abonnement Unibet Coolblue
pi_176668598
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



pi_176668606
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:32 schreef Syntix het volgende:
Iemand die deze: De Ligt in spoor Sneijder en Blind even kan plaatsen vanuit de Telegraaf?
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:32 schreef Syntix het volgende:
Iemand die deze: De Ligt in spoor Sneijder en Blind even kan plaatsen vanuit de Telegraaf?
Het is een column van Valentijn Driessen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176668868
Dit was een van de saaiste klassiekers die ik ooit heb gezien. Twee dramatische ploegen en na de rode kaart was er geen reet meer aan. Beetje bang voor een Frank 2.0 met Ten Hag.

PSV blijft winnen dus de tweede plaats is het hoogst haalbare. Wat een matig seizoen. :{
  maandag 22 januari 2018 @ 10:09:08 #4
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176669008
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dit was een van de saaiste klassiekers die ik ooit heb gezien. Twee dramatische ploegen en na de rode kaart was er geen reet meer aan. Beetje bang voor een Frank 2.0 met Ten Hag.

PSV blijft winnen dus de tweede plaats is het hoogst haalbare. Wat een matig seizoen. :{
was ook zwaar de schuld van Feyenoord die gewoon de gehele wedstrijd niet ging voetballen.
laten we Ten Hag overigens wel even de tijd geven, hij heeft hoogstwaarschijnlijk de opdracht gekregen om tegen Feyenoord voor zekerheid te gaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176669182
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was ook zwaar de schuld van Feyenoord die gewoon de gehele wedstrijd niet ging voetballen.
laten we Ten Hag overigens wel even de tijd geven, hij heeft hoogstwaarschijnlijk de opdracht gekregen om tegen Feyenoord voor zekerheid te gaan.
Er zijn genoeg ploegen die in de Arena voor de goal gaan hangen, maar daar moet je op anticiperen. Ik zag niets van druk zetten of er vol voor gaan. Veel balletjes terug en opzij, weinig naar voren.

En uiteraard moeten we Ten Hag de tijd geven, maar het is wel verontrustend dat zijn ploegen nooit ruim winnen. En na de 2-0 en de rode kaart van Feyenoord was er meer dan genoeg zekerheid. Gewoon wat scherper en wat meer druk zetten en je wint gewoon met 5-0.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:20:28 #6
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176669210
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:18 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ploegen die in de Arena voor de goal gaan hangen, maar daar moet je op anticiperen. Ik zag niets van druk zetten of er vol voor gaan. Veel balletjes terug en opzij, weinig naar voren.

En uiteraard moeten we Ten Hag de tijd geven, maar het is wel verontrustend dat zijn ploegen nooit ruim winnen. En na de 2-0 en de rode kaart van Feyenoord was er meer dan genoeg zekerheid. Gewoon wat scherper en wat meer druk zetten en je wint gewoon met 5-0.
ja of ze hadden een counter om de oren gehad en dan gaat feyenoord er in geloven an kan het zo 2-2 worden.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.
Daar was deze wedstrijd even te belangrijk voor zeg maar. dat mag hij weer na Utrecht doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176669300
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:20 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja of ze hadden een counter om de oren gehad en dan gaat feyenoord er in geloven an kan het zo 2-2 worden.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.
Daar was deze wedstrijd even te belangrijk voor zeg maar. dat mag hij weer na Utrecht doen.
Feyenoord was machteloos. En ik zeg niet dat Ajax vol op de aanval had moeten spelen of achterin heel veel risico's moest nemen.

Maar waarschijnlijk ben ik iets te veel een liefhebber van voetbal. Dat kan ook. Stom natuurlijk, want wat boeit het nou of ik geniet van een voetbalwedstrijd? Lekker alles met 1-0 of 2-0 winnen. Genot.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:27:01 #8
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176669331
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:25 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Feyenoord was machteloos. En ik zeg niet dat Ajax vol op de aanval had moeten spelen of achterin heel veel risico's moest nemen.

Maar waarschijnlijk ben ik iets te veel een liefhebber van voetbal. Dat kan ook. Stom natuurlijk, want wat boeit het nou of ik geniet van een voetbalwedstrijd? Lekker alles met 1-0 of 2-0 winnen. Genot.
je vergelijkt twee uiterste, en dan nog wel over 1 wedstrijd.
je kan ook in het midden zitten. Niet elke wedstrijd hoeft sprankelend, want je wil wel kampioen worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176669627
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:18 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ploegen die in de Arena voor de goal gaan hangen, maar daar moet je op anticiperen. Ik zag niets van druk zetten of er vol voor gaan. Veel balletjes terug en opzij, weinig naar voren.

En uiteraard moeten we Ten Hag de tijd geven, maar het is wel verontrustend dat zijn ploegen nooit ruim winnen. En na de 2-0 en de rode kaart van Feyenoord was er meer dan genoeg zekerheid. Gewoon wat scherper en wat meer druk zetten en je wint gewoon met 5-0.
Eens. Ten Hag zal zichzelf opnieuw moeten uitvinden willen we echt leuk voetbal krijgen. Hij heeft er nu hoe dan ook het materiaal en de club voor, dus dat mag best van hem verwacht worden in de loop van deze seizoenshelft.
pi_176669752
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je vergelijkt twee uiterste, en dan nog wel over 1 wedstrijd.
je kan ook in het midden zitten. Niet elke wedstrijd hoeft sprankelend, want je wil wel kampioen worden.
Ok Frank
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 10:52:18 #11
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176669784
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eens. Ten Hag zal zichzelf opnieuw moeten uitvinden willen we echt leuk voetbal krijgen. Hij heeft er nu hoe dan ook het materiaal en de club voor, dus dat mag best van hem verwacht worden in de loop van deze seizoenshelft.
Laten we nou ook weer niet doen alsof dat drukzetten nergens over ging. Het was misschien niet zo zoals op het hoogtepunt van Bosz maar er was best oke drukzetten terug te zien. Dat Feyenoord zo vaak de bal verspeelde lag deels aan hen zelf maar ook aan het drukken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176670094
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:52 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Laten we nou ook weer niet doen alsof dat drukzetten nergens over ging. Het was misschien niet zo zoals op het hoogtepunt van Bosz maar er was best oke drukzetten terug te zien. Dat Feyenoord zo vaak de bal verspeelde lag deels aan hen zelf maar ook aan het drukken
Ja dat klopt ook wel, Ajax had steeds ons in no-time de bal weer veroverd. Dat was erg goed. Ik zat zelf in het stadion, en dan ga je bij 2-0 en een rode kaart er eens lekker voor zitten. Uiteindelijk was dat een beetje teleurstellend. Er wordt hier gezegd dat dat de risico's zou beperken, maar daar zet ik wel een vraagteken bij. Er was nauwelijks risico, en het klein beetje risico dat er was had je juist kunnen nullificeren door de 3-0 te maken. Maar goed, zoals ik eerder al zei, zo'n verschil in opvatting is typisch voor een (Ajax-) supporter tov spelers en zeker trainers.

Dit moet je dan ook niet zien als een oordeel na één wedstrijd, dat zou nergens op slaan, maar meer als speculatie. En die speculatie is wel ergens op gebaseerd, namelijk op het goede, maar niet uitzonderlijk vermakelijke spel van Utrecht de afgelopen jaren.
pi_176670107
Ik vond het gewoon een prima wedstrijd voor zijn debuut. Feyenoord is geen moment in de wedstrijd gekomen, dat is gewoon deels te danken aan de manier van spelen van Ajax.

Verder jammer dat er maar 2 goals vallen en dat ze in de eerste helft de oplossingen niet hadden om door die verdediging heen te voetballen, maar ik vond ze zeker niet slecht spelen buiten die aspecten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:12:43 #14
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176670110
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook wel, Ajax had steeds ons in no-time de bal weer veroverd. Dat was erg goed. Ik zat zelf in het stadion, en dan ga je bij 2-0 en een rode kaart er eens lekker voor zitten. Uiteindelijk was dat een beetje teleurstellend. Er wordt hier gezegd dat dat de risico's zou beperken, maar daar zet ik wel een vraagteken bij. Er was nauwelijks risico, en het klein beetje risico dat er was had je juist kunnen nullificeren door de 3-0 te maken. Maar goed, zoals ik eerder al zei, zo'n verschil in opvatting is typisch voor een (Ajax-) supporter tov spelers en zeker trainers.

Dit moet je dan ook niet zien als een oordeel na één wedstrijd, dat zou nergens op slaan, maar meer als speculatie. En die speculatie is wel ergens op gebaseerd, namelijk op het goede, maar niet uitzonderlijk vermakelijke spel van Utrecht de afgelopen jaren.
ik denk dat het meer was dat Ten Hag hier opdracht voor gekregen heeft. Wedstrijd was erg belangrijk om te winnen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:15:01 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176670156
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk dat het meer was dat Ten Hag hier opdracht voor gekregen heeft. Wedstrijd was erg belangrijk om te winnen.
Ik denk dat hij ook gewoon wil dat zijn ploeg 'oefent' in het dood maken van een wedstrijd. Dat ging namelijk onder Keizer een paar keer op stuitende wijze mis.

Is ook iets wat niet in het DNA van Ajax zit, maar in het hedendaagse voetbal waar je internationaal meestal de underdog bent, wel essentieel geworden.
pi_176670169
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk dat het meer was dat Ten Hag hier opdracht voor gekregen heeft. Wedstrijd was erg belangrijk om te winnen.
Heb je de wedstrijd gezien? Ik ben doorgaans redelijk pessimistisch bij wedstrijden van Ajax, maar hier had ik echt geen enkele twijfel wb de uitkomst. Dus het zou best kunnen dat hij die opdracht heeft gegeven, maar dat is juist het probleem. Je moet ook aanvoelen in welke wedstrijden je er echt overheen kan knallen, en dit had in deze wedstrijd best geprobeerd mogen worden.
pi_176670182
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook gewoon wil dat zijn ploeg 'oefent' in het dood maken van een wedstrijd. Dat ging namelijk onder Keizer een paar keer op stuitende wijze mis.

Is ook iets wat niet in het DNA van Ajax zit, maar in het hedendaagse voetbal waar je internationaal meestal de underdog bent, wel essentieel geworden.
Dat is wel een interessante gedachte.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:17:46 #18
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176670202
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien? Ik ben doorgaans redelijk pessimistisch bij wedstrijden van Ajax, maar hier had ik echt geen enkele twijfel wb de uitkomst. Dus het zou best kunnen dat hij die opdracht heeft gegeven, maar dat is juist het probleem. Je moet ook aanvoelen in welke wedstrijden je er echt overheen kan knallen, en dit had in deze wedstrijd best geprobeerd mogen worden.
eens, maar je moet het wel en perspectief zien, hij staat nog geen maand voor de ploeg en je begint je "seizoen"met de wedstrijd tegen de aartsrivaal en je moet winnen om zicht te houden op de titel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:23:58 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176670335
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is wel een interessante gedachte.
Ajax kiest niet voor niets voor Ten Hag. Hij kan een organisatie achterin redelijk goed dichtzetten, maar tegelijkertijd ook op de aanval spelen.

Ik vind het, los van uitstraling en wat boerse karakter, echt een geweldige keuze van Ajax om voor hem te gaan.

Ik denk echt dat hij dat stukje naïviteit wat Ajax internationaal nog wel eens heeft genekt, er uit kan krijgen. Zonder het aanvallende 'Ajax-spel' de nek om te draaien zoals de Boer dat deed. Ten Hag heeft altijd een plan B.
pi_176670413
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax kiest niet voor niets voor Ten Hag. Hij kan een organisatie achterin redelijk goed dichtzetten, maar tegelijkertijd ook op de aanval spelen.

Ik vind het, los van uitstraling en wat boerse karakter, echt een geweldige keuze van Ajax om voor hem te gaan.

Ik denk echt dat hij dat stukje naïviteit wat Ajax internationaal nog wel eens heeft genekt, er uit kan krijgen. Zonder het aanvallende 'Ajax-spel' de nek om te draaien zoals de Boer dat deed. Ten Hag heeft altijd een plan B.
In de interviews achteraf hoorde je al voorbijkomen dat ze veel trainen op positionering in het veld. Niet zo heel vreemd als je ook ziet dat ze actief bezig zijn met zonedekking. Goed dat ze van daaruit verder lijken te gaan bouwen.
pi_176670431
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax kiest niet voor niets voor Ten Hag. Hij kan een organisatie achterin redelijk goed dichtzetten, maar tegelijkertijd ook op de aanval spelen.

Ik vind het, los van uitstraling en wat boerse karakter, echt een geweldige keuze van Ajax om voor hem te gaan.

Ik denk echt dat hij dat stukje naïviteit wat Ajax internationaal nog wel eens heeft genekt, er uit kan krijgen. Zonder het aanvallende 'Ajax-spel' de nek om te draaien zoals de Boer dat deed. Ten Hag heeft altijd een plan B.
Dat zal wel de gedachte zijn geweest inderdaad. Ik heb hem altijd meer een PSV-trainer gevonden, maar misschien kan Ajax dat juist wel gebruiken. Aan de andere kant zijn de beste prestaties in Europa van Ajax van de afgelopen 15 jaar gedaan onder leiding van een van de meest aanvallende trainers die de Eredivisie in deze periode gezien heeft. Maar ja, dat is wel een n=1 geval.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:31:50 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176670492
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat zal wel de gedachte zijn geweest inderdaad. Ik heb hem altijd meer een PSV-trainer gevonden, maar misschien kan Ajax dat juist wel gebruiken. Aan de andere kant zijn de beste prestaties in Europa van Ajax van de afgelopen 15 jaar gedaan onder leiding van een van de meest aanvallende trainers die de Eredivisie in deze periode gezien heeft. Maar ja, dat is wel een n=1 geval.
En werd die naïviteit van Bosz daarin ook een aantal keer genadeloos afgestraft in uitwedstrijden, als ik me niet vergis. Weliswaar zonder uitschakeling, maar dat was meer geluk dan wijsheid.

Overigens wil ik de EL-prestatie daarmee niet relativeren ofzo, blijft een zeldzaam hoogtepunt.
pi_176670543
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En werd die naïviteit van Bosz daarin ook een aantal keer genadeloos afgestraft in uitwedstrijden, als ik me niet vergis. Weliswaar zonder uitschakeling, maar dat was meer geluk dan wijsheid.

Overigens wil ik de EL-prestatie daarmee niet relativeren ofzo, blijft een zeldzaam hoogtepunt.
In elk tweeluik had Ajax de beste kansen gezien over twee wedstrijden, maar inderdaad, vanaf de achtste finale in de uitwedstrijden was het zeker billenknijpen.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:57:21 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_176670930
resultaten tellen in de eerste wedstrijden van een trainer. laten we het begin van dit seizoen niet vergeten waarin we alles weggooien. Met 2 lelijke overwinningen de CL halen had toch mijn voorkeur gehad eerlijk gezegd. Eerst maar eens een paar (desnoods zakelijke) overwinningen neerzetten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 22 januari 2018 @ 12:00:08 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_176670982
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dit was een van de saaiste klassiekers die ik ooit heb gezien. Twee dramatische ploegen en na de rode kaart was er geen reet meer aan. Beetje bang voor een Frank 2.0 met Ten Hag.

PSV blijft winnen dus de tweede plaats is het hoogst haalbare. Wat een matig seizoen. :{
Was het een lekker flesje azijn? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_176670994
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Was het een lekker flesje azijn? :D
Idd je kan ook overdrijven zeg.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176671228
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien? Ik ben doorgaans redelijk pessimistisch bij wedstrijden van Ajax, maar hier had ik echt geen enkele twijfel wb de uitkomst. Dus het zou best kunnen dat hij die opdracht heeft gegeven, maar dat is juist het probleem. Je moet ook aanvoelen in welke wedstrijden je er echt overheen kan knallen, en dit had in deze wedstrijd best geprobeerd mogen worden.
Waarom zou je die energie verspillen man? De wedstrijd was gewonnen, klaar. Bekijk het eens positief als dit echt de bedoeling was van ten Hag dan heb je nu eindelijk een keer een trainer die het ook zakelijk weet uit te spelen.
pi_176671272
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:14 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom zou je die energie verspillen man? De wedstrijd was gewonnen, klaar. Bekijk het eens positief als dit echt de bedoeling was van ten Hag dan heb je nu eindelijk een keer een trainer die het ook zakelijk weet uit te spelen.
Omdat ik dat leuk vind natuurlijk!
pi_176671443
Mooi resultaat, matige pot. Dat Feyenoord is echt een hele slechte ploeg haha. Nu zie je die jankerds hier gelukkig ook even niet meer.
Op naar volgend weekend.
pi_176671626
Bijkomend voordeel is dat Klaas zich ff gedeisd houdt nu.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176671756
Veltman speelt de sterren van de hemel in de klassieker, en Tete zit op de bank bij Lyon - daar gaat het populaire narratief.
  maandag 22 januari 2018 @ 12:54:35 #32
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176671914
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veltman speelt de sterren van de hemel in de klassieker, en Tete zit op de bank bij Lyon - daar gaat het populaire narratief.
Gewoon vooruit kijken en hopen dat Rasmus Nissen wat blijkt te zijn.
Oh.
pi_176671926
Al die grote smoelen zijn idd wel ff stil hahaha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 22 januari 2018 @ 13:12:58 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176672228
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In elk tweeluik had Ajax de beste kansen gezien over twee wedstrijden, maar inderdaad, vanaf de achtste finale in de uitwedstrijden was het zeker billenknijpen.
Ik wilde ook zeker niet impliceren dat er iets onverdiend zou zijn. Integendeel, daarom zo jammer dat het vaak veel spannender werd dan nodig.
pi_176672257
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veltman speelt de sterren van de hemel in de klassieker, en Tete zit op de bank bij Lyon - daar gaat het populaire narratief.
Veltman had bij Lyon ook op de bank gezeten en Tete had op dit niveau ook de sterren van de hemel gespeeld. Om er maar even een beetje nuance aan te geven :P
pi_176672475
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi resultaat, matige pot. Dat Feyenoord is echt een hele slechte ploeg haha. Nu zie je die jankerds hier gelukkig ook even niet meer.
Op naar volgend weekend.
Tja, Ajax vond ik slecht en matig en weinig gevarieerd (alles over rechts) spelend. Feyenoord loerde op de counter en was meer van" alles tegenhouden " Kortom zaadpot.

En dat PSV blijft echt mazzel hebben. Net de NE Patriots in American football.
pi_176672676
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook gewoon wil dat zijn ploeg 'oefent' in het dood maken van een wedstrijd. Dat ging namelijk onder Keizer een paar keer op stuitende wijze mis.

Is ook iets wat niet in het DNA van Ajax zit, maar in het hedendaagse voetbal waar je internationaal meestal de underdog bent, wel essentieel geworden.
Dit dus, Ajax heeft al te vaak gewonnen wedstrijden toch nog uit handen gegeven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 22 januari 2018 @ 13:59:14 #38
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_176672971
Hou toch op over die Tete, bijzonder goed was die ook weer niet.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:05:29 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176673104
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hou toch op over die Tete, bijzonder goed was die ook weer niet.
Klopt.
Oh.
pi_176673189
Wanneer komt de DVD?
pi_176673495
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hou toch op over die Tete, bijzonder goed was die ook weer niet.
Dat is juist het punt Hans.
pi_176674244
Haal je die Labyad ben je eigenlijk klaar voor de zomer toch?

Behoudens dat er nog niet verwachte uitgaande transfers komen.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:58:49 #43
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176674286
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:56 schreef skysherrif het volgende:
Haal je die Labyad ben je eigenlijk klaar voor de zomer toch?

Behoudens dat er nog niet verwachte uitgaande transfers komen.
Wel saai zo'n hele zomer zonder transfernieuwtjes ;( uiteraard wel beter om meteen in de voorbereiding te kunnen werken met iedereen, al zie ik Ziyech en Onana nog wel vertrekken.
Oh.
pi_176674537
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel saai zo'n hele zomer zonder transfernieuwtjes ;( uiteraard wel beter om meteen in de voorbereiding te kunnen werken met iedereen, al zie ik Ziyech en Onana nog wel vertrekken.
Wel saai, maar ook wel beter, iedereen mee op trainingskamp.

Ziyech met een goed WK is wel weg natuurlijk, Onana weet ik niet die wil ajax nog wel heel graag houden denk ik. Vooral benieuwd uiteindelijk of we Neres kunnen houden.

Ben ook benieuwd of onze Kuhn vanavond al speelt.
pi_176674685
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel saai zo'n hele zomer zonder transfernieuwtjes ;( uiteraard wel beter om meteen in de voorbereiding te kunnen werken met iedereen, al zie ik Ziyech en Onana nog wel vertrekken.
Zullen zeker wel wat spelers vertrekken. Heeft Kluivert nou al officieel getekend? Ik heb het niet echt gevolgd de laatste 2 weken.
pi_176674745
Leuk spelertje die Tagliafico
Gino ♥
  maandag 22 januari 2018 @ 16:15:57 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176675783
Labyad :') Alsjeblieft niet zeg
  maandag 22 januari 2018 @ 16:28:03 #48
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176675970
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176676541


[ Bericht 100% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 22-01-2018 17:11:52 ]
pi_176676585
quote:
15s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:29 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tja, Ajax vond ik slecht en matig en weinig gevarieerd (alles over rechts) spelend. Feyenoord loerde op de counter en was meer van" alles tegenhouden " Kortom zaadpot.

En dat PSV blijft echt mazzel hebben. Net de NE Patriots in American football.
Patriots goden, Brady gaat weer een superbowl winnen.
  maandag 22 januari 2018 @ 17:00:16 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176676650
Ik lees dat RB Leipzig Bidstrup wil halen.



Dit is een jongen waarvoor Paxcon naar het stadion zou komen. Jammer dat hij niet naar Nederland komt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 22 januari 2018 @ 17:43:28 #52
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176677344
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wel saai, maar ook wel beter, iedereen mee op trainingskamp.

Ziyech met een goed WK is wel weg natuurlijk, Onana weet ik niet die wil ajax nog wel heel graag houden denk ik. Vooral benieuwd uiteindelijk of we Neres kunnen houden.

Ben ook benieuwd of onze Kuhn vanavond al speelt.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als Ziyech vertrekt. Of ze nog ergens een creatieve middenvelder halen, het met Labyad gaan doen of Jensen en Pasquali doorschuiven.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 17:44:08 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176677351
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zullen zeker wel wat spelers vertrekken. Heeft Kluivert nou al officieel getekend? Ik heb het niet echt gevolgd de laatste 2 weken.
Nee nog niet, waren weer wat strubbelingen volgens mij. Maar komt wel goed denk ik
Oh.
pi_176677889
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Labyad :') Alsjeblieft niet zeg
want? Liever die van Twente inderdaad, Asiaddi of zo.
pi_176678234
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee nog niet, waren weer wat strubbelingen volgens mij. Maar komt wel goed denk ik
Altijd spannend met Raiola
pi_176678281
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

want? Liever die van Twente inderdaad, Asiaddi of zo.
Die had 6 jaar geleden mogen komen.
pi_176678478
Ik moest wel lachen om deze column over Joël:
https://www.hpdetijd.nl/2018-01-22/de-nieuwe-joel-veltman/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176678537
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176678629
Zo enorm zonde dat PSV weer in de slotfase won.Ajax moet het echt van dit soort wedstrijden hebben om kampioen te worden.Baal bijna meer van overwinning PSV dan dat ik blij ben om overwinning ajax
pi_176679388
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:01 schreef Mansjester het volgende:
Zo enorm zonde dat PSV weer in de slotfase won.Ajax moet het echt van dit soort wedstrijden hebben om kampioen te worden.Baal bijna meer van overwinning PSV dan dat ik blij ben om overwinning ajax
Ach, gewoon zelf alles winnen. Kans dat PSV punten gaat verspelen is gewoon niet zo groot, zie je aan het einde van de rit wel of het gelukt is of niet.
pi_176679466
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ach, gewoon zelf alles winnen. Kans dat PSV punten gaat verspelen is gewoon niet zo groot, zie je aan het einde van de rit wel of het gelukt is of niet.
Dit, natuurlijk. 'Hopen' dat PSV ook verliest in De Kuip en in Alkmaar en dan zelf mach 100 gaan.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:42:19 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176679529
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit, natuurlijk. 'Hopen' dat PSV ook verliest in De Kuip en in Alkmaar en dan zelf mach 100 gaan.
AZ verliest thuis altijd met dikke cijfers van Feyenoord en PSV.
Oh.
pi_176679551
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

AZ verliest thuis altijd met dikke cijfers van Feyenoord en PSV.
Ik kijk liever naar het heden dan naar het verleden.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:44:59 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176679585
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar het heden dan naar het verleden.
In dit geval kijk je liever naar de toekomst :T
Oh.
pi_176679612
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar het heden dan naar het verleden.
Ik denk dat als je wilt hopen dat je moet gokken op die kleine kut clubjes die er een 0-0 of 1-1 ergens uit slepen.
pi_176679629
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit, natuurlijk. 'Hopen' dat PSV ook verliest in De Kuip en in Alkmaar en dan zelf mach 100 gaan.
Als PSV zo'n wedstrijd als gisteren op de mat legt tegen een betere tegenstander, dan kan dat best puntverlies op leveren. Ik acht het risico dat Ajax zelf waarschijnlijk ook nog wel weer knullig puntverlies gaat lijden een stuk groter dan dat PSV elke moeilijke wedstrijd alsnog binnensleept.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176679635
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je wilt hopen dat je moet gokken op die kleine kut clubjes die er een 0-0 of 1-1 ergens uit slepen.
In 2015/16 speelde PSV ook at random gelijk tegen Heerenveen na een reeks van grote kansen missen. Zoiets moet het ook weer worden. Al geloof ik niet dat de Eredivisie PSV snel omver krijgt buiten FEY/AZ/AJA die daartoe in staat zijn.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:48:26 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176679642
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je wilt hopen dat je moet gokken op die kleine kut clubjes die er een 0-0 of 1-1 ergens uit slepen.
PEC moet over een aantal weken naar Eindhoven, daar moet je dan maar op hopen :') maar heb er ook weinig vertrouwen in dat PSV ineens in gaat storten.
Oh.
pi_176679664
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PEC moet over een aantal weken naar Eindhoven, daar moet je dan maar op hopen :') maar heb er ook weinig vertrouwen in dat PSV ineens in gaat storten.
Ze hoeven niet in te storten, het moet net even de andere kant op vallen. Het lijkt toch helemaal negens op bij hun, het zit zeg maar niet tegen.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:50:35 #70
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176679693
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:49 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ze hoeven niet in te storten, het moet net even de andere kant op vallen. Het lijkt toch helemaal negens op bij hun, het zit zeg maar niet tegen.
Maar dat de andere kant op vallen komt dan pas volgend seizoen, of als het niet meer uitmaakt en ze nog ver voor staan. Zelfde als met Feyenoord vorig jaar, dat bleef ook maar goed gaan (al wonnen die sommige partijen wel overtuigender)
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:52:22 #71
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176679735
We zitten ook pas net op de helft, moet eigenlijk nog wel kunnen.
PSV heeft nog 48 punten om te verspelen.
Ajacied.
pi_176679759
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:49 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ze hoeven niet in te storten, het moet net even de andere kant op vallen. Het lijkt toch helemaal negens op bij hun, het zit zeg maar niet tegen.
Het geluk van PSV was gisteren dat Heracles als een stel naïeve geiten op zoek ging naar een 2-1. Dat is echt ongehoord amateuristisch.
pi_176679772
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:52 schreef Liftdeur het volgende:
We zitten ook pas net op de helft, moet eigenlijk nog wel kunnen.
PSV heeft nog 48 punten om te verspelen.
Als PSV één keer puntverlies lijdt heb je het in eigen handen, gewoon even alles winnen verder. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 19:55:51 #74
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176679816
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als PSV één keer puntverlies lijdt heb je het in eigen handen, gewoon even alles winnen verder. :P
Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajacied.
pi_176679972
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als PSV één keer puntverlies lijdt heb je het in eigen handen, gewoon even alles winnen verder. :P
Je moet zelf maar is gaan winnen tegen die flut ploegjes naar psv kijken is dom.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176679980
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je moet zelf maar is gaan winnen tegen die flut ploegjes naar psv kijken is dom.
Hoe gaat de inhaalrace klaas?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 22 januari 2018 @ 20:04:14 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680024
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:55 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Precies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie test om te zien of ten Hag daadwerkelijk de 'naïviteit' uit de ploeg haalt. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176680037
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe gaat de inhaalrace klaas?
Als Feyenoord nog 48 punten haalt heeft het ajax gewoon ingehaald
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176680041
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je moet zelf maar is gaan winnen tegen die flut ploegjes naar psv kijken is dom.
Dat is afgelopen weekend anders prima gelukt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176680080
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is afgelopen weekend anders prima gelukt.
Ja maar als je zo blijft spelen als gisteren gaat het natuurlijk niet lukken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 januari 2018 @ 20:09:00 #82
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176680127
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja maar als je zo blijft spelen als gisteren gaat het natuurlijk niet lukken.
Eens Klaas. Het moet beter.

Ben je klaar nu?
Ajacied.
pi_176680153
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:09 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Eens Klaas. Het moet beter.

Ben je klaar nu?
Nee ik begin net

ik wil jullie en ajax alleen maar helpen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176680174
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee ik begin net

ik wil jullie en ajax alleen maar helpen
Dat vind ik wel sympathiek.
Dit, dus.
pi_176680209
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee ik begin net

ik wil jullie en ajax alleen maar helpen
Koop een shirt van Veltman. We kunnen wel een beetje financiële steun gebruiken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 20:12:45 #86
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176680211
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee ik begin net

ik wil jullie en ajax alleen maar helpen
Lief.
Ajacied.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 20:12:46 #87
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176680212
Cassierra met een schitterende goal na goed ingrijpen van (als ik het goed zal) Careltje Eiting _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 januari 2018 @ 20:17:22 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680321
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Cassierra met een schitterende goal na goed ingrijpen van (als ik het goed zal) Careltje Eiting _O_
Tijd voor speelminuten in het eerste.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:17:51 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680341
Dat doet die Lang goed
Oh.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 20:18:04 #90
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176680350
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijd voor speelminuten in het eerste.
Zal best een keer moeten kunnen ja, al zou ik zondag lekker met Huntelaar beginnen

Lang ook met een prima goal, lekker hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 januari 2018 @ 20:24:28 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680505
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:18 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zal best een keer moeten kunnen ja, al zou ik zondag lekker met Huntelaar beginnen

Lang ook met een prima goal, lekker hoor
Oh nee je moet Huntelaar niet meteen uit de basis halen, maar gewoon met invalbeurten kan er al een hoop.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:25:24 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680533
Jong Ajax is aan het schroeien
Oh.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 20:25:25 #93
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176680534
10 10 10 10 10 10
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176680552
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh nee je moet Huntelaar niet meteen uit de basis halen, maar gewoon met invalbeurten kan er al een hoop.
Kan best een keer als een wedstrijd na 60 minuten al gespeeld is, zoals gisteren bijvoorbeeld. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 20:26:27 #95
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176680571
Nadeel van Cassierra een halfuurtje in het eerste geven is dat hij geloof ik dat weekend dan niet meer in Jong mag
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 januari 2018 @ 20:28:36 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176680654
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kan best een keer als een wedstrijd na 60 minuten al gespeeld is, zoals gisteren bijvoorbeeld. :P
Toen had ik hem al graag gezien, al gingen ze toen toch niet voor meer goals.
Oh.
pi_176680889
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:49 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ze hoeven niet in te storten, het moet net even de andere kant op vallen. Het lijkt toch helemaal negens op bij hun, het zit zeg maar niet tegen.
Groningen - uit scenario.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176681016
FreekJansenVI twitterde op maandag 22-01-2018 om 20:38:06 Ajax gaat deze week om de tafel met Richard Witschge. Hoofdtrainer Erik ten Hag wil de Amsterdammer als assistent bij de eerste selectie houden. Tijdens wedstrijden zal hij samen met Carlo l'Ami op de tribune plaatsnemen. Meer op VI.nl #Ajax reageer retweet
pi_176681105
Dat Cambuur wordt wel redelijk te kijk gezet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 januari 2018 @ 20:44:20 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176681194
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:41 schreef Monolith het volgende:
Dat Cambuur wordt wel redelijk te kijk gezet.
Missen een type Marcel Keizer
Oh.
pi_176681226
FreekJansenVI twitterde op maandag 22-01-2018 om 20:42:34 Rasmus Nissen heeft de medische keuring bij Ajax met succes doorstaan. De rechtsback is momenteel even terug naar Denemarken maar zal zich spoedig bij de selectie van Ajax voegen. #Ajax reageer retweet
pi_176681239
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Missen een type Marcel Keizer
Nog beter: #STOPDEBELOFTEN
  maandag 22 januari 2018 @ 20:49:52 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176681390
Aankopengenot, elke positie dubbelbezet
  maandag 22 januari 2018 @ 20:52:43 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176681485
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nog beter: #STOPDEBELOFTEN
Nee joh, maar wel beter organiseren zodat er zo min mogelijk competitievervalsing is.
Oh.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:53:14 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176681499
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:45 schreef TheArt het volgende:
FreekJansenVI twitterde op maandag 22-01-2018 om 20:42:34 Rasmus Nissen heeft de medische keuring bij Ajax met succes doorstaan. De rechtsback is momenteel even terug naar Denemarken maar zal zich spoedig bij de selectie van Ajax voegen. #Ajax reageer retweet
Ik kan niet wachten op het "Ajax is een hele grote club, ik kan niet wachten tot ik hier kan spelen"-filmpje
Oh.
pi_176682850
Jong Ajax is weer typisch Jong Ajax vanavond
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:34:10 #107
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176683005
Jong Ajax heeft even te maken met wat kwaaltjes van 2-3 jaar geleden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 22 januari 2018 @ 21:34:17 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176683010
Matige verdediging ook
Oh.
pi_176683159
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matige verdediging ook
Ik ben wel blij dat ik het eerste tegenwoordig ook gewoon gepoetst wordt als het nodig is. Zag je gisteren ook een paar keer.
Hier gaat het toch ook weer mis omdat men het combinerend wil oplossen waar het eigenlijk niet kan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176683332
Mis je een dikke kans op 4-0, staat het 10 minuten voor tijd 3-2. Ongelofelijk weer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 21:48:25 #111
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176683475
Orejuala kan zo in het rijtje met oa Ledezma, Juan en Cassiera
RED ONS HENNIEGOD
pi_176683491
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Orejuala kan zo in het rijtje met oa Ledezma, Juan en Cassiera
Gabrich was wel goed
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_176683530
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gabrich was wel goed
''Ik denk dat dit een spits is die misschien niet eens omvalt''
  maandag 22 januari 2018 @ 21:50:21 #114
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176683539
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gabrich was wel goed
Was die nu rechts of links ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 januari 2018 @ 21:51:27 #115
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176683579
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

''Ik denk dat dit een spits is die misschien niet eens omvalt''
Kluivert maakte er toen maar 6. Zegt genoeg
RED ONS HENNIEGOD
pi_176683671
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Was die nu rechts of links ?
We zullen het nooit weten
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 21:55:15 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176683693
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:54 schreef StarGazer het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten
Louis van Gaal weet het wel . Maar die was nog blind van woede over het vertrek van Finidi en Kanu
RED ONS HENNIEGOD
pi_176684117
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Louis van Gaal weet het wel . Maar die was nog blind van woede over het vertrek van Finidi en Kanu
Je moet idd wel erg blind zijn geweest om zo’n houthakker als opvolger van Kluivert te halen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:12:01 #119
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176684215
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Je moet idd wel erg blind zijn geweest om zo’n houthakker als opvolger van Kluivert te halen.
Wanhoop genot
RED ONS HENNIEGOD
pi_176684371
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wanhoop genot
Tomasson wilde wederom niet komen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:18:09 #121
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176684407
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tomasson wilde wederom niet komen
Was wel aardig geweest voor kreupele Litmanen
RED ONS HENNIEGOD
pi_176684448
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten op het "Ajax is een hele grote club, ik kan niet wachten tot ik hier kan spelen"-filmpje
Wat heb jij van tagliafico
Gino ♥
pi_176684449
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Was wel aardig geweest voor kreupele Litmanen
Klopt. Litmanen kwam ook maar tot 6 doelpuntjes dat seizoen. En Baba had nog geen richtingsgevoel.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:20:27 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176684475
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Klopt. Litmanen kwam ook maar tot 6 doelpuntjes dat seizoen. En Baba had nog geen richtingsgevoel.
Heeft die eigenlijk nooit gehad om eerlijk te zijn
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 januari 2018 @ 22:22:15 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176684519
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat heb jij van tagliafico
Oh.
pi_176684554
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Heeft die eigenlijk nooit gehad om eerlijk te zijn
leek het in 1997/1998 toch wel wat meer te hebben.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:26:33 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176684653
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

leek het in 1997/1998 toch wel wat meer te hebben.
Ja toen zat het mee . 2 jaar later niks meer van over gebleven
RED ONS HENNIEGOD
pi_176684872
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja toen zat het mee . 2 jaar later niks meer van over gebleven
nog een lief doelpuntje tegen Willem 2 en dat was het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:34:40 #129
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176684892
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

nog een lief doelpuntje tegen Willem 2 en dat was het
Mocht het onder Koeman nog proberen bij Vitesse
Verschrikkelijk
RED ONS HENNIEGOD
pi_176684991
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mocht het onder Koeman nog proberen bij Vitesse
Verschrikkelijk
sociale kerel toch, Koetje
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 22 januari 2018 @ 22:42:16 #131
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176685106
quote:
9s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

sociale kerel toch, Koetje
Amoahgod
RED ONS HENNIEGOD
pi_176685258
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je wilt hopen dat je moet gokken op die kleine kut clubjes die er een 0-0 of 1-1 ergens uit slepen.
Dit dus, PSV heeft met hun reactievoetbal een ideale tactiek tegen teams die denken dat er wat te halen valt, zoals de meeste subtoppers...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_176687492
  dinsdag 23 januari 2018 @ 07:50:07 #134
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176687983
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 07:51:04 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176687993
quote:
Grappig om te zien dat Ajax per saldo nauwelijks iets opschiet met spelers van onder de 21 kopen. Jeugdscouting is dus niet best.
pi_176688014
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Grappig om te zien dat Ajax per saldo nauwelijks iets opschiet met spelers van onder de 21 kopen. Jeugdscouting is dus niet best.
Of zegt heel veel over het feit hoe goed de jeugdopleiding is? Relatief is het weinig, maar absoluut is het alsnog redelijk veel.
pi_176688033
quote:
Best emotioneel stukje met cerny.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 07:56:16 #138
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176688049
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Best emotioneel stukje met cerny.
dat is ook gewoon erg sneu
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176688100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Grappig om te zien dat Ajax per saldo nauwelijks iets opschiet met spelers van onder de 21 kopen. Jeugdscouting is dus niet best.
Neres en Dolberg kunnen wel wat miljoentjes opleveren
pi_176688119
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Neres en Dolberg kunnen wel wat miljoentjes opleveren
Frenkie de Jong ;)
Onana ook
pi_176688125
Sulejmani is ongeveer verantwoordelijk voor 1/3e van dat bedrag lol
  dinsdag 23 januari 2018 @ 08:57:23 #142
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176688779
quote:
'Ik sprak Van der Sar en ik denk dat hij vertrekt, ook als Ajax kampioen wordt'


Edwin van der Sar is mogelijk bezig aan zijn laatste maanden als algemeen directeur van Ajax. Telegraaf-journalist Valentijn Driessen suggereerde dat maandagavond bij Natafelen met Kees op FOX Sports.

"Ik sprak Van der Sar laatst en ik kreeg het idee dat hij vertrekt als ze geen kampioen worden. Als ze dat wel worden ook, overigens. Volgens mij vindt hij het dan wel mooi geweest en wil hij andere leuke dingen gaan doen", aldus Driessen. "Het is natuurlijk ook gewoon een zware functie als directeur bij Ajax."

Van der Sar is sinds november 2016 algemeen directeur in Amsterdam. Medio januari vertelde de oud-doelman dat een eventueel falen van Erik ten Hag bij Ajax gevolgen heeft voor zijn eigen positie. "We hebben nu drie verschillende trainers in een jaar. Als de progressie de komende periode uitblijft, wordt het ook tijd om naar mezelf te kijken", citeerde Voetbal International hem.

https://www.voetbalprimeu(...)kampioen-wordt-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:00:56 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176688835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

lijkt hij het eindelijk een beetje onder de knie te krijgen
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:10:07 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176690639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt hij het eindelijk een beetje onder de knie te krijgen
Mwaaa, hij legt het er in de media wel heel dik bovenop dat hij nu 'knopen doorhakt' enzo. Hij acteert een directeur, maar is het natuurlijk niet en gaat het ook nooit worden.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:47 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176690781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwaaa, hij legt het er in de media wel heel dik bovenop dat hij nu 'knopen doorhakt' enzo. Hij acteert een directeur, maar is het natuurlijk niet en gaat het ook nooit worden.
ik vind toch wel dat hij wat heeft bijgeleerd al blijft zijn aanstelling natuurlijk absurd, maar goeie directeuren in het voetbal zijn schaars, die van Feyenoord heeft ook niet heel lang nodig gehad zichzelf compleet belachelijk te maken
pi_176692578
pi_176692736
Het einde van Marc Netto https://www.vi.nl/pro/ove(...)tto/share/8e3f1d3bf9 via @vi_nl
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:15:09 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176692737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:04 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Kristensen op zijn rug als hij zichzelf Nissen noemt?
Oh.
pi_176692802
Aankoopgenot _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:21:27 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176692823
Ze willen Labyad dus echt als vleugelaanvaller halen volgens dat stukje van Freek
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:23:18 #151
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176692850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze willen Labyad dus echt als vleugelaanvaller halen volgens dat stukje van Freek
daar moeten we Ten Hag dan maar in vertrouwen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176692901
Netto echt op de brommer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:28:47 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176692942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

daar moeten we Ten Hag dan maar in vertrouwen.
Ach ik denk wel dat Labyad een prima 12e man kan zijn.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:30:13 #155
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176692969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach ik denk wel dat Labyad een prima 12e man kan zijn.
ik zie hem graag erbij, en weg bij Utrecht a.s zondag
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:34:52 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach ik denk wel dat Labyad een prima 12e man kan zijn.
Dat wil hij alleen zelf niet
Gino ♥
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:49:46 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693371
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat wil hij alleen zelf niet
Geen idee, als ze hem van tevoren vertellen dat dat zijn rol is en hij gaat ermee akkoord. En zeker volgend seizoen met weer een dubbel programma krijg je dan wel genoeg minuten denk ik zo.
Oh.
pi_176693599
WesBeuvink twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 13:09:37 Rasmus Nissen Kristensen naar Ajax:- Hoogste #SciSkill potentiescore (113) van alle spelers in Denemarken.- Hoogste potentiescore van alle rechtsbacks die niet in top-5 competitie spelen.- Meeste voorzetten p90 in het team dat de meeste voorzetten geeft in Denemarken. reageer retweet
Twee SciSkillgoden op rechtsback
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:02:54 #160
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176693620
quote:
Ten Hag wrijft zich in zijn handen na deal: 'Goede kop, veel drive naar voren toe'

Ajax-trainer Erik ten Hag is verheugd met de komst van Rasmus Nissen Kristensen naar Amsterdam. De twintigjarige Deen tekende dinsdag een vierenhalfjarig contract.

"Het is een fysiek sterke speler met een goede kop en heel veel drive naar voren toe", zegt Ten Hag over de van FC Midtjylland overgekomen back in gesprek met Ajax TV. "Hij heeft dus veel aanvallende impulsen. Een karakterjongen die een missie heeft om te slagen."

Ten Hag wilde niet zeggen of Kristensen als back-up van Joël Veltman is gehaald. "Het wordt een speler van de selectie. Als Ajax zijnde heb je meer dan elf bassisspeler nodig om succesvol te zijn en op de rechtsbackpositie gaat hij concurrentie maken", aldus de Ajax-coach.
https://www.voetbalprimeu(...)urrentie-maken-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176693721
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach ik denk wel dat Labyad een prima 12e man kan zijn.
Ik denk dat hij ook wel de potentie heeft om basisspeler te zijn. Mits het mentaal allemaal in orde blijft, maar hij zal vast goed kunnen opschieten met Ten Hag.

Dat hij talent heeft kun je natuurlijk wel zien.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:10:37 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook wel de potentie heeft om basisspeler te zijn. Mits het mentaal allemaal in orde blijft, maar hij zal vast goed kunnen opschieten met Ten Hag.

Dat hij talent heeft kun je natuurlijk wel zien.
Hij is natuurlijk wel minder dan Ziyech, dus daar ga je dan wel op achteruit. Maar goed is ook lastig om iemand met die kwaliteiten terug te halen.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:11:02 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:01 schreef BobW het volgende:
WesBeuvink twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 13:09:37 Rasmus Nissen Kristensen naar Ajax:- Hoogste #SciSkill potentiescore (113) van alle spelers in Denemarken.- Hoogste potentiescore van alle rechtsbacks die niet in top-5 competitie spelen.- Meeste voorzetten p90 in het team dat de meeste voorzetten geeft in Denemarken. reageer retweet
Twee SciSkillgoden op rechtsback
Hoe komen ze tot die SciSkill scores?
Oh.
pi_176693777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach ik denk wel dat Labyad een prima 12e man kan zijn.
Jij denkt dat Labyad zich daarin kan schikken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_176693787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk wel minder dan Ziyech, dus daar ga je dan wel op achteruit. Maar goed is ook lastig om iemand met die kwaliteiten terug te halen.
Heeft ook domme keuzes gemaakt waardoor hij stagneerde in zijn ontwikkeling. Ik heb er wel vertrouwen in, hoewel nogmaals ik eerder voor Assaidi zou gaan.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:14:33 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij denkt dat Labyad zich daarin kan schikken?
Ten Hag weet wel hoe hij dat moet managen vertrouw ik dan maar op.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:16 #167
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176693843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Als Ajax zijnde ..

Kom op nou Erik
wooblabalurg
  dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:21 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176693844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Heeft ook domme keuzes gemaakt waardoor hij stagneerde in zijn ontwikkeling. Ik heb er wel vertrouwen in, hoewel nogmaals ik eerder voor Assaidi zou gaan.
Muah nee Assaidi was een goede optie toen hij bij Heerenveen zat, maar nu denk ik dat hij niet het niveau is wat Ajax moet nastreven. Heb liever dat ze dan nog een Neres scouten in Zuid-Amerika.
Oh.
pi_176694862
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij denkt dat Labyad zich daarin kan schikken?
Dat gaat natuurlijk ontzettend mislukken als we het verleden mogen geloven.
Gino ♥
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:15:59 #170
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176694986
SCISKILLGOD _O_

Ben wel benieuwd naar zijn expected goals en expected tackles en expected throw-ins
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:26:28 #171
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176695256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het einde van Marc Netto https://www.vi.nl/pro/ove(...)tto/share/8e3f1d3bf9 via @vi_nl
Die miljoenen voor Duarte, Hoorn, Gudelj en Sinkgraven :')
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:41:51 #172
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176695613
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:00 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176695665
quote:
Moet nog lekker minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven.
Oh.
pi_176695816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die miljoenen voor Duarte, Hoorn, Gudelj en Sinkgraven :')
Milik en Sanchez daarentegen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 januari 2018 @ 15:52:51 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176695823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet nog lekker minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven.
zou leuk zijn maar denk niet dat hij zich daar wat van aantrekt als er een aardige aanbieding komt
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:11:11 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176696138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet nog lekker minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven.
Als die jongen zo'n klapper kan maken dan doet hij dat. Of het verstandig is voor zijn carierre is verder voor hem niet belangrijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:21:42 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176696348
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou leuk zijn maar denk niet dat hij zich daar wat van aantrekt als er een aardige aanbieding komt
Vast niet hoor, maar ik zeg wat het ideale is niet wat het meest waarschijnlijke is.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:29:28 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176696534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vast niet hoor, maar ik zeg wat het ideale is niet wat het meest waarschijnlijke is.
Tja, wat is ideaal.
Als Tottenham een serieus bedrag voor hem gaat neertellen willen ze blijkbaar wel wat met hem en zal hij waarschijnlijk wel een kans krijgen neem ik aan. Als je maar genoeg overtuigd bent van jezelf ga je vanzelf.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:47:56 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176696919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja, wat is ideaal.
Als Tottenham een serieus bedrag voor hem gaat neertellen willen ze blijkbaar wel wat met hem en zal hij waarschijnlijk wel een kans krijgen neem ik aan. Als je maar genoeg overtuigd bent van jezelf ga je vanzelf.
dan hebben ze straks een half Ajax elftal lopen
pi_176697111
Staan er nog interessante dingen in dat VI pro artikel over Overmars
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:05:11 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176697213
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:59 schreef skysherrif het volgende:
Staan er nog interessante dingen in dat VI pro artikel over Overmars
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176697244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het gelezen ja, arme Keizer.

Verder vind ik nou Bande en Labyad geen geweldige vleugelaankopen, iig niet in de categorie Neres/Richarlison.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:17:43 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176697389
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had het gelezen ja, arme Keizer.

Verder vind ik nou Bande en Labyad geen geweldige vleugelaankopen, iig niet in de categorie Neres/Richarlison.
Vooral over die Bandé heb ik hevige twijfels.
Oh.
pi_176697439
Die Overmars is wel op de jetski sinds die Bergkamp weg is, of zou dat er niks mee te maken hebben?
pi_176697456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Overmars is wel op de jetski sinds die Bergkamp weg is, of zou dat er niks mee te maken hebben?
Dat staat in het artikel hierboven
pi_176697465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vooral over die Bandé heb ik hevige twijfels.
Jup, labyad weet je ongeveer wel wat je hebt, bande niet maar kan dan ook weer positief verrassen.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:29:52 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176697623
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jup, labyad weet je ongeveer wel wat je hebt, bande niet maar kan dan ook weer positief verrassen.
Bandé ben ik bang voor dat hij tactisch niet erg slim zal zijn (met vooral veel opleiding in Afrika gehad) en dat hij niet zo heel technisch zal zijn. Maar goed hopelijk zit ik er naast en heeft hij echt goede kwaliteiten.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:31:50 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176697674
Ben nog benieuwd naar het uitgaande transfernieuws (Dijks, Younes, Zeefuik)
Oh.
pi_176697712
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bandé ben ik bang voor dat hij tactisch niet erg slim zal zijn (met vooral veel opleiding in Afrika gehad) en dat hij niet zo heel technisch zal zijn. Maar goed hopelijk zit ik er naast en heeft hij echt goede kwaliteiten.
Nouja hij komt van een football school daar gelukkig, daar werken vaak ook Europese coaches en worden ook vanuit Europa gesponsord om jeugd daar op te leiden en ze juist daar vaardig in te maken.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:40:25 #191
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176697868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben nog benieuwd naar het uitgaande transfernieuws (Dijks, Younes, Zeefuik)
Het idee alleen al dat Younes weg gaat.
wooblabalurg
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:41:52 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176697902
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het idee alleen al dat Younes weg gaat.
Dijks vooral nooit meer in Ajax 1
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:42:40 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176697928
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja hij komt van een football school daar gelukkig, daar werken vaak ook Europese coaches en worden ook vanuit Europa gesponsord om jeugd daar op te leiden en ze juist daar vaardig in te maken.
Muah volgens mij stellen die voetbalscholen daar nooit zo heel veel voor. Niet hezelfde als dat ze gewoon in Europa van jongs af aan worden opgeleid.
Oh.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:45:29 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176698005
Aub geen kleedkamer 2 praktijken meer
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:58:42 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_176698344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah volgens mij stellen die voetbalscholen daar nooit zo heel veel voor. Niet hezelfde als dat ze gewoon in Europa van jongs af aan worden opgeleid.
Gelukkig zit voetbalintelligentie hem in meer dan wat opleiding. De gemiddelde Afrikaan krijgt inmiddels betere training dan Cruijff in de jeugd ooit heeft gehad. Wat je nu noemt is dus compleet overrated.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:03:23 #196
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176698466
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Aub geen kleedkamer 2 praktijken meer
Met Wietsje en Winter bij de staf moet dit geen probleem zijn.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:08:25 #197
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176698559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:03 schreef Bugno het volgende:

[..]

Met Wietsje en Winter bij de staf moet dit geen probleem zijn.
Ervaringsdeskundigen in die leef daar
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:16:36 #198
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_176698732
Younes ben je liever kwijt dan rijk
pi_176698814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:16 schreef KingRoland het volgende:
Younes ben je liever kwijt dan rijk
Nog altijd beter dan boetius
pi_176698898
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan boetius
En beter dan Deulofeu
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_176700404
Bande gaat niet hard slagen

Je las het hier het eerst
  dinsdag 23 januari 2018 @ 19:39:40 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176700891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:23 schreef Mansjester het volgende:
Bande gaat niet hard slagen

Je las het hier het eerst
Was vrij matig tegen Feyenoord ja, bij zijn debuut was het nog wel wat
pi_176700941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Was vrij matig tegen Feyenoord ja, bij zijn debuut was het nog wel wat
??
pi_176701053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Was vrij matig tegen Feyenoord ja, bij zijn debuut was het nog wel wat
Uh wat?

Ik vond hem in ieder geval ook onzichtbaar tegen Feyenoord :+
pi_176701235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Was vrij matig tegen Feyenoord ja, bij zijn debuut was het nog wel wat
Ben jij dronken?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:02:09 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176701705
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ben jij dronken?
Er staat een spelfout in je username
Oh.
pi_176702034
quote:
Deze maand is alles anders. Nog voordat de markt open ging, loodste Ajax voor volgend seizoen verdediger Perr Schuurs en aanvaller Hassane Bandé binnen. In de afgelopen weken volgden per direct de backs Nicolas Tagliafico en Rasmus Nissen, en aanvaller Nicolas Kühn. Het vijftal was samen goed voor ruim twintig miljoen euro aan transferwaarde.
nog is 20 miljoen uitgegeven in een paar weken

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176702075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nog is 20 miljoen uitgegeven in een paar weken

[ afbeelding ]
Ik snap je zin niet: "is"?
:')
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:17:06 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176702156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nog is 20 miljoen uitgegeven in een paar weken

[ afbeelding ]
Dat krijg je als er het nodige gecorrigeerd moest worden.
Oh.
pi_176702428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat krijg je als er het nodige gecorrigeerd moest worden.
Hij moet wel veel corrigeren he....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176702498
Ik zie in Labyad en Bande ook helemaal geen vleugelaanvallers in de tradiotionele Ajax-zin: continu tegen de laatste lijn van de tegenstander aanspelen en spel gebaseerd op individuele acties in de kleine ruimte. Nou zijn er daar ook maar erg wenig van natuurlijk (van goed niveau). Misschien gaan we wel over op hangende buitenspelerts, lekker inzakken, wachten op balverlies en dan rennuh. Misschien is het geheime plan wel om het succes van de huidige speelstijl van PSV te gaan immiteren. ;(.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:37:33 #212
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176702657
Opzich weinig geld uitgegeven gezien hoeveel ajax verdient heeft afgelopen jaar, ben benieuwd wat vandesar met de andere 80 miljoen wil gaan doen.... Nieuw ajaxstadion? Sowieso zijn alle 5 de aankopen eventueel met flinke winst weer te verkopen, dus het is wel slim gedaan denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176702751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:37 schreef govie het volgende:
Opzich weinig geld uitgegeven gezien hoeveel ajax verdient heeft afgelopen jaar, ben benieuwd wat vandesar met de andere 80 miljoen wil gaan doen.... Nieuw ajaxstadion? Sowieso zijn alle 5 de aankopen eventueel met flinke winst weer te verkopen, dus het is wel slim gedaan denk ik.
Tagliaficogod zou maar in de finale spelen met Argentinie :P
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:47:47 #214
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176702883
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tagliaficogod zou maar in de finale spelen met Argentinie :P
Het zijn echt aankopen om binnenkort al te verkopen met dikke winst. In dat opzicht is bij fey meer in de breedte gekocht met haps/larson/etc. Nou hebben beide taktieken wel voordelen, maar de laatste keer dat overmars wat spelers haalde, haalde die erg goede financiele cijfers. Wie weet flikt overmars dat kunstje nog eens, aan de andere kant, hoe vaak haalt ajax de eufa-finale.... had veel invloed op de verkoopprijzen denk ik.. Opzich is er met die aankopen niks mis vind ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176702990
Ik kijk trouwens nu livestream van mechelen met Bande, pm voor link
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:07:05 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176703380
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk trouwens nu livestream van mechelen met Bande, pm voor link
Ik verwacht een uitgebreide analyse van je hier.
Oh.
pi_176703468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik verwacht een uitgebreide analyse van je hier.
Ik kijk met een kwart oog, het is geen aantrekkelijke wedstrijd
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:28:40 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176703898
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kijk met een kwart oog, het is geen aantrekkelijke wedstrijd
Belgisch clubvoetbal gun je niemand.
Oh.
pi_176704167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Belgisch clubvoetbal gun je niemand.
Roda JC - Twente was nog veel beter
pi_176704821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er staat een spelfout in je username
Zonder R was bezet :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:59:22 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176704880
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zonder R was bezet :P
Doe dan in elk geval een UI van hem
Oh.
pi_176704948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Doe dan in elk geval een UI van hem
Hoe moet dat? :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:35:57 #223
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176707703
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

??
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:44 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Uh wat?

Ik vond hem in ieder geval ook onzichtbaar tegen Feyenoord :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ben jij dronken?
:D

Bedoel ermee dat het gek is om te zeggen dat hij niet gaat slagen voordat we hem überhaupt in actie hebben gezien
  woensdag 24 januari 2018 @ 00:18:37 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176708454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hoe moet dat? :P
Bij instellingen van je profiel
Oh.
pi_176709097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:37 schreef govie het volgende:
Opzich weinig geld uitgegeven gezien hoeveel ajax verdient heeft afgelopen jaar, ben benieuwd wat vandesar met de andere 80 miljoen wil gaan doen.... Nieuw ajaxstadion? Sowieso zijn alle 5 de aankopen eventueel met flinke winst weer te verkopen, dus het is wel slim gedaan denk ik.
Niet bezig blijven. Verder weet je niet wat er aan liquide middelen is.
Grote voordeel van een zak geld is dat je bij een jaar aan miskopen gewoon kan doorselecteren en je spelers makkelijker kan vastleggen.
Gelijk 15 miljoen in een keer overmaken is voor een club wat aantrekkelijker dan zo'n gare meerjaren en bonusconstructie aan gaan.
pi_176710114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:35 schreef Heeinz het volgende:

[..]


[..]


[..]

:D

Bedoel ermee dat het gek is om te zeggen dat hij niet gaat slagen voordat we hem überhaupt in actie hebben gezien
Klopt,is slechts een voorgevoel Heeinzie.Mijn gevoel laat me alleen zelden in de steek.
pi_176711883
Volgens een Italiaanse krant is Younes akkoord met Napoli over een transfervrije transfer komende zomer.
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:07:52 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176711941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens een Italiaanse krant is Younes akkoord met Napoli over een transfervrije transfer komende zomer.
Mooi.
Die speelt de rest van het seizoen dus niet meer neem ik aan?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176711983
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mooi.
Die speelt de rest van het seizoen dus niet meer neem ik aan?
Dat zul je aan de trainer moeten vragen.
pi_176712097
Ik denk dat vooral Borussia Mönchengladbach hier de pest in heeft. Volgens mij heeft Ajax toentertijd Younes vrij goedkoop overgenomen met een redelijke doorverkooppercentage. Zij hadden hadden natuurlijk ook de hoop dat hij afgelopen zomer voor 10-15 miljoen zou worden verkocht (wat we overigens hadden moeten doen).
pi_176712131
Er is toch gewoon een optie voor nog een jaar in zn contract?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:21:07 #232
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176712162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:19 schreef marsan het volgende:
Er is toch gewoon een optie voor nog een jaar in zn contract?
is voor niemand een goede keus
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176712200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

is voor niemand een goede keus
Om een transfersom af te dwingen, zou ik het wel doen. Of nu verkopen, of zorgen dat je in de zomer geld krijgt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:27:15 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176712257
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:17 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat vooral Borussia Mönchengladbach hier de pest in heeft. Volgens mij heeft Ajax toentertijd Younes vrij goedkoop overgenomen met een redelijke doorverkooppercentage. Zij hadden hadden natuurlijk ook de hoop dat hij afgelopen zomer voor 10-15 miljoen zou worden verkocht (wat we overigens hadden moeten doen).
daar moet je verder schijt aan hebben, als ik me goed herinner wilde Overmars dat ook maar dat werd toen tegengehouden door Bergkamp
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:27:44 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176712264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:19 schreef marsan het volgende:
Er is toch gewoon een optie voor nog een jaar in zn contract?
dat dacht ik ook, eenzijdig van Ajax kant
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 10:38:57 #236
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176712461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:19 schreef marsan het volgende:
Er is toch gewoon een optie voor nog een jaar in zn contract?
Daar is wat gesteggel over. Ajax zegt van wel, Younes zegt van niet geloof ik
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176712770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar is wat gesteggel over. Ajax zegt van wel, Younes zegt van niet geloof ik
Als ik hem was, zou ik niet gokken. Met een beetje pech zit je de rest van t seizoen op de tribune en kun je t wk vergeten.
Hij gaat sowieso wel naar Napoli, zorg dan dat er iets wordt betaald. Je speelt de rest van t seizoen en je behoudt kans oo t wk.
Of gok en zit de rest van t seizoen op de tribune en straks heeft Ajax wek een optie en mag Napoli alsnog aftikken.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:15:29 #238
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176713029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:19 schreef marsan het volgende:
Er is toch gewoon een optie voor nog een jaar in zn contract?
Schijnt dat Younes dan 70% van alle wedstrijden moet hebben meegedaan, wat volgens mij of al niet meer kan of dat hij vanaf nu elke wedstrijd moet spelen.
Oh.
pi_176713057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Schijnt dat Younes dan 70% van alle wedstrijden moet hebben meegedaan, wat volgens mij of al niet meer kan of dat hij vanaf nu elke wedstrijd moet spelen.
Aaah, dan kwam zn blessure eind vorig jaar dus wel erg goed uit.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:19:06 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176713081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:17 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat vooral Borussia Mönchengladbach hier de pest in heeft. Volgens mij heeft Ajax toentertijd Younes vrij goedkoop overgenomen met een redelijke doorverkooppercentage. Zij hadden hadden natuurlijk ook de hoop dat hij afgelopen zomer voor 10-15 miljoen zou worden verkocht (wat we overigens hadden moeten doen).
Misschien wel, maar toen hadden we nog geen Kluivert die het heel aardig doet op die positie.
Sowieso wilde Keizer hem al op rechts hebben (we hebben inmiddels kunnen zien dat hij iets beter is op links) en zat hij sowieso niet echt in een goede flow.

Ze hadden alleen al veel eerder contractonderhandelingen moeten starten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176713413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

daar moet je verder schijt aan hebben, als ik me goed herinner wilde Overmars dat ook maar dat werd toen tegengehouden door Bergkamp
Blijft vreemd hoe zo'n goede voetballer andere voetballers zo slecht inschat.
wooblabalurg
pi_176713470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien wel, maar toen hadden we nog geen Kluivert die het heel aardig doet op die positie.
Sowieso wilde Keizer hem al op rechts hebben (we hebben inmiddels kunnen zien dat hij iets beter is op links) en zat hij sowieso niet echt in een goede flow.

Ze hadden alleen al veel eerder contractonderhandelingen moeten starten.
Mwoah Kluivert was er toen ook al, hij werd alleen niet opgesteld. Doet me denken aan Neres, waarvan mensen lijken te denken dat hij pas goed werd toen hij in de basis kwam.
wooblabalurg
pi_176713603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij instellingen van je profiel
Zal er eens naar kijken. Ik vond die fan movie maar tegenvallen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:47:23 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176713665
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:44 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zal er eens naar kijken. Ik vond die fan movie maar tegenvallen.
Dat sloeg nergens op inderdaad, waanzinnig slecht scriptwerk
Oh.
pi_176713916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:44 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zal er eens naar kijken. Ik vond die fan movie maar tegenvallen.
Heb gehoord dat het echt slecht was en er niks nieuws of cools in zat.
wooblabalurg
pi_176713964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat sloeg nergens op inderdaad, waanzinnig slecht scriptwerk
Hopelijk zien we Voldemort nog in een film met Grindewald.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176713970
quote:
9s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heb gehoord dat het echt slecht was en er niks nieuws of cools in zat.
Klopt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:03:22 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176713985
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hopelijk zien we Voldemort nog in een film met Grindewald.
Ik verwacht Tom Riddle wel in één van de Fantastic Beasts films :)
Oh.
pi_176714019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik verwacht Tom Riddle wel in één van de Fantastic Beasts films :)
Ik zal een stand alone film ook prima vinden. Beste Tom blijft die uit de geheime kamer. Die uit deel 6 vond ik helemaal niets.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:08:13 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176714069
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ik zal een stand alone film ook prima vinden. Beste Tom blijft die uit de geheime kamer. Die uit deel 6 vond ik helemaal niets.
Eens, maar die gast was al over de 30 toen die zesde film werd gemaakt. Maar hij was wel perfect, leek wel of hij uit het boek was gestapt (lol)
Oh.
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:25:45 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176714376
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Blijft vreemd hoe zo'n goede voetballer andere voetballers zo slecht inschat.
Inderdaad maar het blijft mensenwerk, hij dacht waarschijnlijk dat Kluivert er nog niet klaar voor was, hij zal dat Keizer ook in z'n oor hebben gefluisterd.
Keizer luisterde weer teveel en Bosz in het geval Neres weer te weinig
pi_176714669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens, maar die gast was al over de 30 toen die zesde film werd gemaakt. Maar hij was wel perfect, leek wel of hij uit het boek was gestapt (lol)
Klopt ja. Als je nou een acteur moet noemen die op de boek omschrijving leek, dan was hij het.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_176718224
Wat heeft die Tagliano een deuk in zijn hoofd joh.
blablablabla
  woensdag 24 januari 2018 @ 15:51:12 #254
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176718276
quote:
15s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
Wat heeft die Tagliano een deuk in zijn hoofd joh.
Gaat dit nou nog over Harry Potter?
  woensdag 24 januari 2018 @ 16:49:35 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176719284
quote:
15s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
Wat heeft die Tagliano een deuk in zijn hoofd joh.
Wat?
Oh.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 17:25:50 #256
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176719812
quote:
15s.gif Op woensdag 24 januari 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
Wat heeft die Tagliano een deuk in zijn hoofd joh.
Hoe weet jij dat nou weer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_176719835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij moet wel veel corrigeren he....
1 doelpunt tegenover 6 over 2 wedstrijden. Jij en je cluppie hebben even weinig te zeggen dunkt mij :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:31:19 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176719884
DiMarzio twitterde op woensdag 24-01-2018 om 17:22:46 #Younes in arrivo subito al @sscnapoli: accettati i 5 milioni offerti @SkySport reageer retweet
Oh.
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:37:27 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176719982
Nu Dijks nog weg, weinig over gelezen.
Oh.
pi_176720021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
DiMarzio twitterde op woensdag 24-01-2018 om 17:22:46 #Younes in arrivo subito al @sscnapoli: accettati i 5 milioni offerti @SkySport reageer retweet
Jammer, ik denk (als een van de weinige) dat het nog wel een toegevoegde waarde kan zijn.
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:54:19 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176720233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu Dijks nog weg, weinig over gelezen.
Kan me ook niet voorstellen dat iemand hem wil hebben.
Misschien een club in de Championship.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:59:13 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176720301
Freek ook met de bevestiging

Toch nog winst gemaakt dus #genot
Oh.
pi_176720326
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

1 doelpunt tegenover 6 over 2 wedstrijden. Jij en je cluppie hebben even weinig te zeggen dunkt mij :)
Ga nou maar eerst is een prijs pakken met je cluppie ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176720448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ga nou maar eerst is een prijs pakken met je cluppie ^O^
Ga nou maar eerst eens een lesje Nederlands nemen.
pi_176720477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ga nou maar eerst eens een lesje Nederlandse les nemen.
ik zie 3 Nederlandse grammaticale fouten in bovenstaande zin! gefeliciteerd!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176720495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:39 schreef BobW het volgende:

[..]

Jammer, ik denk (als een van de weinige) dat het nog wel een toegevoegde waarde kan zijn.
Ben ik het wel mee eens. Zijn kwaliteiten als dribbelaar kunnen heel nuttig zijn als ie een goede dag heeft, vooral tegen erg verdedigende tegenstanders -- uiteraard z'n gemiddelde rendement niet geweldig. Daarbij zijn de flanken nu wel dunnetjes bezet met de blessure van Cerny enz.
pi_176720500
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik zie 3 Nederlandse grammaticale fouten in bovenstaande zin! gefeliciteerd!
:')
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 18:16:52 #268
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176720561
MikeVerweij twitterde op woensdag 24-01-2018 om 18:16:38 Ja, #Ajax onderneemt een poging om een vervanger te halen voor @AminYounes11 ... De afgelopen dagen werd over veel buitenspeler gesproken. https://t.co/QJo1rBdGj2 reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:18:40 #269
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176720600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:16 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 24-01-2018 om 18:16:38 Ja, #Ajax onderneemt een poging om een vervanger te halen voor @AminYounes11 ... De afgelopen dagen werd over veel buitenspeler gesproken. https://t.co/QJo1rBdGj2 reageer retweet
Cerny gaat niet meer voor ajax 1 spelen dus.. heel jammer vind het echt een ongelooflijk talent.
pi_176720640
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:18 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Cerny gaat niet meer voor ajax 1 spelen dus.. heel jammer vind het echt een ongelooflijk talent.
Cerny is tot het eind van dit seizoen blessa en dan is het nog maar kijken hoe die terugkomt. Die gaat daarna gewoon weer bij jong ajax beginnen.
pi_176720647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan me ook niet voorstellen dat iemand hem wil hebben.
Misschien een club in de Championship.
De slechtste voetballer op de Nederlandse velden ooit (Yanic Wildschut) werd in die regionen laatst ook getransfereerd voor 8.2 miljoen.
pi_176720670
Mitta moet echt gewoon lekker naar een goeie championship club gaan verdomme.
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:26:59 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176720760
Vijf miljoen euro maar :')
pi_176720777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijf miljoen euro maar :')
voor een wisselspeler met contract van nog half jaar..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176720802
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijf miljoen euro maar :')
Schijnbaar heel makkelijke bonussen om tot bijna 8 miljoen te komen, gezien de situatie prima.
pi_176720835
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Schijnbaar heel makkelijke bonussen om tot bijna 8 miljoen te komen, gezien de situatie prima.
Overmars _O_
pi_176720874
Marktconform zou ik zeggen (ervanuitgaande dat het onrealistisch was dat de optie gelicht kon worden).
pi_176721109
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:27 schreef franklop het volgende:

[..]

voor een wisselspeler met contract van nog half jaar..
Voor wie je het dubbele kon ontvangen als je hem in de zomer had verkocht...
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:43:11 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176721125
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijf miljoen euro maar :')
Voor iemand die alleen een goal kan maken als die een bal per toeval op zijn achterhoofd krijgt nog best veel geld
RED ONS HENNIEGOD
pi_176721205
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:42 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Voor wie je het dubbele kon ontvangen als je hem in de zomer had verkocht...
tsja dat is niet gebeurd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176721238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:16 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 24-01-2018 om 18:16:38 Ja, #Ajax onderneemt een poging om een vervanger te halen voor @AminYounes11 ... De afgelopen dagen werd over veel buitenspeler gesproken. https://t.co/QJo1rBdGj2 reageer retweet
Kluivert, Neres, Johnsen en Bande.
Waarom nog meer
pi_176721252
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:22 schreef skysherrif het volgende:
Mitta moet echt gewoon lekker naar een goeie championship club gaan verdomme.
als ik Mitta google, kom ik uit bij Mitchell te Vrede
pi_176721255
Misschien dat Dijks linksbuiten kan worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176721268
quote:
9s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef franklop het volgende:
Misschien dat Dijks linksbuiten kan worden
Van der Hoorn terughalen voor in de spits
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:50:03 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176721306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Van der Hoorn terughalen voor in de spits
John van Loen als stormram.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176721316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Adames het volgende:

[..]

Kluivert, Neres, Johnsen en Bande.
Waarom nog meer
Aardige kans dat Neres deze zomer weg is, Kluivert Johnsen en Bande zijn samen amper 50 jaar en erg wisselvallig.
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:55:08 #287
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_176721448
Labyad is totaal geen linksbuiten. Lijkt me meer de vervanger van Ziyech voor volgend seizoen. Zie ik liever iemand anders
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:00:32 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176721598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:16 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 24-01-2018 om 18:16:38 Ja, #Ajax onderneemt een poging om een vervanger te halen voor @AminYounes11 ... De afgelopen dagen werd over veel buitenspeler gesproken. https://t.co/QJo1rBdGj2 reageer retweet
Ik hoop wel op een nieuwe tropische verrassing eigenlijk, al zal het wel gewoon Labyad worden.
Oh.
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:01:05 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176721614
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Adames het volgende:

[..]

Kluivert, Neres, Johnsen en Bande.
Waarom nog meer
Johnsen gaat het niet worden.
Oh.
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:03:26 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176721677
Bijna 8 miljoen met de bonussen erbij is wel een prima bedragje hoor

De transfers van Tagliafico en Nissen al bijna afgedekt daarmee
Oh.
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:14:50 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_176721935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johnsen gaat het niet worden.
Oké joh :') Kereltje is net een half jaar bij Ajax.
pi_176722294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Adames het volgende:

[..]

Kluivert, Neres, Johnsen en Bande.
Waarom nog meer
Johnsen kan er geen reet van.
Noodles
pi_176722365
Johnsen is fucking 18 en zit in een dipje waar praten we over :')
pi_176722379
Ik ben serieus zó blij dat ik niet meer elke week naar Younes hoef te kijken.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 januari 2018 @ 19:35:29 #295
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_176722431
*O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:35:46 #296
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176722437
Had verwacht dat Younes over een half jaartje transfervrij weg ging, elk miljoentje weer mooi meegenomen.
Ajacied.
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:35:51 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176722440
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef skysherrif het volgende:
Johnsen is fucking 18 en zit in een dipje waar praten we over :')
20 over aan maand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176722466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

20 over aan maand.
Vooruit dan.
pi_176722481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:35 schreef Liftdeur het volgende:
Had verwacht dat Younes over een half jaartje transfervrij weg ging, elk miljoentje weer mooi meegenomen.
Jup en zeg 7 miljoen dmv die makkelijke bonussen, dan maak je er 5 miljoen winst op.
pi_176722546
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef skysherrif het volgende:
Johnsen is fucking 18 en zit in een dipje waar praten we over :')
Je punt? Kluivert en de Ligt zijn ook 18 maar veel verder in hun ontwikkeling. Ik denk dat Johnsen ook een net niet speler is, beetje zoals Cerny. Laatst genoemde kwam ook gewoon te kort, ook toen hij fit was.

Blij dat die Younes weg is trouwens.
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:46:12 #301
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176722669
quote:
7s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jup en zeg 7 miljoen dmv die makkelijke bonussen, dan maak je er 5 miljoen winst op.
ja zijn salaris was ook 0¤ per maand bruto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')