abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 17:28:32 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176436016
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja!

De sfeer, de vrijheid, de mogelijkheid om mezelf te zijn.
Die laatste, hoezo dat?

Ik vond Berlijn heerlijk, en blijkbaar Praag ook je ik afgelopen jaar achter ^O^ *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176436195
Ik vind je baby mooi Mini. Maar ik vind m ook op de mijne lijken toen ie net geboren was :P dus ik ben bevooroordeeld.
Kwak
pi_176436280
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Die laatste, hoezo dat?

Ik vond Berlijn heerlijk, en blijkbaar Praag ook je ik afgelopen jaar achter ^O^ *O*
ik wil ook nog naar Praag dit jaar!

Het is het stukje vrijheid en acceptatie van de niet-doorsnee-mens.
Daar kwam ik er pas achter hoe bekrompen 'wij' eigenlijk zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176436426
Zeker weten dat dat niet aan je vakantiegevoel ligt?

Wat ik meekreeg van m.n. linksig circuit in Berlijn is dat het vaak nog een stukje starder en bekrompener is/ was dan hier. Alleen dan met een andere standaard.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176436498
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Zeker weten dat dat niet aan je vakantiegevoel ligt?

Wat ik meekreeg van m.n. linksig circuit in Berlijn is dat het vaak nog een stukje starder en bekrompener is/ was dan hier. Alleen dan met een andere standaard.
vast ook afhankelijk van waar je komt/ wie je bent, maar voor mezelf heb ik wel echt verschil gemerkt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176436695
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

vast ook afhankelijk van waar je komt/ wie je bent, maar voor mezelf heb ik wel echt verschil gemerkt.
Over een paar maanden ga ik je vertellen of ik het met je eens ben ;)

Maar de vrienden met wie we gaan zeiden ook al zo iets. Zij zijn ook wat alternatief en vallen daar nauwelijks op, terwijl een (schoon)zus die mee was en wat meer van het nette/tuttige was zich er minder thuis voelde :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Sunnythesun op 11-01-2018 18:18:17 ]
pi_176436827
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Zeker weten dat dat niet aan je vakantiegevoel ligt?

Wat ik meekreeg van m.n. linksig circuit in Berlijn is dat het vaak nog een stukje starder en bekrompener is/ was dan hier. Alleen dan met een andere standaard.
Dank! wilde net oppperen dat je je dan in NL in de verkeerde kringen begeeft omdat het hier echt niet heul anders is, of daar supermegauber tof
pi_176436828
Ik heb ineens moestuinkriebels. Beetje vroeg nog.
Spoilers!
pi_176436856
Ik vond Berlijn ook heel fijn. Ik ben gewoon een doorsnee mens, voel me eigenlijk overal wel geaccepteerd, maar ik hou er wel van dat Berlijn zoveel verschillende kanten heeft. Mijn vakanties draaien toch altijd een beetje om eten, en daar heb je zoveel verschillende keukens en leuke plekjes. Staat in ieder geval erg hoog op m'n lijstje om naar terug te gaan.
pi_176436858
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ineens moestuinkriebels. Beetje vroeg nog.
prima om nu al grond voor te bewerken zaden uit te zoeken en vroege dingen te kiemen??
pi_176436895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

prima om nu al grond voor te bewerken zaden uit te zoeken en vroege dingen te kiemen??
Tuin moet nog steeds gesaneerd worden dus het wordt niets met de vollegrond dit jaar.

Misschien dat ik toch maar even mijn zaden uit de schuur ga halen. Die kan ik vast leuk sorteren. Ik heb tenslotte weer al mijn plastic bakjes in de verhuisdozen gevonden.
Spoilers!
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:34:36 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176436971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Zo'n lange gang heb ik ook, geen tegels maar laminaat en sinds kort eindelijk een inloopmat

[ afbeelding ]
Die inloopmatten zijn geweldig, nemen vuil erg goed op en je zuigt het er zo weer uit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176437016
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die inloopmatten zijn geweldig, nemen vuil erg goed op en je zuigt het er zo weer uit
lol @ inloopmatten! vast de duitse vertaling van een droog- (mijn voorkeur) of een schoon-loopmat
pi_176437037
quote:
17s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Berlijn ook heel fijn. Ik ben gewoon een doorsnee mens, voel me eigenlijk overal wel geaccepteerd, maar ik hou er wel van dat Berlijn zoveel verschillende kanten heeft. Mijn vakanties draaien toch altijd een beetje om eten, en daar heb je zoveel verschillende keukens en leuke plekjes. Staat in ieder geval erg hoog op m'n lijstje om naar terug te gaan.
ik hou van Berlijn nu al zo vaak geweest maar de sfeer van Berlijn O+
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:40:23 #190
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176437045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

lol @ inloopmatten! vast de duitse vertaling van een droog- (mijn voorkeur) of een schoon-loopmat
Geen idee, een einlauf is een klisma
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:41:14 #191
370431 drakin
vurig typje
pi_176437059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

lol @ inloopmatten! vast de duitse vertaling van een droog- (mijn voorkeur) of een schoon-loopmat
Zal mijn Friezisme dan wel zijn, maar een mat waar je even overloopt en dan schoon bent is ook grote onzin
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_176437066
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen idee, een einlauf is een klisma
google je op inloopmat krijg je de droog en schoonloop maar op de site vind je dan geen inloop, wel een term die meer gebezigd wordt dus
  donderdag 11 januari 2018 @ 18:42:00 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176437068
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:41 schreef drakin het volgende:

[..]

Zal mijn Friezisme dan wel zijn, maar een mat waar je even overloopt en dan schoon bent is ook grote onzin
In de overloop bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176437070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:41 schreef drakin het volgende:

[..]

Zal mijn Friezisme dan wel zijn, maar een mat waar je even overloopt en dan schoon bent is ook grote onzin
qua schoenen en het is een X stappen kan dat prima hoor
pi_176437074
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In de overloop bedoel je?
lol
pi_176437093
trouwens gevonden, dit is een inloop mat



de begeleidende text maakt het nog ingewikkelder

"Een goede inloopmat heeft een schrapende werking en een open structuur, waardoor het verwijderde vuil tussen of onder de mat valt. Hierdoor wordt het verwijderde vuil niet verder uw woning of gebouw ingedragen. De spaghettimat is bij uitstek geschikt als schoonloopmat. Bovendien schelen goede droogloopmatten u flink in de schoonmaakkosten van uw bedrijfsgebouw of woning. Droogloopmatten kunnen tot 90% van het vocht opnemen dat anders naar binnen gelopen wordt. Wilt u een inloopmat op maat laten maken? Bekijk de webshop van Voordeelmat en bestel direct een mat naar wens."

ARGH
pi_176437156
Ik heb vandaag ook al gezocht naar typen deurmatten.

Droogloop: van katoen, neemt veel vocht op, makkelijk te stofzuigen omdat vuil er boven op blijft liggen.

Schoonloop: van polyester met open structuur, vuil valt er doorheen, neemt weinig vocht op, lastig schoon te krijgen.

En inloopmatten is volgens mij meer een verzamelterm voor binnenmatten ofzo.

Gedoe.
Spoilers!
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 18:51:06 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176437184
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag ook al gezocht naar typen deurmatten.

Droogloop: van katoen, neemt veel vocht op, makkelijk te stofzuigen omdat vuil er boven op blijft liggen.

Schoonloop: van polyester met open structuur, vuil valt er doorheen, neemt weinig vocht op, lastig schoon te krijgen.

En inloopmatten is volgens mij meer een verzamelterm voor binnenmatten ofzo.

Gedoe.
Kokosloper? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176437205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:44 schreef liedetector het volgende:
trouwens gevonden, dit is een inloop mat

"Een goede inloopmat heeft een schrapende werking en een open structuur, waardoor het verwijderde vuil tussen of onder de mat valt. Hierdoor wordt het verwijderde vuil niet verder uw woning of gebouw ingedragen. De spaghettimat is bij uitstek geschikt als schoonloopmat. Bovendien schelen goede droogloopmatten u flink in de schoonmaakkosten van uw bedrijfsgebouw of woning. Droogloopmatten kunnen tot 90% van het vocht opnemen dat anders naar binnen gelopen wordt.

Toch heb ik liever een zure mat :9
pi_176437232
Wat een werk een mat kiezen al niet is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')