abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games dinsdag 6 februari 2018 @ 13:37:39 #101
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176990962
Al weekend.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:39:12 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176990991
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:37 schreef Puddington het volgende:
Al weekend.
Haha dat doe je goed!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176991139
quote:
Dit was de koersval die je wist dat zou komen, om het koningslied van John Ewbank nog maar eens te parafraseren.
Volkskrant.

Ik ben benieuwd of dit een blijvertje wordt in de Nederlands taal. :P
Met extra vezels!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:53:26 #104
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_176991280
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:45 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Volkskrant.

Ik ben benieuwd of dit een blijvertje wordt in de Nederlands taal. :P
Ik gebruik het redelijk vaak. :@
  Redactie Games dinsdag 6 februari 2018 @ 13:56:31 #105
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176991338
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Haha dat doe je goed!
Masterstudent, weinig contacturen :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:00:25 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176991394
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:45 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Volkskrant.

Ik ben benieuwd of dit een blijvertje wordt in de Nederlands taal. :P
Blijft nogal populair om een langverwacht moment te benoemen: trends
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:02:42 #107
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991427
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:09 schreef Volkorenbrood het volgende:
Volgens de Correspondent is marktwerking de oorzaak van problemen op het spoor bij sneeuw.

https://decorrespondent.n(...)&utm_campaign=buffer
Wat een drama dat stuk. Goed idee ook om aan de NS machinisten te vragen waarom Prorail de boel stil legt als het sneeuwt. Die auteur had eigenlijk wetenschapper moeten worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:05:20 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176991460
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:02 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat een drama dat stuk. Goed idee ook om aan de NS machinisten te vragen waarom Prorail de boel stil legt als het sneeuwt. Die auteur had eigenlijk wetenschapper moeten worden.
Zeg, hoe kijk jij nu aan tegen de mislukte FvD-coup die gisteren aan het licht kwam?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176991474
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeg, hoe kijk jij nu aan tegen de mislukte FvD-coup die gisteren aan het licht kwam?
Ja Ryon, vertel eens.
Met extra vezels!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:08:22 #110
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991497
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeg, hoe kijk jij nu aan tegen de mislukte FvD-coup die gister aan het licht kwam?
Ik kan er erg om lachen omdat het gerommel typisch is voor dat type partij. Het was al langer bekend dat ruzie was.

Publicitair gezien is het een ramp en wederom een cadeautje voor Baudet. Het is meteen opgepakt als dat "infiltranten" FVD kapot willen maken. Hun vaste - en groeiende - achterban is daardoor verder geradicaliseerd. Voor de bewegingsopbouw kan dit een kantelpunt zijn voor Baudet en het kleine clubje getrouwen dat om hem heen zat.

De comments onder dit bericht spreken boekdelen en zijn - naar wat ik weet - ook representatief voor het electoraat:

https://www.geenstijl.nl/(...)denten-weg/#comments

Het gebrek aan democratie was namelijk al langer een "pijnpunt" onder actieve FVD'ers. A la Erdogan kan Baudet nu stellen dat een "gecontroleerde groei" geschaad wordt als het bestuur de leden "op dit moment" te veel macht in handen geeft. Er zullen best wat stemmers zijn die dit "amateuristisch" vinden, maar feitelijk boeit niemand het echt hoeveel inspraak leden nou precies hebben.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:09:54 #111
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991515
daar ging iets mis :P verkeerde knop
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_176991610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:09 schreef Ryon het volgende:
daar ging iets mis :P verkeerde knop
quote:
Turken moet je er gelijk uit gooien. De kans dat het de oren en de ogen van Erdogan zijn is groot. Turken dienen maar 1 belang en dat is het Turkse belang. Ongeacht in welk partij ze ook zitten. Wasbakplasser | 05-02-18 | 20:34
Met extra vezels!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:21:19 #113
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991664
Politiek marketingtechnisch gezien is dit een van de beste zetten van Baudet tot nu toe geweest. Het kan niet anders zijn dan dat ze hier heel erg lang over hebben nagedacht en ik ben erg benieuwd wie het precies is geweest die het onderstaande persbericht heeft geschreven:

quote:
Forum voor Democratie beëindigt lidmaatschap van voormalig VVD-Senator Robert De Haze Winkelman en voormalig VVD-statenlid Betty Jo Wevers.

Op maandag 5 februari 2018 heeft Thierry Baudet samen met het partijbestuur van Forum voor Democratie besloten om het FVD-lidmaatschap van voormalig VVD-senator Robert De Haze Winkelman en voormalig VVD-statenlid Betty Jo Wevers te beëindigen.

De heer De Haze Winkelman en mevrouw Wevers waren vorig jaar betrokken bij de selectie van de kandidaten voor de lijst van FVD voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017.

Op basis van recente informatie heeft het partijbestuur geconstateerd dat voormalig VVD-senator De Haze Winkelman en voormalig VVD-statenlid Wevers de afgelopen maanden op oneigenlijke wijze en door gebruikmaking van dreigementen en kwaadsprekerij, geprobeerd hebben de gecontroleerde uitbouw van de partij actief tegen te werken en het partijbestuur over te nemen. Dergelijk gedrag is voor het partijbestuur onacceptabel.

Overeenkomstig de Statuten van Forum voor Democratie is het partijbestuur, in samenspraak met de Tweede Kamerfractie en de lijsttrekker in Amsterdam, tot de conclusie gekomen dat van de partij redelijkerwijs niet gevergd kan worden het lidmaatschap van De Haze Winkelman en Wevers te laten voortduren.

Forum voor Democratie heeft lering getrokken uit eerdere perikelen bij andere democratische vernieuwingsbewegingen. Ter bescherming van de integriteit van de partij en de verdere uitbouw van de partijorganisatie was dit besluit helaas onvermijdelijk geworden.
Er wordt in dit stuk maar liefst zeven keer genoemd dat het gaat om "voormalig VVD'ers", wat trouwens een groot deel van de partij is inclusief Baudet zelf - ja hij ook -. Er is dus niet sprake van een interne crisis - ja, die is er wel - maar van een moedwillige poging de beweging tegen te werken door mollen van een andere partij. "Ter bescherming van de integriteit van de partij" moeten ze eruit wat suggereert dat het ze het niet alleen oneens waren met het FVD-bestuur maar dat ze ook niet integer waren. Zware beschuldiging waar - als vanzelfsprekend - geen bewijs voor wordt aangeleverd.

De bevriende pers (Geenstijl, TPO, Telegraaf etc.) nam de frame 1 op 1 over. Wat vrij zeldzaam is. Ook "de kritische" pers nam de frame 1 op 1 over. Wat nog veel zeldzamer is. Stukje politieke beeldvorming waar veel partijen (inclusief partijen als GroenLinks) waarschijnlijk stik jaloers op zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:22:57 #114
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991684
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:17 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

[..]

Tjah, als het gaat om soennitische Turken dan is dat een opvatting die men inmiddels zelfs bij de PvdA deelt :P
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_176991706
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Tjah, als het gaat om soennitische Turken dan is dat een opvatting die men inmiddels zelfs bij de PvdA deelt :P
Dat is natuurlijk niet waar en een vrij grove generalisatie.

Ook binnen de soennitische Turken is er een groep liberalen en seculieren en linksen.

Het enige wat men binnen de PvdA vindt is dat ze geen religieus conservatieve of Turks-nationalistische mensen meer willen, want dat past inderdaad niet bij de partij en dat is dan ook terecht. Zo een gekke sektarische splitsing die jij ervan maakt heeft echt vrij weinig met de werkelijkheid te maken.
Met extra vezels!
pi_176991713
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:17 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

[..]

Waar komt die quotte vandaan?
pi_176991714
Ryon's verhaal is weer duidelijk, Baudet is geniaal en fantastisch.

Wel leuk ingepakt, dat weer wel.
Met extra vezels!
pi_176991724
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Tjah, als het gaat om soennitische Turken dan is dat een opvatting die men inmiddels zelfs bij de PvdA deelt :P
Dat is echte democratie?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:26:13 #119
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991725
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:25 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ryon's verhaal is weer duidelijk, Baudet is geniaal en fantastisch.

Wel leuk ingepakt, dat weer wel.
Nee, dit is niet bedacht door Baudet. Het komt hem alleen goed uit. De vraag is nu: wie heeft dit wel bedacht?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_176991748
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:26 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dit is niet bedacht door Baudet. Het komt hem alleen goed uit. De vraag is nu: wie heeft dit wel bedacht?
Jij natuurlijk en Sid.
Met extra vezels!
pi_176991752
Of iemand die je ooit gesproken hebt.
Met extra vezels!
pi_176991766
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
Of iemand die je ooit gesproken hebt.
Verdragen die lands mannen zich inmiddels met de Koerden?
pi_176991805
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:26 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dit is niet bedacht door Baudet. Het komt hem alleen goed uit. De vraag is nu: wie heeft dit wel bedacht?
Je maakt het wel echt te spannend.

En waarom zou Baduet het niet bedacht kunnen hebben?

Het is een oude en simpele populistische truc. Roepen dat je partij wordt geinfilitreerd wanneer er chaos uitbreekt. En voor de achterban, die al gelooft dat alles een groot complot tegen hen is, werkt het ook natuurlijk.

"Beste zet ooit". Kom nou. :')

Het enige wat ik steeds meer in je posts zie is het ophemelen van Baudet, verpakt in zogenaamde kritiek, omdat dat hier beter aankomt.
Met extra vezels!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:36:54 #124
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176991871
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:32 schreef Volkorenbrood het volgende:
En waarom zou Baduet het niet bedacht kunnen hebben?
Daar is hij naar zover ik weet niet slim genoeg voor. Hij heeft het ook druk met andere dingen. Daarnaast is dit een verenigingsactiviteit en houdt Baudet zich over het algemeen bezig met het politieke deel. Zelfs bij het FvD is vereniging en fractie van elkaar gescheiden.
quote:
Het is een oude en simpele populistische truc. Roepen dat je partij wordt geinfilitreerd wanneer er chaos uitbreekt. En voor de achterban, die al gelooft dat alles een groot complot tegen hen is, werkt het ook natuurlijk.
Ja, het mechanisme kennen we :P Het gaat om de timing en de uitvoering. Er worden meerdere vliegen in één klap geslagen en het levert het FvD nog het één en ander op.

Ze hadden de kwestie ook stil kunnen houden en het persbericht niet naar buiten kunnen brengen. Ze deden dat nadrukkelijk wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:37:12 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176991873
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:32 schreef Volkorenbrood het volgende:

Het enige wat ik steeds meer in je posts zie is het ophemelen van Baudet, verpakt in zogenaamde kritiek, omdat dat hier beter aankomt.
Verwacht je een politieke overstap van oerVVDer Ryon?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')