abonnement Unibet Coolblue
pi_177605898
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

fc fraude
:D
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:16:03 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177606066
Exit: Zoet, Arias, van Ginkel en Pereiro.
Hopelijk blijft Lozano nog een seizoen.

Even die Umar Sadiq van NAC in de gaten houden. Raakte in Italie geen pepernoot volgens mij, maar wat hij gisteren liet zien zag er best goed uit.
Kan net zo goed een ééndagsvlieg zijn, maar als die zich nog verder ontwikkelt....

Troupée zou ik sowieso halen.

Hopen dat Romero dit seizoen nog wat minuten kan maken, want ik weet niet wat de Jong wil na dit seizoen. Lammers gaat hem sowieso niet worden denk ik.
pi_177606082
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:16 schreef tja77 het volgende:
Exit: Zoet, Arias, van Ginkel en Pereiro.
Hopelijk blijft Lozano nog een seizoen.

Even die Umar Sadiq van NAC in de gaten houden. Raakte in Italie geen pepernoot volgens mij, maar wat hij gisteren liet zien zag er best goed uit.
Kan net zo goed een ééndagsvlieg zijn, maar als die zich nog verder ontwikkelt....

Troupée zou ik sowieso halen.

Hopen dat Romero dit seizoen nog wat minuten kan maken, want ik weet niet wat de Jong wil na dit seizoen. Lammers gaat hem sowieso niet worden denk ik.
Die Sadiq niet man, die loop van die knakker alleen al.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:19:27 #229
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177606125
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:16 schreef tja77 het volgende:
Exit: Zoet, Arias, van Ginkel en Pereiro.
Hopelijk blijft Lozano nog een seizoen.

Even die Umar Sadiq van NAC in de gaten houden. Raakte in Italie geen pepernoot volgens mij, maar wat hij gisteren liet zien zag er best goed uit.
Kan net zo goed een ééndagsvlieg zijn, maar als die zich nog verder ontwikkelt....

Troupée zou ik sowieso halen.

Hopen dat Romero dit seizoen nog wat minuten kan maken, want ik weet niet wat de Jong wil na dit seizoen. Lammers gaat hem sowieso niet worden denk ik.
Ik denk zelfs exit voor: Zoet, Arias, v.Ginkel, Pereiro, Lozano(2 doelpunten op het wk en hij is weg voor 40-45 miljoen) en ook Bergwijn (als hij deze vorm blijft houden).

Brands gaat een grote klus hieraan krijgen. Maar hopelijk ook met een grote zak met geld.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177606161
Brenet moet gewoon ook weg trouwens, dat kan als rechtsback ook niet.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:23:14 #231
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177606227
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:16 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Die Sadiq niet man, die loop van die knakker alleen al.
Ik zeg ook niet dat je die moet halen, maar je kan hem op z’n minst in de gaten houden voor eventuele back up voorin.
Gisteren speelde hij goed hoor, kan behoorlijk wat teweeg brengen voorin. Hij oogt sloom en log maar is stiekem best behendig met de bal.
pi_177606235
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:19 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik denk zelfs exit voor: Zoet, Arias, v.Ginkel, Pereiro, Lozano(2 doelpunten op het wk en hij is weg voor 40-45 miljoen) en ook Bergwijn (als hij deze vorm blijft houden).

Brands gaat een grote klus hieraan krijgen. Maar hopelijk ook met een grote zak met geld.
Gewoon nu al op anticiperen zodat je een voorsprong op de transfermarkt hebt zou topsport Toon zeggen.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:25:41 #233
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177606283
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:20 schreef TehRocks het volgende:
Brenet moet gewoon ook weg trouwens, dat kan als rechtsback ook niet.
Ongeacht wie er deze zomer vertrekken en komen, als Brenet volgend jaar in de basis staat heb je als club zijnde een flater geslagen op transfergebied.
Het is een aantal keer duidelijk geworden dat de LB veruit de zwakste positie is. Brenet is op zijn best een backup voor de RB positie.
pi_177606332
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ongeacht wie er deze zomer vertrekken en komen, als Brenet volgend jaar in de basis staat heb je als club zijnde een flater geslagen op transfergebied.
Het is een aantal keer duidelijk geworden dat de LB veruit de zwakste positie is. Brenet is op zijn best een backup voor de RB positie.
Maar zoals hij gisteren tactisch gewoon door de ondergrens zakt, dat zal niet beter worden op RB. Dan vind ik je als backup nog niet genoeg.
pi_177606362
Linksback hebben we gelukkig al wel, die wordt ergens komende tijd gepresenteerd.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:32:09 #236
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_177606413
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ongeacht wie er deze zomer vertrekken en komen, als Brenet volgend jaar in de basis staat heb je als club zijnde een flater geslagen op transfergebied.
Het is een aantal keer duidelijk geworden dat de LB veruit de zwakste positie is. Brenet is op zijn best een backup voor de RB positie. Bij Roda JC.
Fixed.

Die jongen kan er gewoon echt niets van. Gisteren in de eerste 15 minuten weer 5 keer voorbijgelopen aan alle kanten, staat meerdere keren compleet verkeerd gepositioneerd, en een keer of 6 gevaarlijk onnodig en nonchalant balverlies geleden. Hopelijk komen die Spanjaarden deze zomer terug met een bod.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:43:33 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_177606614
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Uit:
Zoet
Arias
Isimat
Ginkel (uiteraard)
de Jong
Pereiro

In:
Troupée

Verder geen idee. Zo in de Eredivisie zie ik weinig boeiends in een interessante leeftijd. Zo'n Reza of Kuwas doen het leuk bij hun club, maar lijken me toch niet geschikt voor een stap omhoog.
Ik zie Bergwijn ook nog wel vertrekken na dit seizoen helaas...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_177606618
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:32 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Fixed.

Die jongen kan er gewoon echt niets van. Gisteren in de eerste 15 minuten weer 5 keer voorbijgelopen aan alle kanten, staat meerdere keren compleet verkeerd gepositioneerd, en een keer of 6 gevaarlijk onnodig en nonchalant balverlies geleden. Hopelijk komen die Spanjaarden deze zomer terug met een bod.
Het was echt verschrikkelijk. Zo nonchalant ook. Die linkerkant was de eerste 15 minuten een drama. Bergwijn die niet meer terug verdedigde. Hoe vaak dat Isi en Hendrix hebben moeten ingrijpen...

We begin ik inmiddels respect te krijgen voor die twee centrale achterin. Het zijn geen wondervoetballers, maar ze ruimen verdomd veel op en zijn vrijwel niet meer te betrappen op foutjes. Ik haat de term, maar het is oerdegelijk.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:45:53 #239
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177606669
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het was echt verschrikkelijk. Zo nonchalant ook. Die linkerkant was de eerste 15 minuten een drama. Bergwijn die niet meer terug verdedigde. Hoe vaak dat Isi en Hendrix hebben moeten ingrijpen...

We begin ik inmiddels respect te krijgen voor die twee centrale achterin. Het zijn geen wondervoetballers, maar ze ruimen verdomd veel op en zijn vrijwel niet meer te betrappen op foutjes. Ik haat de term, maar het is oerdegelijk.
Isimat heerst ook in de lucht. En Schwaab (ook al wordt hij regelmatig vernederd in bijvoorbeeld VI) is gewoon degelijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177606713
Ik zou toch oppassen met de euforie hier over 10 punten verschil. Normaal gesproken zou PSV de komende 8 wedstrijden echt geen 10 punten mogen verspelen.

Als PSV zowel van AZ en een week later als van Ajax verliest, dan heb je nog maar 4 punten over en dan hangt er zware rust op de schouders van PSV.
Een week later moet PSV naar Kerkrade waar PSV traditioneel lastig heeft om 3 punten te halen.

Met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong heeft dit PSV gelukkig 3 jokers in de hand.

Zet ‘m op, PSV!
pi_177606730
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:16 schreef tja77 het volgende:
Exit: Zoet, Arias, van Ginkel en Pereiro.
Hopelijk blijft Lozano nog een seizoen.

Even die Umar Sadiq van NAC in de gaten houden. Raakte in Italie geen pepernoot volgens mij, maar wat hij gisteren liet zien zag er best goed uit.
Kan net zo goed een ééndagsvlieg zijn, maar als die zich nog verder ontwikkelt....

Troupée zou ik sowieso halen.

Hopen dat Romero dit seizoen nog wat minuten kan maken, want ik weet niet wat de Jong wil na dit seizoen. Lammers gaat hem sowieso niet worden denk ik.
Arias, Zoet en Ginkel zijn weg. Ik denk dat Lozano na een goed WK ook weg is en ik denk dat ieder bod boven de 10 mio voor Pereiro ook geaccepteerd gaat worden. De Jong scoort dus die zal mogelijk ook weg zijn. Blijkbaar is er erg veel interesse voor Bergwijn dus met een aardig bod is die ook vertrokken.

Ik verwacht dat Brands AZ wil gaan leegtrekken. Svensson, Til, Stengs en Koopmeiners zie ik graag komen. 1 van die 4 gaat sowieso komen. Verder hoop ik dat er naar de jeugd wordt gekeken. Met Obispo, Rigo, Gudmundsson, Malen, Mauro en Rosario loopt daar voldoende talent rond. Dat moet er ook maar eens een keer uit komen.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:49:27 #242
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177606746
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het was echt verschrikkelijk. Zo nonchalant ook. Die linkerkant was de eerste 15 minuten een drama. Bergwijn die niet meer terug verdedigde. Hoe vaak dat Isi en Hendrix hebben moeten ingrijpen...

We begin ik inmiddels respect te krijgen voor die twee centrale achterin. Het zijn geen wondervoetballers, maar ze ruimen verdomd veel op en zijn vrijwel niet meer te betrappen op foutjes. Ik haat de term, maar het is oerdegelijk.
Isimat heeft zich ook wel ontwikkelt vind ik (geen pingels tegen meer). Schwaab is een grijze muis, maar gewoon degelijk. Het centrale duo blundert zelden en levert minder billenknijpen op dan begin van het seizoen.
pi_177606748
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:47 schreef daniela_007 het volgende:
Ik zou toch oppassen met de euforie hier over 10 punten verschil. Normaal gesproken zou PSV de komende 8 wedstrijden echt geen 10 punten mogen verspelen.

Als PSV zowel van AZ en een week later als van Ajax verliest, dan heb je nog maar 4 punten over en dan hangt er zware rust op de schouders van PSV.
Een week later moet PSV naar Kerkrade waar PSV traditioneel lastig heeft om 3 punten te halen.

Met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong heeft dit PSV gelukkig 3 jokers in de hand.

Zet ‘m op, PSV!
Oké Daniella_007.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:50:09 #244
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177606755
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het was echt verschrikkelijk. Zo nonchalant ook. Die linkerkant was de eerste 15 minuten een drama. Bergwijn die niet meer terug verdedigde. Hoe vaak dat Isi en Hendrix hebben moeten ingrijpen...

We begin ik inmiddels respect te krijgen voor die twee centrale achterin. Het zijn geen wondervoetballers, maar ze ruimen verdomd veel op en zijn vrijwel niet meer te betrappen op foutjes. Ik haat de term, maar het is oerdegelijk.
Isi en Schwaab doen het prima, alleen zou je er één bij moeten hebben die een bal naar iemand met dezelfde kleur kan spelen.

Ik verwacht overigens dat Isi wel zal vertrekken. Denk dat hij ergens naar een subtopper in Frankrijk zal gaan.
pi_177606761
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Isimat heeft zich ook wel ontwikkelt vind ik (geen pingels tegen meer). Schwaab is een grijze muis, maar gewoon degelijk. Het centrale duo blundert zelden en levert minder billenknijpen op dan begin van het seizoen.
Het is dan ook logisch dat Cocu met zijn komt op de eigen 16 speelt en je kunt hem dat niet kwalijk nemen. Ik hoop wel dat die na dit seizoen afzwaait.
pi_177606777
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Isi en Schwaab doen het prima, alleen zou je er één bij moeten hebben die een bal naar iemand met dezelfde kleur kan spelen.

Ik verwacht overigens dat Isi wel zal vertrekken. Denk dat hij ergens naar een subtopper in Frankrijk zal gaan.
Ik meende dat ook, maar die jongen heeft het echt naar zijn zin bij PSV. Die gaat niet voor een paar euro meer naar een Franse subtopper.
pi_177606782
Isi kan prima naar een subtopper waar hij louter hoeft te verdedigen, blijkt ook uit z'n interview in VI waarin hij aangeeft dat hij helemaal niet gewend was aan opbouwen.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:52:57 #248
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177606801
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik meende dat ook, maar die jongen heeft het echt naar zijn zin bij PSV. Die gaat niet voor een paar euro meer naar een Franse subtopper.
Zo'n gast heeft het overal naar de zin. Die maakt de sfeer zelf.

Als er een Franse subtopper komt waar hij zeker EL speelt en hij kan wat meer verdienen, dan is hij weg.

Is ook niet erg, het is misschien degelijker geworden, maar hij is prima vervangbaar.
pi_177606810
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zo'n gast heeft het overal naar de zin. Die maakt de sfeer zelf.

Als er een Franse subtopper komt waar hij zeker EL speelt en hij kan wat meer verdienen, dan is hij weg.

Is ook niet erg, het is misschien degelijker geworden, maar hij is prima vervangbaar.
Goeie UI.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:56:03 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177606849
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goeie UI.
Thanks. Scarface heeft geholpen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')