abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180034589
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:49 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Krijg je dan niet van die ontzettend dunne/waterige yoghurt?
Sowieso beginnen met goede volle of halfvolle yoghurt, niet die magere basic meuk wat net water is. En de dikte bepaal je natuurlijk ook voor een groot deel zelf door de hoeveelheid yoghurt vs fruit aan te passen.
Eventueel een banaantje (of twee) er door en/of wat muesli.
pi_180034701
Gebruik tegenwoordig de staafmixer is handiger dan de blender, scheelt ook ruimte in de vaatwasser.
pi_180163053
Sinds 1,5 week ook begonnen met blonderen.

Maak niet echt recepten ofzo, ik gooi gewoon alles er in dat in mijn koelkast staat, enigszins gezond is en op moet.

Valt me op dat het eigenlijk altijd wel prima smaakt. Moet wel toegeven dat ik er altijd een beetje vanilleyoghurt en een dopje (sinaasappel)limonadesiroop bij gooi.

Vanochtend bijvoorbeeld : Hand blauwe bessen, banaan, halve komkommer, hand witte druiven, paar lepels havermout, halve avocado en nog een half flesje versgeperste sinaasappelsap en dus een klein beetje vanilleyoghurt.

Prima te doen :) zat er lang van vol ook.
pi_180183124
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:33 schreef Jaume_I het volgende:
Sinds 1,5 week ook begonnen met blonderen.

Maak niet echt recepten ofzo, ik gooi gewoon alles er in dat in mijn koelkast staat, enigszins gezond is en op moet.

Valt me op dat het eigenlijk altijd wel prima smaakt. Moet wel toegeven dat ik er altijd een beetje vanilleyoghurt en een dopje (sinaasappel)limonadesiroop bij gooi.

Vanochtend bijvoorbeeld : Hand blauwe bessen, banaan, halve komkommer, hand witte druiven, paar lepels havermout, halve avocado en nog een half flesje versgeperste sinaasappelsap en dus een klein beetje vanilleyoghurt.

Prima te doen :) zat er lang van vol ook.
Ik doe ook altijd maar wat, het smaakt altijd prima. Ik at net een smoothie met kwark, banaan, ananas en een paar rode bessen.

Ik geloof wel dat je lang vol zat van je smoothie met die hoeveelheid calorien ;)
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_180692423
Avocado, nectarine en blauwe bes is echt een goede combi :9

Zijn jullie ook fruit aan het hamsteren? Mijn vriezer ligt vol met kilo's rode en blauwe bessen, nectarine, galia, aardbei.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_180695587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Avocado, nectarine en blauwe bes is echt een goede combi :9

Zijn jullie ook fruit aan het hamsteren? Mijn vriezer ligt vol met kilo's rode en blauwe bessen, nectarine, galia, aardbei.
ohjaaa mijn overschot bessen kan ik natuurlijk invriezen duh!
pi_180807054
Ik ga hier ook weer aanhaken. Heb nog wat groente/fruit over en nog wat lijnzaad. Ga daar zo even een ontbijt van vrouwen en dan hop, naar mijn werk.
pi_180807056
Papjes op zondagochtend
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')