Waarom? Dirkje kan nog jaren mee als managerquote:Op zondag 25 februari 2018 19:34 schreef Maastoren het volgende:
Ja? Zullen we Hyballa die ontslagen is bij focking NEC serieus nemen als optie?
[..]
Dan kunnen we beter de Kuip slopen, Feyenoord opheffen en een andere hobby zoeken.
Ik kan op geen enkele manier de relatie zien tussen wat huishoudens willen en het succes van een voetbalclub, sorry.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ook de helft van mn punt. Rotterdam telt de meeste huishoudens met armoede in Nederland. Die mensen herkennen moeite doen en afzien meer dan succes. Volgens mij willen die helemaal geen supersuccesvolle club supporten, daar kunnen ze zich niet mee identificeren.
Maar dat mag je niet zeggen volgens sommige users hier.
Ik vraag me af of Dirk de kwaliteiten bezit om een goede trainer te zijn. Misschien is het een idee als Dirk die ambitie zou hebben dat hij dat bewijst bij een andere club.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom? Dirkje kan nog jaren mee als manager
Jij hebt vandaag bewezen dat je wel vaker moeite heb met verbanden leggen.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkele manier de relatie zien tussen wat huishoudens willen en het succes van een voetbalclub, sorry.
Visie, manier van werken (veel trainen, wil innovatief zijn). Ik zei dat ik twijfel overigens, omdat ik hem niet heel goed ken buiten NEC. Maar als Van der Gaag een optie is, dan is Hyballa dat ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op basis waarvan is hij een goede trainer dan?
Bedankt voor het aantonen van de relatie tussen zwakzinnig zijn en geen verstand van voetbal hebbenquote:Op zondag 25 februari 2018 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag bewezen dat je wel vaker moeite heb met verbanden leggen.
Hopelijk wordt de lat wel iets hoger gelegd mocht er een nieuwe trainer nodig zijn.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Visie, manier van werken (veel trainen, wil innovatief zijn). Ik zei dat ik twijfel overigens, omdat ik hem niet heel goed ken buiten NEC. Maar als Van der Gaag een optie is, dan is Hyballa dat ook natuurlijk.
Denk dat je er compleet naast zit. Die mensen kijken juist op naar Feyenoord door het succes. Daar klampen ze zich aan vast. Die 90 min dat hun club speelt. Juist omdat ze beide kanten kennen willen ze winnen. Want voor sommige mensen is Feyenoord echt hun lust en leven. Als de club verliest dan worden ze gek. Maar je hoort ze niet omdat ze geen geld hebben om naar de Kuip te gaanquote:Op zondag 25 februari 2018 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ook de helft van mn punt. Rotterdam telt de meeste huishoudens met armoede in Nederland. Die mensen herkennen moeite doen en afzien meer dan succes. Volgens mij willen die helemaal geen supersuccesvolle club supporten, daar kunnen ze zich niet mee identificeren.
Maar dat mag je niet zeggen volgens sommige users hier.
quote:Rotterdam
9,2% van de inwoners behoort tot de 25% rijkste van Nederland
Kom eens met namen dan, of wil je nog een jaar met Gio aanklotenquote:Op zondag 25 februari 2018 19:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de lat wel iets hoger gelegd mocht er een nieuwe trainer nodig zijn.
Peter Boszquote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kom eens met namen dan, of wil je nog een jaar met Gio aankloten
Joachim Löw.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kom eens met namen dan, of wil je nog een jaar met Gio aankloten
Waarom? Hij heeft keihard gefaald als TD bij Feyenoord maar hij is daar niet als enige verantwoordelijk voor.quote:
Een Onno Jacobs bijvoorbeeld had daar totaal geen rol in inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
BoszHeeft ons club bijna de afgrond ingewerkt, en die wil je een 2e kans geven
Gio was nog nooit hoofdtrainer geweest voordat hij bij Feyenoord aan die baan begon.quote:
Moet dat per se voor Feyenoord volgend seizoen? Laat ze eerst eens een fundament bouwen voor de komende jaren.quote:
Bosz was/is de hoofdverantwoordelijke. Dit had ons club de kop kunnen kosten. Nooit meer die mongool.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft keihard gefaald als TD bij Feyenoord maar hij is daar niet als enige verantwoordelijk voor.
[..]
Een Onno Jacobs bijvoorbeeld had daar totaal geen rol in inderdaad.
[..]
Gio was nog nooit hoofdtrainer geweest voordat hij bij Feyenoord aan die baan begon.
Wie zou jij aanstellen bij ons?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet dat per se voor Feyenoord volgend seizoen? Laat ze eerst eens een fundament bouwen voor de komende jaren.
Wij zijn vorig jaar kampioen geworden omdat Bozs het het eerste kwart van het seizoen gierend verneukt heeft bij Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft keihard gefaald als TD bij Feyenoord maar hij is daar niet als enige verantwoordelijk voor.
Vermeer is ook een kut neus en Jones is de allerbeste keeper ter wereld.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beste optie inderdaad, maar de helft van de Kuip zal Bosz niet willen vanwege sentiment...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |