abonnement Unibet Coolblue
pi_176605773
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:11 schreef supermercado het volgende:

[..]

Zo die zit?
Gozer juist door die mega lading aan noobs met hun noob vragen ben ik hier gestopt met lezen.
Nu kijk ik sporadisch hier omdat het veel te druk is.
Per dag 40 nieuwe pagina's met onzin vragen die overal gevonden kunnen worden.
Ik sluit mij bij de vorige spreker aan !!!
pi_176605804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:48 schreef GansVV het volgende:

[..]

Ik sluit mij bij de vorige spreker aan !!!
Dat maakt 3.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:51:31 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176605816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Eerst moet FUN even de 25 cent aantikken, dan ga ik wel SUB of ETH ofzo kopen. Moet portfolio wat diversificeren
Dit ja, zou mooie x5 zijn. Op dat moment ga ik de helft van mijn FUN verkopen en daarvan 50% extra in VEN steken en de rest in BTC houden.

Portfolio stabieler maken met meer BTC is mijn volgende doel, nu alvast voor de BTC run waarvan je weet dat die gaat komen. Of dat nu morgen of over 6 maanden is. Tegen die tijd moet je gewoon een goed aandeel BTC in je portfolio hebben om de altcoin klap op te vangen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176605849
Ik wacht eerst even 250 euro voordat ik de volgende 1000 erin steek.
Precies 1 dag te vroeg ingestapt afgelopen week en meteen 250 euro kwijt.

Nu dus zoals ik al zei 25% BTC, 25% FUN en 50% REP.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176605858
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:53 schreef Geralt het volgende:
Ik wacht eerst even 250 euro voordat ik de volgende 1000 erin steek.
Precies 1 dag te vroeg ingestapt afgelopen week en meteen 250 euro kwijt.

Nu dus zoals ik al zei 25% BTC, 25% FUN en 50% REP.

:)
Dus je gaat eerst wachten tot de koers omhoog gaat voordat je er weer 1k in stopt?

Apart
pi_176605937
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus je gaat eerst wachten tot de koers omhoog gaat voordat je er weer 1k in stopt?

Apart
Nou nee ik weet niet. Het voelde nogal kut om er 1000 in te stoppen en dan daags erna meteen 30% ervan verdampt te zien. Dus ik wacht nu eerst eventjes rustig om te kijken hoe of wat en een paar keer per dag wat koersen te bekijken wat die doen enzo.

Ik ga niet pas meer erin duwen als BTC weer op 15K staat ofzo. Gewoon even rustig bekijken hoe dat allemaal in zn werk gaat en veel lezen op internet, want bv die REP die heb ik ook maar gewoon gekocht om te testen/proberen en omdat ik her en deer las dat daar best wat van verwacht werd in 2018, maargoed, dat is toch koffie dik kijken.

:)

Ergo: ik heb geen strategie en doe vooralsnog maar gewoon wat. Beter leren met 1K dan met meer K toch? Meer geld kan er altijd nog in en beter dat ik nu beginnersfouten maak met een klein bedrag dan direct met een groot bedrag.

Zo bedoelde ik het meer :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176605949
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:11 schreef supermercado het volgende:

[..]

Zo die zit?
Gozer juist door die mega lading aan noobs met hun noob vragen ben ik hier gestopt met lezen.
Nu kijk ik sporadisch hier omdat het veel te druk is.
Per dag 40 nieuwe pagina's met onzin vragen die overal gevonden kunnen worden.
Alsof iemand er wat van merkt dat jij stopt met het lezen van dit topic :') Wat denk je zelf?
Voor serieuze topics ga ik wel naar Tweakers of Reddit, daar is deze SC sowieso ongeschikt voor. Dit topic is gewoon ideaal voor iedereen om wat te ouwehoeren over crypto, ongeacht de ervaring.

Mensen die zich belangrijk vinden en verheven voelen :')
U MAD?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:00:31 #108
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176605974
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alsof iemand er wat van merkt dat jij stopt met het lezen van dit topic

_O- _O- _O- _O-
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176606285
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 07:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Kunnen we ophouden met dezelfde vragen voor de duizendste keer hier in de SC te stellen?

Ga lekker naar het noobtopic of rippletopic ofzo.

Als de vragen die hier de laatste weken voorbij komen representatief zijn voor het geld dat nu de markt in stroomt dan gaat de volatiliteit de komende periode nog flink door het dak. :')
was jij niet die noob die zei dat TRON sterke fundamentals had? :')

ga toch weg man _O-
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2018 @ 10:17:48 #110
230491 Zith
pls tip
pi_176606291
Genakt, welkom terug, nog goed kunnen verdienen met die referral code? ☺️
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176606344
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:47 schreef genakt het volgende:
Dbet gaat fun zo hard voorbij q2 _O_
Op wat voor manier is Dbet anders of beter dan FUN ?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:22:03 #112
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176606353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:17 schreef Zith het volgende:
Genakt, welkom terug, nog goed kunnen verdienen met die referral code? ☺️
Nee :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:24:48 #113
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176606403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:21 schreef ttm het volgende:

[..]

Op wat voor manier is Dbet anders of beter dan FUN ?
- Dbet heeft aparte channels waarbij het langzame eth netwerk niet direct word gebruikt.
- Implementatie met Fiat te spelen
- Divident uitbetaald krijgen door te holden. 95% van de winst, 5% jackpot
- Visueel ziet het er veel beter uit.
- Rev, kurt connely, Blackburns, Adrian scott dus wat je nu ziet met VEN op facebook gaat
dalijk gebeuren met Dbet. Hoop voor je dat je weet wie dat zijn
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176606423
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou nee ik weet niet. Het voelde nogal kut om er 1000 in te stoppen en dan daags erna meteen 30% ervan verdampt te zien. Dus ik wacht nu eerst eventjes rustig om te kijken hoe of wat en een paar keer per dag wat koersen te bekijken wat die doen enzo.

Ik ga niet pas meer erin duwen als BTC weer op 15K staat ofzo. Gewoon even rustig bekijken hoe dat allemaal in zn werk gaat en veel lezen op internet, want bv die REP die heb ik ook maar gewoon gekocht om te testen/proberen en omdat ik her en deer las dat daar best wat van verwacht werd in 2018, maargoed, dat is toch koffie dik kijken.

:)

Ergo: ik heb geen strategie en doe vooralsnog maar gewoon wat. Beter leren met 1K dan met meer K toch? Meer geld kan er altijd nog in en beter dat ik nu beginnersfouten maak met een klein bedrag dan direct met een groot bedrag.

Zo bedoelde ik het meer :@
Je kan jaren naar het koesrsverloop van BTC kijken, het juiste instapmoment bepalen is niet te doen. Daarom is het verstandig te doen aan Dollar-cost-averaging https://www.investopedia.com/terms/d/dollarcostaveraging.asp.

Ik neem aan dat je alts wilt aanschaffen. Hierbij is de BTC prijs veel minder relevant
Kies projecten uit waar je echter achter staat. Dan heb je ook minder moeite deze vast te houden in moeilijke tijden. Dan koop dus elke keer kleine stukjes waarna je inkoopprijs een gemiddelde word. Hiermee help je jezelf ook tegen fomo. Succes
pi_176606438
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:24 schreef genakt het volgende:

[..]

- Dbet heeft aparte channels waarbij het langzame eth netwerk niet direct word gebruikt.
- Implementatie met Fiat te spelen
- Divident uitbetaald krijgen door te holden. 95% van de winst, 5% jackpot
- Visueel ziet het er veel beter uit.
- Rev, kurt connely, Blackburns, Adrian scott dus wat je nu ziet met VEN op facebook gaat
dalijk gebeuren met Dbet. Hoop voor je dat je weet wie dat zijn
Maar ik wil heul niks kopen op cryptopia.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:23 #116
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176606489
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar ik wil heul niks kopen op cryptopia.
Klopt enige reden waarom funfair dan ook zo voorloopt is dat ze wat langer bezig zijn en binance.
Weet wel dat Dbet bezig is met binance en nog 2 andere exchanges.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:35 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176606495
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou nee ik weet niet. Het voelde nogal kut om er 1000 in te stoppen en dan daags erna meteen 30% ervan verdampt te zien. Dus ik wacht nu eerst eventjes rustig om te kijken hoe of wat en een paar keer per dag wat koersen te bekijken wat die doen enzo.

Ik ga niet pas meer erin duwen als BTC weer op 15K staat ofzo. Gewoon even rustig bekijken hoe dat allemaal in zn werk gaat en veel lezen op internet, want bv die REP die heb ik ook maar gewoon gekocht om te testen/proberen en omdat ik her en deer las dat daar best wat van verwacht werd in 2018, maargoed, dat is toch koffie dik kijken.

:)

Ergo: ik heb geen strategie en doe vooralsnog maar gewoon wat. Beter leren met 1K dan met meer K toch? Meer geld kan er altijd nog in en beter dat ik nu beginnersfouten maak met een klein bedrag dan direct met een groot bedrag.

Zo bedoelde ik het meer :@
Uh, om eerlijk te zijn voelt het vreemder als jij gaat wachten totdat de waarde een stuk hoger is. Wie zegt dat als hij bij 15k is dat hij niet weer onderuit gaat en je alsnog geld ziet verdampen.

Rare strategie op die manier.

Je kunt inderdaad ook het koersverloop van de coins overal zien dus daar kun je misschien iets uit opmaken.
Ik denk dat nu juist een goed moment is aangezien alles nog steeds een stuk minder waard is dan vorige maand. Minder goed dan gisteren, maar beter dan pak em beet een maand geleden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176606545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom zou je Dogecoin uit centiment kopen? Gulden kan ik me iets bij voorstellen.
Ik heb ook Dogecoin helemaal in het begin gekocht, maar er gebeurt niet veel mee. Daarnaast is hij eigenlijk gewoon ten dode opgeschreven.
Er wordt weer ontwikkeld aan DogeCoin. Ik zat gisteren toevallig even in de github repo te kijken.
pi_176606574
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou nee ik weet niet. Het voelde nogal kut om er 1000 in te stoppen en dan daags erna meteen 30% ervan verdampt te zien.
Welkom in Crypto, je hebt je ontgroening gehad.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:42:12 #120
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176606701
Ik snap Geralt wel, ik ben met 400 euro begonnen begin januari. 66% zit in Ripple (omdat ik wel
oprecht geloof ik in dat product! Maar door Gatehub ellende heb ik er meer in geïnvesteerd dan de bedoeling was), 20% in Etherium, 10% in VEN en de laatste 4% in FUN.

Ik heb ook al een paar keer getwijfeld om de hype train van VEN niet te missen en er nog eens een paar honderd tegenaan te gooien, maar ik wil de markt eerst beter leren kennen en de candlesticks, volumes en depths beter kunnen lezen voor ik overga tot een groter bedrag. Als dat betekent dat ik daarmee nu een mooi instap moment mis dan is dat maar zo, maar ik wil geen FOMO aankoop doen met de beperkte kennis en kunde die ik nu heb.
»» Democracy is so overrated »»
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:44:06 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176606730
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar ik wil heul niks kopen op cryptopia.
Cryptopia heb ik geen slechte ervaringen mee. Eerlijk gezegd is het naast Binance de enige andere exchange die ik zonder gezeik heb gebruikt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176606755
Kraken deposit, woensdag gestort nog niks binnen -O-
pi_176606756
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Cryptopia heb ik geen slechte ervaringen mee. Eerlijk gezegd is het naast Binance de enige andere exchange die ik zonder gezeik heb gebruikt.
Hij werkt alleen nog maar voor 1/3de:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:47:35 #124
131603 Afwazig
Serious business
pi_176606778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:45 schreef Roellie80 het volgende:
Kraken deposit, woensdag gestort nog niks binnen -O-
Hebben ze ook aangegeven dat na de upgrade het allemaal wat langer kan duren omdat ze achter lopen met dat werk. Verificatie voor nieuwe users staat ook nog uit.

Wel kut natuurlijk.
pi_176606811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:45 schreef Roellie80 het volgende:
Kraken deposit, woensdag gestort nog niks binnen -O-
Weet niet of je het al gecheckt hebt maar soms staat een deposit on hold. Bij mij al twee keer gebeurd, een keer omdat het van een ander rekeningnummer kwam en een keer omdat mijn limiet toen 2000 dollar per dag was en ik 2000 euro had overgemaakt geloof ik. Klantenservice regelt het meestal wel snel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')