abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:15:29 #1
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176924765



Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette, Toto & Vreemdgaan69.nl.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft en... Hans Kraay sr.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176924782
controversiële TT

TR gemaakt
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:17:50 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176924811
Old_Pal gesignaleerd op twitter.

anita66b twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 00:11:32 @VoetbalInside Kansloos! Wat een sukkel. Gelukkig hoeft zijn vrouw dit niet meer mee te maken #triest #zielig #sneu reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:18:08 #4
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_176924819
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die ‘Bo’ heeft het er ook zwaar mee, als ik zijn twitter zo bekijk. Neigt meer naar aandacht tekort, en zoals Derksen mooi zei dat het gewoon ‘bijzonder’ is. Dat vind ik ook, als je op die leeftijd met vrouw en kinderen ook nog zo’n rare actie flikt. Wmb is er dan iets mis in je bovenkamer
Zij heeft een leven lang geworsteld met haar genderidentiteit, eindelijk de moed gevonden om daar open over te zijn, en dan zeg jij dat er iets mis is in haar bovenkamer...

Als ik die reacties zo lees snap ik wel waarom zoveel transgender mannen/vrouwen het liever voor zich houden.
pi_176924845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:18 schreef Heufd het volgende:
Zij heeft een leven lang geworsteld met haar genderidentiteit, eindelijk de moed gevonden om daar open over te zijn, en dan zeg jij dat er iets mis is in haar bovenkamer...
Er is ook iets niet goed in zijn hoofd.
pi_176924855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Old_Pal gesignaleerd op twitter.

anita66b twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 00:11:32 @VoetbalInside Kansloos! Wat een sukkel. Gelukkig hoeft zijn vrouw dit niet meer mee te maken #triest #zielig #sneu reageer retweet
:')
pi_176924859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:18 schreef Heufd het volgende:

[..]

Zij heeft een leven lang geworsteld met haar genderidentiteit, eindelijk de moed gevonden om daar open over te zijn, en dan zeg jij dat er iets mis is in haar bovenkamer...

Als ik die reacties zo lees snap ik wel waarom zoveel transgender mannen/vrouwen het liever voor zich houden.
Als een man in de 50 ineens roept dat ie zich identificeert en kleed als een baby, fiets, hond of whatever dan zou je hem hulp aanbieden, als een man zich als vrouw aankleed en 'denkt' dat ie er 1 is moeten we het ineens normaal gaan vinden.. LOL

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 12:20:12 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:24:41 #8
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_176924933
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als een man in de 50 ineens roept dat ie zich identificeert en kleed als een baby, fiets, hond of whatever dan zou je hem hulp aanbieden, als een man zich als vrouw aankleed en 'denkt' dat ie er 1 is moeten we het ineens normaal gaan vinden.. LOL
Genderdysforie bestaat echt. Lees erover, zodat je in de toekomst niet zo dom overkomt.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:26:19 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176924961
Ik vind het altijd wel knap dat je in die Mediacourant artikelen echt nooit de mening van de schrijver voelt doorklinken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176924984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het altijd wel knap dat je in die Mediacourant artikelen echt nooit de mening van de schrijver voelt doorklinken.
mediacourant is dan ook FAKE NEWS

mani
pi_176925007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:24 schreef Heufd het volgende:

[..]

Genderdysforie bestaat echt. Lees erover, zodat je in de toekomst niet zo dom overkomt.


Wijf.
pi_176925028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:24 schreef Heufd het volgende:

[..]

Genderdysforie bestaat echt. Lees erover, zodat je in de toekomst niet zo dom overkomt.
Ah het heeft een 'naam' dus inprincipe is het dus niet 'normaal'
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:33:33 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176925078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

mediacourant is dan ook FAKE NEWS

mani
Headline: ‘Humberto Tan ergerde zich enorm aan Dionne Stax’

Artikel:
quote:
Er komen steeds meer details naar buiten over de geheime romance van Humberto Tan en Dionne Stax. Nadat medium Peter van der Hurk al het een en ander doorkreeg van gene zijde, heeft nu ook Het Zesde Zintuig-collega Liesbeth van Dijk wat dingetjes opgevangen. Net als hij, heeft ook zij begrepen dat de gevoelens van Stax voor Tan iets groter waren dan andersom. Sterker nog: Van Dijk heeft doorkregen dat Tan zich op een gegeven moment dóód ergerde aan zijn blonde Stax.
Dit is toch schitterend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176925110
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah het heeft een 'naam' dus inprincipe is het dus niet 'normaal'
Wat is 'normaal ?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176925153
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat is 'normaal ?
Geen idee, dat als je een lul hebt dat je een vent bent
pi_176925168
Ik ben opgegroeid met goed is goed en fout is fout
pi_176925329
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:33 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Headline: ‘Humberto Tan ergerde zich enorm aan Dionne Stax’

Artikel:

[..]

Dit is toch schitterend.
Volgens mij hoort die mevrouw Stax op de Wallen. Wat een walgelijk mens om een huwelijk zo kapot te maken. Het is slechts mijn mening hoor, ik vind haar ruiken als rotte vis.
Goedenacht, slaapmutsjes van mevrouw van ter Vis

Wat een prachtig artikel _O_
pi_176925503
ondertussen in het VI topic

pi_176925540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:33 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Headline: ‘Humberto Tan ergerde zich enorm aan Dionne Stax’

Artikel:

[..]

Dit is toch schitterend.
Ik denk er ook altijd nog over om gewoon medium te worden.
Oh.
pi_176925648
'Nieuws'artikelen schrijven op basis van tweetjes verstuurd door volstrekt willekeurige mensen ;( :')
pi_176925698
De Croky Cup gaat straks de Bo Cup heten.
pi_176925701
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
'Nieuws'artikelen schrijven op basis van tweetjes verstuurd door volstrekt willekeurige mensen ;( :')
RTL en NOS doet dat ook op tv
pi_176925723
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:58 schreef KingRoland het volgende:
ondertussen in het VI topic

[ afbeelding ]
Heb nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een gezin als vrouw te kleden
pi_176925774
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een gezin als vrouw te kleden
naja behalve als het carnaval is. ik zag vorig jaar in november een paar mensen die gingen als Sylvana Simons
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:21:33 #28
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176925898
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een gezin als vrouw te kleden
Ik heb ook nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een andere man te gaan lopen aanpappen :r
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176925931
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:21 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een andere man te gaan lopen aanpappen :r
Eindelijk komen we ergens. Weg met dat soort gekkigheid.
pi_176925971
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:21 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een andere man te gaan lopen aanpappen :r
Dat is ook niet normaal.
pi_176926012
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat is 'normaal ?
Ik vind het sowieso kortzichtig & bekrompen als je niet het vermogen hebt om mensen lekker te laten doen wat ze niet laten kunnen. Als een man besluit vrouw te willen zijn of babykleren wilt dragen, prima veel succes!

En als een voetbal programma daar schijtlollig over wilt doen is dat ook prima.

Gedoe om niks weer van mensen die maar even bepalen wat wel en niet kan :')
pi_176926013
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:21 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een andere man te gaan lopen aanpappen :r
Niet echt christelijk is dat
pi_176926021
man is man
vrouw is vrouw

anders = de kerker in, tenzij je een dier bent

heb ik geleerd
pi_176926038
Paul de leeuw is groot geworden met verkleden als vrouw.

En tv kantine willen alle bn-ers maar al te graag inzitten. En als Youp van t hek in oudejaars grappen had gemaakt over die Bo dan lagen ze allemaal onder de tafel en werd het herhaald in dwdd.

Ps: kan VI peter pannekoek niet keer uitnodigen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:31:53 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176926095
Misselijkmakend al die ophef. Waarom mag die Belg wel als vrouw op tv en René niet? :')
Bedankt Hans.
pi_176926146
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:28 schreef RipCity het volgende:
Paul de leeuw is groot geworden met verkleden als vrouw.

En tv kantine willen alle bn-ers maar al te graag inzitten. En als Youp van t hek in oudejaars grappen had gemaakt over die Bo dan lagen ze allemaal onder de tafel en werd het herhaald in dwdd.

Ps: kan VI peter pannekoek niet keer uitnodigen?
Peter Pannekoek is echt totaal niet grappig wanneer hij moet improviseren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176926262
Ophefgenot _O_
pi_176926513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:27 schreef KingRoland het volgende:
man is man
vrouw is vrouw

anders = de kerker in, tenzij je een dier bent

heb ik geleerd
Precies..
Geen flauwekul
Een vrouw heeft een kut
En een man een lul
pi_176926699
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies..
Geen flauwekul
Een vrouw heeft een kut
En een man een lul
En je krijgt altijd iets mee van je ouders. En die waren ook geen homo of pot.

Dat hoort ook niet.

Gewoon.
pi_176926935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:18 schreef Heufd het volgende:

[..]

Zij heeft een leven lang geworsteld met haar genderidentiteit, eindelijk de moed gevonden om daar open over te zijn, en dan zeg jij dat er iets mis is in haar bovenkamer...

Als ik die reacties zo lees snap ik wel waarom zoveel transgender mannen/vrouwen het liever voor zich houden.
waarom kunnen ze niet normaal doen dan?
pi_176926951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:27 schreef KingRoland het volgende:
man is man
vrouw is vrouw

anders = de kerker in, tenzij je een dier bent

heb ik geleerd
gingen vroeger in een dolhuis.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:18:01 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176927040
Je merkte wel aan Gijp dat ie de act toen ie eenmaal 2 minuten bezig was wel weer gehad had.

Je zag em denken 'wat ben ik hier nou eigenlijk aan het doen joh, zit ik hier nog een kwartier voor lul'
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:22:45 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176927129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:18 schreef Heufd het volgende:

[..]

Zij heeft een leven lang geworsteld met haar genderidentiteit, eindelijk de moed gevonden om daar open over te zijn, en dan zeg jij dat er iets mis is in haar bovenkamer...


Nou ja, dat is toch ook zo? Als jij als man geboren wordt, zou je in de bovenkamer ook een man moeten zijn. Anders kom je er niet met een pielemuisje uit.

Als jij als man geboren wordt en in de bovenkamer een vrouw bent, is er dus iets mis. Dat is niet de bedoeling. Dat die man/vrouw (welk va de twee, het lichaam of het hoofs, leidend is laat ik aan de lezer) dat erkent en daar actie op onderneemt en zijn lichaam laat aansluiten bij zijn hoofd is dan prima, maar het blijft een oplossing voor iets dat mis is in de bovenkamer.

Zie jij dat anders? Als je als man genoren wordt maar dat niet strookt met hoe je jezelf ziet is dat dus niks mis? Als er niks mis zou zijn, waarom zou hij er dan wat aan doen? Hij vindt dus zelfs zelf dat er iets mis is en maakt van hij een zij, maar jij weet dat blijkbaar beter? Opmerkelijk
Laffe huichelaar
pi_176927143
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Je merkte wel aan Gijp dat ie de act toen ie eenmaal 2 minuten bezig was wel weer gehad had.

Je zag em denken 'wat ben ik hier nou eigenlijk aan het doen joh, zit ik hier nog een kwartier voor lul'
ik vind het allemaal een circus Tim. Jij weet wel van mij dat ik niet van dat soort gekkigheid hou.

Naja ik moest wel een beetje lachen om die act van René, maar ik bedoel het onderwerp in algemeen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:25:14 #45
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176927174
Johan lag wel echt dubbel, had het nog nooit zo erg gezien :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176927192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Johan lag wel echt dubbel, had het nog nooit zo erg gezien :D
Klopt, volgens mij was dit ook de enige echte keer dat hij het niet kon volhouden (no pun intended)
pi_176927294
Waarom noemt Jon van Eerd Johan altijd een rookworstmannetje?

quote:
@jonvaneerd
15 uur15 uur geleden
Rookworstmannetje: ‘We moeten niet doen alsof het normaal is. En: ‘Iedere gek zijn gebrek!’ Mag dit en die Gijp nou afgelopen zijn?!#rookworstmannetje
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:34:05 #48
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176927334
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:32 schreef Max23 het volgende:
Waarom noemt Jon van Eerd Johan altijd een rookworstmannetje?

[..]

Hij heeft een keer aan Johan zijn worst geroken, rook naar sigaar trouwens.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:34:29 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176927346
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:32 schreef Max23 het volgende:
Waarom noemt Jon van Eerd Johan altijd een rookworstmannetje?

[..]

Omdat Johan ooit 's heeft gezegd een rookworst op de cover van de VI te zetten als het publiek dat wil.
pi_176927379
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso kortzichtig & bekrompen als je niet het vermogen hebt om mensen lekker te laten doen wat ze niet laten kunnen. Als een man besluit vrouw te willen zijn of babykleren wilt dragen, prima veel succes!

En als een voetbal programma daar schijtlollig over wilt doen is dat ook prima.

Gedoe om niks weer van mensen die maar even bepalen wat wel en niet kan :')
Dit ja. Mensen verwarren het recht om te zijn en te zeggen wat ze denken weleens met dat ze ook voor anderen kunnen bepalen wat hun moeten zeggen en denken.

Het is iemand zijn vrijheid om zich als man zijnde als vrouw te indentificeren. Het is een ander zijn recht om daar een mening over te hebben. En je mag er dus ook grappen over maken. Als anderen bepalen waar je wel of geen grappen over mag maken krijg je enge dingen. Dan kan je satire en humor wel opheffen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 februari 2018 @ 14:36:49 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176927399
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:24 schreef Heufd het volgende:

[..]

Genderdysforie bestaat echt. Lees erover, zodat je in de toekomst niet zo dom overkomt.
Maar ipv van er in mee gaan met de allen moet je die mensen eigenlijk gewoon behandelen bij de psycholoog .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176927743
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:21 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een andere man te gaan lopen aanpappen :r
Dat filmpje van Sjors ging ook over 1 miljoen in 1 dag, zo homofoon is Nederland niet
pi_176927846
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, dat is toch ook zo? Als jij als man geboren wordt, zou je in de bovenkamer ook een man moeten zijn. Anders kom je er niet met een pielemuisje uit.

Als jij als man geboren wordt en in de bovenkamer een vrouw bent, is er dus iets mis. Dat is niet de bedoeling. Dat die man/vrouw (welk va de twee, het lichaam of het hoofs, leidend is laat ik aan de lezer) dat erkent en daar actie op onderneemt en zijn lichaam laat aansluiten bij zijn hoofd is dan prima, maar het blijft een oplossing voor iets dat mis is in de bovenkamer.

Zie jij dat anders? Als je als man genoren wordt maar dat niet strookt met hoe je jezelf ziet is dat dus niks mis? Als er niks mis zou zijn, waarom zou hij er dan wat aan doen? Hij vindt dus zelfs zelf dat er iets mis is en maakt van hij een zij, maar jij weet dat blijkbaar beter? Opmerkelijk
Dat is eigenlijk de crux van het verhaal. Er is in het algemeen niks mis met iets mis hebben in je hoofd, maar laten we niet van een hele maatschappij verwachten dat die zich daar op gaat aanpassen of toneel gaat spelen om die persoon maar niet te kwetsen. Zoveel mensen zoveel problemen, als iedereen dat ook een beetje inziet dan zijn we een stuk verder.

Dat is iig mijn mening nu, wellicht kom ik later tot andere inzichten obv nieuwe informatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 15:05:08 ]
pi_176927926
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176927957
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:24 schreef Heufd het volgende:

[..]

Genderdysforie bestaat echt. Lees erover, zodat je in de toekomst niet zo dom overkomt.
ga toch weg met die onzin

je hebt mannen en vrouwen , meer is er niet
pi_176928056
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk de crux van het verhaal. Er is in het algemeen niks mis met iets mis hebben in je hoofd, maar laten we niet van een hele maatschappij verwachten dat die zich daar op gaat aanpassen of toneel gaat spelen om die persoon maar niet te kwetsen. Zoveel mensen zoveel problemen, als iedereen dat ook een beetje inziet dan zijn we een stuk verder.

Dat is iig mijn mening nu, wellicht kom ik later tot andere inzichten obv nieuwe informatie.
Waarvan akte
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:16:27 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176928116
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom zo'n sketch serieus wordt genomen in een serieuze discussie.
Laffe huichelaar
pi_176928126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ga toch weg met die onzin

je hebt mannen en vrouwen , meer is er niet
dat denk ik ook. De "rest" vraagt vooral om aandacht.
pi_176928145
https://instagram.com/p/BevMTxTHQFV/

Die reactie eronder van buurt-terror-ismail Ilgun ... :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176928216
Vooral gelachen om die droge aankondiging en dan het in de lach schieten van Derksen en Boskamp. :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:25:25 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176928271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:18 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/p/BevMTxTHQFV/

Die reactie eronder van buurt-terror-ismail Ilgun ... :')
Zou die vent dan echt denken dat Gijp zich als een voorvechter van het vrije woord vindt? Die doet gewoon maar wat joh, denkt daar zelf echt niet meer van
Laffe huichelaar
pi_176928274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:18 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/p/BevMTxTHQFV/

Die reactie eronder van buurt-terror-ismail Ilgun ... :')
wat zei die turk
pi_176928358
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:22 schreef KennyPowers het volgende:
Vooral gelachen om die droge aankondiging en dan het in de lach schieten van Derksen en Boskamp. :')
Ik moest het meest lachen om de slappe lach van Derksen en Boskamp ja _O- , de grap zelf was niet zo heel boeiend.
Oh.
pi_176928504
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wat zei die turk
"Gasten denken dat ze alles kunnen maken".......
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176928672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen reden gehoord dat het normaal zou moeten zijn om als volwassen man met een gezin als vrouw te kleden
Waarom zou iets altijd normaal moeten zijn? Wat is 'normaal' uberhaupt? Waarom zouden we ons morele standaard toetsen aan het banale of gebruikelijke? Je zou denken dat een man als Derksen, die zelf allesbehalve normaal is, enigszins behrip zou kunnen opbrengen voor figuren die het burgerlijke en conformistische trotseren om hun eigen pad te kiezen. De rebelse Derksen met zijn Rock & Roll attitude worstelt kennelijk nog met de uitwassen van zijn calvinistische opvoeding. De man zit boordevol met tegenstrijdigheden.

Ik ben fan van het eerste uur, maar Derksen slaat hier de plank wel volledig mis vind ik.
pi_176928914
De adverteerders worden weer gebeld!

https://www.ad.nl/show/be(...)jp-treurig~ab25b5da/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176929042
Ook gewoon triest. Die hele cultuur van publieke censuur de laatste jaren is belachelijk. Mensen moeten leren leven met het feit dat niet iedereen dezelfde mening koestert, en dat een scala van diverse opinies in een samenleving een teken van culturele en democratische volwassenheid is.

Mensen zijn tegenwoordig zo snel op hun tenen getrapt. Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig alles wilt verbieden. Een mate van onverdraagzaamheid dat ongezonde vormen heeft aangenomen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:03:30 #68
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176929148
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat filmpje van Sjors ging ook over 1 miljoen in 1 dag, zo homofoon is Nederland niet
Rare vergelijking

Dat was natuurlijk om hem uit te lachen, want zo is Nederland dan ook wel weer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176929439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ga toch weg met die onzin

je hebt mannen en vrouwen , meer is er niet
Iedere week wordt er in Nederland een kindje geboren met een onduidelijk geslacht
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:17:07 #70
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176929503
Moet gewoon kunnen natuurlijk, zo'n grap. Maar er moet ook kunnen worden gezegd wat voor triest niveau, op het zwakzinnige af, die grap had. Werkelijk waar een gênante vertoning.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:24:25 #71
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_176929703
FransTB twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 00:00:13 Acht op de tien transgender mensen overwegen vroeg of laat zelfdoding.Deze "humor" kost mensenlevens.Fuck transfobie. https://t.co/EuUC51NvNl reageer retweet
Gijp is een moordenaar nondejuu
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:25:16 #72
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176929725
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:17 schreef Ingolstadt het volgende:
Moet gewoon kunnen natuurlijk, zo'n grap. Maar er moet ook kunnen worden gezegd wat voor triest niveau, op het zwakzinnige af, die grap had. Werkelijk waar een gênante vertoning.
Dit. Infantiele poppenkast.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:31:37 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176929892
De ene man voelt zich een vrouw en gaat zich ernaar kleden. De ander valt op kindjes....

:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176929898
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Rare vergelijking

Dat was natuurlijk om hem uit te lachen, want zo is Nederland dan ook wel weer
Was satire maat
pi_176929907
quote:
prima 52 per jaar dus in 50 jaar 2500 stuks. Is nog niet eens 0.001% van onze totale bevolking dus helaas voor deze kinderen maar er worden ook ongetwijfeld 50 kinderen geboren die helaas binnen een week overlijden of met een bepaalde afwijking. Laten we nu niet op de uitzondering gaan sturen, doet geen enkele (dier) soort hoe hard het soms ook is
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:33:03 #76
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176929926
Het
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:31 schreef Smoofie het volgende:
De ene man voelt zich een vrouw en gaat zich ernaar kleden. De ander valt op kindjes....

:{
Daarmee bedoel ik, de een is geestelijk helemaal gek en de ander wordt toegejuicht, terwijl het beide neer komt op iets niet goed in de hersenen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176929992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:17 schreef Ingolstadt het volgende:
Moet gewoon kunnen natuurlijk, zo'n grap. Maar er moet ook kunnen worden gezegd wat voor triest niveau, op het zwakzinnige af, die grap had. Werkelijk waar een gênante vertoning.
Eens, persoonlijk vond ik Derksen nog het meest kwalijk met zijn opmerkingen, die pruik van Van der Gijp was gewoon een slechte verkleedact, maar uit de opmerking van Derksen kwam een bekrompenheid voor waar we hopelijk wel eens vanaf komen.

Derksen scoorde toch al geen punten gisteren, ook dat Makkelie-verhaal was wel flink over de rand... trekt daar voor het grote publiek iemand ongevraagd uit de kast om met een belerend vingertje een punt over S-Arabie te maken... terwijl die jongen gewoon een sportwedstrijd wil fluiten en dan blijkbaar de reputatie van dat land secundair vindt en dat is een keuze waar Derksen niks van heeft te vinden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930080
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Daarmee bedoel ik, de een is geestelijk helemaal gek en de ander wordt toegejuicht, terwijl het beide neer komt op iets niet goed in de hersenen.
Zoveel stupide in je post. De één (pedofiel) doet anderen kwaad, terwijl een transgenders in wezen niets anders doen dan middels een oppervlakkige ingreep het lichaam met het identiteitsbewustzijn te laten rijmen.

Maar verlicht ons met je wetenschappelijke kennis. Ik heb hier een boek thuis liggen van Nederland's prominente neuroloog (Dick Swaab) die uitlegt dat het niets heeft te maken met dat er 'iets mis is in de hersenen'.
pi_176930143
kijk de boys eens discussiëren
pi_176930161
https://twitter.com/memphis/status/959803743620550663

Memphis is nog steeds mad om die kritiek op zijn hoed :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176930166
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Het

[..]

Daarmee bedoel ik, de een is geestelijk helemaal gek en de ander wordt toegejuicht, terwijl het beide neer komt op iets niet goed in de hersenen.
Wow :o

Val ik als homo eigenlijk dan ook in de categorie "er is iets niet goed in de hersenen"?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930185
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:41 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/memphis/status/959803743620550663

Memphis is nog steeds mad om die kritiek op zijn hoed :`)
Oh kut

Eens met Memphis, smakeloos programma dit
pi_176930191
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wow :o

Val ik als homo eigenlijk dan ook in de categorie "er is iets niet goed in de hersenen"?
Nouja feitelijk gezien is het wel een afwijking toch?

Verder niets mis mee natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176930260
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja feitelijk gezien is het wel een afwijking toch?

Verder niets mis mee natuurlijk.
Het ging me vooral om de woordkeus "niet goed"... dat ik bijvoorbeeld als homo afwijk van de massa is inderdaad een feit, maar "niet goed" impliceert een waardeoordeel dat je als transgender/homo ook een minder gelukt mens bent...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930264
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wow :o

Val ik als homo eigenlijk dan ook in de categorie "er is iets niet goed in de hersenen"?
Noujah, als je het biologisch bekijkt heeft een man een vrouw nodig en andersom, anders kan je je niet voortplanten, dus ja iets klopt er niet

Niet dat het niet mag, daar niet van... MOET JIJ WETEN ALS JE MAAR BIJ MIJN KINDEREN UIT DE BUURT BLIJFT EINZ

Dat laatste was een grapje
pi_176930272
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, persoonlijk vond ik Derksen nog het meest kwalijk met zijn opmerkingen, die pruik van Van der Gijp was gewoon een slechte verkleedact, maar uit de opmerking van Derksen kwam een bekrompenheid voor waar we hopelijk wel eens vanaf komen.

Derksen scoorde toch al geen punten gisteren, ook dat Makkelie-verhaal was wel flink over de rand... trekt daar voor het grote publiek iemand ongevraagd uit de kast om met een belerend vingertje een punt over S-Arabie te maken... terwijl die jongen gewoon een sportwedstrijd wil fluiten en dan blijkbaar de reputatie van dat land secundair vindt en dat is een keuze waar Derksen niks van heeft te vinden...

Waarom mag Derksen daar niets van vinden dan?
pi_176930350
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom mag Derksen daar niets van vinden dan?
Nou laat ik het anders zeggen, Derksen mag daar natuurlijk wel iets van vinden, maar hij gooit prive-omstandigheden van een scheidsrechter op straat die er blijkbaar bewust voor kiest om zijn seksuele voorkeur voor zichzelf te houden, waarschijnlijk omdat het namelijk geen kut uitmaakt voor zijn job als scheidsrechter... Derksen maakt er nu compleet ongevraagd zonder aanleiding een nieuwsfeit van...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou laat ik het anders zeggen, Derksen mag daar natuurlijk wel iets van vinden, maar hij gooit prive-omstandigheden van een scheidsrechter op straat die er blijkbaar bewust voor kiest om zijn seksuele voorkeur voor zichzelf te houden, waarschijnlijk omdat het namelijk geen kut uitmaakt voor zijn job als scheidsrechter... Derksen maakt er nu compleet ongevraagd zonder aanleiding een nieuwsfeit van...
Dat is al best een tijdje ‘bekend’ toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176930378
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:38 schreef Stabiel het volgende:

Maar verlicht ons met je wetenschappelijke kennis. Ik heb hier een boek thuis liggen van Nederland's prominente neuroloog (Dick Swaab) die uitlegt dat het niets heeft te maken met dat er 'iets mis is in de hersenen'.
Juist wel toch, hij herleidt alles naar 'fouten' in de hersenen
pi_176930399
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou laat ik het anders zeggen, Derksen mag daar natuurlijk wel iets van vinden, maar hij gooit prive-omstandigheden van een scheidsrechter op straat die er blijkbaar bewust voor kiest om zijn seksuele voorkeur voor zichzelf te houden, waarschijnlijk omdat het namelijk geen kut uitmaakt voor zijn job als scheidsrechter... Derksen maakt er nu compleet ongevraagd zonder aanleiding een nieuwsfeit van...
Het was toch die ochtend op radio geweest? Het was niet dat Derksen het bekend maakte ofzo hè. Dat was al bekend.

Dat ie homo is was nogal relevant.
pi_176930413
Gijp beft prostituees, is ook best vies eigenlijk
pi_176930415
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is al best een tijdje ‘bekend’ toch?
Volgens mij heeft hij er zelf in interviews nooit iets over gezegd of is hij met zijn partner in het openbaar verschenen, het wordt in ieder geval nu wel als "nieuws" opgepikt in de media...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930422
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is al best een tijdje ‘bekend’ toch?
Zou jij moeten weten toch.
pi_176930433
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef Joezi het volgende:
Gijp beft prostituees, is ook best vies eigenlijk
Ligt eraan of je het veilig doet,
pi_176930446
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef Joezi het volgende:
Gijp beft prostituees, is ook best vies eigenlijk
Betaalt altijd extra voor het hele pakket met pzc
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176930456
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef Joezi het volgende:
Gijp beft prostituees, is ook best vies eigenlijk
pi_176930463
Ik kan zo slecht tegen mensen die roepen dat het "moedig" is als een vent een pruik op zet, lippenstift op doet en zegt dat hij een vrouw is. Ga toch weg man. Het is geen carnaval. Als je als 50-jarige met vrouw en kinderen zoiets doet ben je gewoon geestesziek maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig. Nee dan ben je een verstandig persoon die ver gaat komen. Dat hij dat doet moet hij zelf weten maar laten we nou niet doen alsof het normaal is.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:54:16 #98
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176930479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het ging me vooral om de woordkeus "niet goed"... dat ik bijvoorbeeld als homo afwijk van de massa is inderdaad een feit, maar "niet goed" impliceert een waardeoordeel dat je als transgender/homo ook een minder gelukt mens bent...
Ik bedoelde met niet goed niet dat het slecht is, anders had ik wel slecht gezegd. Ik beschouw het als afwijking, maar ik heb er niet iets op tegen. Word alleen een beetje moet dat je zo snel als homofoob, transfoob, racist etc. wordt neergezet bij opmerkingen/kritiek
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176930481
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ligt eraan of je het veilig doet,
ik vind hoerenlopers echt vies, door hoerenlopers wil ik niet naar de hoeren
pi_176930489
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef Scrummie het volgende:

Dat ie homo is was nogal relevant.
Het gaat mij erom dat Makkelie nooit zelf ergens heeft gezegd wat zijn seksuele voorkeur is of daar open voor uit is gekomen... dan is het niet aan Derksen om daar groot nieuws van te maken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930499
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:50 schreef Joezi het volgende:
Juist wel toch, hij herleidt alles naar 'fouten' in de hersenen
Hmm, volgens mij heb je gelijk.
pi_176930510
quote:
Nee gijpie wil echt zaad van zijn voorgangers likken, las ik in zijn boek
  zaterdag 3 februari 2018 @ 16:55:31 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176930514
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij er zelf in interviews nooit iets over gezegd of is hij met zijn partner in het openbaar verschenen, het wordt in ieder geval nu wel als "nieuws" opgepikt in de media...
Oke. Daarover speculeren in zo’n rol als iemand zelf er niet mee naar buiten komt is wel redelijk kansloos ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176930538
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:54 schreef Joezi het volgende:

[..]

ik vind hoerenlopers echt vies, door hoerenlopers wil ik niet naar de hoeren
Ik heb dit even genoteerd in jouw persoonlijk dossier.
pi_176930542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat Makkelie nooit zelf ergens heeft gezegd wat zijn seksuele voorkeur is of daar open voor uit is gekomen... dan is het niet aan Derksen om daar groot nieuws van te maken...
Dat was dan ook niet de bedoeling.
pi_176930557
Iemand mp4 linkje?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_176930564
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik bedoelde met niet goed niet dat het slecht is, anders had ik wel slecht gezegd. Ik beschouw het als afwijking, maar ik heb er niet iets op tegen. Word alleen een beetje moet dat je zo snel als homofoob, transfoob, racist etc. wordt neergezet bij opmerkingen/kritiek
Begrijp me goed, ik ben zelf ook niet heel gevoelig en vind dat de hele homo/transgendergemeenschap soms veel te snel op de tenen is getrapt, wilde alleen zeggen dat je met dat soort woordgebruik wel soms onnodig mensen kwetst...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930610
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat was dan ook niet de bedoeling.
Van Derksen? Dat vraag ik me echt af, die doet altijd wel alsof hij nooit ergens over nadenkt maar is niet op zijn achterhoofd gevallen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930653
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan zo slecht tegen mensen die roepen dat het "moedig" is als een vent een pruik op zet, lippenstift op doet en zegt dat hij een vrouw is. Ga toch weg man. Het is geen carnaval. Als je als 50-jarige met vrouw en kinderen zoiets doet ben je gewoon geestesziek maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig. Nee dan ben je een verstandig persoon die ver gaat komen. Dat hij dat doet moet hij zelf weten maar laten we nou niet doen alsof het normaal is.
Ah, weer zo'n droeftoeter die met allerlei nietszeggende platitudes als 'laten we nu niet doen alsof het normaal is' komt aanzetten.

Ik ben een zekere heteroseksueel, maar ik kan me voorstellen dat het voor transgenders zwaar is om hun keuze kenbaar te maken in een samenleving vol met bekrompenheid en onbegrip.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:01:48 #111
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176930660
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Begrijp me goed, ik ben zelf ook niet heel gevoelig en vind dat de hele homo/transgendergemeenschap soms veel te snel op de tenen is getrapt, wilde alleen zeggen dat je met dat soort woordgebruik wel soms onnodig mensen kwetst...
Maar technisch gezien is het geen negatieve bewoording. Er is letterlijk iets niet goed in de hersenen. Als ik zeg niet normaal, er is iets mis, klopt iets niet of afwijking dan kan het ook allemaal negatief opgevat worden ;(.

Volgens mij is de huidge theorie dat de structuur van de hersen iets anders is dan bij de 'normale' man/vrouw. Iets niet 'goed' dus :p
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:04:40 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176930721
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:01 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n droeftoeter die met allerlei nietszeggende platitudes als 'laten we nu niet doen alsof het normaal is' komt aanzetten.

Ik ben een zekere heteroseksueel, maar ik kan me voorstellen dat het voor transgenders zwaar is om hun keuze kenbaar te maken in een samenleving vol met bekrompenheid en onbegrip.
Maar 'toejuichen' en allemaal zeggen 'wat knap' of 'wat mooi' hoeft ook weer niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176930736
Belangengroepen willen boycot VI na grap Van der Gijp: 'Treurige transfobie'



https://www.ad.nl/show/be(...)transfobie~ab25b5da/
pi_176930760
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Van Derksen? Dat vraag ik me echt af, die doet altijd wel alsof hij nooit ergens over nadenkt maar is niet op zijn achterhoofd gevallen...
Dat mag je je afvragen maar zoals ik al zei; het was die ochtend nog op de radio geweest, waar Derksen dus niets mee te maken had.

Herstel; het lijkt niet gemeld te zijn op de radio, maar Makkelie was daar aan het praten over dat SA gebeuren. Verkeerd begrepen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 17:08:54 ]
pi_176930781
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar technisch gezien is het geen negatieve bewoording. Er is letterlijk iets niet goed in de hersenen. Als ik zeg niet normaal, er is iets mis, klopt iets niet of afwijking dan kan het ook allemaal negatief opgevat worden ;(.

Volgens mij is de huidge theorie dat de structuur van de hersen iets anders is dan bij de 'normale' man/vrouw. Iets niet 'goed' dus :p
goed/niet goed kan als een waardeoordeel over komen, als je zegt dat er bij homoseksuelen sprake is van andere genen dan bij heteroseksuelen is er geen speld tussen te krijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag je je afvragen maar zoals ik al zei; het was die ochtend nog op de radio geweest, waar Derksen dus niets mee te maken had.
Ik gok dat er alleen op de radio was geweest dat Makkelie in S-Arabie ging fluiten, niet dat hij daar als homoseksuele scheidsrechter heen gaat... Derksen had het ook prima kunnen laten bij dat hij het raar vind dat een Nederlandse scheidsrechter daar gaat fluiten zonder Makkelie's voorkeur er bij te betrekken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176930878
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:54 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij heb je gelijk.
Hij kwam vroeger opspraak omdat ie o.a. homo's kon herkennen aan de hersenen en ook dat dat niet 'behandelbaar' is. Daar is men het nu wel mee eens. Hij zet dat ook door in criminaliteit, geweld, verslaving, e.d.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:10:32 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176930895
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

goed/niet goed kan als een waardeoordeel over komen, als je zegt dat er bij homoseksuelen sprake is van andere genen dan bij heteroseksuelen is er geen speld tussen te krijgen
Dat is nog maar de vraag. Er zijn eeneige tweelingen waarvan de een hetero is en de ander homo :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176930901
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar 'toejuichen' en allemaal zeggen 'wat knap' of 'wat mooi' hoeft ook weer niet.
Waarom niet? Kun je je echt onmogelijk voorstellen hoe moeilijl het is om een dergelijke keuze aan de buitenwereld kenbaar te maken?
pi_176930963
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:10 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Waarom niet? Kun je je echt onmogelijk voorstellen hoe moeilijl het is om een dergelijke keuze aan de buitenwereld kenbaar te maken?
ze hebben hulp nodig , jje moet het juist niet aanmoedigen
maar afkeuren
pi_176930973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Belangengroepen willen boycot VI na grap Van der Gijp: 'Treurige transfobie'

[ afbeelding ]

https://www.ad.nl/show/be(...)transfobie~ab25b5da/
Gaat ze dit keer vast WEL lukken. Schei toch uit.
pi_176930975
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:10 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Waarom niet? Kun je je echt onmogelijk voorstellen hoe moeilijl het is om een dergelijke keuze aan de buitenwereld kenbaar te maken?
Waarom slikken transgenders nooit hormonen van wat ze lichamelijk zijn? Wat minder gedoe lijkt me? Als Gijpie testosteron slikt voelt ie zich toch weer wat meer mannelijker
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:14:05 #123
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176930991
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waarom slikken transgenders nooit hormonen van wat ze lichamelijk zijn? Wat minder gedoe lijkt me? Als Gijpie testosteron slikt voelt ie zich toch weer wat meer mannelijker
(lol)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176931004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:12 schreef PSVCL het volgende:
ze hebben hulp nodig , jje moet het juist niet aanmoedigen
maar afkeuren
In Iran krijgen transgenders hun operatie (gedeeltelijk) vergoed door de overheid.

Bedoel je dat soort hulp?
pi_176931025
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

In Iran krijgen transgenders hun operatie (gedeeltelijk) vergoed door de overheid.

Bedoel je dat soort hulp?
fuck iran

mentale hulp
pi_176931027
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Joezi het volgende:
Waarom slikken transgenders nooit hormonen van wat ze lichamelijk zijn? Wat minder gedoe lijkt me? Als Gijpie testosteron slikt voelt ie zich toch weer wat meer mannelijker
Omdat je daarmee het identiteitsbewustzijn niet verandert wellicht?
pi_176931060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

fuck iran

mentale hulp
Ah, daar hebben we de bekrompen Berber weer.

Als er een groep mensen in de samenleving is die mentale hulp nodig heeft dan zijn het wel Marokkanen. Van transgenders hebben we immers nooit last.
pi_176931064
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:15 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Omdat je daarmee het identiteitsbewustzijn niet verandert wellicht?
werkt dat alleen lichamelijk door?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:17:48 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176931073
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

In Iran krijgen transgenders hun operatie (gedeeltelijk) vergoed door de overheid.

Bedoel je dat soort hulp?
Is dit echt zo ja? De islam keurt transgenders ook af namelijk
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176931075
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

In Iran krijgen transgenders hun operatie (gedeeltelijk) vergoed door de overheid.

Bedoel je dat soort hulp?
Iran _O_
pi_176931086
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:17 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we de bekrompen Berber weer.

Als er een groep mensen in de samenleving is die mentale hulp nodig hebben dan zijn het wel Marokkanen. Van transgenders hebben we immers nooit last.
ok
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:18:47 #132
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176931100
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waarom slikken transgenders nooit hormonen van wat ze lichamelijk zijn? Wat minder gedoe lijkt me? Als Gijpie testosteron slikt voelt ie zich toch weer wat meer mannelijker
Van testo ga je je niet meer mannelijk voelen qua geest. Anders zouden vrouwekijke bodybuilderd allemaal pot worden na wat jaren :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176931132
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Van testo ga je je niet meer mannelijk voelen qua geest. Anders zouden vrouwekijke bodybuilderd allemaal pot worden na wat jaren :+
Hmm ja en die mannelijke bodybuilders worden juist jankende mietjes van die troep, of is dat anabolen
pi_176931140
Nahja komt vast wel ooit een pilletje of hersenoperatie voor
pi_176931158
Heerlijke discussie hier op VBL, lekker bezig boys
pi_176931165
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Is dit echt zo ja? De islam keurt transgenders ook af namelijk
Yes.

Iran's policies about transgender rights are unique in the world

quote:
In Iran, homosexuality is a crime, punishable with death for men and lashings for women. But Iran is also the only Muslim country in the Persian Gulf region that gives trans citizens the right to have their gender identity recognized by the law. In fact, the Islamic Republic of Iran not only allows sex reassignment, but also subsidizes it.
https://qz.com/889548/eve(...)-transgender-person/
pi_176931171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ze hebben hulp nodig , jje moet het juist niet aanmoedigen
maar afkeuren
:')
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176931192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ok
De islam respecteert transgenders en geeft ze een unieke positie in de samenleving. Zo heeft de profeet vrede zij met hem transgendarisme erkent. Een man die eigenschappen heeft van een vrouw en die zich van kinds af aan is opgegroeid als vrouw of andersom, heeft de profeet toegelaten om zich te mengen en te zitten met vrouwen bijvoorbeeld.
pi_176931196
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:17 schreef Joezi het volgende:
werkt dat alleen lichamelijk door?
Waarschijnlijk ook neurologisch, maar niet dermate dat het de identiteitsbewustzijn ook significant verandert lijkt me.
pi_176931213
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

De islam respecteert transgenders en geeft ze een unieke positie in de samenleving. Zo heeft de profeet vrede zij met hem transgendarisme erkent. Een man die eigenschappen heeft van een vrouw en die zich van kinds af aan is opgegroeid als vrouw of andersom, heeft de profeet toegelaten om zich te mengen en te zitten met vrouwen bijvoorbeeld.
:') _O-
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:24:16 #141
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176931215
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:20 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hmm ja en die mannelijke bodybuilders worden juist jankende mietjes van die troep, of is dat anabolen
Alle anabole steroids zijn een afgeleide van testo of testo zelf. Het versterkt je huidige emoties en gedragingen en het kan je na jaren ook geestelijk andetd maken, structureel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:25:39 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176931237
Mohammed was een pedo toch

#zijstraatje
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:25:41 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176931238
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

De islam respecteert transgenders en geeft ze een unieke positie in de samenleving. Zo heeft de profeet vrede zij met hem transgendarisme erkent. Een man die eigenschappen heeft van een vrouw en die zich van kinds af aan is opgegroeid als vrouw of andersom, heeft de profeet toegelaten om zich te mengen en te zitten met vrouwen bijvoorbeeld.
Oh, dus dat mensen publiekelijk door politie worden in elkaar geslagen en haren worden afgeschoren in Atjeh, indobesie is dus een weerspiegeling van deze respect..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176931260
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:') _O-
Jammer voor je pik, tevens wij berbers zijn geen moslims, bevrijd jezelf van de onderdrukker, Marokko is van ons!
pi_176931305
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:41 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/memphis/status/959803743620550663

Memphis is nog steeds mad om die kritiek op zijn hoed :`)
Blijkbaar maakte hij zich er zo niet druk om dat hij er twee jaar later nog steeds op moet terugkomen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:29:34 #146
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176931311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jammer voor je pik, tevens wij berbers zijn geen moslims, bevrijd je zelf van de onderdrukker, Marokko is van ons!
Dus het is toeval dat zoveel berbers in Nederland conservatief islamitisch zijn?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176931322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het ging me vooral om de woordkeus "niet goed"... dat ik bijvoorbeeld als homo afwijk van de massa is inderdaad een feit, maar "niet goed" impliceert een waardeoordeel dat je als transgender/homo ook een minder gelukt mens bent...
Dat zegt toch niemand, dat maak jij ervan door het woord ‘mis’ direct beledigend op te vatten.
pi_176931351
#20 IN TRENDING

217.535 weergaven genot.

Lekker man.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:32:12 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176931360
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Blijkbaar maakte hij zich er zo niet druk om dat hij er twee jaar later nog steeds op moet terugkomen.
Ook wel mooi dat hij veroordeelt hoe andere mensen hun vrije tijd invullen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176931370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Begrijp me goed, ik ben zelf ook niet heel gevoelig en vind dat de hele homo/transgendergemeenschap soms veel te snel op de tenen is getrapt, wilde alleen zeggen dat je met dat soort woordgebruik wel soms onnodig mensen kwetst...
You can only offend the offendable.
pi_176931375
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dus het is toeval dat zoveel berbers in Nederland conservatief islamitisch zijn?
Wij roken, vechten, zuipen, stelen en allah kan ons geen kkmoer schelen
pi_176931377
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook wel mooi dat hij veroordeelt hoe andere mensen hun vrije tijd invullen.
Maar verder plays he only for god and for god only
pi_176931387
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:33 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wij roken, vechten, zuipen, stelen en allah kan ons geen kkmoer schelen
Heb je je al opgegeven als Kantineheld, Tibbe?
pi_176931392
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:31 schreef Zipportal het volgende:
#20 IN TRENDING

217.535 weergaven genot.

Lekker man.
Deel je wel ff door 100,000 om de bots eraf te krijgen?!?!?
pi_176931396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Deel je wel ff door 100,000 om de bots eraf te krijgen?!?!?
Transgenderbotsgenot.
pi_176931399
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:01 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n droeftoeter die met allerlei nietszeggende platitudes als 'laten we nu niet doen alsof het normaal is' komt aanzetten.

Ik ben een zekere heteroseksueel, maar ik kan me voorstellen dat het voor transgenders zwaar is om hun keuze kenbaar te maken in een samenleving vol met bekrompenheid en onbegrip.
Joh en voor 100 andere mensen met een afwijking ook. Mensen zijn bekrompen, door hun eigen gebrekkig ontwikkeling. Dat ga je niet verhelpen door ze te verplichten bepaalde dingen niet te mogen zeggen.
pi_176931402
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

You can only offend the offendable.
Gelukkig ben jij gevrijwaard van enig verontwaardigingsgevoel in je leven natuurlijk...
pi_176931417
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
Joh en voor 100 andere mensen met een afwijking ook. Mensen zijn bekrompen, door hun eigen gebrekkig ontwikkeling. Dat ga je niet verhelpen door ze te verplichten bepaalde dingen niet te mogen zeggen.
Drogreden.

Ik verplicht niets.
pi_176931418
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Heb je je al opgegeven als Kantineheld, Tibbe?
Ben er al eens geweest toch, samen met Karina en wat boys van VBL
pi_176931434
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:01 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n droeftoeter die met allerlei nietszeggende platitudes als 'laten we nu niet doen alsof het normaal is' komt aanzetten.

Ik ben een zekere heteroseksueel, maar ik kan me voorstellen dat het voor transgenders zwaar is om hun keuze kenbaar te maken in een samenleving vol met bekrompenheid en onbegrip.
ok.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_176931476
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:35 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ben er al eens geweest toch, samen met Karina en wat boys van VBL
Met ze allen allen.
pi_176931589
Je hebt toch ook die gast van het beste idee van Nederland, die ineens vrouw werd
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:52:42 #163
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176931738
Je mag al niks meer tegenwoordig wat Paul Haenen doet mag dan weer wel.
Of Carlo die zich verkleed als vrouw.
pi_176931774
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:52 schreef KingRadler het volgende:
Je mag al niks meer tegenwoordig wat Paul Haenen doet mag dan weer wel.
Of Carlo die zich verkleed als vrouw.
Las je deze mening op twitter?
pi_176932007
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:35 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Drogreden.

Ik verplicht niets.
Nee jij komt met als leidend argument dat je een boek van Dick Swaab hebt liggen. En vervolgens blijk je het boek niet goed begrepen te hebben.
pi_176932014
Ik vind dat Stabiel de discussie wint

Hij gebruikt de moeilijkste woorden
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:09:45 #167
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176932050
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:54 schreef Joezi het volgende:

[..]

Las je deze mening op twitter?
Mijn mening....

Op Twitter lezen heb ik nog geen tijd gehad vandaag.
pi_176932055
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
Nee jij komt met als leidend argument dat je een boek van Dick Swaab hebt liggen. En vervolgens blijk je het boek niet goed begrepen te hebben.
Dat is nooit mijn leidend argument geweest.
pi_176932082
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:59 schreef Stabiel het volgende:
Ook gewoon triest. Die hele cultuur van publieke censuur de laatste jaren is belachelijk. Mensen moeten leren leven met het feit dat niet iedereen dezelfde mening koestert, en dat een scala van diverse opinies in een samenleving een teken van culturele en democratische volwassenheid is.

Mensen zijn tegenwoordig zo snel op hun tenen getrapt. Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig alles wilt verbieden. Een mate van onverdraagzaamheid dat ongezonde vormen heeft aangenomen.
Eens. Zou het te maken kunnen hebben met dat kinderen van jongsaf voornamelijk te maken hebben met vrouwen? Op de basisschool wemelt het van de semi-analfabete juffen..mannen willen niet meer op een basisschool werken. Ouders gaan uit elkaar..de kinderen verblijven het meest bij hun moeder. Al die vrouwen kweken watjes en softies, mensen die niet weerbaar zijn en nergens tegenkunnen. Ik zie het om me heen gebeuren hoe al die kutkoters worden gepamperd.
pi_176932118
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:09 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Mijn mening....

Op Twitter lezen heb ik nog geen tijd gehad vandaag.
Verzin eens een andere mening, hier kunnen we niks mee
pi_176932140
Als je een mannenbrein in een vrouwenlichaam hebt, ben je dan niet de hele dag geil en alles :9~
pi_176932186
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:16 schreef Joezi het volgende:
Als je een mannenbrein in een vrouwenlichaam hebt, ben je dan niet de hele dag geil en alles :9~
Voor mensen als jij heb je ook hulp, het is nog niet te laat
pi_176932236
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:16 schreef Joezi het volgende:
Als je een mannenbrein in een vrouwenlichaam hebt, ben je dan niet de hele dag geil en alles :9~
Nou, als ik in een vrouwenlichaam zit ben ik dat altijd wel.
pi_176932318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:54 schreef RipCity het volgende:
De adverteerders worden weer gebeld!

https://www.ad.nl/show/be(...)jp-treurig~ab25b5da/
Dit soort dommigheid is toch wel erg triest. Eerder in de uitzending was er een serieus stukje over dat je niet in SA moet fluiten vanwege de schendingen van mensenrechten en met name inzake de rechten(loosheid) van homoseksuelen.

Het is zo overduidelijk satire. Maar ja, tegenwoordig kun je geen grap mee maken of er voelt zich wel weer iemand gediscrimineerd of er staan weer mensen op om een ander de mond te snoeren.

Donder op zeg!
pi_176932542
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Voor mensen als jij heb je ook hulp, het is nog niet te laat
Jij had toch een keer je eigen stront van een shemale lul gepijpt, hoe beviel dat?
pi_176932658
En over 80 jaar zijn we allemaal dood en staat het universum nog steeds onverschillig tegenover onze kleinzielige problemen. Wat boeit het neuk wat normaal is en hoe mensen erbij lopen.

Gewoon met zijn alle genieten van het moment en er het beste van maken.

Tijd om een biertje te openen en vanavond op zoek te gaan naar wat transgenders. Puur uit sympathie.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tagliano op 03-02-2018 22:56:45 ]
pi_176932774
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:52 schreef Stabiel het volgende:

[..]

En over 80 jaar zijn we allemaal dood en staat het universum nog steeds onverschillig tegenover onze kleinzielige problemen. Wat boeit het neuk wat normaal is en hoe mensen erbij lopen.

Gewoon met zijn alle genieten van het moment en er het beste van maken.

Tijd om een biertje te openen en vanavond op zoek te gaan naar wat transgenders. Puur uit sympathie.
ben je een het ?
pi_176932785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ben je een het ?
Ik ben Stabiel.
pi_176932802
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:58 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik ben Stabiel.
eerder onstabiel
pi_176932835
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

eerder onstabiel
Dat zijn je mede volks- en geloofsgenoten.
pi_176932844
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:52 schreef Stabiel het volgende:

[..]

En over 80 jaar zijn we allemaal dood en staat het universum nog steeds onverschillig tegenover onze kleinzielige problemen. Wat boeit het neuk wat normaal is en hoe mensen erbij lopen.

Gewoon met zijn alle genieten van het moment en er het beste van maken.

Tijd om een biertje te openen en vanavond op zoek te gaan naar wat transgenders. Puur uit sympathie.
dat is een aanname over 80 jaar. Genieten en transgenders gaat volgens mij niet heel goed samen maar prima dat jij dat 'leuk' vindt. Respecteer ook de mening van de vaak wat meer stilzwijgende meerderheid dat die niet zoveel met transgenders heeft.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176932850
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:09 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Dat is nooit mijn leidend argument geweest.
Ik ben overigens verder met je eens dat het een domme en misplaatste grap is.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:03:54 #184
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_176932860
Als Johan Derksen zijn snor afscheert zou hij zo verder kunnen gaan als Johanna Derksen. Aldus Peter R de Vries zojuist bij RTL Boulevard.
pi_176932898
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:02 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

dat is een aanname over 80 jaar. Genieten en transgenders gaat volgens mij niet heel goed samen maar prima dat jij dat 'leuk' vindt. Respecteer ook de mening van de vaak wat meer stilzwijgende meerderheid dat die niet zoveel met transgenders heeft.
Toch grappig dat mijn 80 jaar een aanname is maar dat jij kennelijk wel weet dat een stilzwijgende meerderheid niets met transgenders heeft.

Voel je je ideologisch zo onzeker dat je jezelf enkel in groepsverband definieert?
pi_176932920
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:02 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Dat zijn je mede volks- en geloofsgenoten.
nee die van jou

travestietje
pi_176933022
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:06 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Toch grappig dat mijn 80 jaar een aanname is maar dat jij kennelijk wel weet dat een stilzwijgende meerderheid niets met transgenders heeft.

Voel je je ideologisch zo onzeker dat je jezelf enkel in groepsverband definieert?
klopt, kom maar eens in de provincie zou ik zeggen en misschien liever ook maar niet. Laten we ons ajb druk maken om zaken die ons vooruit helpen en beter maken als maatschappij. Niet om een marginale groep met een psychisch probleem. Als dat de meetlaat wordt voor onze maatschappij zou ik inderdaad zeggen dat we op weg zijn naar slavernij (vrij vertaald)
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176933033
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben overigens verder met je eens dat het een domme en misplaatste grap is.
Ik heb me persoonlijk helemaal niet aan Gijp's act geërgerd. Ik vond Johan meer bekrompen overkomen met zijn betoog over dat het niet normaal is. De ironie dat een zelfverklaard non-conformist als Derksen nu plots de dominee uithangt.
pi_176933125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:14 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
klopt, kom maar eens in de provincie zou ik zeggen en misschien liever ook maar niet. Laten we ons ajb druk maken om zaken die ons vooruit helpen en beter maken als maatschappij. Niet om een marginale groep met een psychisch probleem. Als dat de meetlaat wordt voor onze maatschappij zou ik inderdaad zeggen dat we op weg zijn naar slavernij (vrij vertaald)
Nog weer zo'n fantastische aanname. Ik kom uit de provincie, dwaas.

En in een goed functionerende democratie kunnen we ons over meerdere problemen tegelijkertijd druk maken.

Ik vind het beschermen van een marginale groep met psychologische problemen de taak van de overheid en samenleving an sich. Hoe we omgaan met onze marginalen en zwakkeren kenmerkt de mate van onze beschaving.
pi_176933181
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:19 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Nog weer zo'n fantastische aanname. Ik kom uit de provincie, dwaas.

En in een goed functionerende democratie kunnen we ons over meerdere problemen tegelijkertijd druk maken.

Ik vind het beschermen van een marginale groep met psychologische problemen de taak van de overheid en samenleving an sich. Hoe we omgaan met onze marginalen en zwakkeren kenmerkt de mate van onze beschaving.
wat probeer je nu allemaal te zeggen eigenlijk beetje willy wartaal. Hij (of zij) heeft zelf de publiciteit gezocht en dan kan het inderdaad geridiculiseerd worden. De mate waarin hangt af van de samenleving. In Iran hang je en hier worden er wat grappen over gemaakt en wellicht vinden we het over 10 jaar normaal hoop het niet want dit is afschuwelijk.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176933267
beledigen wanneer mensen een andere mening hebben , je lijkt wel een ongesteld wijf
pi_176933354
Goh wat grappig. :')
Volgende keer maar een itempje over Gijp die van paniek onder de bank duikt als de postbode aanbelt?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:33:14 #193
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176933376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:31 schreef nostra het volgende:
Goh wat grappig. :')
Volgende keer maar een itempje over Gijp die van paniek onder de bank duikt als de postbode aanbelt?
Hou jij het maar liever bij die tv kantine humor van je
pi_176933406
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:31 schreef nostra het volgende:
Goh wat grappig. :')
Volgende keer maar een itempje over Gijp die van paniek onder de bank duikt als de postbode aanbelt?
Of wanneer er weer een oud filmpje van hem getoond wordt tijdens de uitzending en meneer snel naar buiten rent omdat hij het zogenaamd zo warm heeft.

De man met de grootste psychologische issues maakt over de rug van andere mensen met issues schijtlollige grappen. Een echte man die Gijp.
pi_176933416
aan al die mensen die zich beledigt voelen door VI

pi_176933502
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:31 schreef nostra het volgende:
Goh wat grappig. :')
Volgende keer maar een itempje over Gijp die van paniek onder de bank duikt als de postbode aanbelt?
Vindt Gijpie geen probleem.
Dit, dus.
pi_176933519
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:34 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Of wanneer er weer een oud filmpje van hem getoond wordt tijdens de uitzending en meneer snel naar buiten rent omdat hij het zogenaamd zo warm heeft.

De man met de grootste psychologische issues maakt over de rug van andere mensen met issues schijtlollige grappen. Een echte man die Gijp.
Interesseert hem geen reet, lieve jongen. Echt niet.
Dit, dus.
pi_176933528
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vindt Gijpie geen probleem.
Wordt Casper alleen weer even opgeroepen uit z'n piketdienst.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176933546
Amateurpsychologie Inside
pi_176933590
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Wordt Casper alleen weer even opgeroepen uit z'n piketdienst.
Ja, want dat weet jij natuurlijk.
Dit, dus.
pi_176933702
Dit topic heeft een wat aparte wending gekregen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_176933741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dit topic heeft een wat aparte wending gekregen.
voetbal is emotie klopt weer
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176933779
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Interesseert hem geen reet, lieve jongen. Echt niet.
Gijp boeit alleen de knaken. Net zoals Derksen.

Plotseling zijn ze de vertegenwoordigers van het geluid uit de provincie geworden. De gewone man uit de kantine. Maar dit is allemaal een recente act. Gevoed door al het succes en de trouwe fanbase die ze van miljoenen hebben voorzien. Dat schoppen tegen heilige huisjes en politieke correctheid is enkel omdat ze weten dat dit goed scoort bij de vaste kijkers.

Maar goed. Lekker laten gaan. Ze laten me vaak lachen en dat vind ik wel best.
  Moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 19:51:06 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176933793
HALLO. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176933829
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, want dat weet jij natuurlijk.
Staat wel in zijn boek. Rene neigt naar een hypochonder.
pi_176933849
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:50 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Gijp boeit alleen de knaken. Net zoals Derksen.

Plotseling zijn ze de vertegenwoordigers van het geluid uit de provincie geworden. De gewone man uit de kantine. Maar dit is allemaal een recente act. Gevoed door al het succes en de trouwe fanbase die ze van miljoenen hebben voorzien. Dat schoppen tegen heilige huisjes en politieke correctheid is enkel omdat ze weten dat dit goed scoort bij de vaste kijkers.

Maar goed. Lekker laten gaan. Ze laten me vaak lachen en dat vind ik wel best.
Wat een oliedomme analyse.
Dit, dus.
pi_176933852
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:50 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Gijp boeit alleen de knaken. Net zoals Derksen.

Plotseling zijn ze de vertegenwoordigers van het geluid uit de provincie geworden. De gewone man uit de kantine. Maar dit is allemaal een recente act. Gevoed door al het succes en de trouwe fanbase die ze van miljoenen hebben voorzien. Dat schoppen tegen heilige huisjes en politieke correctheid is enkel omdat ze weten dat dit goed scoort bij de vaste kijkers.

Maar goed. Lekker laten gaan. Ze laten me vaak lachen en dat vind ik wel best.
Voorheen werd het ter plekke bedacht, dat was leuk :)
Nu gaan ze van tevoren grappen bedenken, dat is wel een lichte afbreuk natuurlijk.
pi_176933853
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een oliedomme analyse.
klopt, willy wartaal noemde ik hem al
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176933889
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een oliedomme analyse.
Leg maar eens uit.

Ik sta te popelen.
pi_176933896
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Ja, want dat weet jij natuurlijk.
Klopt, vertelt-ie zelf hè.

Maar goed, de act wordt wat matig zo. Het is recalcitrant doen het om het recalcitrant doen en dat is zelden leuk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176933936
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, want dat weet jij natuurlijk.
Ik zie het al. We hebben echt fanboy hier. Zo trouw aan zijn programma dat hij als een ware slaafse volger het tegen elke kost probeert te verdedigen.
pi_176933937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Klopt, vertelt-ie zelf hè.

Maar goed, de act wordt wat matig zo. Het is recalcitrant doen het om het recalcitrant doen en dat is zelden leuk.
Dat was slechts 1 voorbeeld uit het boek, kletsmajoor. :D het enige wat Casper sinds de dood van zijn vrouw doet is een halfjaarlijkse controle. Maargoed, dan klopt je lulverhaal niet meer, dus ik snap wel dat je er deze draai aan geeft.
Dit, dus.
pi_176933967
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:57 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik zie het al. We hebben echt fanboy hier. Zo trouw aan zijn programma dat hij als een ware slaafse volger het tegen elke kost probeert te verdedigen.
Verdedigen? :')

Kijk het lekker niet als je het kut vindt, maar geen dingen gaan verzinnen.
Dit, dus.
pi_176934039
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:59 schreef Buitendam het volgende:
Verdedigen? :')

Kijk het lekker niet als je het kut vindt, maar geen dingen gaan verzinnen.
Geen dingen over je helden verzinnen. Want dan krijg je fanboy Buitendam op je dak.

Jij zou zomaar in een aflevering van Fans! op SBS6 kunnen voorkomen.
pi_176934068
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:02 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Geen dingen over je helden verzinnen. Want dan krijg je fanboy Buitendam op je dak.

Jij zou zomaar in een aflevering van Fans! op SBS6 komen.
Welke helden? Wat ben je allemaal raar aan het doen joh? :')
Dit, dus.
pi_176934085
Misschien kan een mod ingrijpen
pi_176934092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:03 schreef YazooW het volgende:
Als Johan Derksen zijn snor afscheert zou hij zo verder kunnen gaan als Johanna Derksen. Aldus Peter R de Vries zojuist bij RTL Boulevard.
Nogal discriminerend, alsof je met snor je naam niet zou kunnen veranderen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 20:25:16 #218
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176934613
Wie zit er maandag? Dat heb ik even gemist.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176934796
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:25 schreef YourCaptor het volgende:
Wie zit er maandag? Dat heb ik even gemist.
Sunny Bergman, Renate van der Gijp en de vriendin van Sjors zodat alles weer goed komt.
pi_176934927
Even aan het terugkijken wat een heerlijk wijfje is die Zaatkont zeg.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 20:41:17 #221
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176935082
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Sunny Bergman, Renate van der Gijp en de vriendin van Sjors zodat alles weer goed komt.
Topshow
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176936230
Volgens mij was René straal bezopen deze aflevering. Van die rode oogjes beetje trage tongval.
pi_176936973
Vi hooligans wij tegen iedereen
AFCA!
pi_176937036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Vi hooligans wij tegen iedereen
Als er een boycot komt dan gaan we RELLEN
  zaterdag 3 februari 2018 @ 21:54:33 #225
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176937038
Memphis is ook een *** met een laag IQ, hij weet totaal niet wat satire is.
pi_176937112
Ashley
pi_176937417
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:02 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Dat zijn je mede volks- en geloofsgenoten.
Zo dan. KOEKOEK!
pi_176937469
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:14 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik heb me persoonlijk helemaal niet aan Gijp's act geërgerd. Ik vond Johan meer bekrompen overkomen met zijn betoog over dat het niet normaal is. De ironie dat een zelfverklaard non-conformist als Derksen nu plots de dominee uithangt.
Volgens mij doelde hij meer op het doen alsof er niets aan de hand is. Dat toneelspelen om niemand te kwetsen.
pi_176937551
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Volgens mij was René straal bezopen deze aflevering. Van die rode oogjes beetje trage tongval.
Ik vond het eigenlijk vooral bijzonder dat hij of iemand anders helemaal een pruik mee heeft genomen naar de studio en wellicht zelfs eentje is gaan kopen om deze grap te kunnen maken.
pi_176937576
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:54 schreef KingRadler het volgende:
Memphis is ook een *** met een laag IQ, hij weet totaal niet wat satire is.
Memphis was toch die man die zich nergens iets van aantrok omdat hij voor god en god alleen speelde, maar die nu ineens twee jaar later terug moet slaan? Die memphis?
pi_176937589
Ik vond het prima show , heb geen gelachen en me opgewonden


Om Ashley.

;)
  zaterdag 3 februari 2018 @ 22:32:17 #232
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176938073
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Interesseert hem geen reet, lieve jongen. Echt niet.
Daarom wordt hij ook nooit aangepakt door Genee en Kraaij, Boskamp en Derksen aan de lopende band. Ben jij echt zo naïef?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176938446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk vooral bijzonder dat hij of iemand anders helemaal een pruik mee heeft genomen naar de studio en wellicht zelfs eentje is gaan kopen om deze grap te kunnen maken.
Of er lag nog een pruik in de studio van een ander programma waaruit de grap ontstond.
pi_176938513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Daarom wordt hij ook nooit aangepakt door Genee en Kraaij, Boskamp en Derksen aan de lopende band. Ben jij echt zo naïef?
Ieder heeft zo zijn rol in het programma. Ben jij echt zo dom?
Dit, dus.
pi_176938609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Of er lag nog een pruik in de studio van een ander programma waaruit de grap ontstond.
Dat kan natuurlijk ook, maar hij had zelfs een vrouwenblouse aan.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 22:57:25 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176938629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Of er lag nog een pruik in de studio van een ander programma waaruit de grap ontstond.
Hij had de vrouwenblouse bij zich toen hij het gebouw binnenkwam, kijk maar terug
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 februari 2018 @ 22:57:50 #237
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176938636
Pruik die Renate droeg kwam van de TV Kantine
pi_176938651
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook, maar hij had zelfs een vrouwenblouse aan.
Aan kleding al helemaal genoeg in een studio.

Het is meer dat ik zelf hoop dat het op deze wijze tot stand is gekomen want als hier daadwerkelijk lang over nagedacht is dan wordt het wel heel triest.
pi_176938659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij had de vrouwenblouse bij zich toen hij het gebouw binnenkwam, kijk maar terug
Ok, dus hij had het ook echt vantevoren bedacht.
pi_176938679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Aan kleding al helemaal genoeg in een studio.

Het is meer dat ik zelf hoop dat het op deze wijze tot stand is gekomen want als hier daadwerkelijk lang over nagedacht is dan wordt het wel heel triest.
Eens. Ben groot fan van de show maar dit soort acts vind ik altijd bijzonder pijnlijk. Zelfde als met die Andre Rieu onzin.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 23:00:15 ]
pi_176938704
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eens. Ben groot fan van de show maar dit soort acts vind ik altijd bijzonder pijnlijk. Zelfde als met die Andre Rieu onzin.
Dat was echt pure cringe inderdaad, hier moest ik eigenlijk alleen om lachen vanwege Johan’s reactie
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:06:15 #242
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176938799
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ieder heeft zo zijn rol in het programma. Ben jij echt zo dom?
Iedereen behalve hij wordt op de hak genomen. Beetje gek he? Iedereen weet dat Gijp er niet tegen kan en dat hij in bescherming wordt genomen :O
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176938836
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:57 schreef KingRadler het volgende:
Pruik die Renate droeg kwam van de TV Kantine
pi_176938907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:06 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Iedereen behalve hij wordt op de hak genomen. Beetje gek he? Iedereen weet dat Gijp er niet tegen kan en dat hij in bescherming wordt genomen :O
Opdat we niet vergeten:

pi_176939141
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:12 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Opdat we niet vergeten:

[ afbeelding ]
Waarom moet jij nou weer oud zeer bovenhalen rotte balk!
pi_176939151
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:57 schreef KingRadler het volgende:
Pruik die Renate droeg kwam van de TV Kantine
Idd tv kantine studio is er naast.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176939306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:28 schreef RipCity het volgende:

[..]

Idd tv kantine studio is er naast.
Je leest net toch dat René in vrouwenblouse al het gebouw binnenkwam?
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:41:59 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176939337
Zie je in de intro altijd binnenlopen met zijn programmaoverhempie aan de hanger, nu zat renates blousje er ook bij
Laffe huichelaar
pi_176939384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Zie je in de intro altijd binnenlopen met zijn programmaoverhempie aan de hanger, nu zat renates blousje er ook bij
Dus het verhaal dat hij het even snel tegenkwam in de tv kantine studio kan ook de prullenbak in.
pi_176939426
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus het verhaal dat hij het even snel tegenkwam in de tv kantine studio kan ook de prullenbak in.
Wie zegt dat dan?
Dit, dus.
pi_176939431
Gaan we dit nou serieus helemaal dood analyseren?
pi_176939465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we dit nou serieus helemaal dood analyseren?
Ja
pi_176939471
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan?
LR hoopt dit.
pi_176939907
Mooie volwassen discussie boys, dit heeft Gijp zo gewild!
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 00:18:59 #255
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176940032
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:13 schreef Joezi het volgende:
Mooie volwassen discussie boys, dit heeft Gijp zo gewild!
:D.
pi_176940126
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:13 schreef Joezi het volgende:
Mooie volwassen discussie boys, dit heeft Gijp zo gewild!
Gijp zit nu met een half lege fles whisky de herhaling van Jinek te kijken.
pi_176940709
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gijp zit nu met een half lege fles whisky de herhaling van Jinek te kijken.
Was een leuke show. Los van Renate.
  zondag 4 februari 2018 @ 01:36:40 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176941151
quote:
Jammer dat de mannen van VI niet mee willen doen aan de Slimste Mens.
Oh.
pi_176941250
Ik heb dit topic gelezen en ik kan zo instromen bij het tweede jaar van Psychologie :) Daar lopen trouwens leuke meisjes weet ik uit betrouwbare bron.
pi_176941256
Tevens moet je je als VI (zijnde) wel even achter het hoofd krabben als Memphis je een spiegel voor gaat houden omdat je zo'n laag niveau hebt.
pi_176941268
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:00 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dat was echt pure cringe inderdaad, hier moest ik eigenlijk alleen om lachen vanwege Johan’s reactie
Dat was ook het enige wat ik leuk vond, ik dacht ook dat de grap was afgesloten toen ze naar de reclame gingen. Maar toen ging René een kwartier met een pruik zitten en dat was chanant.
  zondag 4 februari 2018 @ 01:54:45 #264
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176941313
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dit topic gelezen en ik kan zo instromen bij het tweede jaar van Psychologie :) Daar lopen trouwens leuke meisjes weet ik uit betrouwbare bron.
Pics van mevrouw Vermeer.

Leuk is een relatief begrip.
  zondag 4 februari 2018 @ 04:12:38 #265
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176941641
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we dit nou serieus helemaal dood analyseren?
Ja
  zondag 4 februari 2018 @ 04:13:27 #266
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176941642
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dit topic gelezen en ik kan zo instromen bij het tweede jaar van Psychologie :) Daar lopen trouwens leuke meisjes weet ik uit betrouwbare bron.
Als marketingstudent kan ik dit bevestigen
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 4 februari 2018 @ 04:32:58 #267
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176941652
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 04:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als marketingstudent kan ik dit bevestigen
marketing :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 4 februari 2018 @ 06:28:38 #268
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176941723
Zojuist de hele aflevering gezien...

Was het grappig? Mwoah...het feit dat Johan geen controle over zijn lach had, was nog grappiger dan de hele aankondiging.

Verder was de hele verkleedpartij na 30 seconden al niet meer leuk, maar de commotie deed voorkomen alsof ze pleiten om transgenders van een flatgebouw te gooien..
pi_176941817
Ik vind de grap eigenlijk geslaagd vanwege de commotie. Als iedereen nu gewoon niet gereageerd had, dan had Gijp daar voor lul gezeten. Nu zet Memphis cs zichzelf voor lul.
  zondag 4 februari 2018 @ 08:09:29 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176941831
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:52 schreef KingRadler het volgende:
Je mag al niks meer tegenwoordig wat Paul Haenen doet mag dan weer wel.
Of Carlo die zich verkleed als vrouw.
Ja echt triest vind ik. Ik vermoed dat dit als een grapje was/ is bedoeld door Rene. Wel beetje lullig voor die Belgische meneer.
  zondag 4 februari 2018 @ 08:17:04 #271
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176941877
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 04:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

marketing :')
bediening :')
  zondag 4 februari 2018 @ 08:22:42 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176941923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Je merkte wel aan Gijp dat ie de act toen ie eenmaal 2 minuten bezig was wel weer gehad had.

Je zag em denken 'wat ben ik hier nou eigenlijk aan het doen joh, zit ik hier nog een kwartier voor lul'
Dat idee had ik ook . Hij praatte gelijk over voetbal.
  zondag 4 februari 2018 @ 10:33:08 #273
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176943291
Ik kan er niks nieuws meer over zeggen; Gijpie had het bij die aankondiging moeten houden en verder niks. Dan was het leuk. VI is gewoon rebels en ze dragen inderdaad vaak het gedachtegoed van de 'gewone' man uit. Dus dan wordt er wel eens geschopt tegen minderheden. Gelukkig wel zeg. Ik vind dat hele gezeik over transgenders overdreven. Maar dat heeft natuurlijk te maken met de linkse grachtengordel, je 'hup-diversiteit-roetveegpiet-NLvooronsallen'-kliek. Blij dat er nog een tegengeluid gegeven wordt.
pi_176943316
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 06:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Zojuist de hele aflevering gezien...

Was het grappig? Mwoah...het feit dat Johan geen controle over zijn lach had, was nog grappiger dan de hele aankondiging.

Verder was de hele verkleedpartij na 30 seconden al niet meer leuk, maar de commotie deed voorkomen alsof ze pleiten om transgenders van een flatgebouw te gooien..
Echt wel leuk, die glimlach met lippen op elkaar en die pruik vond ik een grappig plaatje.
  zondag 4 februari 2018 @ 10:55:27 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176943737
Voetbal Inside is kantine praat, als je er niet tegen kunt ga dan weg.
Denk je dat ze in de voetbal kantine allemaal zo netjes zijn.
pi_176944312
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176946146
mp4?
The Older I Get, The Better I Was
pi_176946464
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:55 schreef KingRadler het volgende:
Voetbal Inside is kantine praat, als je er niet tegen kunt ga dan weg.
Denk je dat ze in de voetbal kantine allemaal zo netjes zijn.
gaat nog veel harder daar, homo's worden daar niet geaccepteerd.
pi_176946678
Dat domme gelul over links en policor weer. Ga belletje trekken als je zo graag puberaal wil doen.
pi_176946794


HarryGod.
pi_176951663
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 10:55 schreef KingRadler het volgende:
Voetbal Inside is kantine praat, als je er niet tegen kunt ga dan weg.
Denk je dat ze in de voetbal kantine allemaal zo netjes zijn.
Ondanks dat ik de ophef ook overdreven vind, is het verbergen achter dit praatje natuurlijk ook bullshit. Ze roepen dit wanneer het gaat om inhoudelijke zaken die onzin blijken te zijn en ook bij zaken als dit. Het is nu eenmaal niet de voetbalkantine en dat er achterlijke of domme dingen geroepen worden in de voetbalkantine praat niet goed dat ze in dat programma soortgelijk gedrag vertonen en mensen thuis beïnvloeden met een makkelijke norm. Of het nu over voetbal of over maatschappelijke zaken gaat waar ze een compleet verkeerde voorstelling van geven of grappen die soms te ver gaan, waarmee ze mensen beschadigen of groepen beledigen.

Als het in een voetbalkantine gebeurt is het nog steeds dom en afkeurenswaardig gedrag, maar gebeurt het tenminste in gesloten kring. Dat kan dus nooit hetzelfde zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:35 schreef TheVulture het volgende:

Eens, persoonlijk vond ik Derksen nog het meest kwalijk met zijn opmerkingen, die pruik van Van der Gijp was gewoon een slechte verkleedact, maar uit de opmerking van Derksen kwam een bekrompenheid voor waar we hopelijk wel eens vanaf komen.

Derksen scoorde toch al geen punten gisteren, ook dat Makkelie-verhaal was wel flink over de rand... trekt daar voor het grote publiek iemand ongevraagd uit de kast om met een belerend vingertje een punt over S-Arabie te maken... terwijl die jongen gewoon een sportwedstrijd wil fluiten en dan blijkbaar de reputatie van dat land secundair vindt en dat is een keuze waar Derksen niks van heeft te vinden...
Dit is ook precies waarom je als televisieprogramma moet oppassen, omdat het makkelijk escaleert en mensen zich vrijheden qua 'harde' en zgn 'ware' uitspraken toekennen die ze niet hebben. Vaak zijn ze zo normatief als de pest, conform een heel eigen waarheid, zoals Derksen in het verleden ook in de fout ging met dat gezeik over bont (ook overdreven overigens (jagen is niets mis mee), zeker wanneer je wel gewoon vlees eet en lederen producten gebruikt, wat Derksen overduidelijk doet) en Vd Gijp over dat etnisch profileren waarin hij roep dat Typhoon onzin sprak over dat hij om zijn huidskleur aangehouden werd (stond gewoon concreet in het rapport van de betreffende agent dat dit wel zo was) hij verdacht is omdat hij op jonge leeftijd in een dure auto rijdt (over de 30 jaar en in een Mitsubishi Outlander PHEV waar half ZZP Nederland in rondrijdt) en dat Gijp zelf hetzelfde meemaakt wanneer hij met een pet op in zijn Porsche rijdt (wat dus een heel andere situatie is en de vraag is hoe vaak het gebeurt).

Dus een grapje op zich kan niet zo erg zijn, het is anders wanneer het makkelijk escaleert en dan is dat grapje ook gewoon geen goed idee.

Verder ligt er natuurlijk ook een ontzettend lage norm voor wat grappig is. Mensen lachen en verdedigen het omdat het Voetbal Inside is en ze als fan het grappig willen vinden en de norm ontzettend laag hebben gezet.

Een beetje vergelijkbaar met wanneer je een bepaalde positie hebt qua standpunt over een onderwerp en iemand inhoudelijk de grootst mogelijke onsamenhangende onzin gaat roepen, maar wel iets vanuit jouw zijde en je daar vervolgens voor gaat klappen en juichen.

Ik zit nu de aflevering te kijken van afgelopen vrijdag, waar hij Sylvana nu opeens gevaarlijk noemt. En we weten ook dat wanneer Derksen het over de PVV heeft, hij Denk erbij mòet noemen en dat hij ze veel erger vindt zonder daar een basis voor te leveren. Ja, iets met Erdogan, terwijl daar ook geen basis voor is terwijl een Wilders wèl pro-Trump is die vaak vergeleken wordt met Erdogan. Makkelie omschrijven als 'homofiele scheidsrechter' alsof het een aparte entiteit is, is er ook zo een. Johan is vooral een typische oude man die de wereld om zich heen niet begrijpt. Dat hij in deze beperking steun krijgt van velen die feitelijk net zo beperkt zijn om verschillende redenen, is een tweede.

[ Bericht 26% gewijzigd door Djoetma op 04-02-2018 18:40:45 ]
pi_176953674
Johan reageert: schijt aan iedereen https://www.ad.nl/show/de(...)ns-de-mond~a5b3b3e0/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176953735
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:27 schreef RipCity het volgende:
Johan reageert: schijt aan iedereen https://www.ad.nl/show/de(...)ns-de-mond~a5b3b3e0/
Einde show dus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176953769
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:30 schreef nostra het volgende:

[..]

Einde show dus.
Haha RTL is niet gek. enige wat rtl7 in leven houdt
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 4 februari 2018 @ 18:33:08 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_176953795
quote:
7s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:30 schreef nostra het volgende:

[..]

Einde show dus.
Ach nee joh, ze houden Humbertoverspel ook in leven
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 februari 2018 @ 18:33:08 #288
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176953817
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:32 schreef RipCity het volgende:

[..]

Haha RTL is niet gek. enige wat rtl7 in leven houdt
James Bond
pi_176953930
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:32 schreef RipCity het volgende:

[..]

Haha RTL is niet gek. enige wat rtl7 in leven houdt
Er zit echt geen enkele sponsor te wachten op continue negatieve exposure, die dan ook nog eens op die manier wordt weggeschoven. Of het punt in essentie nou terecht is of niet. Maar we zullen zien.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  User die overal opduikt 2022 zondag 4 februari 2018 @ 18:40:35 #291
186611 Haags
pi_176953977
Johan heeft weer eens gelijk :)
Zonder wrijving geen glans
pi_176954224
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Johan heeft weer eens gelijk :)
Nee, je bent het eens met hem, dat is wat anders.

Dat Johan ook effe zegt dat Feyenoord Jorgensen maar had moeten verkopen omdat.hij dat wel een prima prijs vond. Op basis waarvan? Alsof ze bij Feyenoord hun transferbeleid op basis van wat nattevingerwerk afwerken... :')
  zondag 4 februari 2018 @ 18:57:41 #293
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176954297
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:27 schreef RipCity het volgende:
Johan reageert: schijt aan iedereen https://www.ad.nl/show/de(...)ns-de-mond~a5b3b3e0/
_O_
pi_176954447
Johan reed niet in patserige auto's zegt hij. Reed zelf in een 300C, ja dat is geen patserige auto.... :')
  zondag 4 februari 2018 @ 19:16:21 #295
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176954755
Johan neukt ze de kont.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176954865
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:53 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Nee, je bent het eens met hem, dat is wat anders.

Ach, hij heeft er weer een post bij.
pi_176955660
quote:
Wat een enge partij. Laten ze zich druk maken om hun kamergenootjes van DENK die niet openlijk afstand willen doen van hun grote turkse leider. Oh nee wacht, dat is ook hun electoraat dus dat ligt wat te gevoelig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2018 19:55:37 ]
  zondag 4 februari 2018 @ 20:12:13 #298
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176956127
De staat heeft op alle programma’s controlle behalve Voetbal Inside.
En dat doet ze gewoon pijn.
pi_176956327
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 19:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een enge partij. Laten ze zich druk maken om hun kamergenootjes van DENK die niet openlijk afstand willen doen van hun grote turkse leider. Oh nee wacht, dat is ook hun electoraat dus dat ligt wat te gevoelig.
IK heb niets met die klaploperpartij, maar dat ze dit niet doen vind ik eigenlijk wel ok. Waarom zouden ze op commando afstand moeten doen van iets waar ze niets mee te maken hebben? De vraag daarnaar is puur gebaseerd op de afkomst van de twee voormannen. Als ze nu politieke ideeën hadden die blijk zouden geven van een sympathie, zou het anders zijn.
  zondag 4 februari 2018 @ 20:44:34 #300
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176957026
Een echte VI-hooligan stemt Forum voor Democratie.
pi_176957034
quote:
transfobie? woord kende ik niet sinds wanneer is het bang zijn voor geesteszieke mensen een 'misdaad'
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')