abonnement Unibet Coolblue
pi_177445456
Lekker als een dolle aanvallen. Dat blijft maar even leuk.
  zondag 25 februari 2018 @ 19:48:08 #127
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177445490
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Moet dat per se voor Feyenoord volgend seizoen? Laat ze eerst eens een fundament bouwen voor de komende jaren.
Ja, dat moet. We zijn niet van de olympische gedachte. :')
pi_177445496
Domme vraag uberhaut :')
pi_177445499
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar kampioen geworden omdat Bozs het het eerste kwart van het seizoen gierend verneukt heeft bij Ajax.

In Duitsland met een beestenelftal heeft hij ook gefaald.

Bij ons heeft hij al gefaald.

Kan niks, wordt niks, rot op
Bosz heeft een duidelijke voetbalvisie. Of het werkt is de vraag maarja dat zien we dan wel weer.
Dortmund een beestenelftal? Die voetballen inderdaad nu ook de pannen van het dak zonder Bosz.
Wij zijn vorig jaar kampioen geworden door een samenloop van omstandigheden. Het falen van Ajax speelt daar inderdaad een rol in maar is niet de hoofdreden. Feyenoord was gewoon heel sterk vorig seizoen.
Als je verder wil in het leven dan zal je over bepaalde dingen heen moeten stappen.
  zondag 25 februari 2018 @ 19:49:33 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177445522
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:48 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Bosz heeft een duidelijke voetbalvisie. Of het werkt is de vraag maarja dat zien we dan wel weer.
Dortmund een beestenelftal? Die voetballen inderdaad nu ook de pannen van het dak zonder Bosz.
Wij zijn vorig jaar kampioen geworden door een samenloop van omstandigheden.
Bij de vorigr clibs heeft het in ieder geval niet gewerkt. Ik durf te wedden dat Ajax als de Boer door was gegaan wel kampioen geworden was
Laffe huichelaar
  zondag 25 februari 2018 @ 19:50:02 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177445535
Je bent echt een volslagen mongool als je Bozs als redder ziet
Laffe huichelaar
pi_177445546
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie zou jij aanstellen bij ons?
Feyenoord is toch apologeet van Raymond Verheijen?
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 19:51:01 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177445565
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bij de vorigr clibs heeft het in ieder geval niet gewerkt. Ik durf te wedden dat Ajax als de Boer door was gegaan wel kampioen geworden was
Dit denken :')
pi_177445571
Vind het eigenlijk ook wel een beetje zielig voor Gio. Hij kan niet beter. Maar weet zeker dat hij 100% een feyenoord hart heeft. Zeg niet dat die moet blijven. Maar wel soortvan medelijden. Al heeft die wel de titel kunnen pakken met ons
pi_177445579
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord is toch apologeet van Raymond Verheijen?
Ja, Van Gastel is nogal een fan schijnt. Maar die moet echt geen trainer van ons worden, die Verheijen. Wil hij dat nog steeds eigenlijk?
pi_177445605
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Je bent echt een volslagen mongool als je Bozs als redder ziet
Je bent een volslagen mongool als je op basis van sentimenten blijft hangen in het verleden waardoor Feyenoord nooit verder zal komen. Of kloot jij komende seizoenen liever wat aan?
En ik zeg nergens dat Bosz de redder is. Ik zeg alleen dat het een optie is imo.
  zondag 25 februari 2018 @ 19:53:12 #137
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177445618
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vind het eigenlijk ook wel een beetje zielig voor Gio. Hij kan niet beter. Maar weet zeker dat hij 100% een feyenoord hart heeft. Zeg niet dat die moet blijven. Maar wel soortvan medelijden. Al heeft die wel de titel kunnen pakken met ons
Ja geweldig, tuurlijk een kind van de club maar sentimenten tellen niet. Gewoon ophoeren.
pi_177445638
Bosz kan niet met dit elftal. Met deze trage defensie. Dan moet je het halve team lozen. Want hij gaat ook niet met dit middenveld spelen.
Ik heb Bosz als persoon hoog zitten, ik heb hem persoonlijk leren kennen en de man is bezeten van voetbal en heeft een goede visie.
pi_177445641
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:53 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ja geweldig, tuurlijk een kind van de club maar sentimenten tellen niet. Gewoon ophoeren.
Nee telt niet idd, maakt het niet minder zielig. Je weet dat die zn hart en ziel geeft voor de club, dan vind ik het zielig voor hem dat het m niet meezit.
pi_177445652
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Bosz kan niet met dit elftal. Met deze trage defensie. Dan moet je het halve team lozen. Want hij gaat ook niet met dit middenveld spelen.
Ik heb Bosz als persoon hoog zitten, ik heb hem persoonlijk leren kennen en de man is bezeten van voetbal en heeft een goede visie.
Waar heb je die leren kennen? In een thaise massage salon???
  zondag 25 februari 2018 @ 19:55:41 #141
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177445678
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nee telt niet idd, maakt het niet minder zielig. Je weet dat die zn hart en ziel geeft voor de club, dan vind ik het zielig voor hem dat het m niet meezit.
Als je maar blijft volharden in domme keuzes geef je bepaald niet je hart en ziel voor de club.
  zondag 25 februari 2018 @ 19:57:20 #142
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177445708
Ik denk dat e.e.a. afhangt van de selectie die er volgend jaar staat welke coach het beste past. Als het pover blijft qua buitenspelers, dan kan je eigenlijk geen 433 coach aanstellen vind ik, daarom moet Gio ook optiefen. Dan heb je iemand nodig met een realistische visie, die gewoon wijzigt als zijn materiaal erom vraagt. In Nederland stellen we ook altijd zo aan over 433, terwijl in de rest van de wereld ze verder zijn qua voetbal dan hier en niet 433 spelen.
Daarnaast geldt voor mij in ieders geval dat het een hele grote pre is, als je coach een grote naam is om ze de beste talenten aan te trekken binnen je budget. Maar ook omdat hij uit eigen ervaring weet hoe een hoger niveau te bereiken. Je kunt toch niet aan een vdgaag of een tenhag verwachten dat hij weet hoe een topclub moet gaan spelen om eventueel over 3 jaar een eurocup te kunnen winnen... Ten hag en vdgaag en andere middelmatige voetballers, moeten gewoon lekker bij middelmatige clubs blijven en veel ervaring opdoen, heel veel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177445732
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Denk dat je er compleet naast zit. Die mensen kijken juist op naar Feyenoord door het succes. Daar klampen ze zich aan vast. Die 90 min dat hun club speelt. Juist omdat ze beide kanten kennen willen ze winnen. Want voor sommige mensen is Feyenoord echt hun lust en leven. Als de club verliest dan worden ze gek. Maar je hoort ze niet omdat ze geen geld hebben om naar de Kuip te gaan
Ok, kan er naast zitten.
pi_177445759
Bosz zou niets anders dan wat gio bij Feyenoord doet

Bosz vertelt alleen een hoop interessante verhaaltjes in de media waar die journalisten op geilen

Gio zou die verhaaltjes die bosz zo interessant maakt ook wel kunnen vertellen maar dat ligt niet in gio zijn persoonlijkheid

Dat is het enige verschil tussen een hoop trainers. Trainers die een hoop interessantdoenerij hebben om maar over te komen dat ze er verstand van hebben

Ik geloof niet in al die intersantdoenerij....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177445768
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:57 schreef govie het volgende:
Ik denk dat e.e.a. afhangt van de selectie die er volgend jaar staat welke coach het beste past. Als het pover blijft qua buitenspelers, dan kan je eigenlijk geen 433 coach aanstellen vind ik, daarom moet Gio ook optiefen. Dan heb je iemand nodig met een realistische visie, die gewoon wijzigt als zijn materiaal erom vraagt. In Nederland stellen we ook altijd zo aan over 433, terwijl in de rest van de wereld ze verder zijn qua voetbal dan hier en niet 433 spelen.
Daarnaast geldt voor mij in ieders geval dat het een hele grote pre is, als je coach een grote naam is om ze de beste talenten aan te trekken binnen je budget. Maar ook omdat hij uit eigen ervaring weet hoe een hoger niveau te bereiken. Je kunt toch niet aan een vdgaag of een tenhag verwachten dat hij weet hoe een topclub moet gaan spelen om eventueel over 3 jaar een eurocup te kunnen winnen... Ten hag en vdgaag en andere middelmatige voetballers, moeten gewoon lekker bij middelmatige clubs blijven en veel ervaring opdoen, heel veel.
Europa cup winnen ? Laten we eerst ons eens plaatsen.
Ik wil Dirk gewoon terug, demagoog of niet. En zijn vrouw vind ik ook een mooi wijf beter dan die van geel muts. Die zie je nu ineens niet wanneer het slecht gaat heh.
pi_177445772
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, Van Gastel is nogal een fan schijnt. Maar die moet echt geen trainer van ons worden, die Verheijen. Wil hij dat nog steeds eigenlijk?
Dat bedoel ik niet, meer dat ik Mitchell van der Gaag een interessante optie zou vinden voor Feyenoord. Qua speelstijl is dat geen man die alles grootscheeps om gaat gooien. Heeft best oog voor de kwaliteit van een selectie, doet prima dingen met Excelsior, is niet zo'n vastgeroeste voetbalprofeet als menig andere trainer: opleiding als coach in Portugal gehad en zet zich af tegen de Nederlandse opleiding. Hij vindt de Verheijenmethode maar niks.

Ik denk dat hij een elftal zeker een fundament kan meegeven wat voor dit Feyenoord nodig is; lees: een fundament wat ook toekomstbestendig is en niet dat je vastzit aan de erfenis van Gio met VIL-KEA als blok.

Goed, ik ga alweer weg.
pi_177445834
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, meer dat ik Mitchell van der Gaag een interessante optie zou vinden voor Feyenoord. Qua speelstijl is dat geen man die alles grootscheeps om gaat gooien. Heeft best oog voor de kwaliteit van een selectie, doet prima dingen met Excelsior, is niet zo'n vastgeroeste voetbalprofeet als menig andere trainer: opleiding als coach in Portugal gehad en zet zich af tegen de Nederlandse opleiding. Hij vindt de Verheijenmethode maar niks.

Ik denk dat hij een elftal zeker een fundament kan meegeven wat voor dit Feyenoord nodig is; lees: een fundament wat ook toekomstbestendig is en niet dat je vastzit aan de erfenis van Gio met VIL-KEA als blok.

Goed, ik ga alweer weg.
Jij vind ten hag een wereldtrainer

ik geloof niet in dat soort flapdrol trainers

Ik geloof meer in trainers als frank de boer, cocu, en gio

Spelers met een grote internationale carriere enzovoorts...

ik geloof er dus ook echt helemaal geen fuk van dat ten hag en al die types zoals van der gaag geschikt zijn voor een topclub

ALLEMAAL GROTE BULLSHIT!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177445900
Wacht maar tot het nieuwe stadion van 650 miljoen er staat. Dan worden de kaalkoppen elk jaar kampioen jonguh.
  zondag 25 februari 2018 @ 20:08:51 #149
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177445980
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Goede post. Vat de wedstrijd prima samen.
Moet Gio dit tegen Boet zeggen?
pi_177445988
Doe even normaal dames
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')