abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:03:37 #176
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176990303
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:32 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nou heb ik er heen studie van gemaakt maar het kwam er toch op neer dat hij het raar vond? Het is ook niet iets dat je iedere dag meemaakt.
Nee, hij vond dat we niet met zijn allen net moesten doen alsof het normaal was want het was niet normaal. Het feit dus dat een groep mensen ondertussen geaccepteerd heeft dat transseksualiteit een redelijk vaak voorkomend fenomeen en daarom alleen al "normaal" is, dat irriteert mijnheer Derksen. Want hij wil het gewoon abnormaal blijven vinden. Net als Jan Lul in de voetbalkantine.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:35:10 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176990894
Ik kijk principieel niet naar vi... :r

En een serie waar je bij op moet letten.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:18 #178
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176990931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:03 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nee, hij vond dat we niet met zijn allen net moesten doen alsof het normaal was want het was niet normaal. Het feit dus dat een groep mensen ondertussen geaccepteerd heeft dat transseksualiteit een redelijk vaak voorkomend fenomeen en daarom alleen al "normaal" is, dat irriteert mijnheer Derksen. Want hij wil het gewoon abnormaal blijven vinden. Net als Jan Lul in de voetbalkantine.
Mag toch? Dan hoef je toch niet meteen censuur toe te willen passen?
Siesta & Fiesta!
pi_176991037
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Mag toch? Dan hoef je toch niet meteen censuur toe te willen passen?
Als je hetzelfde vindt als hij dat over zwart, doof, jood of weet ik wat zegt, ^O^ , je houdt niet van censuur.
Zo niet, wat maakt dit anders?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:43:08 #180
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176991079
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als je hetzelfde vindt als hij dat over zwart, doof, jood of weet ik wat zegt, ^O^ , je houdt niet van censuur.
Zo niet, wat maakt dit anders?
Dat bedoel ik inderdaad. Plus dat er met 2 maten gemeten wordt. Christenen zijn bijvoorbeeld dan weer wel vogelvrij.

Dat vind ik vreemd.
Siesta & Fiesta!
pi_176991116
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Mag toch? Dan hoef je toch niet meteen censuur toe te willen passen?
Ik vind oproepen tot discriminatie toch best wel aan de grenzen van wat we maar door de vingers moeten zijn knagen. Maar wanneer vind jij 'censuur' dan wel gepast? In z'n algemeenheid?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:47:56 #182
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176991183
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind oproepen tot discriminatie toch best wel aan de grenzen van wat we maar door de vingers moeten zijn knagen. Maar wanneer vind jij 'censuur' dan wel gepast? In z'n algemeenheid?
Oproepen tot discriminatie? Ik denk niet dat dat het doel was. Censuur moet je op alles gelijk toepassen en als het effe kan liever niet.
Siesta & Fiesta!
pi_176991187
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:49 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dus je moet opletten? Lastig ‘s avonds....
Welnee, prima te volgen zonder moeilijk doen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176991273
Ik heb zowel VI als de luizenmoeder niet gezien en ben dat ook niet van plan. Dat belet mij allerminst om er een mening over te hebben, maar die zal ik voor mezelf houden. Deze post heeft dan ook bijzonder veel toegevoegde waarde. Graag gedaan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_176991302
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:47 schreef Bramito het volgende:

[..]

Oproepen tot discriminatie? Ik denk niet dat dat het doel was. Censuur moet je op alles gelijk toepassen en als het effe kan liever niet.
Het hoeft niet dat doel gehad te hebben om die uitwerking te hebben. 'We moeten dit niet normaal vinden' op nationale televisie zeggen, klinkt mij in de oren als een oproep om het abnormaal te vinden, uit te sluiten en te veroordelen. Hoe lees jij het dan?

Waar begin je dan, met dat op alles gelijk? En omdat een christen vogelvrij zou zijn, mag een ander het niet opnemen voor een transgender? Beetje mokkend "als ik niets krijg, dan jij ook niet, puh!"? Wat levert het op? Zou het op de bres springen voor welke minderheid dan ook niet ook een algemeen effect hebben op verdraagzaamheid?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176991472
Vaarwel oliebollen. Tot december :W

Wentelteefjes :9
Spoilers!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:07:51 #187
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176991485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het hoeft niet dat doel gehad te hebben om die uitwerking te hebben. 'We moeten dit niet normaal vinden' op nationale televisie zeggen, klinkt mij in de oren als een oproep om het abnormaal te vinden, uit te sluiten en te veroordelen. Hoe lees jij het dan?

Waar begin je dan, met dat op alles gelijk? En omdat een christen vogelvrij zou zijn, mag een ander het niet opnemen voor een transgender? Beetje mokkend "als ik niets krijg, dan jij ook niet, puh!"? Wat levert het op? Zou het op de bres springen voor welke minderheid dan ook niet ook een algemeen effect hebben op verdraagzaamheid?
Jij mag alles, en als het belangrijk voor je is moet je zeker op de bres springen.

Ik vind het alleen vreemd als Dat politieke partijen sponsors aanspreken omdat ze niet leuk vinden wat iemand zegt, terwijl welk persoon dan ook Christenen mag afzeiken. Dat is blijkbaar wel gewoon. Het klinkt allemaal zo hypocriet. Maar ieder moet dit voor zich weten.
Siesta & Fiesta!
pi_176991494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:52 schreef mjan het volgende:
de luizenmoeder niet gezien
Ik heb nu vier eps gehad, maar ik wou er maar geen gewoonte van maken. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_176991498
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb nu vier eps gehad, maar ik wou er maar geen gewoonte van maken. :7
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176991514
tevens terug uit Sneek. Goede verbetering in poot. Beter nog dan na de vorige serie spuiten.

Gelijk ook maar even bultje in ooglid weer aangeprikt en duimnagels geknipt. In de auto zat ze te soezen in de zon, nu voor de gaskachel.

Er is wel voor het eert de uitdrukking palliatieve zorg gevallen. Dan realiseeer je je ineens dat doggo toch oud wordt.
Maar voorlopig kunnen we zo nog door *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176991524
Ik ben geloof ik in alle gevallen tegen censuur en vind principieel dat iedereen alles mag zeggen, over wie dan ook.
Dat dat dan gevolgen heeft als forse kritiek krijgen, niet meer aardig gevonden worden, of in het geval van een commercieel televisieprogramma: sponsors verliezen, ook prima. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_176991531
Achgut @ bejaarde hond! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176991575
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:11 schreef minilot het volgende:
Achgut @ bejaarde hond! :*
Ja, toch ff slikken dan. ;( :')

We gaan nu, heel praktisch, iedere 9 maanden kijken hoe het gaat. Want die serie spuiten werkt het beste als preventiemiddel, maar al met al kost het dan in 4 weken ook zo'n 600 a 700 euro. Maar ze reageert er wel HEEL goed op.

En Sally is me alles waard hoor, maar vooral een fijn hondenleven. Dat is mijn enige doel, eigenlijk O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176991678
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:10 schreef minilot het volgende:
Ik ben geloof ik in alle gevallen tegen censuur en vind principieel dat iedereen alles mag zeggen, over wie dan ook.
Dat dat dan gevolgen heeft als forse kritiek krijgen, niet meer aardig gevonden worden, of in het geval van een commercieel televisieprogramma: sponsors verliezen, ook prima. :)
Ik heb in deze vooral een heel groot probleem met hoe dit moet zijn voor mensen die worstelen met hun (trans)gender zijn en die nu zien hoe intolerant de samenleving is. Want dat is wel wat deze figuren hebben laten zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176991797
Ik vind censuur zo'n extreem woord. Als RTL eisen stelt aan zijn werknemers, is dat toch geen censuur? En als Gilette eisen stelt aan een programma waar ze geld aan uitgeven, is dat toch ook geen censuur? Dat zijn gewoon commerciėle partijen die onderling afspraken maken. Dat doen ze over zo veel dingen, waarom dan niet over homofobie of transfobie?
Spoilers!
pi_176991831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind censuur zo'n extreem woord. Als RTL eisen stelt aan zijn werknemers, is dat toch geen censuur? En als Gilette eisen stelt aan een programma waar ze geld aan uitgeven, is dat toch ook geen censuur? Dat zijn gewoon commerciėle partijen die onderling afspraken maken. Dat doen ze over zo veel dingen, waarom dan niet over homofobie of transfobie?
eindelijk een zinnige opmerking!
waar wil je mee geassocieerd worden idd
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:37:04 #197
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_176991872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind censuur zo'n extreem woord. Als RTL eisen stelt aan zijn werknemers, is dat toch geen censuur? En als Gilette eisen stelt aan een programma waar ze geld aan uitgeven, is dat toch ook geen censuur? Dat zijn gewoon commerciėle partijen die onderling afspraken maken. Dat doen ze over zo veel dingen, waarom dan niet over homofobie of transfobie?
Censuur is als politieke partijen (of wie dn ook) proberen een programa van de tv te laten halen omdat ze niet vinden kunnen wat ze daar zeggen. Dat vind ik wel een poging tot censuur. Wat gilette verder wil doen moeten ze zelf weten.
Siesta & Fiesta!
pi_176992238
Politieke partijen proberen zo veel. Proberen is niet hetzelfde als verbieden.
Spoilers!
pi_176992739
Als ik schelden/beledigingen/racisme/homo/gender/fobische uitlatingen in mijn fbgroep verwijder word ik regelmatig uitgemaakt voor die welbekende Noord Koreaanse leider die censuur pleegt :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:15:53 #200
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176992765
Even random vraag;

Ik wil graag iets creatiefs doen. Ik wil iets op glas schrijven maar dat het permanent blijft zitten.
Weten jullie waar je dit het beste mee kan doen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')