abonnement Unibet Coolblue
pi_177478297
100gr aangekomen tijdens de vakantie, eens kijken of dat nog verandert de komende dagen. Anders not bad :D

Lijst:
O: Griekse yoghurt met honing
L: iets van soep (lag nog in de vriezer, geen idee)
D: curry met vis en rijst

Verder nog wat gekookte eitjes en Griekse yoghurt met whey. En natuurlijk 10k stappen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:31:56 #152
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_177478345
Gisteren heel goed gegeten. Tot na het avondeten. Toen had ik trek en nam ik 2 schijfjes ontbijtkoek met een dikke laag hazelnootpasta 😬. Vandaag maar weer even braaf eten.

O: yoghurt, muesli, appel
T: banaan
L: sla, appel, ei, gerookte kip etc.
T: wortel
D: kiprollade, doperwten, aardappeltjes, beetje fritessaus
T: proteïne kwarkje
pi_177480143
o: banaan, drie mandarijnen
l: twee boterhammen met mijn guilty pleasure: roomboter met melkchocoladeplakjes Matinettes ofzo. Ik ga hier spijt van krijgen want snel weer trek en roomboter doet t niet zo goed in mn buik
t: cup a soup - dit was beschikbaar
d: avg
pi_177481961
Ik ben een beetje op zoek naar verantwoorde lunch en tussendoortjes inspiratie. Afwisseling is ver te zoeken dus ik kom even meelezen :7.
Aids.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:20:24 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_177481991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben een beetje op zoek naar verantwoorde lunch en tussendoortjes inspiratie. Afwisseling is ver te zoeken dus ik kom even meelezen :7.
Mss O+
Wat eet je nu zoal en wat kan jouw maag allemaal handelen?
disclaimer
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:21:38 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_177482028
Ik heb net nog een T gevonden, mijn collega was een bak cherrytomaten vergeten dus die heb ik nu gezamenlijk soldaat gemaakt :D :')

(ik negeer de zak chocolade onder mijn bureau heel braaf O-))
disclaimer
pi_177482186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mss O+
Wat eet je nu zoal en wat kan jouw maag allemaal handelen?
Ik gelukkig vrij veel hebben, er zijn maar weinig dingen die ik niet kan hebben. Grote hoeveelheden melk en aardappelen zijn de belangrijkste.

Ik eet inmiddels redelijk normaal, mijn porties zijn iets kleiner dan de normale porties. Inmiddels ook al 3 jaar verder dus het is logisch dat je meer op kan.

Ik eet in de ochtend een baneen en in de middag een bakje yoghurt met Granola en lijnzaad (kakken ftw).

Met lunch is het vaak een salade van de saladebar maar dat begint ook een beetje duur te worden als je dat iedere dag doet. Brood raak ik heel snel op uitgekeken.

En ik moet dealen met de bergen snoep en koek die er dagelijks rond gaan...
Aids.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:32:38 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_177482301
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:28 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik gelukkig vrij veel hebben, er zijn maar weinig dingen die ik niet kan hebben. Grote hoeveelheden melk en aardappelen zijn de belangrijkste.

Ik eet inmiddels redelijk normaal, mijn porties zijn iets kleiner dan de normale porties. Inmiddels ook al 3 jaar verder dus het is logisch dat je meer op kan.

Ik eet in de ochtend een baneen en in de middag een bakje yoghurt met Granola en lijnzaad (kakken ftw).

Met lunch is het vaak een salade van de saladebar maar dat begint ook een beetje duur te worden als je dat iedere dag doet. Brood raak ik heel snel op uitgekeken.

En ik moet dealen met de bergen snoep en koek die er dagelijks rond gaan...
Heb je collega's die veel snoepen? Ben je er al eens boos om geworden? O-)
Ik wil eigenlijk geen snoep op mijn kantoor. Gewoon, ophorken. Ik ben een vreetzwijn en kan het niet handelen. Heb het iedereen hier al uitgelegd en ze lijken er begrip voor te hebben O+

Qua lunch, hier is men enthousiast over wraps. Je kunt ook voor quiche gaan, of omelet.
Ik ben ook een beetje van het brood af aan het stappen, maar ik maak thuis mijn eigen bak slaai, dat is goedkoper :+
disclaimer
pi_177482917
Hier ligt heel vaak snoep in de vorm van relatiegeschenken. Pot snoep hier, reep chocolade daar. Mensen nemen ook vaak mee. Geregeld een verjaardag. Maar we zitten hier met 20 man en die hoeven zich niet allemaal aan mij aan te passen. Ik kan er gelukkig inmiddels beter mee omgaan dan 5 jaar geleden maar ik vind het nog steeds moeilijk als het voor mijn neus staat. Ben dan ook niet voor niks ooit zo dik geworden.

Omelet en wraps is wel een goeie, daar is ook niet perse een koelkast voor nodig en het scheelt weer slepen met een grote koeltas omdat we geen koelkast hebben :’).
Aids.
pi_177482946
Ik had laatst wel mijn eigen slaaij gemaakt en toen was ik na de boodschappen doen alsnog niet veel goedkoper uit en had ik op een gegeven moment allemaal dingen in de koelkast die tegen of over de houdbaarheidsdatum waren.
Aids.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:28:05 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_177483254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:11 schreef Mss het volgende:
Ik had laatst wel mijn eigen slaaij gemaakt en toen was ik na de boodschappen doen alsnog niet veel goedkoper uit en had ik op een gegeven moment allemaal dingen in de koelkast die tegen of over de houdbaarheidsdatum waren.
ja dat is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van wat je er in pleurt. Ik zal mijn sla eens berekenen!

Half zakje ijsbergsla - 45 cent
Blikje tonijn - 1 euro
Kwart komkommer - 22 cent
Halve paprika - 25 cent
Paar augurken - 20 cent
Ei - 30 cent (ik eet altijd biologische blije eieren vandaar)
Cherrytomaten - 30 cent
Eventueel beetje dressing - 10 cent ofzo

Kom ik ook wel op bijna 3 euro voor een bak salade, maar goed, het is wel lekker vullend en, niet onbelangrijk voor mij, lekker weinig calorieen. De salade uit de kantine zit altijd vol nootjes en mayo en dingen waardoor ik vrij zeker weet dat ik beter 2 pistoletjes kroket kan eten :')
disclaimer
pi_177483343
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:11 schreef Mss het volgende:
Ik had laatst wel mijn eigen slaaij gemaakt en toen was ik na de boodschappen doen alsnog niet veel goedkoper uit en had ik op een gegeven moment allemaal dingen in de koelkast die tegen of over de houdbaarheidsdatum waren.
Dan plan je de inhoud van je salades verkeerd :7

Ik heb 2 jaar lang salades naar mijn werk meegenomen in een saladebowl waar ook een koelelement in zat. Wel steeds er aan denken dat dat koelelement in de diepvries moet. Ik kreeg bij mijn afscheidskoffie daar ook een grote hoedendoos vol saladespullen _O- O+ (het was zo'n leuk team O+ )

Banaan en pindakaas. Nomnomnom. :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177483810
Ja ik maakte een bonen/linzenmix met feta en gooide daar iedere dag rauwkost bij, maar dat werkte dus niet echt.

Mijn salades op werk worden vooral kaasbommen. Want kaas O+.
Maar optimaal is het niet 😂.
Aids.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:47:17 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_177484804
nu wil ik linzen. En kaas. ;(
disclaimer
pi_177484875
Ik heb een aantal dagen geen trek/honger gehad, en nu ben ik niet te verzadigen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:54:57 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_177484922
Ik eet ook wel restjes of soep. Maar dat is ook niet handig meenemen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:16:24 #167
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_177485217
Op een basisschool werken is ook niet handig met al die jarigen die langs komen. Gelukkig kan ik het meeste tegenwoordig negeren en alleen iets nemen als het klein en lekker is. De goedkope hotelcake pak ik wel (zodat het voor de jarige niet zo lullig is), maar die verdwijnt in de prullenbak na schooltijd.
pi_177493663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:29 schreef Sarabi het volgende:
100gr aangekomen tijdens de vakantie, eens kijken of dat nog verandert de komende dagen. Anders not bad :D

Lijst:
O: Griekse yoghurt met honing
L: iets van soep (lag nog in de vriezer, geen idee)
D: curry met vis en rijst

Verder nog wat gekookte eitjes en Griekse yoghurt met whey. En natuurlijk 10k stappen.
Daar kwam inderdaad nog Griekse yoghurt met whey en 2 gekookte eitjes als T's bij.
Best tevreden ook al mogen er wat meer groente bij.
pi_177495311
Vroege o: appel en peer
O: 180 gr Alpro yoghurt
T: rijstwafel met light pindakaas
L: 2 sneden brood (wit) met stroop
T: ?
D: nog geen idee, iets uit vriezer
S: proberen of wandelen een beetje lukt. Meer een B van beweging dan een S van sport.
  woensdag 28 februari 2018 @ 07:10:19 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177496558
Is er ook een ‘wet’ dat je niet aankomt van ‘I eat all ze chocolate’ als je in de rouw bent? Echt niet? :@ }) ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_177496720
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:10 schreef Lienekien het volgende:
Is er ook een ‘wet’ dat je niet aankomt van ‘I eat all ze chocolate’ als je in de rouw bent? Echt niet? :@ }) ;(
ik wou dat het zo was.
Ik had voor het eerst trouwens geen honger en een knoop in mijn maag toen mijn vader vorig jaar overleed. Ik had verwacht dat ik emo vreetbuien zou krijgen en het mezelf gegund maar er ging gewoon echt niets in.
  woensdag 28 februari 2018 @ 07:50:52 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177496742
Ik ben momenteel +1.2 kilo door ziekte en schansen :')
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:04:37 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_177496839
Lienekien :*
disclaimer
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:11:11 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177496871
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:46 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

ik wou dat het zo was.
Ik had voor het eerst trouwens geen honger en een knoop in mijn maag toen mijn vader vorig jaar overleed. Ik had verwacht dat ik emo vreetbuien zou krijgen en het mezelf gegund maar er ging gewoon echt niets in.
Het is toch wat. Tien jaar geleden overleed mijn vader. Ik zat toen ook net weer een tijdje op mijn gewenste gewicht. Ik wil niet zeggen dat er een directe link is met het langzaam weer aankomen daarna, want er veranderde wel meer destijds, maar nu betreuren we weer een verlies in onze naaste familie.

Mijn hoofd tolt momenteel van alles wat op je afkomt en wat je meemaakt als je een uitvaart moet regelen en een huis moet opruimen. Je bent dan toch al zo bezig met (proberen te) accepteren en aanvaarden dat het is zoals het is dat zo’n stuk chocolade (het was een Johnny Doodle die naar me riep toen ik even snel door een supermarkt sjeesde) dan ook niet echt uitmaakt. Het is lekker, maar het is geen troost. Tenminste niet als je alleen eet. Maar goed dat ik vandaag even pauze heb en met een vriendin ga lunchen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:13:34 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177496886
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
Lienekien :*
Dank je.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')