abonnement Unibet Coolblue
pi_176414620
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:03 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Hier betaal je voor appartementje in centrum al >900 euro excl. ;(
Autsj
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:05:04 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176414621
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kreeg toevallig afgelopen week een mail van de huurcooperatie hier, waar ik me ingeschreven had ooit. Met mijn huidige inkomen maak ik op geeen enkele woning kans. Ook mooi. :')
Toch logisch met bovenmodaal :D
pi_176414625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je nu nog geen minimumloon verdient, heet het toch niet scheefhuren :?
Ik heb dat wel verdiend in de vorige tijdelijke contracten die ik had. Maar die liepen af en werden na een verlenging niet nogmaals verlengd helaas. Als ik het opnieuw verdien en zelfs meer blijf ik vrolijk zitten. Hoe groter mijn spaarcapaciteit hoe beter.
mag het weten
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:05:43 #104
47102 Elvi
miemkwien
pi_176414632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

_O-
Maar sinds welke leeftijd sta je ingeschreven voor een huurwoning?
en het loopt nou eenmaal niet altijd zoals je wil. Als je gewoon een aantal jaar fulltime had gewerkt was kopen nu een prima optie. Soms is het gewoon kut. :*
Vanaf je 18de beginnen ze met punten tellen voor je en ik sta sinds ehm... mn 20ste of 21ste ingeschreven? Maar dat maakt niet uit want je neemt je punten vanaf je 18de al mee ongeacht of je ingeschreven stond.

En ja soms zit het gewoon tegen :') Samenloop van omstandigheden, doe je niks aan. Ik spaar gewoon door, als lijkt het soms van niet omdat ik mn aankopen hier deel.

Ik weet dat het soms lijkt alsof ik shopaholic ben (en daar maak ik zelf ook grappen over) maar Ik kan echt heus wel met geld omgaan ;) En ook niet alles is voor mijzelf, en ik ben ook niet volledig afhankelijk van mn ouders. Ik draag ook bij aan de boodschappen zeg maar. Alleen zijn dat 'saaie' dingen die je niet deelt: "sow ik heb weer geld naar mn spaarrekening gegooid, woopwoop ik heb de boodschappen betaald" :P
pi_176414640
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb dat wel verdiend in de vorige tijdelijke contracten die ik had. Maar die liepen af en werden na een verlenging niet nogmaals verlengd helaas. Als ik het opnieuw verdien en zelfs meer blijf ik vrolijk zitten. Hoe groter mijn spaarcapaciteit hoe beter.
Als je daar goed zit, waarom zou je dan verhuizen.
Vriendin van me ook, zit in een wat duurdere sociale huurwoning en verdient meer dan genoeg om te verhuizen, maar ze zit er heerlijk. Het gaat dan nog niet eens om het principe van geld.
Tap tap tap
pi_176414643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Toch logisch met bovenmodaal :D
Eigenlijk wel ja. Maar dan nog. Rare eisen allemaal. Wal en schip zeg maar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_176414648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Vanaf je 18de beginnen ze met punten tellen voor je en ik sta sinds ehm... mn 20ste of 21ste ingeschreven? Maar dat maakt niet uit want je neemt je punten vanaf je 18de al mee ongeacht of je ingeschreven stond.

En ja soms zit het gewoon tegen :') Samenloop van omstandigheden, doe je niks aan. Ik spaar gewoon door, als lijkt het soms van niet omdat ik mn aankopen hier deel.

Ik weet dat het soms lijkt alsof ik shopaholic ben (en daar maak ik zelf ook grappen over) maar Ik kan echt heus wel met geld omgaan ;) En ook niet alles is voor mijzelf, en ik ben ook niet volledig afhankelijk van mn ouders. Ik draag ook bij aan de boodschappen zeg maar. Alleen zijn dat 'saaie' dingen die je niet deelt: "sow ik heb weer geld naar mn spaarrekening gegooid, woopwoop ik heb de boodschappen betaald" :P
Daar gaat je spaargeld ;(

Mannelijke seksrobot in aantocht
pi_176414659
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:01 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nee.
Kopuh?
is ikwilvanmijnautoaf.nl niet wat?
Zie continu die stomme reclame :P
mag het weten
pi_176414667
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

is ikwilvanmijnautoaf.nl niet wat?
Zie continu die stomme reclame :P
'Als ik m'n auto weer verkoop...' Dezelfde auto ja?
Tap tap tap
pi_176414675
Gewoon een rijke vriend scoren. *O*
pi_176414681
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vanaf morgen...
It's alive *O*
Echt wel, vind het helemaal niets zonder auto
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:08:22 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176414682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Vanaf je 18de beginnen ze met punten tellen voor je en ik sta sinds ehm... mn 20ste of 21ste ingeschreven? Maar dat maakt niet uit want je neemt je punten vanaf je 18de al mee ongeacht of je ingeschreven stond.

En ja soms zit het gewoon tegen :') Samenloop van omstandigheden, doe je niks aan. Ik spaar gewoon door, als lijkt het soms van niet omdat ik mn aankopen hier deel.

Ik weet dat het soms lijkt alsof ik shopaholic ben (en daar maak ik zelf ook grappen over) maar Ik kan echt heus wel met geld omgaan ;) En ook niet alles is voor mijzelf, en ik ben ook niet volledig afhankelijk van mn ouders. Ik draag ook bij aan de boodschappen zeg maar. Alleen zijn dat 'saaie' dingen die je niet deelt: "sow ik heb weer geld naar mn spaarrekening gegooid, woopwoop ik heb de boodschappen betaald" :P
Oh ja dan is het wel een kutsysteem. Hier was het echt inschrijfjaren en ik was altijd netjes vanaf 18 ingeschreven. Als je dan een aantal jaar later uit huis wil heb je mooi genoeg opgebouwd.
Nee voor sociale huur moet je gewoon geduld hebben helaas, niks helpt daarin.
Of dus werk vinden en kunnen kopen, maar dat doe je ook niet zomaar even.
pi_176414688
Is het al tijd voor avondeten ;(
Tap tap tap
pi_176414695
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

is ikwilvanmijnautoaf.nl niet wat?
Zie continu die stomme reclame :P
Daar krijg je geen stuiver voor je auto :')
pi_176414703
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een rijke vriend scoren. *O*
Boks.
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:09:26 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176414705
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Maar dan nog. Rare eisen allemaal. Wal en schip zeg maar.
Over wal en schip gesproken. Ik verdien onder modaal maar volgens mijn woningbouw mag ik met mijn inkomen alleen huren tussen de 600 en 750 ofzo.
Er zijn gewoon geen woningen in die prijsklasse _O-
  Designer woensdag 10 januari 2018 @ 17:09:45 #117
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_176414712
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:08 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een rijke vriend scoren. *O*
nopenopenope.gif
🐙
pi_176414714
Ik vind het altijd wel een lastige discussie. Want ja er klopt een hoop niet. En starters hebben het echt niet makkelijk, maar aan de andere kant... Als het moet is vaak veel meer mogelijk (toch maar op die te kleine, te dure kutkamer gaan zitten of zo)
Gelukkig moet het voor veel mensen niet, en dan snap ik heus wel dat je het niet gaat doen. Maar dan moet je het niet brengen alsof je geen keus had
Je hebt altijd keus en het alternatief vind je gewoon niet goed genoeg. Wat je goed recht is, maar daar komt het wel gewoon op neer en dat is toch een luxe ding in mijn ogen

Maar goed, dat is natuurlijk allemaal gekleurd doordat ik wel moest
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:10:16 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_176414721
Gewoon altijd bij je ouders blijven wonen. Opgelost!
For great justice!
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:10:34 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_176414727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Is het al tijd voor avondeten ;(
Het is altijd tijd voor avondeten. *O*
For great justice!
  Designer woensdag 10 januari 2018 @ 17:11:15 #121
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_176414745
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:10 schreef Q. het volgende:
Gewoon altijd bij je ouders blijven wonen. Opgelost!
Sparen zodat je de erfenisbelasting over het huis kan betalen. The long game.
🐙
pi_176414763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:09 schreef Allures het volgende:
Ik vind het altijd wel een lastige discussie. Want ja er klopt een hoop niet. En starters hebben het echt niet makkelijk, maar aan de andere kant... Als het moet is vaak veel meer mogelijk (toch maar op die te kleine, te dure kutkamer gaan zitten of zo)
Gelukkig moet het voor veel mensen niet, en dan snap ik heus wel dat je het niet gaat doen. Maar dan moet je het niet brengen alsof je geen keus had
Je hebt altijd keus en het alternatief vind je gewoon niet goed genoeg. Wat je goed recht is, maar daar komt het wel gewoon op neer en dat is toch een luxe ding in mijn ogen

Maar goed, dat is natuurlijk allemaal gekleurd doordat ik wel moest
Nou ja, die hele boel zit gewoon op slot. Je kunt niet verder met je leven. Je kunt bijvoorbeeld geen gezin stichten want je zit op een kutkamer. Dan moet je wachten tot na je dertigste tot je misschien een huisje hebt en dan snel gaan baren, terwijl er alweer een generatie na je staat te popelen om verder te gaan met hun leven.
Tap tap tap
pi_176414780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je daar goed zit, waarom zou je dan verhuizen.
Vriendin van me ook, zit in een wat duurdere sociale huurwoning en verdient meer dan genoeg om te verhuizen, maar ze zit er heerlijk. Het gaat dan nog niet eens om het principe van geld.
Tis een arbeidersbuurt met gemixt studenten, jonge stelletjes die net samenwonen, paar notoire uitkeringstrekkers en de doorsnee hardwerkende Nederlander. Dus ik wil best naar een betere buurt.

Liefst in de studentenwijk ipv zoals nu erachter. Maar qua wat ik krijg aan huurwoning en aan huur betaal zit ik prima. Eigen tuin, genoeg aan ruimte in woon/slaapkamer. Onder de streep ben ik nu zelfs goedkoper uit dan toen ik nog op kamers zat :+
mag het weten
pi_176414797
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tis een arbeidersbuurt met gemixt studenten, jonge stelletjes die net samenwonen, paar notoire uitkeringstrekkers en de doorsnee hardwerkende Nederlander. Dus ik wil best naar een betere buurt.

Liefst in de studentenwijk ipv zoals nu erachter. Maar qua wat ik krijg aan huurwoning en aan huur betaal zit ik prima. Eigen tuin, genoeg aan ruimte in woon/slaapkamer. Onder de streep ben ik nu zelfs goedkoper uit dan toen ik nog op kamers zat :+
Ik zit ook in zo'n wijk, vind het er best comfy, mensen die in de zomer in de voortuin zitten met een biertje enzo. :D
Maar ik ben ook nog jong. :')
pi_176414821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja, die hele boel zit gewoon op slot. Je kunt niet verder met je leven. Je kunt bijvoorbeeld geen gezin stichten want je zit op een kutkamer. Dan moet je wachten tot na je dertigste tot je misschien een huisje hebt en dan snel gaan baren, terwijl er alweer een generatie na je staat te popelen om verder te gaan met hun leven.
Dat snap ik wel hoor, want zo voelde ik me ook toen ik geen werk op niveau vond. Zo van 'ja nu moet je alles uit gaan stellen'
Maar dat is ook iets wat we zelf doen omdat het alternatief niet goed genoeg is
Mijn ouders kregen mij in een sloopwoning zonder verwarming en er was echt nergens geld voor. Kwam wel goed gelukkig uiteindelijk :D Maar die maakte die afweging niet zo van 'eerst een ander huis, dan pas een kind' en ik heb veel schade opgelopen vroeger maar niet doordat ik mijn eerste jaren zonder verwarming door bracht :D

Gelovige vrienden kregen hun eerste kind zo'n 9 maanden na hun huwelijk. Die woonde in een verbouwde garage bij iemand achter en het kind sliep in een bedje op de wasmachine. Tja het is niet mijn ideaal, maar slechter is niemand er van geworden hoor. En kind 4 kwam gewoon in een leuk rijtjeshuis ter wereld

We willen wel heel veel, omdat we veel gewend zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')