abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179088581
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb 29 april een xiaomi redmi note 5 global besteld. Er stond toen bij 'Ships between May 2 - May 5'. Ondanks al 4x op de 'dispatch faster' knop te hebben geklikt is de status nog steeds 'not shipped'. Kan ik via deze weg een snellere dispatch aanvragen?

Ordernr: 18042900982215542005
Veni, vidi, vodka.
  CHI shopkeeper vrijdag 11 mei 2018 @ 15:16:44 #277
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179089227
Ik verwacht maandag overal bericht terug van te krijgen. Ook van de problemen die nog niet zijn afgerond.

quote:
12s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Aidenf het volgende:
Probleem: Heb 2 producten besteld. Bij betalen had PayPal de bedragen telaat van me bank gehaald. Systeem heeft de orders automatisch gecancelled na 7 dagen maar het bedrag is alsnog over gemaakt dus dat zou ik wel graag terug willen hebben dan ;)
Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Ordernummer 1: 18042500961814577340
PP Transactie ID 1: 5F525270H6391335V

Ordernummer 2: 18042500961814590889
PP Transactie ID 2: 0W412241RR682153X
Oke dan ga ik dit doorgeven en regelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 14:34 schreef dumble het volgende:
Ik heb 29 april een xiaomi redmi note 5 global besteld. Er stond toen bij 'Ships between May 2 - May 5'. Ondanks al 4x op de 'dispatch faster' knop te hebben geklikt is de status nog steeds 'not shipped'. Kan ik via deze weg een snellere dispatch aanvragen?

Ordernr: 18042900982215542005
Oke ik ga navragen hou dit zit, want zou dan natuurlijk al verscheept moeten zijn.
pi_179095635
Hallo,

Ik had hier al eerder een bericht gepost, in verband met een Laptop die ik graag wil kopen.

Nu had ik hier nog een paar vragen over;

1. Als je EU Express als verzendmethode kiest hoeft je geen duties en taxes te betalen, waarom wordt dit niet op de site van GearBest zelf aangegeven? Willen ze niet dat teveel mensen dit weten? Ik snap hier de redenering niet achter. Verder vind ik het een raar idee dat jullie 150+ Euro terug betalen zonder het afsluiten van een Duty & Tax verzekering.

2. Wordt de Laptop ongeopend en met factory seals intact verzonden? Ik wil niet dat ze het openen en de laptop licht beschadigen of dat ze de Windows Installatie aanpassen ect.

3. Mocht de laptop kapot zijn bij aankomst, kan ik hem dan terugsturen en geld terugkrijgen? Of kan ik het alleen laten repareren?

4. Ik heb 2 speaker setjes al eerder besteld en beidde waren kapot aangekomen (valschade, deuken in verpakking ect). Hoe groot is de kans dat mijn laptop niet heel aankomt?

Verder heb ik met GearBest (via de site) ook contact opgenomen, ik wil graag weten of ze daar ook op de hoogte zijn van de duties en taxes die terugbetaald worden.

UPDATE: Ik heb contact gehad met GearBest Support en die zeggen dat je zelf duty en taxes moet betalen. Hier zegt men van niet, wat is nu de waarheid?

[ Bericht 6% gewijzigd door PangPulsar op 12-05-2018 10:53:31 ]
  CHI shopkeeper zaterdag 12 mei 2018 @ 10:51:17 #279
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179102256
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:04 schreef PangPulsar het volgende:
Hallo,

Ik had hier al eerder een bericht gepost, in verband met een Laptop die ik graag wil kopen.

Nu had ik hier nog een paar vragen over;

1. Als je EU Express als verzendmethode kiest hoeft je geen duties en taxes te betalen, waarom wordt dit niet op de site van GearBest zelf aangegeven? Willen ze niet dat teveel mensen dit weten? Ik snap hier de redenering niet achter. Verder vind ik het een raar idee dat jullie 150+ Euro terug betalen zonder het afsluiten van een Duty & Tax verzekering.

2. Wordt de Laptop ongeopend en met factory seals intact verzonden? Ik wil niet dat ze het openen en de laptop licht beschadigen of dat ze de Windows Installatie aanpassen ect.

3. Mocht de laptop kapot zijn bij aankomst, kan ik hem dan terugsturen en geld terugkrijgen? Of kan ik het alleen laten repareren?

4. Ik heb 2 speaker setjes al eerder besteld en beidde waren kapot aangekomen (valschade, deuken in verpakking ect). Hoe groot is de kans dat mijn laptop niet heel aankomt?

Verder heb ik met GearBest (via de site) ook contact opgenomen, ik wil graag weten of ze daar ook op de hoogte zijn van de duties en taxes die terugbetaald worden.
Hallo PangPulsar,
1) Ik heb samen met mijn collega kunnen regelen dat we speciaal voor Nederlandse klanten de douanekosten volledig terug gaan betalen indien er gekozen wordt voor Priority Line. De kans dat je daarbij douanekosten krijgt is klein. Mocht je ze toch krijgen dan zul je ze eerst zelf moeten betalen. Dan stuur je ons (best via hier ticket laten aanmaken) de factuur en zullen wij deze terugbetalen. De regeling hebben we speciaal voor NL klanten bedacht en staat daarom niet op de site. Dit is enkel voor Nederland van toepassing dus. Ik weet niet of alle medewerkers ervan op de hoogte zijn.
2)Je pakketje zal niet geopend worden en de seals worden niet verbroken. Er zal al helemaal niet de laptop opgestart worden.
3) Bij een DOA (binnen 7 dagen melden) dan kan je deze gratis terugsturen en krijg je je geld terug of een nieuw exemplaar. Mochten de laptop direct bij aankomst iets mis mee zijn (bv ventilator). Dan zul je deze kunnen terugsturen voor reparatie. Mocht die niet te maken zijn of beschadigd dan zul je je geld terugkrijgen of een nieuw exemplaar.
4) Dit hebben we niet in de hand, maar de Priority Line verzendmethode is zeer betrouwbaar en de pakketje van laptops zullen veel beter verpakt worden dan een speaker pakketje. Zo zat mijn laptop bv in 3 verschillende dozen en goed verpakt met piepschuim. Het verschild ook per merk/product hoe het pakketje origineel wordt verpakt.

Hopelijk heb ik je vragen zo beantwoord. Mocht je de laptop via onze link op FOK bestellen dan waarderen we dit zeer en kan het gebruikt worden voor volgende Give-Aways.
pi_179102329
@GearBest

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb contact gehad met GearBest Support en die zeggen dat je zelf duty en taxes moet betalen. Hier zegt men van niet, wat is nu de waarheid?

Met wie moet ik contact opnemen als niet alle medewerkers van deze regeling op de hoogte zijn?
  CHI shopkeeper zaterdag 12 mei 2018 @ 11:05:57 #281
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179102410
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:57 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb contact gehad met GearBest Support en die zeggen dat je zelf duty en taxes moet betalen. Hier zegt men van niet, wat is nu de waarheid?

Met wie moet ik contact opnemen als niet alle medewerkers van deze regeling op de hoogte zijn?
Graag gedaan. Dat is wat ik hierboven ook al zei :)
Er zijn meerdere Nederlandse websites die hiermee adverteren.
Als je naar de Speciaal Nederlandse pagina gaat. Vervolgens iets uitzoomen op de website (banner moet nog aangepast worden qua grootte). Dan zie je in de linker kant ook een Facebook embleem. Als je daarop klikt kom je uit op de officile Nederlandse GB pagina uit van Facebook. Hier staat ook een vastgezet bericht over de douanekosten.

Mocht je toch douanekosten krijgen dan kan je mij via een PM benaderen of hier zeggen dat je douanekosten hebt gekregen. Dan laat ik een speciaal ticket voor je aanmaken waar je de factuur naartoe kan uploaden. Dan maken ze het geld terug over.
pi_179102553
registreer om deze reclame te verbergen
@GearBest Thanks, de laatste vraag/opmerking.

Ik wil best via jullie link bestellen, maar via de mobiele app is de laptop nog een stuk goedkoper :/.

En weet jij toevallig wanneer de Xiaomi Gaming Laptops bij jullie verkrijgbaar zijn? Ze zijn vrij beperkt in oplage begreep ik, krijgen jullie er nog een aantal?
  CHI shopkeeper zaterdag 12 mei 2018 @ 11:26:09 #283
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179102655
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 11:18 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest Thanks, de laatste vraag/opmerking.

Ik wil best via jullie link bestellen, maar via de mobiele app is de laptop nog een stuk goedkoper :/.

En weet jij toevallig wanneer de Xiaomi Gaming Laptops bij jullie verkrijgbaar zijn? Ze zijn vrij beperkt in oplage begreep ik, krijgen jullie er nog een aantal?
Ik weet niet welke laptop je wilt bestellen dus als je me de naam geeft ga ik kijken of er nog een coupon beschikbaar is en anders gewoon bestellen via de app :)
Die zijn inderdaad in zeer beperkt aantal beschikbaar en we verwachten er nog wel te krijgen. Alleen wanneer weten we nog niet.
pi_179102707
@GearBest De Lenovo Legion R720 :).
  CHI shopkeeper zaterdag 12 mei 2018 @ 11:42:29 #285
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179102857
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 11:30 schreef PangPulsar het volgende:
De Lenovo Legion R720
Dat is zeker een mooie laptop. Voor de 128GB of 256GB versie kom ik zowel op de website als app op dezelfde prijs uit :) of ik moet echt fout hebben gekeken.
Gebruik deze link van de Lenovo Legion R720 128GB versie. Dan kom je uit op een prijs van 760,15
pi_179104090
@GearBest

Deze prijs krijg ik, hoe kan dat?
vsG0PKB.png
  CHI shopkeeper zaterdag 12 mei 2018 @ 13:45:43 #287
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179104608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:00 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest

Deze prijs krijg ik, hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Geen idee. Wel vreemd, maar zou dan gewoon op jouw manier bestellen. Dat is veel goedkoper :)
pi_179104942
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen idee. Wel vreemd, maar zou dan gewoon op jouw manier bestellen. Dat is veel goedkoper :)
Bedankt voor de service! Als het lukt om het geld voor de deal eindigt bij elkaar te krijgen, dan bestel ik het. Anders wacht ik even tot de volgende deal.

Ik laat het hier nog wel weten.

Fijne dag nog vandaag :)!
pi_179129200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zal het nogmaals gaan vragen of het nu wel is doorgekomen en ze het kunnen terugboeken. Het kan zijn dat je PayPal account niet geverifieerd is en dat problemen geeft. Het beste is dan ook toch nog even contact met PayPal op te nemen.
ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.
mocht u dit nogmaals nodig hebben.
Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
  CHI shopkeeper zondag 13 mei 2018 @ 17:31:22 #290
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179136703
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:09 schreef PangPulsar het volgende:

[..]

Bedankt voor de service! Als het lukt om het geld voor de deal eindigt bij elkaar te krijgen, dan bestel ik het. Anders wacht ik even tot de volgende deal.

Ik laat het hier nog wel weten.

Fijne dag nog vandaag :)!
Graag gedaan en ik ben benieuwd :)

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:37 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.
mocht u dit nogmaals nodig hebben.
Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
Oke dan ga ik ze er opnieuw naar laten kijken :)
Zou nog wachten met een claim. Mocht het niet lukken vanuit onze kant dan moet je inderdaad een claim openen, maar ik zal dat wel aangeven als het niet lukt :)
  CHI shopkeeper maandag 14 mei 2018 @ 19:59:05 #291
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179160877
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:37 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.
mocht u dit nogmaals nodig hebben.
Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
De betaling zal teruggeboekt worden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 14:34 schreef dumble het volgende:
Ik heb 29 april een xiaomi redmi note 5 global besteld. Er stond toen bij 'Ships between May 2 - May 5'. Ondanks al 4x op de 'dispatch faster' knop te hebben geklikt is de status nog steeds 'not shipped'. Kan ik via deze weg een snellere dispatch aanvragen?

Ordernr: 18042900982215542005
Je order zal binnen 1-2 dagen verstuurd worden.

quote:
12s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Aidenf het volgende:
Probleem: Heb 2 producten besteld. Bij betalen had PayPal de bedragen telaat van me bank gehaald. Systeem heeft de orders automatisch gecancelled na 7 dagen maar het bedrag is alsnog over gemaakt dus dat zou ik wel graag terug willen hebben dan ;)
Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Ordernummer 1: 18042500961814577340
PP Transactie ID 1: 5F525270H6391335V

Ordernummer 2: 18042500961814590889
PP Transactie ID 2: 0W412241RR682153X
Beide orders zullen terug geboekt worden :)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, bedankt :)
De refund zou inmiddels uitgevoerd zijn en al overgemaakt moeten zijn met refund ID 83G20564R2669035M en 10H05202K3165040A.
pi_179172115
Hallo,

Ik heb een elephone U pro 4G Phablet gekocht welke bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn. Nu heb ik na wat gemail met de customer support de optie gekregen om hem terug te sturen en een refund te krijgen in mijn GB wallet.
Een nieuwe/gerepareerde zit er niet in want deze zijn niet op stock.
Als ik het goed heb kan je met het geld in de GB wallet alleen aankopen doen op gearbest.
Ik kan zo dus niet de telefoon kopen die ik wil.
Is een refund naar mijn bankrekening geen optie?

Kan je mij hiermee verder helpen?

Ordernummer: W1803250947442522
Ticket: T18050793294
  CHI shopkeeper dinsdag 15 mei 2018 @ 14:18:54 #293
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179175568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Stoiv het volgende:
Hallo,

Ik heb een elephone U pro 4G Phablet gekocht welke bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn. Nu heb ik na wat gemail met de customer support de optie gekregen om hem terug te sturen en een refund te krijgen in mijn GB wallet.
Een nieuwe/gerepareerde zit er niet in want deze zijn niet op stock.
Als ik het goed heb kan je met het geld in de GB wallet alleen aankopen doen op gearbest.
Ik kan zo dus niet de telefoon kopen die ik wil.
Is een refund naar mijn bankrekening geen optie?

Kan je mij hiermee verder helpen?

Ordernummer: W1803250947442522
Ticket: T18050793294
Hallo Stoiv,
Je kan dan inderdaad alleen maar aankopen doen op de GearBest website en ook zit er een limiet per punten dat je kan gebruiken per product. Ik ga je hierbij proberen te helpen. Het beste is dan even wachten op het ticket totdat je daar een nieuw bericht in krijgt.
pi_179179553
Nog even een update, verzekeringsmaatschappij heeft de reparatie goedgekeurd. Dankjewel :)
  CHI shopkeeper woensdag 16 mei 2018 @ 14:46:26 #295
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179198027
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:22 schreef louis-lau het volgende:
Nog even een update, verzekeringsmaatschappij heeft de reparatie goedgekeurd. Dankjewel :)
Super dat we daarbij hebben kunnen helpen :)
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:17:44 #296
477976 Implants
Nothing is what it seems to b.
pi_179198792
Hallo, ik heb problemen met gearbest.
Ordernummers:
WP1804040433030339
WB1804041034140746

Hier de text die ze naar mij stuurden:
Dear Pieter,

We are extremely sorry to inform that the shipping company refused to ship your parcel and sent it back to us.


Your goods are back in our warehouse. This is a mistake from the shipper which is unfortunately out of our control.

Zoals u dus ziet is er daadwerkelijk een bevestiging dat de shipping was geweigerd.
Op zich zou ik ze nog steeds graag hebben overigens, lijkt me handiger om met een kruk en geen snoer te stofzuigen.
Met vriendelijke groet,
Ad Bakker
  CHI shopkeeper woensdag 16 mei 2018 @ 15:51:51 #297
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179199496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:17 schreef Implants het volgende:
Hallo, ik heb problemen met gearbest.
Ordernummers:
WP1804040433030339
WB1804041034140746

Hier de text die ze naar mij stuurden:
Dear Pieter,

We are extremely sorry to inform that the shipping company refused to ship your parcel and sent it back to us.

Your goods are back in our warehouse. This is a mistake from the shipper which is unfortunately out of our control.

Zoals u dus ziet is er daadwerkelijk een bevestiging dat de shipping was geweigerd.
Op zich zou ik ze nog steeds graag hebben overigens, lijkt me handiger om met een kruk en geen snoer te stofzuigen.
Met vriendelijke groet,
Ad Bakker
Ik zie het inderdaad. Zou je mij nog de orderdatums van beide ordernummers willen geven en het ticket nummer waarin dit gemeld is. Dan ga ik proberen om ze opnieuw te laten verzenden indien dit mogelijk is en anders het geld terug te laten storten op je gebruikte betalingsmethode.
  woensdag 16 mei 2018 @ 16:52:18 #298
477976 Implants
Nothing is what it seems to b.
pi_179201050
Hallo,ik denk dat dit de ticket nummers zijn met de data:
Ordernummer:WP1804040433030339
Ticket:AT180428039608 /04-28-2018

Ordernummer:WB1804041034140746
Ticket:AT180428039607 /04-28-2018

Alvast bedankt voor de moeite.
Groet, Implants
  CHI shopkeeper donderdag 17 mei 2018 @ 14:55:42 #299
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179220559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:52 schreef Implants het volgende:
Hallo,ik denk dat dit de ticket nummers zijn met de data:
Ordernummer:WP1804040433030339
Ticket:AT180428039608 /04-28-2018

Ordernummer:WB1804041034140746
Ticket:AT180428039607 /04-28-2018

Alvast bedankt voor de moeite.
Groet, Implants
Inmiddels zou de refund al moeten zijn uitgevoerd en dus terug op je betaalmethode moeten staan :) Ik kan er helaas niet voor zorgen dat ze opnieuw bezorgd gaan worden. Je zal ze dan opnieuw moeten bestellen of een ander model model bestellen als ze niet meer beschikbaar zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Stoiv het volgende:
Hallo,

Ik heb een elephone U pro 4G Phablet gekocht welke bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn. Nu heb ik na wat gemail met de customer support de optie gekregen om hem terug te sturen en een refund te krijgen in mijn GB wallet.
Een nieuwe/gerepareerde zit er niet in want deze zijn niet op stock.
Als ik het goed heb kan je met het geld in de GB wallet alleen aankopen doen op gearbest.
Ik kan zo dus niet de telefoon kopen die ik wil.
Is een refund naar mijn bankrekening geen optie?

Kan je mij hiermee verder helpen?

Ordernummer: W1803250947442522
Ticket: T18050793294
Het wordt terug naar je bankrekening gestort :)
pi_179226334
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De betaling zal teruggeboekt worden :)

[..]

Je order zal binnen 1-2 dagen verstuurd worden.

[..]

Beide orders zullen terug geboekt worden :)

[..]

De refund zou inmiddels uitgevoerd zijn en al overgemaakt moeten zijn met refund ID 83G20564R2669035M en 10H05202K3165040A.
Ik zie dat de bedragen inmiddels op me PayPal staan. Bedankt :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')