abonnement Unibet Coolblue
pi_177364056
Ik heb van die oude houten kratjes genomen en er plantenbakken van gemaakt en in 1 groenten, in 1 kruiden en in 1 bloemen
pi_177364058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook niet, terwijl ik wel echt slecht ben om dingen in leven te houden. :') Maar daarom koop ik gewoon geen gevoelige planten, ik heb vooral cactusjes in huis.

Ik vind zo'n echt wildboeket wel altijd mooi, maar vind dat allemaal te duur om een weekje te hebben staan. Dus als dat nep mooi is, zou het wel kunnen. Maar eigenlijk hoeft het van mij dan niet zo.
Voordeel is dan wel dat je makkelijker kunt wisselen :D
Tap tap tap
pi_177364060
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook niet, terwijl ik wel echt slecht ben om dingen in leven te houden. :') Maar daarom koop ik gewoon geen gevoelige planten, ik heb vooral cactusjes in huis.
Bij mij ging ook eerst alles dood. Maar nu hebben we een doorzonwoning en staan er 5 grote planten, 10 kleine en 5 potjes met vetplanten in de woonkamer O+
pi_177364073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:37 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet ook nog bedenken wat ik aan mijn tuin ga doen. Iemand nog tips, voor een tuin van een huurhuis waar ik over 2 jaar weer uit moet -O- ;(
Nu staat er een hoop onkruid wat een beetje op gras lijkt
Onkruid weghalen scheelt vaak al een hoop. Verder kun je in plantenhallen vaak echt goedkoop planten, maar ook potten enzo bijvoorbeeld halen. Potten zou je gewoon weer mee kunnen nemen.
pi_177364075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:37 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet ook nog bedenken wat ik aan mijn tuin ga doen. Iemand nog tips, voor een tuin van een huurhuis waar ik over 2 jaar weer uit moet -O- ;(
Nu staat er een hoop onkruid wat een beetje op gras lijkt
Onkruid eruit trekken en zo'n strooibus oid halen bij de Action. Is ook onkruid, maar dan met bloemetjes. Klaproosjes enzo O+
Tap tap tap
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:41:40 #231
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177364081
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Onkruid weghalen met azijn/zout mengsel; kan je het zo weghalen.
Dan hou ik alleen een hoop zand over gok ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zo min mogelijk. Kost alleen maar geld en je hebt er niks aan
Is ook zo. Maar een beetje in de tuin/op het gras kunnen zitten in de zomer is wel fijn. Nu zitten er allemaal kuilen in het gras/onkruid.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177364090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Bij mij ging ook eerst alles dood. Maar nu hebben we een doorzonwoning en staan er 5 grote planten, 10 kleine en 5 potjes met vetplanten in de woonkamer O+
Planten O+

Ik heb een tuincentrumverbod.
Tap tap tap
pi_177364096
Ik ga van het zomer een tuin-bios-avond doen voor vrienden. Leve de tuin O+
pi_177364103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Planten O+

Ik heb een tuincentrumverbod.
Waarom?
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:43:17 #235
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177364113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dan hou ik alleen een hoop zand over gok ik.

[..]

Is ook zo. Maar een beetje in de tuin/op het gras kunnen zitten in de zomer is wel fijn. Nu zitten er allemaal kuilen in het gras/onkruid.
als het een grasveld moet voorstellen ergens goedkoop een grasmaaier scoren. Eventueel een pak graszaad voor de kale plekken.
Verder zou alles zonde geld zijn als je er over 2 jaar al uit moet.
Heb je wel een terrasje? anders via marktplaats wat gratis tegels scoren voor een klein terrasje
pi_177364117
quote:
11s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik al veel planten heb en ze niet meer kwijt kan.
Tap tap tap
pi_177364126
De tuin van m’n ouders. O+ Hele mussenfamilie, roodborstje, koolmeesjes, pimpelmeesjes en er scharrelt regelmatig een egel door de tuin. O+
pi_177364130
Ik wil vooral nog wat grote planten in huis. Maar ze hadden de afgelopen keer in de plantenhal niets tofs. Hopelijk de volgende keer. Ik vind tuincentra gewoon echt te duur. :')
pi_177364159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:37 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet ook nog bedenken wat ik aan mijn tuin ga doen. Iemand nog tips, voor een tuin van een huurhuis waar ik over 2 jaar weer uit moet -O- ;(
Nu staat er een hoop onkruid wat een beetje op gras lijkt
Minimaal een beetje netjes kortwieken, zodat je het als een goed huurder wel enigszins verzorgd zeg maar..
pi_177364161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vooral nog wat grote planten in huis. Maar ze hadden de afgelopen keer in de plantenhal niets tofs. Hopelijk de volgende keer. Ik vind tuincentra gewoon echt te duur. :')
Ikea *O* Heeft vaak ook mooie planten. Daar komt m'n grote calathea vandaan O+ En even folders van Ranzijn en Intratuin in de gaten houden.
Het tuincentrum in Leusden is met sommige planten ook een stuk goedkoper. M'n kleinere calathea's waren daar vier euro terwijl ze bij de Intratuin het dubbele kostten.
Tap tap tap
pi_177364170
Tuincentra in Duitsland schijnen ook goedkoper te zijn, maar dat is te ver voor je denk ik :D
Tap tap tap
pi_177364178
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ga van het zomer een tuin-bios-avond doen voor vrienden. Leve de tuin O+
Leuk O+
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:48:28 #243
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177364187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

als het een grasveld moet voorstellen ergens goedkoop een grasmaaier scoren. Eventueel een pak graszaad voor de kale plekken.
Verder zou alles zonde geld zijn als je er over 2 jaar al uit moet.
Heb je wel een terrasje? anders via marktplaats wat gratis tegels scoren voor een klein terrasje
Heb een klein terrasje ja.
Mn vader had het laatst over kunstgras en dat hij dat goedkoop kan krijgen. Mssn dat maar eens overwegen.
Dit slagveld ziet er niet uit :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177364188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ikea *O* Heeft vaak ook mooie planten. Daar komt m'n grote calathea vandaan O+ En even folders van Ranzijn en Intratuin in de gaten houden.
Het tuincentrum in Leusden is met sommige planten ook een stuk goedkoper. M'n kleinere calathea's waren daar vier euro terwijl ze bij de Intratuin het dubbele kostten.
Ja IKEA is ook echt wel chill. Daar hebben we nu nog twee kleine heg/boompjes van staan. Ook fijne cactusjes gekocht.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:49:37 #245
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177364207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:48 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Heb een klein terrasje ja.
Mn vader had het laatst over kunstgras en dat hij dat goedkoop kan krijgen. Mssn dat maar eens overwegen.
Dit slagveld ziet er niet uit :D
Maar dan moet je wel kwijt wat er nu ligt en een egale ondergrond creëren. Nog best wat werk denk ik. Maar als je hulp hebt wel een mooie optie.
pi_177364208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Tuincentra in Duitsland schijnen ook goedkoper te zijn, maar dat is te ver voor je denk ik :D
Hahahah, dat gaat te ver. :D Maar eigenlijk vind ik het ook wel charme hebben om gewoon eens in de zoveel tijd naar de plantenhal te gaan, en af te wachten wat ze hebben. Ik heb geen haast, wil het gewoon elke keer een beetje verder aanvullen.
pi_177364219
Ik ga meestal met m’n pa naar de groothandel bij tuincentrum. Die gasten kijken dan met een half oog naar je kar met planten en meuk en gokken een beetje hoeveel het moet kosten. _O-
pi_177364225
Voor in de tuin *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177364230
Dit lijkt me best ideaal.

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177364231
aangepast bod is geaccepteerd *O*
in Augustus overdracht *O*

Maar ik beheers m'n enthousiasme, want nog geen handtekening gezet O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')