abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177600396
registreer om deze reclame te verbergen
MpCqsuM.jpg
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui.

Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper.

MBewjOE.png
wLTaTzF.png

YZH3ZL9.png
Z603tGQ.jpg

ARSdmUV.png
Mercedes AMG Petronas F1 Team
EW6xxVd.jpgiuf8Gng.png
KuP7kjP.jpg ZLjaVVa.jpg
#44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas

fUpono8l.jpg
Mercedes AMG W09


Red Bull Racing
ok4wvr5.jpg wIKodwr.png
AQqyDvS.jpg Q9jT0hz.jpg
#3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen

x1alTOvl.png
Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14


Scuderia Ferrari
S6Ysoby.jpg VM5jaxa.png
38sXIwf.jpg GHbpxCM.jpg
#5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen

L6IYhg7l.jpg
Scuderia Ferrari SF71H


Sahara Force India F1 Team
4JRQOza.jpg KabQHcR.png
K9faojL.jpg 0LdQ4sL.jpg
#11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon

oMDEqd9l.jpg
Sahara Force India VJM11


Williams Martini Racing
IP5bEnr.jpg 3Vi7pqx.png
ofzm2FJ.jpgKsfgs6R.jpg
#18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin

S8XWcdSl.jpg
Williams Mercedes FW41


McLaren Honda Formula 1 Team
KYdzFhi.jpgSpDybov.png
FHWV5wY.jpg w8m1NjQ.jpg
#14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne

J8m7sl4l.jpg
McLaren MCL33 Renault

Scuderia Toro Rosso
0pagZ0m.jpg dG42Dws.png
WwAPQCC.jpg 0714ctF.jpg
#10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley

tXjE4Kll.jpg
Scuderia Toro Rosso Honda 13


Haas F1 Team
AsrQ42e.png 5JCuLDe.png
6davqKX.jpg 17qiuIb.jpg
#8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen

xPHmBi6l.jpg
Haas VF-18


Renault Sport Formula One Team
S766gZ0.jpg FOwcvH9.png
foGIgVO.jpgTbmccFM.jpg
#27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz

LO2FW2wl.jpg
Renault R.S. 18


Alfa Romeo Sauber F1 Team
Lcjol3b.jpg OL2W9Bo.png
lrOP9YDl.png QY4tOIzl.png
Marcus Ericsson en Charles Leclerc

aJKENTol.jpg
Alfa Romeo Sauber C37


tegel.jpg
Trots daw veur Twente bint!
  zondag 4 maart 2018 @ 15:03:53 #2
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177601167
Alle stigma’s worden weer waar _O_

Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.

https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1


En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14

[ Bericht 8% gewijzigd door Montelly op 04-03-2018 15:15:37 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177603056
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
Dat heeft er niet heel veel mee te maken. Dit is een faal van Renault die zo bizar is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_177603415
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar _O_

Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.

https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1

En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14

Ja met de RB 14. Renault heeft de lichten net pas weer aangedaan.
pi_177605166
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar _O_

Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.

https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1

En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14

Wat heeft het falen van Renault te maken met de ontwikkeling van de RB14? oO<

Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat ze nu nog steeds niet die systemen een update kunnen geven.

Daarom... Honda > Renault :Y)
  zondag 4 maart 2018 @ 18:13:00 #6
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177605992
Christian komt even met een disclaimer.

http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848

quote:
MONTMELO - Christian Horner denkt dat zijn team Red Bull Racing geen serieuze kans maakt op de constructeurstitel komend seizoen. Ook verwacht de Brit dat zijn coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo de rijderstitel kunnen vergeten.

Mercedes is de maatstaf. Ze spreken daar over de ontwikkeling van een 1000 PK sterke motor en het is heel beangstigend als ze dat daadwerkelijk lukt", aldus Horner. "Zelf verwachten we dat onze kracht vergelijkbaar is met de kracht die we hadden tijdens de laatste Grand Prix in Abu Dhabi. We moeten dus geweldig goed werk leveren voor wat betreft het chassis. Kampioenschappen winnen is niet realistisch. Ons doel is om de kloof te dichten en zo verstorend mogelijk te zijn. We moeten zo veel mogelijk Grands Prix winnen."

Vorig seizoen wonnen Verstappen en Ricciardo drie races. Ricciardo won de Azerbeidzjaanse Grand Prix, terwijl Verstappen de Maleisische Grand Prix en de Mexicaanse Grand Prix won.

Een groot deel van het seizoen stond Ricciardo op de vierde plaats in de stand, maar in de laatste race van het seizoen werd hij passeerd door Ferrari's Kimi Raikkonen. Verstappen eindigde op de plaats waar hij het grootste deel van het seizoen stond: 6e.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177606022
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.

http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848

[..]

Op naar 2019 dan maar
  zondag 4 maart 2018 @ 18:14:45 #8
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177606037
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:14 schreef Sked het volgende:

[..]

Op naar 2019 dan maar
Alweer een tussenjaartje ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177606084
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.

http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848

[..]

RB is gewoon aan het sandbaggen :P
¿
  zondag 4 maart 2018 @ 18:31:46 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177606405
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:14 schreef Sked het volgende:

[..]

Op naar 2019 dan maar
Hoogstwaarschijnlijk met Honda power.
pi_177618485
Fakenews wat mij betreft (dat ERS verhaal).
Woei!
  maandag 5 maart 2018 @ 12:31:35 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177618574
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:26 schreef Floriz87 het volgende:
Fakenews wat mij betreft (dat ERS verhaal).
waarom zou dat fakenews zijn?
pi_177618623
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom zou dat fakenews zijn?
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
Woei!
  maandag 5 maart 2018 @ 12:38:29 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177618702
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
Volgens mij zijn ze vorig seizoen halverwege overgestapt op die nieuwe ERS.
N/A
  maandag 5 maart 2018 @ 12:39:34 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177618734
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
http://www.bbc.com/sport/formula1/43246098

quote:
Renault's big shortfall - both in terms of performance and reliability - is in the hybrid element of their engine. Last year, they ended up being forced to revert to their 2016-specification energy recovery system (Ers) because the new one they were developing could not be made reliable enough.

This year, they have another updated hybrid system in development, but it is not ready for the start of the season - so they will again be using what is now a two-year-old design. They plan to introduce the upgraded Ers later in the season but are not able to say when that might be.

The hope is said to be that it will be around the fifth race of the season, the Spanish GP in early May. They may prefer to wait until they introduce the second of the three permitted engines - which would presumably be at the seventh race of 21 in Canada in June. But at this stage there is no guarantee of when - or even whether - it will appear.
pi_177618747
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.

http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848

[..]

Ik vrees het ook.. Renault kondigte al aan dat de eerste paar races vanwege de betrouwbaarheid de motor is teruggeschroefd :r

En Mercedes zette met hun 0,5 sec voorsprong in de slotfase van de testdagen wel even een visitekaartje neer...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 5 maart 2018 @ 12:44:10 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177618813
Ach met die drie motoren dit jaar zal het vanaf halverwege dit seizoen gaan om welk team de minste gridstraffen gaat krijgen. :') Als de Renault heel blijft en Mercedes moet een aantal keer vanaf achteraan starten dan is alles mogelijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177618914
quote:
3s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Ach met die drie motoren dit jaar zal het vanaf halverwege dit seizoen gaan om welk team de minste gridstraffen gaat krijgen. :') Als de Renault heel blijft en Mercedes moet een aantal keer vanaf achteraan starten dan is alles mogelijk.
Competitievervalsing noemen ze dat ook wel.

Zelfde waarom Max de F3 titel niet op zn naam wist te zetten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177618938
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 5 maart 2018 @ 12:56:14 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177619028
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansen
pi_177619086
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansen
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177619132
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:28 schreef needakill het volgende:

[..]

Je krijgt sowieso een hapje en een drankje. Wat voor vergoeding wil je dan zien? :{
het zal geen geheim (meer) zijn dat een vergoeding en reiskostenvergoeding gebruikelijk is bij dergelijke tv opnamen.

men vraagt om 't geheim te houden, je zet zelfs een handtekening om het stil te houden. toch ga ik er vanuit dat iedereen weet dat je minstens een paar tientjes krijgt. Jinek/Pauw, Rijdende Rechter, De nieuwe maan, Opgelicht, Radar, overal minstens 20 euro p.p. als publiek.

voor de mensen die alsnog naar Hilversum gaan met de auto, zet je auto net buiten het mediapark, in het kleine wijkje. 't scheelt je 8 tot 10 euro parkeergeld.
...omdat we dachten dat het wel kon....
pi_177619135
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
Nooit zo'n fan geweest van pay-to-win games.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 5 maart 2018 @ 13:03:27 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177619147
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.
die motoren moeten nu langer meegaan dan bij 24u van Le Mans, dat vind ik ook wel overdreven
pi_177619155
wellicht dat Robert Doornbos z'n gage iets verhoogd heeft. Anders laat ie zichzelf opnieuw failliet verklaren.
...omdat we dachten dat het wel kon....
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')