abonnement Unibet Coolblue
pi_176415324
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.





[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 10-01-2018 21:32:31 ]
Oh.
pi_176415532
kinderachtig goffetomme
blablablabla
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:55:49 #4
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176415720
Die Neres is toch wel beter dan ik dacht, ik vind zijn lichaamsbouw ook echt topsporter uitstralen. Daar kunnen de nederlandse buitenspelers nog iets van leren. Botten en spieren meer heeft die niet, knap hoor (teveel zondigen zit er niet bij, als je zo'n bouw nastreeft). Volgens mij doet hij er ook veel aan om nog sterker te worden, ik vind het wel wat die neres.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176416336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:55 schreef govie het volgende:
Die Neres is toch wel beter dan ik dacht, ik vind zijn lichaamsbouw ook echt topsporter uitstralen. Daar kunnen de nederlandse buitenspelers nog iets van leren. Botten en spieren meer heeft die niet, knap hoor (teveel zondigen zit er niet bij, als je zo'n bouw nastreeft). Volgens mij doet hij er ook veel aan om nog sterker te worden, ik vind het wel wat die neres.
Die is vooralsnog wel een stuk beter dan Kluivert in mijn ogen. Mensen die hem vorig seizoen na een paar invalbeurten al een miskoop vonden hebben gewoon geen kijk op het spelletje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176416401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die is vooralsnog wel een stuk beter dan Kluivert in mijn ogen. Mensen die hem vorig seizoen na een paar invalbeurten al een miskoop vonden hebben gewoon geen kijk op het spelletje.
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Caland, wie is beter; Bilal of Neres?
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer
Oh.
pi_176416413
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Eens met Caland.
pi_176416425
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

[..]

speeltuinvoetballer
- Caland
pi_176416448
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daar noem je ook iemand.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176416451
https://www.vi.nl/nieuws/(...)navolgbare-directeur

De tekst van het gesprek met Overmars vandaag.
pi_176416452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens met Caland.
Ja jij zet daar later in dat gesprek nog iets dommers neer. Maar goed, jij vond ook dat Bosz Feyenoord had gekopieerd met druk zetten (lol)
Oh.
pi_176416467
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja jij zet daar later in dat gesprek nog iets dommers neer. Maar goed, jij vond ook dat Bosz Feyenoord had gekopieerd met druk zetten (lol)
Vond? :D
pi_176416469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar noem je ook iemand.
GGMM was het met Caland eens, maar die kan hier nu niet meer op reageren. Wat jammer nou.
Oh.
pi_176416472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die is vooralsnog wel een stuk beter dan Kluivert in mijn ogen. Mensen die hem vorig seizoen na een paar invalbeurten al een miskoop vonden hebben gewoon geen kijk op het spelletje.
Ik had vorig jaar ook mijn twijfels
Niet zozeer vanwege die invalbeurten, maar vooral omdat hij toch een half jaar lang gepasseerd is geweest ondanks dat de buitenspelers onze zwakste posities waren. Dat wil normaal wel zeggen.
Wie weet wat het vorig jaar nog was geworden als hij wel direct erin was gezet.
pi_176416478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)navolgbare-directeur

De tekst van het gesprek met Overmars vandaag.
Waarom staat Gordon erbij?
Oh.
pi_176416495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik had vorig jaar ook mijn twijfels
Niet zozeer vanwege die invalbeurten, maar vooral omdat hij toch een half jaar lang gepasseerd is geweest ondanks dat de buitenspelers onze zwakste posities waren. Dat wil normaal wel zeggen.
Wie weet wat het vorig jaar nog was geworden als hij wel direct erin was gezet.
Omdat Traoré het oogappeltje van Bosz was ja, die ging hij er niet ineens uitgooien.
Oh.
pi_176416498
quote:
9s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom staat Gordon erbij?
Eerder jammer dat Overmars er niet classic met een kopje koffie bijstaat.
pi_176416516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat Traoré het oogappeltje van Bosz was ja, die ging hij er niet ineens uitgooien.
En Neres er meteen inzetten is niet iets wat Bosz meteen zou doen. Eerst nog even voederen met invalbeurten en hem veel coachen op de training.
pi_176416525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:35 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik had vorig jaar ook mijn twijfels
Niet zozeer vanwege die invalbeurten, maar vooral omdat hij toch een half jaar lang gepasseerd is geweest ondanks dat de buitenspelers onze zwakste posities waren. Dat wil normaal wel zeggen.
Wie weet wat het vorig jaar nog was geworden als hij wel direct erin was gezet.
Mja, Bosz wilde Traoré vooral niet laten vallen volgens mij. Ik vond echter dat je bij die invalbeurten duidelijk kon zien dat die jongen echt wel talent had. Heeft in mijn ogen ook best veel oog voor medespelers. Heel vaak slimme passes in plaats van blinde acties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176416649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En Neres er meteen inzetten is niet iets wat Bosz meteen zou doen. Eerst nog even voederen met invalbeurten en hem veel coachen op de training.
Ja ik begreep het ook wel, al ergerde ik me dood aan Traoré op rechts. En Neres was tegen NEC-uit al erg goed toen bijvoorbeeld.
Oh.
pi_176416688
quote:
9s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik begreep het ook wel, al ergerde ik me dood aan Traoré op rechts. En Neres was tegen NEC-uit al erg goed toen bijvoorbeeld.
Het rendement van Neres was vorig seizoen al bizar goed. Dat zet hij dit seizoen een trapje lager voort en is vooral enorm gegroeid in zijn voetballende bijdrage aan het team. Ik zou het wel zonde vinden als hij na een jaar alweer weggaat, maar dan het liefst naar Spanje.
pi_176416712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het rendement van Neres was vorig seizoen al bizar goed. Dat zet hij dit seizoen een trapje lager voort en is vooral enorm gegroeid in zijn voetballende bijdrage aan het team. Ik zou het wel zonde vinden als hij na een jaar alweer weggaat, maar dan het liefst naar Spanje.
Ik heb maar de hoop dat buitenlandse clubs eerst willen afwachten wat Neres op Europees niveau kan laten zien.
Oh.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:54:08 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176416760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die is vooralsnog wel een stuk beter dan Kluivert in mijn ogen. Mensen die hem vorig seizoen na een paar invalbeurten al een miskoop vonden hebben gewoon geen kijk op het spelletje.
Ik hoorde bij die groep. Vergeet niet die gast kostte veel geld, en je weet niet of hij waarmaakt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176416811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb maar de hoop dat buitenlandse clubs eerst willen afwachten wat Neres op Europees niveau kan laten zien.
Dat hoop ik ook. Ik denk dat we ook blij moeten zijn als Tite hem niet selecteert voor de Braziliaanse selectie. Dan is hij gewoon op tijd fit voor de eerste duels in de Champions League en scheelt het ook als lokaas voor een transfer. Al denk ik dat hij gewoon een tussenstap moet maken en niet meteen naar een club waar 100 belangen meespelen.
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:04:13 #25
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176416951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Ik denk dat we ook blij moeten zijn als Tite hem niet selecteert voor de Braziliaanse selectie. Dan is hij gewoon op tijd fit voor de eerste duels in de Champions League en scheelt het ook als lokaas voor een transfer. Al denk ik dat hij gewoon een tussenstap moet maken en niet meteen naar een club waar 100 belangen meespelen.
Eerst de Champions League maar eens halen.
pi_176416978
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:04 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Eerst de Champions League maar eens halen.
Alsof we geen minstens tweede in de competitie worden.
pi_176417042
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Ik denk dat we ook blij moeten zijn als Tite hem niet selecteert voor de Braziliaanse selectie. Dan is hij gewoon op tijd fit voor de eerste duels in de Champions League en scheelt het ook als lokaas voor een transfer. Al denk ik dat hij gewoon een tussenstap moet maken en niet meteen naar een club waar 100 belangen meespelen.
Een club als Liverpool/Tottenham/Napoli/Valencia is prima als volgende stap inderdaad.
Oh.
pi_176417063
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een club als Liverpool/Tottenham/Napoli/Valencia is prima als volgende stap inderdaad.
Alsjeblieft niet naar Engeland, zeg.
pi_176417064
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een club als Liverpool/Tottenham/Napoli/Valencia is prima als volgende stap inderdaad.
Loop je nu niet iets te hard van stapel met Neres?
pi_176417092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet naar Engeland, zeg.
Met de juiste trainer en ploeg kan dat best prima werken, niet het meest ideale maar zou hem wel zien slagen bij een Liverpool oid.
quote:
18s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:09 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Loop je nu niet iets te hard van stapel met Neres?
Hij moet eigenlijk nog minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven maar daarna kan hij wel zo'n stap maken ja. Waarom niet :+
Oh.
pi_176417113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met de juiste trainer en ploeg kan dat best prima werken, niet het meest ideale maar zou hem wel zien slagen bij een Liverpool oid.

[..]

Hij moet eigenlijk nog minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven maar daarna kan hij wel zo'n stap maken ja. Waarom niet :+
Nog 2 jaar bij Ajax, dan 2 jaar Shakthar Donetsk en dan richting Liverpool..
pi_176417149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met de juiste trainer en ploeg kan dat best prima werken, niet het meest ideale maar zou hem wel zien slagen bij een Liverpool oid.

[..]

Hij moet eigenlijk nog minimaal 1,5 seizoen bij Ajax blijven maar daarna kan hij wel zo'n stap maken ja. Waarom niet :+
Hij speelt pas een jaar in Europa, als hij die overstap zou moeten maken is het alweer integreren in Engeland, aanpassen aan een heel andere speelstijl. Dat kan zomaar maanden duren en dan moet hij ook nog eens de vorm pakken. Engelsen hebben in veel gevallen geen geduld en zijn niet bezig met ontwikkeling. Als het al even niet loopt, geven ze de voorkeur aan een andere in veel gevallen oerconservatieve coach.

Dan zie ik hem liever nog een tussenstap maken naar de subtop in Spanje of Italië voordat hij een daadwerkelijke klapper maakt. Misschien is de subtop wel zijn plafond, weten wij veel.
pi_176417190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij speelt pas een jaar in Europa, als hij die overstap zou moeten maken is het alweer integreren in Engeland, aanpassen aan een heel andere speelstijl. Dat kan zomaar maanden duren en dan moet hij ook nog eens de vorm pakken. Engelsen hebben in veel gevallen geen geduld en zijn niet bezig met ontwikkeling. Als het al even niet loopt, geven ze de voorkeur aan een andere in veel gevallen oerconservatieve coach.

Dan zie ik hem liever nog een tussenstap maken naar de subtop in Spanje of Italië voordat hij een daadwerkelijke klapper maakt. Misschien is de subtop wel zijn plafond, weten wij veel.
Daarom Shakthar.. Kan 'ie alvast wennen aan de Engelse mistroostige winters maar toch Portugees blijven lullen..
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:18:45 #34
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176417236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsof we geen minstens tweede in de competitie worden.
Als De Ligt Neres of Ziyech wegvallen dondert het hele elftal in elkaar.
Denk dat het gemis van Dolberg ook nog best punten kan gaan kosten.
Maar och we zullen zien ik hoop het van harte maar ik ben gewoon sceptisch.
pi_176418019
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:18 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Als De Ligt Neres of Ziyech wegvallen dondert het hele elftal in elkaar.
Denk dat het gemis van Dolberg ook nog best punten kan gaan kosten.
Maar och we zullen zien ik hoop het van harte maar ik ben gewoon sceptisch.
Lol, Dolberg zat in een vorm waar je vrij weinig aan hebt. Juist Huntelaar bezorgde bijvoorbeeld in Alkmaar de punten die vrij cruciaal waren. Huntelaar was ook belangrijk met de 0-1 in De Kuip. Bij Dolberg bleef het steken op die twee goals tegen Feyenoord.

Daarbij komend dat Ten Hag all night long een betere coach is dan Keizer; de tactische basis zal in ieder geval veel beter zijn en er kan ook nog eens steeds een hele week worden getraind. Voor de winterstop waren er genoeg aanknopingspunten ondanks de bekeruitschakeling, zoals die goede 3-0 zege op PSV.

Ik snap niet helemaal hoe je zo sceptisch kunt zijn.
pi_176418129
Neres is bij ajax goed begeleid omdat het een grote aankoop is.

IK verwacht het ergste als hij naar het buitenland vertrekt. Daar doen ze het wat anders dan bij ajax bij de meeste clubs. Ben bang dat als hij het zelfstandig op zijn eigen benen alles moet oplossen hij het niet redt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176418399


Neresgod
Oh.
pi_176418475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Neresgod
Al weer klaar om raak te schieten!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176418547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol, Dolberg zat in een vorm waar je vrij weinig aan hebt. Juist Huntelaar bezorgde bijvoorbeeld in Alkmaar de punten die vrij cruciaal waren. Huntelaar was ook belangrijk met de 0-1 in De Kuip. Bij Dolberg bleef het steken op die twee goals tegen Feyenoord.

Daarbij komend dat Ten Hag all night long een betere coach is dan Keizer; de tactische basis zal in ieder geval veel beter zijn en er kan ook nog eens steeds een hele week worden getraind. Voor de winterstop waren er genoeg aanknopingspunten ondanks de bekeruitschakeling, zoals die goede 3-0 zege op PSV.

Ik snap niet helemaal hoe je zo sceptisch kunt zijn.
pi_176418567
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij speelt pas een jaar in Europa, als hij die overstap zou moeten maken is het alweer integreren in Engeland, aanpassen aan een heel andere speelstijl. Dat kan zomaar maanden duren en dan moet hij ook nog eens de vorm pakken. Engelsen hebben in veel gevallen geen geduld en zijn niet bezig met ontwikkeling. Als het al even niet loopt, geven ze de voorkeur aan een andere in veel gevallen oerconservatieve coach.

Dan zie ik hem liever nog een tussenstap maken naar de subtop in Spanje of Italië voordat hij een daadwerkelijke klapper maakt. Misschien is de subtop wel zijn plafond, weten wij veel.
Maar trainers als Klopp en Pochettino zijn wel prima trainers voor talenten die ze rustig kunnen brengen en ontwikkelen in een bepaalde speelstijl. Is niet dat ik zeg dat hij naar West Bromwich Albion of Everton moet.

Ben het verder ook wel met je eens dat hij beter past in de Serie A of Primera Division, maar bepaalde clubs in de Premier League kunnen ook prima.
Oh.
pi_176420515
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Neres is bij ajax goed begeleid omdat het een grote aankoop is.

IK verwacht het ergste als hij naar het buitenland vertrekt. Daar doen ze het wat anders dan bij ajax bij de meeste clubs. Ben bang dat als hij het zelfstandig op zijn eigen benen alles moet oplossen hij het niet redt.
ajax staat inderdaad bekend om zijn goede begeleiding van buitenlandse aankopen
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:21:13 #42
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176420607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:18 schreef Adames het volgende:

[..]

ajax staat inderdaad bekend om zijn goede begeleiding van buitenlandse aankopen
Bij Zlatan en Chivu bijvoorbeeld . Ging helemaal toppie
RED ONS HENNIEGOD
pi_176420624
quote:
9s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij Zlatan en Chivu bijvoorbeeld . Ging helemaal toppie
https://www.ajax1.nl/ajax(...)-communicatie-neres/

bij neres duurde het maar een half jaar
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:23:00 #44
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176420662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol, Dolberg zat in een vorm waar je vrij weinig aan hebt. Juist Huntelaar bezorgde bijvoorbeeld in Alkmaar de punten die vrij cruciaal waren. Huntelaar was ook belangrijk met de 0-1 in De Kuip. Bij Dolberg bleef het steken op die twee goals tegen Feyenoord.

Daarbij komend dat Ten Hag all night long een betere coach is dan Keizer; de tactische basis zal in ieder geval veel beter zijn en er kan ook nog eens steeds een hele week worden getraind. Voor de winterstop waren er genoeg aanknopingspunten ondanks de bekeruitschakeling, zoals die goede 3-0 zege op PSV.

Ik snap niet helemaal hoe je zo sceptisch kunt zijn.
Ik snap niet hoe je zo overdreven optimistisch kunt zijn, we zijn onder Bosz ook geen kampioen geworden en die was om jou te citeren "all night long" een betere trainer dan Ten Hag. En over Dolberg.. wat als Huntelaar nu wegvalt, vandaag geloof ik ook al last van zijn kuit, Sierhuis in de spits? Of Neres en Kluivert? Dat gaat sowieso problemen opleveren.
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:24:18 #45
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176420706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:21 schreef Adames het volgende:

[..]

https://www.ajax1.nl/ajax(...)-communicatie-neres/

bij neres duurde het maar een half jaar
Dat valt me mee van ze . Bij die andere 2 duurde het minstens een jaar of 2 dus Neres hoeft zeker niet te klagen
RED ONS HENNIEGOD
pi_176420945
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:23 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je zo overdreven optimistisch kunt zijn, we zijn onder Bosz ook geen kampioen geworden
De statistieken spreken voor zich, de alternatieve statistieken (die voor veel Nederlanders heel eng zijn) spreken ook voor zich. Ajax heeft ondanks Keizer een prima seizoenshelft achter de rug. Ajax stikt van de individuele kwaliteit. Die selectie is mede door Bosz neergelegd, anders zaten we nog vast aan figuren als Gudelj en El Ghazi. Ik wil best weer mijn post uit juli uit de kast halen, maar dat gejank dat Bosz geen prijzen pakte met Ajax blijft goedkoop gelul voor de bühne en sta je niet open om je mening te veranderen.
pi_176421143
Is met die hele 'revolutie' van Cruijff overigens ook de hele scouting op de schop genomen? Het lijkt wel of jullie sinds een jaar of 3 bijzonder veel (succesvolle) aankopen doen in het buitenland, waar ik me Ajax altijd vooral herinner van de goede jeugd maar van de vele (grote) floppen als het om exotische verrassingen ging. Spelers als Sanchez, Neres en Onana zag je voorheen eerder bij b.v. PSV dan bij jullie. Waar komt vooral die Zuid-Amerika link opeens vandaan? :)
pi_176421254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:40 schreef Roland010 het volgende:
Is met die hele 'revolutie' van Cruijff overigens ook de hele scouting op de schop genomen? Het lijkt wel of jullie sinds een jaar of 3 bijzonder veel (succesvolle) aankopen doen in het buitenland, waar ik me Ajax altijd vooral herinner van de goede jeugd maar van de vele (grote) floppen als het om exotische verrassingen ging. Spelers als Sanchez, Neres en Onana zag je voorheen eerder bij b.v. PSV dan bij jullie. Waar komt vooral die Zuid-Amerika link opeens vandaan? :)
Henk Veldmate is gekomen om de scouting te reorganiseren, waardoor Overmars er ook meer naar luistert. Hans van der Zee doet nu daadwerkelijk werk (hij zat achter Neres zijn komst) en daardoor wordt er meer geluisterd. Komt ook omdat we veel miskopen hadden uit de subtop van Nederland natuurlijk. Ook heeft Ajax nu wat bekende makelaarskantoren uit Zuid-Amerika waar ze dan in contact komen met bepaalde spelers volgens mij.

In elk geval goed dat ze dit doen om het niveau van de competitie omhoog te halen, idem wat PSV doet met Lozano en die Romero.
Oh.
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:48:43 #49
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176421348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De statistieken spreken voor zich, de alternatieve statistieken (die voor veel Nederlanders heel eng zijn) spreken ook voor zich. Ajax heeft ondanks Keizer een prima seizoenshelft achter de rug. Ajax stikt van de individuele kwaliteit. Die selectie is mede door Bosz neergelegd, anders zaten we nog vast aan figuren als Gudelj en El Ghazi. Ik wil best weer mijn post uit juli uit de kast halen, maar dat gejank dat Bosz geen prijzen pakte met Ajax blijft goedkoop gelul voor de bühne en sta je niet open om je mening te veranderen.
Je wil me punt niet zien. Volgens mij is er geen coach actief die meer prijzen heeft gewonnen als Guardiola en toch is ook hij vorig jaar geen kampioen geworden met een heel goede selectie.. het is geen wiskunde ofzo goede coach + goede selectie = prijzen er zijn zo veel onzekerheden.. maar we zullen zien.
pi_176421830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In elk geval goed dat ze dit doen om het niveau van de competitie omhoog te halen, idem wat PSV doet met Lozano en die Romero.
_O- _O-

Je maakt me ook iedere keer aan het lachen he...

Denk je nou echt dat ajax en psv die spelers haalt om de nederlandse competitie beter te maken

Eigenlijk is het gewoon niet verantwoord voor Nederlandse clubs om spelers te halen die meer dan 10 miljoen euro moeten kosten. Het staat helemaal niet in verhouding financieel economische met de begrotingen die nederlandse clubs hebben. Voor ajax is het peanuts omdat het genoeg cash heeft.

Het is pure handelswaar om veel euro's mee te verdienen..

Al die contracten worden opgesteld met de tekst ...jullie krijgen van ons 20 procent als hij doorverkocht wordt...dat zegt al genoeg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176422666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Henk Veldmate is gekomen om de scouting te reorganiseren, waardoor Overmars er ook meer naar luistert. Hans van der Zee doet nu daadwerkelijk werk (hij zat achter Neres zijn komst) en daardoor wordt er meer geluisterd. Komt ook omdat we veel miskopen hadden uit de subtop van Nederland natuurlijk. Ook heeft Ajax nu wat bekende makelaarskantoren uit Zuid-Amerika waar ze dan in contact komen met bepaalde spelers volgens mij.
Ah ok, een hele goede zet blijkt.
quote:
In elk geval goed dat ze dit doen om het niveau van de competitie omhoog te halen, idem wat PSV doet met Lozano en die Romero.
Zeker goed voor de Nederlandse competitie. We moeten weer interessant worden voor spelers als springplank naar de Europese (sub)top: de competitie waar je tussen de spelers uit de beroemde Hollandse jeugdopleiding in 1 tot 3 jaar je snel kan ontwikkelen, met professionele trainingscomplexen en een atmosfeer met volle mooie Kuip's, Arena's etc.
Het moet niet zo zijn dat wij een opleidingscompetitie voor de 2e divisie van Engeland worden...

Helaas blijft m'n eigen club hierbij echt achter qua scouting vind ik.
pi_176422827
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O- _O-

Je maakt me ook iedere keer aan het lachen he...

Denk je nou echt dat ajax en psv die spelers haalt om de nederlandse competitie beter te maken

Eigenlijk is het gewoon niet verantwoord voor Nederlandse clubs om spelers te halen die meer dan 10 miljoen euro moeten kosten. Het staat helemaal niet in verhouding financieel economische met de begrotingen die nederlandse clubs hebben. Voor ajax is het peanuts omdat het genoeg cash heeft.

Het is pure handelswaar om veel euro's mee te verdienen..

Al die contracten worden opgesteld met de tekst ...jullie krijgen van ons 20 procent als hij doorverkocht wordt...dat zegt al genoeg
Dit is de nieuwe werkelijkheid. 10 miljoen was een aantal jaren geleden veel geld. Nu is het te vergelijken met dat wij (de NL topclubs) 10 jaar geleden voor 3 miljoen een speler kochten. Geen exceptioneel bedrag dus. En niet in verhouding? Bekijk eens voor wat voor geld spelers, zelfs uit Nederland, weg gaan. Ajax haalde afgelopen zomer volgens mij meer dan 70 miljoen op en wij haalden 30 miljoen + 25 miljoen aan CL-gelden binnen.
pi_176422851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Henk Veldmate is gekomen om de scouting te reorganiseren, waardoor Overmars er ook meer naar luistert. Hans van der Zee doet nu daadwerkelijk werk (hij zat achter Neres zijn komst) en daardoor wordt er meer geluisterd. Komt ook omdat we veel miskopen hadden uit de subtop van Nederland natuurlijk. Ook heeft Ajax nu wat bekende makelaarskantoren uit Zuid-Amerika waar ze dan in contact komen met bepaalde spelers volgens mij.

In elk geval goed dat ze dit doen om het niveau van de competitie omhoog te halen, idem wat PSV doet met Lozano en die Romero.
Huh.. zit die van der Zee nog steeds bij Ajax? Dacht dat hij er wel uitgebonjourd was.. Wat een held _O_ :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176422886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:45 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dit is de nieuwe werkelijkheid. 10 miljoen was een aantal jaren geleden veel geld. Nu is het te vergelijken met dat wij (de NL topclubs) 10 jaar geleden voor 3 miljoen een speler kochten. Geen exceptioneel bedrag dus. En niet in verhouding? Bekijk eens voor wat voor geld spelers, zelfs uit Nederland, weg gaan. Ajax haalde afgelopen zomer volgens mij meer dan 70 miljoen op en wij haalden 30 miljoen + 25 miljoen aan CL-gelden binnen.
10 jaar geleden is een beetje een slecht voorbeeld, toen zaten we ook bijna aan dat soort bedragen. 5 miljoen voor absolute middelmaat en 10+ voor een beetje speler. Daarna heeft het stil gelegen. Niet voor niks dat het record van Ronaldo zo lang heeft gestaan.
Verder heb je wel gelijk
pi_176422896
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Huh.. zit die van der Zee nog steeds bij Ajax? Dacht dat hij er wel uitgebonjourd was.. Wat een held _O_ :D
had ruzie met van der boog. daarna is het stil geweest
pi_176422977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:48 schreef Adames het volgende:

[..]

had ruzie met van der boog. daarna is het stil geweest
Eerste hit als ik vder Zee google: Ajax-soap continues: 'Aan Van der Zee deugt helemaal niets'

Precies zoals ik 'm nog ken :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176423117
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:45 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dit is de nieuwe werkelijkheid. 10 miljoen was een aantal jaren geleden veel geld. Nu is het te vergelijken met dat wij (de NL topclubs) 10 jaar geleden voor 3 miljoen een speler kochten. Geen exceptioneel bedrag dus. En niet in verhouding? Bekijk eens voor wat voor geld spelers, zelfs uit Nederland, weg gaan. Ajax haalde afgelopen zomer volgens mij meer dan 70 miljoen op en wij haalden 30 miljoen + 25 miljoen aan CL-gelden binnen.
Ik vind het niet realistische voor de Nederlandse clubs.

De verhoudingen van inkomsten aan tv gelden en sponsorgeld is echt niet te vergelijken met anders competities.

De max voor een Nederlandse club om een speler te halen zou 8-10 miljoen moeten zijn.

Neres koste rond de 12 miljoen. Stel dat er geen belangstelling voor hem komt uit het buitenland en hij wil zijn contract niet verlengen. Dan heb ajax zo 12 miljoen in een bodemloze put gegooid.

Dat is gewoon teveel voor een Nederlandse club.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176423676
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Huh.. zit die van der Zee nog steeds bij Ajax? Dacht dat hij er wel uitgebonjourd was.. Wat een held _O_ :D
Er was ooit een rechtszaak tegen hem om zijn contract te beëindigen onder v/d Boog maar dat won Ajax niet en toen bleef hij. Nu wordt hij blijkbaar weer goed gebruikt en het heeft Ajax geen windeieren gelegd.
Oh.
pi_176423700
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ah ok, een hele goede zet blijkt.

[..]

Zeker goed voor de Nederlandse competitie. We moeten weer interessant worden voor spelers als springplank naar de Europese (sub)top: de competitie waar je tussen de spelers uit de beroemde Hollandse jeugdopleiding in 1 tot 3 jaar je snel kan ontwikkelen, met professionele trainingscomplexen en een atmosfeer met volle mooie Kuip's, Arena's etc.
Het moet niet zo zijn dat wij een opleidingscompetitie voor de 2e divisie van Engeland worden...

Helaas blijft m'n eigen club hierbij echt achter qua scouting vind ik.
Ik snap Feyenoord wel die net wat geld hebben dat ze meer voor 'zekerheidjes' gaan. Een scoutingnetwerk opzetten kost ook tijd, al is een andere TD dan wel handig want van Geel blijft altijd een beetje in Nederland en regionen zoeken.
Oh.
pi_176423702
Klaas is niet alleen jurist, hij is ook bedrijfskundige!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176423717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:23 schreef Monolith het volgende:
Klaas is niet alleen jurist, hij is ook bedrijfskundige!
Wat moet die jongen het druk hebben gehad op Harvard.
Oh.
pi_176424051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap Feyenoord wel die net wat geld hebben dat ze meer voor 'zekerheidjes' gaan. Een scoutingnetwerk opzetten kost ook tijd, al is een andere TD dan wel handig want van Geel blijft altijd een beetje in Nederland en regionen zoeken.
Zonder geld en/of netwerk is de Zuid-Amerikaanse markt wel iets waar je heel erg van weg moet blijven.

Des te knapper wat Ajax nu aan het doen is, met het opbouwen van een netwerk daar.
pi_176424063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er was ooit een rechtszaak tegen hem om zijn contract te beëindigen onder v/d Boog maar dat won Ajax niet en toen bleef hij. Nu wordt hij blijkbaar weer goed gebruikt en het heeft Ajax geen windeieren gelegd.
Bij PSV heeft hij ook z'n meerwaarde gehad. Zo moeilijk is scouten namelijk niet.

Maar alleen Neres kwam uit zijn koker tot nu toe?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176424167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:40 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Zonder geld en/of netwerk is de Zuid-Amerikaanse markt wel iets waar je heel erg van weg moet blijven.

Des te knapper wat Ajax nu aan het doen is, met het opbouwen van een netwerk daar.
Klopt maar daar moet je ook ooit mee beginnen, scouts aanstellen die daar de markt al kennen. Maar Feyenoord zou ook wel transfersommen van zo'n 5 miljoen kunnen neertellen net als Ajax deed voor Sanchez, Cassierra, Orejuela en Tagliafico (de een succesvoller dan de ander :+ )
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Bij PSV heeft hij ook z'n meerwaarde gehad. Zo moeilijk is scouten namelijk niet.

Maar alleen Neres kwam uit zijn koker tot nu toe?
Ajax was ook al bezig met Sanchez en Cassierra voordat Veldmate echt goed ingewerkt was, dus kan goed dat Van der Zee daar ook achter zat al kunnen er ook nog meer scouts zijn.

En voor veel clubs is scouten blijkbaar toch erg lastig als je sommige aankopen ziet :+ Maar lijkt me dat als je eenmaal in het goede netwerk zit je zo op de juiste spelers komt.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:01:26 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt maar daar moet je ook ooit mee beginnen, scouts aanstellen die daar de markt al kennen. Maar Feyenoord zou ook wel transfersommen van zo'n 5 miljoen kunnen neertellen net als Ajax deed voor Sanchez, Cassierra, Orejuela en Tagliafico (de een succesvoller dan de ander :+ )

[..]

Ajax was ook al bezig met Sanchez en Cassierra voordat Veldmate echt goed ingewerkt was, dus kan goed dat Van der Zee daar ook achter zat al kunnen er ook nog meer scouts zijn.

En voor veel clubs is scouten blijkbaar toch erg lastig als je sommige aankopen ziet :+ Maar lijkt me dat als je eenmaal in het goede netwerk zit je zo op de juiste spelers komt.
Ik denk dat ze bij Feyenoord nogal huiverig zijn tegenwoordig voor Zuid Amerikanen . Op Cruz na vroeger allemaal mislukt
RED ONS HENNIEGOD
pi_176424436
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij Feyenoord nogal huiverig zijn tegenwoordig voor Zuid Amerikanen . Op Cruz na vroeger allemaal mislukt
Maar dat had Ajax ook vrijwel altijd met die aankopen rechtstreeks uit Zuid-Amerika, dat is alweer zo lang geleden ook. Maar goed dan moet je dus wel een scoutingsteam installeren waar je vertrouwen in hebt.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:16:23 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424544
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dat had Ajax ook vrijwel altijd met die aankopen rechtstreeks uit Zuid-Amerika, dat is alweer zo lang geleden ook. Maar goed dan moet je dus wel een scoutingsteam installeren waar je vertrouwen in hebt.
Hun laatste 2 kampioenschappen hebben ze bereikt met degelijke subtopspelers die bij voorkeur Nederlands spraken . Dus die gaan daar voorlopig ook niet van afwijken . Bij Ajax zijn er tenminste nog een paar geslaagd vroeger.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:17:23 #68
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176424601
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hun laatste 2 kampioenschappen hebben ze bereikt met degelijke subtopspelers die bij voorkeur Nederlands spraken . Dus die gaan daar voorlopig ook niet van afwijken . Bij Ajax zijn er tenminste nog een paar geslaagd vroeger.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden zeker, maar het is wel zo dat je steeds minder echte versterkingen ziet bij de subtoppers in Nederland. En dan heb je al heel snel dat je weer een paar verkeerde spelers in Nederland haalt (die dan ook grandioos mislukken) en dan ben je ook nergens. Daar had Feyenoord ook wel een handje van.
Oh.
pi_176424635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap Feyenoord wel die net wat geld hebben dat ze meer voor 'zekerheidjes' gaan. Een scoutingnetwerk opzetten kost ook tijd, al is een andere TD dan wel handig want van Geel blijft altijd een beetje in Nederland en regionen zoeken.
Dat laatste is ook niet verkeerd, maar je scoutingsgebied is wel heel beperkt zo.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:22:27 #71
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden zeker, maar het is wel zo dat je steeds minder echte versterkingen ziet bij de subtoppers in Nederland. En dan heb je al heel snel dat je weer een paar verkeerde spelers in Nederland haalt (die dan ook grandioos mislukken) en dan ben je ook nergens. Daar had Feyenoord ook wel een handje van.
Tja dan gaan ze het zoeken in ex Feyenoorders zoals manke Van Persie en werkertje Kuyt .
Waarschijnlijk gaan ze alle zogenaamde talenten wegkapen van AZ deze zomer.
RED ONS HENNIEGOD
pi_176424668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:22 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat laatste is ook niet verkeerd, maar je scoutingsgebied is wel heel beperkt zo.
Daarom als je wil groeien moet je meer over de grens kijken. Hoeft ook niet perse Zuid-Amerika te zijn, maar ook in Europa is er nog wel voldoende te vinden denk ik in landen als Polen, Tsjechië, Oostenrijk,Zwitserland etc. Maar goed de gok is dan wel groter en je hebt sneller te maken met aanpassingsproblemen.
Oh.
pi_176424716
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja dan gaan ze het zoeken in ex Feyenoorders zoals manke Van Persie en werkertje Kuyt .
Waarschijnlijk gaan ze alle zogenaamde talenten wegkapen van AZ deze zomer.
Ze mogen van mij wel de jaarlijkse AZ-aankoop overnemen van Ajax ja. Van mij moet Ajax binnen Nederland sowieso alleen talenten in de categorie Frenkie/Schuurs halen of spelers als Ziyech die al overduidelijk één van de beste zijn.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:31:22 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424754
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze mogen van mij wel de jaarlijkse AZ-aankoop overnemen van Ajax ja. Van mij moet Ajax binnen Nederland sowieso alleen talenten in de categorie Frenkie/Schuurs halen of spelers als Ziyech die al overduidelijk één van de beste zijn.
Vind ik ook . En ze mogen wat mij betreft weer gaan scouten op versterkingen en niet alleen op talenten in Scandinavië
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:32:36 #75
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176424765
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze mogen van mij wel de jaarlijkse AZ-aankoop overnemen van Ajax ja. Van mij moet Ajax binnen Nederland sowieso alleen talenten in de categorie Frenkie/Schuurs halen of spelers als Ziyech die al overduidelijk één van de beste zijn.
Je doet net alsof Sigthorsson een miskoop was.
pi_176424806
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Vind ik ook . En ze mogen wat mij betreft weer gaan scouten op versterkingen en niet alleen op talenten in Scandinavië
Uit Scandinavië halen ze toch zelden meer wat. Volgens mij zit het met scouten naar versterkingen wel goed, die Tagliafico is volgens mij een prima speler met de juiste leeftijd ook nog.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:36:20 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uit Scandinavië halen ze toch zelden meer wat. Volgens mij zit het met scouten naar versterkingen wel goed, die Tagliafico is volgens mij een prima speler met de juiste leeftijd ook nog.
Ze hebben nog het geluk dat je sommige spelers daar voor een habbekrats kan halen . Nog vooral .
RED ONS HENNIEGOD
pi_176424817
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:32 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Je doet net alsof Sigthorsson een miskoop was.

Nee joh soms bekijk ik dit nog even om te genieten van die fijnzinnige techniek en balbehandeling :9~
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:46:36 #79
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176424949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


Nee joh soms bekijk ik dit nog even om te genieten van die fijnzinnige techniek en balbehandeling :9~
Hoe ze hem hebben kunnen laten gaan.. ik zal het nooit begrijpen.
pi_176424962
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ze hebben nog het geluk dat je sommige spelers daar voor een habbekrats kan halen . Nog vooral .
Gelukkig zijn veel Premier League clubs nog niet zo creatief met het scouten.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 00:50:27 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176424988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn veel Premier League clubs nog niet zo creatief met het scouten.
Die zitten met werkvergunning-aids . Daardoor alleen maar gevestigde spelers met de nodige interlands of de super-supertalenten die eerst goedgekeurd moeten worden
RED ONS HENNIEGOD
pi_176425065
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die zitten met werkvergunning-aids . Daardoor alleen maar gevestigde spelers met de nodige interlands of de super-supertalenten die eerst goedgekeurd moeten worden
En Richarlison dan?
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:06:25 #83
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176425124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:01 schreef Brammess het volgende:

[..]

En Richarlison dan?
Watford moest ze (de overheid ?) waarschijnlijk overtuigen dat het een speciaal talent is .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:14:03 #84
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176425188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


Nee joh soms bekijk ik dit nog even om te genieten van die fijnzinnige techniek en balbehandeling :9~
Wat een gedrocht van een speler was dat toch :')

Frank zette ooit hem, Klaassen en Siem alle drie in de basis
pi_176425205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat een gedrocht van een speler was dat toch :')

Frank zette ooit hem, Klaassen en Siem alle drie in de basis


Deze opstelling _O_ Werden nog kampioen ook dat seizoen, toen had de Eredivisie echt moeten ophouden met bestaan.
Oh.
pi_176425209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze opstelling _O_ Werden nog kampioen ook dat seizoen, toen had de Eredivisie echt moeten ophouden met bestaan.
PSV topic is buzzin' JR-Style-93.
pi_176425211
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die zitten met werkvergunning-aids . Daardoor alleen maar gevestigde spelers met de nodige interlands of de super-supertalenten die eerst goedgekeurd moeten worden
Beetje zo´n commissie overtuigen dat die speler echt een groot talent is moet toch niet zo lastig zijn.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:19:37 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176425220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Beetje zo´n commissie overtuigen dat die speler echt een groot talent is moet toch niet zo lastig zijn.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218610

Het is niet makkelijk
RED ONS HENNIEGOD
pi_176425222
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

PSV topic is buzzin' JR-Style-93.
Kijken jullie wel uit, kan te gek ook.
Oh.
pi_176425224
quote:
Poll
James Rodríguez is overhyped

Eens
Oneens

Lees meer op www.voetbalzone.nl

:')
pi_176425226
quote:
Ik weet nog dat Martin Jol ooit zei dat het wel redelijk makkelijk was met echt grote talenten. Maar goed er zal wel eens wat tussenuit vallen, en met Brexit nu nog lastiger.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:23:04 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176425236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Martin Jol ooit zei dat het wel redelijk makkelijk was met echt grote talenten. Maar goed er zal wel eens wat tussenuit vallen, en met Brexit nu nog lastiger.
Als het een volle gaat worden zijn ze helemaal de pineut :') nog maar 3 buitenlanders in de basis als het tegenzit :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_176425242
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als het een volle gaat worden zijn ze helemaal de pineut :') nog maar 3 buitenlanders in de basis als het tegenzit :')
Ik hoop er eerlijk gezegd op, al zie ik het niet doorgaan uiteraard. De Premier League gaat hun imago wat ze hebben opgebouwd (of dat imago nu terecht is of niet laat ik in het midden) niet zo snel afbreken dus zullen wel wat lobbyen.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 01:26:31 #94
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176425259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop er eerlijk gezegd op, al zie ik het niet doorgaan uiteraard. De Premier League gaat hun imago wat ze hebben opgebouwd (of dat imago nu terecht is of niet laat ik in het midden) niet zo snel afbreken dus zullen wel wat lobbyen.
Het gaat heel veel geld kosten en er kunnen zelfs massale rellen uitbreken dus de PL gaat er nog redelijk vanaf komen ja
RED ONS HENNIEGOD
pi_176425261
Als het een harde brexit wordt stort de hele voetbalwereld in elkaar, hoop er dus maar niet op.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop er eerlijk gezegd op, al zie ik het niet doorgaan uiteraard. De Premier League gaat hun imago wat ze hebben opgebouwd (of dat imago nu terecht is of niet laat ik in het midden) niet zo snel afbreken dus zullen wel wat lobbyen.
pi_176425278
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Het gaat heel veel geld kosten en er kunnen zelfs massale rellen uitbreken dus de PL gaat er nog redelijk vanaf komen ja
Sport heeft wel vaker dat soort uitzonderingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:26 schreef Brammess het volgende:
Als het een harde brexit wordt stort de hele voetbalwereld in elkaar, hoop er dus maar niet op.

[..]

Ik zal het niet zo erg vinden als het huidige voetballandschap in elkaar stort, maar dat gaat niet gebeuren, ook niet met een Brexit denk ik zo.
Oh.
pi_176425320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sport heeft wel vaker dat soort uitzonderingen.

[..]

Ik zal het niet zo erg vinden als het huidige voetballandschap in elkaar stort, maar dat gaat niet gebeuren, ook niet met een Brexit denk ik zo.
Dan ga je krijgen dat al die sub-beste buitenlanders in de prem voor een fooitje weggaan en dat Engelse bankzitters gewoon tientallen miljoenen gaan kosten. 0% kans dat het gaat gebeuren maar mocht het gebeuren dan is (in ieder geval het Engelse) voetbal naar de klote
pi_176426951
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

werkertje Kuyt .

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176427008
Geweldig, één schaal in 17 jaar. Om vervolgens weer dezelfde fout te maken door alleen maar middelmatige werk voetballers aan te trekken. Wen er maar niet aan, want de komende jaren zullen alleen Ajax en PSV een rol spelen in Nederland.
pi_176428480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Martin Jol ooit zei dat het wel redelijk makkelijk was met echt grote talenten. Maar goed er zal wel eens wat tussenuit vallen, en met Brexit nu nog lastiger.
Als ik Jol lees zie ik ineens weer Kerlon en Ze Eduardo de ArenA binnenkomen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:19:19 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176428947
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:07 schreef Simmertje het volgende:
Geweldig, één schaal in 17 jaar. Om vervolgens weer dezelfde fout te maken door alleen maar middelmatige werk voetballers aan te trekken. Wen er maar niet aan, want de komende jaren zullen alleen Ajax en PSV een rol spelen in Nederland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176429538
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij voelde de bui al hangen ja :')

Ohja, minimaal 3 doelpunten verschil winst Ajax volgende week :)
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:52:54 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176429642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hij voelde de bui al hangen ja :')

Ohja, minimaal 3 doelpunten verschil winst Ajax volgende week :)
zeg dat nou nie...hiet.....
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176430544
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hij voelde de bui al hangen ja :')

Ohja, minimaal 3 doelpunten verschil winst Ajax volgende week :)
Daar zou ik met Ten Hag niet vanuit gaan.
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:19:13 #106
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176431265
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die zitten met werkvergunning-aids . Daardoor alleen maar gevestigde spelers met de nodige interlands of de super-supertalenten die eerst goedgekeurd moeten worden
En straks wordt dat nog erger met brexit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:45:43 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176431808
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:19 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En straks wordt dat nog erger met brexit.
zal wel meevallen, al hoop ik het wel
pi_176431828
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 01:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Watford moest ze (de overheid ?) waarschijnlijk overtuigen dat het een speciaal talent is .
Ik geloof een % aan wedstrijden in het nationale (jeugd) ploeg spelen ook meetelt
pi_176431953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Hij voelde de bui al hangen ja :')

Ohja, minimaal 3 doelpunten verschil winst Ajax volgende week :)
Jynx!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:52:44 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176431962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal wel meevallen, al hoop ik het wel
Nu hebben europese spelers geen vergunning nodig, kun je voorstellen als dat wel gebeurt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:53:22 #111
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176431980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:07 schreef Simmertje het volgende:
Geweldig, één schaal in 17 jaar. Om vervolgens weer dezelfde fout te maken door alleen maar middelmatige werk voetballers aan te trekken. Wen er maar niet aan, want de komende jaren zullen alleen Ajax en PSV een rol spelen in Nederland.
Nou, nu dit eruit is kun je vast fijn slapen vanavond. :)
pi_176432000
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nu hebben europese spelers geen vergunning nodig, kun je voorstellen als dat wel gebeurt.
Dan moeten Engelse clubs daadwerkelijk met Engelse spelers gaan werken. Zal het nationale elftal ten goede komen.
pi_176432058
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dan moeten Engelse clubs daadwerkelijk met Engelse spelers gaan werken. Zal het nationale elftal ten goede komen.
Dan wordt het voetbal vanzelf misschien weer eens iets gezonder.. Maar ik verwacht er niet al te veel van. Met geld is alles te regelen. Zeker in het voetbal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:58:50 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176432071
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nu hebben europese spelers geen vergunning nodig, kun je voorstellen als dat wel gebeurt.
dan wordt het verschil tussen de top en de rest nog groter
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:58:57 #115
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176432074
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dan wordt het voetbal vanzelf misschien weer eens iets gezonder.. Maar ik verwacht er niet al te veel van. Met geld is alles te regelen. Zeker in het voetbal.
De engelse clubs zijn niet de enige die het voetbal verneuken tho. Real, Barca en PSG zijn misschien wel erger nu.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:59:19 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_176432078
Al was Real altijd wel een koopclub sinds het millenium.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_176432112
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De engelse clubs zijn niet de enige die het voetbal verneuken tho. Real, Barca en PSG zijn misschien wel erger nu.
Zekers waar. Alleen in Engeland is het in de hele league doorweven. Spanje is gewoon een bananenrepubliek. Maar op zich zit het daar vooral nog bij de topclubs. Relatief dan. Naar mijn idee.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:01:22 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176432114
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Al was Real altijd wel een koopclub sinds het millenium.
dat soort clubs die de vedettes wegkopen heb je eigenlijk altijd gehad, wij hebben hier veel meer last van de Stoke City's
pi_176432150
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:59 schreef Smoofie het volgende:
Al was Real altijd wel een koopclub sinds het millenium.
Een koopclub zijn is natuurlijk niks mis mee ( :+ ). Maar bijna een miljard in de schuld staan, terwijl je regering dat doodleuk toelaat om vervolgens nog 100mio voor een Ronaldo uit te geven.. Dat is niet helemaal fair imo :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:05:01 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176432203
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Een koopclub zijn is natuurlijk niks mis mee ( :+ ). Maar bijna een miljard in de schuld staan, terwijl je regering dat doodleuk toelaat om vervolgens nog 100mio voor een Ronaldo uit te geven.. Dat is niet helemaal fair imo :+
mee eens, dat financial fairplay werkt ook voor geen meter
pi_176433303
Zouden alle jonkies langer bij Ajax blijven omdat ze anders in het buitenland zonder boxershort moeten douchen ;)

Zag m toevallig net in de kantlijn staan toen ik een ander artikel over Frenkie las, generatieverschilletje zullen we maar zeggen :')

https://www.ajaxshowtime.(...)doucht-in-boxershort
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:08:44 #122
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176433524
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Zouden alle jonkies langer bij Ajax blijven omdat ze anders in het buitenland zonder boxershort moeten douchen ;)

Zag m toevallig net in de kantlijn staan toen ik een ander artikel over Frenkie las, generatieverschilletje zullen we maar zeggen :')

https://www.ajaxshowtime.(...)doucht-in-boxershort
Lekker belangrijk toch
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:10:49 #123
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176433576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Zouden alle jonkies langer bij Ajax blijven omdat ze anders in het buitenland zonder boxershort moeten douchen ;)

Zag m toevallig net in de kantlijn staan toen ik een ander artikel over Frenkie las, generatieverschilletje zullen we maar zeggen :')

https://www.ajaxshowtime.(...)doucht-in-boxershort
maar hoe kan je dan het klokkeluidertje spelen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176434556
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:00:19 #126
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176434594
ik mis kale en kokkie ;(
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_176434729
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Guesswhogenot.
Lamprou die Sjaak Swart niet eens kent :')
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:10:23 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176434806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lamprou die Sjaak Swart niet eens kent :')
vreemd, hij komt toch uit de Ajax jeugd?
pi_176434891
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Lekker belangrijk toch
Ja maar moest er gewoon om grinniken, dat er dus echt een hele generatie is die liever staat te klooien met een natte onderbroek en handdoek alleen maar om elkaar niet naakt te hoeven zien... vroeger werd je echt keihard uitgelachen in de kleedkamer... :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:19:49 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176435003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar moest er gewoon om grinniken, dat er dus echt een hele generatie is die liever staat te klooien met een natte onderbroek en handdoek alleen maar om elkaar niet naakt te hoeven zien... vroeger werd je echt keihard uitgelachen in de kleedkamer... :D
met je eens hoor, het lijkt me ook gewoon heel onpraktisch
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:22:21 #131
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_176435053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar moest er gewoon om grinniken, dat er dus echt een hele generatie is die liever staat te klooien met een natte onderbroek en handdoek alleen maar om elkaar niet naakt te hoeven zien... vroeger werd je echt keihard uitgelachen in de kleedkamer... :D
hoe kan je anders over iemands been pissen onder de douche
of zoals ik al zei klokkeluidertje doen.

erg onpraktisch ook ja
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:40:01 #132
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176435352
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik geloof een % aan wedstrijden in het nationale (jeugd) ploeg spelen ook meetelt
Minstens 75% ja. Maar als dat niet zo is, dan moet je gekeurd worden. Weet niet of Richarlison 75% gespeeld heeft in de jeugd?
RED ONS HENNIEGOD
pi_176435682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hoe kan je anders over iemands been pissen onder de douche

Dat is echt heel smerig.
Oh.
  donderdag 11 januari 2018 @ 17:09:33 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176435737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is echt heel smerig.
Dat vindt mijn vriendin nou ook
pi_176435824
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Zouden alle jonkies langer bij Ajax blijven omdat ze anders in het buitenland zonder boxershort moeten douchen ;)

Zag m toevallig net in de kantlijn staan toen ik een ander artikel over Frenkie las, generatieverschilletje zullen we maar zeggen :')

https://www.ajaxshowtime.(...)doucht-in-boxershort
komt door al die moslims.
pi_176435895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Zouden alle jonkies langer bij Ajax blijven omdat ze anders in het buitenland zonder boxershort moeten douchen ;)

Zag m toevallig net in de kantlijn staan toen ik een ander artikel over Frenkie las, generatieverschilletje zullen we maar zeggen :')

https://www.ajaxshowtime.(...)doucht-in-boxershort
Ik kan mij bij veel ophef nog iets voorspellen maar hoe dit een ding is geworden gaat mij echt de pet te boven.

Als naakt met elkaar douchen daadwerkelijk al die tijd voor een groepsgevoel moest zorgen is het maar beter zo.
pi_176436006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik kan mij bij veel ophef nog iets voorspellen maar hoe dit een ding is geworden gaat mij echt de pet te boven.

Als naakt met elkaar douchen daadwerkelijk al die tijd voor een groepsgevoel moest zorgen is het maar beter zo.
Nee hoor, maar het is (vooral voor de wat ouderen onder ons misschien) een vreemde nieuwe preutsheid.
pi_176436060
Opgetyft met die Lamprou, man man man man
  donderdag 11 januari 2018 @ 17:38:23 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176436171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

vreemd, hij komt toch uit de Ajax jeugd?
En het is waarschijnlijk de enige die dagelijks op de toekomst loopt en zijn lengte heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176439376
Check.

FreekJansenVI twitterde op donderdag 11-01-2018 om 20:33:25 Ajax wil verder op Argentijnse toer. Na Nicolas Tagliafico hoopt de club nog altijd voor komend seizoen op Lisandro… https://t.co/ZH5v2w4TXR reageer retweet
pi_176439428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Check.

FreekJansenVI twitterde op donderdag 11-01-2018 om 20:33:25 Ajax wil verder op Argentijnse toer. Na Nicolas Tagliafico hoopt de club nog altijd voor komend seizoen op Lisandro… https://t.co/ZH5v2w4TXR reageer retweet
https://www.vi.nl/nieuws/(...)gentijn-magallan#_=_
https://www.nu.nl/voetbal(...)ger-magallan-af.html
pi_176439450
quote:
Maar dat zijn updates van een maand geleden. Vond het wel een tijdje stil rond hem.
pi_176439453
Godverdomme Marc is geil bezig
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176439467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Check.

FreekJansenVI twitterde op donderdag 11-01-2018 om 20:33:25 Ajax wil verder op Argentijnse toer. Na Nicolas Tagliafico hoopt de club nog altijd voor komend seizoen op Lisandro… https://t.co/ZH5v2w4TXR reageer retweet
Wel opvallend dat ze voor iets oudere spelers gaan (24).
pi_176439483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:38 schreef Syntix het volgende:

[..]

Wel opvallend dat ze voor iets oudere spelers gaan (24).
Dat wijst in ieder geval op een vertrek van Viergever en dan willen ze, denk ik, nog de brakke achterhoede verstevigen tegelijkertijd.
pi_176439487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar dat zijn updates van een maand geleden. Vond het wel een tijdje stil rond hem.
als aanvulling :)
was zelf alweer vergeten dat ze al zolang met hem bezig zijn
pi_176439494
straks krijgen we nog een Spaanse kabel
pi_176439516
quote:
Na Nicolás Tagliafico hoopt Ajax op korte termijn opnieuw een Argentijnse verdediger aan zich te binden. De club richt de pijlen op Lisandro Magallán, waarbij het de bedoeling is dat hij komende zomer de overstap naar Amsterdam maakt.

Ajax heeft al langere tijd interesse in de 24-jarige centrale verdediger. De voormalig jeugdinternational van Argentinië is een vaste waarde bij Boca Juniors. Magallán is een rechtsbenige, fysiek sterke centrumverdediger, die al over een langdurige periode wordt gevolgd door Ajax.

'Tussentijds spelers halen blijft lastig, daar zitten andere clubs ook niet op te wachten', gaf Marc Overmars woensdag nog aan. 'Wel staat er mogelijk nog iets te gebeuren, maar dat is nu nog even afhankelijk of het goed valt of niet. Dan heb je het over een versterking voor volgend seizoen. We hebben al redelijk vooruitgewerkt richting komend seizoen met Hassane Bandé en Perr Schuurs. Dat is goed. Misschien dat zoiets ook nog gaat gebeuren, maar dat is nu nog even afwachten.'

Magallán moet de Zuid-Amerikaanse enclave in Amsterdam groter gaan maken. Sinds Ajax een paar jaar geleden het vizier in de scouting op dat continent richtte, trok de club voor de eerste selectie onder anderen Davinson Sánchez, Mateo Cassierra, Luis Orejuela en David Neres aan. Afgelopen week maakte Nicolás Tagliafico de overstap naar Amsterdam.
pi_176439531
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Minstens 75% ja. Maar als dat niet zo is, dan moet je gekeurd worden. Weet niet of Richarlison 75% gespeeld heeft in de jeugd?
10 wedstrijden al bij brazil
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:42:33 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176439551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:38 schreef Syntix het volgende:

[..]

Wel opvallend dat ze voor iets oudere spelers gaan (24).
Krijg je een gezonde leeftijdsopbouw van in de selectie
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:45:07 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176439608
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

10 wedstrijden al bij brazil
Zal wel rondom die 75 % zijn dan .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:48:01 #152
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_176439648
Pushberichtgenot.
Ajacied.
pi_176440002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Schuurs en Mallagan voor na de zomer dus. Zal wel zijn omdat De LigtGOD gaat vertrekken voor honderd miljoen miljard.
pi_176440277
Ik lees niet echt positieve berichten over die Magallan.
Oh.
pi_176440368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees niet echt positieve berichten over die Magallan.
De mening van Koffieplanter is natuurlijk de enige die geldt, het is nog even wachten daarop.
pi_176440377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]

De mening van Koffieplanter is natuurlijk de enige die geldt, het is nog even wachten daarop.
Die kijkt niet zoveel Argentijns voetbal vertelde hij nog.
Oh.
pi_176440379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]

De mening van Koffieplanter is natuurlijk de enige die geldt, het is nog even wachten daarop.
Hij kijkt weinig Argentijns voetbal dus ik denk dat je dat bespaard blijft.
pi_176440476
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die kijkt niet zoveel Argentijns voetbal vertelde hij nog.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij kijkt weinig Argentijns voetbal dus ik denk dat je dat bespaard blijft.
pi_176440489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:23 schreef Mansjester het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Wie is dat?
pi_176440521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie is dat?
Geen idee. Ik zocht een voetbal juich gifje en dit was ongeveer de eerste die ik zag
pi_176440530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]

De mening van Koffieplanter is natuurlijk de enige die geldt, het is nog even wachten daarop.
en mijn mening dan?
pi_176440637
Hier nog een artikel over die Tagliano kloon :)

https://www.esdfanalysis.(...)&utm_campaign=buffer

Derde beste speler volgens statistieken na Ziyech en Veltman _O_
pi_176440835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Hier nog een artikel over die Tagliano kloon :)

https://www.esdfanalysis.(...)&utm_campaign=buffer

Derde beste speler volgens statistieken na Ziyech en Veltman _O_
De anti-Dijks _O_
Oh.
pi_176440912
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

en mijn mening dan?
Je krijgt alle ruimte hier om je mening te geven DP
pi_176440993
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:38 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je krijgt alle ruimte hier om je mening te geven DP
Kan er niks van
pi_176441033
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kan er niks van
Bedankt voor je imponerende bijdrage, makker.
pi_176441052
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kan er niks van
We noteren het even.
pi_176441119
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kan er niks van
Deze analyse kan zo op VI PRO, thanks makker
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:45:33 #169
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176441147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]

De mening van Koffieplanter is natuurlijk de enige die geldt, het is nog even wachten daarop.
Kan er niks van

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie is dat?
Christian Ramos.

[ Bericht 30% gewijzigd door Koffieplanter op 11-01-2018 21:53:16 ]
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176447493
Ik ben wel heel benieuwd hoe ten Hag het (luxe) probleem gaat oplossen die nu gaat ontstaan op het middenveld. Ik neem aan dat de verdediging veltman - de ligt - wober - tagliafico gaat worden. Dit betekent dat Frenkie weer doorschuift naar het middenveld, maar ten koste van wie? Het meest logische zou in principe Schone zijn, maar hij is toch weer enorm belangrijk geweest en daarnaast met 8 goals één van de meest productieve spelers.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:09:37 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176447628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is echt heel smerig.
welkom in de kleedkamer

in je onderbroekje douchen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176447764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:55 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe ten Hag het (luxe) probleem gaat oplossen die nu gaat ontstaan op het middenveld. Ik neem aan dat de verdediging veltman - de ligt - wober - tagliafico gaat worden. Dit betekent dat Frenkie weer doorschuift naar het middenveld, maar ten koste van wie? Het meest logische zou in principe Schone zijn, maar hij is toch weer enorm belangrijk geweest en daarnaast met 8 goals één van de meest productieve spelers.
Tijdelijk ten koste van Donny? Die speelt ook al tijden als een natte krant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176448098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:55 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe ten Hag het (luxe) probleem gaat oplossen die nu gaat ontstaan op het middenveld. Ik neem aan dat de verdediging veltman - de ligt - wober - tagliafico gaat worden. Dit betekent dat Frenkie weer doorschuift naar het middenveld, maar ten koste van wie? Het meest logische zou in principe Schone zijn, maar hij is toch weer enorm belangrijk geweest en daarnaast met 8 goals één van de meest productieve spelers.
Schöne gewoon standaard in laten vallen 10-20 minuten voor tijd voor Frenkie, Donny of Hakim afhankelijk van wie er het slechtst speelt of wie het meest rust nodig heeft.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176448280
Ziyech, Frenkie, Donny

Ik zie het probleem niet.
pi_176448331
Ik zou dan Donny opofferen. Schone heeft bewezen enorm belangrijk te zijn voor Ajax.
pi_176448405
Ik zat ook meer aan Donny te denken. Aan de andere kant heeft hij net zijn contract verlengd en is hij natuurlijk wel de toekomst.

Al speelt Schone vaak in de top wedstrijden dan weer goed.

LASTIG LASTIG
pi_176448689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:08 schreef Simmertje het volgende:
Ik zat ook meer aan Donny te denken. Aan de andere kant heeft hij net zijn contract verlengd en is hij natuurlijk wel de toekomst.

Al speelt Schone vaak in de top wedstrijden dan weer goed.

LASTIG LASTIG
Je laat hier een Lasstig liggen. Zonde!

Moet sowieso ten koste gaan van Lasse. Juist in topwedstrijden heeft hij bewezen te traag te zijn, maar wél een goede vrije trap te hebben.
pi_176449008
Ten Hag speelt praktisch nooit met een driemansmiddenveld dus ik zie het probleem niet helemaal.
pi_176449616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ten Hag speelt praktisch nooit met een driemansmiddenveld dus ik zie het probleem niet helemaal.
Hoe gaat hij spelen denk je? 3-4-3 a la Keizer?
Of 4-4-2 met Kluivert en Neres voorin?
pi_176449665
eredivisie twitterde op donderdag 11-01-2018 om 12:59:00 📈 | Volgens de matchdata statistieken van @optajohan zijn dit de beste spelers van het eerste halfjaar ⚽… https://t.co/TXckYL7Z6H reageer retweet


Is Veltman de oprichter van Opta Sports of zo? Die vent staat altijd hoog in alle rankings.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:24:09 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176449682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:23 schreef PicoMMP het volgende:
eredivisie twitterde op donderdag 11-01-2018 om 12:59:00 📈 | Volgens de matchdata statistieken van @optajohan zijn dit de beste spelers van het eerste halfjaar ⚽… https://t.co/TXckYL7Z6H reageer retweet
[ afbeelding ]

Is Veltman de oprichter van Opta Sports of zo? Die vent staat altijd hoog in alle rankings.
hij weet gewoon hoe statistieken werken
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:26:36 #182
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176449726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:23 schreef PicoMMP het volgende:
eredivisie twitterde op donderdag 11-01-2018 om 12:59:00 📈 | Volgens de matchdata statistieken van @optajohan zijn dit de beste spelers van het eerste halfjaar ⚽… https://t.co/TXckYL7Z6H reageer retweet
[ afbeelding ]

Is Veltman de oprichter van Opta Sports of zo? Die vent staat altijd hoog in alle rankings.
Dat is vrij logisch. Als je geen risico neemt kun je ook geen fouten maken. Staat bekend als 'alibi-verdedigen'. Joel acteert een verdediger.
wooblabalurg
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:28:24 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176449755
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch. Als je geen risico neemt kun je ook geen fouten maken. Staat bekend als 'alibi-verdedigen'. Joel acteert een verdediger.
hij schijnt wel goed te zijn in het vooruit verdedigen, dat was ook de reden dat Bosz hem boven Tete verkoos
pi_176449912
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch. Als je geen risico neemt kun je ook geen fouten maken. Staat bekend als 'alibi-verdedigen'. Joel acteert een verdediger.
Wat :D _O-
pi_176450025
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch. Als je geen risico neemt kun je ook geen fouten maken. Staat bekend als 'alibi-verdedigen'. Joel acteert een verdediger.
Het mooie is dat een club hem straks koopt op basis van die statistieken _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176450041
Vreemd. Veltman heeft nota bene tot oktober na Ziyech en Thomas de meeste balheroveringen
pi_176450085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:23 schreef PicoMMP het volgende:
eredivisie twitterde op donderdag 11-01-2018 om 12:59:00 📈 | Volgens de matchdata statistieken van @optajohan zijn dit de beste spelers van het eerste halfjaar ⚽… https://t.co/TXckYL7Z6H reageer retweet
[ afbeelding ]

Is Veltman de oprichter van Opta Sports of zo? Die vent staat altijd hoog in alle rankings.
Tja maar als je de rest van het team ziet lijkt het niet totaal uit de lucht gegrepen. Veltman is wel wat beter dan hoe gemiddeld over hem gedacht wordt.

Maar goed, als je veel onderscheppingen hebt en een veel passes geeft die aankomen doe je het aardig in de statistieken als verdediger. Terwijl je bij Veltman kan zien dat hij zelden aanvallend ècht bijdraagt, plus essentiële foutjes maakt die blijkbaar moeilijker meetbaar zijn of minder belangrijk worden gevonden.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:46:42 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450120
We moeten dus gewoon stoppen met kritiek op Joel

Gewoon terecht aanvoerder van dit Ajax :)
pi_176450155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:21 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe gaat hij spelen denk je? 3-4-3 a la Keizer?
Of 4-4-2 met Kluivert en Neres voorin?
Of een 3-5-2'tje met Wöber Ligt Veltman achterin, tagliafico en Donny over de flanken, genotsmiddenveld met Frenkie Schöne en Ziyech, Dolberg plus Neres voorin. Heb je ook mooi spul op de bank te zitten om te brengen wanneer de wedstrijd erom vraagt.

Maar we gaan het zien, lastig in te schatten.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:48:50 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176450159
Dat hele Opta-elftal toont maar weer eens hoe zinloos statistiek is als je de verkeerde statistieken gebruikt.
pi_176450161
Die Veltman act begint zwaar vermoeiend te worden.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:05 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176450189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten dus gewoon stoppen met kritiek op Joel

Gewoon terecht aanvoerder van dit Ajax :)
:) dat laatste vind ik dan weer niet en ik vind het ook geen geweldige rechtsback maar voorlopig de beste die we hebben
pi_176450194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
Dat hele Opta-elftal toont maar weer eens hoe zinloos statistiek is als je de verkeerde statistieken gebruikt.
Vind het niet zo'n raar elftal eigenlijk.

Welke PSV'er had erbij gemoeten?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:50:28 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176450205
Op basis van statistieken is Veltheer gewoon 30+ miljoen waard _O_ Waar blijven de PL-clubs
pi_176450293
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vind het niet zo'n raar elftal eigenlijk.

Welke PSV'er had erbij gemoeten?
Zoet en Van Ginkel.

Voor meer duiding zie het PSV-topic gisterenavond.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:09:47 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176450577
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zoet en Van Ginkel.

Voor meer duiding zie het PSV-topic gisterenavond.
Zoet heeft misschien wel een hoger % ballen doorgelaten dan Boer
pi_176450824
FreekJansenVI twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 12:17:30 Partijspel 11 vs 11:Onana, Veltman, De Ligt, F. de Jong, Wober; Schone, vd Beek, Ziyech; Neres, Huntelaar, Younes.… https://t.co/GEBZNNpS4J reageer retweet
Oh god
pi_176450846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoet heeft misschien wel een hoger % ballen doorgelaten dan Boer
Faal van Ajax dat ze hem hebben laten gaan! :') transfervrij?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:01 #199
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176450907
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Faal van Ajax dat ze hem hebben laten gaan! :') transfervrij?
Als die man 10 vingers had stond hij vanaf zijn 16e bij Real Madrid onder de lat.
pi_176450915
Misschien berekenen ze het aantal reddingen per vinger?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')