Een trainer die een tweede plan kan hanteren, die een fatsoenlijk wisselbeleid uitvoert, enig tactisch vernuft heeft en niet te lang krediet geeft aan spelers die het krediet niet verdienen. Wie dat zou moeten zijn heb ik niet voor gestudeerd dus dat laat ik graag aan anderen lover
Nogmaals: wie dan? Fraser wordt te min bevonden omdat Vitesse niet goed genoeg speelt. Van der Gaag wordt niet eens serieus genomen (wat ik me kan voorstellen gezien zijn geringe ervaring, maar wat hij presteert met een kleine club is indrukwekkend).

Van 't Schip? Van den Brom? Groenendijk? Bij alle coaches kun je deze bezwaren opwerpen. Waarbij Van den Brom in mijn ogen de beste coach is van de Eredivisie op dit moment, maar ik kan me niet voorstellen dat die naar Feyenoord zou gaan.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:34:49 #263
319979 Fok-it
All is well
pi_177692636
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nogmaals: wie dan? Fraser wordt te min bevonden omdat Vitesse niet goed genoeg speelt. Van der Gaag wordt niet eens serieus genomen (wat ik me kan voorstellen gezien zijn geringe ervaring, maar wat hij presteert met een kleine club is indrukwekkend).

Van 't Schip? Van den Brom? Groenendijk?
Nogmaals dat is niet de reden dat Fraser afgewezen wordt. Van der Gaag door zn geringe ervaring overigens ook niet. Doet het inderdaad erg leuk net als van het Schip bij Zwolle. Ik zou zo'n gokje best willen zien.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692691
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nogmaals dat is niet de reden dat Fraser afgewezen wordt. Van der Gaag door zn geringe ervaring overigens ook niet. Doet het inderdaad erg leuk net als van het Schip bij Zwolle. Ik zou zo'n gokje best willen zien.
ga lekker naar het casino ofzo

val ons niet lastig met domme onzin die je niet kan onderbouwen met enige argumenten

we hebben geen nieuwe trainer nodig

we hebben betere spelers nodig

ajax speelt kut
psv speelt schijtbakken voetbal
enzovoorts enzovoorts

het gaat alleen maar om winnen dan is het publiek tevreden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177692700
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nogmaals dat is niet de reden dat Fraser afgewezen wordt. Van der Gaag door zn geringe ervaring overigens ook niet. Doet het inderdaad erg leuk net als van het Schip bij Zwolle. Ik zou zo'n gokje best willen zien.
Nou ja, dan kom ik weer om mijn vorige punt: dat ik niet denk dat Schippie of Gaagie (dat klinkt toch minder) Feyenoord echt iets gaan brengen wat Gio niet kan.
pi_177692706
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben geen nieuwe trainer nodig

we hebben betere spelers nodig
Eens met Klaas.

Raar om dit te zeggen, but here we are.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:38:46 #267
319979 Fok-it
All is well
pi_177692711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ga lekker naar het casino ofzo

val ons niet lastig met domme onzin die je niet kan onderbouwen met enige argumenten

we hebben geen nieuwe trainer nodig

we hebben betere spelers nodig

ajax speelt kut
psv speelt schijtbakken voetbal
enzovoorts enzovoorts

het gaat alleen maar om winnen dan is het publiek tevreden
Met uitzondering van Kongolo, Karsdorp, Kuyt en Elia dezelfde selectie aangevuld met 20+ miljoen aan investeringen. Maar ja, het ligt alleen aan de selectie.

Goed verhaal weer Klaas. Lachwekkende mongool
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692749
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met uitzondering van Kongolo, Karsdorp, Kuyt en Elia dezelfde selectie aangevuld met 20+ miljoen aan investeringen. Maar ja, het ligt alleen aan de selectie.

Goed verhaal weer Klaas. Lachwekkende mongool
je bent zelf een mongool met je non argumenten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177692750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nogmaals dat is niet de reden dat Fraser afgewezen wordt. Van der Gaag door zn geringe ervaring overigens ook niet. Doet het inderdaad erg leuk net als van het Schip bij Zwolle. Ik zou zo'n gokje best willen zien.
Leuk, dan kunnen we na Keizer bij Ajax allemaal lachen om Van der Gaag bij Feyenoord.
pi_177692770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met uitzondering van Kongolo, Karsdorp, Kuyt en Elia dezelfde selectie aangevuld met 20+ miljoen aan investeringen. Maar ja, het ligt alleen aan de selectie.

Goed verhaal weer Klaas. Lachwekkende mongool
Toch wel treurig dat je zelfs in een discussie met klaas uiteindelijk niet verder komt dan dit. :D
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:41:44 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_177692775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je bent zelf een mongool met je non argumenten
Maar jij verklaart het feit dat Feyenoord van kampioen af naar een straatlengte achterstand is gegaan aan Kuyt en Karsdorp die verkocht zijn?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692788
Ik denk dat fraser bij martin van geel op nummer 1 staat op zijn lijstje

ex feyenoorder
ex jeugdtrainer bij feyenoord
en loopt al een tijdje mee
beker gewonnen volgend seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177692795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar jij verklaart het feit dat Feyenoord van kampioen af naar een straatlengte achterstand is gegaan aan Kuyt en Karsdorp die verkocht zijn?
Eerder aan geluk en een coach die de selectie heeft gepusht tot iets waar ze niet toe in staat leken. Gio, dus.
pi_177692807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat fraser bij martin van geel op nummer 1 staat op zijn lijstje

ex feyenoorder
ex jeugdtrainer bij feyenoord
en loopt al een tijdje mee
beker gewonnen volgend seizoen
en dan wout weghorst in de spits volgend jaar

dan ga ik het hele jaar niet, denk ik
pi_177692832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar jij verklaart het feit dat Feyenoord van kampioen af naar een straatlengte achterstand is gegaan aan Kuyt en Karsdorp die verkocht zijn?
ik weet of jij het seizoen goed gevolgd heb

maar heel de defensie was anders ten opzichte van vorig seizoen

jorgensen lang geblesseerd geweest en geschorst

linksbuiten die allebei falen

alleen KEA en vilhena berghuis hebben structureel gespeeld dit seizoen

DAT ZIJN MAAR 3 SPELERS DIE WE STRUCTUREEL AAN HET WERK HEBBEN GEZIEN TEN OPZICHTE VAN VORIG SEIZOEN

dus de verlijkingen met vorig seizoen slaan dit seizoen gewoon nergens op
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:46:39 #276
319979 Fok-it
All is well
pi_177692876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
DAT ZIJN MAAR 3 SPELERS DIE WE STRUCTUREEL AAN HET WERK HEBBEN GEZIEN TEN OPZICHTE VAN VORIG SEIZOEN
Jones, Jorgensen, Toornstra hebben we toch ook allemaal structureel aan het werk gezien tov vorig seizoen. Maar oke,
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jones, Jorgensen, Toornstra hebben we toch ook allemaal structureel aan het werk gezien tov vorig seizoen. Maar oke,
jorgensen hebben we niet structureel gezien

en toornstra wil ik ergens levend begraven bij wijze van spreke dan :) :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:48:52 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_177692923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jorgensen hebben we niet structureel gezien

en toornstra wil ik ergens levend begraven
En met welke spelers denk jij dat Gio het wel beter zou doen volgend jaar? en vooral op welke posities, op die van Toornstra uitgezonderd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177692962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En met welke spelers denk jij dat Gio het wel beter zou doen volgend jaar? en vooral op welke posities, op die van Toornstra uitgezonderd
2 creatieve middenvelders halen die echt kunnen voetballen

verdedigers hebben we er zat van en moeten gewoon uit de jeugd komen

wat gebeurd er met jorgensen dan een spits erbij

en misschien ook een linkeraanvaller
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177693016
De verkoop van Jorgensen Tapia en Vilhena komende zomer moet Feyenoord zeker 40 miljoen gaan opleveren als het niet meer is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:53:51 #281
319979 Fok-it
All is well
pi_177693053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
De verkoop van Jorgensen Tapia en Vilhena komende zomer moet Feyenoord zeker 40 miljoen gaan opleveren als het niet meer is
40? _O-

Dan moeten Jorgensen en Tapia wel een wereld WK spelen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177693111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

40? _O-

Dan moeten Jorgensen en Tapia wel een wereld WK spelen.
voor jorgensen was al 16 miljoen geboden
voor tapia naar het schijnt 10 in de winter
en vilhenna gaat echt niet voor minder dan 15 weg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:57:03 #283
319979 Fok-it
All is well
pi_177693132
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

voor jorgensen was al 16 miljoen geboden
voor tapia naar het schijnt 10 in de winter
en vilhenna gaat echt niet voor minder dan 15 weg
15? Denk je nu echt dat buitenlandse clubs 15 miljoen bieden voor fucking Vilhena? Even normaal doen hoor. Die gaat voor de helft weg.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:58:16 #284
319979 Fok-it
All is well
pi_177693171
En voor Jorgensen krijg je natuurlijk nooit meer 20 +- mil. Zeker niet als zijn slechte vorm aanblijft.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177693176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

15? Denk je nu echt dat buitenlandse clubs 15 miljoen bieden voor fucking Vilhena? Even normaal doen hoor. Die gaat voor de helft weg.
er zijn al clubs geweest die dat bedrag voor hem wilde betalen uit italie

en als die fukking klaassen voor 30 gaat dan gaat vilhena voor 15 weg

gewoon een international
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177693264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:58 schreef Fok-it het volgende:
En voor Jorgensen krijg je natuurlijk nooit meer 20 +- mil. Zeker niet als zijn slechte vorm aanblijft.
volgens mij is iedereen het overeens dat het niets met vorm te maken heeft maar met aanvoer.....

jorgensen speelt voor de rest gewoon goed iedere week maar als je geen ballen krijgt wordt het lastig om te scoren

maar de scouts hebben allang gezien wat jorgensen kan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:04:16 #287
319979 Fok-it
All is well
pi_177693293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij is iedereen het overeens dat het niets met vorm te maken heeft maar met aanvoer.....

jorgensen speelt voor de rest gewoon goed iedere week maar als je geen ballen krijgt wordt het lastig om te scoren

maar de scouts hebben allang gezien wat jorgensen kan
Nou als die 3 voor 40 miljoen weggaan krijg je een flesje drank van me, ik help het je hopen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177693612
Waarom zouden clubs tientallen miljoenen neertellen voor spelers van de nummer 5 van de eredivisie? Kunnen ze het net zo goed door de plee spoelen
pi_177693963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zouden clubs tientallen miljoenen neertellen voor spelers van de nummer 5 van de eredivisie? Kunnen ze het net zo goed door de plee spoelen
ze betalen ook 80 miljoen voor een verdediger van southampton tegenwoordig....

ik zie die miljoentjes wel binnenkomen deze zomer, kan weer mooi geinvesteerd worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177693990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:58 schreef Fok-it het volgende:
En voor Jorgensen krijg je natuurlijk nooit meer 20 +- mil. Zeker niet als zijn slechte vorm aanblijft.
Zou je sowieso niet gekregen hebben hoor, niet van Newcastle.

Hopelijk speelt hij een weergaloos WK
blablablabla
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:41:55 #291
438851 Oldground
El Poderoso
pi_177696188
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Een hoop vragen die ook in dit topic zijn gesteld over Feyenoord City zijn vandaag langsgekomen in de raadsvergadering, interessante kost als je je in het project wil verdiepen:

https://rotterdam.raadsin(...)tenraad%2008-03-2018

Ook leuk als je Jos Verveen op zijn bek wilt zien gaan overigens.
_O-
Van alles is weer waardeloos.
pi_177697865
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Een hoop vragen die ook in dit topic zijn gesteld over Feyenoord City zijn vandaag langsgekomen in de raadsvergadering, interessante kost als je je in het project wil verdiepen:

https://rotterdam.raadsin(...)tenraad%2008-03-2018

Ook leuk als je Jos Verveen op zijn bek wilt zien gaan overigens.
Bedankt voor het delen.

Het is zeker de moeite waard. Eigenlijk ook een must-see voor alle FC tegenstanders. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 09-03-2018 00:27:17 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177698119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou als die 3 voor 40 miljoen weggaan krijg je een flesje drank van me, ik help het je hopen
Met de huidige transfermarkt zou het me oprecht niet verbazen als je dat flesje kwijt bent.

Godverdomme, ben ik het wéér met Klaas eens. :{
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 00:39:57 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_177698124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Met de huidige transfermarkt zou het me oprecht niet verbazen als je dat flesje kwijt bent.

Godverdomme, ben ik het wéér met Klaas eens. :{
Ik geef dat flesje graag weg als er daadwerkelijk 40 miljoen geboden wordt voor hun 3, maar ik zie het niet gebeuren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 00:42:57 #295
319979 Fok-it
All is well
pi_177698140
Jorg 15
Vilhena hooguit 10
Tapia ook mits hij goed wk speelt.

Alsnog aardig bedragje verder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177698146
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik geef dat flesje graag weg als er daadwerkelijk 40 miljoen geboden wordt voor hun 3, maar ik zie het niet gebeuren.
Jorgensen hoeft er maar één of twee in te schieten op het WK en er kan al een of andere club zo gek zijn. Karsdorp bijna 20 miljoen. Klaassen 30. Milik ruim 30. Dat zijn toch net zo goed waanzinnige bedragen.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 00:44:15 #297
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177698148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat fraser bij martin van geel op nummer 1 staat op zijn lijstje

ex feyenoorder
ex jeugdtrainer bij feyenoord
en loopt al een tijdje mee
beker gewonnen volgend seizoen
Dat is dan ook het gebrek van v. Geel. Fraser, alsjeblieft niet zeg. Kun je net zo goed een trekpop met een kleurtje voor de groep zetten.

Oh...die hebben we nu ook al.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 00:44:48 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_177698150
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jorgensen hoeft er maar één of twee in te schieten op het WK en er kan al een of andere club zo gek zijn. Karsdorp bijna 20 miljoen. Klaassen 30. Milik ruim 30. Dat zijn toch net zo goed waanzinnige bedragen.
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat buitenlandse, vooral Engelse clubs, nu niet twee keer nadenken om weer zo'n giga-bedrag neer te leggen nu ze Klaassen hebben zien falen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177698166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja maar ik kan me niet voorstellen dat buitenlandse, vooral Engelse clubs, nu niet twee keer nadenken om weer zo'n giga-bedrag neer te leggen nu ze Klaassen hebben zien falen
Ja, dit jaar hebben ze het ineens geleerd.

_O-
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 00:50:06 #300
319979 Fok-it
All is well
pi_177698189
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 00:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dit jaar hebben ze het ineens geleerd.

_O-
Klaassen was daarbij ook verder dan Vilhena. Al aantal seizoenen aanvoerder, veel productiever, veel meer internationale ervaring. Maar goed, we zullen het zien.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 9 maart 2018 @ 08:56:06 #301
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177700552
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leuk, dan kunnen we na Keizer bij Ajax allemaal lachen om Van der Gaag bij Feyenoord.
Keizer deed het prima. Die zou ook wel een 2e kans verdienen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')