abonnement Unibet Coolblue
pi_177548135
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sieneke?

Sieneke?!

One Guanabana down, I repeat one Guanabana down! :o
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:51:39 #202
163650 Greys
pi_177548137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij met haar zou overleggen, come on, is hij echt zo diep gezonken? Het is een volwassen man. Hoe lang zijn ze samen? 3/4e jaar?
Het lied gaat over haar, dus ja dan kan ik me ook nog voorstellen (zonder goedkeuring :P ) dat ie het met haar overlegt als ie het lied over haar er alsnog uit pleurt.

Je postte net hierboven nog over hoeveel vrouwen gehad, maar ik vind het in zijn geval dus ECHT weinig. Hij heeft een paar lange(re) relaties gehad, toch heel normaal als je 37 bent? Ik vind hem voor een vrij aantrekkelijk artiest juist bizar weinig vrouwen hebben gehad _O- Zei hij zelf ook, dat ze hem niet willen omdat ie te traditioneel is en de vrouwen vaak te zelfstandig hahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177548138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:45 schreef Guanabana het volgende:
Het is eigenlijk helemaal niet leuk als er zoveel op het spel staat :') Stuurden we Sieneke maar weer.
I'll raise ya met whyaiaiaiaiai of Joan O+
mag het weten
pi_177548151
Is het niet juist nummer 5 dat nu door de media/dwdd naar voren wordt geschoven? Misschien valt dat ons minder op omdat we het er mee eens zijn? :@ Extreem positief in de studio, kan een winnaar worden etc. dat is over 3 niet echt gezegd.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:53:06 #205
163650 Greys
pi_177548171
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Daar kan Waylon bij aanvoeren dat het Nederlandse publiek geen smaak heeft, iets wat we hier in principe ook vonden... tot bleek dat Waylon waarschijnlijk naar Lissabon wil met een niksig flutnummer, en het publiek hem duidelijk moet maken dat dit nummer echt helemaal niks doet. Geen emotie, geen groove, geen vocale hoogstandjes, niks.
Dat zou ik dus wel echt het kloterige eraan vinden als ie wel 3 kiest. Dat we eerst vonden dat het publiek zich niet mot bemoeien met de songfestivalkeuze omdat die geen smaak hebben en dat we daar dan op moeten terugkomen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 maart 2018 @ 12:53:44 #206
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177548185
De meest duidelijke aanwijzing vind ik nog wel dat hij gedraaid is op de radio en de rest niet.

Hoewel het ook een single zou kunnen worden, maar dat zou ik vreemd vinden als deze nu op de radio zou komen als single en hij met een ander nummer naar het ESF zou gaan.

Dus ja, 3 it is, mensen. Ik ga vast in een hoekje huilen.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 12:54:04 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177548190
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zou ik dus wel echt het kloterige eraan vinden als ie wel 3 kiest. Dat we eerst vonden dat het publiek zich niet mot bemoeien met de songfestivalkeuze omdat die geen smaak hebben en dat we daar dan op moeten terugkomen _O-
Hetzelfde publiek dat hem Hollands got talent liet winnen. :D :')

Of was dst zonder stemmen? :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:55:04 #208
163650 Greys
pi_177548206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:52 schreef Em31 het volgende:
Is het niet juist nummer 5 dat nu door de media/dwdd naar voren wordt geschoven? Misschien valt dat ons minder op omdat we het er mee eens zijn? :@ Extreem positief in de studio, kan een winnaar worden etc. dat is over 3 niet echt gezegd.
Dat is waar, zowel Telegraaf als AD hebben na het spelen van lied 5 nu lied 3 niet meer als eerste keuze. Telegraaf zelfs niet meer als tweede keuze.

Maar het feit dat ie na 5 zei 'ik zou bijna nog gaan twijfelen' toen Geer het goed vond...
En dat het veel te lang is en amper/niet ingekort kan worden. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:55:26 #209
163650 Greys
pi_177548214
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hetzelfde publiek dat hem Hollands got talent liet winnen. :D :')

Of was dst zonder stemmen? :@
Hij won niet :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 maart 2018 @ 12:55:27 #210
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177548216
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hetzelfde publiek dat hem Hollands got talent liet winnen. :D :')

Of was dst zonder stemmen? :@
Hij werd tweede. :P
Koel en donker bewaren
pi_177548225
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lied gaat over haar, dus ja dan kan ik me ook nog voorstellen (zonder goedkeuring :P ) dat ie het met haar overlegt als ie het lied over haar er alsnog uit pleurt.

Je postte net hierboven nog over hoeveel vrouwen gehad, maar ik vind het in zijn geval dus ECHT weinig. Hij heeft een paar lange(re) relaties gehad, toch heel normaal als je 37 bent? Ik vind hem voor een vrij aantrekkelijk artiest juist bizar weinig vrouwen hebben gehad _O- Zei hij zelf ook, dat ze hem niet willen omdat ie te traditioneel is en de vrouwen vaak te zelfstandig hahaha.
Nee, ik bedoelde het anders. Ik bedoel meer van dat het toch niet zijn eerste vriendin is? En ook niet vriendin #2.
Als dertiger ben je toch geen naïeve gek meer, dat ben je als tiener of bij een eerste of tweede liefde.

Jij en ik zijn toch ook geen naïeve tutten meer, je hebt liefde gehad, je bent volwassen. Dat bedoelde ik.

En juist als je ouder bent, je bent te wijs om zo te denken, je weet na een paar breuken hoe dingen kunnen gaan, dus je bent nuchter. En die carrière, ik denk dat oprecht veel grote artiesten geen carrière achter de relatie zouden plaatsen (zeg niet dat hij dat nu doet, maar even als voorbeeld).

Misschien neemt hij ESF minder serieus dan we dachten, there I said it :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177548257
Ik ben ook bang. ;(

Bij No. 3 was hij zichtbaar het meest nerveus. En idd natte ogen na het optreden. Maar dat kan ‘gewoon’ komen omdat Bieb aanwezig was in de studio. Het feit dat half NL zo kloterig reageerde op haar burn-out grijpt hem duidelijk aan en dat was duidelijk te zien ook aan deze performance. Allemaal heel mooi en heel lief. Maar het is niet de beste SONG. Het heet songfestival en geen statement-festival en dat weet Waylon ook.

Alleen die reactie van die Stenders baart mij echt zorgen. Hoop dat hij gewoon niet zo’n fan van Waylon is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:57:36 #213
163650 Greys
pi_177548259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde het anders. Ik bedoel meer van dat het toch niet zijn eerste vriendin is? En ook niet vriendin #2.
Als dertiger ben je toch geen naïeve gek meer, dat ben je als tiener of bij een eerste of tweede liefde.

Jij en ik zijn toch ook geen naïeve tutten meer, je hebt liefde gehad, je bent volwassen. Dat bedoelde ik.

En juist als je ouder bent, je bent te wijs om zo te denken, je weet na een paar breuken hoe dingen kunnen gaan, dus je bent nuchter. En die carrière, ik denk dat oprecht veel grote artiesten geen carrière achter de relatie zouden plaatsen (zeg niet dat hij dat nu doet, maar even als voorbeeld).
Oh ja zo, duidelijk :Y

quote:
Misschien neemt hij ESF minder serieus dan we dachten, there I said it :7
Hij trok Wennemars nog net niet over de tafel bij wijze van spreken toen die zo laatdunkend over het ESF deed. De passie waarmee hij daar en eldersover ESF sprak was echt. Kán niet anders.

Wat wel kan is dat gaandeweg iets *of iemand kuch* hem van die prioriteit afgehaald heeft -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 maart 2018 @ 12:57:49 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177548269
En dan zal je zien dat het nummer 1 wordt, waar geen hond het over heeft _O-
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2018 @ 12:57:56 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177548271
Waarom denkt iedereen opens weer dat lied 3 het wordt? Heb ik iets gemist?
pi_177548277
Dan ga ik toch onder het mom *positive thinking* opsommen waarom het gewoon 5 wordt. c_/

- Een boodschap in een liedje is leuk, maar is hij nu niet degene die er steeds op hamert dat het een SONGfestival heet?
- Was hij vier jaar geleden niet de eerste die riep dat het CATS moest worden? Met als criterium: “het is een liedje dat ik na 1x luisteren meteen nog een keer wil horen.”
- Bij No. 5 daarentegen zag ik iets wat ik veel minder bij de rest zag. Een glinstering in zijn ogen.
- Hij zat tijdens performance No. 5 om zich heen te kijken, oogcontact maken met het aanwezige publiek. Trappelende voetjes. Hij staalde enorm veel plezier uit. Dat is de Waylon die ik liever zie dan die bij No. 3.
- Hij wil gaan met iets waar hij zich comfortabel bij voelt en potverdikkie, wat zag dat er gisteren comfortabel uit.
- Stem komt er ook het mooiste in uit en hij en zijn team hebben vast ook oren aan hun hoofd. Toch? TOCH?
- Met “dicht bij zichzelf blijven” denk ik toch meer aan: het meest dicht bij zijn muziekhart. En dat is niet No. 3. Als hij moet kiezen tussen een vrouw en ZIJN (country) muziekhart... Oh come on. Die man leeft en ademt muziek.
- Gitaar. Gitaar. En o ja gitaar. Waylon is die gitaar. Potdomme.

Overigens zou ik ook vrede hebben met Outlaw, maar muziek gaat voor mij toch vooral over emotie en mensen raken. :7
pi_177548284
Mensen die nog steeds denken dat het lied 3 wordt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 maart 2018 @ 12:59:18 #218
163650 Greys
pi_177548304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef Kyran het volgende:
Waarom denkt iedereen opens weer dat lied 3 het wordt? Heb ik iets gemist?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt alle voortekenen gaan meer en meer en meer naar Lied 3 wijzen.
God dammit.

* Bibi
* Als middelste gespeeld van de vijf
* Twee keer zelf op z'n FB gepost en de rest één keer
* Bibi
* De zichtbare zenuwen op woensdag en bijna-tranen tijdens het spelen
* Het mediagepush dat demense dat lied als voorkeur hebben terwijl het tegendeel waar is
* Bibi
* Dit met Stenders die weet welke het wordt
* Burnout
* Bibi
* En nog iets met Bibi

-O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177548305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

Maar het feit dat ie na 5 zei 'ik zou bijna nog gaan twijfelen' toen Geer het goed vond...
En dat het veel te lang is en amper/niet ingekort kan worden. :X
Misschien is dat ook wel om te dollen en het gesprek een beetje draaiende te houden. Zei hij ook niet of Geer niet een boek had moeten schrijven (als verwijzing naar Gordon)? Ik neem het allemaal niet zo serieus.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 12:59:56 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_177548320
Hoorde daarnet Outlaw op de radio. Ze zouden toch gek zijn als ze dat niet sturen? Wat een lekker nummer zeg. Rauw en jankende gitaren. Heerlijk.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2018 @ 13:00:00 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177548322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:58 schreef Zen90 het volgende:
Dan ga ik toch onder het mom *positive thinking* opsommen waarom het gewoon 5 wordt. c_/

- Een boodschap in een liedje is leuk, maar is hij nu niet degene die er steeds op hamert dat het een SONGfestival heet?
- Was hij vier jaar geleden niet de eerste die riep dat het CATS moest worden? Met als criterium: “het is een liedje dat ik na 1x luisteren meteen nog een keer wil horen.”
- Bij No. 5 daarentegen zag ik iets wat ik veel minder bij de rest zag. Een glinstering in zijn ogen.
- Hij zat tijdens performance No. 5 om zich heen te kijken, oogcontact maken met het aanwezige publiek. Trappelende voetjes. Hij staalde enorm veel plezier uit. Dat is de Waylon die ik liever zie dan die bij No. 3.
- Hij wil gaan met iets waar hij zich comfortabel bij voelt en potverdikkie, wat zag dat er gisteren comfortabel uit.
- Stem komt er ook het mooiste in uit en hij en zijn team hebben vast ook oren aan hun hoofd. Toch? TOCH?
- Met “dicht bij zichzelf blijven” denk ik toch meer aan: het meest dicht bij zijn muziekhart. En dat is niet No. 3. Als hij moet kiezen tussen een vrouw en ZIJN (country) muziekhart... Oh come on. Dát is de muziek die hij wil maken.
- Gitaar. Gitaar. En o ja gitaar. Waylon is die gitaar. Potdomme.

Overigens zou ik ook vrede hebben met Outlaw, maar muziek gaat voor mij toch vooral over emotie en mensen raken. :7
Eens, maar dan met lied 2 ipv lied 5.

Enige verschil tussen die twee is dat lied 5 net een tikje meer commercieel is. Lied 2 is gewaagder en komt hij waarschijnlijk hoger mee. Beide komen makkelijk in de finale, lied 2 is top 5 materiaal, lied 5 top 10 materiaa.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 13:00:29 #222
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177548330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoorde daarnet Outlaw op de radio. Ze zouden toch gek zijn als ze dat niet sturen? Wat een lekker nummer zeg. Rauw en jankende gitaren. Heerlijk.
Huh, waar? Welke zender? Waarom draaide ze hem? Wat zeiden ze?

*O*
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2018 @ 13:00:51 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177548338
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Geen enkel echt punt dus, mooi :D

Edit: Als hij sowieso een nummer kiest door/om/voor Bibi moeten ze hem niet eens meer sturen, dan maar jaartje overslaan. Slap gedoel. Denk eens met je hersens in plaats van met je leuter. Beetje stoer rock & roll doen maar een kut nummer sturen voor je vriendin.
pi_177548360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoorde daarnet Outlaw op de radio. Ze zouden toch gek zijn als ze dat niet sturen? Wat een lekker nummer zeg. Rauw en jankende gitaren. Heerlijk.
Serieus? Welke zender?
~The present is all there is~
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 13:02:01 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_177548361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Huh, waar? Welke zender? Waarom draaide ze hem? Wat zeiden ze?

*O*
NPO. Weet niet precies welke zender. Tineke de Nooy presenteerde het. Die was ook razend enthousiast over het liedje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')