Oke dan ga ik dit doorgeven en regelen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Aidenf het volgende:
Probleem: Heb 2 producten besteld. Bij betalen had PayPal de bedragen telaat van me bank gehaald. Systeem heeft de orders automatisch gecancelled na 7 dagen maar het bedrag is alsnog over gemaakt dus dat zou ik wel graag terug willen hebben dan
Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ordernummer 1: 18042500961814577340
PP Transactie ID 1: 5F525270H6391335V
Ordernummer 2: 18042500961814590889
PP Transactie ID 2: 0W412241RR682153X
Oke ik ga navragen hou dit zit, want zou dan natuurlijk al verscheept moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:34 schreef dumble het volgende:
Ik heb 29 april een xiaomi redmi note 5 global besteld. Er stond toen bij 'Ships between May 2 - May 5'. Ondanks al 4x op de 'dispatch faster' knop te hebben geklikt is de status nog steeds 'not shipped'. Kan ik via deze weg een snellere dispatch aanvragen?
Ordernr: 18042900982215542005
Hallo PangPulsar,quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:04 schreef PangPulsar het volgende:
Hallo,
Ik had hier al eerder een bericht gepost, in verband met een Laptop die ik graag wil kopen.
Nu had ik hier nog een paar vragen over;
1. Als je EU Express als verzendmethode kiest hoeft je geen duties en taxes te betalen, waarom wordt dit niet op de site van GearBest zelf aangegeven? Willen ze niet dat teveel mensen dit weten? Ik snap hier de redenering niet achter. Verder vind ik het een raar idee dat jullie 150+ Euro terug betalen zonder het afsluiten van een Duty & Tax verzekering.
2. Wordt de Laptop ongeopend en met factory seals intact verzonden? Ik wil niet dat ze het openen en de laptop licht beschadigen of dat ze de Windows Installatie aanpassen ect.
3. Mocht de laptop kapot zijn bij aankomst, kan ik hem dan terugsturen en geld terugkrijgen? Of kan ik het alleen laten repareren?
4. Ik heb 2 speaker setjes al eerder besteld en beidde waren kapot aangekomen (valschade, deuken in verpakking ect). Hoe groot is de kans dat mijn laptop niet heel aankomt?
Verder heb ik met GearBest (via de site) ook contact opgenomen, ik wil graag weten of ze daar ook op de hoogte zijn van de duties en taxes die terugbetaald worden.
Graag gedaan. Dat is wat ik hierboven ook al zeiquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:57 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb contact gehad met GearBest Support en die zeggen dat je zelf duty en taxes moet betalen. Hier zegt men van niet, wat is nu de waarheid?
Met wie moet ik contact opnemen als niet alle medewerkers van deze regeling op de hoogte zijn?
Ik weet niet welke laptop je wilt bestellen dus als je me de naam geeft ga ik kijken of er nog een coupon beschikbaar is en anders gewoon bestellen via de appquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:18 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest Thanks, de laatste vraag/opmerking.
Ik wil best via jullie link bestellen, maar via de mobiele app is de laptop nog een stuk goedkoper :/.
En weet jij toevallig wanneer de Xiaomi Gaming Laptops bij jullie verkrijgbaar zijn? Ze zijn vrij beperkt in oplage begreep ik, krijgen jullie er nog een aantal?
Dat is zeker een mooie laptop. Voor de 128GB of 256GB versie kom ik zowel op de website als app op dezelfde prijs uit of ik moet echt fout hebben gekeken.quote:
Geen idee. Wel vreemd, maar zou dan gewoon op jouw manier bestellen. Dat is veel goedkoperquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:00 schreef PangPulsar het volgende:
@GearBest
Deze prijs krijg ik, hoe kan dat?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de service! Als het lukt om het geld voor de deal eindigt bij elkaar te krijgen, dan bestel ik het. Anders wacht ik even tot de volgende deal.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Geen idee. Wel vreemd, maar zou dan gewoon op jouw manier bestellen. Dat is veel goedkoper
ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 11:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals gaan vragen of het nu wel is doorgekomen en ze het kunnen terugboeken. Het kan zijn dat je PayPal account niet geverifieerd is en dat problemen geeft. Het beste is dan ook toch nog even contact met PayPal op te nemen.
Graag gedaan en ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:09 schreef PangPulsar het volgende:
[..]
Bedankt voor de service! Als het lukt om het geld voor de deal eindigt bij elkaar te krijgen, dan bestel ik het. Anders wacht ik even tot de volgende deal.
Ik laat het hier nog wel weten.
Fijne dag nog vandaag !
Oke dan ga ik ze er opnieuw naar laten kijkenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:37 schreef ThaiT.20819 het volgende:
[..]
ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.
mocht u dit nogmaals nodig hebben.
Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
De betaling zal teruggeboekt wordenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:37 schreef ThaiT.20819 het volgende:
[..]
ik had contact opgenomen met paypal waaruit blijkt dat ze de transactie niet meer kunt annuleren maar er een mogelijkheid is om een claim te openen. graag wil ik weten of de transactie nu al binnen is en dat het terug geboekt kunt worden.
mocht u dit nogmaals nodig hebben.
Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
Je order zal binnen 1-2 dagen verstuurd worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:34 schreef dumble het volgende:
Ik heb 29 april een xiaomi redmi note 5 global besteld. Er stond toen bij 'Ships between May 2 - May 5'. Ondanks al 4x op de 'dispatch faster' knop te hebben geklikt is de status nog steeds 'not shipped'. Kan ik via deze weg een snellere dispatch aanvragen?
Ordernr: 18042900982215542005
Beide orders zullen terug geboekt wordenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Aidenf het volgende:
Probleem: Heb 2 producten besteld. Bij betalen had PayPal de bedragen telaat van me bank gehaald. Systeem heeft de orders automatisch gecancelled na 7 dagen maar het bedrag is alsnog over gemaakt dus dat zou ik wel graag terug willen hebben dan
Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ordernummer 1: 18042500961814577340
PP Transactie ID 1: 5F525270H6391335V
Ordernummer 2: 18042500961814590889
PP Transactie ID 2: 0W412241RR682153X
De refund zou inmiddels uitgevoerd zijn en al overgemaakt moeten zijn met refund ID 83G20564R2669035M en 10H05202K3165040A.quote:
Hallo Stoiv,quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Stoiv het volgende:
Hallo,
Ik heb een elephone U pro 4G Phablet gekocht welke bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn. Nu heb ik na wat gemail met de customer support de optie gekregen om hem terug te sturen en een refund te krijgen in mijn GB wallet.
Een nieuwe/gerepareerde zit er niet in want deze zijn niet op stock.
Als ik het goed heb kan je met het geld in de GB wallet alleen aankopen doen op gearbest.
Ik kan zo dus niet de telefoon kopen die ik wil.
Is een refund naar mijn bankrekening geen optie?
Kan je mij hiermee verder helpen?
Ordernummer: W1803250947442522
Ticket: T18050793294
Super dat we daarbij hebben kunnen helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:22 schreef louis-lau het volgende:
Nog even een update, verzekeringsmaatschappij heeft de reparatie goedgekeurd. Dankjewel
Ik zie het inderdaad. Zou je mij nog de orderdatums van beide ordernummers willen geven en het ticket nummer waarin dit gemeld is. Dan ga ik proberen om ze opnieuw te laten verzenden indien dit mogelijk is en anders het geld terug te laten storten op je gebruikte betalingsmethode.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:17 schreef Implants het volgende:
Hallo, ik heb problemen met gearbest.
Ordernummers:
WP1804040433030339
WB1804041034140746
Hier de text die ze naar mij stuurden:
Dear Pieter,
We are extremely sorry to inform that the shipping company refused to ship your parcel and sent it back to us.
Your goods are back in our warehouse. This is a mistake from the shipper which is unfortunately out of our control.
Zoals u dus ziet is er daadwerkelijk een bevestiging dat de shipping was geweigerd.
Op zich zou ik ze nog steeds graag hebben overigens, lijkt me handiger om met een kruk en geen snoer te stofzuigen.
Met vriendelijke groet,
Ad Bakker
Inmiddels zou de refund al moeten zijn uitgevoerd en dus terug op je betaalmethode moeten staan Ik kan er helaas niet voor zorgen dat ze opnieuw bezorgd gaan worden. Je zal ze dan opnieuw moeten bestellen of een ander model model bestellen als ze niet meer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:52 schreef Implants het volgende:
Hallo,ik denk dat dit de ticket nummers zijn met de data:
Ordernummer:WP1804040433030339
Ticket:AT180428039608 /04-28-2018
Ordernummer:WB1804041034140746
Ticket:AT180428039607 /04-28-2018
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet, Implants
Het wordt terug naar je bankrekening gestortquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:09 schreef Stoiv het volgende:
Hallo,
Ik heb een elephone U pro 4G Phablet gekocht welke bij aankomst niet helemaal in orde bleek te zijn. Nu heb ik na wat gemail met de customer support de optie gekregen om hem terug te sturen en een refund te krijgen in mijn GB wallet.
Een nieuwe/gerepareerde zit er niet in want deze zijn niet op stock.
Als ik het goed heb kan je met het geld in de GB wallet alleen aankopen doen op gearbest.
Ik kan zo dus niet de telefoon kopen die ik wil.
Is een refund naar mijn bankrekening geen optie?
Kan je mij hiermee verder helpen?
Ordernummer: W1803250947442522
Ticket: T18050793294
Ik zie dat de bedragen inmiddels op me PayPal staan. Bedanktquote:Op maandag 14 mei 2018 19:59 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De betaling zal teruggeboekt worden
[..]
Je order zal binnen 1-2 dagen verstuurd worden.
[..]
Beide orders zullen terug geboekt worden
[..]
De refund zou inmiddels uitgevoerd zijn en al overgemaakt moeten zijn met refund ID 83G20564R2669035M en 10H05202K3165040A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |