abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 januari 2018 @ 18:27:36 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176802539
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geloof er nog steeds niet in dat we kampioen worden als we op deze manier moeizaam elke week winnen. 7 punten is veel maar eigenlijk ook niet. We moeten inderdaad nog tegen Ajax, AZ, Feyenoord enz. Het is nog niet gespeeld.
Slecht gevoel genot _O_
Oh.
  zondag 28 januari 2018 @ 18:31:34 #102
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176802606
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:09 schreef Logic91 het volgende:
Wat ik niet begrijp zijn die Ajacieden die kritiek uiten op het spel van PSV nadat hun eigen team vandaag zo'n zaadpartij speelde. Focus je op je eigen team en het trieste spelbeeld. :') |:(
Ja maaaaaar dat komt door het veld! En de scheids was op de hand van utrecht (hallo het is fucking danny makkelie, die hebben jullie zeker nog nooit mee gehad?)

En oh ja de wind was ook vervelend.

Kluivert jr had diaree omdat zijn vader hem met de auto bracht..

En ze zongen heeeeeeel de tijd voor JP de Jong en dat was heel vervelend voor onze trainer..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 28 januari 2018 @ 18:40:13 #103
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176802750
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:31 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja maaaaaar dat komt door het veld! En de scheids was op de hand van utrecht (hallo het is fucking danny makkelie, die hebben jullie zeker nog nooit mee gehad?)

En oh ja de wind was ook vervelend.

Kluivert jr had diaree omdat zijn vader hem met de auto bracht..

En ze zongen heeeeeeel de tijd voor JP de Jong en dat was heel vervelend voor onze trainer..
:D
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  zondag 28 januari 2018 @ 18:46:14 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176802833
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
Ajax speelt kut en heeft weinig mazzel, PSV speelt minimaal net zo kut en heeft veel mazzel. Kun je dus prima kritiek uiten op beide teams, ongeacht voor wie je bent.

Zo. Dat heb ik eigenhandig opgelost.
Mee eens, de kritiek op beide ploegen is terecht. Toch is er wel een wezenlijk verschil.

Ajax speelt vanuit de eigen kracht, maar bakt er weinig van. PSV speelt heel behoudend en speelt dat spelletje op zich best prima, maar het is niet om aan te zien. Bij PSV gaat het gewoon volgens plan, al komen ze zo nu en dan wel heel erg goed weg.

Ajax probeert een bepaald spelletje te spelen, maar slaagt daar steeds niet in en heeft vervolgens nog niet echt een plan B.

Gaat het bij Ajax draaien, dan denk ik dat ze iedere ploeg in de Eredivisie vrij eenvoudig opzij zetten, waar PSV elke wedstrijd op een haar na tegen puntverlies aanloopt. En dat terwijl ik er nog steeds van overtuigd ben dat de selecties gelijkwaardig zijn. Zoals ik eerder aangaf, ook tegen Twente kon je bij vlagen gewoon zien dat dit PSV veel beter kan dan ze laten zien.

Als je er statistieken bij gaat betrekken mbt verliespunten, dan kan het voor PSV eigenlijk bijna niet meer fout gaan. Echter, met bovenstaande in het achterhoofd vind ik toch dat er snel iets moet veranderen. PSV moet veel meer de wil op gaan leggen, met backs die meer risico nemen. Je zag het tegen Twente, maar ook in eerdere wedstrijden: Arias en Lozano zijn een gouden duo, die kunnen vrijwel elke tegenstander op rechts kapot spelen.

En ook voor het midden heeft PSV spelers die in een snelle combinatie een tegenstander pijn kunnen doen, de Jong kan opvangen en terugkaatsen, Ramselaar en van Ginkel kunnen inschuiven. En ook Mauro en Pereiro kunnen wat in de combinatie. Maar Cocu lijkt het niet te willen.

Maar elke keer als PSV wel gas geeft, stapelen ze kans op kans. Ze doen het alleen veel te weinig.
pi_176803281
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Slecht gevoel genot _O_
Zou een scarface hebben al in de van Dale staan?
pi_176803316
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mee eens, de kritiek op beide ploegen is terecht. Toch is er wel een wezenlijk verschil.

Ajax speelt vanuit de eigen kracht, maar bakt er weinig van. PSV speelt heel behoudend en speelt dat spelletje op zich best prima, maar het is niet om aan te zien. Bij PSV gaat het gewoon volgens plan, al komen ze zo nu en dan wel heel erg goed weg.

Ajax probeert een bepaald spelletje te spelen, maar slaagt daar steeds niet in en heeft vervolgens nog niet echt een plan B.

Gaat het bij Ajax draaien, dan denk ik dat ze iedere ploeg in de Eredivisie vrij eenvoudig opzij zetten, waar PSV elke wedstrijd op een haar na tegen puntverlies aanloopt. En dat terwijl ik er nog steeds van overtuigd ben dat de selecties gelijkwaardig zijn. Zoals ik eerder aangaf, ook tegen Twente kon je bij vlagen gewoon zien dat dit PSV veel beter kan dan ze laten zien.

Als je er statistieken bij gaat betrekken mbt verliespunten, dan kan het voor PSV eigenlijk bijna niet meer fout gaan. Echter, met bovenstaande in het achterhoofd vind ik toch dat er snel iets moet veranderen. PSV moet veel meer de wil op gaan leggen, met backs die meer risico nemen. Je zag het tegen Twente, maar ook in eerdere wedstrijden: Arias en Lozano zijn een gouden duo, die kunnen vrijwel elke tegenstander op rechts kapot spelen.

En ook voor het midden heeft PSV spelers die in een snelle combinatie een tegenstander pijn kunnen doen, de Jong kan opvangen en terugkaatsen, Ramselaar en van Ginkel kunnen inschuiven. En ook Mauro en Pereiro kunnen wat in de combinatie. Maar Cocu lijkt het niet te willen.

Maar elke keer als PSV wel gas geeft, stapelen ze kans op kans. Ze doen het alleen veel te weinig.
Maar denk je niet dat PSV het spelletje van Ajax net zo goed zou kunnen spelen met een degelijke linksback erbij?
  zondag 28 januari 2018 @ 19:09:41 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176803360
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:08 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat PSV het spelletje van Ajax net zo goed zou kunnen spelen met een degelijke linksback erbij?
Ja, dat denk ik wel. Alleen zou dat ook dan niet gebeuren, omdat Cocu dat spelletje niet wil.
pi_176803471
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik wel. Alleen zou dat ook dan niet gebeuren, omdat Cocu dat spelletje niet wil.
Wat had ik graag Ten Hag gehad
  zondag 28 januari 2018 @ 19:18:58 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176803600
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:13 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Wat had ik graag Ten Hag gehad
Ja, die gaat Ajax zo ver krijgen dat ze de wil aan de tegenstander op kunnen leggen wanneer nodig en de boel dood kunnen maken wanneer ze voor staan.

Dat spelletje heb je nodig als Nederlandse club in deze tijden. Ik hoop dat PSV ook voor een trainer durft te gaan met die kwaliteiten en durf. Ik heb goede hoop op van Bommel, wat dat betreft.
pi_176803830
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb goede hoop op van Bommel, wat dat betreft.
Als ie net zo speelt als zn schoonvader heb ik er weinig vertrouwen in. Cocu komt ook uit de van Marwijk school. Net als Frank de Boer. T is allemaal niet om aan te gluren.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 28 januari 2018 @ 19:32:00 #111
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176803963
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als ie net zo speelt als zn schoonvader heb ik er weinig vertrouwen in. Cocu komt ook uit de van Marwijk school. Net als Frank de Boer. T is allemaal niet om aan te gluren.
Ga maar eens bij -19 kijken, dan snap je het misschien.
pi_176803987
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ga maar eens bij -19 kijken, dan snap je het misschien.
Geef toe dat ik er niks van mee krijg inderdaad. Beetje ver weg om te gaan kijken :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_176804003
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ga maar eens bij -19 kijken, dan snap je het misschien.
Zijn die niet ook bakken beter dan de concurrentie? Hoewel dat natuurlijk ook over het algemeen ook geldt voor een wedstrijd van PSV.
pi_176804012
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geef toe dat ik er niks van mee krijg inderdaad. Beetje ver weg om te gaan kijken :)
Woonde jij niet ergens in Amerika? _O-
pi_176804047
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:33 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Woonde jij niet ergens in Amerika? _O-
Yep :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_176806780
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als ie net zo speelt als zn schoonvader heb ik er weinig vertrouwen in. Cocu komt ook uit de van Marwijk school. Net als Frank de Boer. T is allemaal niet om aan te gluren.
Van Bommel speelt met JO19 geweldig voetbal. Soms gaat dat ten koste van het resultaat maar wij noemen het al Hyballa voetbal.

:{
  zondag 28 januari 2018 @ 21:56:00 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176807460
Cocu speelde met de jeugd ook een heel ander spel dan nu. Moeilijk te peilen.
Dit, dus.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:01:12 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176807597
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Van Bommel speelt met JO19 geweldig voetbal. Soms gaat dat ten koste van het resultaat maar wij noemen het al Hyballa voetbal.

:{
Elke wedstrijd in een andere formatie verliezen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176808230
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Cocu speelde met de jeugd ook een heel ander spel dan nu. Moeilijk te peilen.
Dat was ook tegen een stel Brazilianen die er geen zin in hadden.

Maar toch; poh Rigo _O_
  zondag 28 januari 2018 @ 22:28:55 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176808463
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:22 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Dat was ook tegen een stel Brazilianen die er geen zin in hadden.

Maar toch; poh Rigo _O_
Toen hij nog jeugdtrainer was.
Dit, dus.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:39:00 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176808783
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Cocu speelde met de jeugd ook een heel ander spel dan nu. Moeilijk te peilen.
Daarom je moet maar kijken wat hij doet als er meer druk bij komt kijken.
Oh.
pi_176809307
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
Dat filmpje van een gefrustreerde Verbeek heb ik al een aantal keer teruggekeken. Topvermaak _O_
Delen!
pi_176814213
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 18:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mee eens, de kritiek op beide ploegen is terecht. Toch is er wel een wezenlijk verschil.

Ajax speelt vanuit de eigen kracht, maar bakt er weinig van. PSV speelt heel behoudend en speelt dat spelletje op zich best prima, maar het is niet om aan te zien. Bij PSV gaat het gewoon volgens plan, al komen ze zo nu en dan wel heel erg goed weg.

Ajax probeert een bepaald spelletje te spelen, maar slaagt daar steeds niet in en heeft vervolgens nog niet echt een plan B.

Gaat het bij Ajax draaien, dan denk ik dat ze iedere ploeg in de Eredivisie vrij eenvoudig opzij zetten, waar PSV elke wedstrijd op een haar na tegen puntverlies aanloopt. En dat terwijl ik er nog steeds van overtuigd ben dat de selecties gelijkwaardig zijn. Zoals ik eerder aangaf, ook tegen Twente kon je bij vlagen gewoon zien dat dit PSV veel beter kan dan ze laten zien.

Als je er statistieken bij gaat betrekken mbt verliespunten, dan kan het voor PSV eigenlijk bijna niet meer fout gaan. Echter, met bovenstaande in het achterhoofd vind ik toch dat er snel iets moet veranderen. PSV moet veel meer de wil op gaan leggen, met backs die meer risico nemen. Je zag het tegen Twente, maar ook in eerdere wedstrijden: Arias en Lozano zijn een gouden duo, die kunnen vrijwel elke tegenstander op rechts kapot spelen.

En ook voor het midden heeft PSV spelers die in een snelle combinatie een tegenstander pijn kunnen doen, de Jong kan opvangen en terugkaatsen, Ramselaar en van Ginkel kunnen inschuiven. En ook Mauro en Pereiro kunnen wat in de combinatie. Maar Cocu lijkt het niet te willen.

Maar elke keer als PSV wel gas geeft, stapelen ze kans op kans. Ze doen het alleen veel te weinig.
Eigenlijk is het ook heel simpel. De enige die het predikaat schijtbak waard is, is Cocu. Natuurlijk kan PSV veel beter. Niemand is zo dom om te geloven van niet. Maar Cocu is een heel behoudende trainer, vooral sinds zijn 'succes' tegen Atletico. Zit echt tegen het laffe aan. En het is best opmerkelijk hoe vaak ze op die manier door het oog van de naald zijn gekropen.
  maandag 29 januari 2018 @ 10:10:29 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176814330
Ik had wel het idee dat Verbeek een beetje mad was, en jullie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176814874
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:03 schreef Fargo het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook heel simpel. De enige die het predikaat schijtbak waard is, is Cocu. Natuurlijk kan PSV veel beter. Niemand is zo dom om te geloven van niet. Maar Cocu is een heel behoudende trainer, vooral sinds zijn 'succes' tegen Atletico. Zit echt tegen het laffe aan. En het is best opmerkelijk hoe vaak ze op die manier door het oog van de naald zijn gekropen.
Ik vind het ook best dapper om er een verdediger voor een aanvaller in te zetten, en dat in Nederland en met deze ranglijst. Je weet dat je dan veel kritiek krijgt te verduren, maar zoals hier al een paar keer gezegd: de winnende coach heeft gelijk.

Buiten dat was het spel natuurlijk drama (behalve het eerste half uur)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')