abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177039104
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ben hier lid geworden omdat ik helemaal vastloop bij de support van Gearbest. Ik hoop dat ik hier verder kom, alvast bedankt voor de hulp!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:

- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)

-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE

ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html

- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund

Ik heb een ticket aangemaakt na het eerste probleem (afgebroken hotend in de verpakking). Daarna antwoord gehad dat ze ermee bezig zijn. Daarna kon ik op geen enkele manier meer reageren op dit ticket, een nieuwe aanmaken kan ook niet (er is namelijk al een ticket!). Ik heb nu een niet werkende 3D printer en het grootste deel van de bestelling is na bijna 70 dagen ook nog niet binnen. Dus na ruim 2 maanden heb ik nog NIKS bruikbaars maar wel heel veel tijd verloren. En bijna 190 euro.
Dit is wat ik had willen toevoegen aan de bestaande ticket WT18011202266 :

-------------
No response possible to ticket WT18011202266 (Anet A8 3D printer + extra parts)
order W1711241432015173
I always get the popup: "The ticket cannot be reply now"
For many weeks I try to reply to this ticket but everytime it is not possible to reply !!
And a making a new ticket with this ordernumber is not possible !!
-------------

Hi,

It started with a broken hotend when the package arrived.
I have yet not heard of a solution for the broken part. I have continued to build the printer to the latest Anet instructions on Youtube to see if there are any more issues. After a final check the motors worked and the cabling is ok. Everything has been installed according to the instructions and double checked.
The heatbed and hotend worked....but for only 5 minutes! Then they did not warm up anymore.
I diagnosed the problem by following these instructions provided by Anet:
https://www.gearbest.com/(...)rature-problems-2152

- the heatbed / extruder do NOT warm up
- the signal lights (D4 and D5) for the heatbed / extruder do NOT light up when heating is activated
- tried switching the hotend extruder temparature and bed temperature connections on the mainboard to diagnose workings (as instructions say) : no readings.
- setting "DRYRUN" to "OFF" in the printer menu does not work; it jumps back to "ON"

This means the mainboard is also faulty. This seems to happen often.

Please send me a new hotend and new mainboard. Returning the whole package is not a good option; it is time-consuming to put this kit together and to take apart and it is also not economical for Anet/Gearbest* FieRo71 to return and replace everything. Only a few rather inexpensive parts are broken and need to be replaced. Therefore I ask for sending a replacement mainbord and hotend for this Anet A8. This is a better/costeffective solution for everybody. I need a working 3D printer.

Also only 2 packages of the order arrived. All the other items are still not received. I ordered everything 24 november 2017. That is way over the 60 day period. I want a resend or refund ! Now I have spent almost 190 euro, 2 months of my time and I have nothing that works or is complete. The support is bad / not available. I am not happy right now.
pi_177043556
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar bij 1 van de 3 artikelen missen de schoonmaak doekjes voor het scherm, waardoor het product eigenlijk onbruikbaar is geworden, een screenprotector plak je niet voordat het scherm schoongemaakt is.

Graag ontvang ik een refund

- Orderdatum: 21-01-2018
- Product: Tempered Glass Screen Protector for Samsung Gear S3 Frontier/Classic Smart Watch TRANSPARENT
- Ordernummer: WB1801280801352670
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG958047363BE
- Verzendmethode: BPost
- Probleem: Incompleet artikel
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund (PayPal, dus niet als credits. Als het enkel als credits kan wil ik een resend)
  CHI shopkeeper vrijdag 9 februari 2018 @ 15:38:27 #203
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177058659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:48 schreef FieRo71 het volgende:
Ik ben hier lid geworden omdat ik helemaal vastloop bij de support van Gearbest. Ik hoop dat ik hier verder kom, alvast bedankt voor de hulp!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:

- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)

-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE

ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html

- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund

Ik heb een ticket aangemaakt na het eerste probleem (afgebroken hotend in de verpakking). Daarna antwoord gehad dat ze ermee bezig zijn. Daarna kon ik op geen enkele manier meer reageren op dit ticket, een nieuwe aanmaken kan ook niet (er is namelijk al een ticket!). Ik heb nu een niet werkende 3D printer en het grootste deel van de bestelling is na bijna 70 dagen ook nog niet binnen. Dus na ruim 2 maanden heb ik nog NIKS bruikbaars maar wel heel veel tijd verloren. En bijna 190 euro...
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak en het is niet prettig om te horen dat er meerdere onderdelen kapot zijn / nog niet alles is geleverd. Ik ga er dan ook onmiddellijk werk van maken en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je me wel aub via een privé bericht een video kunnen sturen van de onderdelen die defect zijn? Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:48 schreef Rik.. het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, maar bij 1 van de 3 artikelen missen de schoonmaak doekjes voor het scherm, waardoor het product eigenlijk onbruikbaar is geworden, een screenprotector plak je niet voordat het scherm schoongemaakt is.

Graag ontvang ik een refund

- Orderdatum: 21-01-2018
- Product: Tempered Glass Screen Protector for Samsung Gear S3 Frontier/Classic Smart Watch TRANSPARENT
- Ordernummer: WB1801280801352670
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG958047363BE
- Verzendmethode: BPost
- Probleem: Incompleet artikel
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund (PayPal, dus niet als credits. Als het enkel als credits kan wil ik een resend)
Een poetsdoekje is natuurlijk wel essentieel voor een tempered glass screen. Echter, in de productbeschrijving staat niets in over een poetsdoekje. Ik ga navragen of deze normaalgesproken wel bij dit product hoor te zitten en mocht dit zo zijn dan ga ik proberen iets voor je te regelen, ik kom hier op terug wanneer ik hier meer over weet

[ Bericht 16% gewijzigd door Gearbest op 09-02-2018 16:08:03 ]
pi_177059213
registreer om deze reclame te verbergen
beste meneer (of mevr.) Gearbest.
ik probeerde een Xiaomi Redmi 5 4G Phablet te bestellen. helaas werd tijdens het wachten de verzendtijd verzet naar ergens eind maart. dat duurde mij te lang dus om vervanging bv. ander kleur gevraagd, of een note 4 waarvan ik hier een coupon had.
nu krijg ik netjes antwoord op mijn ticket vragen, alleen niet de antwoorden die ik graag wil horen.
de note 4 kan ik nu krijgen met bijbetaling van 25 dollar. oke? maar dan wordt hij duurder als normaal bij Gearbest. tot mijn verbazing zag ik dat de note 5 nu wel weer een redelijke verzendtijd had. kunt u hier eens naar kijken als u tijd heeft?
Orderdatum: 04022018
- Product: Xiaomi Redmi 5 4G Phablet 2GB RAM Global Version
- Ordernummer:W1608080855168505
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: DPDUK2
- ticketnr.: T18020807446
- Probleem: zie bovenstaande, komt er op neer dat ik niet wil wachten tot april op een telefoon. en niet teveel wil bijbetalen (liever niets) dus of de phone die ik besteld heb in redelijke tijd geleverd of een vervanger.
- Voorkeur: een telefoon.

bij voorbaat dank,
Sjaak


edit: heb de rekening van 25 dollar toch maar betaald om het niet nog verwarrender te maken,
en waarschijnlijk nog langer te laten duren.
blijf het raar vinden dat ik een telefoon wil kopen met een coupon en dat ik uiteindelijk duurder uit ben als in de webshop. Hier kan zeker niets meer aan gedaan worden?

[ Bericht 12% gewijzigd door sjaak109 op 09-02-2018 17:58:42 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 9 februari 2018 @ 18:37:56 #205
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177062151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:03 schreef sjaak109 het volgende:
beste meneer (of mevr.) Gearbest.
ik probeerde een Xiaomi Redmi 5 4G Phablet te bestellen. helaas werd tijdens het wachten de verzendtijd verzet naar ergens eind maart. dat duurde mij te lang dus om vervanging bv. ander kleur gevraagd, of een note 4 waarvan ik hier een coupon had.
nu krijg ik netjes antwoord op mijn ticket vragen, alleen niet de antwoorden die ik graag wil horen.
de note 4 kan ik nu krijgen met bijbetaling van 25 dollar. oke? maar dan wordt hij duurder als normaal bij Gearbest. tot mijn verbazing zag ik dat de note 5 nu wel weer een redelijke verzendtijd had. kunt u hier eens naar kijken als u tijd heeft?
Orderdatum: 04022018
- Product: Xiaomi Redmi 5 4G Phablet 2GB RAM Global Version
- Ordernummer:W1608080855168505
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: DPDUK2
- ticketnr.: T18020807446
- Probleem: zie bovenstaande, komt er op neer dat ik niet wil wachten tot april op een telefoon. en niet teveel wil bijbetalen (liever niets) dus of de phone die ik besteld heb in redelijke tijd geleverd of een vervanger.
- Voorkeur: een telefoon.

bij voorbaat dank,
Sjaak

edit: heb de rekening van 25 dollar toch maar betaald om het niet nog verwarrender te maken,
en waarschijnlijk nog langer te laten duren.
blijf het raar vinden dat ik een telefoon wil kopen met een coupon en dat ik uiteindelijk duurder uit ben als in de webshop. Hier kan zeker niets meer aan gedaan worden?
Hallo Sjaak,
Dit is zeer vervelend om te horen en totaal niet fijn als je op je telefoon ligt te wachten. Nu is het juist alleen maar verwarrend door de betaling, omdat ik nu niks meer kan doen totdat de betaling volledig verwerkt is. Had nog even gewacht met de betaling, want dan had ik nog kunnen kijken wat de status is. Tevens kan ik de telefoon naar alle waarschijnlijk voor dezelfde prijs kunnen regelen. Nu is het allemaal lastig door die extra betaling (loopt al via een ticket + betaling gedaan).... Op dit moment kan ik weinig meer doen. Ik kan nog kijken of ik iets kan doen totdat je betaling verwerkt is.
pi_177062248
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
pi_177063707
registreer om deze reclame te verbergen
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
pi_177066508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
tip check op de dag zelf hier
http://www.dpdpredict.nl/
dan krijg je tijdvak van 1 uur en sinds kort kan je als je je 06 heb opegegeven bij de bestelling je pakket hier volgen
https://www.mijndpdpakket.nl/login via google maps
  CHI shopkeeper zaterdag 10 februari 2018 @ 16:06:26 #209
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177085129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:06 schreef yezzer het volgende:
Misschien even een vraag over het Chinese Nieuwjaar: wanneer ligt alles stil, en vanaf wanneer worden de activiteiten hervat?
Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef sjaak109 het volgende:
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraan :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:49 schreef GinoD240 het volgende:
Maandag 12 Februari tussen 06:00 en 22:00 zal mn bestelling geleverd worden via de DPD, in ieder geval bedankt voor eventuele moeite.
Super om te horen en bedankt voor de feedback.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:28 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

tip check op de dag zelf hier
http://www.dpdpredict.nl/
dan krijg je tijdvak van 1 uur en sinds kort kan je als je je 06 heb opegegeven bij de bestelling je pakket hier volgen
https://www.mijndpdpakket.nl/login via google maps
Dat is een hele goeie tip :)
pi_177090547
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:
Lol,

zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden

Als je doorgeeft als je order verwerkt is ga ik er nog achteraan :)

bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.

zou mooi zijn als je nog iets kon betekenen, nu moet ik met de vrouw kleren gaan kopen omdat ik een te dure phone heb gekocht en zij wil ook iets duurs. :-}
pi_177097074
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
pi_177099576
[quote]0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

[..]

bedankt voor deze update!
leuk om lezen dat er tijdens deze periode ook nog van jullie support is en er verzendingen gebeuren! THX
pi_177099620
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws over
CHI / [Gearbest] Vraag hier een Coupon aan!
Je moet wel priority line kiezen!
trouwens, ik weet niet of jij Belg bent, maar ik kan jou zeggen dat ik zelf onlangs met een pakket van 20,50 totale waarde (verzendkosten inclusief) douane perikelen heb ondervonden hier in BE: kreeg een brief dat ze de factuur moesten zien en het betaalbewijs.
het is nog niet aangeleverd en als je deze miserie hebt, dan ben je aan de willekeur overgeleverd van de bureaucraten: dat is min of meer te vergelijken met de processie van Echternach....het gaat voor geen meter vooruit en je moet dan erg lang wachten + alle andere onhebbelijkheden...
Tegenwoordig hebben ze daar ook grof geld geroken en worden (aangetekende) zendingen met tracking veel meer aan controle onderworpen als vroeger, dat is toch mijn eigen vaststelling.
pi_177100436
quote:
lees eens het andere topic: de mensen van Gearbest hebben daar blijkbaar erg goed nieuws over
CHI / [Gearbest] Vraag hier een Coupon aan!
Je moet wel priority line kiezen!
trouwens, ik weet niet of jij Belg bent, maar ik kan jou zeggen dat ik zelf onlangs met een pakket van 20,50 totale waarde (verzendkosten inclusief) douane perikelen heb ondervonden hier in BE: kreeg een brief dat ze de factuur moesten zien en het betaalbewijs.
het is nog niet aangeleverd en als je deze miserie hebt, dan ben je aan de willekeur overgeleverd van de bureaucraten: dat is min of meer te vergelijken met de processie van Echternach....het gaat voor geen meter vooruit en je moet dan erg lang wachten + alle andere onhebbelijkheden...
Tegenwoordig hebben ze daar ook grof geld geroken en worden (aangetekende) zendingen met tracking veel meer aan controle onderworpen als vroeger, dat is toch mijn eigen vaststelling.
Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.

Dus het werkt bij Gearbest niet zo mooi als bij Banggood. Wat me opvalt is dat Priority Line nog steeds een hele lange bezorg tijd heeft. zo'n 4 to 6 weken. Bij Banggood hoef je geen coupons aan te vragen en kan je de verzendmethode Priority Direct Mail kiezen. dan ben je er verzekerd van dat je geen douane gezeik krijgt en mijn ervaring is dat de spullen in iets langer dan 1 week binnen zijn. Goede ervaringen mee met het kopen van mobiele telefoons.

Ik zoek naar een vergelijkende optie bij Gearbest. dus enkele euro's extra voor een goede verzendmethode waarbij je verzekerd bent van snelle aflevering zonder douane gezeik.

Is dat het geval met priority line (mits je een coupon code hebt) ?
pi_177106593
Ook mijn telefoon is er uitgepikt door de douane. Ik moet nu 33 euro betalen voor een telefoon van 100 euro. Is hier nog iets aan te doen?
  CHI shopkeeper zondag 11 februari 2018 @ 15:10:55 #216
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177109018
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:53 schreef sjaak109 het volgende:


[..]

bestelling is geplaatst en onderweg. Your order number is W1802040229165245 and we have shipped your order out today.

zou mooi zijn als je nog iets kon betekenen, nu moet ik met de vrouw kleren gaan kopen omdat ik een te dure phone heb gekocht en zij wil ook iets duurs. :-}
Oke dan ga ik kijken wat ik kan gaan doen :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:16 schreef Piet200 het volgende:
Een vraagje, waarop ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden.

Ik wil een mediaspeler bestellen en zie dat deze bij Gearbest de beste prijs heeft. Nu heeft Banggood een verzendmethode "Priority Direct Mail" daar heb ik vaak gebruik van gemaakt omdat je dan gegarandeerd geen invoerrechten hoeft te betalen.

Heeft Gearbest ook een dergelijke verzendmethode ? Anders heeft het voor mij weinig zin om hem bij GB te bestellen en betaal ik wat meer bij Ali met de zekerheid dat er geen kosten bovenop komen.

Ik zie wel dat GB een verzend methode heeft genoemd "Priority Line" maar nergens blijkt uit dat er met deze verzendmethode geen invoerrechten e.d. bijkomen.

Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit ?

Ihttps://www.gearbest.com/tv-box/pp_1013038.html?lkid=11705654
De vragen zijn door Yezzer beantwoord en ik heb ze in het Coupon topic net beantwoord :)
Douanekosten worden nu terugbetaald met de verzendmethode Priority Line. Mocht je extra kosten hebben dan zal je deze eerst zelf moeten betalen. Dit is de normale gang van zaken. Na het indienen van de factuur van douanekosten zullen we deze terug betalen.
Tevens krijg je ook de douanekosten terug bij alle bestelling uit een GW warenhuis.
Nog een 3 manier is via Registered Air Mail op voorwaarde dat de Priority Line verzendmethode niet beschikbaar is.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 07:29 schreef yezzer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 10 februari 2018 16:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb hier meer nieuws over.
Tijdens het Chinees Nieuwjaar zal de verzending wel 3-5 dagen vertraging oplopen. De klanten service zal ook wel trager op reageren dan normaal (er is wel klanten service aanwezig). De tickets aanmaak zal ook vertraging oplopen.

[..]

bedankt voor deze update!
leuk om lezen dat er tijdens deze periode ook nog van jullie support is en er verzendingen gebeuren! THX
Graag gedaan. Ik zal zelf hier ook nog gewoon op alles antwoorden :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Piet200 het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de info. ik ben overigens geen Belg.

Dus het werkt bij Gearbest niet zo mooi als bij Banggood. Wat me opvalt is dat Priority Line nog steeds een hele lange bezorg tijd heeft. zo'n 4 to 6 weken. Bij Banggood hoef je geen coupons aan te vragen en kan je de verzendmethode Priority Direct Mail kiezen. dan ben je er verzekerd van dat je geen douane gezeik krijgt en mijn ervaring is dat de spullen in iets langer dan 1 week binnen zijn. Goede ervaringen mee met het kopen van mobiele telefoons.

Ik zoek naar een vergelijkende optie bij Gearbest. dus enkele euro's extra voor een goede verzendmethode waarbij je verzekerd bent van snelle aflevering zonder douane gezeik.

Is dat het geval met priority line (mits je een coupon code hebt) ?
Ik weet niks over Banggood zijn methodes dus ik kan je niet helpen met vergelijken.
Voor Priority Line hoef je geen code te gebruiken. Je kan deze gewoon kiezen ook zonder coupon code. De coupon code is voor een korting op de paginaprijs dus deze kan je zien als een extra korting. Bij ons hoef je niet extra te betalen voor de douanekosten terug te krijgen. De verzendmethode duurt wel langer dan 1 week.
Hopelijk heb ik met al de post je duidelijk kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:27 schreef Smultie2 het volgende:
Ook mijn telefoon is er uitgepikt door de douane. Ik moet nu 33 euro betalen voor een telefoon van 100 euro. Is hier nog iets aan te doen?
Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.
pi_177109775
quote:
Dat is zeer vervelend. Welke verzendmethode heb je gebruikt en uit welk warenhuis besteld. Ligt er aan of je aan de voorwaarden voldoet om deze terug te krijgen.
Ordernummer: W1801231411424492
Verzendmethode: signpost registered
Warenhuis: kan ik zo snel niet vinden. Ik dacht China, maar kan het niet terugvinden in de app.
  CHI shopkeeper zondag 11 februari 2018 @ 17:10:16 #218
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177112381
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:42 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Ordernummer: W1801231411424492
Verzendmethode: signpost registered
Warenhuis: kan ik zo snel niet vinden. Ik dacht China, maar kan het niet terugvinden in de app.
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet :) Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
pi_177116192
Hoi vriend!

Even een vraagje,
Ik probeer hier een ticket aan te maken voor order W1801251519397169, maar dit lukt me maar niet.

Ik krijg steeds volgende melding,
ui2G6K2.png
en dan kom ik terug op dezelfde pagina, probeer ik opnieuw en geeft ie als fout: verkeerde captcha, welke helemaal niet fout is
4HVZ6ML.png

Ik heb 2 filmpjes op youtube die mijn probleem aantonen (de linkerkant van de opberg / charging box werkt niet - erg erg slecht contact)
pi_177116420
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 04:44:41 #221
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177122334
Nieuwsupdate: Tijdens Chinees nieuwjaar zullen de bestelling vanuit een China of Hong Kong warenhuis enige vertraging oplopen. Dit zal niet het geval zijn voor GW warenhuizen. Wil je geen vertraging bestel dan uit GW warenhuizen. Dit kan je zien door onder de titel van het product te kijken. Bij Warehouse Options moet dan G-W staan en dan zul je die moeten selecteren.

Meer nieuws over douanekosten!

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:58 schreef Jonmen het volgende:
Hoi vriend!

Even een vraagje,
Ik probeer hier een ticket aan te maken voor order W1801251519397169, maar dit lukt me maar niet.

Ik krijg steeds volgende melding,
[ afbeelding ]
en dan kom ik terug op dezelfde pagina, probeer ik opnieuw en geeft ie als fout: verkeerde captcha, welke helemaal niet fout is
[ afbeelding ]

Ik heb 2 filmpjes op youtube die mijn probleem aantonen (de linkerkant van de opberg / charging box werkt niet - erg erg slecht contact)
Hallo Jonmen,
Dat is zeer vervelend en toch wel merkwaardig.
Ik ga deze dan doorgeven en dan zal er een ticket aan worden in je account. Op die manier kan je alsnog je filmpjes doorgeven van het defect. Hopelijk kom je er dan uit.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
Fijn om te horen en bedankt voor de waardering. De kudo's zijn ontvangen en deze bestaan nog steeds :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 12-02-2018 05:35:19 ]
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 05:35:26 #222
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177122434
Hallo members,

Dit topic is bestemd voor nieuws/persberichten van GearBest. Tevens dient dit topic om antwoord te geven op algemene vragen en het helpen bij orderproblemen.
We zien dat er de laatste tijd veel dezelfde vragen terugkomen en dit is kost veel tijd om die te beantwoorden. Daarom zal ik die hier uitleggen. Tevens zal ik tips geven over het bestellen van producten.

Besteltips
1) Probeer een order te bestellen uit een G-W warenhuis. Hierdoor heb je geen last van douanekosten. Mocht het toch voorkomen dat je ze krijgt. Dan vergoeden wij deze kosten! Tevens heb je snelle verzending bij deze warenhuizen. Het nadeel is wel dat de prijzen in de meeste gevallen iets hoger liggen dan China/Hong Kong warenhuizen.
2) Kies je toch voor een China/Hong Kong warenhuis en de waarde (orderwaarde + verzendkosten) ligt boven de ¤22. Kies dan voor Priority Line. Met deze verzendmethode sluit je douanekosten uit, want wij vergoeden de douanekosten. De verzending duurt ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting en kan langer of korter zijn.
3) Is Priority Line niet beschikbaar voor een China/Hong Kong warenhuis? Kies dan voor Registered Air Mail. Mocht je dan douanekosten krijgen dan vergoeden we deze. Je sluit douankosten dus uit.
4) Wil je een product bestellen, maar er is geen coupon code van? Vraag deze dan hier aan en gaan we kijken of we deze kunnen regelen. Nee heb je en ja kan je krijgen :)
5) Betaal je order indien mogelijk met PayPal.
6) Bij orders met een hoge orderwaarde sluit echt een "Shipping Insurance" af! Soms raken de pakketjes toch zoek. Het wordt steeds moeilijker om een resend/refund geregeld te krijgen in de toekomst zonder de "Shipping Insurance" verzekering. Neem deze verzekering echt voor die paar euro. Dit bespaard een hoop gedoe voor jezelf achteraf!

Algemene vragen

Wat is een G-W warenhuis?
Dit zijn warenhuizen die speciaal voor EU klanten zijn opgezet. Het verschil is de snelle levertijd van ongeveer 7(werk)dagen en het uitlsuiten van douankosten. Dit ongeacht welke verzendingsmethode je kiest. Krijg je toch douanekosten dan zullen we deze terugbetalen.

Wanneer is een product weer beschikbaar?
Deze vragen zijn moeilijk te beantwoorden en zijn afhankelijke van onze leveranciers. Ik kan dit niet voorspellen en vaak is hier onduidelijkheid over.

Wat is een Coupon code?
Dit zijn kortingscodes die geldig zijn voor een bepaald type product in een bepaald warenhuis. Je kan deze bij ons aanvragen in het daarvoor bestemde topic. Geef dan het productnaam, URL en aantal stuks door wat je wilt gaan bestellen. Het kan zijn dat het niet lukt om een coupon te regelen. Dit kan komen doordat het product al sterk afgeprijsd is, er geen voorraad is of er een beperkte voorraad is.

Hoe gebruik je GB Points bij het plaasen van een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.
Voorwaarden hierbij zijn: Je moet minstens 50 punten hebben, d korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %) en coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

Shipping Insurance is dat nu echt nodig?
Dit is niet noodzakelijk nodig, maar kan veel problemen wegnemen! Zeker bij hoge orderwaardes/waardevolle spullen. Mocht je pakketje niet aankomen is het zeer handig om deze verzekering te hebben. Ook wanneer je pakketje verkeerd of beschadigd wordt geleverd wat buiten onze macht ligt. Ik raad het zelf aan dit voortaan wel te gebruiken. Vaak is het maar een paar euro en hiermee bespaar je jezelf veel problemen en gedoe mocht er iets fout gaan.

Mijn order staat op "processing"?
Dit is de status waarbij je order verwerkt wordt en mogelijk al ingepakt wordt. Het kan altijd even duren (ongeveer 2 dagen) voordat je order de status "Shipped Out". Wacht enkele dagen af en als er geen update komen dan mag je je gerust melden in het Support Topic.

Mijn tracking code is nog steeds niet actief?
Het kan enkele dagen duren eer je tracking code actief zal worden en is afhankelijk van de verzendmethode. Lees eerst de verschillende verzendmethodes. Mocht deze toch niet actief worden. Meld dit dan in het Support Topic.

Mijn pakketje nog niet ontvangen?
Je kan je pakketje via de volgende sites volgen: 17Track, Track24 en voor Priority Line orders kan je de status ook nog bekijken via Faryaa en DPD.
Lees ook de verschillende verzendmethodes hieronder welke een beter beeld geeft over de verzending.
Je pakketje mag niet langer dan dan 2 maanden onderweg zijn. Is dit wel het geval meld je direct en dan gaan we kijken wat we kunnen regelen.

Wanneer heb ik kans op douanekosten en wat zijn de bedragen die ik kan verwachten?
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel uitsluiten door Priority Line als verzendmethode te kiezen of te kiezen voor een GW warenhuis. Is Priority Line niet beschikbaar? Kies dan voor Registered Air Mail en dan vergoeden we de eventuele douanekosten ook.

Wanneer krijg ik de douanekosten terug?
Als je toch douanekosten krijgt als je bestelling is verzonden uit een G-W warenhuis.
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Priority Line".
Als je een order hebt geplaatst uit een China/Hong Kong warenhuis en je gekozen hebt voor de verzendmethode "Registred Air Mail". De voorwaarde is wel dat "Priority Line" NIET berschikbaar is voor dit product.

Hoe meld ik de douanekosten?
Je kan dit direct via de site doen door zelf een ticket aan te maken of je bij ons melden in het support topic. Vul dan het hele lijstje in en vermeld de douanekosten. Dan zorgen wij dat je direct het juiste ticket ontvangt. Je hoeft dan enkle nog de factuur van de douanekosten te uploaden. De douanekosten worden dan teruggestort.

Hoe meld ik een probleem of een defect product?
Ga naar dit topic en vul daar het hele lijstje in, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Afhankelijk van de situatie zal je een snel een ticket hierover ontvangen die je verder op weg helpt. Bij een defect product geef dan duidelijke uitleg over je probleem. Tevens zul je hier video's en filmpjes van moeten maken en toevoegen aan je ticket. Mocht je er niet uitkomen dan zal ik er nogmaals achteraan gaan en kijken wat er mogelijk is.

Verzendmethodes en levering voor China/Hong Kong warenhuizen
De leveringtijden verschillen per verzendmethode en dit zijn schattingen. De levertijden kunnen dus afwijken van onderstaande schattingen. De schattingen dienen ter informatie en zijn geen ultimatum. Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes:
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is normale verzendmethode zonder tracking code. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Meestal worden deze rond de 2-3 weken geleverd
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hierbij wel een tracking code. Je zal echter maar een beperkt aantal tracking updates krijgen.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de ¤22.
- Europe Railway Registered: Dit is een heel trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Nadat je pakketje in Polen is aangekomen zal je geen tracking updates meer krijgen. Je pakketje zal vanuit Polen naar Nederland/België verzonden worden. De verzending duurt in totaal ongeveer 6-7 weken.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Als er nog meer tips of algemene vragen zijn stuur me gerust een PM hierover. Dan zet ik ze erbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 13-02-2018 05:05:20 ]
pi_177122932
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet :) Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).
  CHI shopkeeper maandag 12 februari 2018 @ 10:04:15 #224
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_177124308
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 08:04 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Thanks, ik houd je op de hoogte (vooralsnog geen ticket gezien).
Super. Ticket verwacht ik pas na Chinees nieuwjaar. Er zal minder snel respons zijn op de tickets nu.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 12-02-2018 11:06:23 ]
pi_177132781
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:09 schreef sjaak109 het volgende:
euhhh heb even niets te klagen,

maar wil even mijn complimenten geven voor de support hiero op Fok van Gearbest.
zelfs op zondag antwoord. heeft deze beste man/vrouw wel eens vrij?
kudo,s (bestaan die nog?)
diezelfde waardering wil ik eveneens meegeven aan de erg toegewijde manier waarop de support medewerker/medewerkster van Gearbest hier zijn of haar best doet om de klanten ten dienste te staan, dat verdient een hele dikke pluim hoor, do zo verder als het kan en vooral bedankt !
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')